Voľbou Korčoka volíte vojnu! Nevoľte za prezidenta vojnového štváča, ktorý by neváhal vyslať vašich mužov, otcov a synov na smrť do ukrajinských zákopov!

Podporte petíciu za dobrovoľnosť očkovania proti COVID-19


Print Friendly, PDF & Email

Kto si nepamätá svoju minulosť, kto dumá len o svojej prítomnosti a nemyslí na budúcnosť svojich vnukov, toho dejiny prinútia opakovať tú istú chybu znova a znova…

Rýchle riešenia sú zvyčajne zlé riešenia. Mnohé takéto „riešenia“ v minulosti zabíjali tisíce ľudí.

Začnime napríklad Ignácom Semmelweissom, ktorého za svojho života zavreli do väzenia za to, že hovoril, aby si lekári pred zákrokmi umývali ruky.

Ďalším príkladom takéhoto zlého riešenia bolo DDT, ktorým postrekovali a dezinfikovali od hmyzu nielen domy či polia, ale aj deti.

Alebo si spomeňme na rady lekárov, že tabakové jedy (cigarety, fajky, doutniky) sú vraj prospešné na zažívanie a iné zdravotné ťažkosti.

Či ako opioidy predpisované proti bolestiam nakoniec zabíjali. Podrobnejšie sme o tom písali aj v tomto článku.

Prípadne si pripomeňme lieky proti depresii ako Prozac, ktoré vytvárali ešte hlbšiu depresiu, posilňovali samovražedné sklony a neraz spôsobovali aj samotnú smrť.

Toto všetko boli rýchle riešenia…

Prosíme, pomôžte s touto Petíciou za DOBROVOĽNÉ OČKOVANIE proti COVID-19, aby sme opäť raz nemali ďalšie rýchle riešenie.

Ďakujeme!

Ako znížiť cholesterol a vyčistiť cievy

Zdroj: Miroslav Sagan na Facebooku, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Ja obeť očkovania som túto petíciu už podpísala. Bohužiaľ ja poznám dosť veľa ľudí čo umreli alebo im očkovanie veľmi poškodilo zdravie. Nikto nás neodškodnil, skôr sme sa dočkali výsmešných odpovedí od lekárov ako napr.: Z očkovania ešte nikto neochorel. Lekári nám dali najavo ako sme veľmi zaostalí, že patríme neviem do ktorého storočia.
    Cca pred 10-tim rokmi bolo očkovanie proti prasačej chrípke. Myslím, že túto vakcínu vyrobila GlaxoSmithKline. Vtedy na web stránke naturalnews.com bolo uvedené koľko miliónov, rozdala táto farmaceutická firma na úplatkoch politikom, lekárom, ako tento jed pretlačili. Veľa ľudí z tejto vakcíny zomreli, veľmi ochoreli. Na príbalovom letáku aj bolo uvedené, že to vyvoláva napr. Guillainov Barré syndrome, je to fakticky totálne ochrnutie a následné umretie – moja známa takto umrela, obv. lekárka „schmatla“ dôchodkyňu a násilne zaočkovala.
    Teraz na web stránke pána Dr. Mercolu mercola.com bolo uvedené, čo táto vakcína proti Covidu bude obsahovať, ako išli miliardové toky na úplatky, miliardové toky pre farmaceutické firmy. Všetko má pod palcom pán Bill Gates.
    Lenže to je veľmi smutné že ľudia sa dajú skoro vždy podplatiť a nemyslia vôbec na následky. Aj teraz tí čo pretláčajú očkovanie proti Covidu sú asi presvedčení, že oni tejto vakcíne sa vyhnú. Ale aj to je pravda, že ľudia čo zarábajú milióny, miliardy na vakcínach nedovolia seba a svoje rodiny zaočkovať. Možno že pred TV si dajú vpichnúť nejaký fyziologický roztok (neviem či sa to takto povie – nejakú neškodnú vec).
    Na web stránke naturalnews.com boli aj uvedené mená ľudí, ktorí takto neskutočne zarábajú. Na prvom mieste je to pán Bill Gates a pár ďalších.

    • Plne súhlasím s vami a tí, čo presadzujú to smrtonostné očkovanie, sú obyčajní zapredaní HAJZLI.

    • STE IDIOTI!
      Na tomto trvám!
      Z pohľadu globálneho riadenia – ak je prioritou – vy idioti!!! – likvidácia 90% populácie ľudstva a na Slovensku do roku 2100 ak má žiť namiesto 10 miliónov obyvateľov len 2 a pol milióna – je úplne jedno ako sa to dosiahne – teda aj či tzv. dobrovoľnou genocídnou vakcináciou!

      Už som nedávno napadol kotlebovcov – aj Uhríka – za to, že tu pretláčajú tzv. dobrovoľnú vakcináciu „aby sa potom oni vakcinovať nemuseli“! Klasické typické stádo hovied, ktoré vystrčí na perifériu svojich obetných baránkov – nech ich dravci uchmatnú – my jadro prežijeme!

      Áno – ste hovädá! Uvažujete ako hovädá! “ Za boha a za národ!“ Za aký národ?! Za ten médiami a vami – vašou „demokraciou“, vašou „slobodou voľby“ – zdebilizovaný – a onedlho neexistujúci?!

      Prizerajte sa vy hovädá – dobrovoľnej samovražde svojich rodinných príslušníkov! Eutanázia – to je predsa výhodná voľba pre pozostalých – či?! Eutanázia vystrašených, vydesených, opustených, bezcenných je ku.va – slobodná voľba?!

      Očkovanie genocídnou vakcínou Billa Gatesa – je slobodná voľba?! Alebo je to zmanipulovaná voľba – ktorú – vy hovädá – tu prezentujete – ako právo?! Právo oblnutých vašimi sionistickými protokolárnymi médiami – slobodne sa rozhodnúť pre smrť?! Právo vašej vnučky vypiť jed na potkany – ako že je jej právo zistiť – čo to s ňou urobí?!

      Vy idioti! Vy zjavne nemáte potuchy, že toto je protokolárna /Protokoly sionských mudrcov = zločincov!!!/ provokácia – ako dobrovoľne spáchať národnú sebevraždu?!

      A ty „Marošom ublížená“ Jean – skúsená, sofistikovaná trollka – ktorá sem k 99% pravdy vždy prepašuje 1% dôležitého jedu – si na čele „barikády“ – aby tento národ chcel dobrovoľne spáchať vakcinačnú samovraždu!

      Pretože existuje aj iná – nesionistická, nežidovská petícia-agenda – PROTI ZÁKAZU GENOCÍDNEJ VAKCINÁCII PROTI COVID 19 – VÔBEC!

      Jena! „Dôveryhodná“. Si provokatérka! „Ja obeť očkovania som túto petíciu už podpísala.“ = typický prejav tzv. opinion leadra – názorového vodcu! Ty si nič nepodpísala!

      Teraz inak – najlepší spôsob ako rozložiť web Badatel.net je ho rozložiť v diskusiách!

      Čiža áno vy hovädá! Podpisujte petíciu za dobrovoľnú vakcinačnú eutanáziu tohto národa!“My sionisti sa už postaráme, ako vás o prospešnosti tejto eutanázie presvedčíme!“ Čistá robota idioti!

      • Nerozumiete taktike – oveľa viac ľudí podporí petíciu „za dobrovoľné očkovanie“, ako by podporilo „proti očkovaniu ako takému“.

        No a tí intelektom menej obdarení, ktorí sa zaočkovať nakoniec dajú, tak nech si nesú dôsledky. Ak by sme boli cynickí, povedali by sme, že ide o Darwinov princíp – múdrejší prežijú, ostatní vyhynú.

        • Redakcia – pokiaľ pretláčate Darwinov princíp – pretláčate ideológiu, ktorá mala podporiť marxizmus s jeho triednym bojom.

          Ja nepochádzam z opice Luci – moji predkovia boli bieli bohovia 5D a ich potomkovia sú Hyperborejci – naši bieli pozemskí predkovia 3D.

          Marxizmus a darwinizmus rozoštvali ľudstvo k súpereniu – namiesto k spolupráci.

          Pokiaľ tu zastávate prístup k prežitiu ako prežitie tých darwinisticky=džungľovo silných – popierate princíp spolupráce. V podstate – podporujete džungľový princíp liberalizmu-fašizmu – davoelitárstva. Iste – aj múdrosť – vedomosti – patria k zbraniam. Lenže otázka – ak majú prežiť – podľa vás – tí darwinisticky „mudri“ – a vy ste akože ten web, ktorý šíri múdrosť – prečo sem ku.va nezapojíte aj trochu ľudskej empatie – altruizmu – v tom zmysle – že nenecháte svojho spolubojovníka raneného na bojisku len preto – že vám sa nechce mu pomôcť, lebo by to ohrozilo vaše darwinistické prežitie?!

          So mnou máte jeden základný a zásadný problém!
          Ja ovládam redakčnú prácu a zároveň som altruista! A pracoval som na Dunaji! Čiže som aj lodník. A nepamätám si v svojom lodníckom živote, že by ktokoľvek z mojich kolegov zanechal iného človeka v núdzi na pospas darwinistickému džungľovému prežitiu!

          A pravdepodobne je tento môj komentár tu na Badatel.net posledný, pretože darwinizmus je pre mňa slobodomurársky sionizmus a kto zdieľa jeho postuláty – určite nieje moja krvná skupina.

          Čiže posledná otázka na vás – ako chcete, či nechcete zabrániť likvidácii tých našich spoluobčanov, ktorí sa previnili len tým, že dôverujú vláde a médiám hlavného prúdu, ktoré však pôsobia proti nim a ich záujmom?

          Ako chcete vy idioti – prežiť v spoločenstve, ktoré sa scvrkne vaším darwinistickým „výberom“ na populáciu jedného ostrova? Ako chcete zachovažť informačnú a technologickú sústavu na tak malom spoločenstve – vy banda alfa-opíc?!

          Lebo to je moja priorita – aby sme prežili VŠETCI! Ǎno – chcem vytiahnuť tých blbcov z priepasti, do ktorej nás neustále svojou blbosťou sťahujú. Áno – chcem nový štát, v ktorom bude zadefinovaná moc exekutívna, justičná, zákonodarná – aj mediálna a technologická!

          Čisto súkromne redakcia – vás by som na palube svojej lode už určite nechcel! Pozdravujte Darwina a jeho illuminátov aj s ich psom beaglom.

          Ja som KREACIONISTA! Verím Bohu a verím jeho Prozreteľnosti! Prozreteľnosť je tá záverečná munícia – zbraň, ktorá zmení každú beznádej na pokračovanie života.
          Podvod jmenem Darwin
          892 zhliadnutí
          •1. 2. 2017
          https://www.youtube.com/watch?v=BY2vTEVdOi0

          „No a tí intelektom menej obdarení, ktorí sa zaočkovať nakoniec dajú, tak nech si nesú dôsledky.“ – takže považujete sa za elitu?!
          Viete – židovstvo nie je národ – židovstvo je sekta! A sionizmus je sekta v židovstve. Vyvolení. Každý psychopat sa cíti byť vyvolený.

          • Pomôcť môžete len tomu, kto pomoc neodmieta. Jediné, čo môžeme robiť my, je vzdelávať ľudí, aby sa vedeli sami správne rozhodnúť. Nasilu, proti jeho vôli, sa nikto zachrániť nedá.

          • Tak asi ako písal Abdrushin, ktorý to mimochodom prevzal od Pána…

          • Maroš, chápem Vaše rozhorčenie nad celosvetovým dianím, ale zlosť ani nadávky tu nepomôžu. Ak viete, dajte zaručený návod, ako tej valiacej sa pohrome predísť bez obetí na ľudských životoch.

            Slovensko je len blchou tohto globálneho covid-projektu. Obávam sa, že zorganizovať celosvetový odpor „odspodu“ je nielenže nemožné, ale bolo by aj neúčinné, hoci by sme sa v tejto veci spojili aj úplne všetci pešiaci na celej tejto zemeguli: boli by sme iba dav s prakom oproti hŕstke „Vyvolených“ vlastniacich všetku leteckú a smrtiacu techniku a ovládajúcich celý vzdušný priestor. Nehovoriac už o tom, že v súčasnosti masové oznamovacie prostriedky držia v rukách práve (a iba) oni – hŕstka vyvolených. My ostatní sme pre nich iba obrovská masa nevoľníkov.
            Biblický scenár je v závere a zavŕši sa čipovaním. A „tí, ktorí znamenie šelmy 666 neprijmú, nebudú môcť kupovať, ani predávať“. No tak nech si všetok svoj úžasný (viac-menej toxický) tovar nechajú!

