Teraz budú najdôležitejšie eurovoľby v histórii. Určite choďte voliť a zabráňte progresívnym fašistom navoziť tu státisíce migrantov, zaviesť povinné očkovanie, zakázať autá na benzín, zdražiť energie a potraviny, zaviesť digitálnu totalitu, zatiahnuť nás do vojny a inak vám zničiť život!

Masaker covidových vakcín: 68000% nárast mŕtvic, 44000% nárast infarktov


Print Friendly, PDF & Email

(Brian Shilhavy, Global Research) Korporátne médiá sú dnes plne kontrolované záujmami farmaceutických firiem, ktoré minuli viac ako 1 miliardu dolárov na propagáciu vakcín proti Covid-19 (zdroj).

Dokonca aj nedávnu šou z odovzdávania Oscarov sponzorovali spoločnosti Pfizer a BioNTech.

Takže, keď sa tieto korporátne médiá teraz zamerajú na snahu presvedčiť svetovú verejnosť, že Rusko a Putin sú hrozbou pre našu národnú bezpečnosť, je to náznak, aby ste sa porozhliadli a zistili, čo sa snažia zakryť a utajiť.

A človek sa nemusí pozerať veľmi ďaleko, aby videl škodlivé účinky vakcín proti Covid-19. Americká vládna databáza systému hlásenia nežiaducich účinkov vakcín (VAERS) ku dňu 18. marca 2022 odhalila šokujúci fakt.

VAERS ukázal, že za posledných 15 mesiacov od vydania povolení na núdzové použitie (EUA) došlo k bezprecedentnému nárastu zaznamenaných úmrtí a zranení po vakcínach proti Covid-19 v porovnaní so zaznamenanými úmrtiami a zraneniami hlásenými po všetkých vakcínach schválených FDA za predchádzajúcich 30 rokov dohromady!

Tieto vládne štatistiky ukazujú, že dnes neexistuje väčšie nebezpečenstvo pre životy občanov ako ich vlastné vlády.

Šokujúce dáta zo systému VAERS

Údaje VAERS o hláseniach nežiadúcich účinkov vakcín proti Covid-19 ukazujú nasledovné:

  • 68 000% nárast mozgových mŕtvic
  • 44 000% nárast ochorení srdca
  • 6 800% celkový nárast úmrtí
  • 5 700 % nárast trvalých invalidít
  • 5 000 % nárast život ohrozujúcich zranení
  • 4 400 % nárast hospitalizácií

(Poznámka: Ide o nárast ochorení po očkovaní covidovými vakcínami oproti ochoreniam po očkovaní inými vakcínami, nie nárast celkového výskytu uvedených ochorení v populácii. Inými slovami, je to porovnanie, o koľko viac zdravotných následkov spôsobujú covidové vakcíny než všetky ostatné vakcíny dokopy.)

Toto je masová vražda a genocída!

Počet cievnych mozgových príhod po očkovaní proti COVID-19 nájdete TU a počet cievnych mozgových príhod po všetkých vakcínach za posledných 30 rokov nájdete TU.

Počet prípadov srdcových ochorení (všetky prípady karditíd) po očkovaní proti COVID-19 nájdete TU a počet prípadov srdcových ochorení po všetkých očkovaniach za posledných 30 rokov nájdete TU.

Nechutná propaganda korporátnych médií

Ak by korporátne médiá prešli z informovania o vojne na Ukrajine a zverejnili tieto údaje z americkej vládnej databázy, pravdepodobne by došlo k masovým nepokojom, ak nie priamo k občianskej vojne.

Ako znížiť cholesterol a vyčistiť cievy

Ale obyčajní ľudia na Západe, ktorí z veľkej časti trpia na mozgovú smrť, sú spokojní so sledovaním svojich večerných správ a zo všetkých svetových problémov obviňujú Rusko.

V skutočnosti však čelíme obrovskému nedostatku pracovnej sily a problémom v dodávateľských reťazcoch v dôsledku všetkých týchto úmrtí, zranení a invalidít spôsobených covidovými vakcínami.

Dokonca aj na Slovensku začala samotná polícia na svojej facebookovej stránke „Hoaxy a podvody – Polícia SR“ šíriť hoaxy o tom, že za všetko súčasné zdražovanie môže Putin, pričom k výraznému zdražovaniu dochádzalo už niekoľko mesiacov pred vypuknutím konfliktu na Ukrajine v dôsledku vyššie uvedených príčin.

Tu je súhrn porovnania údajov vo VAERS za posledných 15 mesiacov po covidových vakcínach oproti všetkým ostatným vakcínam počas 30 rokov:

Väčšina prípadov zistených vo viac ako 30 ročnej histórii VAERS pochádza z obdobia po 1.12.2020, keď úrad FDA udelil povolenie na núdzové použitie covidovým vakcínam.

Ak chcete skontrolovať našu matematiku o percentuálnych nárastoch úmrtí a ochorení, zoberte čísla z ne-covidových vakcín a vydeľte ich 360 mesiacmi za predchádzajúcich 30 rokov, aby ste získali mesačný priemer.

Potom zoberte čísla z vakcín proti Covid-19 a vydeľte ich 15 mesiacmi od ich schválenia v decembri 2020, aby ste rovnako získali mesačný priemer.

No a nakoniec porovnajte takto získané mesačné priemery.

Záver

Najväčšou hrozbou pre národnú bezpečnosť západných krajín sú dnes naše vlastné vlády, miliardári z Wall Street a Silicon Valley a bankári financujúci Big Pharmu, ktorí majú vlády vo vrecku.

Vláda je problém, nie riešenie.

Zahoďte okuliare a zlepšite si zrak

Autor: Brian Shilhavy, Zdroj: globalresearch.ca, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Nechajte debilov zomrieť.

    • Miroslav Čižmár

      Zostanú len inteligentní otroci, rodení pre prácu.

      • Myslíte, že by inteligentný otrok zostal otrokom?
        Aj černošskí otroci v USA sa vedeli vyplatiť a získali slobodu – ale nie všetci.
        Navyše som si všimol, že tu príliš žonglujete so slovami. Napríklad že sme otrokmi jedla a dýchania… ja nemám pocit, že by som trpel pri jedení alebo dýchaní…
        A tí, čo nás zotročujú nemajú asi yššie IQ ako my, majú len viac peňazí čo súvisí s hrošou kožou a absenciou morálky a charakteru.

        • Miroslav Čižmár

          Otroctvo nie je utrpenie, ale práca. Utrpenie je len motivácia k práci. Nehovorím o otroctve jedla a dýchania, ale o otroctve inteligencie. Inteligencia je nevyhnutná na to, aby sa človek naučil pracovať. Inteligentný otrok má najvyššiu cenu.

          • Naopak, tupý otrok má pre otrokárov nejakú cenu. Inteligentný otrok je nebezpečím, časovanou bombou.
            Preto sa dopredu, na dlhý čas plánujú parametre jeho znalosti, vzdelanosti a prostredie v ktorom bude takýto otrok pôsobiť/pracovať. Potom sa to celé zmetie nejakou svetovou revolúciou aby to architektom neprerastlo cez hlavu.
            Inteligentný otrok má potenciál a tendenciu sa z otroctva postupne vymaniť. Pre ustanovenie chalifatu v Európe či NWO vo svete treba tupcov z nízkym IQ.
            Existujú však aj otroci na najvyšších miestach (Schwab, Soros, Rotschildovci a stovky ďalších). Tí sú viditeľní, potrestatelní. Architekti Globalizácie otrokmi neidentifikovateľní.
            Svetové Sion elity sú tiež riadenými otrokmi, myslia si však že to oni riadia svet. Žijú v omyle.

          • Miroslav Čižmár

            Umelá inteligencia zotročí aj najinteligentnejších ľudí. Revolučný reset už potom nebude potrebný.

          • „Miroslav Čižmár
            31/03/2022 at 12:52

            Umelá inteligencia zotročí aj najinteligentnejších ľudí. Revolučný reset už potom nebude potrebný.“ – som zvedavý, ako AI vyrieši korupciu a dlh. Ako jednoduché – alebo podvojné účtovníctvo v sociálnych kreditoch? A čo úžera – ako zlé body?

          • Miroslav Čižmár

            Myslím, že v Číne to už dolaďujú.

          • Otroci všetkých krajín , spojte sa. A odmontujte kolesá, nešlapnite na mínu, keď už nieto benzínu.A dajte ich do myčky, Miro šije čižmičky.
            A keď ho švacne ruja, bude aleluja…

      • ano Mirko,presne tak,cize:Hacked Animals

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,radšej nedopustite,aby sa ďalší debili narodili,,,,čiže pokoj semenám!

  2. Treba nájsť sponzora, bohatého človeka ktorý je charakerný (aj keď tá kombinácia je vzácna ak nie rovno neexistujúca), a ktorý by zaplatil billboardy po Slovensku s touto informáciou, aj s uvedením zdroja.
    Pretože kde chýba rozum, treba propagandu. Áno, aj toto je propaganda – ale propagujúca pravdu. Bez plošného verejného dosahu nič neexistuje – teda v hlavách oblbnutých más.
    Ale vlastne – načo ich zachraňovať. Niekedy sa zamýšľam, či tí globalisti nakoniec nerobia správnu vec. Načo sú svetu ľudia, ktorí veria v 75 pohlaví, veria neovereným vakcínam, veria doláru a mainstreamovým médiám, keď je tisíc dôvodov aby tak nerobili? Veria v zlé Rusko a dobrú Ukrajinu, v zlého Putina a dobrú Remišovú…
    Najväčší problém vidím v tom, že tento kovidový mlynček zomelie aj tých, ktorí sa bránia. Ako učia vojaci: neorganizovaná jednotka (tu občania krajín) bude zmasakrovaná.
    Budem sa brániť do posledného dychu.
    Zatiaľ som to zvládol – netestovaný, neočkovaný, bez kovidu. Sused , jeho syn a žena – všetci už mali kovid dvakrát… trikrát očkovaní.
    Vedľajší sused – 48 rokov – mozgová príhoda , na pol tela ochrnutý. Povedal som – radšej sa ani nejdem pýtať či bol očkovaný… ani mi neodpovedali. Asi od hanby alebo zúfalstva…

    • Marek Košice

      Otázne je, či ty veríš v zlého Bidena a zlé USA/NATO, A ZÁROVEŇ v dobrého Putina a dobré Rusko, alebo či si inteligentnejší a pochopil si, že Putin a Rusko ako také (život a politika tam) je ÚPLNE TO ISTÉ, ako u nás na Slovensku, v Čechách, vo Francúzsku, Nemecku……
      Ak si „Putinovec“, tak toto video by ti malo otvoriť oči…
      https://otevrisvoumysl.cz/corbettuv-report-ruske-myty-vs-ruska-realita-s-riley-waggamanem/

      • Miroslav Čižmár

        Áno, cudzí názor ti otvorí oči.

        • Jozef J Lamer

          Ludia so schopnostou racionalneho myslenia neportebuju cudzie nazory na otvaranie oci. Cudzi nazor su aj media.

