Voľbou Korčoka volíte vojnu! Nevoľte za prezidenta vojnového štváča, ktorý by neváhal vyslať vašich mužov, otcov a synov na smrť do ukrajinských zákopov!

Dr. Vernon Coleman: Oni nechcú, aby ste vlastnili váš byt či dom


Print Friendly, PDF & Email

Dr. Vernon Coleman: Oni nechcú, aby ste vlastnili váš byt či dom

(Dr. Vernon Coleman, Expose News) Vo svete Veľkého resetu nebudú mať obyčajní ľudia dovolené vlastniť svoj vlastný domov.

Široko propagovaný princíp „nebudeš nič vlastniť a budeš šťastný“ sa bude vzťahovať na kúpu a vlastnenie každého druhu nehnuteľnosti rovnako, ako na všetko ostatné.

Ceny domov na celom svete boli za posledné roky vytlačené veľmi vysoko, pretože na trh bývania vstúpili veľké investičné spoločnosti a naraz skúpili tisíce bytov a domov – čo pomohlo zvýšiť ceny a vytlačiť súkromných kupcov.

Zároveň dramaticky klesla kvalita bývania. Stavitelia, ktorí dodržiavajú stavebné zákony Európskej únie, vždy vyrábajú chatrné, zle postavené nehnuteľnosti, ktoré nie sú stavané tak, aby dlho vydržali.

Stojí tiež za zmienku, že domy v Japonsku sú postavené tak, aby vydržali 30 rokov. Potom buď spadnú, alebo sa zbúrajú a vymenia za nové.

Proces deštrukcie vlastníctva bytov a domov sa už začal

Proces zničenia dlho zaužívaného princípu vlastníctva domu je už v plnom prúde. Úrokové sadzby rastú (a pravdepodobne budú ešte roky rásť, keďže sa zdá, že centrálne banky majú problémy s krotením nekontrolovanej inflácie, ktorú vytvorili).

Rastúce úrokové sadzby sťažia novým kupujúcim možnosť dostať sa do triedy vlastníkov nehnuteľností a pre tých, ktorí už nehnuteľnosti vlastnia, bude čoraz náročnejšie si ich vlastníctvo udržať.

Neustále rastúce ceny energií budú zvyšovať náklady na vlastníctvo domu – najmä ,ak je dom starý a zle izolovaný. Ceny nehnuteľností zníži aj zákaz vlastníctva nehnuteľností pre Rusov.

A čo je ešte horšie, vláda Veľkej Británie bude nútiť 15 miliónov majiteľov domov, aby vykonali masívne a katastrofálne drahé zmeny vo svojich domovoch, že jediným praktickým riešením bude zbúrať dokonale dobré a pevné domy.

Certifikáty o energetickej hospodárnosti, ktoré už teraz musí mať každý nový dom, majú v roku 2025 zrevidovať. Po novom budú zahŕňať množstvo nevyskúšaných, nepopulárnych, drahých a neefektívnych ekologických vynálezov, ktoré sú obľúbené u spiklencov (a členov sekty globálneho otepľovania, ktorí často prezentujú svoje názory v médiách a na politickej scéne).

Takže domy, ktoré majú diaľkovo ovládané termostaty, budú mať lepší certifikát energetickej náročnosti. A podobne ich budú mať aj domy, ktoré sú vybavené tepelnými čerpadlami, ktoré sa však vyznačujú absurdne drahou inštaláciou v porovnaní s tradičnými plynovými kotlami.

Inštalácia tepelných čerpadiel stojí až 22 000 libier (26 000 Eur) a prevádzka stojí štyrikrát toľko ako plynové kotly (pri predošlých cenách plynu).

Tepelné čerpadlá tiež potrebujú elektrinu (ktorá tiež výrazne dražie), a keďže väčšina elektriny bude ešte dlhé roky získavaná z fosílnych palív a zo spaľovania drevených brikiet (dodávaných do Veľkej Británie spoza Atlantiku), logiku je tu ťažké pochopiť.

Tresty pre neposlušných

Absencia logiky však nezabránila politikom, aby prijali tepelné čerpadlá (a mnohé ďalšie absurdné ekologické vynálezy) a tí, ktorí sa rozhodnú uprednostniť tradičnejšie, rozumnejšie formy vykurovania domu, budú potrestaní.

Ako znížiť cholesterol a vyčistiť cievy

Majiteľom, ktorí prenajímajú domy, už bolo povedané, že po roku 2027 bude nezákonné prenajímať nehnuteľnosti, ktoré nemajú vysoké energetické hodnotenie.

Domy, ktoré nespĺňajú nové požiadavky, budú v priebehu niekoľkých rokov nepredajné. Majitelia domov, ktorí nemajú namontované tepelné čerpadlo, nebudú môcť svoj dom predať.

Je ale smutné, že náklady na prevádzku domu vybaveného tepelným čerpadlom budú znamenať, že majitelia domov, ktorí budú mať namontované tepelné čerpadlo, aj tak nebudú vedieť svoj dom predať, pretože jeho prevádzka bude príliš nákladná.

A samozrejme, spikleneckí globalisti chcú, aby sme všetci žili vo výškových panelákoch. Nebudú tu žiadne domáce zvieratá a apartmány budú malé a identické. Všetko bude riadené centrálne.

A ak spikleneckí globalisti budú chcieť ovládať ľudí žijúcich v bytovom dome, môžu to urobiť jednoducho zamknutím vchodových dverí. To sa, napríklad, dialo v Číne v apríli a máji 2022, keď sa úrady rozhodli presadzovať svoju absurdnú politiku nulového covidu. Bytové domy boli pevne zatvorené a obyvateľom nebolo povolené ich opustiť.

Záver

Ceny domov a bytov počas nasledujúceho desaťročia výrazne klesnú, no aj tak si ich nikto nebude vedieť dovoliť kúpiť kvôli vysokým úrokovým sadzbám a degradácii príjmov.

Novodobí bezdomovci budú nútení sa sťahovať do nových, malých, kartónových bytov v schválených centrách miest. Ak však bude vaša sociálna bonita nízka, bude pre vás ťažké alebo dokonca nemožné prenajať si vlastný byt alebo dom.

Aká je teda budúcnosť pre ľudí so zlým sociálnym kreditom?

No, samozrejme, jeden z hlavných princípov Veľkého resetu je, že globálna populácia sa zníži na zhruba 500 miliónov ľudí. Takže budú medzi tými „depopulovanými“.

A kde budú žiť všetci preživší bezdomovci?

Možno v niečom podobnom väznici pre dlžníkov, ktorú Dickens tak dobre zobrazil vo svojich knižných dielach.

Prípadne budú ulice plné nemajetných tulákov zahalených do akéhokoľvek oblečenia, ktoré zoženú. V chladnom počasí sa zahrejú vrstvami kartónu a ak budú mať šťastie, tak sa im ujde nejaký starý, ošúchaný, špinavý spací vak.

Čo teda robiť, aby sa to nestalo?

Nečakať na nepriazeň osudu, byť aktívny, nevoliť covidových fašistov ani ukrajinských vlajočkárov, odmietať všetky hlúpe nápady vlády vedúce k Veľkému resetu, platiť hotovosťou, nedržať peniaze v bankách a uplatňovať občiansku neposlušnosť všade, kde sa to len dá.

Zahoďte okuliare a zlepšite si zrak

Autor: Dr. Vernon Coleman, Zdroj: expose-news.com, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Israismael

    Najhoršie na tom je to že tieto veci sa nedajú vysvetliť liberálnym ľuďom,ktorí držia temno v tomto svete ..oni ho držia a nepustia ..oni ho doslova držia za nohy a sťahujú do tohto sveta ..takto sa svet nezbaví len tak ľahko temného princípu ..bude to trvať síce krátko ale pôjde to do šialenstva…ak spojíme poznane(z knihy súdu a aj nového zákona) ,že koľko rokov vydrží ten systém NWO od nastolenia po jeho koniec ,tak to vychádza na 7 rokov suzenia aké ešte nikdy nebolo vo svete a ani nikdy už viac nebude …Na konci toho suzenia príde vyslobodenie ..2020 start-2027 end ???..