            Napriek tomu, že som ateista, nepochybujem o tom, že existuje ešte aj vyššia moc, ako je tá ich: Láska a zdravý rozum. Najväčší človek na svete – Ježiš – bol (a stále je) toho príkladom.

          • Emily plus redakcia.
            Unikajú vám 2 fakty!
            1/ V marketingu sa používa pojem „ochutnávači“. Ide o štatisticky ustálený jav, že vždy len 2 až 3% oslovených ľudí chce – je ochotných vyskúšať nový výrobok. Aj medzi potkanmi existuje kasta bedárov, ktorí ako prví ochutnávajú zdroje potravy – aby sa alfa kasta dokázala vyhnúť otrave. U vlkov je to jasné – alfa žerú prví, ale tí zase vedia, že to čo ulovili nie je mršina.

            Takže – ak sa dosiahol ten úspech, že 40% zblbnutých Slovákov si chce nechať dobrovoľne pichnúť nejaké svinstvo je to „marketingový“ – manipulačný mega úspech!

            Ako ku tomu globálni zločinci dospeli?
            Pomocou reaktívnej psychológie!
            Téza + Antitéza = Syntéza.
            Akcia + Reakcia = Riešenie.
            Ak chceš dostať sviňu do chlieva – chyť ju za chvost a ťahaj od chlieva!

            Čiže – min. zdravotníctva a jeho poskokovia vypustili fámu o povinnej vakcinácii. Reakciou bol odpor proti „povinnosti“. Výsledkom je kompromis – petícia za dobrovoľné očkovanie! Také jednoduché! Stačilo oznámiť, že nejaké biblické prasa Krajčí podáva trestné oznámenie na Badatel.net za šírenie poplašnej správy o nebezpečnosti vaklcíny proti Covid 19 – a ups! – máme tu kompromis – darwinistické „šalamúnske“ rozhodnutie Badatela – podporiť dobrovoľnosť nechať si do seba napichať to svinstvo!

            Ešte k tej Jean – ozaj nepoznám hrdú múdru Slovenku a s takým prehľadom zahraničných webov a zároveň „počítačovo negramotnú“, ktorá by si zvolila anglosaskú prezývku Jean namiesto slovenského Janka, Jana. Ozaj nepoznám múdru jednoduchú Slovenku, ktorej vstupy by mali prioritu v hodnotení iných. Ste celkom podarená dvojica – Jean a pani Jednoduchá ako alter ego.

            Takže darwinisti – hor sa do práce! Práca šľachtí človeka – len kone od nej kapú!
            https://www.infovojna.sk/article/astrazeneca-pozastavila-testovanie-koronavirusovej-vakciny-pre-vedlajsie-ucinky

            https://www.infovojna.sk/article/video-ruskova-covid-19-totalita-alebo-ako-sa-z-ludi-stavaju-fanaticke-zaruskovane-ovce

            https://www.infovojna.sk/article/matovic-je-hovado-premier-z-ludskych-tragedii-a-chudoby-urobil-nechutnu-reality-show

            https://www.infovojna.sk/article/slovensko-je-objektom-asistovanej-narodnej-samovrazdy

            https://www.infovojna.sk/article/ruska-vakcina-proti-covid-19-je-ucinna-proti-akejkolvek-davke-virusu-uviedol-jej-vyvojar

          • Tá petícia nie je naša akcia. My sme ju len podorili. Petícia za zákaz očkovania by bola možno ideálna, no aj petícia za dobrovoľnosť je lepšia ako žiadna.

          • Maroš, ešte si dovolím otázku k Vášmu vyjadreniu „Verím Bohu a verím jeho Prozreteľnosti“. Kto je to ten Boh? Podľa biblie „Boh je láska“. Skutočne je Boh láska? Môže byť Láska niekto, kto si vyvolil jediný národ – židovský, zatiaľ čo ostatných ľudí vraždí od 1. Mojžišovej až po Zjavenie Jána? Tento boh neodpustil ani prvým dvom ľuďom ich prvý a jediný hriech. No a tým hriechom podľa neho bolo hľadanie pravdy (obrazne povedané „jedenie zo stromu poznania“). Potreboval tu ovce? Asi áno, a tak ich tu má. Čo má však tento boh-vrah spoločné s Láskou? Veď kto sú to tí BOŽÍ Vyvolení? No predsa tí, ktorí naplánovali genocídu (okrem nich celého) ľudstva.

            Nepleťme si pojmy Stvoriteľ (resp. Otec) s jeho náprotivkom pod menom Boh. Rovnako nie sú synonymami ani Ježiš a Kristus.
            Stvoriteľ/Otec a jeho Syn (pravý) Ježiš sú predstaviteľmi bezpodmienečnej Lásky k úplne celému ľudstvu (vrátane vrahov – ešte aj im Ježiš na kríži odpustil).
            Židovský boh a syn Židovky Márie – Kristus (ktorý 3 dni po zavraždení pravého Ježiša prišiel v jeho mene, aby pravdu nahradil lžou) sú svojimi vlastnosťami aj skutkami pravým opakom Stvoriteľa-Otca a pravého Ježiša, ktorí nikdy nikoho nezabili a ani nezabijú – no ak im je život milý, sú nútení aj naďalej žiť na osobitnej planéte oddelene od nás a čakať, kým sa konečne spamätáme… až takí sme my pozemskí ľudia tupí. A dokedy ešte budeme?? Asi dovtedy, kým tu bude panovať pýcha a moc samovyvolených.

          • Pre Emily – nevedieť uchopiť slizkého úhora vo vedre s vodou je pre pozemšťana vec pochopiteľná – aj keď holými rukami nerealizovateľná. Ale pochopiteľná – lebo sliz a pulzujúce svaly. Ale chcieť pozemským rozumom – zdôrazňujem ten rozum – obsiahnuť Boha – teda pre nás neobsiahnuteľnú entitu – je zjavný nedostatok pochopenia ohraničenia možností ľudského rozumu a zmyslov. Ako chceš konkrétne ty – pochopiť niečo, čo sa týka výhradne vzťahu rozumu k dimenzionalite, ale dimenzionalita je schopnosť vnímať inú realitu na iných úrovniach, takže ako chce 3D šalát pochopiť čo je to 3D koza, ktorá ho zožerie, keď šalát nechápe ani svoju 3D?

            Viera je pre mňa vec vnútorného zážitku – nie vec katechizmu. O bohu sa prosím rozprávaj s úplne malými deťmi – tie ešte dokážu vidieť to, čo my zablokovaní dospeláci už nie.

            K Slavovi – správna reakcia – ďakujem za opravu – som to v zúrivosti zle naformuloval – som zásadne proti vakcinácii proti Covid 19 z dielne Západu – lebo Harvadský a Houstonský plán na zničenie Slovanov a teda som aj proti dobrovoľnosti očkovania týmto svinstvom, ktorého cieľom je plánovaná depopulácia aj nášho národa, resp. občanov od strednej Európy na východ!

            Vy si mnohí neuvedomujete, že vo fašistickom režime vám dajú na výber – buď dobrovoľné očkovanie alebo vás nepustíme na nákup potravín. Čiže – kompromis „dobrovoľnosti“ je ústupok! No tak môžeme urobiť aj kompromis s Mǎďarmi a Poliakmi – a dať im polovicu tej našej zeme, ktorú by tak veľmi chceli! Z tej ostatnej nás potom vyštvú.
            Teraz inak….

            „Najschopnejšieho z Gójimov ZABI!“ Ostatných si potom zotroč – nech pracujú pre teba!

            Otázka – viete čomu slúži sion Mensa – ktorá pravidelne zbiera info o inteligenčnom stave Gójimov? „Ješitnosť je najväčšou slabinou muža!“ A pocit – vymasírovaný pocit o vlastnej výnimočnosti /čo nie je to isté, ako individuálna jedinečnosť bytosti – pokiaľ nie je klonom/ – je presne tou vábničkou vedúcou do skazy! Preto nám naši HRDÍ predkovia vždy zdôrazňovali – „Buď skromný!“ – čo nie je to isté, ako buď submisívny!

            Otázka na redakciu – myslíte si, že by ste prežili Pol Potov režim v Kambodži, kde ako prvých likvidovali títo červení Cabal-marxistickí darwinistickí zločinci – inteligenciu ako pre nich toho najväčšieho nepriateľa? Kde bol vtedy ten „vývojový“ darwinizmus – keď ponechávali v zemi nažive len pre nich nie nebezpečných jednoduchých ľudí /mimikra pani Jednoduchej = „je to bezpečné“/. Keď zabili každého, kto mal na nose okuliare – lebo mohol byť sčítaný?

            Čiže – ak vieme, že skupina Globálny prediktor chce zlikvidovať 90% populácie, aby parametricky zlikvidovali živé nosiče vedomia a vedomostí a mohli tak uvrhnúť technologickú civilizáciu do popotopnej bio-génnej civilizácie kontrolovanej umelou inteligenciou, aby sa zachovali všetky zdroje pre GP a ich možné opustenie planéty rped očakávanou kataklizmou – vy si myslíte, že práve vás – akože „múdru“ elitu ponechajú nažive?! Veď preto mi ide o každého „VŠ blbého neinformovaného“ Slováka – preto mi ide o zákaz genocídnej vakcinácie a preto som proti jej provokovanej dobrovoľnosti! Tento problém má dve polohy – áno – nech je vakcinácia všeobecne dobrovoľná – aj keď zjavne masírovaná médiami, ktoré pracujú pre farmakomafiu /o tom je detto masírovanie priamej demokracie = za súčasného vplyvu médií je to priama cesta sionistov k moci legalizovaná plebiscitom oviec!/ – A ZÁROVEŇ /matematický výrok!/ nech je nebezpečná vakcína „proti“ Covid 19 odmietnutá vôbec!

            Je to to isté ako zastavenie 5G sietí Všeobecne záväzným nariadením obce – minimálne do roku 2025, resp. až do preukázania plne zdravotnej bezpečnosti z dlhodobého hľadiska! A v hre je ešte vyžarovanie SMART metrov, ktoré nemôžu existovať bez 5G a totálna kontrola občanov umelou inteligenciou, ktorá tiež nemôže existovať bez 5 a G!

            Takže vážení – neviem koľko vám pustí váš mail-box odosielaných správ-výziev všetkým obciam na Slovensku, ktoré majú mailový kontakt – obci je 2933, takže ak vám pustí 100 mailov – máte celý mesiac čo robiť! Redakcia moje zhrnutie dostala mailom ako dokument.doc – myslím že je tam pár preklepov, ale pokiaľ ho uverejní ako orientačný článok aj v pdf na stiahnutie – môžete to poslať obciam – je tam aj linkovanie k zdrojom – téma Stop 5G je tam maximálne obsiahnutá!

            Čiže – načo tu zverejňovať petíciu proti 5G, ktorá má základné apelačné a faktografické nedostatky – má znaky babráctva a tým najväčším babráctvom je kontakt na adresu na centrum.sk /[email protected]/ – čo je fakticky „verejne“ čitateľný mailbox pre vládu – a teda – druhá strana vie presne, čo kto zamýšľa, takže už je to fuk, čo tu píšem verejne ja. Ide o to, že Matovič sa vyjadril, že Slovensko sa má stať lídrom v zavádzaní 5G sietí, čo znamená, že Slovensko sa má stať pokusnou myšou Izraela – ktorý je lídrom zavádzania 5G sietí!

            Že pozdravujem „E-health!“ – a obchod s orgánmi!

            Redakcia – Odporúčam vám dať si pod značku Badatel.net aj podheadline „„No a tí intelektom menej obdarení, ktorí sa zaočkovať nakoniec dajú, tak nech si nesú dôsledky.“ – oni sú z inej planéty?! Viete – na intelekte až tak nezáleží – záleží na vedomostiach. Preto ma nezaujímajú „názory“ – len či vieš, alebo nevieš. Je len a len vecou schopností presadiť sa v povedomí ľudí – teda Badatel nemôže obviňovať ostatných, že o ňom vie len pár tisíc ľudí. A možno práve preto ešte existujete – pretože keby ste Molochovi skutočne stúpali po chvoste – zlikvidoval by vás!

