Zelená dohoda (Green deal) nemá s ekológiou nič spoločné. Je to progresivistická ideológia vedúca k hospodárskemu úpadku a horšej ekológii. V eurovoľbách nevoľte PS, lebo skončíte ako žobráci!

Ak by ste poznali protijed na covidové vakcíny, zverejnili by ste ho?


Print Friendly, PDF & Email

Ak by ste poznali protijed na covidové vakcíny, zverejnili by ste ho?

Včera sme publikovali pomerne kontroverzný článok so značne pochmúrnou predpoveďou, čo v najbližších rokoch pravdepodobne čaká väčšinu ľudí zaočkovaných proti Covid-19. Zlyhanie srdca a smrť.

Mnohí sa nás následne začali pýtať, či sa s tým dá niečo urobiť? Či existuje nejaký liek alebo nejaká možnosť, ako sa takému tragickému osudu vyhnúť?

Dilema nezaočkovaného

Povedzme, že existuje možnosť na záchranu života ľudí očkovaných proti Covid-19.

Teraz si však predstavte, že ste v koži neočkovaného človeka, ktorý sa má rozhodnúť, či takúto informáciu zverejní alebo nie.

Rozoberme si dve možnosti, ktoré má a ich dôsledky:

Možnosť č.1: Zverejniť informáciu a zachrániť množstvo ľudí

V tomto prípade sa všetci zaočkovaní zachránia a na zlyhanie srdca v priebehu najbližších rokov nezomrú.

Lenže, medzi zaočkovanými je aj drvivá väčšina súčasných politikov, úradníkov či vládnych analytikov, ktorí zavádzajú obmedzenia pre neočkovaných – povinnosť neustáleho testovania, obmedzovanie vstupu do prevádzok, škôl, práce a podobne.

Časom sa ukáže, že vakcíny proti Covid-19 vlastne ani nemajú toľko negatívnych účinkov ako strašili rôzni „konšpirátori“ (pretože konšpirátori očkovaným prezradili protijed).

Čo sa s vysokou pravdepodobnosťou stane potom? Odpoveď je viac než predvídateľná – zavedie sa povinné či dokonca nútené očkovanie.

A máme to!

Neočkovaní za svoju dobrotu, aby zachránili životy očkovaným, vrátane očkovaných politikov-tyranov, sa budú musieť brániť povinnému očkovaniu. A okrem toho, po celý ten čas budú nútení nezaočkovaní ľudia znášať všetky obmedzenia zavedené očkovanými.

Možnosť č.2: Nezverejniť informáciu a nechať očkovaných napospas osudu

Predpokladajme, že teória Dr. Hoffeho je pravdivá a väčšina očkovaných skutočne v najbližších rokoch zomrie na zlyhanie srdca.

Medzi obeťami vakcíny však bude aj väčšina politikov-tyranov, ktorí dnes obmedzujú a diskriminujú neočkovaných.

No a keďže títo politici zomrú (a spolu s nimi, bohužiaľ, aj milióny nevinných očkovaných), nebude už nás neočkovaných mať kto viac ďalej obmedzovať.

Liečba osteoporózy

Navyše, časom sa ukáže, že vakcíny skutočne majú smrteľné dlhodobé účinky, a tak si už nikto, ani prípadní preživší očkovaní politici-tyrani, netrúfnu zaviesť povinné očkovanie.

Oni vlastne už pri moci dovtedy aj tak nebudú, lebo neočkovaní by ich dávno zvrhli a uväznili za všetkú tú skazu, čo napáchali. A neočkovaní si sami sebe žiadne obmedzenia zavádzať nebudú.

Populácia sa síce zníži možno o polovicu, no bude to už slobodná spoločnosť.

Takže ako, zverejniť či nie?

Z čisto individuálneho sebeckého hľadiska neočkovaných, ktorá možnosť je pre nich výhodnejšia?

Odpoveď je možno krutá a neľudská, no ako víťaz vychádza jednoznačne možnosť č.2 – držať bobríka mlčanlivosti a nechať očkovaných znášať dôsledky svojho rozhodnutia.

Niečo také dokonca nedávno zahlásil aj súčasný minister zdravotníctva Lengvarský v súvislosti so zavádzaním nových obmedzení, že:

 „Nezaočkovaní sa slobodne rozhodli nezaočkovať, preto musia znášať následky svojho rozhodnutia.“

Takže, ak obrátime jeho tvrdenie naopak, malo by byť úplne v poriadku nechať očkovaných „znášať dôsledky svojho rozhodnutia“, hlavne vo svetle toho, že prípadná pomoc očkovaným by sa nakoniec obrátila proti tomu, kto pomoc ponúkol, teda proti neočkovaným.

Čo si o tom myslíte? Máte argument, prečo by neočkovaní „konšpirátori“ a „dezoláti“ mali pomôcť „zodpovedným“, „vzdelaným“ a „kriticky zmýšľajúcim“ očkovancom?

Záver

Aby niekto náhodou nepovedal, že sme až takí zlí, tak dva články s možnými liekmi sme už zverejnili:

Tie veci vyššie môžu pomôcť, no podľa nášho názoru len v počiatočnom štádiu krátko po zaočkovaní. Neskôr už budú potrebné iné prostriedky.

Ak si myslíte, že by sme mali zverejniť aj ďalšie informácie k potenciálnej záchrane očkovancov, určite nám do komentárov napíšte argumenty, prečo by sme tak mali urobiť.

Rovnako napíšte aj argumenty proti zverejneniu, ak zastávate názor, že by sa to zverejniť nemalo.

Stop Candida

Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Politici si dali placebo podla mna takze su v pohode.

    • Niektorí si možno dali placebo, ale väčšina z nich sú tak hlúpi, že si dalú pravú lakocinku. Oni sú zväčša len užitoční idioti, ktorých mocní tohto sveta nezasväcujú do vyšších plánov. Až na výnimky, samozrejme.

      • To ma nesmierne tesi ak si dali original vcelicku. Viem ze viete ako to myslim 🙂

        • Sme o tom presvedčení. Už totiž vidíme ako nejaký Bill Gates zasväcuje do tajov globálnej depopulácie nášho obuvníka ministra školstva alebo bábkoherečku, tohto času špecialistku na informatizáciu 🙂

          • Minule som zazrela otázku, či je Fico zaočkovaný alebo porušil karanténu?…??
            Zjavne sa vrátil z dovolenky.

          • Ak je zaočkovaný, tak je zbabelec. Ak porušil karanténu, tak je hrdina v boji proti apartheidu, no mal by sa k tomu priznať, lebo hrdina v utajení nie je hrdina. Podľa všetkého však ide len o mediálnu hru a Fico má novinárov na háku.

      • Pavel Kizur

        Môj názor je že by sa to zverejniť nemalo lebo nemá zmysel, keď sa rozhodli experimentálne zaočkovať, svojou, vlastnou vôľou tak nech tak aj zostane.Už nemáme času na očkovanýh lebo život sa musí kedy – tedy dať do normálneho stavu. Každá svetová vojna trvala 4-5 rokov tak dúfam že aj táto bio. chemická a technická sa onedlho zakončí.

        • Vojna sa skončí a podle plánu Globalistů nás bude o 7 miliard méně. Zbraněmi jsou genocidní vakcíny, lasery 5g, vedlejší účinky léků, atp. Nevěřte očkování

    • Dagmar Večerníková

      Přesně tohle mi napadlo. Takže já bych to zveřejnila, protože bohužel i mnoho mých přátel podlehlo té propagandě. A ti nahoře vědí, co je to za svinstvo, takže určitě očkovaní nejsou.

    • Nepomôže ani jedna ani druhá možnosť . Nech sa použije hociktorá, medzi preživšími sa zas nájdu takí čo budú chcieť rozkazovať prírode a svetu.
      Človek je jediný tvor čo aktívne pracuje na svojej skaze.

    • Placebo obsahuje rovnaké advuvans a teda aj grafén a nanogély. Neobsahuje len mRNA.

      Čaputová z titulu svojej funkcie vrchného veliteľa ozbrojených síl a právomoci nemôže ani z vlastnej vôle užiť nijakú experimentálnu látku, pretože tým môže ohroziť riadenie v prípade ohrozenia štátu – čo ona ohrozuje samozrejme inak, ale práve kvôli NIM – musí dotiahnuť úlohy, pre ktoré bola dosadená, takže máte lož priamo pred očami! Ešte ani Adriane Sklenaříkovej by jej manažér nedovolil ohroziť takýmto spôsobom kontrakty.

      Ale stále platí – aby lži uverili, musí to byť lož nehorázna!

    • aspon vacsina z nich

  2. Pozor na za dobrotu na zobrotu.

    • Ander Kixa

      Toto poznám.

      • „Keď pomôžeš deviatim žobrákom – staneš sa ty desiatym“ – arabské príslovie. Preto arabáči radšej žobrákov ani nepočítajú a preto Arabské Emiráty, ktoré pomáhali stvoriť ISIL a na Kaukaze teroristické protiruské skupiny – arabským utečencom zásadne nepomáhajú.

  3. Páčia sa mi tieto slová v článku:
    neočkovaní „konšpirátori“ a „dezoláti“

    • Čo je to konšpirácia ?
      Dnes je to PRAVDA povedaná V PREDTERMÍNE:)

      • Ujasnite si rozdiel medzi pojmamy SPIKNUTIE = konšpirácia a TEÓRIA O SPIKNUTÍ = konšpiračná teória! Zjavnými nejasnosťami a neschopnosťou vnímať rozdiel prisudzujete zlo tým, ktorí zlo odhaľujú. ONI nazývajú konšpiračné teórie hoaxami a ľudí, ktorí sa týmito teóriami zaoberajú – konšpirátormi, t. j. spiklencami a nakoniec z nich budú pôvodcovia tohto zla, a Bill Gates je chudáčik, ktorý sa nimi nechal zmanipulovať a inšpirovať – áno! Fungujete tu mnohí presne v duchu židovskej zámeny pojmov – zrkadlovo všetko naopak. Ste chorí! Našu reč zjednodušujete do SMS a pojmy významovo tak, že im nikto správne nerozumie! Tak funguje aj výklad práva v súdnictve! Ste rozvratníci informačnej sústavy – vnášate sem chaos! Trolli!

  4. Jednoduchá

    …poviem za seba- ja osobne by som to povedala svoj.rodine, priateľkám a známym, či kolegyniam z práce, a aj len v tom prípade, ak by sami zistili, že dať si pichnúť túto vakcínu bolo nešťastné rozhodnutie, inak nie….môžete mať tie najlepš.úmysly s inými, ak majú na danú vec iný názor, oni ho kvôli vám nezmenia, pretože sú o tom presvedčení…..ak by došli do rozhodnutia, že spravili chybu, čo s tým, rada im to poviem, rada pomôžem, no bez tohoto rozhodnutia je to len ,,hádzanie hrachu o stenu“….o tých ostat.už ani nehovorím, som ,,antivakcérka“ takže odo mňa radu pýtať určite nebudú….. všetkým ľuďom však už teraz hovorím – tieto vakcíny vôbec nepotrebujeme, ba čo viac, MY ich MUSÍME ODMIETAŤ – ich úlohou nie je nám pomáhať, ,,ich úlohou je podlomiť naše zdravie“ ako sa len dá….je úplne jedno, kde táto látka ,,zastaví“ vo Vašom tele, jednoducho nemá tam čo robiť, tak preto som zásadne proti očkovaniu…….kto má iný názor, zrejme si neváži svoje zdravie a naviac ,,slepo verí našej vláde“…… takže tak.

    • Pavel Blaheta

      Já bych řekl, že v této fázi „války“ musí již každý sám za sebe. A pokud angažovaný „neočkovaný“ člověk zjistí studiem alternativních webů, že je možno se chránit před špatnými účinky očkování, kdy ti očkovaní na ně přenášejí spike proteiny, nanooxigeny grafenu a další šmakulády, tka si to má nechat pro sebe a činit sám za sebe. Každý je dospělý, každý (skoro) má telefon a internet a kdo se o to nezajímal stejně neuvěří. Takže takovým (i očkovaným i neočkovaným) kteří se o ten problém nezajímali a nezajímají by to bylo jako „házeti perly sviním“.

      • yep.ved oni by tomu aj tak neverili a tiez uz je pozde,mily drozde

      • Aj grafen prenášajú? A grafenu sa dá zbaviť?

        • Budeš ho mať aj na tanieri! Začali vyrábať chlieb s grafénovou sieťkou.

          K článku – toto je preklad:
          Nutričný protokol na deaktiváciu a neutralizáciu grafénu …
          [Hľadať doménu katrinah.com] https://katrinah.com/nutričný protokol na neutralizáciu grafén-oxidu/
          V časti 1 a časti 2 som sa podelil o objavy, ktoré urobili výskumníci z La Quinta Columna a ktorí zistili, že oxid grafénu sa nachádza v „vakcínach“ Covid, maskách a testoch na Covid. Tu je stručné zhrnutie spolu s odporúčaným výživovým protokolom pre ľudí, ktorí dostali injekcie a je potrebné neutralizovať oxid grafénu v tele.

          Originál:
          Nutrition Protocol To Deactivate & Neutralize Graphene …
          [Prehľadávať doménu katrinah.com] https://katrinah.com/nutrition-protocol-to-neutralize-graphene-oxide/
          In Part 1 & Part 2, I shared discoveries made by researchers at La Quinta Columna who found graphene oxide found in Covid „vaccines“, masks and Covid tests.Here is a quick summary, along with a recommended nutrition protocol for people who received the injections and need to neutralize the graphene oxide in the body.
          ———————————————-
          Za toto veľká vďaka nicku ivanan!
          Len pripomínam pribrzdenej redakcii:
          „Toto je na samostaný článok! Neuverejníte to tu – hodím to na Uložto. Covid pasy sú len zástupný problém – pre budúcu sprievodku GMO patentovaných ľudských kapustných hláv!

          ivanan
          12/08/2021 at 13:18

          Nemocnice a očko centrá sú dnes obchodné miesta na získanie otrokov do vlastníctva majiteľov patentov mRNA.
          Greenpass je certifikát, že jeho držiteľ je vlastníctvom majiteľa patentu mRNA – viď rozhodnute najvyššieho súdu USA ohľadom patentového práva k mRNA…“

          Ja som to hodil na Uložto a zároveň precedil newsletterom cez alternatívu, takže VK sa zaháčkoval zrejme cez Martina Marcikána a SVCS!