    • 7 znamená plnosť. Takže môže aj nemusí to byť tak
      Ale slobodu ducha mi nevezmú tak nech plánujú čo chcú

      • Ale slobodu ducha mi nevezmú tak nech plánujú čo chcú
        to sú vznešene znejúce bláboly
        nekúpiš si lieky na obyčajný zápal pľúc, a umreš aj so slobodou ducha

        defenestrácia pomôže
        nič iné nepomôže

        • they live we sleep

          Neprehanaj s liekmy, zapal pluc vedeli nasi predkovia liecit aj bez liekov , akurat vtedy ludia mali silnejsiu imunitu. Jaka defenestracia ,, co to je za slovo , nemachruj a vzdelavaj sa vela byliniek obsahuje vacsie mnozstvo bielkovin ako maso, ale ludia zhlupli…Ten kto ma ducha a intuiciu , sa nemusi strachovst, lebo vie co ma robit, v akej sfere sa vzdelavat…

          • tenčovie

            lenže úroveň duchovného vývoja posudzuje, že nehodnotíš, neposudzuješ, neodsudzuješ, nekritizuješ, …

            a to je u teba totálne deficitný

        • Kačarinna

          Zápal pľúc sa lieči bylinkami a nie liekmi farmaceutického priemyslu ktoré majú pod palcom elity.

      • Presne tak. Okrem toho títo služobníci temnoty nemajú veľa času.

        • KOVIDBARÓN!

          ,,,,utešuješ sa hranicami času-a neni to náhodou tak,že málo času máš ty,resp.už žiadny,lebo si už v tom a dielo je už započaté,,,,temnota je rovnako večná,ako aj svetlo a obe strany sa vzájomne doplňujú k vytvoreniu dokonalosti vo výbere a tvorbe,,,,po páde a zániku prichádza vždy niečo nové,aby bola uchovaná línia večnosti a nekonečnosti zrodu vývoja dovŕšenia a zániku,,,,svetlom sa všetko zrodí a temnotou zaniká,,,,rozumný človek si tu nepotrebuje stavať veľké chýže v lesku,lebo vie že časom zapadnú prachom a po pár rokoch už stratia aj lesk a vôňu sviežosti,,,,boh je tak zvrátená existencia-že to ono tu pripúšťa všetko a to aj proti sebe samému,,,,

          • boh je tak zvrátená existencia-že to ono tu pripúšťa všetko a to aj proti sebe samému,,,,
            aj ja to tak vidím, ale má to niekoľko variánt
            1 nie je to osobnosť, je to len systém. A v systéme si každý môže bobiť všetko, čo je systémom dovolené, lebo neexistuje MORÁLNA autorita ani morálne normy
            2 sme virtuálna realita, zábava pre programátorov
            3 toto je očistec
            4 toto je väzenská planéta, sme trestanci v ľudských bioskafandroch
            5 sme virtuálna realita, ale naše duše sú tu za trest
            6 sme škola pre duše
            7 sme škola pre duše, ale boli sme obsadení parazitickým „Zlom“
            8 „Dobro a Zlo“ bez seba existovať nemôžu, v tomto vesmíre, v tejto realite sa vyvažujú, a my tu na „Zemi“ robíme výber, kam patríme
            9
            10
            11 ….

    • hľadač pravdy

      Israismael,

      Dĺžka veľkého súženia, akého ešte nebolo od počiatku sveta a už ani nebude – je presne určená. Božie slovo nám hovorí, že je to 3 ½ roka alebo vyjadrené inak 42 mesiacov alebo ešte inakšie 1260 dní (Da 7,25; Da 12,7; Zj 12,14; Zj 12,6; Zj 13,5).

      Dĺžka doby súženia je nám takto dopredu presne ohlásená. To, čo nevieme – je dátum, kedy k tomu dôjde, t.j. deň, mesiac, ani rok. To môžme iba odhadovať.

      Ja začiatok veľkého súženia odhadujem niekedy na prelome rokov 2026/2027 alebo ešte o niečo málo skôr. Teda niekedy v r. 2026? Koncom r. 2026? Na Vianoce 2026? Začiatkom r. 2027?…. A od vtedy 3 ½ roka….

      • Israismael

        Áno je to tak ako píšeš.. Je to rozdelené na tzv malé suzenie prvých 3 apol roka, a veľké suzenie druhých 3 a pol roka…. Každý človek ktory má kúsok živého ducha, ktorý nespi a je aspoň kúsok činnny, tak spozoroval ze svet od roku 2020 je iný ako býval… To nie je náhoda. . Nie je náhoda ani to, kto vládne teraz svetu akí ľudia, co nám oni pripravili a pripravujú, co sa to deje so svetom práve teraz a pod.. Toto nie je náhoda… Nepoznáme presnú hodinu Božského zásahu na konci neznesiteľného suzenia sveta , keď by sa už nevedel zachrániť žiadny človek na tomto svete, ale spoznávame jeho znaky, no a tie sú tu od r2020…

        • kvakcína je sloboda

          a kto určí, či to, čo zažívame je ešte znesiteľné alebo nie? pre mňa je už dnes tento stav, čo je nielen u nás, ale všade vo svete, neznesiteľný!!!
          pozri na mapu sveta a ukáž, kde netrpia ľudia vojnou, hladom, … všeobecne nedostatkom!!! naša? Zem nie je rajom, ale peklom

          • pre mňa je súčasný stav UŽ NEZNESITEĽNÝ.
            2 roky som nenosil rúško,
            2 roky som bojoval s protizákonnými krokmi Úradu verejného zdravotníctva a jeho doporučovacími Vyhláškami, ktoré boli vydávané za povinné.
            2 roky bojujem s nezákonnými postupmi polície voči mne.
            2 roky bojujem so stádom BioRobotov, ktorí po mne v obchodoch kričia, napádali ma fyzicky (skutočne, podal som trestné oznámenie na útok na mňa, policajt to zhodil zo stola ako „nič závažné sa nestalo“) a BioRoboti mi stále nadávali mi za „nenosenie rúška“, ktoré nikdy nebolo ZÁKONOM a ZÁKONNOU formou vyžadované, len nátlaky nezákonných vyhlášok ÚVZ.
            2 roky píšem odvolania proti pokutám, chcem ísť na súd. Príde len ďalšie potvrdenie pokuty, ale ešte sa nedá ísť na súd, lebo stále sa musím odvolať.
            Čo robíte kurva vy?
            Prečo som kurva sám??

            Iba DEFENESTRÁCIA pomôže
            Polícia je ochrana vládnucich psychopatov, polícia je nástroj proti národu.
            To sú moje osobné skúsenosti.
            Polícia dva roky koná protizákonne, lebo každý policajt dostal od svojho nariadeného policajta ústne príkazy, protizákonné príkazy, ale bude ich voči národu vykonávať.
            Každý policajt koná protizákonne, lebo mu to nadriadený prikázal.
            Polícia je v súčasnosti ozbrojená ochrana vládnucej psychopatickej mafie.
            Aký kurva začiatok veľkého súženia v roku 27?
            Už tu je, dva roky, len vy ste posraní priznať si to

          • Israismael

            Osobné tie zle stavy sú naozaj ťažko znesiteľne, čo má úprimne mrzí že sú tak pálivé do duše ..sme v čase čistenia planéty a aj duši..väčšinou sú veci ,ktoré sme vykonali dávnejšie a teraz sa to vracia ako bumerang a ešte zosilnené cez vyžarovania hviezd ..ide o pochopenie že čo bolo zle a teraz sa to vracia zosilnené ,a chce sa to rozuzlit v živote ..to však musí prežiť každý človek,pretože hovoríme tomu karma alebo aj následok toho čo sme zapricinili inému človeku..čiže , to musíme dostať späť ,dobre alebo zle.. ..keď pochopíte chybu a už viac sa ta chýba nestane tak človek sa oslobodí od tlaku ,hneď ako to pochopí…karmicke uzly ,zauzlenia,či vybitia sa chcú rozmotat(obrazne myslím) po 9 resp 18 rokoch..spomeňte si či ste niečo zle nevykonal ludom pred 9 resp 18 r..alebo vykonal aj niečo dobre pre blizneho…

        • KOVIDBARÓN!

          ,,,,svet sa zmenil po po roku 2000 a miléniu a nie v roku 2022,lebo ste asi spali a čučali vždy vo fabrikách a nič ste si nevšímali,,,,pre elity obdobie okolo roku 2000 bol cieľový bod započatia,ktorý sa nedá so žiadným iným rokom zameniť-je v tom hlboká a misteriózna symbolika,,,,svet má 4strany a z každej strany na vás sluhov temnoty doľahnú tresty a už nie iba varovania,,,,neviem ako to lepšie napísať,aby to nebolo zasa cenzúrované-čiže ste v p,,,,

      • Hladač pravdy niečo asi hovoríš a sedelo by to lebo ja som v jednom zjavení čítal že rok 2030 nebude!!? čiže cca by to mohlo vychádzať

        • KOVIDBARÓN!