            Ešte raz – využite ten zoznam obcí! Je v ňom geometrický rad na ďalších miestnych poslancov. Alebo – bojíte sa svojho spamovania? A čo tie SMS odosielané vládou – pýtal som si?

            Účel svätí prostriedky je jezuitské heslo – no tak si povedzte „nie sme ako oni“ – a preto prehráte v dezinformačnej kampani! Lebo oni tie prostriedky majú nekonečné! Rozdiel medzi nami je ten, že zatiaľ čo oni nezaváhajú používať lži – my nesmieme zaváhať šíriť pravdu!
            https://www.aktuality.sk/clanok/820015/mz-sr-pcr-testovanie-je-spolahlive-a-bezpecne/?utm_source=azet.sk&utm_medium=magaziny-top&utm_content=clanok1&utm_campaign=HP-azet-new

            Ešte raz ten zoznam obcí – bude to fuška nazhromaždiť všetky kontaktné maily – ale tu sa ukáže – komu na čom záleží – nemám pravdu vážené dôchodkyne – milionárky času?
            https://www.e-obce.sk/zoznam_vsetkych_obci.html
            Kontakty sú tam všetky.
            https://www.e-obce.sk/obec/abelova/abelova.html

            Robme to tak, ako to robili štúrovci! Odhodlane, dôrazne, nekompromisne – a pre všetkých našich na našej zemi!

      • „.. petícia-agenda – PROTI ZÁKAZU GENOCÍDNEJ VAKCINÁCII PROTI COVID 19“
        ??? Co to je za blbost
        Ked uz tak po lopate a jednoducho.
        „Peticia – ZA ZAKAZ GENOCÍDNEJ VAKCINÁCII PROTI COVID 19“
        alebo horsia varianta
        „Peticia – PROTI GENOCÍDNEJ VAKCINÁCII PROTI COVID 19“

        a dalsia vec označenie „COVID19“ – NIE JE NEMOC.
        Media s tym pojmom narabaju ako s oznacenim nemoci.

        Dakujem za Vas pohlad na vec.
        Pravdou je, aspon za mna. Zachranit „vsetkych“ sa nepodari.
        Kto sa ockoval a ockuje deti – zaockuje seba i deti.
        Kto uz neockoval deti – nebude ockovat ani seba ani deti.
        Boj prebehne o vahavých.

        Existuju 2 weby na tuto temu na skk
        slobodavockovani.sk
        rizikaockovania.sk.
        Mam pocit ze rizika existuje ako prve. Bol nazov webov zvoleny dobre? Bol. Druhy posunul snahu „zachranit este viac ludi“ do roviny SLOBODY a slobodneho rozhodnutia na zaklade PRAVDY o ockovani, ktora rastie z poznania suvislosti.

        A potom ak chcem motivovat urcite volim heslo slogan nazov bojovy pokrik
        „ZA“ …
        ludia za rychlo zhodnu co NECHCU, PROTI COMU SU,
        Ale CO CHCU, ZA CO SU uz je problem.

        Cloveka taham nahor poukazovanim na dobre v nom, v okoli
        a podorovanim tohoto dobreho.

        BUDEME BOJOVAT:
        ZA slobodu alebo PROTI otroctvu
        ZA zdravie alebo PROTI chorobe
        ZA pravdu alebo PROTI klamstvu
        … atd …
        AK sa zhodneme podme zachranit maximum potom jednoznacne musi komunikacia prebiehat v rovinae „ZA“ co som.

        Ano peticia z nazvom ZA DOBROVOLNOST nebojuje o vahavych a uz rozhodnutych. Ale napriek tomu som ju podpisal.
        Preco? Pretoze tema OCKOVANIA je v INFORMACNOM POLI Slovenska penetrovana hodnotou POVINNE.
        Povinne je dobre. Povinne chrani, atd … hypnoza
        Dalsi krok od povinneho je DOBROVOLNE.
        Ale este viac clovek vnima obsah pojmu SLOBODNE.
        Ludia tužia po SLOBODE, ale žial dodnes deň nechcu prijat ZODPOVEDNOST.
        Sloboda bez zodpovednosti neexituje

        Takze napr.
        PETICIA – ZA SLOBODU V ROZHODNUTI OCKOVAT SA PROTI „COVID19“

    • Anastazia Szegedy

      Samozrejme som definitívne ! proti Vackcínam i proti očkovaniu….. už napáchali na ľudstve veľa chíb !!! Koľko detí je životne postihnutích po očiovani a iných pokusoch. Ja nebudem tým pokusným králikom ! Ja som dieťa prírody a ostanem jej verná´´ JA Žiaden Vakcínový a očkovací systém nepodporujem. Tak že ! VELKÉ´´´´ NIE ……….. !!!!!

  2. Dnešný článok z webu naturalnews.com:
    https://www.naturalnews.com/2020-09-09-astrazeneca-covid-19-vaccine-trial-halted-serious-adverse-reaction.html
    Voľne prekladám nadpis:
    Skúšky vakcíny proti Covid 19 skončili vážnymi nepriaznivými reakciami.
    Neskôr tento článok v kľude prečítam. Ale viem, že túto „dobrotu“ nám chcú vpichnúť.

  3. Myslím, že do povinného očkovania sa v dnešnej dobe neodváži ísť žiadna normálna krajina / Kórea, Čína možno/.

    • Problém Slovenska je jeho vláda. Ja som to už podpísala, ale obávam sa, že Matovičovi bude nejaká petícia ukradnutá. Urobí si to, čo chce.

  4. Prečo občas moje príspevky dostanú inú farbu v štvorčeku ? Súhlasné vždy zelenú, menej súhlasné ….skrátka inú

    • Farba a vzor štvorčeka nezávisia od obsahu komentára, ale od emailovej adresy, ktorú zadáte. Ak napíšete komentár raz pod jedným emailom, inokedy pod iným, tak ten vzor štvorčeka bude iný.

      • …žeby to dávalo aj vysvetlenie toho, prečo pani Jean má dve rozdielne značky?
        (texty pod značkou Jean sa okrem p. jednoduchej aj mne javia ako dosť identické…)

  5. Mária Radová

    Nie som chorá, ani nikoho nepoznám čo na by bol chorý
    na covid 19. Mám dojem,že to všetko je len mediálny humbuk, ako príprava na zotročenie obyvateľstva. Neverím číslam o nakazených a zomretých na covid 19!
    Kto také niečo môže dokázať?, leda ak podplatený počítačový program,ktorý všetko choré a práve zomrelé obyvateľstvo pripíše na účet covidu 19. Komu toto vyhovuje? Viac než covid ma trápi chorá spoločnosť a skorumpovaní politici, čo podporujú systém – proti človeku a proti zdravému rozumu. Snáď už konečne príde doba,keď každý tlčhuba zaplatí za všetky daromné slová. Komu slúžia ?,isto nie národu ! Je nás tu veľa? Komu chcú prihrať našu zem? a či celú planétu !?

  6. Ing. Eva Dzureková

    Eva

    Ďakujem za takúto možnosť slobodného vyjadrenia. Súhlasím s tým, aby sme sa mohli slobodne rozhodovať.

  7. Pán Bill Gates sa vo svojich videách vôbec netají depopuláciou. Včera na webe Dr. Mercolu bol článok s videom ako pán Bill Gates naplánoval druhú vlnu Korony a kedy to naplánoval.
    Takže to nie je vôbec tajnosť.

  8. Dnešný článok z naturalnews.com:
    https://www.naturalnews.com/2020-09-09-90-percent-covid19-positive-test-results-false.html
    Až 90 percent testov čo ukáže pozitivitu Covidu 19 – je falošných, nesprávnych (nie je to pravda).

  9. Petíciu podporujem….riešenie koronavírusu je v inej dimenzionálnej rovine…
    ničo o tom viem v rámci môjho hybridného vesmírno-pozemského podvedomia
    po prekonaní klinickej smrti 3.stupňa…..Jozef

  10. Hana Zemanová

    Nechci povinné očkování!

  11. Podporujem na báze dobrovolnosti.Krajci s Mikasom nám zahrali s pozitívnym testovaním pekné divadielko.

  12. Bolo by dobre keby redakcia Bádateľa ešte dala na tento web Petíciu proti 5 G. Na svojich weboch natural. medicíny čítam, aké je to nebezpečné, koľko chorôb vyvoláva.
    Vopred ďakujem.

  13. Alena
    Som zásadne proti povinnému očkovaniu. Patrím do skupiny rizikovo označovaných osôb z hľadiska veku. Moja jediná a veľmi zlá skúsenosť s očkovaním proti chrípke, bola v čase kedy som bola v produktívnom veku. Následne som skončila na lôžku na tri týždne, nehovoriac o dôsledkoch reumatická horúčka a znížená imunita na veľmi dlhé obdobie. „Iba žeby bolo pre štát výhodnejšie zníženie ekonomickej zaťaženosti dôchodkového balíka tzv. prirodzeným spôsobom??? Len kde boli tí, ktorí chcú takto rozhodovať a my sme si zarábali na tie mizerné dôchodky?“

  14. Jaroslav D M

    Vazeny Pan Maros.
    Vyborne. Zapominate na dalsiho zionictickeho „Velikana, Zigmund Freud, nartozeneho kousek pod Brna ktery asi mel vazne psychologicke problemy neprekonatelne z detstvi sam, vypada to asi, ze ho do sexualneho zivota zaucovala vlastna mama neb sluzebna podobne jako Macrona, Francie… ? A na teto „degeneracni filozofii“ je dnes postavean vetsina PSYCO blaznu, s PhD velice daleko od realit kteri nikdy nemohou porozument cloveku IQ nad 120 a IQ pod 75 (treba vetsina obyvatel z Mozambilu), Vite, ze Slovaci maj trochu vyssi IQ nez Cesi, krome vetsine uzami Jizni Moravy, vzdyt jsme byli jeden narod ve Velke Morave. Skoda, ze se udeala „spisovna Slovencina“, a prelozila Biblia do Slovenstiny. Toto hlavne jak mi vysvetloval „Otec z Sv. Petrohradu, stalo se rozdeleni a pozdeji rozestvani jednoty Slovanske; naockovano asi Jesuity (pry konverty za Spanelska zakladatel Inkvizice… jako potrestani Goju, Goya, Gojimu, krestanstva, upalovani, muceni a konfiskace … – tech psu ..) . Jazyky Anglicany, Spanely, Nemci, Portugalci se nedelili a je tam jazyk jednotny.
    Dnes jsem mohli vsichni Slovane mluvit max 2 slovanskymi dialekty, jazyky.
    V 1999 jsem byl ve vyzkumnem stredisku Zionismu v Izareli udivujice, co tak vse do budoucnosti pro Gojimy tropi. Oni rozestvavali Krestany proti Muslimum. V Jer-USA-leme nebylo jedinne hriste, misto pro hrani Palestinskym detem a nejhure na tom byli Krestansti Palestinci.

