Zbavte sa cukrovky 2. typu, lepšie zvládajte cukrovku 1. typu a vyhnite sa komplikáciám ako slepota, amputácie končatín či zlyhanie obličiek! [Viac info tu]

Takmer 800 miliónov ľudí má chronické ochorenie obličiek a väčšina z nich o tom ani nevie

Takmer 800 miliónov ľudí má chronické ochorenie obličiek a väčšina z nich o tom ani nevie

(Morgan S. Verity, Natural News) Globálna analýza publikovaná v prestížnom medicínskom časopise The Lancet odhaduje, že 788 miliónov dospelých na celom svete žije s chronickým ochorením obličiek.

Ide o vyše 108% nárast oproti 378 miliónom v roku 1990, uvádza sa v správe z roku 2025, pričom nárast svetovej populácie za toto obdobie bol len 54%.

[Čítajte ďalej]

Vykonštruovaný kolaps: Prečo energetické lockdowny a nedostatok potravín sú ďalšou fázou depopulačnej agendy

(Mike Adams, Natural News) Masky sú dole. Smerujeme k umelo vykonštruovanej depopulácii. Roky som varoval, že elity, ktoré riadia globálnu politiku, nie sú len nekompetentné, ale že vykonávajú zámernú agendu vyľudňovania. Pandémia Covid-19 bola ... [Čítajte ďalej]

Prečo veľké farmaceutické firmy nechcú, aby ste vedeli o lykopéne a rakovine?

(Patrick Lewis, Natural News) Zatiaľ čo zdravotnícky establišment predáva drahé syntetické lieky s nebezpečnými vedľajšími účinkami, príroda nám poskytla jednu z najsilnejších zlúčenín proti rakovine, aké boli kedy objavené - lykopén. Napriek tomu ... [Čítajte ďalej]

Vypočúvanie v americkom Senáte skúmalo dôkazy spájajúce covidové vakcíny so zvýšeným rizikom rakoviny

(Willow Tohi, Natural News) Vypočutie v americkom Senáte, ktoré sa konalo v stredu 3.6.2026 popoludní, obsahovalo svedectvá onkológov a výskumníkov. Tí predložili vedecké dôkazy naznačujúce, že očkovanie proti Covid-19 môže súvisieť so zvýšeným ... [Čítajte ďalej]

Demencia po infarkte nie je náhoda: Prečo infarkty nepoškodzujú len srdce, ale aj mozog

(Lance D. Johnson, Natural News) Infarkt by mal byť srdcovou udalosťou. Takto ho medicína chápe už desaťročia a takto sa stále odvíja väčšina diskusií o zotavení, ktoré sa sústreďujú na hladiny cholesterolovu, betablokátory, ejekčnú frakciu (percento ... [Čítajte ďalej]

Veľká analýza zistila, že lieky užívané desaťtisícmi ľudí s cukrovkou spôsobujú rednutie a krehnutie kostí

(Willow Tohi, Natural News) Viac ako každý ôsmy Američan v súčasnosti užíva lieky na cukrovku a obezitu nazývané agonisty receptora GLP-1, ako sú Ozempic, Wegovy, Rybelsus a Mounjaro. Aj na Slovensku ich predaj raketovo stúpa - medziročne sa ... [Čítajte ďalej]

Štúdie identifikovali faktory znižujúce pokojovú srdcovú frekvenciu, ktorá je kľúčovým ukazovateľom dlhovekosti

(Morgan S. Verity, Natural News) Podľa publikovaného výskumu, prehľad celogenómových štúdií z roku 2019 zistil kauzálnu súvislosť medzi nižšou pokojovou srdcovou frekvenciou a väčšou dĺžkou života. Samostatná analýza údajov zo štúdií Paris ... [Čítajte ďalej]

Špinavé tajomstvo zubných pást: 90% veľkých značiek obsahuje rakovinu spôsobujúce ťažké kovy

(Willow Tohi, Natural News) V máji 2026 americká organizácia Lead Safe Mama zameriavajúca sa na bezpečnosť spotrebiteľov aktualizovala svoju správu o výsledkoch testov, ktoré v minulom roku šokovali odvetvie ústnej hygieny. Analýza 51 populárnych ... [Čítajte ďalej]

Ilúzia bezmocnosti: V otázkach zdravia aj bohatstva ste oveľa mocnejší ako vám chcú nahovoriť

(Mike Adams, Natural News) Väčšina ľudí kráča životom v presvedčení, že sú pasažiermi na lodi riadenej šťastím, osudom alebo rozmarmi neviditeľných elít. Nie je to náhoda… je to úmyselná lož, ktorá vás má udržať bezmocných. Od detstva vás učili, ... [Čítajte ďalej]

Pumpernickel: 500 rokov stará superpotravina, na ktorej bola vybudovaná civilizácia

(Mike Adams, Natural News) Kedysi dávno som zvykol pumpernickel zavrhovať ako ťažký, zvláštne chutiaci chlieb, ktorý patrí do zaprášenej európskej lahôdkárskej vitríny (pozn. redakcie: ide o tradičný celozrnný ražný chlieb pôvodom z ... [Čítajte ďalej]

Skrytá hrozba rýchleho chudnutia: Prečo príliš rýchla strata váhy sa vypomstí vášmu zdraviu

(Willow Tohi, Natural News) Rastúci počet výskumov spochybňuje dlhodobo zaužívaný predpoklad, že rýchlejšie chudnutie je vždy lepšie. Keď ľudia schudnú príliš rýchlo, teda chudnú viac ako 1 kg za týždeň, môžu neúmyselne spustiť kaskádu ... [Čítajte ďalej]