      • 1/ David Formánek je nosatý!
        2/ Dostal zaracha za tie vakcíny – teraz je v hre opäť. My tu nevieme, čo sa medzitým odohralo.
        3/ Dôležité je nielen to, čo kto hovorí, ale aj KTO to hovorí. Ten dokument nakrútili židoanglosasi!
        4/ Putin nie je ani taký – ani onaký. Faktom je – že ho nenávidia ruskí neonacisti. Faktom je, že Novičok = Now We Choke = Teraz Vás Podusíme!
        5/ Snaha o „objektivitu/ = jediný spôsob, ako medzi nejaké pravdy primiešať LOŽ!
        6/ Staviate sa do role „objektívnych“ pozorovateľov – tých s objektívmy na pozorovanie objektov, tých s otvorenými očami. Poznám kopu čurákov, ktorí pozerajú ale nevidia! A sú sprostí!
        7/ Vy ste sprostí v tom, že nechápete, že toto nie je tenisová výmena loptičiek, ale vojna! A vo vojne záleží, ku komu sa pridáte. Nie kvôli tomu, kto je vám sympatický, ale a/ či sa pridáte ku konečnému víťazovi, b/ či sa pridátek tomu, kto môže presadiť aspoň časť vašich záujmov, c/ či sa pridáte ku tomu, kto to utrpenie čím skôr ukončí. Ale vás sa týka vojna len v regáloch supermarketu!
        8/ Čiže otázka – keď si David Formánek získal dôveru verejnosti tou antivaxerskou kampaňou – čo sa týka globálne všetkých na Zemi – ku komu sa pridáva teraz, keď ide o ROZDELENIE sveta? Lebo nosaté video je nosaté video! A je to prvé Formánkovo video, ktoré má za úlohu zneistiť a rozoštvať vo veci ukrajinskej krízy. A to už je rukopis nosatých! Otázka – čo chce Formánek alebo jeho tútor – dosiahnuť nedôverou k Putinovi? No aby ste sa nedivili, keď z vás bude mlčiaca väčšina, keď skurvená vláda ČR, SR zavelí do vojny proti Rusku! Ďěbili!!!

        Ide o to, že zrada je najúčinnejšia v závere deja! Keď dôjde na lámanie chleba! Však sa pozrite do NOZDIER toho – nechcem sa opakovať – kto TO hovorí!
        9/ Vôbec sa nezastávam Putina, pretože on na to nie je zásadne odkázaný. Dôležité – dôležité je aj keď prechodné spojenectvo vo veci. Zopár tisíc idiotov, ktorí veria, že za všetko môže Putin, veria, že Putin môže aj za to, že keď niekto nenapečie, alebo keď napečie a nedá sa to žrať – môže za to Putin – lebo nad ním nestál. Veď to je základná manipulácia – za všetko môže Putin! A tisíckrát po sebe! Chcem vidieť každého idiota, ako sa bije so všetkými v krčme – v zmysle proti všetkým. Idiot nepochopí, že treba rozdeliť sily. A všetko sa nedá mať pod kontrolou v tak obrovskej krajine, ako Rusko. Tak mi tu ku.va „neotvárajte“ oči týmito židoanglosaskými pi.ovinami o Rusku, o tom, že Putin ešte neupratal v dedine na Ďalekom Východe a podobne! Vy akože „nepoznávate“ podjebávanie – ale pritom zásadne podjebávate, a práve to sa vám páči! Vy sami ste podjebávači! Raz dostanete pecku medzi vaše OTVORENÉ oči!

        Ešte raz! Čo z toho, keď má debil otvorené oči?!

        • Ešte raz k Formánkovi.
          1/ Téma antivaxer mohla byť pre niekoho dôležitého v pozadí – spoločná. Ale téma ukrajinská vojna – už nie!
          2/ Formánek má ozaj kus práce za sebou a prísť o to všetko nie každý zvládne. Treba si uvedomiť, koľko webov ale i redakcií bolo infiltrovaných a nejakým spôsobom ich získala druhá strana /SME napr./.
          3/ V Rusku ovládajú farmabiznis židia. Prebieha vojna medzi židmi a židmi. Ak to má Putin ustáť proti Chazarom – nemôže zároveň bojovať s ruskými Chasidmi. A čomu kto tomuto nerozumie? Anglosas? Alebo ďěbil tu?

          • Marek Košice

            Maroš, Formánek má na stránke tuším tri videá na túto tému, v ktorých sa hovorí toto o Putinovi. Ale ty si si zjavne ANI JEDNO (ani to najnovšie) NEPOZREL, a už kritizuješ….. Keby si si ho pozrel, tak by si sa minimálne zdržal komentára (pokiaľ by si neuznal, že „má ten chalan nosatý dobrý výber videí, ktoré prekladá“…)…

            Píšeš : „Otázka – čo chce Formánek alebo jeho tútor – dosiahnuť nedôverou k Putinovi?“ …. A čo chceš dosiahnut ty svojou dôverou k Putinovi? NO PREDSA DUŠEVNÝ POKOJ, NIČ VIAC. A ani si si nevšimol, že Formánek skrátka nedôveruje NIKOMU.
            Maroš, uvedomuješ si, že to čo odsudzuješ na úrovni štátu (naša koalícia verzus opozícia), to schvaľuješ na úrovni sveta? Si si jasne vedomý, že politika je DIVADLO. Neveríš ani našej súčasnej vláde, ani SMER-u, ani ĽSNS, ani RePublica. SÚHLASÍM a nehádam sa v tejto veci. Ale v konečnom dôsledku si predsalen preukázal, že aj ty potrebuješ svojho „hrdinu“, a projektoval si si ho do PUTINA. A vôbec ťa nezaujíma, že Putin je členom „WEF“, že podporuje „umelú inteligenciu“, NWO, vôbec ťa nezaujíma, že digitálna mena (bez fiat meny) je v Rusku „na spadnutie“, že opichávanie vakcínou „Sputnik V“ bolo v Rusku ešte viac násilne vyžadované než na „západnými“ vakcínami na Slovensku….. Proste NEVIDÍŠ REALITU z dôvodu, že máš k Putinovi vytvorený CITOVÝ VZŤAH, ktorého sa NECHCEŠ vzdať.
            Pravda je taká, že VŠETCI MOCNÍ V TOM IDÚ SPOLU, LEN HRAJÚ DIVADLO ŽE NIE. Ale kľudne sa poškriepia medzi sebou, veď za obete padnú len „ich ľudia“, a ľudia sú pre nich predsa „škodná“, takže pre nich je to len „kozmetická záležitosť“……..

          • 1/ Mne je jasné, že Formánek tie mimo svojho promo videá nenakrúca, ale uvádza – preklady mu robí niekto iný – Formánek je DAMATURG! Alebo pomocný dramaturg.
            2/ Videí proti Putinovi som videl kopu priamo z ruských zdrojov – nestojím o tie židoanglosaské!
            3/ „z dôvodu, že máš k Putinovi vytvorený CITOVÝ VZŤAH, ktorého sa NECHCEŠ vzdať.“ – toto napíše len BUZERANT!
            4/ Už som tu omieľal x-krát, že som presvedčený, že súčasný Putin nie je ten Putin, ktorého uvádzal Jeľcin! A k podobnej zámene v histórii už došlo – zámena Petra Prvého Petrom Velikým! Peter Prvý skončil na pozvanie na Západ v Bastile ako Muž so železnou maskou.
            5/ Súčasný Putin VAROVAL pred umelou inteligenciou! Putin presadzuje kvantovú technológiu!
            6/ Otázka Total Control – a ktorá veľmoc ju nechce? Špeciálne v Rusku je terorizmus /Kaukazký, CIA aktivity/ realitou – v USA od „dvojičiek“ nikto neotvoril nahlas ani šampanské!
            7/ Covid plandémia umožňuje nasadenie krízového menežmentu, ktorý umožňuje také riadenie, ktoré by nemohlo prebehnúť za normálnej situácie! Kto nechce využiť krízové riadenia ak môže? Navyše – pre Rusko to je „hra“ s BZHN – teda aj možná realita – viď labáky na Ukrajine. Putin využil covid na branné cvičenie! Bezpečnostnú previerku! Pretože môže počítať s reálnym útokom BZHN! Útokom – nie nejakou „nákazou! Teda odteraz je, bol a bude v Rusku už len krízový menežment a ten využíva Total Contol! Na Západe vďaka podvodu – v Rusku vďaka očakávaniu ÚTOKU! Kedy bolo ku,va na Slovensku branné cvičenie obyvateľstva?! Pred 50 rokmi!

            X-krát som tu zdôraznil pozerať sa na všetko z pohľadu RIADENIA! Putin nie je pi.a, ktorá sa potrebuje váľať na koberci! Putin riadi – Čaputová je riadená!

            Marek – si povrchný hlupák! V čom sa zjavne vyznáš, sú tvoje slipy a exkrementy. A z nich máš samozrejme pocity – ktoré potom samozrejme podsúvaš mne! A ja nemôžem byť samozrejme „hrubý“, lebo ban.

          • to je jedno kto

            jedna vec maros, tvrdis, ze putin nie je ten putin, co ho uvadzal jelcin. no samozrejme uz tu je chyba, pretoze ziadny jelcin ho neuvadzal. boli to chasidske elity v pozadi. no a zaroven hovoris, ze novy putin riadi a riadi. takze na zaciatku chasidi vybrali putina, aby robil, co potrebuju. teraz ho vymenili, podla teba, aby riadil on sam? tiez som riesil dost dlho tuto temu a myslim, ze terajsi putin je niekto iny. ale nikdy som si nemyslel, ze nieco sam riadi, toboz nie po vymene. predsa bol vymeneny, pretoze ten povodny zrejme odmietal spolupracovat.

            corbett report vidi veci z pohladu anglosaskeho. takze tak ho je potrebne aj vnimat. na konci si sam povedal, ze total control bude aj v rusku, aj v anglosaskom svete, v cine uz je. takze vsade dospeli do toho isteho bodu, len v rusku si mozu povedat, ze to bolo kvoli anglosasom? to je teda pekna debilita. ak niekto toto cele naozaj riadi v pozadi a vyuziva vsetky moznosti k dosiahnutiu total control, tak mu tlieskam, podarilo sa.

          • to je jedno kto – úplne s tebou súhlasím!

            Problém je v uchopení VRSTVY – t. j. kde stanovíme ten začiatok /“stvorenia čohosi“ – vajce-sliepka/! Odbočím – ani v geológii sa nemôžeš prekopať na nejakú začiatočnú vrstvu, keďže došlo k ich zvrásneniu. V podstate si „nezaregistroval“, že tá tvoja riadiaca vrstva Chasidov, ktorá riadi Putina je riadená globálny mocenským systémom a ten je tiež riadený entitami.

            Keďže som spomínal, že všetko treba vnímať cez riadenie – treba si ujasniť aké riadenie – či štruktukturálne, alebo neštrukturálne.
            Zem riadi GMS systém neštrukturálne – pomocou informácií a podnetov. Celá jeho periféria už viditeľnej moci riadi – podľa jeho motivácií – štrukturálne – pre nás mocensky = príkazmi, násilím, korupciou a inými motiváciami.
            Chasidi riadia Putina AKO AKCIONÁRI!!! Putin je manažér – gosudar, ktorý musí dosiahnuť určitý výsledok – aby ho nechali pri moci a zároveň musí ako alfa pes bojovať o moc „a žrádlo“ s ostatnými psami. Nemôžem ho prirovnať k alfa v skupine ťažných psov, pretože toho riadi mašer. Pes len ako prirovnanie – že je závislý, lebo Putin nie je vlk. Teraz inak.

            Putin nie je stavaný, aby riadil v systéme talmudu. Nepatrí medzi jastrabov alebo bojových psov – na! – chyť ho! Treba si uvedomiť, ako fungujú tie dva židovské koncepty proti sebe a zároveň podľa logiky „prirodzeného“ výberu – súťažia o efekt toho naj.
            Chazarskí židia predstavujú systém talmudu – agresia, bezohľadnosť, výpalnícvo, násilie, smrť! Toto je jedna alternatíva pre presadenie sa židovstva. V akomkoľvek smere života. „Lebo Mesiáš nepríde, pokiaľ bude na Zemi jediný Gójim!“

            Chasidskí židia predstavujú systém tóry – manipulácia, lži, motivácia, korupcia, využívanie, parazitovanie – tolerancia, odpustky – niečo za niečo. A o tom to je – Putin chráni Chasidov a Chasidi chránia Putina – pokiaľ s ním ako koncept prežijú a udržia si moc a efekt. A pokiaľ Rusko dokáže zvíťaziť – zvíťazí aj tento židovský koncept. A platí, že „Každý máme svojho rabína!“ Skrátim – pre nás Gójimov je to alternatíva – buď nebyť – alebo prežiť – aj s parazitom v bruchu. Na púšti buď sa nenapiješ a zomrieš od smädu, alebo sa napiješ z kaluže, do ktorej sa predtým vysrala ťava!