  15. Jaroslav D M

    V odvolavkach jsem poslouchal 2x rozhovor so Sudruhom Jakes. Jelice moudre a pravdive jak se delal Sametovy Podvod 1989. V 1987 byly splaceny veskere Valecne „pujcky“ Warsavskeho Paktu, asi 15% produkce; tak se jiz nepotreboval jeji prumysl a vse se muselo znicit neb podobne, neb by byl neuveritelny narusty a zvyseni urovne Slovanu a pod a to se muselo rozbit, rozlozit. Vytunelovani a rozbiti CSR, Juhoslavie, ;;;CCCP praca take asi Zionisty a jim podobni, Havlojidy, Viktorem Kozenym, Soros, Majda Olbrajt, a spol.
    Proto Alexander Dubcek musel byt odstranen, s nim nikdy CSR nemohlo byt rozbite“.
    V 2016 tak tak tomu „Jaru“ -= puci jen tak tak uteklo Turecko, ktere melo byt take vykradeno a rozlozeno asi ma 4 casti! Akteri pry „vlastenci“ byly pochytani a souzeni … Bohuzel na tyto akce musi se pritvrdit a Piraty izolovat ze vsech pozic, aby k podobne vlastizrade jiz nemohlo dojit a nedoslo v dalsim kole.
    Jak vime, tak nove leky, a vakciny se musi zkouset minimalne 5 roku a ejste maji hruzostrasne dopady viz v 1960’s rozeni deti bez koncetin?
    Naraz velka vyjimka? Existuji asi 4 komponenty jiz vyvinute asi obsazene ve vakcinach k naplanovani „nano“ smrti a o to cela umele vyvinuta Pandemie jde. Pan Gajtes a spol si zacali hrat na bohy a mohou velice spatne sami skoncit, jak je znamo z historie. Je jich opet jen 1:2000, vlastni pres 95% bohatstvi sveta a jestli neohneme my hrbety oni zalezou do svych luxusnich der.
    A take nesmime dopustit kolapsu ekonomiky, spolecnosti, skolstvi, narodu a pak zduvodneni depopulace, jsou to horsi skupiny nez Dr Mengele!
    Ano zbytek pozustaleho Slovanstva maji v planu – divky zkrizit s Africanama? A o to dnes jde ukrast take Belorusko, zaradit do agresivnihpo paktu NATO a zavleci ho do podobnych likvidacnich planu. Z Ukrajiny ma byt vytvorena asi take pricmouhla rasa s populaci asi 3+ milionu, tedy dosatek otroku na zpracovani surovin a rozkradeni.
    Lidstvo asi pochazi z jine civilizace ve vesmiru, neb se razne lisi od veskereho zivocisstva na Zemi. Pisi vse jen v uryvkach, Glosech s tim, ze si veskere detajly a doplnujici najdete sami, vygooglujete a prostudujete. My na Zemi jsme asi jiz 6. Civilizace?
    Julian Huxley, Nietze… apod.

  16. Pre Váž,redakciu – Vďaka za vysvetlenie o štvorčekoch, asi to sama vyskúšam :-)…..
    Pre p.Emily – presne ako sa nám 2 zdalo, takže p.Jean pod oboma štvorčekmi je zrejme tá istá osoba…..no mala len 2 značky?….možno ich mala aj viac, písala ich možno tá istá osoba z viacerých mailov a pod viacerými menami………..
    Pre p.Alenu….máte zaujím.skúsenosť, tak trošku mi pripomína tú moju…………….
    Pre p.Jean- ako vždy skvelé príspevky a komentáre ! .-)….podobne ako p.Dzureková, p.Radová, p.Judita, p.Zuzana., p.Zemanová……alebo žeby 1 osoba v x prevedeniach ? ………..
    pre senkie či Jean? ……presne aj Abdrushin to tak písal……….
    Pre p.Emily…..veľmi rozumne a tak milo ste to ,,vysvetlila“ p.Marošovi….no teraz už neviem, či len p.Emily alebo dokonca aj niekto iný ?………………..píšete, že ste ateista, či ateistka ?, no aj podľa predchádzaj.príspevkov ním až taká či taký nie ste….veríte predsa v lásku a tá dokáže ,,zapáliť“ pre dobro nás všetkých veľa ľudí, presne ako Svetlo pravdy- čiže Posolstvo od Abdrushina…….Láska a rozum…..Svetlo a pravda………. niekto mi už dávnejšie o Posolstve spomínal, ….a Vy ste mi tiež o ňom písala…..takže p.Emily či?……………..
    Želám dobrú noc všetkým ,,skutočne bádajúcim“ :-)…………………

    • Pani Jednoduchá, človeka spoznáte podľa idiolektu, nech už píše pod akoukoľvek značkou (ja mám iba jednu jedinú).
      K Vašej otázke: Theos znamená Boh. Pod pojmom Boh si ľudia zväčša predstavujú výlučne duchovnú bytosť, ktorá funguje (myslí, cíti aj koná) bez tela; teda je nehmotná a neviditeľná. Takéto chápanie fungovania živej bytosti sa prieči prírodným zákonom aj logike podobne ako – zopakujem – nemôže byť činné telo bez duše, ani duša bez tela, rovnako, ako nepôjde hardvér bez softvéru a softvér bez hardvéru.
      „Boh“ je teda len nehmotná hybná sila. V skutočnosti sa za Boha vydáva vodca vyvoleného židovského národa. Tento boh nie je pre mňa dôveryhodná bytosť a svojou pýchou, lžami, despotickými vlastnosťami a krutovládou ma tiež dvakrát nenadchýna.
      Stvoriteľ menom Otec je takisto človek (ako aj „boh“) a svojimi vlastnosťami je pravým opakom boha. Jeho vlastnosťami sú Pravda, bezpodmienečná láska, súcit a nekonečné odpúšťanie. A jeho syn (pravý) Ježiš detto. (To je ten Ježiš, ktorý nemal apoštolov, mal iba svojich učeníkov, s ktorými sa neustále musel skrývať…až ho napokon Rimania za hlasnej podpory židovského národa zavraždili a jeho telo odpratali tak, že sa ani dodnes nenašlo. Tento Ježiš nemá nič spoločné so synom Židovky Márie – Kristom, ktorý prišiel v mene umlčaného Ježiša, na dvanástich apoštoloch založil svoju vlastnú cirkev a premenil „vodu na víno“, čiže pravdu na ópium ľudstva.)

  17. Jednoduchá

    …chcela som to vyskúšať inak :-(…..no neva :-)………..

  18. Jednoduchá

    …možno to vyjde:-)………

  19. Jednoduchá

    …..bingo ! :-)))………..
    …takže takto to je s tými značkami………………………..
    ….už ozaj dobrú noc ,,všetkým skutočne bádajúcim“ :-)………………….

  20. Jaroslav D M

    Asi jakekoliv ockovani je prakticky nezakonne, nezijeme jeste v koncentracich ne? Jak take zduraznuje v podobach D J Trump. Doporucuji mandatory minimalni lhuta 5 roku zkousek, testu a jestli je OK pak se „uvidi“ a muze dojit k dobrovolnemu ockovani drive je to asi nezakonne. Navic jde asi o silne mutacnbi tedy asi skutecna Vakcinace enexistuje jen provence a injekce proti pneumonii pro ty co jsou v ohrozeni, starsi … .
    Zde je o urychleny koktajl pry sand 4 kompozic + nejaka NANO, chipy s Lasery, satelity, G5, GMO, HAARP, ktere nikdo nevi jak a co. Musime trvat, ze 5 roku proverenych testu a nezavadnosti a pak jen dobrovolnbe vakcinace tak nejak.
    Kdyz se zvedne cely svet tak oni se poserou je jich 1: 2000 ne li mene. A nektere staty asi nebudou souhlasit. Proc toloreovat tvurce Pandemii a horentnich hospodarskych ztrat vseho typu.
    Navic, vite jak kolikrate v historii skoncili tvurcove, zbrani, mucidel … pry Monsignore Gillotine prisel pry nakonec o hlavu na vlastnim vynalezu, a podobne pri jinych revolucich. Kral Perzie, …. Francousky Lojza, Kennedyovci, Martin Luther King az Kaddafi a kolem Clintonu mnozi prichazi zahadne take o zivoty.
    Kde je psano, ze nektere casti sveta, armady, bezpecnosti, mohou svrhnout take, …. muze byt daleko vice pod perinkou nez si predstavujeme… A muze se take naraz najit nejaky Duce Mussiolinia pod?

    Nakonec Buh jim slibuje jen Peklo ne?

    Znate tu poviedku: Jak si Kocicka s Pejskem varili/pekli priliz dobry dort … dali ho vychladnout a zly pes ho sezral a vite jak dopadl?
    Muze se stat take neco nevidaneho. A Archanger Michael bojoval se svymi Andeli … a proti snad komu?

    Navic to vite, ze se ztraci Magnetizmus dochazi k prepolarizaci Zeme a cely nas system vesmirny se otepluje a je snad vetsi rychlost nez svetla?

  21. Jednoduchá

    Pre p-Emily – veľmi pekne ste to napísala, či napísal ? tak ozaj zrozumiteľne ako sa hovorí,,po lopate“….no zaujímavý je aj ten čas, keď ste to písala, či písal…….niekto tiež v noci spí prerušovano, takže neprespí celú noc v kuse a vtedy môže napr.aj písať v Bádateľovi……..máte mi čo k tomu povedať ?………………….
    Želám Vám p.Emily pekný deň :-)………………

  22. Jednoduchá

    P.S.p.Emily a ešte ďakujem za vysvetlenie o ,,Bohu“ :-)…a áno, my pozemskí ľudia sme veru dosť ,,tupí“ – ako tie ovce :-(….a je jedno, či sa to týka vyznania viery, dodržiavanie príkazovov ,,zhora“ apodob. :-(…..ideme – teda väčšina z nás rad za radom a beda -prebeda ak daktorá z toho radu vystúpi ! :-(……takí sme my ľudia ,,UVEDOMELÍ“…nie že by sme mali inak konať, nám sa už – teda mnohým, česť výnimkám! – ani len nechce porozmýľať či zvážiť dôsledky svojho konania…..však načo si to kompikovať? prečo si to nezjednodušiť? a budú na mňa divne pozerať, a iný to robia tak a prečo by som mal ja ,,vymýšľať“….a x kopu dôvod., prečo nechceme byť uvedomelí a zároveň ZODPOVEDNÍ sami ZA SEBA ! : -(((……
    Pre p.Slava – ďal.pán, čo v noci nemôže spať…a myslím, že aj p.DEFENITÍVA bol jedným z nich…..inak Váš príspevok p.Slav -palec hore ! :-)…..neviem p.Emily, aj tak mám taký pocit, že nemáte len tú 1značku…………………………

  23. Štefan Schúbert

    Chráňme si vlastnú imunitu! Som proti násilnému očkovaniu! Kto sa bude chcieť nech sa dá….Chráňme si Naše zdravie . Gates a spol nech investujú do životného prostredia a do účinných liekov liekov hlavne boji s rakovinou, mozgovými príhodami….Je potrebná začať petíciou proti očkovaniu, lebo raz sa zobudíme a bude to povinné!

  24. Guillainov Barré syndrome zabil aj môjho predtým zdravého a vitálneho strýka do 9 mesiacov od očkovania proti chrípke vo veku 57 rokov…

    • Milá Mirka, aj moja známa bola dovtedy zdravá a obv. lekárka ju zabila. Dnes asi provízia od farmaceutickej firmy má väčšiu hodnotu ako život človeka.

      • A ešte dodávam, kamarátkyna mama (staršia osoba) bola násilne navedená na vakcínu proti chrípke. Niekoľko hodín na to zomrela.
        To stačí keď u starého človeka (ktorý je už pomalší – my starší sme pomalší) niekto na nás rýchlo zaútočí, rýchlo navedie na vakcínu.

        • Forma tohto Vášho dodatku, Jean – tak to bol dobrý ťah – teraz už pani Jednoduchá nemusí byť na pochybách, že ste jedna a tá istá Jean, s viacerými e-mail-ovými adresami.
          No ako ja tejto citlivej a zdravozvedavej osôbke dokážem, že som žena, a nie muž… Čo sa mňa týka – ja rozlišujem ľudí podľa obsahu a štýlu ich písania, podľa idiolektu.
          Racionálnu môzgovú hemisféru som zdedila po ockovi, emocionálnu takisto, túžbu byť matkou som nikdy nepociťovala, moje koníčky a partie boli čisto mužské. No okamihom zaznamenania prvého, prenikavého, dlhočizného, skúmavého pohľadu mojej čerstvonarodenej dcérky hľadiacej mi bez jediného žmurknutia niekoľko minút priamo do očí, sa moje emocionálne vnímanie tohto bezbranného, na mňa odkázaného drobca zvrtlo o 180°. Možno tam niekde, v tom bode zlomu zostalo vo mne čosi, čo dlhodobo zneisťuje našu bádajúcu pani Jednoduchú…
          Ja naopak apriori ľuďom dôverujem – až do okamihu, kým ma nesklamú. A potom je amen. Ale vopred ľuďom nedôverovať si netrúfam – možno z obáv, aby ma nepriradili k paranoikom. Vážim si redakciu, ktorá pláva proti prúdu, aby nás aspoň ako-tak ochránila. Netrúfala by som si pred touto inštitúciou klamať ženským polopseudonymom, keby som bola muž. Som žena telom i dušou. Milujem ľudí, ktorí mi dôverujú. A ja ich dôveru nikdy nesklamem.
          Dúfajme, pani Jean, že pani Jednoduchá už nebude o nás pochybovať. 🙂

          • Ja som písala pod Eva, ale keď som prišla na to, že viaceré píšeme pod Eva, tak som to zmenila na anglické ženské krstné meno Jean – som si pomyslela, že už pod týmto menom asi druhý človek nebude písať.