          (jop-e),,,,provokovaním okoloidúcich nič nezmeníš-zmeny prichádzajú iba na základe trpezlivosti a húževnatosti,,,,nosením rúška pred biošmi by si si nič neuškodil,stačilo to mať pod nosom a ten detajl všetko vystihuje,,,,netreba nazávať snahu-bojom,to by nemal byť boj,ale neúčasť,lebo z masou idiotou sa nedá bojovať,lebo aj idioti-bioši majú svoje reakcie a pody sebazáchovy,,,,si určite roboš,alebo niečo podobné,možno dôchodca-čo je to isté,lebo si už robošoval,,,,poberáš od elity určete mesačne nejaké všimné,čo ťa tak vznáša ku oblakom volajúc po slobode odpore a demonštráciách volajúc-rozdajte nám všetko zlato sveta a všetky peniaze sveta,lebo ste si rovní,,,,tento svet vybudovali iba slobodomurári a za všetku prácu robošom zaplatili,aby to nemuseli všetko robiť oni-oni vznešení,,,,koľko idiotov robošov stavalo hrady politikom a finančníkom a koľkí roboši jazdili na ťažkých strojoch-aby zničili úrodné polia a dopustili tam vystavať krabice pre nočné smeny pod kamerami,,,,systém je premakaný a nemá slabiny,je to ako nedobytná pevnosť a nemaj nádeje,že by sa niečo davu v dnešných časoch podarilo,,,,aj rusko je silné a narazilo na odpor západu,ktorý neváha ničiť kvalitu života svojím občanom a živiteľom,lebo na toto presne rusko čaká,že si stav uvedomia ľudia mimo zbraní,,,,ale čakať bude iba do zimy,potom už zima urobí svoje a tie vaše pohodlné životy sa zamenia na nerovnosť-lebo štáty nerozdávajú občanom rovnako,ale schválne dávajú mimo pomoc okrajové skupiny ako nepracujúci,bezdetní,rozvedení,osamotení atd,,,,a nezabudni jópe zasa o mesiac prevziať výplatu,či dôchodok,,,,a nieže to v rámci odporu odmietneš,,,,

        • hľadač pravdy

          Jozin,

          ja vychádzam z Písma svätého, zo súkromných zjavení svätcov a z toho, čo sa vo svete odohráva pred našimi očami a tiež z informácií, ktoré sa ku mne dostali. Vychádzam z toho, čo je v Božom slove uvedené, že sa má udiať pred koncom a čo sa už udialo.

          Nemám vedomosť o tom, že by rok 2030 už nemal byť. Ale, čo si napísal a čo píšem ja sa navzájom nijako nevylučuje.

          Pri odhadovaní roku začatia veľkého súženia vychádzam najmä z toho, čo bolo ľudstvu ohlásené a zo súkromných zjavení svätcov, ktorí uvádzajú, že ,,človek neprávosti, syn zatratenia“ má verejne vystúpiť, keď dovŕši 30-ty rok svojho života, ako som už uviedol v mojom nedávnom príspevku v bode č.7)
          https://www.badatel.net/dr-ardis-varuje-ze-papez-frantisek-ovplyvnuje-svetovych-lidrov-ohladne-vakcin-a-pandemie/#comment-139295

          Za najpravdepodobnejší rok verejného ustanovenia svetovlády a verejného vystúpenia svetovládcu – Antikrista pred ľudstvo odhadujem rok 2026, skôr jeho druhú polovicu, možno na Vianoce 2026, ako som uviedol vyššie.
          Odo dňa verejného ustanovenia svetovlády a oficiálneho ujatia sa vlády Antikristom nad svetom, od toho dňa začne plynúť tých 1260 dní veľkého súženia, akého ešte nebolo od počiatku sveta a už ani nebude, a ktoré si skutoční kresťania už vo vyhnanstve budú odpočítavať.

          Takže áno – môže to byť tak, ako píšeš a vychádzalo by to, že rok 2030 už ani nemusí byť.

          • hľadač pravdy

            No, mal by som sa trochu poopraviť a upresniť uvedené….

            To, že by rok 2030 už ani nemusel byť – by platilo v prípade, keby začiatok veľkého súženia začal v prvej polovici roku 2026, teda keď by Antikrist verejne vystúpil do konca júna 2026 – vtedy by to mohlo sedieť, aj to len čisto matematicky – jednoduchým odpočtom dní súženia, ale aj tak by to nemuselo platiť (pozri nižšie).

            Čo k tomuto hovoria svätí, citujem:

            ,,Po pádu Antikrista začne obrácení národů, ale nový příchod Krista nebude okamžitý.”

            ,,Podle slov Písma svatého bude jak vystoupení Henocha s Eliášem, tak pád Antikrista předzvěstí blízkého konce světa. A jako červánky věstí nadcházející východ slunce, bude i příchod Henocha a Eliáše pro lidstvo znamením, že se přiblížil nový příchod Krista. Proto prorok Daniel uvádí pro panování Antikrista 1 290 dnů a dodává: „Blaze tomu, kdo vydrží, a dožije se tisíce tří set třiceti pěti dní“ [Da 12,12]. Svatý Jeroným i další říkají, že po pádu Antikrista až do návratu Krista uplyne ještě 45 dnů. Bůh by tedy bezbožným ponechal k obrácení ještě 1 ½ měsíce. Takový výklad však bude asi sotva správný, protože pak by se ke konci světa na den přesně znal Kristův návrat, který je podle Jeho slov skrytý i andělům v nebi. „O tom dni však neb hodině neví nikdo“ [Mt 24,36; Mk 13,32]. Rovněž tvrzení jiných (např. Seb. Barraba), že Kristus přijde až po sedmi letech, je pouze libovolnou domněnkou. Řádová sestra Nativitas naopak říká: „Po pádu Antikrista a jeho přívrženců nepřijde soud ihned, přestože si jej věřící netrpělivě přejí. (…) Přejde ještě nespočet roků do příchodu Syna člověka.“

            Řečené mezidobí by tedy mělo zjevně sloužit k obrácení stoupenců Antikrista, zotavení spravedlivých a k přípravě na příchod Soudce světa. Národům, jež se oddaly Antikristu, nyní vzejde světlo; skrze osvícení Duchem Svatým poznají pravého Boha. A oheň, který Bůh podle Ezechiela (38,22) a Apokalypsy (20,9) sešle z nebe na Magoga, tj. nepřátele Boha nebo stoupence Antikrista, je podle svatého Augustina osvícení Duchem Svatým. Je to oheň, o němž Kristus praví:

            „Oheň na zemi hodit jsem přišel, a co chci (jiného), než aby se vznítil“ [Lk 12,49].
            Ohledně tohoto ohně Bůh skrze proroky praví: „Ukáži svou velikost a svatost, zjevím se před očima mnohých národů, a zvědí, že já jsem Hospodin“ [Ez 38,23].

            Také mnoho dosud neobrácených Židů zdvihne své oči a obrátí se na křesťanství. Pak by byl konečně jeden ovčinec a jeden pastýř, jak předpověděl Kristus [Jn 10,16]. Na zmíněné obrácení očividně naráží prorok Daniel, kde říká: „Blaze tomu, kdo vytrvá, a dožije se tisíce tří set třiceti pěti dní“ [Da 12,12]. 1335. den je 45. po smrti Antikrista. V tom čase se již křesťané spolu s biskupy a kněžími vrátí z pustin do svých domovů. Také obraz Antikrista bude všude odstraněn a kostely znovu vysvěceny.

            Řádová sestra Nativitas praví:
            „Ze všech stran nyní vyhledávají kajícníci Církev svatou, aby je přijala poznovu do svého lůna. (…) Veškerá obec věřících zpívá kajícné, děkovné, pochvalné a jásavé písně ke cti Pána.“ Obrácení národů by pak mohl následovat nový rozkvět Církve.