          „Lidé očkovaní mRNA vakcínami se stávají trans-humánními bytostmi, na jejichž část modifikovaného těla lze podle rozsudku Nejvyššího soudu USA uplatňovat majetková, autorská, patentová a vlastnická práva! Agentura AFP se snaží skandální objev popřít, vyvrátit, mohutně lobuje na Facebooku za mazání těchto informací, ale je to marné, pravda je venku a text rozsudku Nejvyššího soudu USA to potvrzuje! Důsledky pro očkované “trans-subjekty” mohou být opravdu závažné, protože v lidském těle dochází k produkci patentovaných syntetických prvků, přestože mají přírodní podobu! Komu teď patří vaše tělo?“
          https://aeronet.cz/news/lide-ockovani-mrna-vakcinami-se-stavaji-trans-humannimi-bytostmi-na-jejichz-cast-modifikovaneho-tela-lze-podle-rozsudku-nejvyssiho-soudu-usa-uplatnovat-majetkova-autorska-patentova-prava/

          Tu je pridaný celý text patentového konania v roku 2012 /začiatok konca sveta ako ho poznáme/
          Patentovanie ľudstva mRNA vakcínami ako korporáciami vlastnených GMO otrokov!.pdf
          https://ulozto.net/file/45aWIDA2Mo9w/patentovanie-ludstva-mrna-vakcinami-ako-korporaciami-vlastnenych-gmo-otrokov-pdf#!ZGNkAmR2ZmV3ZQMzLmD0AGH5LmD2Lap5o01Xox82qUA+GGDlBN==
          ———————————————
          Prevzatý článok a hlavne pochopený, čomu slúži!

          AKO ZLIKVIDOVAŤ VÍRUSOVÉ SPIKE (HROTOVÉ) PROTEÍNY A NÁSLEDKY GENOCÍDNYCH MRNA VAKCÍN?! EXISTENČNÉ-ELIMINAČNÉ FREKVENCIE A DNA BIOREZONANČNÉ FREKVENČNÉ ZBRANE
          https://cz24.news/ako-zlikvidovat-virusove-spike-hrotove-proteiny-a-nasledky-genocidnych-mrna-vakcin-existencne-eliminacne-frekvencie-a-dna-biorezonancne-frekvencne-zbrane/

          AKO ZLIKVIDOVAŤ VÍRUSOVÉ SPIKE (HROTOVÉ) PROTEÍNY A NÁSLEDKY GENOCÍDNYCH MRNA VAKCÍN?! EXISTENČNÉ-ELIMINAČNÉ FREKVENCIE A DNA BIOREZONANČNÉ FREKVENČNÉ ZBRANE
          http://oral.sk/ako-zlikvidovat-virusove-spike-hrotove-proteiny-a-nasledky-genocidnych-mrna-vakcin-existencne-eliminacne-frekvencie-a-dna-biorezonancne-frekvencne-zbrane/

          Hledejte: Dna | Ulož.to
          [Prehľadávať doménu uloz.to] https://uloz.to/hledej?q=Dna&type=documents
          EXISTENČNÉ-ELIMINAČNÉ FREKVENCIE – DNA biorezonančné frekvenčné zbrane.pdf. 28. Restrikcni enzymy a dalsi nastroje genoveho inzenyrstvi, konstrukce rekombinantnich molekul DNA a proteinu.
          Existenčné-eliminačné frekvencie – dna
          [Prehľadávať doménu svobodny-vysilac.cz] https://www.svobodny-vysilac.cz/2020-07-31-hovory-pri-vine-132-dil-120-min/
          OBEREG – Dvaadvacet. Existenčné-eliminačné frekvencie – dna. biorezonančné frekvenčné zbrane. V článku dole -„Je možné predpovedať elektromagnetické rezonancie v proteínoch, DNA a RNA?“ – si všimnite frekvenčné hodnoty až v THz – týkajú sa esencie ľudskej…

          Dobře zastrčený důležitý objev – EZOpress
          [Prehľadávať doménu ezopress.sk] https://www.ezopress.sk/2014/03/dobre-zastrceny-dulezity-objev/
          Existenčné-eliminačné frekvencie a DNA biorezonančné frekvenčné zbrane. Kaali a Lyman použili k deaktivaci viru AIDS stejnosměrný proud, Beck pak zjistil, že téhož výsledku může dosáhnout použitím obdélníkového kmitu o frekvenci 3,92 Hz. Kaali a Lyman shledali, že kritickým faktorem je…
          ———————————–
          K tomu dovetok – prišiel mi mail od kamaráta z Čiech – reakcia na výzvu na zrkadlové protesty – a to je prchká hlava a hneď má búchačku v ruke – že je to geniálne jednoduché riešenie miliónkrát lepšie, ako bouchačky v ruke, a že podľa tej vašej poznámky redakcia, že čo keď zájde slnko – zjavne kopete za niekoho iného. Ja len opäť doplním, že NIKTO na známych alternatívnych weboch, ani organizátori protestov – nikto na toto nereagoval! Ste všetci idioti – alebo všetci kopete za druhú stranu?!

    • Anastazia Szegedy

      100% z Vami súhlasím , zásadne si nedám do seba pichať to čo tlačia,robia a tvrdia , že je to pre naše zdravie … Mám tiež svoj silný odpor ku vacínam !!! Stačí počúvať svoje telo a rozumiet mu !!! Mala by to byť úplne slobodná´´ voľba !!! Každého jedinca !!! Úplne som odporcom vacínovať DETI !!! tie ze seba nemožu rozhodnúť a keď sú rodicia alebo spoločnosť zbabelý´´ tak chúďaťká´´ nevinné´´ deti utrpia !!!

  5. A existuje teda možnosť získať protijed na covidové vakcíny?
    Ak áno, píšte si, že najprv sa k nemu dostanú vládnúci oligarchovia a politici, ktorí pandémiu vyvolali. Pre plebs bude ten protijed tabu, bagatelizovaný, zakázaný, nedostupný.

    • Nejde o jednu vec, ale kombináciu viacerých zložiek. Väčšina tých zložiek sa dá získať aj zo stravy a niektoré majú náhrady – čiže, ak by nebola k dispozícii daná zložka, dá sa plnohodnotne nahradiť inou. Toto by mali veľký problém nejako obmedziť.

      • Skadiaľ ste si istý, že ten liek zaberá ? Je testovaný na nejakej skupine ľudí ? Mnoho vedcov tvrdí, že očkovaní mRNA génovou manipuláciou už nemajú nádej, aby sa z toho dostali. Tu predsa ide o sofistikovaný génový vražedný liek vyvíjaný tajne mnoho rokov a odskúšaný na pokusných objektoch..

        • Ten liek sme nevymysleli my, ale lekári, ktorí majú vyše 30 ročné praxe. Istotu nemá nikto, no určite je lepšie pre svoju záchranu urobiť niečo ako iba nečinne čakať, čo bude.

          • Maria Blessingova

            Ak takýto liek máte bolo by fajn ak by k nemu mali ľudia prístup – aj tí očkovaní. Myslím si, že fanatický očkovanci po ňom aj tak nesiahnú. A tí, ktorí ľutujú a hľadajú východisko by hádam mali dostať nádej. Ani Boh nezatracuje ak je pokanie.

    • Myslíš ako ivermectin?

    • Presne tak a všeobecne vám uniká faktor času – presne časovanie – Timing! Stav vecí! Teda – čo robiť v akom čase! ???

      1/ Už som spomínal – prvá primárne sebecká a zbabelecká „intelektuálna“ stádovitá „chyba“ = nevedomosť alebo zámer – sa stala tým, že STE nebojovali proti vakcínam ako takým, ale za slobodný výber vakcíny – čo je následkový idiotizmus, keď polovica vakcinovaného národa bude so sebou ťahať do koncentrákov tých nevakcinovaných. A to nehovorím o poškodení DNA polovice národa – lazarom, ktorí vám proti miliónom imigrantov už nepomôžu! Teda timing – máme sa rozhodovať v už rozdelenej spoločnosti – nie pred rozdelením spoločnosti. Ono to celé – tento „intelektuálny“ idiotizmus prebehol podľa schémy indoktrinácie televíznym formátom „O 5 minút 12“ – keď sa politikárski zmrdi zviditeľňujú a idiotom divákom vyrábajú rakovinu žalúdka počas nedeľňajšieho obeda, pričom skóre účinkujúcich je vždy okolo fifty-fifty – 479 : 521, pričom na presnom čísle /885, 886/ hovno záleží! A užitočných idiotov protihráčov im v tomto zahrala „protistrana“ drukujúca za slobodnú voľbu! Sku.vení alternatívni „liberáli“!
      Takže!

      2/ Médiami a marketingom zmanipulované čokokoľvek, čo má rozdeliť spoločnosť – dopadne vždy okolo fifty-fifty! Problém je v tom, že objekty riadenia sa vždy rozdelia na a proti, lebo sú to zdebilizované masy, ktoré nevedia ani čo a prečo! A keďže tentoraz je o. i. v pláne dosiahnuť kritické rozdelenie spoločnosti až na hranicu občianskej vojny – musí to byť práve fifty-fifty!

      Toto je dôležité pri rozhodovaní – koho riť ešte chcete zachrániť. Teraz detaily.

      3/ Spoločnosť je rozdelená na viac frakcií. Napríklad na ateistov a veriacich. Paradoxom je, že aj ten veriaci – hoci Stvoriteľ je neuchopitelná entita – neverí na existenciu iných svetov, iných rozmerov, iných frekvencií, iných entít – hoci verí v existenciu diabla a zlých duchov – ale v existenciu mimozemšťanov ani zaboha – lebo ho to farár nenaučil – hoci anjeli akože existujú. Kam mierim – k liečeniu idiotov!

      Na VŠ do nás – vtedy po marxisticky, ale to platí obecne – vtĺkal, a je to zásadné – aký je rozdiel medzi metódou a metodikou! VIETE?!

      Pretože metodík môže byť v zásade milióny, ale metóda vždy len jedna a zásadné tá zvolená svetonázorová! Za „socíku“ teda všetky metodiky museli vychádzať z jedinej, teda ateistickej, materialistickej metódy, z tzv. exaktnej, dôkazovej, hmatateľnej, hmotnej metodiky a nič medzi nebom a zemou nebolo prípustné! Hoci armáda a tajné služby skúmali psychotroniku – pre ostatných to bolo tabu! Otázka – je nutné radiť všetko nepoznané, nehmotné mimo túto ateistickú materialistickú metódu, ktorá potom nepripúšťa ani tému skúmania určitého javu? A opačne – teistická a duchovná metóda musí zásadne všetko brať ako zásah Stvoriteľa? Ešte raz – hovorím o nepoznanom!

      Bigotní „veriaci“ nechávajú v sebe vakcínami likvidovať pôvodnú božskú DNA špirálu mRNA svinstvom, hoci „veria“ v stvorenie! Ja sa nedám takto geneticky modifikovať a patentovať ako budúci otrok nie preto, že už „asi“ nebudem a nechcem mať deti, ale pretože ako vnútorne presvedčený o svojom stvorení – nedovolím cudzej ruke „kvôli pápežovi“ – kvôli nikomu a ničomu rozvrátiť môj Chrám, môj Dóm, moje Telo – Jeho Dar Teda – neustále vychádzam z jedinej metódy – z jediného svetonázoru! A čomu nerozumiem – riadim sa svedomím. Svedomím som sa riadil aj v období pochybností viery – možno práve preto sa mi zásahom zhora viera obnovila – že som úplne nepretrhol niť.

      Taká „Soňa Peková“ nikdy nebude pracovať s výskumom R.R.Rifeho – pretože by stratila chleba – lebo táto korporátna vedkyňa je súčasťou korporátnych lekárskych a prírodných vied a tie sú pod kuratelov Illuminátov, a tí ovládajú akademickú pôdu a zároveň odmietajú Stvoriteľa, takže všetko je prísne materialistické, navyše spolitizované a pozemská moc nikdy nepripustí existenciu iných entít, kreatívnu úlohu frekvencí, lebo sú tu a sú to vyššie autority, a keďže „naši“ naučili ľudí nasledovať podstrčené autority – pozemšťania ovládajúci planétu by prišli o moc! Skrátim!

      Za súčasnej úrovne vedomia a svetonázoru, keď boh sú Peniaze a médiá vytvárajú „autority a odborníkov“, je prakticky nemožné, aby všetci postihnutí vakcínou poslúchali jediný hlas „žiadnej autority“, vnútorný hlas svedomia, inštinkt, intuíciu, hoci bude potichúčky hovoriť pravdu ako na to – Know-How! Čiže už vieme, čo za súčasného rozdelenia spoločnosti NEVYRIEŠIME! Ani zaboha! My nie! Lebo komu nieje ze zhúru dáno – v apatece nekoupí! Lebo aj ten najnevzdelanejší človiečik – ak má niť ku Stvoriteľovi – toto neznáme odmietne pustiť do svojho Domu, pretože je to neznáme a pretože sa mu to raz zalieča a raz hrozí! Tak!

      Ja nedokážem vyliečiť-zachrániť vlastnú 85-ročnú vakcinačným komandom opichanú matku, pretože je minimálne 65 rokov denne indoktrinovaná a debilizovaná televíziou a pravda je len to, čo je v telke a čo v nej nieje – neexistuje! Zdrojom jej svetonázoru je televízor a komunistická výchova k ateizmu a k peniazom – nie skutočné poznanie – „skutočné“ – v zmysle „uvedomené“ spochybňujem aj u seba – lebo sa roky prelaďujem a učím odznovu. A aj poznávanie má svoju metodiku a tá vychádza z metódy a tým sme všetci rozdielni a s tým nič – my – nenarobíme.