  25. „Matovič je náš vakcinačný líder! A nebojí sa ísť príkladom!“ – šḾEJD JEDEN!

    Dnes som vošiel do prvý krát orúškovanej krčmy – štamgasti a servírka ako jeden! Že vraj chodia lietačky a dávajú pokuty. Tak som si vypil kofču a vypadol som. Medzitým mi jeden starší pán stihol povedať, že Matovič sa predvádzal, že si dá verejne pichnúť vakcínu – určite áno – možno tú ruskú – možno vitamín C. Tento psychopat je presvedčený, že mu – politickému a akademickému podvodníkovi – ľudia slepo veria! Klasický narcistický psychopat! A možno ani netuší, že mu niekto pomohol dostať sa k moci podprahovou technológiou – „Volte Matoviča!“

    „Podprahové vnímanie je vnem, ktorý je podaný pod limitom uvedomelého zmyslového vnímania. Vnímajúca osoba vníma vnem, ale v danom okamihu si ho neuvedomí. Podprahové vnímanie sa považuje za druh nevedomého vnímania.

    Podprahové vnímanie je možné spracovať iba cez elektromagnetický či mechanický signál – svetlo a zvuk. Nedávne štúdie dokazujú, že podprahové vnímanie môže ovplyvňovať budúce správanie osoby. “
    „V roku 1988 spôsobil pre odhalené využitie podprahového vnímania volebný škandál mediálny odborník Jean Montaldo, keď sa zistilo, že opakovane umiestnil do vysielania kanálu Anténne 2 podprahovú snímku vtedajšieho prezidenta Mitterranda. I keď tieto praktiky odhalené boli a producent sa musel ospravedlniť, Mitterrand voľby vyhral.“
    “ Podprahové vnímanie bolo preukázané v roku 2000, keď dvaja americkí senátori požiadali o prešetrenie spotov republikánskej strany, ktoré boli vysielané počas prezidentskej kampane. Zistilo sa, že v spotoch boli v určitých intervaloch volebné heslá prekrývané nepostrehnuteľnými nápismi RATS (Potkany) či BUREAUCRATS DECIDE! (Úradníci rozhodujú!).

    Odhalením pokusu o nevedomú manipuláciu vyvolala škandál televízna stanica ATN, ktorá sa v roku 2000 snažila zvýšiť sledovanosť svojich programov podprahovým príkazom: Seď a dívaj sa!

    Príklad pokusu o pozitívne ovplyvňovanie ľudskej psychiky zo strany iných:

    V Českej televízii bol niekoľko desaťročí po jeho vzniku odvysielaný jeden z večerníčkov s názvom „Jak jeli k vodě“, ktorý bol natočený v druhej polovici šesťdesiatych rokov. Vzbudil záujem, pretože medzi jednotlivými zábermi bola súčasnými odborníkmi objavená podprahová informácia „Hlasuji za mír!“.
    https://sk.wikipedia.org/wiki/Podprahov%C3%A9_vn%C3%ADmanie

    „FUCK Matovič!“ – nadprahovo!

    He – kto chce pochopiť pár sugestívnych vecí tvoriacich budúcu realitu – schválne – choďte na http://www.freefilm.to a objavíte tam kopu „dobroprajných“ odkazov tomuto rúškovému psychopatovi.

  26. Dušan Macháčik

    Zásadne som proti povinnému očkovaniu. Neverím v účinnosť očkovania u vírusových ochorení. U ľudí so zníženou imunitou (napr. u starších ľudí, ale nielen u nich), je naviac väčšie riziko, že to ich organizmus veľmi zaťaží a nemusia to zvládnuť. Naviac je to aj proti právu na slobodnú voľbu rozhodovania a zvlášť v takýchto závažných prípadoch. Ja nikam necestujem, tak neviem prečo by som mal ísť do takéhoto rizika. Malo by to byť na báze dobrovoľnosti.

  27. Jednoduchá

    Pre p.Emily a P.Jean – V poriadku, už to nebudem riešiť, no pravdou je, že niekedy sa Vám niečo môže javiť inak, ako to v skutočnosti je…..no a taký zvláštny, taký ,, svojskuý vnútor.pocit“, možno 6.zmysel ? :-)….tak ten sa jednoducho nedá oklamať a ja ten pocit pri čítaní Vašich aj iných príspevkov, viac x spomenutých mien napr.aj p.DEFiNITÍVU stále mám, nemôžem si pomôcť………no neva, necháme ,,psychológiu“ teraz zrejme tak, no jednoducho u mňa v 1.rade úraduje cítenie, až potom rozum :-(…..čo už, každý sme nejaký :-)………………a ešte p.Emily, samozrejme, u mńa už toho smajlíka ako tú ,,pomyselnú značku“ máte zakaždým ! :-)….ako osôbka s dobrým srdiečkom :-)………………….
    Pre p.Maroša – máte skutočne dobré príspevky :-), no dosť rázne to je v poriadku, no niekedy aj s tvrdším vyjadrovaním:-(……nie je od Vás pekné, vyjadrovať sa o druhých v nadávkach….no ja verím tomu, že to len navonok ste taký ,,tvrdší“ no vo svoj.vnútri ste možno aj aspoń trochu citlivý človek……..čo sa týka mojej značky, bolo to také spontánne, vôbec som nemyslela na to, či som bezpečná či nebezpečná pre seba a ostatných, bolo to niečo v takom zmysle, že som v rade 1.rade človek a to obyčajný, tak mi napadlo to slovo jednoduchá :-)………
    Ja sa ospravedlňujem všetkým skutočne bádajúcim, áno viem, že sa tu rozpráva o váž.veciach, a ja tu riešim značky a ľudí , kt.sú ,,pod nimi“…..no potrebovala som si niečo objasniť a uspokojiť svoju zvedavosť :-(……a koniec koncov, vždy ,,riešim“ či ,,pozorujem“ správ.iných ľudí, akosi som sa dnes rozrozprávala a ešte k tomu nie o korone! :-(…..:-)……no neva, pravda je to, pomáha mi to tráviť čas, resp.stretávať sa s rod., kt. je ku mne úprimná, nezávidí, neohovára……hm, a prečo to teraz spomínam?…je to pre mńa ,,čerstvé“ a .asi som to potrebovala už niekomu povedať a navyše, tu sa nikto nepozná naozaj osobne…….
    Na dnes Ďakujem za všetky odoslané príspevky ku covidu, všetci máte naozaj vhod.komentár, ja už ho dnes komentovať nebudem, no ak by mal ten ,,covid“ ku mne prísť, jednoducho mu zavriem ,,dvere dvere pred nosom“ ! 🙂 …………..
    Želám dob.noc a pekné sny všetkým ,,skutočne bádajúcim“:-)……………………..

  28. Jednoduchá

    P.S. ešte pre p.Maroša – možno sme aj s.Jean jednoducho ,,spriaznené duše“, to je celé :-)………….

    • Milá pani Jednoduchá, aj si myslím, že sme spriaznené duše, myslím si, že ste jedna milá pani. Lenže ja si už hovorím, že musím byť menej za počítačom, nie je to dobré pre moju chrbticu, pre dôchodcovské oči.

  29. Je – alebo nie je za Matovičom a OĽaNO SWISS OCTAGON? Toť otázka aj pre SIS!

    Keďže blbý preklad, tak radšej originál…
    „Swiss Octagon Templars and Vatican Jesuit Army: The Real Truth of Who Really Rules Earth and Their Hidden Tactics“
    https://www.lulu.com/shop/enoch-metatron/shop/enoch-metatron/swiss-octagon-templars-and-vatican-jesuit-army-the-real-truth-of-who-really-rules-earth-and-their-hidden-tactics/ebook/product-1665nry2.html

    „DO YOU HAVE ANY IDEA WHAT IS HAPPENING IN THE USA RIGHT NOW? HAVE YOU HEARD OF „THE TOTALITARIAN TIPTOE?“ AMERICANS ARE SLOWLY BEING STRIPPED OF THEIR FREEDOM AND CONSTITUTIONAL PROTECTION AND IT IS DELIBERATE, INTENTIONAL. THERE IS A DRIVING FORCE BEHIND IT. THINK „SWISS OCTAGON, FREEMASONS, THE JESUIT ORDER, ILLUMINATI“
    WATCH THESE SHORT VIDEOS AND TRY TO COMPREHEND THAT SEVERAL TYRANNICAL AGENDAS ARE UNFOLDING FOR THE AMERICAN PEOPLE SIMULTANEOUSLY, THAT RELY HEAVILY ON THE EFFORTS, ACTIONS, AND INACTIONS OF THE LUNATIC LEFT/DEMOCRATIC SOCIALISTS THAT WILL ULTIMATELY LEAD TO GENOCIDE IN THE USA. IT’S COMING! THAT IS WHAT THESE ENEMIES OF HUMANITY WANT AND WHAT THEY HAVE ALREADY PREPARED FOR DECADES IN ADVANCE. THEY ARE USING LIBTARDS AND DEMONRATS TO EXPEDITE THEIR 16 YEAR PLAN AND DISGUISE THEIR ACTIONS BY TAKING VERY SLOW STEPS TOWARDS THEIR GOAL, UNTIL WE WAKE UP ONE MORNING AND REALIZE „I’M LIVING IN A COMMUNIST COUNTRY.“ IF WE DO NOT STOP THESE LUCIFERIANS AT THE HIGHEST RUNGS OF THE PYRAMID POWER STRUCTURE FROM EXECUTING THEIR PLANS AGAINST HUMANITY THEN I PITY ANYONE WHO IS UNABLE TO FLEE AMERICA BEFORE THEY ARE LOCKED INSIDE. SOME EVEN BELIEVE THE WALL IS ALL PART OF THE PLAN TO KEEP PEOPLE IN, AND THEY WOULD BE CORRECT. IT IS A TWO-PHASE PLAN. THE ENEMIES OF HUMANITY HAVE VERY LITTLE USE FOR MOST OF US AND COVERT EXTERMINATION IS SOMETHING THEY ARE VERY GOOD AT AND ARE PREPARING FOR, DESPITE HAVING SEVERAL „SLOW-KILL“ METHODS ALREADY DEPLOYED. WHEN YOUR HOME IS RAIDED DURING THE WITHCING HOUR, THERE WILL BE NO OUTSIDE COMMUNICATION TO WARN NEIGHBORING TOWNS. ROADS WILL BE BLOCKED BY ORDER FOLLOWERS WHO WERE LIED TO AND BELIEVE IT IS FOR A GOOD CAUSE. IT WILL OCCUR SWIFTLY, IN THE BLINK OF AN EYE, LEAVING THE PEOPLE NO TIME TO THINK OR DEVISE A QUICK ESCAPE PLAN. I ADVISE YOU TO DO THAT RIGHT NOW! I ADVISE YOU TO STOCK UP ON GUNS, AMMO, FOOD, AND MEDICINE, AND KEEP IT HIDDEN WELL!
    LUCIFERIAN GENOCIDAL MANIACS!“
    https://deepstatecriminals.com/

    Súbor videí o Swiss Octagon…
    Swiss Octagon Pharaonic Knights Templiars
    https://www.youtube.com/playlist?list=PL-spbMusbwDsaGRvkh-RMv21DCTZSnYIz
    – – –
    Poďme na to!
    „OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti (OĽANO) je slovenské stredopravicové konzervatívne politické hnutie,ktoré oficiálne vzniklo 11. novembra 2011 registráciou na Ministerstve vnútra SR.“
    „Igor Matovič

    Od roku 1997 pôsobí ako živnostník. Bol konateľom v trnavskej firme regionPRESS. V roku 2007 dal prepísať firmu na svoju manželku Pavlínu. “ – „obyčajný človek“
    https://volby.aktuality.sk/volby-2020/politicke-strany/obycajni-ludia-a-nezavisle-osobnosti/

    Keďže masóni nedajú ani ťuk bez symboliky a rituálov – strana OĽaNO sa bola dať zaregistrovať symbolicky a rituálne 11.11.2011

    Podľa symboliky numerológie – dátum dáva súčet = 8 = Oktagon – Swiss Octagon!