            Svatá Hildegarda prorokovala: „Jakmile bude syn zhouby poražen, Syn člověka před koncem času světu nádherně zazáří, takže skrze něj bude veřejně uznána pravda a falešnost syna zhouby zavržena. Bůh svaté Hildegardě sdělil: „Ke konci světa nevěsta mého Syna (katol. církev), byť i předchůdci syna zhouby i jím samým (Antikristem) ve svých dětech mnoho postižena a trápena, přesto nebude zničena. (…) Naopak se na konci času mnohem silněji a mocněji pozdvihne a bude ještě krásnější a velkolepější.“ Tady i v časech Antikrista, který sice mohl s Církví bojovat, ale ne porazit, se naplní Spasitelova slova: „A brány pekelné ji nepřemohou“ [Mt 16,18].

  2. Tak takhle bych to chtěl umět napsat. A rád přikyvuji. 🙂 Ze zvědavce
    včera 13:23
    Bohatství a moc „elit“ přímo vylučuje svobodu chudých a skutečnou demokracii
    Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
    Zatímco „elity“ prostřednictvím svého bohatství ( vlastní obří banky, korporace, investiční fondy, obrovské pozemky, četné nemovitosti ad. ) zotročují celé státy, kupují si hlavní média, instituce a politiky většiny zemí světa jako své loutky (ČR není výjimkou), chudí jsou pouze jejich naivními otroky, kteří hýkají blahem, když jim tyto loutky pokrytecky z televizních obrazovek sdělují, že jsou konečně svobodní a žijí v demokracii. Chudoba je pojem hodně relativní, ale pokud nevlastníte majetky v řádu stovek miliard, jste pro „elity“ západního světa jen nýmandi. Jak můžou být moderní otroci svobodní, když při pouhém vyslovení nesouhlasu s uspořádáním tzv. svobodného světa riskují nálepkování, vyhazov ze zaměstnání či z bytu ze zástupných či falešných důvodů, persekuce či dokonce vězení ? Jak můžou být svobodní, když musí elitářům platit půjčky reálně neexistujících peněz i s mastnými úroky, chodit do jejich fabrik, makat jako paka a držet hubu a krok, protože jinak skončí jako hladovějící bezdomovci na smetištích i se svými rodinami ? Jaká to je demokracie, když o všem důležitém vždy a všude rozhodují bohaté a tím i mocné „elity“ ukryté vždy v pozadí a v bezpečí svých rezidencí, a to bez ohledu na výsledky „svobodných“ voleb do parlamentu či prezidentského úřadu ? Jaká je to demokracie, když zákony vždy platí pouze pro chudé, zatímco superboháči jsou prakticky nedotknutelní a beztrestní ? Aby šli za něco do vězení, museli by loupit nebo vraždit v přímém televizním přenosu a ještě přinést potvrzení, že nejsou magoři a nejednali v pominutí smyslů. Jak může promile elitářů tak dlouho a tak moc ovládat miliardy lidí, dramaticky určovat jejich osudy a životy, posílat je výlučně za své chamtivé zájmy a obrovské zisky do nekonečných konfliktů, válek a krizí, pravda vždy pod falešnými a dobře znějícími důvody ? Na tyto a další otázky nechť si přemýšliví lidé odpoví sami. Já už správné odpovědi znám hodně dlouho.

    398056

    Ono taky je na zamyšlení to co sdělují na teď na
    ŽIVĚ – Pokřivená zrcadla tohoto světa – studio Midgard
    Pohledy do různých oblastí našeho bytí a uspořádání společnosti – POZOR! jen pro otrlé!
    Kdy
    út 23. srp 2022 21:00 – 23:00 Středoevropský čas – Praha
    Pravděpodobně najdete později v archívu.a byla tam ze začátku i zmínka o soupeření dravčích typů // kapitálu? s UI která je už asi přečetla tak tlačí na pilu protože je tlačí čas a vlastně Putin už i poměrně časem vzdáleně mluvil o tom že ti kteří ji budou mít na úrovní tak budou ve výhodě a tam se dá říci že ji mohou mít, Rusku jemu zamýšlená opatření navzdory & sankce podařilo obrátit proti škodičům.

  3. Keď nebudeme nič vlastniť, nebudeme mať potrebu ctiť majerok, pretože to nebude prienik “súkromných záujmov (Rousseau, Spoločenská zmluva). Teraz keď každý niečo vlastní, neničí nikto majetok druhých, pretože by to mohlo postihnúť aj môj, tvoj, náš majetok (nepočítam špeciálne prípady pomsty, vandalstva a tak). Neničiť cudzí a neznámy majetok je všeobecne prijatý a uznávaný princíp, lebo v konečnom dôsledku je tým chránený aj môj majetok.
    Ak však nikto nebude nič vlastniť (ako za socíku), len pár elít, potom tento princíp stráca zmysel. Väčšina spoločnosti sa nebude obávať, že keď masa vytočených ľudí začne ničiť okolo seba majetok, že by bol postihnutý majetok niekoho z tej masy… bude to prevažne majetok miliardárov… jasné, že bude polícia a tresty – ale tie sú aj teraz. Teraz ale neexistuje obrovská masa nemajetných.
    Tento projekt sa mi nezdá udržateľný.
    Možno len neviem odhadnúť servilnosť a poslušnosť más.

    • Tak „programovací filmy možná už tenkrát zamýšleného „velkomožnými tedy jsou.
      https://uloz.to/hledej?q=hunger%20games%20hladov%C3%A9%20hry

    • pametník

      To si zase pekne zapotil , Nikdy viac majetku ludia nevlastnili ako za sociku. V kapitalizme vecsina ludi vlastnila NULU majetku preto bolo aj heslo Proletari vsetkych krajin spojte sa. A z dejepisu vieme , ze proletar je clovek co nic nevlastni len svoju pracovnu silu napriek tomu , ze pracuje od rana do vecera. Cize sa nedeje nic zvlastne len sa stav spolocnosti vracia tam kde ma byt v kapitalizme . Ale trdla hladaju tajomstvo div ze nie na plute.

      • „Utrpenie moderného človeka spočíva v neustálom porovnávaní sa s inými!“ – J-P.Sartre

        1/ Za socíku sa ľudia neustále ľudia porovnávali s papalášmi – dnes sa ľudia porovnávajú s „celebritami“ a politikmi – a oni s nimi – „Čo je dovolené bohovi – nie je dovolené volovi! Moja žena robila v tzv. „diplomatickej“ predajni – pod zástierkou predaja luxusného tovaru výhradne pracovníkom zahraničných ambasád, tam chodili všetci papaláši a ich zlaté detičky – ktorí chodili lietadlami do Juhošky a Talianska hrávať tenis len tak!
        2/ „Znárodnenie“ a prechodné „družstevné“ spoluvlastníctvo malo len neutralizovať nespokojnosť tej najväčšej chudoby – lúzy. Kto na VŠ povinne čítal „vedecký“ komunizmus, vie, že komančovia pripravovali zabratie aj družstevného majetku /a zdieľanie spoločných bytov viacerými rodinami – ako teraz nemeckí marxisti/ – už vtedy pripravovali NWO a Veľký Reset!
        V ČSR bolo pár obcí, ktoré pred 1948 vlastnili = zdieľali spoločný majetok – mali spoločné nehnuteľnosti – cesty, obecné priestranstvá, evakuačné priestory, školy, obecný-besedný dom aj krčmu, strojový poľno park, spoločné výrobne – na spracovanie poľno produktov s pridanou hodnotou! To všetko funkčné a prosperujúce im po roku 1948 vzali, hodili to do štátneho deravého vreca, nechali rozkradnúť ako dnes – aby mohla prebehnúť sanácia majetku „inými rukami iných vlastníkov“ – blbci to vidia ako budovanie za socializmu – lebo pamäť národa je krátka – tiež pri tom prebehla výmena obyvateľstva – výmenou pracovnej sily. Tam kde u „kulakov“ pracovali miestni – odrazu v obci pracovali prišelci, ktorým komunisti pridelili byty v domoch vyvlastnených a emigrovaných majiteľov! Veď to mám každý deň pred nosom!
        3/ Kto si neujasní pojem, čo to bola za socíku nomenklatúrna mafia – nechápe vôbec globálnu marxistickú mafiu – kozmopolitne organizovanú po celej Zemi! Celá EU je jedna židomarxistická mafia! USA detto! Tá lokálna gangsterská násilná mafia po 89., je len periféria moci židomarxistov s bielymi goliermi – na špinavú robotu a ovládanie tých dole! Teror pokračuje od 1948! Lúze zapchali huby základnými vecami! A celý národ budoval 40 rokov to, čo tie kurvy pripravovali rozkradnúť po 89.!
        4/ O tom, ako bolo dobre za socíku môže hovoriť len človek ZABRZDENÝ na 4. priorite – ktorý kvôli mise šošovice nedorástol na 3. prioritu – informácie, vedomosti, 2. prioritu – história, a 1. prioritu – svetonázor – a ten bol a je nahradený ideológiou!