      Takže musíme vychádzať z toho, že v našej moci nie je ani len rozhodnúť, koho by sme mali či nemali zachraňovať – to ste redakcia úplne mimo misu! Úplne! Pretože zachrániť sa môžu dať len už prebudení a prebúdzajúci – a to je proces vychádzajúci nielen zo svetonázoru a intuície, ale najmä prichádza ako posolstvo Z HORA! A úplne bez ohľadu na to, či ste skalní ateisti a komunisti, alebo bigotní veriaci! Lebo Viera je ku.va Dar! A o tom to je.

      Je to ako možnosť – v starom americkom filme – naraziť zblúdilí na opustenú osadu v púšti, v ktorej však viete načerpať benzín do nádrže, z kohútika tečie voda, na opustených pultoch sušienky – a aj keď márne voláte, že chcete platiť – nikto tam nie je a nepýta ani cent! A v okamihu, keď z tejto osady-oázy odídete – môžete ju znovu hľadať milión rokov – v živote ju už nenájdete! Áno – hovorím o osvietení, ktoré môže mať rôzne podoby – žiaden Mr.Bean padajúci zo svetla na dlažbu. To, či sa tak stane, záleží na vašej podstate, na jadre vašej bytosti, aj keď masívne prehlušovanej klamlivým a zlým svetom. Preto zásadne každého koho stretnem zdravím „Dobrý!“ – čo vôbec neznamená, že niekomu prajem dobrý deň, resp. „príjemný zvyšok dňa“. Každému psovi sa prihovorím – „Buď dobry!“
      A funguje to!

      ZÁVER!
      Na úrovni svojho poznania a v duchu svojho svedomia som zásadne pre to, aby informácie na záchranu HOCIKOHO išli von a neboli okultné, pretože to sito je už nastavené – tak zločincami ako aj Nebesami!
      Komu sa majú dostať tieto spásne informácie – tomu sa dostanú – tak ako správna kniha do rúk tomu, ktorý chce čítať! Zločinecká strana nebude tieto informácie medzi sebou zdieľať – z konkurenčných dôvodov! Ha! Badatel si trúfa selektovať politikov, ktorí o tomto majú vedieť? Ale veď tí vedia, že sa vakcinovať nemajú dať! A tí sa o tieto informácie ako o hoaxy zaujímať nebudú – toto nie je kritérium! Zvlášť nie u vás Badatel! Čo malo znamenať toto?

      „nedávno zahlásil aj súčasný minister zdravotníctva Lengvarský v súvislosti so zavádzaním nových obmedzení, že:
      —————-
      „Nezaočkovaní sa slobodne rozhodli nezaočkovať, preto musia znášať následky svojho rozhodnutia.“

      Takže, ak obrátime jeho tvrdenie naopak, malo by byť úplne v poriadku nechať očkovaných „znášať dôsledky svojho rozhodnutia“, hlavne vo svetle toho, že prípadná pomoc očkovaným by sa nakoniec obrátila proti tomu, kto pomoc ponúkol, teda proti neočkovaným.“ – ???
      ——————–
      Nie je náhoda, že sa armáda SR serie do násilných aplikácií technológií DARPA na vlastných občanoch! Lengvarský – ako správna poslušná zelená plastická kariérna egocentrická guma NATO – sám o sebe vyhlásil, že on je vojak, a preto nerozmýšľa a len vykonáva rozkazy. Jeho problém je, že je súčasťou armády, ktorá nie je našou armádou! O túto marionetu si neopriem bicykel aj keby mal červené lampasy ku.va! A vy ho postavíte na svoju roveň ako filozofického protihráča, podľa ktorého budete prispôsobovať svoje-naše konanie – presne podľa reaktívnej psychológie – ako klbko nervov?! Ale ja nebudem na túto entitu reagovať – len preto že on „niečo“! Táto entita je predo mnou nahá a serie! A to má tie najpodstatnejšie následky, že seriem ja na neho – že čo on a jeho podnety! V tomto ste to posrali!

      Uf! Skoro by som bol zabudol na to podstatné. Kto verí, vie a cíti – frekvenčná technológia je absolútna pri likvidácii aj tvorení čohokoľvek! Je to Boží dar cez R.R.Rifeho – teraz však aj zneužívaný armádou. To je to pozemské. Tadiaľto cesta teda momentálne nepovedie. Avšak existuje cesta ALL INCLUSIVE! Vychádza zo samej podstaty plánovanej totálnej kontroly každého jednotlivca na základe jedinečnej frekvencie jeho jedinečnej DNA! Liečenie vďaka totálnej adresnosti! Pomoc vyžiadaná u hliadkujúcich Plejáďanov – pomoc len každý sám za seba – „lebo každého DNA mobilné číslo“ je jedinečné, a vy neviete volať z iných, pre vás neznámych DNA vysielačov, aby aj im bola poskytnutá pomoc – a čo keď v ňu neveria alebo ju odmietajú! Lebo rešpektujú váš prejav vôle aj dôvery či nedôvery. Aj toto je sito selekcie – ako ste pripravení na kontakt!

      Takže – frekvenčná pomoc uzdravujúcimi frekvenciami plejáďanskou technológiou je volací signál mysľou aj rečou – „Kód 771, kód 771, kód 771! Prosím pomôžte mi! Ďakujem!“

      Poznámka – nedefinujte „v čom“ vám majú pomôcť – funguje to ako bežná kontrola kvality – ich scanner presne zistí, v čom je problém vrátane vašej psychiky, a ich technológia vykoná opravu! Urobte tak pred odpočinkom – je fuk či pred poobedňajším šlofíkom, alebo pred spaním večer – vyžaduje to stav pokoja – prechodu do pokoja – kedy aj mozog začína svoju najdôležitejšiu prácu a musí koordinovať a akceptovať aj tieto orgánové zmeny. Účinok sa prejaví pozvoľna ale zavčasu – odrazu si len uvedomíte, že je vám fajn!

      Ďalej už k tomu nemám čo – než mi položíte otázku – najprv odpoveď hľadajte u seba – lenivé mozgy a pochybovačov a trollov nepodporujem.
      https://external-preview.redd.it/oHrQrIGbcGxFyesZTafzzgmg1YWsT5u0CMXqMz_hCKo.jpg?auto=webp&s=7fa5f209482e0dea5fe2bdfc1667055b8d1a7c1f

    • Ta elita,si ziadne taketo latky nikdy do tela neda,ale hodne ich posluhovacov ano,lebo aj ti musia byt zlikvidovani,tak ako to bolo v Minulosti,kde Milada Horakova a ini komunisty boli obeseni,timi novymi,tiez boj o koryta

  6. Aj keby ste tu dali 20 receptov, tak opichaní neuveria. Vždy to bude pre nich hoax.
    Ale počula som (channelling), že bytosti s vyšším vedomím sa nemusia obávať, ich organizmus si s tým poradí sám, resp.uz sa pripravuje, lebo opichať sa budeme musieť dať všetci.

    • Prečo by sme sa museli všetci? To je porazenecká nálada. To by museli použiť násilie, pri ktorom by však mohli prísť nielen k úrazu, ale aj k niečomu horšiemu.

      Nakoľko následkom vakcíny môže byť aj smrť, človek má právo na sebeobranu o tomu zodpovedajúcej sile, vrátane letálnej.

    • Marek Košice

      No keď „bytosti s vyšším vedomím“ môžu nachladnúť alebo dostať chrípku či „bolebruch“ alebo „bolehlav“, tak ten channeling bol podvod.

      • Všetko má určité vibrácie. Niektoré sa držia „pri zemi“ a „nedočiahnu“ vyššie. Tvoje telo nie je len hmota.

  7. Dobrou inspirací je Bílá nemoc od Karla Čapka.

  8. Je síce pravda že sa to môže obrátiť proti a začnú ešte viac tlačiť na povinné očkovanie, ale myslím si že ešte len teraz to nastane a veľmi veľa ľudí bude k tomu prinutenych, len aby mohli pracovať. A tí by si zaslúžili pomoc.

  9. Ľubica Mráčková

    Som proti očkovaniu, snažila som sa varovať priatelov, rodinu. Som pre nich sú to všetko konšpirácie, aj keď som im dala faktické argumenty od lekárov, neverili. Takže si myslím, že by zase neverili, ani keby som im poradila protijed. Má to zmysel len keď niekto naozaj hladá pomoc.

    • Marek Košice

      PRESNE TAK, napísala si stručný a zároveň plnohodnotný a vecný príspevok. To sú tie najlepšie príspevky v diskusiách.

      • Avšak pre prípad, že niekto chce pomôcť iným,alebo sebe – je to úplne prázdna informácia! By by by.

        He! A teraz otázka – ak 99% komentárov bude pomoc zamietajúcich – má tých 99% správny prístup? Má väčšina vždy pravdu?

        Vy potrebujete exkluzívne školenie, kde vás pozvú 300 km na prednášku, povedia vám 3 obecne známe vety, nedajú vám občerstvenie a ešte ani nevybavia kľúč od hajzlu! Lebo nebudú predsa hádzať perly sviniam!
        Toto vám z celého srdca prajem!

    • Lubka 100% pravda

  10. Je to stejné jako s islámskými miganty. Pro dobrotu na porážku. Mrtví ve Francii a dalších „osvícených“ západních státech to poznali na vlastní …

    „Lidé jsou hloupí. S tou správnou motivací téměř každý bude věřit téměř čemukoliv. Protože jsou lidé hloupí, uvěří lži, protože chtějí věřit, že je pravdou nebo jen proto, že se bojí, že by to pravda mohla být.“ — Terry Goodkind, První čarodějovo pravidlo.

    „Největší zlo může být důsledkem nejlepších úmyslů.“ — Terry Goodkind, Druhé čarodějovo pravidlo.

    „Svobodně se odvrátit od pravdy je zrada sama sebe.“ — Terry Goodkind Desáté čarodějovo pravidlo.

    Císařský řád… co mi to připomíná…

  11. Osobne si myslím, že kto sa dal zaočkovať, už túto vec nedostane z tela von. Nejedná sa tu o vakcínu, ale o genetickú manipuláciu. A ešte je tam grafen, nanolipidy, PEG… Je to časovaná bomba.

    • ano a ma to zmysel,snad sa mozu znizit docasne,alebo trochu zivot(mizerny) predlzit,ale smrt im klope na dvere

  12. MUDr. Kristína Visolajská by si želala, aby rodičia očkovaných detí vyzývali tých druhých rodičov, aby si dali deti očkovať tiež: „To je asi ich jediná možnosť. Máme inú?“ pýta sa.
    MUDr. Kristína Visolajská by si želala, aby rodičia očkovaných detí vyzývali tých druhých rodičov, aby si dali deti očkovať tiež: „To je asi ich jediná možnosť. Máme inú?“ pýta sa.- -pre Denník N,??????????…čl. pokračuje na infovojne

    Niektoré názory diskutérov:
    Keby som mal dieta u nej, hned po tomto clanku idem v Pondelok tam a beriem kartu prec.
    K…a FASISTICKA!!!

    Táto Mladá Chudera čo ešte nič neprežila rozdáva Rozumy?

    Mať doma takúto vymastenú, alebo korumpovanú vedúcu, tak som už po rozvode!

    Ťažko po rozvode, veď to je manželka toho lekára Visolajského čo je v covid tíme a čo v NItre bol ten humbuk s covid-mŕtvymi prevážanými hore dole za účelom strašiť a manipulovať.

    Kde získali tak 100%-nú prax rôzni lekárski „zasrani“, kde sa stretli s takouto chorobou a pasujú sa za odborníkov.

    Stali sa nimi pochlebovači covid bandy a sú iste dobre platení, tak jedú ako britvy,
    Ochraňuj nás Bože pred takýmito zapredanými „lekárskými kvalitami“.

    • Prečo sem kopíruješ názory diskutérov z iných fór?
      Nemyslím si, že je to správne.
      Ak máš rovnaký názor ako oni, tak si ho sem napíš ako vlastný.

      • Milá Ametyst, mnohí nemáme vyjadrovaciu schopnosť, napr. aj ja (miešam niekoľko jazykov + môj vek). Preto rada prekopírujem blogy ľudí čo sa aj vedia vyjadriť.
        A stále som za „mier“ za neútočenie na tomto webe.
        Pochopiteľne každý z nás má nárok aj na iné myslenie.

        • Jean, máš pocit, že môj koment sa týkal teba? Písala som niečo o kopírovaní blogov či článkov s odkazmi?
          NIE!!
          Vyjadriť svoj názor hádam môžem? To, že v tom čítaš útok, je len tvoj osobný problém.

          • Ty aj čítaš , čo píšeš?
            ametyst
            15/08/2021 at 9:04

            Prečo sem kopíruješ názory diskutérov z iných fór?
            Nemyslím si, že je to správne.
            Ak máš rovnaký názor ako oni, tak si ho sem napíš ako vlastný.

      • Ametyst ja mám svojich názorov dosť a viem ich aj vyjadriť, ale sú tu dané preto, aby sa videlo, že aké sú priame reakcie pod článkom na stránke, kde je zverejnený a stotožňujem sa s nimi. Ďakujem Jean za pochopenie.

        Nevidím v tom nič zlého, jedine, že by sa tu niekto z nich našiel a vadilo by mu to, potom budem rešpektovať jeho vôľu!

        Mňa však pochytila hrôza pri čítaní toho článku. Uvedená lekárka má 5 detí, kedy nadobudla super prax z novej choroby, kde sa vypracovala na takú odborníčku?

        Čakám na dobu kedy nastúpia aj iní odborníci s viacročnými skúsenosťami, ktorých nechcú zaradiť do žiadnej diskusnej relácie. Politológ J. Baránek vyzval
        k tomu Hegera. Ale za žiadnu cenu iný názor sa nepripúšťa, lebo by im to narušilo covid strašenie.

        Čakám na dobu kedy prídu na rad skutoční odborníci s dlhoročnou praxou a títo zakapú.