    Tie 4 „elitné jednotky v popredí“ = 4 biče na nás – sú 4 vlastníci strany OĽaNO!

    Matovič v roku 2016 nemal ešte 2 týždne pred voľbami program strany – nevedela mi to vysvetliť ani jeho užitočná idiotka Helena Mezenská – ktorú neskôr odkopol. Volebný program mu nakoniec dodal Marián Balázs – účelový odídenec z rádu Františkánov, neúspešný politik a zrejme krypto-jezuita – a milenec Radičovej – údajne za honorár 1.200 – niekde sa uvádza za 1.600 eur – teda podľa mňa – keďže Radičová je Sorosov človek – program vytiahnutý zo Sorosovho šuplíka!

    „Zatiaľ voličom na webe ponúkajú niekoľko hlavných bodov, ktoré chcú presadiť. „Uvedomujeme si, že ľudia volebné programy nečítajú, napriek tomu sme si povedali, že my jeho tvorbu neodignorujeme, a poctivo sme na ňom priebežne pracovali,“ vraví Igor Matovič.

    Dokument dali na starosti líderke kandidátky Veronike Remišovej, no pomáhal aj bývalý šéf poradcov premiérky Ivety Radičovej, Marián Balázs, ktorému OĽaNo aj zaplatilo. „Pri tvorbe volebného programu sme s ním spolupracovali najmä pri témach otvoreného vládnutia, protikorupčných opatrení, ako aj sociálnej oblasti,“ vysvetľuje Matovič.“
    https://dennikn.sk/349714/ze-ma-smer-program-jednej-a4-ke-aj-podporu-40-percent/

    „PRED ŠTYRMI ROKMI
    Z rokovania v parlamente: … Na Poliačika reagoval aj líder OĽaNO Igor Matovič: „Neobtieraj si svoju nevymáchanú liberálnu hubu o Ježiša,“ vyzval poslanca SaS.
    … a na nasledujúcej tlačovke hystericky vysvetľoval, že sa ho Poliačikov výrok ako hlboko veriaceho človeka bytostne dotkol.

    PO ŠTYROCH ROKOCH
    Igor Matovič už asi nie je hlboko veriaci. Na programe Matovičovej strany robil bývalý poradca Ivety Radičovej, kňaz, ktorý podľa viacerých cirkevných hodnostárov zradil a zavrhol Ježiša Krista. Marian Balázs, alias Ján Krstiteľ Balázs.

    Ani tí, čo sa vyjadrujú umiernenejšie, nehovoria o ňom pozitívne: V prípade Jána Krstiteľa Balázsa …. Keďže už opustil kláštor a nastúpil na Úrad vlády, dostal sa do rozporu s vlastným sľubom, ktorý dal Bohu, a nachádza sa aj v ilegitímnom vzťahu s rehoľou a cirkvou. Lebo v súčasnosti vieme minimálne toľko, že žije v permanentnom stave porušovania sľubu rehoľnej chudoby a poslušnosti – profesor kánonického práva Ján Duda.

    Z rozhovoru z s M. (J. K.?) Balázsom
    Kto prišiel s návrhom na spoluprácu na volebnom programe OĽaNO?
    – Trochu to upresním, je to spoločný volebný program hnutí OĽaNO a Nova. Požiadavka na spoluprácu pri tvorbe programu prišla od pána Matoviča, a to v čase, keď bolo jasné, že pôjde o spoločný program oboch hnutí.“
    https://www.noveslovo.sk/c/Vyspytatelny_Igor_Matovic

    Poznámka k Emily:
    1/ „Určitá miera paranoje je nevyhnutná pre zachovanie si aspoň minimálnej bezpečnosti!“
    2/ Prosím – nepodsúvaj pravoverným veriacim tvoje chaotické povrchné „his“ -Tórické materialistické „vedomosti“ čerpané zo židobiblického-židokresťanského projektu určeného na oblbovanie nežidov a nepodsúvaj nám sem ich „boha“ Yahveho – „pána hmotného sveta“ /Lord of the World/. Musel som sa ovládnuť aby som to nekomentoval lodníckym slovníkom.

    Záver – osobne som presvedčený, že za zvolením Matoviča stojí Swiss Octagon – čo vysvetľuje aj účelové použitie všetkých manipulačných technológií použitých pri voľbách. Fašistický režim nemôže fungovať bez psychopata v jeho čele! Bodka!

    • Trumpov utajený prejav…
      https://www.youtube.com/watch?v=30i7zWLXVQQ

      „Leo Rosten v knize Jidiš pro radost chucpe charakterizuje jako: „Zlost, otrlost, cynismus, nepochopitelná kuráž, dovolenost spojená s arogancí, prostě něco, co žádné slovo v žádném jazyce nemůže plně vyjádřit.“ (překlad Oty Ornesta, Jidiš pro radost, Academia, Praha 1998)

      Chucpe se často ilustruje takto: „Mladík je souzen pro vraždu svých rodičů a žádá soud o shovívavost, protože je sirotek.“

      Slovo se často používá k popisu chování bezskrupulózních politiků.[2] “
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Chucpe
      – – –
      Vychádzajúc z termínu, ktorý použil V.V.Pjakin – nájomný štát – Slovenská republika je momentálne v stave nájomného štátu ovládaného nájomnými politikmi – akože ale aj naozaj riadenými oligarchami v pozadí – tými oligarchami, ktorých stvorilo nadnárodné riadenie a nadnárodné zločinecké zoskupenie na to, aby sa v rukách oligarchov – za podiel na moci a majetku – koncentrovalo bohatstvo nášho štátu, aby majetok strednej vrstvy a menších podnikateľov prechádzal pod kontrolu oligarchov a cez nich následne do rúk nadnárodného riadenia a globálnej parazitickej „elity“.

      Teda – je zjavné, že poskokovia a bábky ale rozhodne nie konceptuálni štátnici – Matovič, Krajniak, Remišová, Kollár, aj vrátane opozičných „politikov“ – sluhov inej alternatívy – sú riadené osoby! Kto pozná vertikálne pyramidálne, tzv. štrukturované riadenie – vie, že smerom hore sa počet riadiacich hláv prudko zužuje – že napr. taký generálny riaditeľ sa stará o riadenie pár sekčných riaditeľov, ale už ho nezaujímajú štruktúry pod nimi – len ich výsledky. Teda – stačí identifikovať a dať dole hlavu tohto utajeného Kagana /“Keby som ti povedal, kto to je – musel by som ťa zabiť – keby zistili, že viem, kto to je – zabili by mňa!“ – to nie je len filmová replika – viď história a organizácia Chazarského kaganátu/.

      Teraz ide vážení súdruhovia zo SIS a vojenských rozviedok – ujasniť si, či je pre vás dôležitejšie to, kto vás platí /a podpláca, či vydiera/, alebo to, komu ste zložili prísahu slúžiť! Teda či Slovenskej republike. Pretože práve tá prísaha bude rozhodovať o vašom budúcom osude! Slovenský národ vás prežije! a nie že nie!

      Хазарский Каганат. История
      https://www.youtube.com/watch?v=LXcIPMEAyAU

    • Maroš – po prvé – tento web neprikazuje, čo (ani koľko) toho majú ľudia písať. A jedine redakcia má právo tak urobiť. Jediné, čo môžeš urobiť ty, je nečítať ma. A po druhé – človek nemusí mať 5D mozog na to, aby pochopil, že LÁSKA nezabíja. Zabil snáď niekoho Ježiš? Pritom opakovane hovoril, že robí to, čo videl u svojho Otca, ktorý je v nebi. Pri elementárnych poznatkoch výrokovej logiky musí byť teda jasné, že ani Jeho a súčasne náš Otec (sídliaci na pred nami utajenej planéte) NEZABÍJA. A odsúdil Ježiš niekoho? Nie, neodsúdil. Jeho odsúdili. Na tú najkrutejšiu a najpotupnejšiu smrť na kríži…a to napriek tomu, že ani Pilát nenašiel na ňom žiadnu vinu…
      A teraz k bohu židovského národa: čo robí tento nešťastník od 1. Mojžišovej až po Zjavenie Jána? Súdi a trestá – a súdi a trestá…hroznými chorobami a nejde sa zastaviť…a ešte sa vyhráža posledným súdom. Takto vyzerá biblia, ku ktorej sa hlási kvantum veriacich. Treba ich aj ďalej ponechať žiť v neistote a strachu? To predsa Ježiš nerobil – On robil pravý opak. Lenže niekto si zamieňa pojem absolútnej moci s pojmom Láska. Len a len to som chcela povedať !!!

      Sú veci, Maroš, na pochopenie ktorých nie je potrebné kvantum vedomostí načítaných zo všetkých možných zdrojov. Ježišovi učeníci boli zväčša rybári, a pochopili.

      • He – Emily – akurát tí peňazomenci, ktorým bolo Kristovo učenie určené a ktorým „láskavo“ rozkopal /údajne pred chrámom/ stolce to nepochopili. Odporúčam ti naštudovať – ako „rybárke“ /to by si aj mala vedieť pliesť siete – či?/ – rozdiel medzi menom Ježiš-meno a Kristus – posol Svetla. Tiež ti odporúčam naštudovať si zhruba 30-tisícročné náboženstvo, resp. vieru Yoruba – ktorá pozná mnoho takýchto Kristov, ktorí prišli s odkazmi pre pozemšťanov – Yoruba ich pozná pod názvom Orišovia – Orishas – zvestovatelia-sprostredkovatelia. A to len preto, pretože ľudstvo je na Zemi v tzv. karanténe – ovládanej temnými silami – Odporcami Stvoriteľa a rasy Kristov – našich 5D duchovných predkov. A to sa teda pohybujeme viac-menej na hranici 3-4-5D reality. Zjednodušene – nadpozemská rozviedka.

        Židia veľmi dobre vedia, že existuje aj duchovný svet – ale ten sa nedá zotročiť a exploatovať /ako voľná energia/ – takže v ich „učení“ kabbala nie je duchovný svet určený nám – pre nich Vyvolených gójimským zvieratám. Len ich okultným záujmom – ako získať totálnu pozemskú moc službou pánovi hmoty – odpadlíkovi od Stvoriteľa, ktorý má predstavu o vlastnom svete – Satanovi.

        Takže sa ma prosím ťa nesnaž zadúšať „všeobjímajúcou láskou“ – poznám aj protipól týchto všeobjímačov – hlbokú nenávisť ku tomu, kto sa nimi ako pytónom nenechá objať. Si PÓZA! A pózam ja neverím! A už vôbec – čo tu rozoberáš „akademické reči o láske“ – keďže láska má byť nepodmienená a ako taká existuje len v duchovnom svete. A už vôbec sa ma nepokúšaj presviedčať, že ty si zdroj či prúd lásky – s týmto choď na Tadesco.org. Skús o tomto diskutovať so všeobjímajúcou umelou inteligenciou – určite si budete rozumieť. Od „lásky“ to totiž má smerovať k odpúšťaniu a od odpúšťania k vytváraniu kriminálneho prostredia – o tom je aj chucpe „Humanizmus a Tolerancia“ – vy nám budete robiť zle a my vám to budeme odpúšťať! Zabudni! Zlé úmysly sa neodpúšťajú! Ja nie som židokresťan! Komu padni – tomu padni! Pre vás je láska len SLOVO! Tvoja „láska“ je niečo ako predstieraný orgazmus – asi tak. Choď si objať Matoviča – a presveč svojou láskou tohto psychopata, aby konečne prestal mať rád sám seba a začal mať rád ľudí, ktorých predsedom vlády dočasne je! Presveč o tom všetkých týchto slobodomurárskych kravaťákov! Ups! -Možno dôležitá správa – sused mi spomenul, že videl celý zástup Ficových smerákov – tentoraz nie v červených kravatách – ale v čiernych! Otázka – či sa chystajú na ten svoj pohreb – alebo v slobodomurárskej symbolike na ten náš – t. j. spáliť nás na uhol /bieli – čisté ruky, modrí – voda, červení – krv, čierni – oheň a popol/!