        Obyčajné prasa – ošípaná – je na tom mentálne lepšie, ako dobrovoľní otroci – prasa keď má hlad, tak nesníva o tom ako bolo dobre s plným bruchom – „prasaťu v žite“ – ale od hladu KVIČÍ a vytláča dvierka z chlieva! Vy skapete od hladu a ani nepípnete!

        Vysoké hry ruskej mafie – o tom, čo to JE sovietska moc! Keď „ruská“ mafia – tak židovská ruská mafia.
        https://www.mojevideo.sk/video/1a21a/vysoke_hry_ruskej_mafie_cast1_(dokument).html
        https://www.mojevideo.sk/video/1a238/vysoke_hry_ruskej_mafie_cast2_(dokument).html
        https://www.mojevideo.sk/video/1a281/vysoke_hry_ruskej_mafie_cast3_(dokument).html
        https://www.mojevideo.sk/video/1a2f0/vysoke_hry_ruskej_mafie_cast4_(dokument).html

        https://affirmativeright.blogspot.com › 2017 › 07 › the-melodramatic-satanism-of-alexander.html
        The Melodramatic Satanism of Alexander Dugin
        It is the cosmic underworld, the metaphysical catacombs for the Gnostic to hide, not from the persecution of man, but from the world and their own conscience. In this sense, Dugin’s fourth political theory is a typical form of „left hand“ Gnosticism, more or less identical with what we in the West call Satanism.

        https://www.youtube.com › watch?v=xlBNLp5qXso
        Alexander Dugin : Zionism is Jewish Satanism & The Third … – YouTube
        Philosopher Alexander Dugin tells what Zionism is as the state ideology of Israel. Why Jews believe that they are the chosen people. What is the meaning of t…

        • Maroš, nejeb še!
          Ta za socíku glupaci vládli a ňe náhodou!
          Ale ňebuľi take vymoženosci, jak dňeška!
          A ľudze ešče ňemaľi teľo dluhov v banke!
          Dňeška Sodoma Gomora a už končí!😉😁

        • Dugin – obviňovaný neznalými, alebo priamo dezinformátormi – hovorí o vzniku sionizmu a datuje ho do obdobia vzniku siekt sabatistov a frankystov /poľskí aškenázi chazarskí židia/. V krátkosti ozrejmuje judaizmus a jeho hlavnú tézu – príchod Mesiáša – čo je hýbateľom celého židovstva a zároveň to, prečo sa židovstvo štylizuje do role spasiteľa a hovorí si národ, hoci ide o sektu. Dnes židia – chazarskí, teda judaizovaní – systematicky likvidujú pravých semitov – Palestínčanov. „Vtip“ je v ponímaní rozdielneho prístupu k „problému s Mesiášom – podľa tóry a podľa talmudu. Podľa talmudu – judaizovaní židia – Chazari – sú presvedčení, že Mesiáš príde, až oni urobia v najväčšom chaose na Zemi poriadok /až skape posledný Gójim/ a teda príde im na pomoc v čase najväčšieho Chaosu – vojny – aby im to pomohol dokončiť /satanizmus, krvavé obete, sakrálne obete, utrpenie/, Podľa ortodoxných židov – podľa tóry – mesiáš príde, až ľudstvo=židovstvo dosiahne svoj vývojový vrchol – odbočím – všimnite si tú indoktrináciu Gójimov – boh sa im ukáže, až dosiahnu správne „vibrácie“! Teda – skrátene.
          Dugin hovorí o tom, ako to sionisti zobrali do vlastných rúk – stačí, keď sa pár sektárov vyhlási za Mesiáša a chucpe svetovláda sionistov má svoje obhájenie! Stačí sa vyhlásiť za Vovolených a uchopiť moc! V mene „mesiáša“. Začal sa generálny útok proti ľudstvu – ktoré toto, čo sa deje – vôbec nevníma, lebo je zhypnotizované. Idea vyvolenosti židovstva je kozmopolitne nákazlivá a príťažlivá pre každého žida kdekoľvek na planéte! A stačí tomu len správne zaveliť! /A že prečo židia držia spolu – spája ich mesiášsky – spasiteľský = mocenský komplex/. Už sa stalo a Dugin bije na poplach kvôli všeobecnej nečinnosti voči tomuto generálnemu útoku sionistov! Teda – treba prevziať iniciatívu a do protiútoku! No a toto je tŕňom v oku sionistov, ktprí svoju ofenzívu zakladajú na stereotypnej „reaktívnosti“ nežidov – ako stáda bez vlastnej predátorskej iniciatívy. Ani Sviatoslav by nikdy nečinnosťou nerozvrátil Chazarský kaganát, keby sa len prizeral chazarskej nadvláde.
          https://ulozto.net/file/3eEJwgWkzdKq/zidovska-nevyhlasena-valka-lidstvu-pdf#!ZGN1MwR2AwN4LJMyBTMvMQAxBQuzLaSYMUc1omOaZJc6ZGx1Mt==

      • Asi si nepochopil Agendu 2030.
        To nie je návrat do kapitalizmu. To je reset spoločnosti. A niekto pripravil nové počiatočné podmienky. Ovšem iné, ako za kapitalizmu aj socializmu.
        Agenda 2030 NIE JE KONŠPIRÁCIA. WEF sa netají svojimi cieľmi.

        • KOVIDBARÓN!

          ,,,,reset musí nastať a dokonca pár rokov už mešká,lebo po roku 2000 sa nekonala veľká očakávaná zmena ako lietajúce elektroautomobily a ľudská spoločnosť v moderných odevoch,ktoré človeka chránia a obsahujú množstvo funkcií,či hromadné lety na iné planéty atd atd,,,,dokonca si myslím,že ľudia po roku 2020 už nemali pracovať a všetko mali robyť roboti a umelá inteligencia,,,,vízie zo 60tých až 80tých rokov sa nekonali,,,,doba sa jednoducho zámerne zastavila-lebo mars je neobývateľný,alebo ťažko obývateľný a elite neostáva nič iné,ako tu zostať s vami hniť,ak vezmem do úvahy veľkú priepasť medzi elitou a robošmi v prispôsobovaní sa,tak sa neni čomu diviť,že tu chce niekto popratať-hlavne ak na to má,,,,elita ako predátor v tomto priestore a nárokový zaberač všetkého na čo si zmyslia,,,,oni vám rozdali-oni vám vezmú,,,,onen boh vás nechal premnožiť sa,lebo sám dobre vie,že ak chce čo najviac diamantov-musí byť aj veľmi veľa kameňa a skál,,,,viem si predstaviť aj agendu s nižším číslom veku,,,,taká studená vojna tomu bola blízko a technika bola cca tá,ako dnes,len nebola dostupná verejnosti,budete sa diviť,ale po resete nebude treba všetko to čo máte dnes,,,,

    • pri socíku mala veľká časť obyvateľstva svoj byt alebo dom, plus svoju záhradku, svoju chatu/chalupu. V kapitalizme ani v tom čase, ani teraz, NEMALA a NEMÁ väčšia časť obyvateľstva žiadnu nehnuteľnosť.
      Zuby sme mali v socializme lepšie ako obyvatelia kapitalizmu
      Vzdelanie bolo omnoho dostupnejšie pre naozaj schopných a inteligentných, ale nemajúcich peniaze na vzdelanie (lebo v socíku nepotrebovali peniaze na vzdelanie) študentov, ako teraz alebo aj vtedy v kapitalizme

      Dendy, mene píš a viac rozmýšľaj. Ak niečo nechápeš, pýtaj sa a netvrď hlúposti.
      Toto isté som ti už radil v diskusii na AE

      • Ja som neporovnával socík a kapitalizmus, len som sa zamýšľal nad novým svetom. Oponujem, že v kapitalizme väčšia časť nemala a nemá nehnuteľnosť – to je predsa zrejmý nezmyslel. Ak niekto spláca hypotéku, spláca majetok ktorý vníma ako svoj – inak by to predsa nerobil. Nechápem čo majú s majetkom zuby – kto má peniaze má dobrého zubára? Ja mám peniaze a nemám dobrého zubára. Mám vyskúšať všetkych aby som ho našiel?
        Netvrdím hlúposti, zamýšľam sa.
        Za socíku sa vlastnil osobný majetok, nie fabriky, mestá, lesy, cesty… a tak sa aj k nemu obyvateľstvo správalo – je to všetkych a nikoho… tak to bolo myslené (že za socíku nikto nič nemal). A samozrejme sa tak aj ľudia správali – o svoj majetok – dom, záhradu sa starali, o “verejný” (cudzí) nie… rovnako ako teraz. Kto vlastní cesty? Štát. Parky? Štát. Školy? Mestá – štát – nikto (konkrétny).
        Nechápem – poraď mi – prečo by v NWO mali tí, čo nebudú nič vlastniť mať úctu k cudziemu majetku a ochraňovať cudzí majetok.
        Rozmýšľam – ako sa budú ľudia asi správať k bytu / autu / domu ktorý vlastnili, ktorý predali pretože boli pritlačení k múru a v ktorom naďalej bývajú ale za nájom s vedomím, že o ne môžu kedykoľvek prísť administratívnym zásahom. Rozmýšľam o udržateľnosti NWO. Máš v hlave nejaký scénár?