      • Básnici sú preto básnikmi, že vedia poeticky vyjadriť to, čo iní poeticky vyjadriť nevedia, ale práve tá poetickosť v nich vyvoláva tú silu odozvy! Odbočím – preto môj pozdrav „Dobrý!“ nie je šlendriánsky pozdrav, ale rezonátor!!! Slovo dobrý je rezonátor! V češtine to rezonátor je na 100% – „Jó – dobrý!“

        Niektoré cudzie diskusné príspevky rezonujú aj vo mne – tiež nemám problém ich niekedy prevziať, ani nick Bodlák na NWOO.org s tým nemá problém – ten fičí na týchto vyjadreniach – a je to tiež spôsob odozvy, že niekoho naozaj počúvaš!

        Takže ametyst – neopováž sa tu niekoho citovať – ani žiadne ľudové príslovie, zvlášť o tom psovi, pretože väčšina našich myslienok sú tak či tak prevzaté myšlienky a tvoj názor nie je tvoj názor, hoci si to myslíš.

        Inak sa cítiš dobre? Nepotrebuješ adoptovať? Pomojkať?
        Mluvící Papoušek šedý Žako – Pakuj do piči – Televízia JOJ …
        [Prehľadávať doménu youtube.com] https://www.youtube.com/watch?v=aRpQXbZccL4
        Mluvící papoušek šedý Žako – Pakuj do piči – Televízia JOJ – Slovensko

        • A ty Maroš sa preber z úpalu, lebo TY si TEN čo tu verbálne bojuje proti tým, čo tu nezverejňujú link odkiaľ čerpali info.

          Či chlapci môžu a dievčatá nie? Máš snáď nejaký problém so ženami?? Tak navštív poradňu.

          • Si bola dlho na slnku medzi šutrami v Chorvátsku a potom si sa prebrala medzi rajčinami na balkóne? Keď niekto skopčí koment ako myšlienku – musí tam byť link webu, alebo autor – nick! ???

            „Či chlapci môžu a dievčatá nie?“ – myslíš kakať? Kde spomínam chlapcov a dievčatá s tebou v súvislosti? Poradňu navštív ty – klimakterická vzťahovačnosť je pre okolie veľmi nepríjemná. Roky nepríjemná. Vtedy chlapi naozaj opúšťajú svoje ženy.

          • Ako dievčatko môžem na teba len kakať keď si to želáš. Lebo zjavne tvoj verbál smeruje k nejakej čo bola v Chorvátsku.
            Len si potvrdil že máš problém so ženami…alebo schizofréniou.

    • mala by byt tak odstranena ako „bosorky“ v minulych storociach(ale vtedy sa jednalo o nevinne duse)

  13. určite by som dala druhu šancu, tým čo sa pomýlili..nie každý sa dal očkovať dobrovoľne. A už je na každom či využije svoju šancu na prípadnu záchranu a chopí sa jej.

  14. sú funkčné lieky na covid, homeopatiká
    keď sa covid začal, svetoví homeopati po prvých vyliečených ľudoch zverejnili lieky, keďže sa tým trochu zaoberám, som v skupine na FB, ktorá má tieto informácie
    tak som ich napísala na chat, niekoľkokrát, aby si ich ľudia zaobstarali
    výsledkom bol výsmech a urážky, výnimočne aj vďaka
    takže možno by som zverejnila aj to, čo funguje proti vakcínam, ale výsledok by bol zrejme rovnaký

  15. Dobrý deň. Ja súhlasím z druhým scenárom! Každý si je strojcom svojho šťastia. Jedine s čím nesuhlasim v článku že sú politici úradníci a pod očkovaní. Verte tomu že nie sú. Veľmi dobre vedia že je to bordel určený pre plebs ako nám vravia. A kto sa akože dal štepiť tak len vitamínom alebo placebom.

  16. Ja osobne nemám síl vysvetľovať zaštepeným čo majú robiť. Za posledných 1.5 rokov som si „užila“ útokov, že som konšpirátorka, že čítam len konšpiračné weby, že nemám školy, že rozširujem len hoaxy …

    • Milá Jean, ak vieš ako pomôcť zaočkovaným, zamysli sa koľko mladých ľudí sa dalo zaočkovať, pretože chceli cestovať, zabávať sa a uverili , že to je správna voľba. Nájdi v sebe silu a pomôž im, keď my sme boli mladí, tiež sme urobili nesprávne rozhodnutia. ?

      • Pravda je tá, že ak môžem vždy pomôžem. Lenže táto doba mi pripomína akoby sme žili na psychiatrii a robili nie normálne veci.
        Ale neodsudzujem. Sama som neskoro zobudená, riadne „popálená“.

      • Ander Kixa

        Ako pomôcť? Tajne v spánku pichnúť protilátku?

        • Pred 200 rokmi by si mohol tak akurát niekomu pichnú mosadznú trubku do zadku! Keď ťa pichli, tak protijed musia tiež pichnúť?! Si živý dôkaz, ako sa mysľou pohybuješ len v svojom chlieviku. Riešenie je vždy mimo chlievik! MIMO RÁMEC!

      • Katka oni tu pomoc absolutne nechcu ani si ju nepraju,je to tak aj tuna

  17. Hneď ako začali prípravy na očkovanie vystúpili so svojimi znalosťami vedci, ktorí nie sú na výplatnej páske pfarmafiriem a dôrazne varovali ľudí, že po očkovaní bude ich stav nezvratný. Keď sa naruší DNA, nedá sa to vrátiť späť. Dá sa zmierniť príznaky, ale nie napraviť tento zásah.
    Tí čo to spustili o tom vedia a udržujú si prirodzenú imunitu vitamínmi a pod. pred ochorením na covid. Ich marionety-politici sú na tom rôzne, niektorí fičia na placebo iní sú slepí a uverili im. Je to ako v bývalom režime, po revolúcii kolega, obyčajný vedúci, presvedčený komunista spáchal samovraždu a jeho nariadený fičí teraz vo vysokej štátnej funkcii.

    • Četla jsem, že Ivermectin dokáže oxid grafenu rozpustit. Takže až se očkovaní dozvědí, co mají v těle, tak budou ještě rádi, když si to vezmou. Je dobré si tento lék opatřit už teď. Samozřejmě nebude a taky třeba nezabere proti různým jiným šmakuládám, co tam jsou ještě. Dále N-acetylcysteine léčí .
      Světlé síly dost vakcín znehodnotily a taky jsem viděla, jak jedna sestřička část „vakciny“ píchne ven. A taky prý pomáhá modlení. Tak se modlím svými slovy ke Svořiteli, ke Zdroji.

      • Každý večer pred spaním zaraďujem svoju správu Stvoriteľovi, že protestujem proti tomuto zločinu! Odmietam! Vymyslite si formu – vyhnite sa slovám s NE – ne-chcem, ne-súhlasím a pod.

        Mnoho ľudí – aj veriacich ne-súhlasí, alebo sa modlia aby im v tých sračkách pomohol, alebo kňazi ich kanalizujú, že je to Jeho vôľa, takže veriaci sú zblbnutí, že však o tom vie. Ale on nevie, že ste zásadne proti! Vy len hľadáte skulinky, ako s tým ako Boris Kollár vydrbať! A toto nefunguje! Stvoriteľ a kozmické sily musia dostať správu, že ste proti!!! Až potom sa začnú krabice hýbať! Veď do riti zmyslom týchto vakcín je vás odtrhnúť od Stvoriteľa – pretrhnúť niť, dostať vás do duchovne vegetatívneho stavu! Ale my sme jeho prieskumníci! My musíme fungovať! My musíme mať spojenie! My musíme odosielať správy! Na to sme tu!

        • Tak skús zaradiť niečo k tvojmu správaniu. Lebo potom neviem, kto je „tvoj“ Stvoriteľ, či nekonáš márne ?

      • Master Antioxidant Glutathione(NAC je precursor),ja chodim na to do Mexica.priamo do krvi,tiz Resverastol,vytazok z „cerveneho vina“,Enzymi z Papaya, Quercetin,okrem inych

  18. Dnešný článok Dr. Mercolu spolu s videom sa oplatí prečítať, vypočuť:
    https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/08/15/awareness-foundation-covid-19-roundtable.aspx
    Okrúhly stôl Nadácie na zvyšovanie povedomia o COVID-19

    14 lekárov hovorí na túto tému.

    Experts discuss how COVID-19 vaccines may cause a coming tsunami of hospitalization and deaths, along with debilitating chronic disease, early signs of which are already appearing
    Odborníci diskutujú o tom, ako môžu vakcíny proti COVID-19 spôsobiť nadchádzajúce tsunami hospitalizácie a úmrtí spolu s oslabujúcim chronickým ochorením, ktorého prvé príznaky sa už objavujú

    A Tsunami of Chronic Disease and Death
    Tsunami chronickej choroby a smrti
    Neurologic
    Immunologic
    Hematologic
    Cardiac

    Inflammatory Disorders, Cancer Markers on the Rise
    Zápalové poruchy, rakovinové markery na vzostupe

    Immediately Halt the Vaccine Program
    Okamžite zastavte očkovací program

  19. Zlo nezničiš zlom. Politici nakoniec sa budú zodpovedať za svoje činy, a ak nie, verte mi, že keď budú zomierať, budú mať obrovský strach, pretože nikdo nevie, čo je po smrti. Ak mame možnosť pomôcť ľuďom, ktorí sa dali očkovať a toho ľutujú, mame našu ľudskú povinnosť im pomôcť. Možno týmto gestom, nastane krajší život na zemi, plný dôvery, lásky a porozumeniu

    • Souhlasím s Vámi. A mezi očkovanýmí je i spousta dobrých lidí, kteří by nikdy vědomě druhým neublížili. Jen prostě naletěli, nedokázali si představit a připustit, že by na světě mohlo být až takové zlo. Něco v duchu “ podle sebe soudím Tebe“. Hlava jim to nebere. A že nejsou vědomí, za to až tak nemohou. Kdy jste se stali vššomí vy ostatní
      Také to trvalo nějakou dobu. Jsem pro pomoc.

  20. Jednoduchá

    …milá Jean, Vy ste šikovná žienka, vôbec si neberte k srdcu, čo Vám iní hovoria….sama predsa viete, že máte s nimi ten najlepší úmysel a to, že oni Vás vôbec nechápu, za to Vy nemôžete…človek niekedy vysvetľuje, hovorí a nemá to odozvu….no netreba to vždy vzdávať, hlavne u ľudí, na kt.nám záleží….moja rodina tiež nechce o veľa veciach počuť, aj som napísala, že im poradím, iba ak by o to žiadali, no keď by išlo ,,do tuhého“, zrejme by som im radila aj sama od seba…nie zrejme, určite, lebo ich mám rada a sú mi veľmi blízki …a že nemáte školy? na tom vôbec nezáleží, ide o to, akým ste človekom, ako vychádzate s inými, ako Vám na nich záleží…škola Vás týmto veciam nenaučí, tie má človek vo svojom vnútri – v srdiečku a buď sa v ňom prebudia alebo nie…takže sa nad tým viac netrápte, Vy ste 1 milá osôbka, veľmi empatická, viem a verím tomu, že budete ńou aj naďalej….aj keď nie vždy sa dá takto reagovať, podobne ako na správy od iných, však?…. verím a viem, že budete takouto aj naďalej :-)…….my ľudia sme rôzni, vieme rôzne reagovať. niekedy možno aj nesprávne, no ak včas zitíme, že môžeme sa rozhodnúť inak a správne, tak je to skvelé :-)….nie je chybou urobiť chybu, chybou je neopraviť ju, resp.nechcieť ju opraviť a nepoučiť sa z nej…..

  21. každý človek, či už očkovaný alebo nie, musí niesť zodpovednosť za následky svojho konania. O tom je život. Tak sa posúva spoločnosť vpred. Prečo neočkovaní majú niesť následky nie len svojho konania ale aj rozhodovania iných ľudí (útlak) a očkovaní majú vždy dostať druhú šancu a teda neniesť následky žiadne? Pomáhať by malo zmysel len tým, ktorí si zažijú dôsledky svojho rozhodnutia a definitívne pochopia akú chybu urobili a uznajú si ju. Lebo keď budú vedieť, že vždy príde záchrana, tak sa nikam neposunú a budú opakovať tie isté chyby a nič sa nikdy nezmení. Keď vás zavrú do väzenia, tiež s vami nikto nemá zľutovanie, musíte za svoju chybu zaplatiť. Oni nemajú zľutovanie s neočkovanými a nevidia na tom nič zlé. Protijed by mali žiadať od tých, ktorým uverili, napriek tomu, že dobre vedeli, že v prípade nežiaducich účinkov sa na nich vykašlú.

    • Ander Kixa

      Podpisujem.