            Chasidmi „riadený“ = motivovaný Putin konceptuálne riadi tak, aby sme my, Rusi aj ruskí židia prežili. Všetci potrebujeme tento výsledok a každý niečo naviac. „Pokojný“ rozpad ZSSR nemohol znamenať iný výsledok, akože židovská moc sa udrží pri moci, pretože moc sovietov bola židovská – nie ruská moc. Ale zároveň – k moci sa začali dostávať kremeľskí pravoslávni, čo je len polovičný úspech, pretože aj oni sa držia židobiblického tórického konceptu. He – existuje pojem, že drží sa to lepí to ako medvedie hovno.
            Židia všeobecne vnímajú čas hlavne „podľa horizontu udalostí“ – ASAP – až sa to podarí. My máme hodinky – oni „majú čas“!

            Putinovo konceptuálne riadenie má o. i. základ aj v čínskej Knihe premien – I’Ťing – v zmysle akcií, podnetov a následkov, zjednodušene domino efekt, zjednodušene reaktívna psychológia, zjednodušene časový menežment, zjednodušene krízový menežment – takže tu môžno nájsť aj prepojenie s Číňanmi. A samozrejme Sun’cu – Umenie vojny. Takže to podstatné – či je Putin riadený alebo aj nie – má voľné ruky na dosiahnutie výsledku v prospech ruských židov a v prospech Rusov! Rusi by bez židov prežili, ale židia im nedovolia prežiť bez nich! Ako? O tom je rozvrat Ruska zvnútra – čo je obecná židovská úloha vo svete ako periférie moci GMS! „Toxíny“ parazita – môže aj nemusí ich vypustiť.

        • To video o Putinovi nie je Formánkove. Je to video Jamesa Corertta a Formánek ho iba preložil a otitulkoval do češtiny. A to video má pravdu v tom, že aj Putin doteraz plne podporoval agendu globalistov – očkovanie, covid pasy, lockdowny, digitálne meny centrálnych bánk a podobne. Je na uváženie, či to robil preto, že to robili všetci ostatní a tým pádom sa mu to mohlo zdať „cool“ alebo preto, že je v tom s nimi.

          • Je tu i jiný scénář, a to ten, že Putin musel hrát tuto hru na C19, aby nedošlo k nepředstavitelným škodám. Podle mě bylo na tolik očividné, že C19 je podvod, že to lidi v Rusku, kteří jsou konceptualně na daleko vyšší úrovni než lidi na západě pochopili a nenechali se v ani zdaleka v takové míře jako lidi na západě zapíchnout ani Sputnikem. Kolem Putina je spousta zrádců Ruska a není nijak jednoduché v takovém prostředí řídit stát ani na státní, natož na globální úrovni. Bělorusko tuto hru hrát odmítlo, a přece našlo u Ruska útočiště. I Stalin musel pro záchranu Ruska udělat spoustu ústupků Trockistům. Ale když se loď potápí, musí na záchraně makat celá posádka, jak dobří, tak i třeba trestanci. Časem vyjde pravda najevo, ale souhlasím z Marošem v tom, že Putin řídí podle toho, co je mu umožněno a pracuje ze všech sil.
            Pokud by padlo Rusko, skončil by celý Svět.

        • Štefan Kováč

          Maroš, ano!!!

        • MAROŠŠŠ,
          debilčekov vynechaj
          kúp im lízatko
          oni žijú ten svoj raj
          a pôjdu tam zakrátko

      • Joooj ďakujem 👍 super vedieť o ďalšom rozhľadení človeku a ešte u nás v Košiciach. Vedela som už pred časom, že Put in je tiež žid ako všetci prezidenti – poverení rezidenti. A aj tak som nachvíľu naletela. Samozrejme, veď tak sme boli učení, dúfať, že príde nejaký záchranca, či vykupiteľ. Zdalo sa mi, že už som nad tým a predsa… Nepríde. Však kto druhému jamu…. budú schopní čeliť vyhladovaným a opichaným masám?

        • Marek Košice

          redakcia : „Je na uváženie, či to robil preto, že to robili všetci ostatní a tým pádom sa mu to mohlo zdať „cool“ alebo preto, že je v tom s nimi.“
          Tak v prvom prípade je potom Putin IDIOT, a v druhom PODVODNÍK. Môžeme si vybrať…

          to je jedno kto : Presne tak ako píšeš. Môj pohľad na Maroša je taký, že rozumovo nedorástol na vedomosti ktoré má. Je ako encyklopédia, ktorá si ale nie je vedomá toho, že to čo je v nej napísané, nemusí dávať logiku, resp. to nemusí byť pravda. Ale KDEŽEBY sa Maroš mýlil…. To by jeho pýcha nezniesla.

          šela28 : ak vakcíny naozaj majú také vedľajšie účinky aké počujeme/čítame z alternatívnych médií posledný vyše rok, tak v prípade, že Putin len „musel hrať túto hru na C19“, pomrú milióny rusov na vakcíny. Ak Putin MUSEL, tak je to len FIGÚRKA, a nie „spasiteľ Ruska“ a už vôbec spasiteľ Eurázie či sveta…
          Píšeš „Kolem Putina je spousta zrádců Ruska a není nijak jednoduché v takovém prostředí řídit stát ani na státní, natož na globální úrovni.“………. Áno, jasné….. to je ako tvrdiť, že Boh je nešťastný z toho čo sa deje na Zemi, aké nepriaznivé dôsledky so sebou priniesla „slobodná vôľa človeka“, ale neurobí tu „poriadok“, pretože „nemôže zasahovať“…. Aha, takže všemohúci BOH nemôže zasahovať…. 😀 😀 😀 ….
          Píšeš ďalej „Časem vyjde pravda najevo, ale souhlasím z Marošem v tom, že Putin řídí podle toho, co je mu umožněno a pracuje ze všech sil.“ ………ALE VEĎ TO ROBÍ AJ MACRON, ČAPUTOVÁ, HEGER…………. :D: 😀 😀

          • K té moci či bezmoci Boha, jak to zmiňujete – četl jste knihu Jobovu? tam se Vám dostane fundovaného vysvětlení, já bych to jen zprostředkovával. Pokud jste četl, čtěte znovu, pomalu a přemýšlejte u toho a pochopíte, že Bůh JE všemocný, ale teď zasahuje minimálně. A hlavně pak pamatujte, že to je dokument své doby, je napsán tak, aby tehdejší pastevci koz aspoň něco chápali. Vy jste ale určitě dále, než byli tito lidé. Tím spíše byste to pak měl pochopit. Bůh není vousatý pán na obláčku.

        • Marek Košice

          Tatiana : Vyhladované a opichané masy budú totálne bez energie, resp. budú schopné zo seba vyžmýkať 10 sekúnd „veľkej sily“, a potom si sadnú alebo ľahnú na zem, aby to predýchali.
          Stále sa však nájdu hlupáci, ktorý v tom všetkom na pozadí vidia MILOSTIVOSŤ A LÁSKU BOHA, ktorý je SUPERMILUJÚCI, ale proste nemôže zasahovať do „slobodnej vôle“ POSLUHOVAČOV SATANA, ktorí zasahujú do slobodnej vôle (znemožňujú žiť slušný a plnohodnotný život) bežných ľudí.

          POBOŽNÍ CVOCI, UVEDOMUJETE SI TEDA, ŽE BOH NIKOHO „NEVYSLIŠÍ“, PRETOŽE JE ROVNAKÝ AKO MAJITEĽ MRAVČEJ FARMY = NEZAUJÍMA SA O ŽIADNEHO JEDNOTLIVCA ČI NÁROD, ALE O TO, ABY MRAVČIA FARMA CELÁ NEVYKAPALA, S TÝM, ŽE AK VYKAPE POLOVICA ALEBO 90% Z NEJ (a tých 10% sa „postaví na nohy“), TAK JE MU TO JEDNO????????????????????????????
          TO JE TÁ BOŽIA LÁSKA????????? TO JE PRINAJLEPŠOM BOHOSATAN.

          • Miroslav Čižmár

            Odkiaľ vieš čo bude? Si prorokom cudzích názorov. Každý boh má svojho proroka.

          • Už dávno viem že si hlupák.Vidim že tie tvoje * nemajú konca. Nerad uražam ľudí ale ty si výnimka
            ktorá potvrdzuje pravidlo. Načo to robíš? Keď si hlúpy inspiruj sa múdrym človekom. Potom keď si uvedomíš aký si maličký pochopíš že keď budeš ticho urobíš lepšie. Marek Marek

          • provokater

            Rozprávky pre dospelých. A vie mi niekto odpovedať, kto stvoril Boha?

      • Každý hľadá to čo mu vyhovuje a verí len tomu čo jemu hrá do karát.

      • Marek,cert ako diabol,ale vacsina to nechape

    • Ja detto , netestovaný , neopichaný … Držme sa priatelia

  3. Marek Košice

    Redakcia : Myslím, že keby bol nadpis článku napísaný takto „Masaker covidových vakcín: 680 násobný nárast mŕtvic, 440 násobný nárast infarktov“, tak by ste boli serióznejší……. Ale tak viem, čím vyššie číslo, tým viac šokujúce…. Ale prečo sa držíte takých blbých praktík? To máte spoločné s mainstreamom….

    • Keď už, tak 681 násobný… a 441 násobný… Lebo 100% nárast je 2 násobný, 200% nárast je 3 násobný, atď. 🙂

      A prečo 68000%? Lebo keď aj po stovkách článkoch o rizikách týchto vakcín sa stále dalo vyše 50% ľudí zaočkovať, tak ich treba nejako konečne prebudiť. A keď nestačí hlasný budík, tak musíme použiť vedro studenej vody.

  4. mariankosmac

    Mňa by zaujímalo prečo sa na Slovensku stavia toľko nákupných centier. Už ich máme prebytok a stále sa ešte stavajú. Slováci štatisticky vymierajú plus od začiatku roku 2022 tu prebieha výraznejšie zdražovanie, takže menšia kúpyschopnosť ľudí. Tak pre koho tu stavajú tie nákupné centrá? No asi pre Ukrajincov. Alebo je to tak že developeri to postavia a zhrabnú peniaze za stavbu a viac sa nestarajú či to centrum bude fungovať. Potom nám tu len ostane desiatky chátrajúcich Kauflandov a podobných krabicoidných paškvilov…

    • Tá druhá možnosť je správna. Developer postaví nákupné centrum, následne veľa nádejných „podnikateľov“, ktorí chcú zbohatnúť si v tom centre na 15 rokov bez možnosti výpovede prenajme priestor, vezme spätnú hypotéku na byt/dom, sprevádzkuje obchod a o pár rokov skrachuje. Developer má svoje peniaze, prenajímateľ priestoru má svoje peniaze (ošklbe skrachovaného nájomcu na kosť kvôli tej 15 ročnej nevypovedateľnej zmluve), len ten chudák, ktorý mal veľké oči a chcel zbohatnúť, v lepšom prípade ďalších 20 rokov trie biedu a v horšom prípade si hodí mašľu. Celé to stojí na neustálom príleve nových nádejných „podnikateľov“, ktorí chcú zbohatnúť. A takých sa nájde vždy dosť, takže developeri a prenajímatelia majú o dobrý dlhodobý biznis postarané.

      • Logistické sklady! A malé prevádzkárne budú /majú byť/ zrušené! Stavia sa to pre Bezosa!

        • Maros,perfekna odpoved,

        • mariankosmac

          Pre Bezosa sa stavajú na našich poliach logistické sklady, ale nie nákupné centrá. Bezosova predstava sveta je že ľudia budú nakupovať cez internet, nechce aby niekam chodili do nákupných centier. Ak sa jeho predstava splní bude to ekologická katastrofa, už len to koľko bude papierového a plastového odpadu z obalov z balíkov. Najlepšie je nakupovať na Bazoši. Pár krát vás ojebú a potom vás to nakupovanie prejde.

      • KOVIDBARÓN!