        • Grean reset 2225

          Aha ,hlupost pokracuje

        • Oponujem, že v kapitalizme väčšia časť nemala a nemá nehnuteľnosť – to je predsa zrejmý nezmyslel.

          https://www.24hod.sk/analyza-devat-z-desiatich-slovakov-vlastni-nehnutelnost-v-ktorej-byva-cl482658.html
          citujem z článku:
          Deväť z desiatich Slovákov vlastní nehnuteľnosť, v ktorej býva. V Európe je väčší pomer už len v Rumunsku. Napríklad v Nemecku alebo Rakúsku je to zhruba 50 na 50.

          takže, Dendy, predtým ako niečo tvrdíš, aspoň rýchlo prever na Internete, či netvrdíš nepravdivé informácie

          áno, myslenie ľudí za socíku bolo vo vzťahu k verejnému majetku hlúpe.
          Ja ale tiež odmietam kapitalistické vlastnenie, lebo dúfam že aj ty už teraz vidíš, že máš svetových vlastníkov ako ročild, ktorý ide depopulovať jemu nepotrebné miliardy otrokov.
          Čiže súčasné vlastníctvo je využité voči obrovskej väčšine ľudstva. Čiže zlé pre ľudstvo.
          Ale netvrdím, že súčasné ľudstvo sú miliardy „dobrých“ a mysliacich bytostí. Možno si súčasné „ľudstvo“ naozaj zaslúži depopuláciu a likvidáciu miliárd ľudských, tupých a nepotrebných Biorobotov.
          Problém je v tom, že pre ročilda nie je rozdiel v depopulácii masovo sa rozmnožujúcich agresívnych primitívov a depopulácii pracujúcich, pomáhajúcich, rozmýšľajúcich a slušných ľudí.
          Pre ročilda sme všetci odpad.

          https://m.vk.com/video-175862019_456246223?list=6b512a5352e22774ee&from=access_hash
          toto je vyhlásenie židovského rabína (myslím, že on je rabín), o nás, ktorí Židia nie sme

          väčšina manuálne pracujúcich v kapitalizme má na hovno zuby, lebo nemajú na zubára

          Rozmýšľam – ako sa budú ľudia asi správať k bytu / autu / domu ktorý vlastnili, ktorý predali pretože boli pritlačení k múru a v ktorom naďalej bývajú ale za nájom
          za nájom tam budú bývať prvý rok, potom budú vyhodení alebo depopulovaní.
          ročild nepotrebuje tie byty, ročild potrebuje aby sme zdochli od hladu, aby nás vyhodil z bytu aby sme zdochli, a tie byty potom v pohode dá vyhodiť do vzduchu.
          Takže ročildovi je šumák, že sa ukradnuté byty za rok zdevastujú, lebo neráta do budúcna ani s bytmi, ani s nájomníkmi.

          NWO nie je o udržatelnosti života 7,9 miliardy nepotrebných otrokov.
          NWO je o likvidácii 7,9 miliardy nepotrebných otrokov.
          Byty sa po depopulácii 7,9 miliardy otrokov zbúrajú, aby mal ročild pekné čisté lúky a lesy na celej planéte.

          áno, scenár mám, ale je k hovnu, lebo na planéte máš 6-7-7,5 miliárd hlúpych Biorobotov, ktorí nie sú schopní spracovať žiadne informácie okrem toho, čo povedali v televízii.
          Scenár nie je pre Biorobotov, ale pre ľudí.
          Ľudí je málo

          • KOVIDBARÓN!

            ,,,,treba rešpektovať voľný trh a rozhodovanie ľudí-čiže právo na objekt či vec má jeho vlastník a vlastníkom sa staneš tak,že si to odkúpiš,alebo inak získaš,,,,vec sa má tak,že ak by tí akože rozumnejší mali dostatok rozumu a poznatkov-tak by sa nemnožili a neprinášali na svet do tohoto nešťastia mysliacich,lenže koľko skutočne mysliacich sa narodí z nejakého počtu nemysliacich,,,,pri tehotenstve sa deti v nejakomobdobí programujú na tento svet a zrejme im nie všetko pri tom programovaní víjde,lebo vyvrhnú sa aj tzv.dobré kazy a možno,že onen programátor aj zámerne vynecháva,,,,ale určite existuje spôsob ako sa dostať lepšiej úrovne existencie,,,,duše sú jednoducho slabo chránené pred zlodejmi a je to dosť kanibalizmus od stvoriteľa,lebo takto hádže vlkom akoby kosti a oni si na to už zvykli,,,,jedna vec je ale istá,že onen boh sa krvi neštíti a utrpenie druhých je mu veľmi blízke,,,,jasné,že stavby sa budú búrať a budú tu oázy ako z rozprávky-nanotech a hlavne už novšie vyššie formy to hravo zvládnu a bude to zrejme aj raj nad očakávanie,,,,nevidím v tom ja osobne problém tu nebyť ak si to niekto želá a postará sa o to,aby tomu tak aj bolo,ak teda niekto lepší vytvorí na tejto planéte takéto božské dielo,pretože táto planéta je inak dosť škaredá a pripadá mi ako špinavé a zodraté montérky,,,,napríklad architektúra slovenska je mizerná-stavia sa tu iba účelovo a nič nieje skutočne kvalitné-sú to stavby chaosu a ľudia čo tu žijú mi pripadajú ako zavadzajúce zbytočnosti,ale 3-4tisíc neskazených slovákov by som ponechal v obehu,,,,ak si predstavíš,že preprava bude v minútach,tak ti nebude vadiť ak tvoj kámoš žije 20km od teba a medzi vami je iba oáza,kde za terajších stavov by ste žili v jednom činžiaku,,,,ekológia,energie a zdroje sú budúcnosť,ale iba pre ponechaných-ostatok musí preč,ako masy nevhodné pre život v dokonalejšiom svete v rovnováhe so všetkým,,,,

    • Ked nebude plebs nic vlastnit,tak nebude treba pravnikov,notarov,realitnych kancelarii a ich agentov,exekutorov,financne institucie poskytujuce pozicky a uvery ,pretoze ak nic nevlastnis,tak nemas o co prist a taktiez nemas cim rucit.Ale spravne poznamenal Jop,chazarska zidosionistickoiluminatska satanisticka mafia ROTHSCHILD a spol. v novom zresetovanom svete nepocita s ucastou 90% ludstva,a tym je tento problem vyrieseny.

  4. Vyzerá to tak, že politici na celej tejto vyšinutej planéte sú dotlačení plniť príkazy sion-boha, ak im je život milý: Buď poslúchneš, alebo uvidíš! (alebo už nič neuvidíš…)
    Toto je vojna. Tretia svetová. Posledná. Zatiaľ studená, ale môže sa to rýchlo zmeniť…sion-boh totiž zrejme nepočítal s tým, že ovce tak rýchlo prezrú a začnú sa stavať na odpor. Jeho veľký čipovací plán sa nenapĺňa rýchlosťou, akú by si želal. Stĺpy boha Sionu by sa možno už najradšej od tohto dávno naplánovaného masakru odklonili, lenže to nie je možné: majú medzi sebou prísahy. A vieme, čím sa za ich porušenie platí.