    • Ano Jano,je to tak a tiez oni sa znas len vysmievaju,urazaju,podcenuju,ohovaraju a praju nam aj smrt(aby sme co najskor skapali a neinficovali ludi „covidom“) Vela zavaxovanych su Karieristy,naduti,lahostajni,atd, ludia

  22. Každý z nás je tvorcom svojho života a každý musí niesť aj následky za svoje zlé rozhodnutia!

  23. EXODUS 23//2. MOJŽIŠOVA//:22 Ak však budeš dobre počúvať Jeho hlas, = 100% POSLUŠNOSŤ JEDINÉMU TVORCOVI VŠETKÉHO DOBRA, a urobíš, čo hovorím, budem nepriateľom tvojich nepriateľov a odporcom tvojich odporcov.
    23 Môj anjel pôjde pred tebou a dovedie ťa k Amorejcom, Chetejcom, Perizejcom, Kanaáncom, Chivijcom, Jebuzejcom a Ja ich vyhubím.
    24 Nebudeš sa klaňať ich bohom !!!!!!! ani im nebudeš slúžiť !!!!!!! a nebudeš robiť tak, ako robia oni, ale zničíš ich bohov a porozbíjaš ich stély.
    25 Budete slúžiť Jahvemu, svojmu Bohu, a Ja požehnám tvoj chlieb a tvoju vodu a odvrátim od teba každú !!!!!!! chorobu.
    26 Žiadna žena v tvojej krajine nepotratí ani nebude neplodná a ja naplním počet tvojich dní.
    27 Budem pred tebou rozsievať svoju hrôzu a vrhnem zmätok na všetky národy, kam ty prenikneš, a zaženiem na útek všetkých tvojich nepriateľov.
    PRÍSLOVIE 18:23 Jazyk má moc nad životom i nad smrťou, spriateľ sa s ním, budeš jeho plody užívať!
    PREHLASUJTE TEDA LEN BOŽÍ ŽIVOT PRE SEBA A SVOJICH MILOVANÝCH. PROKLAMUJTE JA ….. ODMIETAM MAŤ ĽUDSKÚ KRV, JA MÁM LEN KRV KRISTA. ODMIETAM MAŤ ĽUDSKÚ DNA, JA ….. MÁM LEN KRISTOVU DNA. ODMIETAM BYŤ PORAZENÝ, ODMIETAM BYŤ POD NADVLÁDOU TOHTO TEMNÉHO SVETA. VŽDY A ZA KAŽDÝCH OKOLNOSTÍ S KRISTOM !!!!!!! VÍŤAZÍM. IDEM LEN HORE A DOPREDU. OD SPRUŠLE K SPRUŠLI. BOH JE MOJÍM JEDINÝM ZDROJOM VŠETKÉHO. ON JE MÔJ JEDINÝ RADCA. ON SÍDLI NA NAJVYŠŠOM MIESTE STVORENIA. KTO TEDA POZNÁ OCHRANU A VÝCHODISKO Z AKEJKOĽVEK SATANSKEJ SITUÁCII? ŽIADEN ČLOVEK NA TO NEMÁ. BOH JE BOHOM NEOBMEDZENÝCH MOŽNOSTÍ, PRETO ŽIADNA TEMNOTA NAŇ NEMÁ !!!!!!! ODMIETAM BYŤ CHORÝ, NEMOCNÝ, SLABÝ. BOŽIA MOC KTORÁ VŠETKO DOBRÉ STVORILA NEUSTÁLE PRÚDI MNOU, OH DUCHA HLAVY AŽ PO DUŠU CHODIDIEL. AMEN. AMEN.

  24. Stanislav Mikeska

    Zdravím, my máme pilulky na bázi přírodní huminové kyseliny, které dokáží sorbovat toxiny a těžké kovy a také rozložit grafen. Jedná se o sorbent, jehož vlastni jsou dokázány v tisících vědeckých pracech . Není to lék§ Je to potravinový doplněk, který detoxikuje tělo a ulehčuje imunitnímu systému a tělu, vy pořádat se ze zátěží organismu.

  25. Ander Kixa

    Ja som minule dostal otázku: čo si myslíš o očkovaní? Len preboha žiadne konšpirácie…
    Už len spôsom akým to slovo používajú nevediac čo znamená (ako veľa iných slov). Ale pritom denné sledovanie konšpirácií v polícii, na prokuratúre a v parlamente nie sú konšpirácie, lebo to dávajú na RTVS …
    Ja som si svoju úlohu splnil, pred očkovaním som varoval každého z okolia. Tým je moje svedomie čisté. Viac som urobiť nemohol.

    • Tiez aj ja,splnili sme si svoju ludsku povinnost

      • A teraz ešte potrebu…

        Hovno / Trus / Výkaly (výklad sna)
        „Hovno / Trus / Výkaly. Psychické uvoľnenie, ktoré vylučuje zákazy a viny. Na výkaly sa však môžeme pozerať z dvoch hľadísk. Po prvé to môžu byť škodlivé toxíny (negatívne emócie, vlastnosti, situácie), ktoré pri dlhšom zadržiavaní pôsobia ako jed na naše telo a tým následne i na dušu. A po druhé výkaly môžeme chápať ako produkty našej túžby po zmyslovom živote (jedlo). Predstavujú tiež výslednicu príjmu (živiny) a výdaja energie (trávenie), čiže často symbolizujú peniaze a hmotný majetok. Sny s výkalmi majú väčšinou kladný charakter, ak sa jedná o hmotné záležitosti, čo môže však byť brzdou pre duchovný rozvoj. V astrológii je blízke tomuto symbolu znamenie Býka. Ak vidíte ľudské výkaly tak to môže znamenať zisk a to buď peňažný alebo duševný a to z toho, že ste sa zbavili nejakých nadbytočných, škodlivých emócií. Ak vidíte zvieracie výkaly, tak to môže značiť pudovú, zvieraciu zložku osobnosti, ktorej ste sa zbavili. Sen o tom, že sa hráte s výkalmi symbolizuje obavy nad finančnými záležitosťami. Ak sa topíte vo výkaloch, tak to môže znamenať, že hmotné túžby a materiálne potreby vás ťahajú ku dnu.“

        Čítajte viac: http://www.zverokruh.sk/snar/hovno-trus-vykaly/#ixzz73dUCk5w3

  26. Jednoduchá

    …milá Jean, či školy ,,patričné“, alebo ,,nepatričné“, to je úplne vedľajšie, mnohí ľudia nemajú žiadnu školu a svoj.myslením a správaním sa k druhým ďaleko prevyšujú tých so školami….stále tvrdím, že je to o ČLOVEKU, o tom, ako vieme svoju ,,človečinu“ preukázať vo vzťahu k iným a samozrejme aj sebe…ide o to, ako vieme v sebe prebudiť to lepšie Ja a ako ho vieme využiť vo svoj.živote….ako tu bolo spomenuté, spoločnosť vždy bola a aj je dáko rozdel., no nikdy by sa takto nedelila, keby sme chceli to svoje ,,vnútro“ skutočne ozaj počúvať…..a opäť je to o našom rozhodnutí…..smutné, a tiež úplne nepredstaviteľné je, ak by som sa mala ísť zaočkovať kvôli práci či preto, aby deti mohli chodiť do školy….žiadne očkovania sa nemali robiť a ľudia všetci do 1 by ich mali IGNOROVAŤ…..už tým výberom, či áno alebo nie sa to narušilo…mali sme byť od začiatku všetci PROTI OČKOVANIU…a práve teraz sa už treba jednoznačne proti tomu postaviť, nech sa priestor pred nami ,,zväčšuje“ a nie naopak….nielen kvôli sebe ale aj našim deťom a vnúčatám…..nech nám je k tomu Svetlo pravdy nápomocné….

  27. Ako ľudia umierajú, ochorejú po vakcínočke:

    https://www.banned.video/watch?id=611869e6e60636510be15f9b
    The Rise Of The Delta Zombies
    Vzostup zombie v delte

    It seems like the vaccinated that are getting sick is the „Delta Variant.“ Will humanity continue to sleep through this crime against itself?
    Zdá sa, že očkovaní, ktorí ochorejú, sú „variantom delty“. Bude ľudstvo naďalej spať cez tento zločin proti sebe?

    PS Smejem sa (alebo plačem) v Amerike ponúkajú hranolčeky, hamburgery za zavakcinovanie sa.
    Na konci videa, jedna poškodená sestrička z očkovania nás prosí aby sme neprijali túto vakcínu.

  28. Marek Košice

    Takže vyjadrím sa….
    1. Podľa mňa je skutočnou „vak-cínou proti kouid“ očkovaná len časť politikov, a to tá, ktorá má najmenšiu moc, a je menej zasvätená do detailov.
    2. Jedni politici zomrú, druhí rovnakého „charakteru“ čakajú, že ich nahradia, takže sa nič nezmení, aspoň čo sa týka smerovania politikov a ich otročenia záujmovým skupinám a elitám…

  29. Ander Kixa

    Mám otázky:
    – čo keď to ONI myslia dobre? A po odstránení nemysliacich otrokov bez pudu sebazáchovy majú pripravený konečne normálny svet pre tých „kvalitnejších“ čo prežijú?
    – čo je priorita? Životy miliárd parazitov schopných parazitovať dovtedy kým hostiteľ kľakne, alebo záchrana hostiteľa (Zeme)?
    Zhodnoťme si možný vývoj a dajme si na 2 strany váh „nádeje“:
    Nebyť covidu a očkovania pri zachovaní doterajšieho vývoja so stálym ekonomickým rastom a permanentnou debilizáciou obyvateľstva – aká by bola nádej na normálny život pre normálnych ľudí, ktorých je tak do 20%?
    U mňa je to jasné. Víťazí nádej že tu bude svet bez voličov OĽaNO, SaS… svet bez dlhých kolón áut a smradu z výfukov, bez preplnených nákupných centier, bez billboardov, s kvalitnými potravinami, väčšou porciou voľného času, ktorý tých 20% využije na svoj rozvoj, bez hádania sa s debilmi…
    A čo keď bude totalita? Nie je to lepšie ako táto skrytá totalita? Každé 4 roky venovať svoj drahocenný čas výberu spomedzi podhodených pajácov? Pri kúpe každej somariny zapínať heuréku a pol dňa čítať recenzie a nakoniec baliť tovar a posielať naspäť a celý výber zopakovať? Človek tu nie je na to – aspoň ja si to myslím a verím že nie som sám.
    Dalo by sa napísať oveľa viac ale chcel som byť čo najstručnejší.

    • Prečo by sme mali dúfať, aký svet majú pre nás pripravený? Prečo si nevytvoriť vlastný svet, aký chceme my a nie zločinecká „elita“?

      • Ander Kixa

        O tomto sa dá donemoty… Napríklad otázka: kto a ako vytvorí ten „vlastný svet“? Aspoň náčrt….
        Z hľadiska planéty nami považovaná zločinecká elita predsa nie je zločinecká. Zbavuje ju nebezpečne sa rozmáhajúceho parazita.
        A tak ďalej.

        • O tom, že planéta nedokáže uživiť 8 miliárd ľudí je hoax. Pri rozumnom prerozdelení zdrojov je schopná v pohode a bez devastácie životného prostredia uživiť až okolo 40 miliárd (odhady renomovaných vedcov, nie klíma alarmistov).

          • Ander Kixa

            Uživiť 40 miliárd čím? Rád si prečítam nejakú vedeckú štúdiu o tom ako vyrobiť toľko zdravých potravín.

          • Problém devastácie životného prostredia je problém spôsobený koncentráciou otrokov do miest, kde sú závislí na práci, na peniazoch, ktoré niekto menežuje úžerou. V mestách sa vyrába to, čo sa dá predať – nie to, čo človek nutne potrebuje! Potraviny sa vyrábajú korporátno-priemyslovým spôsobom. Potraviny majú hrdlo organizácie okrem globálnych tepien – hlavne v svetovej potravinovej burze, kde je prioritou špekulatívne na nich zbohatnúť, nie niekoho nakŕmiť! Môj sused sedliak-farmár už nekŕmi dedinu, ale predáva-odovzdáva v podstate svetovej burze – farmár je pod hrozbou cca 3-tisíc eurovej pokuty povinný hlásiť čo práve zasial – hoci by to mala byť jeho vec!

            Tých ľudí niekto do miest nalákal! Nalákal do závislosti na „klokote života“ a tak majú mestskí ľudia po desiatkach rokov práce holý ko.ot! Kto nemá nasraté v hlave – aj u nás – pakuje na vidiek! V Bratislave sa najlepšie žije východniarskym pendlerom, ktorí po skupinách spávajú v prenajatých bytoch, takže 2-3-4 prežijú v 1-izbovom byte, zatiaľ čo jeden Bratislavčan sa z toho môže osrať. Potom sa vracajú domov na vidiek, kde sa zahoja. A vďaka tomuto vedia podliezať mzdy v Bratislave, takže v Bratislave sú potom desiatky tisíc Bratislavčanov nezamestnaných, alebo musia pracovať načierno = za minimálnu mzdu, prípadne dlaňovku k tomu – dôsledok bude nízka penzia, žiadna dovolenka – myslené ako voľno vôbec. Ono to je ojeb aj na východniarov – tam im zobrali prácu a manipulujú ich do centra. A tam vykoristia všetkých! A to je všade vo veľkých mestách sveta. Koncentrácia kapitálu = koncentrácia tých, ktorí tento kapitál vytvárajú. V mestách.
            Preto nás skúšajú doraziť daňami z nehnuteľnosti – zadĺžiť a vyvlastniť – aby sme boli totálne závislí na štáte a zločineckej bande, ktorá chce náš štát úplne ovládnuť.

            Budeme vás vešať podvoch tvárou k sebe – to budú vaše bozky smrti!

  30. Ander Kixa

    doplním: ak sa naozaj má zredukovať počet na zlatú miliardu, čo be pre NICH lepšie? Kŕmiť ľudí jedmi z tesca a „liekmi“ v lekárňach, alebo bude ICH záujmom zdravá populácia, s ktorou nebudú mať zbutočné starosti a náklady? Veď o biznis a prachy nepôjde. Načo? Majú všetko.

    • Dve storočia nás kŕmia jedmi a najzdravšiu odvedenú populáciu likvidujú a mrzačia vojnami a ty tu tvrdíš, že majú záujem o našu zdravú populáciu?!

      • Ander Kixa

        Vieš čítať, že? Tak skús ešte raz.

        • Ty použi buď úvodzovky, alebo správny syntax, z čoho vyplýva, že dôležité je správne písať a čítať až potom! Hoax! Uf! Pomýlil si ma! Hovgh!

          Inak – tvoje vyjadrovanie tu je nejednoznačné – snažíš sa byť cynický a uštipačný a človek si má vybrať, či to myslíš vážne, alebo ako narážku, takže mi pripadáš ako troll, ktorý to tu skúša, na ktorú stranu sa nakoniec pridá a teší sa, že blbne a nasiera tým ľudí – skrátim – si absolútne nedôveryhodný!

          To sú také podjebávajúce typy, ktoré hľadaj príležitosť a spôsob, ako si vydobiť postavenie vodcu skupiny na týždňovom turistickom pochode. Skauti vedia, o čom hovorím.