        ,,,,túžba po podnikaní sa rodí na vysokých školách-kde sa vymývajú mozočky údajnej intelektuálnej novej generácii,je to rituálna zmena povahy človeka,ktorý sa má povznášať vďaka vyššiemu vzdelaniu nad ostatok populácie,ľudia s titulmi sú najviacej náchylní na korupciu a túžbu bohatnúť,,,,na každého vysokoškoláka potrebujete asi ta 20-30 zamestnancov ak nie viac,takže preto úrady volajú po pracovnej sile a preto štát nemá peniaze,lebo tie končia v rukách vzdelancov,ktorí s nimi šafária a preto aj politici šafária-pre nich je roboš iba roboš,,,,

  5. KOVIDBARÓN!

    ,,,,žijete v zadlžovaciom systéme,ktorý vás pohltí a nakoniec zničí-bojuje sa poroti prebytkom na tejto planéte na rôzných úrovniach,takže je jedno čo vás odstráni-či vakcíny,či zlyhanie zdravia,alebo vyčerpanosť v práci a stres,alebo vaše smartfóny a vzduch prešpikovaný rôznými poliami a energiami,alebo neúnosné zadĺženie,ktoré sa nebude dať nijako splatiť,,,,celý problém je v premnožení,len vy túto tému nechcete akceptovať-lebo vaše potomstvo je vaša hrdosť a istota,že nezostanete sami,čo nieje žiadná istota,lebo vaša mládež uteká za diablom na západ ako keby železo priťahované magnetom,,,,nikdy sa nepoučíte,lebo vaše myslenie a vnútorná prázdnota a vypráhlosť vám to neumožňujú,inak by to bola aj veľká obeta a odriekanie si-či nieje v dnešnom materialistickom svete vôbec jednoduché,,,,prijímanie peňazí od zadlženého štátu ako je aj slovensko či eu,ktorá si na všetko iba požičiava je nechutný akt nenažranosti,politici kradnú už ako keby v kuse a na nič iné už ani nemysleli-ľudstvo dospelo k úplnému idiotizmu a sebeckosti podporované egom a netoleranciou,vyhýbaním sa chudobe a uskromneniu sa za každu cenu,hlavne na úkor tých menej vynných,ktorý ešte neprišli o zdravší rozum,veď tento štát už slovákov ani nevníma že ešte existujú,zaujíma ich iba pracovná sila vždy nová a nová akokeby to chceli len hromadiť a ťahať do priepasti temnoty „k oteckovi“,,,,každý si musí uvedomovať,že raz musí umrieť a nemusí to byť práve starobou-inak tak potupnou,ktorej sa nikto nevyhne,všetci čo sem chodíte nesiete podiel viny na tomto stave aký tu užnejaký čas je a to že tu vypisujete tie vaše bludy-tým si ruky od špiny neumyjete,ste rovnako nenažraní a zaostalí,ako aj členovia politických špičiek,ktorím posluhujete a beriete za to výhody,JA do tohoto systému dávam a skoro nič-či nič od neho nedostávam a ani mi nič neponúkli,skôr naopak,,,,tento systém sa sám vždy prezradí,lebo ľudská ruka a hlava vždy všetko sku-r-ví,,,,rusko a slovania sú západom nenávidení,takže kým nebudete skrížení s inou rasou,tak ste pre nich stále iba slovania-spodina tu iba zavadzajúca a oni už otrokov a lacnú pracovnú silu nepotrebujú-majú za vás už náhradu,,,,je smutné,že ako skoro celý svet chce rusko vymazať z mapy a ako sa média a štátna správa k tomuto pričiňujú,,,,

  6. Marek Košice

    Mimochodom, Maroš…….. Rozdeľuješ názory na „slovanské“, „anglosaské“, atď… TY SI KUS HLUPÁKA……..ktorý, ako som písal, rozumovo nedorástol na svoje vedomosti, preto ich nevie často krát rozumne „použiť“……TU MÁŠ CELÉ SLOVENSKO „SLOVANSKÉ“ (dobre, cigánov/rómov nemusíš počítať, ani prisťahovalcov, ale vieš na čo narážam)……a aké má názory prinajmenšom tretina z nich????? TAKÉ, ŽE PUTIN JE ZLÝ, A BIDEN/NATO/USA SÚ TÍ DOBRÍ…… (čo je samozrejme blud, pretože zlé sú obe strany)…. SÚ TO ANGLOSASI????? A keď anglosas alebo skupina anglosasov oslavuje/oslavujú Putina, TAK TO UŽ NEVADÍ, ŽE JE TO ANGLOSASKÉ OSLAVOVANIE PUTINA???
    Si strašne obmedzený, Maroš. A nezabudni znova spomenúť moje boxerky, ty psychicky narušená osoba, ktorá svoju psychickú narušenosť dáva naznámosť takýmito poznámkami… Vyťahujem tu v každom druhom príspevku to, ŽE SI POUŽÍVAL DVA NICKY z dvoch rôznych IP adries, čiže nie len „Maroš“, ale aj „Holistický prístup“??? NIE……Tak aj ty drž klapačku, a nespomínaj tu moje boxerky. Alebo len nevieš zniesť, že niekoho použité boxerky môžu jeho partnerke veľmi voňať? Možno máš nepríjemný telesný pach… Skrátka tým ukazuješ svoj komplex, lebo sa správaš tak, akoby si vstával a chodil spať pohoršený mojimi boxerkami a ich príbehom… A TO JE ZNAK CHOREJ HLAVY, Maroš.

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,západ a východ je zlo-jeho začiatok a koniec akéhosi kruhu-polkruhu?,len si je treba vybrať ktoré zlo je menej škodlivé pre našu budúcnosť,buď sa kŕmite očami,alebo ústami a v zime radšej v teple,,,,západ má pekné obrázky v časopisoch a drogy a východ pšenicu a plyn,jasné,že zlo spolu paktuje a strany zla ani len nemusia tušiť,že s nimi niekto manipuluje a myslí si,že všetko má z vlastnej hlavy,ale omyl-temnota manipuluje s vnútorne slabšími a podsúva im sytuácie a východiská,tak aby to zapadalo do deja-akejsi hry,,,,ani biden ani putin ani bruseláci či usa kongresmani nekonajú podľa vlastného presvedčenia,lebo sú to len postavičky na šnúrkách-neslobodné bytosti,ktoré prepadli čaru a sile moci a bohatstva v duchu vznešeného rastu k sláve,,,,nikto z nich sa nevyhne starobe,ochabeniu a nikto z nich sa nedožije 150rokov či ešte viecej a nikto z nich nemá telo mladíka,,,,plány zla sú tak zložité a neviditeľné,že človek to nedokáže rozpoznať a odhaliť hoci sa tak môže tváriť,žijeme tu iba ako ľahko nahraditeľné mravce,ktoré musia neustále niečo robyť a neposedia a nezamýšľajú sa nad sebou,,,,efektivita prosperita požitky výhody bohatnutie atd.toto jediné tu hýbe svetom,dôsledky ľudského správania sú iba vyvrcholením aktivity v čase a priestore,tento svet je tak prešpikovaný negativitou,že nech radšej neni nikto tak najivný,že si myslí že bude lepšie,alebo že toto raz skončí-áno skončí,ale inak ako vy očakávate,,,,ten ukrižovaný nám akokeby sral na hlavy,ten všemohúci ako keby ani nejestvoval-čo je aj po toľkých stáročiach aj celkom možné,lebo aj on podlieha osudu,je zbytočné veriť v dobro človeka,lebo človek nebol stvorený ako stelesnenie dobra,dobro mal v sebe sám vybudovať,ale to sa nestalo,lebo je to sakra náročné až skoro nemožné ak žijete v tak negatívnom prostredí a okolie vás doslova núti pridať sa k nim a ste pod neustálym tlakom dokonalosti zla,,,,

    • Sadni-ľahni si na koľajnice… Aj s nafukovačkou.

      • Marek Košice

        Ako vidím, si na takom vysokom stupni duchovného rastu, Maroš, že mi odporúčaš zasamovraždiť sa. Už desiatky krát si tu potvrdil, že si psychiatrický pacient. Mal by si tento fakt prijať.

        • Si blbec ktorý nechápe nadsázku, cynizmus, hrubý vtip. Povedal by som, že si Maďar /tí nechápu slovenský idióm/ – s nimi sa nedá žartovať. Neschopnosť pochopiť takéto veci v rodnom jazyku je znakom nízkej inteligencie a infantility. Preto platí – s blbcom sa nehádaj! Namiesto toho, aby si mi odpovedal tiež nejako cynicky a vtipne – hňeď sa z teba stala citlivá, slušná slečinka! Póza! Pre toto s tebou pohŕdam. Nikdy by som ťa nechcel – plačko – za kamaráta – pretože takéto bábovičky sú na 100% nespoľahlivé. Tvoje stupídne názory tu vydávaš za fakty – OK – fakt je, že si slečinka v mužskom tele a dlhodobo prežívaš krízu identity pohlavia. He – „Bola som na hubách – v červených pančuchách!“

          Ty hlupášik – vieš koľko železničných koľajníc-tratí je u nás odstavených?! Si handra, ktorá sa nevie riadne postaviť!

  7. Na slobodu ľudstvo ešte nedorástlo. Musí zažiť ešte veľa katastrof, aby pochopilo, čo je to sloboda. Dá sa vôbec žiť slobodne? Vidíte sami. Slobodu si predstavujú inak na západe, iinak na východe. Slobodu si predstavuje inak chudobný, inak boháč. Naše vlády tvrdia, že sloboda je poslúchať. Oni môžu slobodne obmedzovať, prikazovať, zakazovať… Korporácie môžu slobodne drancovať planétu. Slobodu treba brániť a vyrobiť na obranu toľko zbraní, že niekoľko krát sa dokážeme zničiť úplne! Všetci máme dojem, že chránime slobodu a sami seba. Pritom sa chránime len jeden pred druhým. Nechápeme sa nerozumieme si. Hlavne nechápeme globálnu politiku, ktorá nás, podľa známeho, rozdeľuj a panuj, ovláda, riadi a boh vie, čo má za ľubom! Jednoducho, musíme mať určité mantinely. Niekde sú užšie, niekde širšie. Takéto mantinely tvorí ústava, zákony a dohovory na medzinárodnej úrovni. Tie musí 100% dodržiavať každí! KAŽDÍ !!!

  8. Vcera prez. Joe Biden se svym baziliscim usmevem si verejne nechal Dat vakcinu Pfiser zaplacena propaganda a vyzbal take deti k nasledovani ale ne tou podvodnou jako snad on ale pravou zabijakem ,,,kriminalnici masovych vrazd presahujici ,,,koncentraky ,,, vyzval druhi dle ,,plsnu depopulace vcetne deti od 5 roku

    SVATY PUTINE TU JSI DAL SLIB BOHU KIZ NEKOLIKRATE V MONASYURECH MONT ATHOS VZAL NA SEBE VAHU OCHRANCE KRESTSNI A LIDSTVA

    HLOUPYM A SATANIDT STALE NEDOCHAZI

    jednotlivce pripravte se asi 2023 svetovy ,,,elitni hladomor. ,,,zjeveni sv Jana ,,
    Jen Vlsdimirovic bude mit chleb energii vzacne suroviny.
    Jako za Faraona
    .MONSANTO NEDODALI GMO DOSTATEK OSIVA NA UKRAJINU
    hedone zRusko bude mit pozehnany prebytek

  9. Myslim, ze zaujimave ani tak nebudu umrtia a choroby ako skor pokles porodnosti u zaockovanych. A to sa prejavi az v najblizsich mesiacoch a rokoch. Lebo tehotne akokolvek hlupe sa na 90% zaockovat nedali. Ale take co sa teraz snazia a zaockovane su uz podla mna na to teraz doplacaju a nedari sa im. Tam uvidime prepad, ktory sa samozrejme ale zakryje imigraciou.