    • Israismael

      Veľmi správne postrehy Emily.. Trochu by som len poopravil tu pasáž o vysinutej planéte.. Viem ako to bolo myslene, ze vysinuti ľudia =vysinuta planéta..
      Ľudia si myslia, ze si so Zemou môžu robiť čo chcú lebo sú,, krali“ planéty, najvyšší tvor na Zemi.. No ale pravda je iná.. Ľudia sú tu pre svoj vývoj, a to hlavne vývoj ducha a nie tiel, pretože telo je len schránka… Ľudia sú tu len ako hostia na tejto Zemi, ktorej majiteľ je niekto kto ju ešte predom stvoril, prv než bol človek.. No a takto sa hostia majú správať v,, dome“ hostiteľa ako sa oni celé tisícročia spravaju?? .. To asi netreba komentovat

      • Ďakujem, Israismael, za Vašu triezvu reakciu. Áno, súhlasím…
        Môj predošlý komentár upresním:
        Sion-bohom vyvolená kasta sa svojskou stratégiou plánovane a starostlivo pričinila (a stále v tom pokračuje) o totálnu devastáciu našej planéty. Táto partia sa postarala o to, aby obyvatelia Zeme otrávili ovzdušie aj spodné vody, aby moria a oceány zasypali nebezpečným odpadom, pôdu vytrvalo zamorovali toxickými „hnojivami“ toho najvyšinutejšieho zloženia… Počasie si už – zdá sa – robí, čo chce, a nie iba to, čo chaoticky naplánovali súčasní, samozvaní velikáši. Mám pocit, že keď sa im celé ich šialené vyčínanie vymkne z rúk, až potom si uvedomia, že sú s nami na jednej a tej istej, stále hlbšie a hlbšie potápajúcej sa lodi. Ak neprežijeme my, neprežijú ani oni. A vieme, že samoľúbi narcisti sú ľudia asi najprecitlivenejší – aj keď, žiaľ, iba sami na seba. Asi až potom (a práve oni) budú volať o pomoc 10. planétu, po celý čas pred nami starostlivo utajovanú.
        Bude im, pochopiteľne, odpustené; veď ktorý normálny, milujúci rodič by „odpratal“ svoje dieťa? Ani čo aké nepodarené by bolo…
        Naši likvidátori vedia, že vyjdú so zdravou kožou, lebo Láska netrestá. Láska odpúšťa. Donekonečna. Presne tak, ako to počas krátkeho pobytu na našej Zemi ukázal Pravý Ježiš.
        Po Jeho krutej smrti zavládla Tma. Na miesto Pravého, zavraždeného Ježiša (ktorý mal iba Otca, matku nemal; jestvoval vždy) „zasadol“ Ježišom predpovedaný falošný kristus (tento pre zmenu mal iba matku – Židovku; tu zas – naopak – chýbal otec).
        TMA po smrti Pravého Ježiša (toho bez prívlastku „kristus“) trvala hádam až do covid-šialenstva.
        Začína sa brieždiť. Boh Sionu je odhalený. Je na ňom, či pokorí svoje ego a v budúcnosti sa dokáže vpratať do svojej kože, alebo si radšej zvolí smrť. Ja mu, aj celej jeho kumpánii doprajem, aby sa rozhodli pre to prvé.

        Ja si, Israismael, myslím, že život (aspoň na jednej z planét) musel byť vždy, rovnako, ako aj celý vesmír musel byť vždy. Lebo z ničoho sa niečo tvoriť nedá. Aj Stvoriteľ s Ježišom museli byť vždy (v tomto zrejme biblia neklame). Na portáli Bádateľa som v minulosti už zverejnila, ako som k takémuto záveru dospela: Sliepka nikdy nepochopí, prečo trikrát tri je deväť, lebo jej nízka kapacita mozgu jej to neumožňuje. Pre nás (o čosi od nej rozumnejších) ľudí vypočítať takýto príklad je maličkosť. No na úplné pochopenie absolútneho nekonečna nemáme bunky ani my pozemskí ľudia, lebo boh Sionu nás ranil nedokonalosťou. Ak sa nám Pozemšťanom podarí vyhrať tento posledný, vyčerpávajúci boj proti sprisahanej partii boha Sionu, Stvoriteľ vráti celému ľudstvu dokonalosť a budeme sa diviť, ako všetko nepochopiteľné je zrazu jednoduché a samozrejmé.

  5. KOVIDBARÓN!

    ,,,,nič nevlastniť-nebyť vlastníkom svojho ducha-svojej duše,,,,moja duša-môj dóm,,,,kto nemá dušu-nemá ani dómu,,,,upíri nemajú dušu a nenávidia menšinu s dušami,,,,prečo by ste mali vlastniť nejaky dom nehnuteľnosť-keď ju nemáte zo svojích skutočných zásluh a z vlastného potu???? všetko máte na splátky z upírských bánk a to vedome a lstivo k oslave svojej chytrosti a spustlosti,aby všetci videli a závideli a aby ste sa odlišovali,,,,kto má rozumu,tak by ho to mohlo už dávno napadnúť,že tie nehnuteľnosti sú brutal predražené a všetko sa točí iba okolo hypoték,,,,a davy-masy na to skočili a vyblískané chýže si nechali postaviť na blate,na močiaroch,na úrodných poliach ako samovrahovia,,,,developer je vaším čertom,ktorý vás vtiahne do diablovského projektu vízie raja na zemi na podpis-na zmluvu,ktorý aj tak dá „siedmy“ zpáliť,,,,vaše dlžoby voči bankám prenášate na celé spoločenstvo,lebo váš hlad po kráse lesku a farebnosti vás opantal do nepríčetna,,,,a pátam sa vás JA-a ktorý z vás je bez viny a ktorý z vás za tú záchranu skutočne aj stojí????!

  6. Lud sa može vzbúrit a zlikvidovat zlosynov.Lenže lud ide radšej podla takzvaných demokratických zákonov,/ ktoré zlosyni porušujú / a preto radšej poslúcha idiotov.To je pre ludstvo katastrofa,Idiot rozkazuje a posraný debil poslúcha.

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,ten posratý debil je zamestnancom idiotov,lebo sám o seba by sa nedokázal postarať,,,,ľud sa nemôže vzbúriť,lebo sa bojí nepoznanej sily,toto nieje 17te storočie,kedy ešte neboli satelity lietadlá lasery či mobily či superzbrane a chemické zbrane,,,,zabudli ste,že nemáte ako ľud žiadnu moc-iba ak hneď prestať pracovať-čo nikdy neurobíte,lebo táto práca za vysokú plácu a výhody-sa vám jednoducho veľmi vyplatí a chudoba by sa vám hnusila,,,

    • Veta, ktorá si zaslúží všimnutia si jej &&&

    • tak presne,Milanko

  7. Víte, bratři Slováci, za vašeho občana, poté pana presidenta Gustava Husáka se nám žilo jako v ráji. Byl jsem čerstvě ženatý, obyčejný dělňas, ale měl jsem se fajn. Takovou degeneraci, která dnes probíhá způsobil 89 se všemi těmi grázly, kterým šlo pouze o vlastní prospěch. No samozřejmě, lidičkové se zhlédli v pozlátku kapitalismu. Já jsem skutečně věděl co přijde, protože jenom doma mám snad tisícovku knih a že za socialismu vycházela skvělá díla jak západních tak východních autorů a klasiků. Nikdy jsem nebyl ve straně, ale to popřevratové komunistické motto- Až skončí vám sen o zlatém teleti, krajinou cizí půjdete o žebrácké holi, se dnes naplňuje. Nemusel jsem ani cestovat po USA, člověku stačilo shlédnout filmy podle skutečných událostí ze 60 a 70 roků a hned pochopil, jak si prostí lidé na tom vysněném západě a ve státech žili. My jsme si proti nim žili jako králové. Oni žili jako ve středověku. Víte, lidé se dají oblbnout rychle, obzvláště ti duševně méně zdatní. Když společnost vychovává omladinu v takovém módu jako dnes ty naše, mohou z nich vyrůst pouze sobečtí a duševně omezení lidé, což právě globální plutokracii vyhovuje. Bez změny systému, znovuujasnění si životních hodnot nemůže tato společnost přežít. A proto děkuji, že jsem mohl strávit téměř 40 roků v normální socialistické společnosti i s jejími chybami, protože i s nimi to byl velmi slušný život. Jak řekla svého času R. LUXEMBOURGOVÁ – SOCIALISMUS NEBO BARBARSTVÍ.