          • Ander Kixa

            Spolu s konštatovaním že som troll by bolo na mieste uviesť okrem domnienok niečo konkrétne čo by na túto moju vlastnosť poukazovalo.
            Používanie ne-polopatistického vyjadrovania sa je bežná vec v komunitách kde diskutujúci sú na istej úrovni a majú väčšinu názorov spoločných – tak ako my dvaja. Ak je problém, stačí sa jednoducho spýtať ako som to myslel. Ja to tak robievam a nehanbím sa. Nikto nie je génius.
            A tvoje postavenie vodcu v týchto diskusiách je neohrozené, môžeš byť kľudný ?
            Držme sa témy článku, ja som sem napísal môj pohľad na vec – čo redakcia po nás vlastne chcela. Každý kto niečo napíše, tak to robí preto, aby konfrontoval svoj pohľad s inými, prípadne podnietill iných pozrieť sa na vec z iných uhlov pohľadu…a to ja nepovažujem za trolling. Ja to naopak považujem za vysoko zmysluplné. A podľa mňa aj ty, len si sa zbytočne na chvíľu vytočil. To je v pohode, stáva sa to aj lepším

          • Vidíš – práve si sa zložitejšími vetami odlíšil od umelej inteligencie a poľudštil. Tak fajn – skús nepísať do mobilu ale na PC. Keďže spomínaš spoločnú mentálnu vlnu – tú sme mali spoločnú jedine s otcom – žiadna veta nedopovedaná – jeho druhú ženu z našej komunikácie triafal šľak. Čo sa týka môjho „vodcovského postavenia tu“ – toto je asi tretí komentár, ktorý je už automaticky odblokovaný, teda že nepodlieha schvaľovaniu, čím mi niekto naznačuje, že chce zakopať vojnovú sekeru, ale ja si svoj tomahawk nechávam stále po ruke. Mne nejde o vodcovstvo, ale o presadenie tých správnych vecí, preto sa sem vraciam a myslím, že som čitateľný v zmysle na koho strane som. Ale ups! „Už by som mal nechať priestor aj iným“ – píšte menšími písmenami!

          • Ou ou! Zmienka o tomahawku spustila nový schvaľovací proces A.I. Ou ou!
            http://www.indiastrategic.in/wp-content/uploads/2017/09/Tomahawk-cruise-missile1-1024×576.jpg

    • To nemyslíš vážne.! Psychopat nepotrebuje slušného človeka. Hádam nechceš byť zombíkom, strojočlovekom bez nároku na svoj názor a súkromné myšlienky-necenzurované. O tomto si si dúfam prečítal dosť štúdii.?

      • Ander Kixa

        Poobzeraj sa a zistíš že si popísal súčasnosť. 90% ľudí sú už teraz zombíci a ak má aspoň polovica z nich odísť, nebudem proti tomu bojovať.
        Skór vybudujrme lepší svet bez nich ako s nimi.

  31. https://www.banned.video/watch?id=611705d33a44444f765ec921
    Doctor Laughs Hysterically And Walks Off Screen While Talking About Seriousness Of Delta Variant
    Lekárka sa hystericky smeje a vychádza z obrazovky, keď hovorí o vážnosti variantu Delta

    A viral video reveals how the globalists are using propaganda to manipulate the emotions of the public.
    Video odhaľuje, ako globalisti pomocou propagandy manipulujú emócie verejnosti.

    PS Nechutné ako táto lekárka, ktorá prehovorila v mediach sa zapredala a ešte sa aj na tom „rehoce“ ako nám cigáni

  32. Muj pribeh je smutny. Delam do naturopatie od osmdesatych let. Jeden znamy me rekl, ze jeho znama mela cv-19 a je ji strasne zle, zda bych ji mohl pomoci. Dal ji me cislo a tak jsme se seznamil. Zblizili jsme se po telefonu. Pomahal jsem jak jsem mohl a delal, co chtela a vetsinu dne jsem travil pomahanim teto pani. Prosil jsem ji, aby si nedavala vakcinu, jelikoz jsem v kontaktu se svetovymi kapacitami, co presne vedi nasledky vakciny mRNA a ja tim padem take jiz hodne dlouho. Pani mi rekla, ze nikdy nepoznala cloveka, jako me, ktery je tak laskavy a hodny. Vsichni v jeji rodine ji nutili, aby se ockovala. Nakonec se dala ockovat a me rekla, ze kdyby se dala ockovat drive, ze mohla jet na dovolenou a protoze odmitam nosit rousky, tak mi rekla, ze jsem nejsobectejsi clovek na svete. Proste hloupemu cloveku, ktery musi ke stesti mit jen hromady penez, ale nema svedomi a srdce se neco tezce vysvetluje. Velke zklamani, ale dalsi pouceni. To ovsem neznamena, ze nebudu varovat dalsi lidi, aby si nedavali vakcinu. Kdyz se mi podari zachranit od utraceni sebe sama jen jednoho cloveka, tak to melo smysl tady byt.

    • Vďaka milý Mike za tento príspevok. Mám podobnú skúsenosť s dlhoročnou priateľkou a viem ako to zasiahne človeka, ten nevďak a odsúdenie toho komu ste chceli dobre.

      • Základ je – nemať prílišné očakávania a nepomáhať ľuďom v očakávaní vďačnosti a spoločenského uznania – vtedy to vždy dopadne katastrofálne!

        Nepodmienená pomoc – zo srdca, len tak, inštinktívne – dopadne potom tak, že neprebehne „židovský“ biznis – ja ti pomôžem a ty mi to odplatíš, ale že ten, komu ste pomohli len poďakuje – a možno už rozmýšľa, ako sa vám odvďačiť lebo teraz nevie a nemá ako, a tak spustí kozmický proces Daru – a ten kto takto pomohol – tomu pomôže tretia osoba – a tiež úplne nezištne! Toto funguje – mám zažité! Preto nemám problém rozdeliť sa a darovať a preto aj ja dostávam „dary“.

        Mikeho príbeh sa týka morálne dezorientovanej a vôľovo defraudovanej-deprimovanej osoby /nikdy za nič nemôže sama, za všetko môžu iní/, navyše pod vplyvom zlých šmejdov, ktorí hľadajú – systematicky – spôsob, aby nemuseli nikdy za nič zaplatiť až tak, že si neuvedomili, že Mike za to nič neočakáva, ale oni urobili túto nadprácu, aby sa ani náhodou neopovážil niečo si zapýtať. Zmrdi. Absolútne chucpe sebectvo.

    • Toto je odpoved z praxe na otazku či pomoct hlupym „dobrym“ zaočkovancom ktori zatial nič nepochopili !
      Takto to dopadne ked chceme zachranit svet ktory sa dat zachranit nechce!

  33. https://www.infovojna.sk/article/fico-nepotrebujem-vysoku-skolu-na-to-aby-som-pochopil-preco-sa-presadzuje-tretia-davka-vakciny-a-uvazuje-o-permanentnom-ockovani
    Fico: Nepotrebujem vysokú školu na to, aby som pochopil, prečo sa presadzuje tretia dávka vakcíny a uvažuje o permanentnom očkovaní

    1. Som zásadne za dobrovoľnosť očkovania. Nikoho nemožno k očkovaniu nútiť, je to v rozpore s našim aj medzinárodným právom.

    2. Neverím v očkovanie. Veľa študujem a čítam. A neverím viac a viac. Nechcem sa dať zaočkovať.

    3. Za očkovaním vidím obrovský biznis farmafiriem a príjmy pre médiá, ktoré robia klamlivú očkovaciu kampaň.

    4. Chcem objektívne údaje o rizikách a výhodách očkovania. Neúčinnosť očkovania sa úmyselne zatajuje, u nás totálne. Naše médiá nezverejnia o neúčinnosti ani to, čo je v zahraničí hotová nespochybniteľná vec.

    5. Farmafirmy bezbožne bez kritiky médií zvýšili ceny. Pfizer išiel hore z 15,50 na 19,50 E za vakcínu a nikto nešomral. A kto by mal? Firmy zarobia miliardy a časť z tých peňazí skončí aj v médiách a na úplatkoch.

    • Fico nikdy nevidí to, čo nechce vidieť – nevidí výmenu obyvateľstva a genocídu pôvodného obyvateľstva! Jeho poloha „3. Za očkovaním vidím obrovský biznis farmafiriem a príjmy pre médiá, ktoré robia klamlivú očkovaciu kampaň.“ je neskutočné svinstvo, pretože blbci sú očkovaní „zadarmo“ a preto ich biznis aksolútne neserie! „Zadarmo“ bolo aj antigénové testovanie, preto to nikoho neserie ani v Trnave!
      „Zadarmo“ je mediálny kampaň, „zadarmo“ je lotéria, zadarmo sú 99-eurové odmeny dohadzovačom! „Zadarmo“ je krátenie 13. dôchodku už druhý rok doboha!

      Pre sku.vené farmakokorporácie je tento ich DUMPING nami platenej vakcinačnej autogenocídy naozaj ZADARMO

  34. https://www.infovojna.sk/article/sukl-eviduje-na-slovensku-oficialne-cez-8-tisic-hlaseni-na-neziaduce-ucinky-zabijackych-experimentalnych-vakcin
    ŠÚKL eviduje na Slovensku oficiálne cez 8-tisíc hlásení na nežiaduce účinky zabijackých experimentálnych vakcín

    Vakcinácia proti koronavírusu a porušenie Hippokratovej prísahy

    Norimberský kódex

    Júlový prieskum: 62 percent Slovákov odmieta povinné očkovanie. Na Slovensku výrazne narástol počet odporcov očkovania

    DOKUMENT: Vyhlásenie lekára o zodpovednosti za prípadné ochorenie súvisiaceho s podaním experimentálnej látky proti Covid-19

  35. László Lőrincz

    Ak existuje látka, ktorou môžeme zachrániť životy ľudí – je to našou morálnou povinnosťou: zachrániť!

    Možno nová situácia po záchrane vytvorí nám nové úlohy. Tie – za nových podmienok – budeme riešiť.

    Súčasná najväčšia úloha nie je nájsť zázračný „protijed,“- ale eliminácia vplyvu tých, ktorí tento cirkus (typicky na nich) vymysleli a aplikovali na ľudstvo…

    • Presne /Kormi?/ – neriešiť následky, ale odstraňovať príčiny! 5, 10, 20, 200, 2000 príčin vytvárajúcich následky u 5 a pol milióna.

  36. Ako dopadol autor stránky slobodavockovani.sk ? Akú vďačnosť zažila autorka článku o neuveriteľnom príbehu otravy ortuťou? Vďačný človek sa primerane odvďačí. Hovado robí ešte problémy.

    • To sú platené hovadá – profesionálni trolli – už som tu spomínal astroturfing, čo je promo trolling v prospech farmakomafie – títo sa sami vyhlasujú za odborníkov, alebo sa „opierajú o názor ich renomovaných známych“ – ktorých publikáciu nenájdeš nikde, ale pohodlný hlupák to ani nepreveruje a šup – lož je v hlave!

      Takže ani toto tu nie je demilitarizovaná zóna, neuznávam žiadne prímerie s trollmi, neverím v žiaden pacifizmus trollov. „Neútočme na seba na tomto webe!“ – toto nie je demilitarizovaná zóna a my sme vo vojne!

  37. Ak by som poznal liek a jeho zloženie proti smrtiacim učinkom vrahciny,tak by som jeho liecitelske schopnosti preukazal na malej vzorke zavrahcinovanych ludi.Ako podmienku pre použitie tohto lieku pre vsetkych zavrahcinovanych ludi,ktorych by už bolo mozno niekolko miliard by som stanovil,že najskor musi byt trestom smrti potrestana chazarska židosionistickoiluminatska satanisticka mafia ROTHSCHILD a spol.aj s ich služiacimi lokajmi, ktori su spolu zodpovedni za vsetko toto utrpenie,ale i ine utrpenia ludstva v celych jeho dejinach.Potom by som,iba sledoval,aky pohon milionov zaočkovancov by nastal na tychto parazitov a vrahov.

    • Ander Kixa

      Dobrý algoritmus s nedotiahnutými detailami.

    • Zmyslom vakcíny je hlavne Total Control! Ak zbavíme ľudí indikačných a identifikačných látok – nepustia ich cez turnikety! Takže počet vyliečených sa bude musieť približovať počtu odhodlaných prežiť éru apartheidu „vyvrheľov“! Čiže informovaný súhlas aj s týmto! A opäť sme pri prioritách svetonázoru! Voľ nebyť ako byť otrokom!

      • Ander Kixa

        Toto som napríklad nie celkom pochopil. Nemáš po ruke lopatu?

        • „Ak zbavíme ľudí indikačných a identifikačných látok Z VAKCÍN – grafénu, nanogélov, luciferázy – nepustia ich cez turnikety obchodných domov!“

  38. Ander Kixa

    Fico má na rozdiel od naor. Republiky za sebou marketingový team. On robí to čo mu odporúčajú aby v ďalších voľbách oklamal čo najviac voličov. In ich len poslúcha, možno pridáva trochu vlastnej invencie…
    Voliči sú donekonečna náchylní veriť slovám a sľubom. Nikdy sa nenaučia brať do úvahy výlučne skutky ako jediné reálne merítko dôveryhodnosti politika.

  39. František

    Já jsem také proti zveřejnění případné protilátky,nebo léku na kovid.Ten,kdo vymyslel ten kovid si nezaslouží žít.A ti,co nemají vlastní rozum a nechali se naočkovat ,tak musí nést za to zodpovědnost-tečka!

  40. Najprv sa človek musi vnutorne zmenit aby mohol byt zachraneny. Ak by bol zachraneny bez vnutornej zmeny dalej by pachal zlo este viac posilneny ako mu to pekne preslo….
    Je to ako dat milost niekolkonasobnym vrahom a psychopatom vo väzniciach ….oni nie su presvedčeni ze konaju zlo, mnohi si myslia že svet zachraňujú….
    Chcete dat slobodu a moc hlúpym alebo psychopatom? Potom sa nečudujte že namiesto ďakujem pridu koncentračne tabory pre tychto dobrodincov a to pre ich dobro!
    A čo vaše deti alebo tie ktore sa este narodia? Obetujete ich? Veriac v moralnu cistotu zaockovancov, ktoru väčšina nemala ani pred vakcinovanim? a po ňom, ako sa píše, sa duša t.j. moralka svedomie sucit uplne vytraca….?
    Urob čertovi dobre a peklom sa ti odmení!