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,funkčnosť sveta sa plánuje na desiatky rokov dopredu po vzore obsahu zo satarých zvitkov a písiem,,,,so všetkým sa vždy ráta a elity nemajú problém zo všetkéhom sa vyzliesť,lebo kto tu všetko riadi a má páky v rukách-tak je pánom a strojcom pravdy,ľudskú mysel riadi akýsi napovedač-napovedači,nikto z vás nemá vlastné myslenie a rozhodovanie z vlastného presvedčenia,ste iba naprogramované stroje s osudom a robíte iba to čo máte urobiť,inak by sa kľudne mohlo stať,že keby skutočne jestvovala slobodná myseľ,tak tu dnes už hladujeme,lebo skoro všetci by zleniveli a nevedeli čo vlastne majú robiť,bol by to iba chaos a anarchia,,,,na slobodnú myseľ ste ešte nedozreli.

  10. …a to si vemte, že se jedná jen o USA a VAERS, co teprve data z EU a zbytku světa, do toho podhodnocené hlášení do 5% VŠECH případů…

    Ještě dodám:
    Všichni zdravotníci, lékaři, zdravotní sestry, porodní asistentky, zdravotníci, zubaři, ergoterapeuti atd. by si měli uvědomit, že vláda se dosud úplně nevzdala svého plánu podávat toxickou experimentální injekci, která neúčinkuje tak, jak se o ní tvrdí, a která podle oficiálních údajů zabila mnohem více lidí než válka na Ukrajině. Viz např.: https://jobsnotjabs.uk/

    Evropská unie si nekompetentními opatřeními a neprozíravou politikou kope vlastní hrob… jsou to všechno „odborníci“, kteří se řídí ideologií, a ne zdravým rozumem…

    A vzhledem k tomu, že inflace nyní překračuje 7 % a úrokové sazby jsou nižší než 1 %, dostávají střadatelé na své těžce vydělané peníze minus 6 % ročně. To vše je součástí Schwabova plánu ožebračit každého, kdo není podvodný miliardář. Sankce zavedené za účelem potrestání Ruska zvýšily cenu ropy a plynu. Aby se Čína vyhnula vysokým cenám, používá mnohem více uhlí. Kultisté změny klimatu a blázni do čisté nuly, kteří sankce proti Rusku vítali, by se nad tím možná rádi zamysleli..

    • sergej / & .lak :-)

      Tak snad čísla dají těm co si v textech dělají bludiště jasno. Protože i když dva hovoří stejně každý to myslí jinak, stejně tak to pochopí po svém další dva. A to pitvání v sobě u dlouhých příspěvků je dost únavné i komické. Rozhodně kritika je vždy zavádějící a u překladů třeba Fománka by bylo jist lepší to umět přečíst v originále ale že bych mu podsouval záměry jsem toho dalek kromě výběru kam web směřuje, tedy informovanosti.
      Faktem ale asi bude že vakcinace je test inteligence a mnozí s ním dopadli fatálně nehledě pseudovzdělání workoholických kabinetních fachidiotů s nesčetnými tituly a jestli rozjedou atrakci s tím jejich bussines pandořinou skříňkou a bude ouha protože společenské konvence zlomí a tedy nejenom totalitní zákony i jinak bystré.

  11. Už sme sa vydýchali, môžeme trochu pokračovať. Corbett je dobrý novinár, ale.
    Už Oskar Krejčí, a vlastne aj Pjakin a iní DOBRE definovali štátne zriadenie. Je to vysledok vektorových síl korporátno-klanových zoskupení. Štátnik je výnimočná osoba, ale nikdy nekoná sám. Veď si to predstavte… to sa NEDÁ. Vy píšete o Putinovi ako o Bohu, ktorý vôľou tvorí.
    Tak to nie je. Aj v Rusku prebieha boj o moc. Putin nie je Boh, má tiež okolo seba ľudí, klan… a aj jeho nepriatelia ho majú. Čo si myslíte, prečo Pičútová neriadi, ale je riadená? Ako sa dostala k moci? Je tak slabá že nevie riadiť, ale tak silná že vyhrala voľby?
    Aj v alternatíve som sa dočítal, že Sputnik je sračka ako iné mRNA vakcíny. Takže si nemyslím, že by alternatíva nejako “chránila” Putina. Ale na alternatíve sa to aspoň dočitate a môžeme o tom diskutovať. A TOTO je podstatné. Môžeme si vytvárať lepší obraz sveta. To si čitatelia SmetníkaN a diváci Markízy a JOJky + RTVS nemajú ako!
    Nemusíme deliť svet na dobrých a zlých (aj keď je to praktické). Musíme iba voliť to, čo je pre nás lepšie… aj keď to vyzerá ako “voľba menšieho zla” s ktorou mám VEĽKÉ problémy. Nechcem voliť menšie zlo, ale aspoň malé dobro. Všetci vidíme, kam sa západný tzv. vyspelý demokratický svet rúti. A rovnako vidíme, kam sa dostal “vyspelý” východný korpokomunizmus v Číne. Tie systémy sú vo svojej podstate OBA protiobčianske. Akurát sa inak volajú a tvária sa, že sú v antagonistickom postavení. Ale peniaze a túžba po moci ich zjednocuje a stavia medzi ne rovnítko. Nedá sa povedať, že by spoluptacovali. Konkurujú si. Nie ideológiou alebo filozofiou, ale chamtivosťou a ziskami, mocou. Kto ovládne koho? Na konci sú vždy klany a osoby, ktoré cicajú nektár z hláv jednotlivcov. Kopírujú jeden od druhého metódy kontroly, upevnenia moci, zvyšovania zisku. Veľká krajina sa nedá riadiť bez kontroly. Ide o to, nakoľko sa kontroluje a KTO KOHO kontroluje.
    Čo sa teda týka Putina, beriem to tak, že ie všetko čo robí CHCE robiť… niekedy niečo MUSÍ urobiť aj keď nechce. Nie som fanúšik človeka, ale systému, princípu, pravidiel.
    Som proti heslu “Účel svätí prostriedky”! Nesvätí!
    Toto je ale údel vládcov. Je problém vytvoriť vyvážený politický systém, v ktorom by bola dostatočná kontrola vlády zo strany občanov, a zároveň by vĺada mala relatívne voľné ruky. Chce snáď niekto z diskutujúcich tvrdiť, že západná “demokracia” má lepšie výsledky ako východný putinovský režim? Obviňujete ho, že kolaboruje so západom, je žiakom Young Global Leaders… pozná sa so Šwábom… je predsa politik a diplomat! Aj keď len “kolaboroval” aby Rusko prežilo, boli na nich uvaľované sankcie za to, čo USA beztrestne konali v rovnakej, ak nie väčšej miere ako Rusko! Skúste sa pozrieť na tie vzťahy z pohľadu svetového spoločenstva. Je tu štáť ktorý leží na obrovskom území a vlastní obrovské zdroje. To je ale nespravodlivé! My tu musíme zavádzať GRÍNDÍL a oni nemusia… ako zvýšime zisky, keď sa nám už všetko minulo? A v Rusku to majú. Treba ich dať na kolená. Treba ich bohatstvo “spravodlivo” rozdeliť medzi Ročilda, Rokefelera, Wartburga, Lehmana a ostatné intelektuálne elity sveta, ktoré vedia ako ho riadiť a spravovať!
    Putin je stelesnením zla, ktoré je proti tomu. Ale opakujem, Putin nie je sám. Nie je moja modla, ale je (zatiaľ) stelesnením človeka, ktorý koná a myslí koncepčne a integrálne.
    Ktorý politik na západe by mohol byť jeho náprotivkom? Nazvem to – zrkadlovým obrazom? Ktorá vláda?
    Porazená polovykradnutá krajina (po Jelcinovi), ktorú už stačilo rozobrať na súčiastky.
    Riaditelia ruských podnikov (oligarchovia) chcú “ajfóny” a “Bentley” a nie funkčnú krajinu. A je to veľká sila, proti ktorej musia ruské národné sily bojovať. Aj v Dume majú záškodníkov! Putin nechcel uznávať nezávislosť DLR a LLR… to ho Duma dotlačila k tomu. Ruskí Korčokovia a Naďovia… alebo si myslíte, že Rusko je jedna mater, jeden názor, jedna sila? Vlastná Duma ho vmanipulovala do pozície, že uznali nové štáaty ktoré ich požiadali o pomoc. A Putin to len využil – OK, keď už teda musíme zaútočiť na Ukrajinu, tak si ju podmaníme celú, vyčistíme a bude na čas pokoj (malý škrt cez rozpočet ruských zradcov a ich amerických sponzorov).
    Takže toto je môj názor – Putin a spol hrajú svoju hru, ktorá nie vždy musí vyzerať ako odpor celému svetu.
    A dovetok: demokracia NIE JE vhodným zriadením pre všetky typy štátov. Ani pre EU nie je demokracia (od istej miery) vhodnou. EU, Rusko, Čína… sú príliš veľké územia, ktorých občania z princípu nemôžu mať rovnaké potreby.
    Konsenzus môže vzniknúť len v malých obmedzneých okruhoch otázok. Zamerať sa na námornú dopravu, alebo kamionovú? Pobrežné územia hlasujú inak ako vnútrozemie. Povoliť výkonné klímy alebo nie? Zasa je na severe iný záujem ako na juhu…
    Aj keď ja som zásadným a principiálnym obhajcom demokracie. Ale skutočnej, nie na papieri. A vonkoncom nie som obhajcom zastupiteľského systému bez zásadných prvkov demokracie!

    • Výborný, múdry, príspevok, Dendy. Vidím, že sa dobre vyznaš!!!!!

      • Sú v ňom aj tak chyby… pretože demokracia je možná aj vo veľkých štátoch, len sa musí zvoliť správny bsystém referend (regionálne, celoštátne a tak…) nemusí s vždy o všetkom rozhodovať v jednom celoštátnom RF.
        Ale nedokážem vyriešiť otázku hlasovania. Aby bolo tajné a zároveň „kontrolovateľné“ – čo najodolnejšie voči falšovaniu.
        Pretože to je jedným z kľúčových problémov súčasných pseudodemokracii.
        Zároveň neviem dostatočne vyriešiť problém silových zložiek . armády, tajných služieb, atď. vo vzťahu k podriadenosti občanom… tam musia existovať tajnosti…

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,ani onen boh nemá nad všetkým moc-potrebuje spojencov a oddaných poddaných na ktorých potom môže všetko hodiť ak mu to nejde,je aj dosť možné,že onen boh je už osamotený a stiahol sa už dávnejšie-čiže pred stáročiami,,,,každá vláda je spoločenstvom,keby bol putin majiteľom ruska a celého národa,tak by sa razili mince a bankovky s jeho hlavou a rusko by sa volalo putinova zem a nepoužíval by titul prezidenta,ale rexputin a musel by skutočne všetko v rusku aj vlastniť a s obyvateľmi sa primerane deliť podľa ich zásluh a nie podľa ich potrieb udaných už dávno pred putinom,ani sídlo kde prebýva nebolo putinom a pre putina postavené,je to len prezident,ktorý má okresané možnosti a ako jeden zástupca reprezentuje krajinu,,,,aj diabol by bol nikto bez padlých a bez démonov,aj lilith by bola nikto bez svojích légií,aj ježiš by bol nikto bez apoštolov aj boh je nikto bez elementov a vládcov elementov či niečoho takého,ktorých mohol mať niekedy na svojej strane,od onoho boha už muselo odísť mnoho spojencov a preto sa jeho meno iba zbytočne zveličuje a zneužíva sa,čo je pre ľudskú rasu príznačné,že tak konala a koná zámerne a preto onen boh nezasahuje a iba pozoruje opustený svoje dielo a občas do niečoho zavadí,tak že si mravenisko ani nevšimne či neuvedomí,,,,tento svet funguje bez boha a boha ani nepotrebuje,,,,človek potrebuje diabla-toho kto mu vyplní sny a túžby a možno aj samotný diabol už má osud spečatený a všetko prenechal tu svojím zástupcom a spojencom,tu vládne satanočlovek a jeho konkurenti a prisluhovači,všade sa vedie boj o moc-dosiahnutie moci je zavŕšením doby existencie v efektivite ak nieje priamo zdedená.