        Použite prekladač
        https://en.wikipedia.org/wiki/Yoruba_religion

        Г.Климов – откуда пошли евреи-масоны?
        https://ok.ru/video/218505023997

        • Maroš, moje veľké poďakovanie za tvoje vrelé odporúčanie, čo všetko si mám naštudovať – nechám všetku robotu a okamžite sa do toho pustím! Nie, Maroš, ja nepotrebujem oslňovať kvantom načítaným vedomostí z rôznych filozofických (hoci aj kontraproduktívnych) zdrojov, aby som pochopila, čo znamená pojem BEZPODMIENEČNÁ LÁSKA. Úplne mi na to stačí skutočnosť, že som matka. A možno by si takto úplne jednoducho tomuto citu rozumel aj ty, keby si tiež ňou bol.

          • He – Emily – mojej ešte vtedy vydatej matke ruplo kvôli milencovi v hlave, takže ma jedného dňa v sobotu ráno – keď otec nebol doma – bezpodmienečne chcela ako 9-ročného zadusiť vankúšom – prežil som to vďaka zvládnutiu kyslíkového dlhu – bol som už vtedy zdatný plavec. Keďže som sa z toho vykopal – nemala toľko sily – a vydesený som sa jej spýtal /reálne som sa ako decko 2 x na rybníku skoro utopil, ale včas ma vytiahol príbuzný/ – čo to robí?! S blazeovaným úsmevom to zahrala do vtipu, že len chcela vyskúšať, ako budem reagovať. Takže som jej to zožral aj s navijakom a otcovi som nič nepovedal. Až v neskorej dospelosti mi docvaklo, že sa možno inšpirovala tým, že som mal silnú neurózu a bolesti okolo srdca, lebo naši sa vtedy veľmi hádali a rozvod bol až o 2 roky, keď otec zohnal pre seba iný stabilizačný byt – takže to mohla zneužiť. A jej neskoršia nenávisť ku mne – „si ako tvoj otec“ bola jasným motívom – zbaviť sa decka od nenávideného muža – ktorý jej začal zavadzať vo vysnívanom novom vzťahu. Takže – „dôvera za dôveru“ – to vždy ostane v podvedomí – ohrozenie života určite, takže ma neohuruj tým, že si matka „a preto poznáš bezpodmienečnú lásku“ – na mňa to s kultom matky neskúšaj – lebo ťa opäť pošlem naštudovať si prípady matiek vražedkýň a psychopatiek, ktoré bezpodmienečne zneužívali svoje deti, pretože tieto typy považujú svoje deti za produkt svojho tela a teda aj za svoje vlastníctvo! Tvoja bezpodmienečná láska skončí v prdeli vtedy, keď ti tvoja dcéra dá dôrazne najavo, aby si sa jej neplietla do života, manželstva, atď. Nemáš potuchy, s kým sa tu pokúšaš dohadovať! To, čo ma u teba iritovalo bolo, že si sa deklarovala ako ateistka – teda materialistka /po 40 rokoch komunizmu pochopiteľné/ a začala si tu prednášať hovadiny z náboženstva-opiátu ako absolventka Ústavu marxizmu-leninizmu – dnes sa tomu hovorí politológia niekde v Sládkovičove či kde. Ty prosto nechápeš, že vec národnosti a vec viery je výhradne súkromná záležitosť a že tieto veci máš nechať na pokoji! A hlavne si pletieš svetonázor s náboženstvom – a ideológiou.
            Klasická priznaná feministka, ktorá „plná bezhraničnej lásky“ nevie – lebo nechce pochopiť, že otcovia majú tiež city a teda vedia preciťovať lásku tiež. Lebo nechtiac!!! otehotnela a porodila! Si prečítaj, čo si napísala predtým!

            Lebo to nikdy nebude mať koniec – a o to ti možno ide – aby si mala o čom točiť. A samozrejme mať posledné slovo. Takže ti navrhujem – ja teraz v tejto veci sklapnem a ty sklapni tiež! Nebudem už na teba reagovať v tejto veci.

            Deti ako zbraň…
            http://www.prava-deti.sk/clanky/rozhodnutia-o-detoch/syndrom-zavrhnuteho-rodica-z-pohladu-trestno-pravneho-posudenia/

            https://duckduckgo.com/?q=matka+zabila+syna&atb=v236-1&ia=web

          • Komunistický režim cielene likvidoval pozíciu otcov ako vychovávateľov detí, pretože mužský-otcovský princíp je zároveň duchovný princíp – výchova k statočnosti – a teda aj výchova potenciálnych odporcov režimu. Matky sú vždy opatrnícke. Po 40 rokoch cca 50% rozvodovosti aj vďaka masírovaniu feminizmu a „emancipácie“ sme dospeli k totálne posraneckým generáciám. Za socíku neexistovalo, žeby súd priklepol výchovu detí a byt otcovi – pokiaľ matka detí preukázateľne nesedela v base.

            Marxistický rozklad rodiny dodnes pokračuje aj na memovej a podvedomej úrovni. Príklad je rozprávka o Jankovi a Marienke a perníkovej chalúpke! Čo je pointou? Že detičky sa vynašli a šupli ježibabu na lopate do pece? Houby! Pointou je programovanie detí proti ich vlastným otcom, ktorí ich zradia kvôli cudzej žene, ktorí sú neschopní ich uživiť, ktorí ich ponechajú napospas osudu v temnom lese – čo je archetypálny vzorec totálneho stratenia sa a bezmocnosti a desu – teda priameho ohrozenia života – a toto sa už vštepuje do detského podvedomia na furt! Jedna z verzií tejto rozprávky je miernejšia – hovorí o tom, že deti sa stratili, keď sa vybrali na jahody. Ale tá druhá verzia je riadna sviňa a práve túto verziu pretláča práve neomarxistická EU ako edukačný materiál – plne v súlade s agendou rozkladu rodiny!
            Vyberám z textu:

            „Kde bolo, tam bolo, bola raz jedna chalúpka a nej býval drevorubač so
            svojimi deťmi – Janíčkom a Marienkou a
            s ich macochou. Rodina drevorubača
            bola veľmi chudobná, čoskoro nemali čo do úst vložiť /otec jasný neschopák!/. Macocha jedného dňa spustila: „Štyria sa
            neuživíme, zajtra vezmeš deti do lesa
            a necháš ich tam.“ Drevorubač nechcel, ale nakoniec súhlasil. “ /trestný čin opustenia dieťaťa/

            „Keď sa zobudili, bola už noc a v lese boli sami. Marienka začala plakať,
            ale Janíčko ju začal upokojovať: „Neboj sa Marienka, ja cestu domov nájdem.“ A
            naozaj. Kamienky sa vo svetle mesiaca leskli a doviedli ich až k chalúpke. Macocha z toho radosť nemala.
            Bieda však bola čoraz väčšia. Macocha znovu prehovorila drevo rubača, aby vzal deti do hory a nechal ich tam. „Ale musíš ísť hlbšie do hory, aby už nenašli cestu domov“, vravela. Janíčko a Marienka opäť všetko počuli. Pretože ich macocha zamkla v
            izbičke, nemohol si Janíčko nazbierať kamienky. Ale vedel si poradiť. Cestu domov bude značiť omrvinkami z
            chleba, ktorý dostanú namiesto obeda. /čiže žiaden odpor režimu – macoche/
            Ako si povedal, tak aj spravil. Keď prišli hlboko do hory, otec založil oheň. „Idem rúbať drevo, do večera sa vrátim“, povedal a odišiel. Deti opäť pri ohníčku /od hladu/ zaspali a zobudili sa až v
            noci. Začali hľadať cestu domov, lenže beda. Kým spali, všetky omrvinky vyzobali vtáky.

            Deťom nezostalo nič iné, len sa spoľahnúť sami na seba. /Emancipácia!/
            Blúdili lesom. Snažili sa nájsť cestu domov, keď vtom uvideli svetielko, ktoré ich priviedlo k chalúpke. A nebola to hocijaká chalúpka! Bola z medovníkov a
            iných dobrôt. /Zjavne korporátnych/
            A pretože deti boli hladné, pustili sa hneď do sladkostí. “ /“Zdravá kukurično-fruktózová výživa“ – TERNO!/

            „Keď dobehli do chalúpky na kraji lesa, zistili, že macocha medzitým umrela. Nešťastný otec sa veľmi trápil /Sám?/ a každý deň hľadal svoje deti. Akú len
            mal radosť z ich návratu! /Hladných krkov/ A tak sa spoločne radovali a sľúbili si, že už navždy zostanú spolu v ich chalúpke na kraji lesa.“ /Otec priznal vinu – máme páchateľa. Marienka samozrejme ostala bezdetná, prípadne spáchala s Jankom incest./
            http://www.zsibrezolupy.biznisweb.sk/domain/zsibrezolupy/files/vystupy-projektu/Z%20rozpr%C3%A1vky%20do%20rozpr%C3%A1vky%20pre%20pr%C3%ADpravn%C3%BD%20ro%C4%8Dn%C3%ADk.pdf

            K tomu príbehu len toľko – že aj keď som ako decko vyrastal u starých rodičov v karpatskom lese – tam kde sú diviaky a veľká zver je to v noci pre deti naozaj na posranie.
            Neskôr už v Bratislave som sa otcovi ako prváčik stratil na vtedajšom Gottwaldovom námestí – na jeseň pri výročí VOSR tam bol podvečer organizovaný lampiónový sprievod, ale padla taká hustá hmla, že sme si nevideli na špičku nosa. A to bol des! Reval som ako pavian! Takže viem, čo to urobí s opustenými deťmi – je to hádam najväčší strach aký dokážu zažívať už len pri predstave, že ich rodič opustí. A takýmto rozprávkovým svinstvom programujú proti otcom ďalšie a ďalšie naše DE-generácie! Základným kameňom neľudského režimu je strach a doktrínou nenávisť a závisť!

          • Schlaď si hlavu, Maroš. Lebo Ty, keď sa dostaneš do tranzu, tak čo sa osobnostných vlastností žien-matiek týka, dedukuješ úplné absurdnosti. Otázkou je, či nevedome, alebo zámerne. Ja za tvoju despotickú matku nemôžem. Kvôli nej nemusíš pociťovať nenávisť aj k ostatným ženám.

          • A ešte 1 otázka, Maroš – ako si dospel k poznatku, že som „nechtiac otehotnela“?? Ty si jasnozrivý? Buď čítaj s porozumením, alebo nečítaj. Kvôli tvojej matke nemusíš nenávidieť ženy len preto, že sú ženy. Keď ostatní čitatelia Bádateľa sú schopní dodržiavať slušnosť a neposudzujú to, čo posúdiť nevedia, mohol by si sa o to pokúsiť aj ty.

  30. Jednoduchá

    Pre p.Jean – máte pravdu p.Jean ako vždy 🙂 nie je vhodné sedieť tak dlho za PC kvôli Vami uved.dôvodmi a ja by som ešte pridala, že možno aj kvôli času, kt.možno stráviť aj inak, hlavne ak to má človek niekedy hlavne cez pracov.týždeň trošku ,,perné“….no aj tak som rada, že som aspoň takto na diaľku spoznala také výnimočné osôbky ako ste Vy a aj p.Emily ! :-)……nech sa Vám obom darí, v kaž.prípade si rada si Vaše príspevky prečítam :-)………………
    Želám Vám p.Jean aj p.Emily pekný pohod.deň :-)…………………………..

  31. Jednoduchá

    Pre p.Maroša…..veľmi dobré video o Trumpovi, ďakujem……….

  32. K tomuto materiálu len poznámka – ako definovať zdravého človeka /bez Covid 19/ – keď vás budú chcieť perzekuovať za nenosenie rúška a aby vám to dokázali, že Covid 19 máte – urobia vám PCR s opakovaním 40 x plus n – kým vám ho nedokážu. Zdôrazňujem opäť – toto nemá byť boj proti rúškam, ale boj s fašistami, ktorí zneužívajú falošnú pandémiu na to, aby na nás uplatňovali svoju moc a obmedzovali naše slobody a práva! Títo fašisti majú svoje mená, majú svoje pracoviská, majú svoje bydliská, majú svoje rodiny!