    • A čo tvoje ZOMRI? Chlapci sú tu tiež?

      • Maroš o nijakom ZOMRI NEVIEM ! A už vôbec nie mojom! Nasiel si profil inej alkynky no nie som to ja!
        Ani ty nie si najmúdrejší! Sekol si sa!
        Teraz by som mohla na teba zaútočit ja.
        A povedat ze trolluješ… ale k tebe a tvojim komentarom sa uz davno nevyjadrujem. Nechcem sa rypat v hovne.
        Len som uviedla veci na pravu mieru!

        • alkynka2 ti robí problém? Lebo ja zostrelujem lietadlá s nepriateľskými identifikačnými znakmi a to nepovažujem za hrabanie sa v hovne! A zároveň viem, že udržať si originál nick môže byť problém – preto môj je tuctový a nikoho neserie. ZOMRI ma serú neskutočne a všetko čo má súvislosť s nimi odstreľujem – nebudem sa ospravedlňovať. Dal som to sem viackrát v minulosti – vtedy si sa neohradila ani raz – prečo? Lebo sa nebudeš rýpať v hovne? Ale ten nick. ktorý súvisí – a vieš to dávno – s tým hovnom ZOMRI ti nevadí? No dobre – uviedla si to na pravú mieru, ako to denne robí aj Matovič. Asi tak.

          https://ulozto.net/file/I81ZtCSvdSFA/zomri-agentura-alena-bartkova-instagraml-png#

          Ešte raz – máš stále problém s alkynka 2?

          • Este raz, môj nick nesuvisi a nikdy nesuvisel so ZOMRI ! SNAZIL SI SA MA LUSTROVAT lebo som ti oponovala ale sekol si sa ! nasiel si niekoho kto ma nahodne rovnaky nick. Vola sa alena b.Nikto nikoho nekopiroval a nema to nic spolocne so ZOMRI! CAPITO? môj nick je môj original a ziadna 2 a ziadna suvislost!
            A este nieco,: nech si akokolvek mudry v skutocnosti si úboziak! Ako by sa pačilo tebe keby sa ta snazil niekto lustrovat a potom tvoje osobne udaje zverejňoval! ? Ale sekol si sa! To nie som ja.
            Raz na svoju psychopatiu doplatiš!

          • Tvoj prvý vstup – úplne prvý tu – bol presne v súlade tvojich názorov, ktoré sú v súlade s „názormi“ ZOMRI – preto som ťa „lustroval“, čo je úplne bežný postup v súlade – „nie je dôležité, čo kto píše, ale kto to píše“ – v tomto prípade aj aj. Internet je sviňa – vystupuješ verejne, takže ja som nikdy nelustroval tvoje súkromie – len alkynku na internete. Okrem teba je ešte jedna na českom webe. Vlk v baránčom kožuchu samozrejme nie je vlk, že. Kleptomanka samozrejme v obchode nekradne- to kradne niečo mimo nej. Zapieraš – zapieraj – treba zatloukat, zatloukat! Keď trváš na svojej originalite – tak sa prelustruj na nete sama – ja používam len verejne dostupné zdroje. Prevrátila si kabát, aby si sa sem mohla votrieť a potom sa uvidí. Rovnako si pôsobila aj na Tadesco. Doplň – doplním aj ja.

  41. https://blog.hlavnespravy.sk/27524/vakcina-nefunguje/
    Vakcína nefunguje
    MUDr. Peter Lipták

  42. Mezi očkovanýmí je i spousta dobrých lidí, kteří by nikdy vědomě druhým neublížili. Jen prostě naletěli, nedokázali si představit a připustit, že by na světě mohlo být až takové zlo. Něco v duchu “ podle sebe soudím Tebe“. Hlava jim to nebere. A že nejsou vědomí, za to až tak nemohou. Kdy jste se stali vědomými vy ostatní?
    Také to trvalo nějakou dobu. Jsem pro pomoc.

    • Ander Kixa

      Aj medzi antilopami je väčšina nevinných a lev, príroda, či prozreteľnosť, alebo boh či ako chceš sa postarajú o ich predčasnú smrť.
      Filozofická otázka: prečo je život človeka dôležitejší ako život antilopy, či ryby?
      Nevedia si predstaviť také zlo… Nepovedal by som keby sme boli v roku 2000. Ale zato chodia smelo voliť, do krvi sa bijú za „tých svojich“ až im huba pení a tebe vynadajú do konšpirátorov a zakázali by ti ošetrenie v nemocnici lebo nie si zaočkovaná…
      Ale naspäť k tým dobrým čo za to nemôžu: prečo tebe neveria, ale veria nejakej Puškárovej a Bielikovi? Neuráža ťa to?

      • Je to efekt fascinácie. Hypnóza. „Pozerať ako teľa na nové vráta!“

        Mňa to neuráža, pretože som robil v telke /nebetónoval som/, takže viem, ako to chodí. Existujú len 2 mienkotvorné /movie = tie, ktoré spôsobujú pohyb vedomia/ médiá – telka /divadlo, film/ a rozhlas – ostatné sú len informatívne.

        Skús si z polystyrénu urobiť atrapu televízora na hlavu – najlepšie aj s nožičkami – a tak ich skús presvedčiť! Nesrandujem! Emocionálne otvorenie sa – smiech, strach, žiaľ umožňujú nasúkať ti do hlavy to posolstvo. O tom sú zabávači v telke, horory a tragické správy. Programovanie.

    • Podla teba je hlupost dobro? Ved vdaka tymto tzv dobrakom s vymytymi mozgami co nechcu premyslat citat a pouzivat vlastny rozum a intuiciu od boha, sme sa dostali do tejto situacie…! Tento život je o zodpovednosti! A ak prenechas svoje prava inym a oni ta posliapu tak povies ze to preto ze si dobrý?
      Nie mýliš sa tí ludia nie sú dobrí! Su len neuveritelne hlúpi a leniví premýšlat!

  43. Tiez som tych tzv.dobrych no celkom odpojenych ludi kontaktovala, A viete čo mi povedali? Nech im nič nehovorim a neukazujem! Oni to nechcú počut vidiet!
    Niečo ako Nevidim a nechcem vidiet zlo a nepočujem zlo! Možno davova psychoza, pridanie sa k davu. Stale si myslime že väčšina sa nemôže mýlit. A o tychto ludoch si myslite ze su dobri? Ved to nedáva zmysel.

    • Určitě by se to mělo zveřejnit! Přece kdyby nás pak násilím očkovali, tak bychom také mohli použít protijed. Když se to nezveřejní, porušujeme zákon proti lidskosti a jsme také vinní jejich smrtí 🙁
      Každopádně, jsem pro zveřejnění a záchranu lidských životů!!!

      • Zverejniť nezverejniť – treba si uvedomiť koľkých ovláda pomsta! Začalo to tým, že prvý blbec nezverejnil neohlásil vedľajšie účinky a už ich majú desaťtisíce, ktoré to zo zlomyselnosti a pomsty nezverejňujú a tak sa to nabaľuje ako snehová guľa!

        Koľko žien neohlási znásilnenie a koľko je preto znásilnených ďalších?!

        Takže – čo nás odlišuje od týchto vakcošov? Bojíte sa nevďaku? Bojíte sa sklamania? Bojíte sa, že sa vám pes zatúla? Prestanete ho preto kŕmiť? No tak vás opustí vôbec! Prečo sa niekto po vážnej hádke vráti domov – lebo nemá kde spať – alebo si uvedomí svoj podiel viny a príde sa ospravedlniť. Otázka – je tu niekto, ktorý si myslí, že tí, ktorí podpísali ten súhlas LEBO VTEDY VEĽMI CHCELI – v prípade vážnych zdravotných potiaží – keď aj tak prídu o prácu, kvôli ktorej podstúpili to riziko – si NEuvedomia, že to pero držala ich ruka?

        Osobne si neviem predstaviť, že by sa nejaký hasič alebo záchranár dal vakcinovať len preto, aby mohol byť hasičom! Lebo ako hasič už dosť riskujem zdravie a život, takže pá – drbem vám na to – nech vám zhoria baráky! Alebo nech si vás hľadá po horách vláda!

  44. Myslím že to je jednoduchá odpoveď-nedať,lebo ked dáte stejne vám nenapichancom nikto neuverí,ked neverili skutočným odborníkom,tak nám tiež určite neuveria.Každý má hlavu na krku a slobodnú vôlu.

  45. Určitě by se to mělo zveřejnit! Přece kdyby nás pak násilím očkovali, tak bychom také mohli použít protijed. Když se to nezveřejní, porušujeme zákon proti lidskosti a jsme také vinni důsledků očkování i třeba jejich smrtí ?
    Každopádně, jsem pro zveřejnění a záchranu lidských životů !!!

  46. Boh je láska.
    Prikazuje, milujte svojho blížneho, ako seba samého.
    Určite to mnohí poznáte. Tak ak existuje liek, ktorý by mohol pomôcť, tak sa o ňom vie vďaka vôli božej.
    A myslím, že by sme to mali zverejniť.

    • Ander Kixa

      Ak by sa našiel a objaviteľ by to zverejnil, okamžite by sa našli ďalší objavitelia s ešte lepšimi liekmi…
      Hovorí sa tomu informačná vojna, v stŕediskovej vesničke kalení vody.

  47. Ani jeden z vás nie je Boh, aby súdil komu pomôže a komu nie.

  48. Ak ozaj existuje niečo na elimináciu nežiadúcich účinkov po kovidihle, určite to treba dať vedieť verejnosti. Nech už bude ako bude.
    Ináč nie je rozdiel potom medzi provaxer a antivaxer. Uvedomujete si to?
    A áno, diktatúra może pokračovať tak ako píšete. Ale je normálne , ak prajem smrť, nech sú dôvody akékoľvek?

    • Včera bolo výročie smrti sv Maximiliána Kolbeho. Ak by takto rozmýšľal, ten za koho šiel do hladomorne, by bol zomrel tam. Hoci prežitie v tábore bolo málo pravdepodobné, ten muž bol nakoniec na Kolbeho svätorečení

    • Skúsme to predbežne uzavrieť – mnohým tu ako obvykle ušlo, že debata o tom či zverejniť liečbu alebo nie, je dávno zodpovedaná a zverejnená a hlasovanie je len pro forma. Ak ste tu niektorí nepostrehli, že liečenie je zverejnené, pretože na to potrebujete špeciálny článok a guľaté razítko a reflexné písmo a konské titulky a nie informácie ako také, tak len presviedčate tých proti zverejneniu, že ste idioti, pre ktorých naozaj netreba pohnúť prstom, pretože stále platí, že môžem sa dohodnúť s vrahom, s alkoholikom, s feťákom, len sa nemôžem dohovoriť s idiotom! Vy máte snáď vlčiu tmu doboha?!

      Otázka – rana istoty – alebo rana z milosti. Úkon je stejný, motivácia rôzna!

      Otázka – židobiblické odpúšťanie za každú cenu zločincom, ktoré ich povzbudzuje k ďalším a bezočivejším zločinom, alebo Trest!

      Otázka – chcete sa vyvŕšiť – KVÔLI VLASTNEJ BEZMOCNOSTI A AJ NESCHPNOSTI vybaviť si to so skutočnými zločincami – na ich obetiach – hoci aj kvôli ich neschopnosti?!

      Otázka – ak by „čarovným prútikom“ odvislo zopár zodpovedných politikov, zopár zodpovedných mediálnych a vedeckých a iných pofidérnych kreatúr zodpovedných za tento rozvrat spoločnosti – dokázali by ste sa POVZNIESŤ nad hlúposť vakcinovaných poškodených, a „láskavo dovoliť“ ich liečenie?! No výborne! Tak doboha namierte svoj hnev na tých, čo to celé zorganizovali a spôsobili! a nehľadajte si náhradné objekty na vybitie si vlastnej neschopnosti! Ste zakomplexovaná zamindrákovaná banda „sudcov“! Fuj! Z obetí robíte vinníkov! Zabite vlastnú dcéru za to, že ju niekto znásilnil za to, že chcela byť atraktívna, hoci ste sa práve jej atraktivitou pýšili, že je predsa pekná po vás! Ale to, že je v 15-stich hlúpa ako batoh žihlavy po vás – za to už môže ona?! Takže odteraz majú byť nemocnice pre hlupákov zatvorené?! A teraz ktorí budú tí označení za hlupákov?! Sami si pletiete na seba slučku!

      • Čo ti na to povedať. Prosto“úroveň“

      • Vyvŕšiť sa tu chodíš jedine ty Maroš. Pohladkať svoje ego na úkor diskutujúcich.
        Maj pekný deň.

        • On si nehladká svoje ego a už vôbec sa tu nevŕši na druhých. On vytvára silné, pozitívne informačné pole a egá mnohých tu to nevedia zniesť, že ich prevyšuje intelektom, úrovňou prejavu (perfektná gramatika slovenčiny) a obsahom.
          Ja by som mu vytkol len občasné vulgarizmy (idiot a pod. nie je vulgarizmus), obsah jeho príspevkov nepotrebuje „korenie“ v podobe vulgárnych slov.

          • Myslel si zrejme ze vytvara silne Negativne pole….! OD POZITIVNEHO TO MA TEDA RIADNE DALEKO ! Inak badatel nam ponukol priestor na nazory….nazory mozno aj menit…ale nie udupávaním jeden druheho za to aky ma nazor.
            Niekto sa tu snazi druhych skatulkovat…lustrovat….a ponizovat….
            Nemyslite si že Ide o psychologicky teror a šikanu???
            Ved toto robia len psychopati!