    • Ešte by som pridal, že to premýšľanie a preciťovanie chodu udalostí – o čo sa teraz bojuje cenzúrou – je snaha posúvať riadenie udalostí do okultnej úrovne.
      To nie je len o informovanosti a neinformovanosti /dezinformovanosti/ – to je o dezorientácii, demoralizácii a rozvrate! ONI POTREBUJÚ aj tichý súhlas! Moju matku opichali v DSS „lebo nikto neprotestoval“! Slovensko vtrhne do vojny s Ruskom, lebo nikto nebude protestovať! Kto mlčí keď treba revať – súhlasí!

      • KOVIDBARÓN!

        ,,,,človek je prednastavený-naprogramovaný,nikto nedokáže riadiť svoje správanie a rozhodovanie tak,že by mohol tvrdiť-toto som ja takto,,,,človek sa príliš nadhodnocuje k čomu ho navádza ego,ale v skutočnosti je človek iba kópiou riadenou votrelcami a našepkávačmi,tento svet už odpradávna riadia nieľudské tvory,ale niečo čo tu bolo ešte pred nami a zostali tu nejakí pozostalci a netreba z hry vynechať aj mimozemšťanov,,,,ľudstvo nie všetko čím disponuje v skutočnosti pochádza iba od človeka,alebo iba jeho zásluhou,tak ako nikto z vás by sa tu nemal dobre,keby nebolo zahraničných firiem podporovaných štátom a štátnych dotácií pre malé podnikanie,takto štát donekončna existuje v dlhoch,lebo jeho obyvatelia súhlasia-lebo to neodmietajú a poberajú s úsmevom na tvárach všetko čo štát ponúkne,,,,čiže ak kradne politik-tak kradne aj občan a preto nieje nikto vinný lebo dlh sa rozloží na celú spoločnosť,lebo ten kto nebral nikdy-nedal najavo svoj nesúhlas tak že vždy odmietne niečo podozrivé,takže zlyhal,nikdy by ste nemali to čo máte,keby ste mali žiť iba z vlastných nápadov vlastnej tvorby a vlastného menežovania,lebo mlyny vyššiej ekonomiky pomelú všetko nízke existujúce prirodzenejšie,,,,tým že niečo odmietnem-už som reval a nesúhlasil a systém to zaznamenáva ako odpor,,,,očkovanie tomuto svetu iba pomáha ako aj to,že prebehne odstránenie prebytkov,prostredie sa skvalitní a bude plniť svoj účel,nebude treba nové stavby pre mladé rodiny riešiť cez zkorumpovaných ing.judr,bc,mgr atd.,ktorí sa neštítia ničoho len aby profitovali v konkurenčnom boji o vyššiu efektivitu kde spotreba prevyšuje potreby,,,,

  12. Vzdelanie mi nechýba , napriek tomu sa pozastavujem a pýtam na tie percentá v článku ,ak doteraz na niečo zomrel 1 človek,teda 100% tak podľa článku je to teraz 680 ľudí, teda ak úplne celkom je realne, že na niečo zomrie vo svete 1mil ludí tak potom po vacíne to bude 680 milionov? Polovička Číny? Niečo j zlé, matematika je vždy presná, som neočkovaný ,navždy, a sledujem svoje očkované okolie a takéto percenta y sa mali veľmi okato prejaviť, ale nič moc doteraz, tak ako to je?

    • Infarkt a mozgová príhoda nemusia vždy vyústiť v smrť. O niektorých ani nemusíte vedieť, ak vám to dotyčný nepovedal.

      Čo sa týka tých percent, tak je potrebné čítať s porozumením. Nejde o 68000% zvýšenie počtu všetkých infarktov v populácii, ale o 68000% zvýšenie infarktov po očkovaní.

      • Všeobecne ste zvolili zlý primér – vyzerá to ako manipulácia s grafmi. Toto urobili média s covid štatistikami. Príklad – 1,6% predtým graficky prorovnali k 1,9% potom – ale! – odrezali /skryli/ tú jednotku dole a potom prirovnali 6 ku 9 a dostali 50% „prudký“ nárast!

        • Na hrubé vrece hrubú záplatu 🙂

          Inak nikde nezavádzame, aj v článku je uvedený presný postup ako porovnať chorobnosť po bežných vakcínach s chorobnosťou po covidových vakcínach. Čiže ide o porovnávanie postvakcinačnej chorobnosti, nie všeobecnej populačnej chorobnosti. Uvedené je to jasne a zrozumiteľne. Ak to niekto stále zle pochopí, to potom nie je naša vina, ale vina daného človeka, ktorý nevie čítať s porozumením ani po jasnom vysvetlení. Nevieme ako ešte jasnejšie by sme to v článku povedali.

          Použijeme prirovnanie. Povedzme, že v článku budeme písať o kvantovej fyzike. Človek, ktorý neovláda ani základy klasickej fyziky to samozrejme nepochopí alebo pochopí zle. Chyba však nie je v článku, ale vo vedomostnej úrovni daného čitateľa.

          • Nejaký idiot v tejto nedávnej dobe vymyslel pojem čítanie s porozumením, väčšiu debilinu dosť ťažko hľadať v súčasnej terminologií, ak niekto číta ,tak rozumie abecede a logike usporiadania písmen preto číta, že chápe čo číta ,inak by nečítal ,načo navyšovať jasné jasným, je to hovadina ako ,ak niekto je ,tak nikto neprízvukuje, že je aj s prehltaním , a že je úpne iné jedenie ako bez prehltania ,pretože jedenie samo osebe zahrňa tieto logické náväznosti, ak to treba niekomu vysvetlovať ,malo by sa to uskutočňovať v príslušných vysvetlovacích -psycho-liečebných ústavoch a nie to používať v bežnej komunikácií štandartne vzdelaných ľudí a inak tej kvantovej fyzike rozumiem oveľa ľahšie a jasnejšie ako odpovedi na tie percentá, chápem ,že humanitárne a sociologicko vzdelaní jedinci to možu mať problém jasnejšie vysvetliť ,ale takúto obr-skomoláciu trivialnosti som nečakal, obdivujem čo niekto dokáže.
            Citát:

            Čo sa týka tých percent, tak je potrebné čítať s porozumením. Nejde o 68000% zvýšenie počtu všetkých infarktov v populácii, ale o 68000% zvýšenie infarktov po očkovaní.

        • Maroš, redakcia to, ako došla k tým číslam, JASNE vysvetlila v článku.
          Ano, vyzerá to šokujúco, aj mňa to zarazilo. Je to „skokový“ nárast, za krátky čas, preto sú tie čísla také hrozivé. Je to vzťahované na mesiac. Súhlasím s redakciou, že tak ako sa vyrábajú štatistiky hrozivého kovidu, musia sa vyrábať aj štatistiky nebezpečnosti vakcín.
          Realita je taká, že SKUTOČNE je nárast oproti všetkým ostatným vakcínam za 30 rokov SKOKOVÝ. Ak ste mali na začiatku nulu alebo jeden prípad za 30 rokov, potom môže nárast 10 ľudí za meciac znamenať 10000000 % mesačný nárast. To ale neznamená, že bude každý mesiac zomierať 1000 000 ľudí. Znamenaá to len, že každý ďalší mesiac zomrie 10 ľudí… to je ten 10000000% nárast voči malému číslu.
          Dám vám príklad aby ste to pochopili:
          Idete do obchodu a kúpite 100 kg uhoriek.
          99% ich hmotnosti tvorí voda. Cez noc sa z nich vyparuje voda a druhý deň tvorí voda už len 98% ich hmotnosti.
          Aká je nová hmotnosť uhoriek?

          • Hmotnosť tých uhoriek bude neuveriteľných 50 kg!!!
            A to sa zmenilo len 1% v hmotnostnom pomere vody a sušiny…
            Ak je 99% zo 100 kg voda, sušina je 1 kg = 1% celkovej hmotnosti.
            Ak bude na druhý deň 98% hmotnosti voda, a sušiny zostal 1kg, potom sušina tvorí 2% celkovej hmotnosti. Potom 1% je 0,5 kg sušiny a celková hmontosť je 0,5 x 100= 50 kg.
            Neuveriteľnosť percent a skreslenie myslenia v praxi.

        • Maroško, už ti to je jasné? Neovládaš kvantovú fyziku, tak čo sa tlačíš na toto fór-um? 😀

  13. O zajtra si Všeobecná zdravotná poisťovňa nechá zdravotné dane, a platby u doktora bude každý zaplatí sám? https://cz24.news/od-zajtra-budu-tri-miliony-slovakov-u-lekara-platit/

    • Miroslav Čižmár

      Budeme platiť odvody.

    • Miroslav Čižmár
      • Koľko mám poslať na účet MO?
        Nebude to snáď platiť Naď sám…
        Alebo predáme Tatry?

      • O týždeň ich daruje Ukrajine.

        • Miroslav Čižmár

          Ukrajina nemá naftu. Všetky sklady zničili ruské rakety. Ťažká technika nie je schopná boja.

          • Slovenská fašistická vláda posiela do Banderovska naftu za 832000€.

      • Samozrejme – za petrodoláre! Tieto slovenské prasatá majú za úkol vytunelovať Slovensko pri každej príležitosti!

        Prečo z Fínska – lebo marketing! Fíni sú známi ako „protirusi“! Čo je z Fínska – to je proti Rusom – to je to správne!
        Schválne si začnite všímať detaily o presunoch ruskej armády – Rusi stále používajú „staré“ čs. OT-64 v bojových podmienkach prakticky kdekoľvek!

        Teda – tie obrnené vozidlá sme si mohli vyrobiť sami – cukríkové! A peniaze mohli zostať doma!
        Ale!..

        Slovenské obrněné vozidlo Aligator Master II …
        [Prehľadávať doménu armadninoviny.cz] https://www.armadninoviny.cz › slovensky-obrneny-transporter-aligator-master-ii.html
        V současné době je ve slovenské armádě oficiálně zařazeno 42 vozidel Aligator, přitom úplně na začátku se mluvilo o 250 strojích. Zájem projevovala také česká a irská armáda. Avšak projekt slovenského obrněného vozidla se dostal do velkých potíží, a to technického, ekonomického, právního a nakonec i politického rázu.

        Slovenský vojenský automobil ALIGATOR 4×4 – Military
        [Prehľadávať doménu military.cz] http://www.military.cz › slovak › vozidla › aligator › aligator.htm
        ALIGÁTORje veľmi variabilné vozidlo. dodržané všetky normy NATO, čo ho robí úplne kompatibilné s podobnými prostriedkami západných armád. Hlavné časti vozidla : pancierová karoséria s keramickým obkladom motor s prevodovkou integrovanou v monobloku (umiestnený vpredu) podvozok spojovacia výbava zariadenie pre plávanie (lodná skrutka)

  14. Pokolra veluk

    Na Slovensku vlani zomrelo najviac ľudí od roku 1919
    https://ereport.sk/na-slovensku-vlani-zomrelo-najviac-ludi-od-roku-1919/
    Minulý rok na Slovensku zomrelo viac ako 73 000 ľudí, … Celková nadúmrtnosť bola vlani na úrovni 37 percent. Najčastejšou príčinou smrti boli choroby obehovej sústavy, druhou bol COVID-19

    https://pokolraveluk.info/2021/12/06/hroza-toto-je-v-covid-vakcinach/
    Německý doktor a odborník na uhlík nedávno zveřejnil video, ve kterém sdílí zjištění, že covid vakcíny obsahují hydroxid grafenu, který funguje jako nano žiletky, které rozřezávají krevní cévy a ostatní orgány v těle.
    Čo sa stane, keď sa nanografén dostane do krvného obehu? Noack vysvetloval, že bunky majú veľkosť okolo 7000 nanometrov, a “grafén hydroxidový”, ktorý má tvar “nanožiletky”, je okolo 50 nanometrov dlhý. Krv v aorte tečie rýchlostou okolo 19cm/sec a má vysoký tlak, v žilách okolo 1 cm/sec. U športovcov pri výkonoch je to ešte rýchlejšie a tlak ešte vyšší. Čím vačšia rýchlost a tlak, tým silnejšie “šmirglovanie” ciev nanožiletkami v krvi. Nanožiletiek je tam neúrekom. To je príčinou toľkých úmrtí zaočkovaných špičkových športovcov na rôzne krvné zrazeniny, infarkty alebo rôzne embólie spôsobené krvnými zrazeninami. Tlakové pomery v nadmorských výškach tiež zvyšujú riziko poškodenia ciev (dokonca aj bez nanožiletiek). Vysoký krvný tlak po vakcinácii môže byť príznakom toho, že nanožiletky ničia kapiláry.
    Zaočkovaným tiež „svieti zadok“ v mega až gigahertzovom spektre, sú začipovaní: https://pokolraveluk.info/2022/02/13/zaockovani-su-zacipovani/
    Použitím merača vysokofrekvenčného (VF) elektrosmogu HF35C sa zistilo, že telá zaočkovaných vysielajú slabé signály (kým telá nezaočkovaných NIE) Merač HF35C je schopný detekovať signály v pásme od 800 MHz – 2,7 GHz, čo je aj dolné pásmo 5G sietí, ako aj Bluetooth fičí na 2.4 GHz. https://www.bitchute.com/video/Yq7tpAMs8z6p/
    Je mi z toho zle! Toto sa ale pravdepodobne ide využívať po zrušení hotovosti v novom digitálnom finančnom systéme, založenom na zlate a bitcoine, ked sa pánm sveta stane Antichrist (Putin). Vaša digitálna identita sa uploadne do nanočipov, a všetok dáta budete mat uložené vo vlastnom tele! Hypermoderný to bude ten znak šelmy …

    • Napíš ako zlikvidovať grafén v tele a v potravinách.