    Nenakazený koronavírusom nemá právnu povinnosť nosiť rúško a pokutu nemusí zaplatiť
    https://www.youtube.com/watch?v=JJZ5fwFP_uM&feature=emb_logo

    http://www.nwoo.org/2020/09/12/co-dalsiho-na-nas-chysta-bill-gates-kdyz-ockovani-prokazatelne-nefunguje/

  33. Jednoduchá

    Pre p.Maroša – včera ste napísal natoľko zaujímavé príspevky o deťoch, ža som si to musela 2x prečítať 🙂 a nedá mi, aby som k nim nevyjadrila svoj názor ……
    Začnem od p.Emily a zároveň píšem aj ako svoj názor k jej príspevku – napísala ste, že Vám úplne stačí, že ste matka. A ja sa Vás pýtam – ozaj Vám stačí len ,,toto“ ? myslíte si, že Vašou najhlav.úlohou tu na tomto svete je byť mamou? priznám sa, trošku ma to od Vás prekvapilo, už len preto. že máte podob.zmýšľanie ako ja 🙂 a tiež, že čítame rovnakú literatúru……p.Emily, mne mamou byť určite nestačí…..toto umňa určite nie je na 1.mieste…….samozrejme Ďakujem STVORITEĽOVI, že deti ozaj mám a že ich mám zatiaľ také, aké sú :-)))…..no rozhodne to nie je moja najdôležit.úloha v tomto živote……mojou najdôležitejš.úlohou je žiť v tomto živote čo najlepšie, čo najčistejšie, prežívať každý moment svojho bytia ,,čo najsvetlejšie“ a tým sa duchovne čo najviac posúvať ,,ku SVETLU“. My ako ženy by sme to mali zvládať o čosi lepšie ako muži, od prírody ,,sme tak lepšie vybavené“…a ak máme pri sebe ľudí,na ktor.nám ozaj záleží, im vlastne pomáhame / či už je to v 1.rade partner, manžel, alebo aj rodičia či deti a súrodenci… /naším pôsobením lepšie ,,preplávať “ týmto životom podľa pravidiel ,,Svetla a pravdy“ :-)……………………… Toto si ja beriem ako HLAVNÚ ÚLOHU v celej svojej existencii ! úloha matky je úloha v pozems.živote a nie vždy sa uskutoční….sama ste napísala, že ste s touto úlohou nepočítala, no ona ,,nastala“ a stala ste sa ňou…..je mnoho žien, ale aj mužov, kt.deti nemajú a často x som na nich počula rôzne komentáre….to od ostat.ľudí nie je pekné,……… a ešte oveľa menej pekné je, ak komentujú niekt.ľudia v spoloč.nevydaté ženy / na mužov si to naopak toľko nedovolia, ale ani na nich by si nemali! /…..je to rozhodnutie každ.1 človeka, či sa vydá, ožení alebo bude sám….nedá mi, ak niekto povie o dákom slob.dievčati po urč.veku, že je ,,stará dievka“ ! :-(((….je také neetické a také netaktné !….je to opäť na rozhodnutí toho kt.človeka a my ,,druhí“ mu ho chceme meniť !…My by sme to mali jednoducho REŠPEKTOVAŤ !!! .nemusí mať kaž.potrebu byť manželkou či manželom a tiež matkou alebo otcom ! / aj keď je pravda, že ak už raz človek deti má, nevie si život bez nich už predstaviť, aspoň ja teda určite nie, lebo už sa stali súčasťou môjho terajš.života……….. / A tiež je pravda, že ja som naopak od p.Emily deti vždy chcela – 4- a mám 3 :-)…….Takže v skratke som vďačná STVORITEĽOVI za moje deti, no byť matkou nie je moja hlav.úloha, to mne zasa NESTAČÍ :-(…….
    A teraz k Vám p.Maroš – v 1.rade mi je veľmi ľúto, že ste mali tak náročnú a negatívnu skúsenosť už ako malé, bezbranné dieťa !…….Vaša matka áno, riešila to v tej chvíli dosť ,,drasticky“ a príde mi to tak, že v tej chvíli nebola pri zmysloch :-(((…./ ak to tak naozaj bolo, ako píšete! / Ani Váš otec sa to nedozvedel? ani ste mu to podľa napís.príspevku teda nepovedal, asi ste boli z toho aj v šoku a ešte v takom veku ! :-(…………..no a to, že zareagovala tak ako ste napísal, tak to je už podľa mńa ,,kaliber najhrušieho zrna“ ako sa ľudovo hovorí :-(((……..myslím si, že ak sa to takto udialo, Vaša matka určite nebola psychic.v poriadku a určite to už odvtedy x krát oľutovala…..no a ak to urobila aj kvôli inému mužovi, tak jej osoba týmto nedobrým skutok dostáva ,,čierny bod“ :-(((….lebo opustiť, resp.,,zbaviť sa svoj.vlast. MALOLETÝCH detí kvôli vidine lepš.partnera či života, tak to je úplneúbohé a bezchrakterné! :-(((…..trošku som Vašu matku ,,posúdila“, no rozhodne viem, že taký postoj by som mala aj v iných prípad., pokiaľ by sa jednalo o také malé deti……p.Maroš, skúste sa pre svoju vlast.vnútor.spokojnosť porozprávať s Vašou mamou, ak teda ešte žije a HLAVNE, ODPUSTITE jej….aspoň skúste….viem, že je to pre Vás ťažká a bolest.minulosť, no verte tomu, že to odpustenie Vám veľa pomôže a vnútorne Vás posilní :-)……
    Inak čo sa týka toho odchodu od detí, toto som urobila aj ja sama, no najmladš..,,dieťa“ malo vtedy 16rokov…..no neurobila som to kvôli inému mužovi, či kvôli vidine bezstarost.života a tiež nebolo to zo dńa na deň ale po 6rokoch rozhodovania sa ……bolo to kvôli obmedzovaniu mojej osoby, kt.po prevalení 1 záležitosti v manželstve dostala veľký šok……nepomáhali ani prosby, ani hrozby ani žiadne rozprávania, ani návštevy porad.centier…od tej doby viem, že ak sa NIEKTO nechce ZMENIŤ k lepš.SÁM od SEBA , nikto ho nezmení!…….keďže zmena nenastávala, začala som ,,kopírovať“ správ.svojho býval. …..no nastalo ešte väčšie obmedzovanie a vyhrážanie….moja láska a úcta k nemu sa tak postupne úplne stratili a ja som už nemala síl a chuti tam zostávať :-(((….volala som aj svoje deti, no oni nechceli ísť, že maju kaž.svoju izbu, majú tam kamarátov, spolužiakov….tak som im to /až vtedy / rozumne vysvetlila, čo sa deje, prečo tam už nebudem / dovtedy som im nič nehovorila, aj keď podľa ,,dus.atmosfére v domácn. to deti určite vycítili – to mi aj neskôr povedali / ……priznám sa, bolo to jedno z najťažš.období :-(….,,deti“ som mnou odmietali komunikovať, nechceli sa stretávať, vypín.mi mob. :-(……po čase zásluhou využívania PC zistili ,,čo a ako“ a naše vzťahy sa opäť upravili :-)….takže preto som napísala, že neviem, čo viedlo Vašu mamu k tak.rozhodnutiu, neviem,, možno odsúdite teraz Vy mňa, ale neva, každý je zodpovedný v 1.rade sám za seba a za svoj život…..v prípade malol.detí aj za ne…….
    A teraz k tým rozprávkam p.Maroš – priznám sa, ako som svoj.deťom, keď boli malé rada čítala rozprávky, snažila som sa ich vždy upravovať podľa seba, aby neboli také drastické ! :-(….:-)…..V tých rozprávkach Je toľko zla, toľko nenávisti, toľko podrazov, že mi to nepríde ani ako rozpávka, ale ako kriminálka s horor.zápletkou!!!! :-(((……a to, že už v nej si dáky tatino ,,odprace svoje deti do lesa! len preto, že si to želá ,,nová matka“ jeho odchádz.detí je otrasné !!!….aj po rozvode rodičia zostávajú rodičmi, aj keď nie sú už manželmi ! toto je aj môj názor, a v žiadn.prípade by si rodičia nemali používať deti ako ,,skrytú zbraň “ voči ex! …je to NECHUTNÉ a ÚBOHÉ ! ….rodičia, býv.manželia “ by podľa možnosti mali ,,spolu vychádzať“ hlavne kvôli tým deťom! a práve vtedy sa ukáže, ako je kto ,,uvedomelý“…a nielen to, všimnú si to aj samé deti, či už sú menšie alebo už dospelé….a je to smutné, keď 1 z rodičov, u kt.sú deti ,,tak trochu drží v hrsti“ druhého z rod., napr.aj kvôli výživnému:-(((………..
    Toľko k deťom, hlavne menším a nedospelým.
    A čo tie dospelé? sú to stále naše deti? áno, podľa mňa áno, stále sú to naše deti a stále ich budeme mať ako rodičia radi. No je tu 1ZÁSADNÝ ROZDIEL -DOSPELÉ dieťa už nie je ten malý chlapček, alebo to malé dievčatko, ktorými kedysi boli…..už by to mali byť uvedomelé, zrelé bytosti, kt.sú ZODPOVEDNÉ sami ZA SEBA, ŽIJÚ SVOJ ŽIVOT SAMI podľa SEBA a NERIADIA SA ŽELANIAMI svojich rodičov!…….je veľmi nesprávne, ak sa ja ako rodič starám do života svoj.detí!…moje skúsenosti a moj predoš.život boli predsa dobré pre ten môj život, no pre život iných bude naopak BRZDOU, a ten dotyčný nebude žiť ten svoj život, ale život podľa predstáv svoj.rodičov :-(((…je to veľmi smutné a na nešťastie často x sa to aj naozaj stáva :-(……potom sa mnohí rodičia dočkajú len veľkého sklamania, pretože od svoj.detí očakávajú niečo, na čo VOBEC NEMAJÚ PRÁVO !!!….rozumný rodič a hlavne matky ! by mali svoje deti ,,prepustiť“ do dospeláckeho sveta a potom ich brať ako rovnocenn.partnerov !!! to znamená- nepoučovať, nemudrovať, nepovyšovať sa!…..a poradiť? LEN AK SA ICH DOSPELÁCKE DETI PÝTAJÚ, inak nie !!! všetky naše skúsenosti sú urč.nám, pre NÁŠ DUCHOV.VZOSTUP, naši ,,DOSPELÁCI“ nadobudnú tie svoje, potrebné pre ich duchov.vzostup :-)))….teraz tých našich dospelákov treba brať ako našich kamarátov …ak to dobre ,,zaklapne“, potom Vás Vaše dospel.,,dieťa“ občas zavolá na kávu do cukrárne a podľa svoj.otvorenosti a dôvery k Vám a naopak Vám samo povie o svoj.najtaj.želaniach, kt.si my ako správni rodičia necháme sami pre seba :-)))………
    Výchova podľa mňa robí veľa, avšak aktívne ,,vychovávať“ možno do urč. veku – do dospelosti, potom je to už viac menej ,,výchova“ či skôr náš OSOBNÝ PRÍKLAD v každodennn.živote :-)………………
    Želám Vám p.Maroš, p.Emily ako aj ostat.ďalším krásnu pohodovú nedeľu ! :-)………….

    • To, že úplne postačí, že som matka, bola moja KONKRÉTNA reakcia na konkrétny podnet. Takto vytrhnutá z kontextu a zovšeobecnená je neobjektívna; možno až nezmyselná.

  34. Jednoduchá

    Pre p.Maroša – ĎAKUJEME za dobré príspevky, podobne ako p.Jean / či p.Maroš ? / pod iným článkom ……………

  35. DOBRY DEN.
    SOM PROTI OCKOVANIU.

    KLARA

  36. Plne súhlasím aby ludia mysliaci i Tý ktorý sa nechajů oklamat vládou že vakcíny sú v prospech nášho zdravia,sa sami rozhodli čo je pre ich zdravie lepšie.Sme slobodný národ a žiadna vláda či organizácia ?!Akákolvek svetová či z našej malej rodnej hrudy nemá právo nám niečo vnucovat čo ale vobec nie je pre naše zdravie ,skor pre zníženie populácie na celej zemi.Všetkým ktorý vložili svoje komentáre a vysvetlenia z odkazov ktoré vyhladali na internete moc dakujem za snahu a osvetu ludí ktorý ešte spia a neprebudili svoje vedomie tak aby pochopili o čo ide všetkým čo majú miliardy na ůčtoch kděkolvek kde nemusia platit dane zo svojích nakradnutých dolárov.
    Skvelá práca Juraj

Pridajte komentár

*