      • Ander Kixa

        Myslíšto dobre a ten príklad so znàsilnenìm používam aj ja často.
        Ale ak ide o to – vo vyššom záujme sa zbaviť voličov pro-vakcinačných strán – tak je všetko v inom svetle. Títo voliči – zväčša nevedome – ničia živote svoje aj naše. Ale ako oddelíš tých nevedomých? Ako ich prinútiš nevoliť?

  49. Podľa mojich informácií je veľmi účinné hneď po očkovaní užiť medicinálnu hubu Coriolus Versicolor, po našom Trúdnikovec Pestrý, dá sa nazbierať alebo kúpiť jedine ako veterinárny doplnok, keď kvôli svojim extrémne silným liečivým účinkom je jej predaj ako výživového doplnku pre ľudí nelegálny.

  50. Veľa tu bolo popísaného o tom, čo by malo zabrať proti mRNA očkovaniu, ale či to naozaj zaberie naozaj nikto nevie… Potom je tu etický rozmer tejto debaty. Len si treba uvedomiť to, že tu nejde len o zaočkovaných slniečkárov , liberálov a mimovládkových poskokov (placebo očkovaných látok nebolo až tak hojne) !
    Treba myslieť na ľudí, ktorí v prvej fáze podľahli šírenému strachu, dôchodcom či tým, ktorým sa zamestnávatelia vyhrážali prepustením a pod. Nie každý je obdarený rovnakým intelektom a silou bojovníka… Z môjho pohľadu to nie je jednoduchá téma, najmä ak sa týka konkrétnych prípadov, rodiny a pod. No a na konci celej tejto debaty sú tie najnevinnejšie osoby, ktoré sa nemohli ani brániť… zaočkované deti !

    • Máte pravdu. Vedeli by ste navrhnúť nejaký spôsob, aby sa tie informácie dostali k nevinným, ale už nie k tým, ktorí nás tu týrajú a obmedzujú?

      Vedzte, že táto stránka je jedna z najsledovanejších políciou aj tajnými službami :-), takže taký článok by určite neprehliadli. Napríklad urobiť z toho e-knihu a predávať ju za symbolickú cenu? Samozrejme, kúpiť by si ju mohli aj tí „nechcení“, ale už je to krok, ktorým vychádzajú z utajenia, lebo pri kúpe zanechajé svoje identifikačné stopy. Čo myslíte?

      • Informácie predáva len žid – to si myslím. Zaveste tú knihu na úložište a nepotrebujete žiadnu symbolickú cenu – každý si to stiahne pod dohľadom Veľkého Brata tak anonymne, ako vie. Čo to pre vás znamená to symbolické?! Lebo bez symbolizmu niektorí nedajú ani ťuk! Patríte k nim? Lebo len nedávno nám za symbolické ceny rozkradli čo mohli!
        Delfíny zdieľajú informácie bezplatne. Ja som Delfín a prestávam akceptovať toto vaše kupčenie s „problémom“!

        • My sa snažíme hľadať riešenie, nemusíte hneď útočiť, ak sa vám niečo nepáči.

        • Maroš, takže ty, keď budeš tráviť hodiny práce na niečom, tak nebudeš požadovať žiadnu platbu ? Nehraj tu geroja…

          • Michal – redakcia tu neuviedla podstatu ďalšej mojej reakcie – že cez symbolický poplatok je možné dostať sa do účtov – do TVOJHO ÚČTU! – neviem, či to prejde – ak to neprejde – tomahawk to zariadi.

            Ste neustále neustále len na jedinej viditeľnej vrstve! Nedomýšľate!

          • Na to sme už odpovedali, že máme 2 ďalšie spôsoby platby, ktoré sa nikomu do ničoho nedostávajú. A okrem toho s iba číslom účtu sa nedá do toho účtu dostať, tak nerozprávajte tu somariny.

          • Ja trávim v tejto veci dni práce a ešte do toho pre druhých dávam aj svoje peniaze. Ale výchova „ani kura nehrabe zadarmo“ sa na niekom prejaví. Vy ste prosto ľudia, ktorí neurobia pohyb bez toho, aby vám necinklo. Čo to má spoločné s hrdinstvom? Nepletieš si to – vojenský odvedenec-dobrovoľník = hrdina? Lebo hrdinstvo až na bojisku!

            Ale dobre si mi nahral – hnutie Archa vyberá členské 50 eur na prevádzkové náklady svojho webu. Asi ročné – neviem. 50 eur je pre bežného človeka ako členské naozaj dosť – keby išlo o krúžok pre dieťa napr. 1000 členov = 50.000 eur – na web? To už je niekoho živnosť, či?

            Čiže kopa osobností, ktoré pracovali pre vládu /prof.Staněk, diplom.Michalíková. MUDr.Lakota/ a nie sú v biede – zakladajú „mimovládnu“ – zjavne vertikálnu organizáciu, lebo členské znamená zoznam členov a zoznam členov znamená kontrolu členov a to je VŽDY vertikálna organizácia – oni to nazývajú koordinácia – skrátim – nikto do toho asi – neviem – nechce dať svoje peniaze – napr. ako dar na rozbehnutie? – čiže ďalšie niečo, čo nepôjde proti vláde, ale má učiť ľudí a kanalizovať problémy tak, „aby ľudia dokázali prežiť opatrenia vlády“ – fuk či národnej, alebo nadnárodnej = ako prežiť Hegera a Matoviča – nie ako zvrhnúť Hegera a Matoviča = paralelnú existenciu – čo je fajn, keby jej promo nerobili práve na toto nekompetentné osoby, za výraznej ochrany Lichtnera, ktorý divácku otázku – čo urobia proti infiltrácii – okamžite hnevlivo zatĺkol pod čiernu zem, že „sme priposratí“ – vrátane tej mojej e-mailovej otázky!
            He! Niektoré organizácie naozaj netreba infiltrovať, keď ich ako mucholapky zakladajú provokatéri, aj keď títo sa tvária, že nie sú, ale neverím tomu, že by taký profesor a diplomatka o infiltrácii všetkých možných organizácií nemali šajnu, že.

            Lichtner a Adrián zrejme potrebuje poučiť nejakým bártrom, že ak budú chcieť ako Infovojna komfortne prežiť – budú si musieť zvyknúť, že ich ľudia budú podporovať balíkmi zemiakov – a tie nech si Lichtner vymieňa za Camelky! Nie eurinky!

            Zdôrazňujem!
            Ak majú globalisti v pláne totálne obmedziť spotrebu ľudstva, tak PREŽÍVANIE ostatných je presne ich cieľ, takže tzv. survival aktivity, bártrová výmena tovaru a služieb, celková úsporná spotreba – v programe Archa sa ide presne podľa ich globalistickej agendy! Dnes som to pochopil z promo relácie – dve známe ženské robili werbung a „vytvárali informačné pole“ – takže onedlho budeme žiť v paralelnom svete, akurát DANE budeme odvádzať vládnym zmrdom! A namiesto toho, aby sme tých zmrdov obesili – budeme sa /ja nie/ učiť, ako si pestovať mrkvičku na balkóne na výmenu so susedou za kaleráb! A ešte platiť za to členské! Nie!

            Archa je židobiblická podprahovka! Nemám problém, keď sa kresťanské združenie – ktoré reálne existuje – volá Archa! Lebo je to relevantné! Otvorene poviem – po dnešku nechcem byť s týmito ľuďmi na jednej lodi!

            ARCHA – kresťanský zbor, 949 05 Nitra
            [Prehľadávať doménu azet.sk] https://www.azet.sk/firma/1117236/archa-krestansky-zbor/
            ARCHA – kresťanský zbor – Kresťanské letnično – charizmatické hnutie. ARCHA – kresťanský zbor, 949 05 Nitra Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies .

            Came-lot Lichtner
            https://images.freshop.com/00012300000017/5dd4779adbb470c83dc8930d92615000_large.png

            17.08.2021

            1. Agentúrky aktuálne
            2. Čriepky z domácej a zahraničnej politiky s Norbertom Lichtnerom
            Hostia: JUDr.Katarína Burdyová a Ing.Iveta Michalíková /za Archu pozn./
            https://www.infovojna.sk/prehravac/dopoludnie-na-infovojne-s-adrianom-1782021/?m=1

      • Nie je možné žiadnym sposobom zariadiť, aby sa to nedostalo aj k tým, čo za covidfašizmus zodpovedajú.

        Urobte z toho e-knihu za malý poplatok, aby ste niečo na tej práci zarobili. Možno to zachráni spústu životov. I keď rozhodnutie je na Vás.

        • Ako vieš, že táto redakcia nevykonáva platený pohyb? No nevieš, pretože nevieš zadať do vyhľadávača tú správnu otázku!

  51. Pozrite sa.
    1/ V minulosti som si od vás sprostredkovane kúpil e-knihu. Technicky – nemám e-banking – zaplatil som kamošovi plus náklady plus díško. Prečo? Ušetrilo mi to čas – zháňať originál knihy v e-podobe a babrať sa s tým. Ale! Dosť som redakčne kompiloval na to, aby som konštatoval, že to bol NIE PREKLAD ORIGINÁLU, ale len kompilát okorenený poznámkami. Teda ani nie plagiát originálu. Váš produkt sám o sebe nie je hodnotný – keby bol aspoň s poznámkami o novinkách po 40 rokoch. Ale dobre – ujasnil som si cestu na riešenie vtedajšieho problému a tá „kniha“ bola medzistupeň, ktorý som potreboval prelúskať, takže neľutujem. To, čo bolo potom s týmito „autorským“ info – nekomentujem.

    2/ Dostať sa za symbolické euro k účtom ľudí – sorry jako – je viem, že máte nutkanie. Ja tu síce ľuďom nadávam do idiotov, ale aspoň nemám snahu vliezť im do účtov!

    3/ Potom je tu aspekt okultný – pýtam sa prečo určité skupiny zatajujú inak všeobecné, zdrojové informácie z Univerza – aby ovládli druhých? Ale veď to je DEFRAUDÁCIA! A potom sa takéto informácie stávajú obchodným artiklom a utajované informácie sú tie najdrahšie informácie – áno? Tak sa vás – ako potenciálnych defraudantov a plagiátorov pýtam – nakoľko je skorumpované vaše svedomie? Vy sa nebojíte? Lebo ani ja nie – ale to nie je vec strachu – to je vec CTI! Viete o čom hovorím?

    • 1. Čo sa týka kníh, my nikde netvrdíme, že tie rady v nich pochádzajú priamo od nás, že my sme tie liečebné procedúry vymysleli. Áno, sú to preklady a kompiláty zahraničných zdrojov alternatívnej medicíny. Čo je na tom zlé? Ak nie je niečo originálna myšlienka, nie je hodná predaja? Jediné „originály“ kníh v dnešnej dobe sú beletria. Literatúra faktu sú na 99,99% kompiláty.

      2. Platiť sa dá aj platobnou kartou – číslo karty my nevidíme. Tiež sa dá platiť PayPalom – v takom prípade vidíme iba email.

      3. My nič nezatajujeme. Tie informácie sú verejne dostupné. Každý má možnosť si ich dohľadať. Alebo máme my povinnosť tieto informácie pracne vyhľadávať, prekladať a potom ich servírovať ako na striebornom podnose? Nie.

  52. urcite by som protiliek zverejnila (medzi zaockovanymi je totiz vela takych, ktori podlahli strachu, natlaku, vlastnej neschopnosti sa presne zorientovat, alebo inym dovodom, a svoje rozhodnutie by mozno aj radi zobrali spat, ale uz to nejde…) inak by som totiz bola rovanka fasistka ako ti, ktori sucasny kovidfasizmus rozputali.

    • Váš konštruktívne ladený príspevok ma uistil ,že existujú aj ľudia, ktorí sú ochotní nie len kritizovať dianie, ale v rámci možností hľadať východiská. A východiská sú a naše česko-slovenské zdraviu seriózne venujúce sa výskumné spoločnosti, vedia ponúknuť úplne neškodné metódy ako s tejto šlamastiky vyviaznuť bez úhony na zdraví! jozef

  53. Bohužiaľ musím konštatovať, že som z komentárov dosť smutný. Aj keď si uvedomujem , že väčšina z vás sa bude snažiť kritizovať a hľadať, len proti namiesto ochote skúsiť niečo urobiť pre seba ako zaočkovaného ,alebo pre svojich známych ktorí majú očkovanie za sebou. Chcem vám poradiť ,že existuje spôsob celostnej medicíny, ktorý dokáže eliminovať, vylúčiť nežiadúce účinky očkovacích látok z organizmu na úrovni mikrobiálnej, chemickej, fyzikálnej, emocionálnej, psychickej a tiež na úrovni epigenetického prostredia. Prípravky nie sú proti očkovaniu, ale výlučne proti nežiadúcim účinkom vznikajúcim ako odpoveď naň!!

    • určite poradím /prezradím / každému kto bude mať záujem ako sa zbaviť nežiadúcich účinkov po zaočkovaní. To neznamená však, že odstránime jeho pozitívne účinky!

  54. zdá sa mi že nikto z rozvášnených tkzv. odborníkov na všetko nechce okrem svojich názorov diskutovať aj o názoroch iných možno viac fundovaných a možno nie odborníkov hoci všetci majú rovnaký cieľ ,len nie subjektívnu pravdu toho alebo onoho!? Ešte raz píšem že viem o možnosti odstraňovať následky po každom očkovaní!!!

  55. Nevidím jediný důvod proč by měl být sobec neočkovaný. Naopak, je to myslící tvor a očkovaní pouhé ovce, bé, bé bé, keré si neváží svého života a zdraví ani svého okolí. Ano jsou nosiči viru a stejně tak jej šíří. To, že namají vážný průběh ??? Nesmysl. Nejsou inteligentní, když si nechají vpravit do těla eperimentální vakcínu s nepovolenou látkou a ani se nezajímají co tzv. vakcíny mRNA obsahují.
    Poučení. Očkovaní po tzv. Španělské chřipce, všichni zemřeli.

Pridajte komentár

*