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,vakcinácia je iba prvým prefiltrovaním civilizácie,je to jednoduchá logika-idioti zaočkovanci samovrahovia niesú schopní si vážiť svoj život a ich myslenie je iba na úrovni momentálneho pudu sebazáchovy pod rýchlym tlakom a slubovaním výhod a nie trvalého,ako sa nimi očakávalo a nezaočkovanci idú do ďalšieho kola,,,,čiže tiež žiadná výhra,kto toto prežije-bude spasený,,,,aj putin poslal najprv do boja radových ľahko nahraditeľných babrákov,aby zmiatol súpera a svet,,,,nový svet nepotrebuje kvantitu,ale kvalitu,tej kvantity už bolo veru dosť a aj bordelu je tu už dosť,pri pohľade na mimozemské civilizácie sa predsa rodová elita musí až hambiť,že za tú dobu nedosiahla niečo s ľudstvom na podobnej úrovni,sen zo šesdesiatých a sedemdesiatých rokoch o akomsi scifi veku po roku 2000 sa nesplnil-žerieme stále to isté,len drahšie a staviame stále tie isté stavby a tiež len drahšie,,,,na hlúpe stádo sa musí s bičom.

    • Ako môže byť digitálny systém založený na zlate? Veď kryptomena sa doluje (mining)… ľudia už asi vôbec nechápu podstatu peňazí ako dokladu o transakcii.
      čo za nezmysel je „vyrobiť“ peniaze v počítači vyriešením algoritmu? Vzniknú z „ničoho“ a budú mi slúžiť ako platidlo? Nemám nič a zrazu si môžem kúpiť tovar? Len preto že som vypočítal zbytočnú „rovnicu“?
      Čím viac sa oddelí „krytie“ meny od meny, tým je nedôveryhodnejšia. Ak má existovať LEN na základe dôvery, je to málo. Veď si uvedomte, prečo vznikli peniaze (mena). Aby sme nemuseli vymieňať chlieb za topánky… aby sme mali „doklad o hodnote“ tovaru pre ďalšiu výmenu. Iste, aj bity v počítači by to mohli zabezpečiť, ale nemôžu vznikať „ťažením“. To je čistý nezmysel. Pouvažujte nad tým.

    • Dalsi ‚specialista‘. Vraj antikrist Putin. Antikrist sidli za oceanom, sa zobud.

  15. 2. Svetovou valku rozpoutali Polaci Hitler chtel vse pres ekonomickou moc polozit Kchazarsky system a jejich plany NSP depopulace … jak Nas seznamoval ,,, pockejte za

  16. Ano, největším nebezpečím pro běžného občana jsou vlády jednotlivých států. Když to těm občanům dojde, bude všude, v každé krajině občanská válka, ve které budou shozeny vlády. Tím se uvolní prostor pro to, aby byla zřízena nová – celosvětová vláda. O tom všem prorokuje Bible ve své knize Zjevení Jana. Pak na pomyslný trůn zasedne Antikrist. Lidé mu budou vděční a volat Sláva! Vůbec ale nebudou mít ani potuchy o tom, co je vlastně čeká a čeho bude Antikrist schopný. Už teď se dozvídáme útržky toho, jak bude vypadat život obyčejného člověka po Velkém Resetu. Realita však bude mnohem horší. jedinou záchranou je náš Pán Ježíš Kristus. On svým učedníkům slíbil, že se pro ně jednou vrátí. Mnoho lidí, bohužel tomu nevěří, ba se přímo vysmívá lidem, kteří to tvrdí i Bohu. Ale tato doba se blíží k nám mílovými skoky každý den a každou hodinu. Myslím, že tato generace všechno uvidí na vlastní oči, ale bohužel bude už pozdě.

    • Prečo by ľudia po tom, čo budou shozeny vlády (na základe nedôvery v ne) mali prijať nejakú novú, dokonca celosvetovú vládu? Je možné, že tá svetová vláda sa sama chopí moci, ovšem musela by mať prostriedky na prinútenie poslušnosti más. Ak padnú s vládami aj dovtedy platné pravidlá, budú vznikať nové pravidlá. Kto bude autoritou pre ne? Kto ich bude vymáhať a ako? Budete dobrovoľne so sebou nosiť mobil (ktorý sa vybije a nebudete ho mať kde nabiť) aby ste mohli platiť bitkojnami, alebo vymeníte mrkvu za obilie priamo? Budete si kupovať drevo z lesa za bitkojny, alebo si ho pôjdete narúbať?
      Gross reset je založený na HiTech, tým pádom je výnimočne zraniteľný.
      Keď vedci v spojení s miliardármi dodrbú celý svet GMO, vakcínami, modifikovaným počasím a inými sračkami, dotkne sa to aj ich. Nie sú výnimoční. Príroda má povolenie zabíjať aj bez príčiny, nepýta sa na stav účtu v banke. Príroda prežije aj bez ľudí.
      Nemajte plány. Nevyjdú, nepodaria sa. Ani vám, ani im…

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,nikomu tu nič nedojde a to ani nie akože včas,pochopte,že drtivá časť populácie je fungujúca iba ako ťarchavý prívesok ekonomik štátov,keby prívesky neboli-bolo by menej politikov špekulantov,je veľmi ťažké sa príveskov zbavovať tak,aby to nevyvolalo špekulácie o genocíde a nepokoje či prevraty,priebežne sa ale v malom korigovalo,robili to aj komunisti,,,,stačilo zamestnať tých najhlúpejších na ťažkých prácach bane,hutníctvo a strojárenstvo či chemické závody a umieralo sa rok po odchode do dôchodku,zabíja aj autodoprava či alkohol a tabák,,,,ľuďom stačí rozdať autá a pootvárať trafiky a putiky a je vymaľované,ľudstvo nikdy nebolo ušetrené postihu na vlastnom idiotizme,elite sa jednalo o vytvorenie superrasy,ktorá by bola čo najbližšie tej mimozemskej,ale vždy to zlyhávalo,lebo onen ľudský faktor sa nezaprie-človek má veľké ciele,ale málo rozumu a čistoty,,,,človek nikdy nič nedosiahne,kým sa nezbavý idiotov a v tom má pomôcť prefiltrovanie-napríklad svoje urobil už facebook,smartfóny či ochota akceptovať QR-ká,,,,človek ak nevie čo je dobré a čo nieje-tak takého večnene spokojného požierača je tu zbytočné vykrmovať hlavne ak je už všetkého málo a odpadu veľa,,,,

    • provokater

      na čo bude pozdě, všetci skapeme, či zajtra či za ť rokov. A povie mi niekto konečne, kto stvoril Boha. ?Sám seba?Čo.
      Zaujíma ma to. Pretože nič sa nemôže stvoriť bez Boha. Ale kto stvoril JEHO? Neberte to prosím ako nejaké rúhanie, ale ako solídnu otázku?

      • Boh v našom svete je Boh, no vo svojom svete je programátor simulácie. Toho programátora stvoril Boh v jeho svete, ktorý vo svojom svete je opäť programátor simulácie. Atď. Nekonečný rad.

  17. Musím oceniť redakciu badatela, že ako jeden z mála webov umožňuje diskusiu! Čoraz viac si uvedomujem, že niečo, čo bolo kedysi imanentnou súčasťou spoločnosti (diskusie v krčmách a na káve), sa stalo úzkym profilom.
    Weby sú zablokované (Severná Korea by závidela), diskusie nie sú prístupné…
    Pár webov ich umožňuje (aeronet, ZaV…) ale väčšina ich nemá prístupné.
    Potom môže skutočne akýkoľvek nímand z vlády trepať dve na tri bez obavy, že by mu niekto vysvetlil realitu. Hajzelová poveala, že o pravde sa nediskutuje… ale zjavne sa už nediskutuje aj o nepravde. Proste sa nediskutuje…
    Začal vládnuť strach.

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,treba si dať pozor aj nato,čo nás očarí akože uspokojí a do čoho nás čo vtiahne,lebo všetko sa môže stať raz závislosťou,za každou dobrou službou sa ukrýva zvedavé oko,ktoré hľadá svoje nové obete,,,,myslím si že aj bádateľstvo niekto z pozadia riadi a sponzoruje,kľudne niekto kto má prsty vo všetkom systémovom,je to niečo ako dobro a zlo v jednom celku,,,,aj mne sa sem za posledné dni ide akosi podozrivo ľahko čo ešte pred pár dňami nebolo takto možné a vypadávalo alebo blokovalo mi to a vždy mi návšteva tu spomalila môj pc a musel som reštartovať,,,,,

      • My sme riadená opozícia. Čo opozícia, nás platí a riadi priamo koalícia! 😀

        To, že sa vám sem ide momentálne ľahšie je tým, že od 26.2. je naša stránka permanentne pod útokom, ale za ten čas sme už doladili ochranu, takže užívateľské pohodlie je teraz o dosť lepšie.

    • Cenzúrou alternatívnyych webov a blokovaním diskusií zablokovali ventil na papiňáku – OK – ak majú tlakomer. Ide mi o tých skutočných radikálov, ktorí zásadne nedskutujú – čo urobia s nimi? Tých zrejme cenzúra webov neserie – serie ich len táto vláda. Otázka je – do akej miery korelujú „horúce“ hlavy na alternatíve s HORÚCIMI hlavami skutočného radikálneho odboja – my tu sme pre systém viditeľní – oni nie. Oni sa stretnú niekde v pivnici, ktorú majú vyčistenú od ploštíc a plánujú tak. My sa tu navzájom nepoznáme – oni áno.
      To, že existujú odhodlané skupiny operatívcov už naznačoval Peter Kotlár z TV Slovan. Tiež si nemyslím, že z X-miliónov Slovákov sa nenájde pár Gabčíkov. „Chcem byť hrdina“ nie je až taká zriedkavá motivácia – viď existencia hasičov a záchranárov – a pár vojakov. Potom záleží, či sa medzi nimi nájde správna vodcovská a konceptuálna osobnosť. Treba zabudnúť na to, že nám budúceho vodcu národa predstaví Araňa Puškárová v TV Narkóza. On sa predstaví sám – svojím počinom. Organizačným talentom, invenčnosťou, autoritou, víziou, morálnym apelom, oddanosťou národu, chrabrosťou, múdrosťou a prezieravosťou a charizmou. Tak ako matka vycíti, že jej syn ešte žije – tak ja cítim, že toto veľké srdce medzi nami bije! Nepotrebujeme „spasiteľa“ – potrebujme vodcu skutočnej rebélie a obrody Slovenska! Nech vás však neláka sion „Obroda“ Slotu juniora!

      „sa predstaví sám – svojím počinom“

      • Ja vždy vravím – keď ideme zbúrať “stenu” (the wall), mali by sme vedieť, čo bude za ňou. Alebo keď si ideme zbúrať dom, mali by sme vedieť kde potom budeme bývať. Inými slovami – nezaznamenal som diskusiu o vízii Slovenska. Žiaden politik a ani obćania sami NIKDY NIKDE nediskutovali o tom, čo je príčinou živorenia Slovenska a aké by sme Slovensko chceli mať. Každý rieši čo zasa vláda vyviedla, čo treba zrušiť, koho odstrániť. Víziu a koncepciu som nikde nevidel. Nejaké princípy, nosné pravidlá, na ktorých by sme radi fungovali.
        Mám obavu, že v tomto sa nezhodneme. Jedni chcú monarchiu (kde ale zobrať kráľa), iní anarchokitalizmus (čistá utópia), iní kopné právo a komunitné fungovanie (štát ako komunita komunít?)…
        Máme RTVS (verejnoprávnu), ale tá nič verejnoprávne nerieši. Vážne ma mrzí, že neexistuje verejná diskusia o príčinách problémov a návrhoch ich riešení… Kedysi boli filozofi, polyhistori, ľudia, ktorí prezentovali myšlienky… ako usporiadať spoločnosť, ako ju riadiť a aspravovať k prospechu čo najväčšieho počtu jej členov. Iterácia k maximálnej prospešnosti a spravodlivosti. Lebo tieto ideály sú na každom rohu a v každej papuli politika, len nie v praxi. Niečo je zle, a nie je ťažké zistiť čo to je. Len je ťažšie nájsť mechanizmy, ktoré prípadnú nápravu stavu nielen zavedú, ale aj udržia. Toto vyzerá byť osudovo nerealizovateľné, inak by sa to už v histórii nielen objavilo, ale aj prežilo.
        Desí ma, že každá demokracia ktorá bola kedy dosiahnutá bola vždy porazená zvnútra agilnými a podvodnými krokmi mocichtivých zástupcov občanov. To sa naozaj nedá vyriešiť a prekonať? Nevieme sa poučiť s chýb Grékov, Rimanov, Nemcov, Francúzov…? S chýb takmer každej západnej demokracie?
        Aprorpo – použil som demokraciu ako riešenie usporiadania spoločnosti, lebo si myslím, že má najlepší potenciál splniť zadanie. Akurát ju treba správne aplikovať. A nedávať jej žiadne prívlastky. Tie zužujú “všeobecnosť”. Nechceme asi “militantnú” demokraciu alebo “zastupiteľskú” alebo “priamu” alebo “oligarchickú”, alebo nebodaj “nedemokratickú”! Prívlastky len škodia.

  18. …presne tak, najväčš.hrozbou sú ,,naše“ vlády, kt.je úplne šuma – fuk, ako sa má a ako to všetko pociťuje bežný človek…oni si mysla, že sú ,,sú za vodou“ práve ,,vďaka“ spĺňajúcim nariadeniam posun.od globalistov , no veľmi sa mýlia…,,zmena“ sa týka každého 1 človeka, vrátane ich…..

    • Vlády sú len obyčajnými figúrkami. Sú to užitoční idioti na jedno použitie pre psychopatov zo svetoveho ekonomickeho fóra z Davosu.

  19. Rad som chodil na badatel.net, ale zistujem ze mnohe clanky su totalne hluposti, ako aj tento. Keby bol taky narast umrti tak je to hotovy masaker a nestihali by ludi pochovavat.
    Uz sa zobudte, ‚badatelia‘, a zacnite trocha rozmyslat kym nieco uverejnite.

    • Ide o nárast úmrtnosti (respektíve infarktov/mŕtvic) po očkovaní, nie celkový počet. Už sme to vysvetlili v inom komentári – čítanie s porozumením!

      • Doplnili sme do textu pod tie percentá nárastu „Poznámku“, kde je zdôraznené, čo tie čísla presne vyjadrujú. Dúfame, že teraz je to už jasné.

        • Redakcia – robí sa to takto:
          1/ Najprv poviem, o čom budem hovoriť.
          2/ Potom to poviem.
          3/ Potom zopakujem, o čom som hovoril.

          Ja nemám problém „čítať medzi riadkami“ a chápať narážky, avšak existuje syntax, ktorý je priamo naviazaný na kontext – a kto nepochopí, nevie kontext – nerozumie významu v syntaxe.
          Príklad: „Meny kryté komoditami nahradia meny nekryté ničím“ – a teraz čo nahradí čo?
          No iste – máme pravidlo PRVÉHO predmetu, takže tie kryté nahradia tie nekryté – ??? – a čo tak vzťahová a kontextovo postavený veta – „Nekryté meny budú nahradené krytými“ – to už zrozumiteľne lezie do gebule každému – aj cudzincovi! Ergo!

          Headline = 1/ O čom budem hovoriť! Teda!
          Namiesto
          „Masaker covidových vakcín: 68000% nárast mŕtvic, 44000% nárast infarktov“
          správne
          Masaker covidovýMI vakcínNAMI: 68000% nárast mŕtvic, 44000% nárast infarktov U OČKOVANÝCH!
          ——————————–
          Vy stále nechápete, že pokiaľ najprv natlačíte človeku do hlavy nejaké informácie a potom mu vysvetľujete, ako ste to mysleli – nie je profesionálna redakčná práca tak z hľadiska novinárskeho, copywriterského, štylistického – a osvetárskeho! Bodka! Ja nie som povinný čítať s „porozumením“ /viď pravidlo – Zmluva nerozmýšľa – ZMLUVA HOVORÍ!/! Ale vy ste povinní písať tak, aby tomu človek porozumel na prvý šup! Leda si takto cez textové inotaje a dvojzmyselnosti /nejednoznačnosti/ odovzdávate odkazy rezidentom.

          • Masaker vakcín – alebo masaker ľudí vakcínami?! No lebo tu sa poľudštuje už každá pi.ovina! Používate NEWSPEAK a to sa mi vôbec nepáči!

          • Vidíte, nás to ani nepadlo. Nebolo to zámerné. Ale ok, budeme sa snažiť nerobiť subjekty vôle z neživých objektov 🙂

            A vlastne, keď sa nad tým tak teraz zamyslíme, tak vzhľadom na tie živé parazity, ktoré sa našli vo vakcínach, by sa vakcíny mohli považovať za živé. A ak je v nich aj umelá inteligencia, tak dokonca by mohli byť aj subjektami vôle. 🙂

          • No ono je logické, že „masaker kovidovými vakcínami“ môže byť len u očkovaných. U koho iného by mal byť? U neočkovaných? Čiže váš nadpis obsahuje redundantný údaj 🙂

            Tú časť s menami máte pravdu. V médiách sa však používajú aj nejednoznačne nadpisy, aby si čitateľ otvoril článok a tam sa to presne dozvedel. Robia to všetci – bulvár, či nebulvár. Cieľom je zvýšiť čítanosť. Webové stránky nie sú len faktografické slovníky, ale sčasti aj marketing.

          • „No ono je logické, že „masaker kovidovými vakcínami“ môže byť len u očkovaných. U koho iného by mal byť? U neočkovaných? Čiže váš nadpis obsahuje redundantný údaj “ – tam nie je nič redundantné /fuj to slovo/. Na Ukrajine masakrujú ľudí kazetovou muníciou. Masaker Slovákov – a čím ako?
            Masaker je inak obvykle spájaný s krviprelievaním – masaker intravenóznych krvných zrazenín?
            Masaker /cien/ je samozreme metafora /Black Friday/ – ktorá keď sa preženie – bude z toho hoax! Nestačí „len“ zabíjanie? Poškodzovanie zdravia? A stále so súhlasom poškodených? Sebapoškodzovanie vakcínami – grafénovými žiletkami – zaujíma vás to? To je podstata veci! Čo čo čó?!

          • Nám sa viac páči slovo „masaker“. Lebo ako aj vravíte, ide o krviprelievanie, hoci sa to deje vo vnútri tela tými grafénovými mikrožiletkami.

        • Maroš rozumím tomu že chceš jasné definice ale pozor, existuje sekundární působení očkovaných na okolí toxickým spin proteinem mRNA nůžek genomu na GMO gnobionty Až mi topřipomíná šlechtěné ojurky F1 GMO a samozřejmě neplodné na další úrodu. Ksyž budeme trošku paranoidní nevěl nám snad babiš co dělá s reproduxními klinikami onseminovaných nositelek uoně mimo přírodní větev „kukačkami z labáku.Tolik k tomu že to není jen masakr očkovaných. Ale celopopulačně nebo až na lodstvu jako takovém experimentátory „eugeniků typu doktora ostrova mreau.

          • mlátím to tam bez editace se šprajcujícími klávesami, ale jsem rychlej :-))

      • To nic nemeni na skutocnosti ze je to nezmysel. Ved niektore ktajiny mali viac nez 80% zaockovanost, takze …

        • Čo takže? Pozrite sa na celkový nárast nadúmrtnosti, ktorý nepripadá na covid. Na čo zomreli tí ľudia? Len na Slovensku zomrelo v roku 2021 o približne 20 tisíc ľudí viac ako priemer za minulé roky. Na covid pripadá možno polovica z nich. Čo myslíte, na čo zomrela tá druhá polovica?

  20. Ja se sice o toto zajimam vice, nez 15 let a o dnesnim stavu, ktery se jiz planoval pred 27 lety vim mnoho let, ale ze profesionaloni doktori jsou tak blbi a nevzdelani, tomu se neda verit. Chapu, ze nekteri jsou hloupi a ani jini nemuzou byt, kdyz vzdelani jim diktuje pharma, ale snad jen idiot si necha dat injekci a nezjisti si predem, ze v ni je hlinik, formaldehyse, squalene, rtut, a mnoho dalsich svinstev vcetne graphenu a mRNA. Podle meho nazoru je vetsina zkorumpovanych gauneru, co byli podplaceni, aby hlasali, ze vakciny jsou prospesne a tim jsou primo zodpovedni za smrt milionu lidi. Takovi profesionalove jsou milionkrat horsi, nez ostatni, jelikoz hlupaci jim naleteli a uverili jejim lzim. Takova svoloc musi byt sama zprovozena ze sveta a take brzo bude, protoze sami globalisti se o to postaraji, zatim ty idioty pouzivaji jen jako nastroj vseho, co chteji nam udelat. Delali vse jen pro spinave a krvave penize a vse obracene, nez co jim rika prisaha. Charakter dnesnich doktoru je primo hnus a hovorim za svoji rodinu, protoze hovorim ze sve zkusenosti. Muj otec byl v nemocnici a dva nezavisli doktori me nabidli, ze jestli chci, ze tatovi daji do kapacky vysokou davku anestetika, aby se rano neprobudil. Maji ty svine stesti, ze jsem si je nenahral na mobil, ale kdo by toto cekal? Proto nikdy nikomu neverte a studujte sami, abyste vedeli jak si pomoci.

  21. No dobre, dakujem za upresnenia, informacii je velmi vela a nie vsetky citam pozorne. Ale aj tak su tie cisla urcite nepravdive. Vacsina krajin ma zaockovanost podstatne vyssiu ako 50%, takze 680 nasobny narast umrti u takejto velkej casti populacie by bol skoro rovnaky masaker, ako keby sa to tykalo celej populacie. Jednoducho tieto cisla su nezmyselne. A je to na skodu, ze sa uverejnuju, pretoze vakciny naozaj su smrtelne ale ludia ked si precitaju takyto nezmysel to velmi lahko hodia za hlavu s tym, ze vsetky informacie tvrdiace ze vakciny su nebezpecne su rovnakeho druhu ako tieto nezmyselne cisla. Je vzdy lepsie s informaciou radsej pockat, alebo ju sice uverejnit ale s tym, ze budete patrat po dalsich zdrojoch ktore tieto informacie potvrdia aleboi vyvratia. Ked to ale uverejnite ako fakt, tak sa vam vacsina ludi vysmeje.

Pridajte komentár

*