    • Blahozelam Vam k mudrim slovam. Ostava len dufat ze padnu na urodnu podu.Realita je taka , ze kapitalizmus sa da obhajit len hlasanim hluposti ako nas vecsina diskutujucich trvale presviedca. Nik si neuvedomuje , ze kapitalizmus na ukrajine a v rusku uz chce od svojich obcanov aby mu dali svoje zivoty , zdravie a majetok , bum ,bum a firmicka je prec.Ze mnohy z prvej kapitalistickej generacii sa uz nedoziju ani pedesiatky.A mate naprostu pravdu jedine zmena sistemu na system spolocneho vlastnictva vyrobnych prostriedkov moze zachranit civilizaciu.

      • Zkuste si najít kupříkladu film Soukromá válka ze 60 a 70 let minulého století z prostředí horníků v Kentucky. Nikdo nebude schopen věřit tomu jak ti lidé žili, tedy bydleli a jaká byla jejich práce. Tento film ze skutečných událostí je tou nejtvrdší obžalobou kapitalistického systému. Toto je přímá ukázka středověku v americkém ráji. Nebude se vám chtít věřit, že takto mohli žít pracující lidé, úplně natvrdo bych řekl otroci v této zemi zaslíbené. A nebyli to pouze tito havíři. My normální pracující občané jsme si zde skutečně žili jako králové. Bohužel, socialismus zde většině smrděl. Jak řekl Řek Zorbas – chceš li člověku dobře, vyškrábe ti oči, chceš li mu zle, plazí se před tebou. Tak holt se teď budou mlaďoši plazit a sloužit těm správným globalistickým kmotrům do roztrhání těla. Já je ale za jejich duševní tupost a vyprázdněnost nelituji. Je to tvrdé, ale mají opravdu to co chtěli. Přeji pěkný den.

        • Dakujem, mate pravdu . Mna trapi len to ze sme v 89 dovolili znicit buducnost svojich vlastnych deti a dnes miesto toho aby sa aspon detom hovorila pravda tak nechame kapitalistov dalej ich degenerovat. Majte sa dobre.

          • Pamatnik,uz pretvarali deti aj vtedy,ale rodičia sa bránili a kedze robil vacsinou len otec,tak sa to dalo,ale v tychto dobach obidvaja rodicia musia pracovat na Rotschildov,tak deti vychovava ulica,alebo komunisty v skole,preto su take ,ake su a tiez Internet

        • Orel,socializmus,bol len dalsi step k tymto dnesnym casom, (stejne elity to riadili),ale to obdobie dlhšie trvalo, a roky 70-80 boli optimalne pre zivot,ako sme to zazili, roky 40-65 boli hrozne,zvlast 50 ,hlavne na vidieku,teraz nic ine nebude len hlad,bieda ,škrípanie zubov,ludozrutstvo a jedenie hmyzu,ako to pre tych co zazrakom zostanu planuju

      • Vazeny pan Pamatnik,Uz je pozde mily drozde,uprimne,janko

    • Vazeny Pan Orel,velmi prijemny prispevok s hodne uprimnosti a pravdy.Ja som zil 50,60,70,roky,zili sme na horách bez elektriny,chodil som do skoly v metrovom snehu, niekoľko kilometrov denne,precital som všetky knihy,čo existovali v dedinskej škole,hlavne cestopisy Hanzelka-Sigmund,poznal som vsetky hlavne mesta a ich Prezidentov v tych casoch,viem o nuteni ludi podpisat aj poslednu kravu do druzstva(kde kvoli zlej opatere zdochla) a hrozby okolo toho,tiez nutene ucenie o komunizme,Leninovi a iných masovych svetových vrahov ,nosenie cervenych vechtov okolo krku(okrem mna),ano 70 roky boli ok,ale ten aparat fungoval,ale vdaka podplacaniu sa dalo vselico urobit,aj vylety do „cudziny“a ini luxus dostupný komunistom,ja som v tych casoch uz zil nad uroven . Rozhodol som sa odist a tak som sa ocitol bez anglickeho Jazyka v Kalifornii robil som vselico a vzdelaval sa a stúpal intelektuálne aj financne. Konstatovanie : Nestretol som tuna za tie roky ziadnych chudobnych Slovakov,alebo Cechov,okrem pár vynimok(alkohol,drogy). Precestoval som celý svet okrem Asia,vychoval som 3 uspesne deti,mam dom tuna,v Arizone ,Peru,na Slovensku,a ine nehnutelnosti ,uz aktivne nepracujem, venujem sa svetovym udalostiam a bojujem ,proti tomuto strasnemu zlu . Verim v personalnu slobodu, neobmedzene sukromne vlastnictvo pomoc inym,co si to zasluzia,venujem sa tiez prirodnej Medicine,zahradnictvu,atd. Takze peniaz ma DVE stranky,uprimne,Janko

  8. Evoluce je v přírodě založená na přirozeném výběru. Ten u civilizovaných lidí selhal. Každé mládě je zachráněno a ještě ke všemu společnost podporuje deviantní kusy. Lidi si snadno zvykli na pravidelný plat, sociální dávky a balené maso v hypermarketu a zůstala jim jediná jejich starost je kam zase pojedu na dovolenou. Bez boje rychle zdegenerovali. A najednou se objevil predátor, který ale vraždí sofistikovaně a pomalu. A lidi, namísto aby se okamžitě sešikovali k boji, tak jen zmateně čumí, nechápou nic a ještě podrážejí sebe navzájem. Za pár let se uvidí jestli jsme slepá vývojová větev. Zatím to tak bohužel tak vypadá.

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,evolúcia nieje dokonalý proces a ani to nikto nikomu nikdy nesluboivaol a nebol to ani zámer,počas existencie a prítomnosti človeka sa krv natoľko miešala,že vznikli už iba nepodarky,kedysi sa nepodarky zámerne chovali pre primitívnu činnosť-pracovať a popiť sa,,,,systém-vlci rozdali za otroctvo ľuďom veľké peniaze-čím si systém vykúpil duše ľudí-ovečiek a vtiahol ich do svojej hry,,,,keby ste chceli odstúpiť-museli by ste splatiť svoje dlhy,lenže tie sú tak vysoké a úroky tak enormné,že zdražovanie energií je proti tomuto skoro „0“,,,,a ešte by ste skončili ako judáši-že netrebalo prijímať a darca vraciať nechce-chce iba vaše utrpenie a trest,,,,všimnite si,že systém netrestá odpadlíkov,to iba média takto zastrašujú,takže sa každému môže zdať,že ak je nesúhlas-tak nasleduje prenasledovanie a utrpenie ešte navyše,,,,systém nesmie zájsť za červenú čiaru-lebo tú stráži rovnováha a tá chráni jednotlivcov a skupiny odporu a slobodného myslenia-na slovensku je tu takýchto iba pár stoviek a ten ostatok je odpad,,,,tak málo je na svete čistých ľudí,že trvalo by vám dlhé-dlhé hodiny či dni cestovania ich tu vyhľadať,,,,

  9. Australský senátor odhalil v parlamentu plán elit získání absolutní moci nad lidmi, 1,5minuty:
    https://rumble.com/embed/v1dvnfj/?pub=4#?secret=JoZGVO4szu

    Australský senátor promluvil v parlamentu o plánu elit získání absolutní moci nad lidmi pomocí šíření strachu a jiných kontrolních metod

  10. A ještě jedna poznámka. Ti chazarští globalisté by se měli jet podívat na sídliště Luník, aby viděli, jak vypadá majetek bez vlastnického vztahu, jen svěřený do péče.

    • To sa nestane. Chazari nebudú pristupovať k obyvateľom nových “Luníkov” ako my k chránenej zveri. Oni si svoje vlastníctvo sveta budú chrániť cez mŕtvoly. A o podobné majetky aj s ich obyvateľmi nebudú stáť. To znamená len jedno…

    • Slavka,oni tuto situaciu vedia a ti co zostanu na zive ,budu velmi poslusni,pod satanom,ako bohom svetla a ak by niekto spravil skodu,hned mu to odcitaju z tej digitalnej meny a znizi sa mu kredit skore a nebude moct ist nikde,takze tak

  11. …vďaka za zauj.informácie…ako si povedal Israismael, MY VŠETCI sme tu hlavne kvôli vývoju svojho ducha, to si mnohí z nás stále neuvedomujú…

  12. Alenka „samo“ vzdelavanie je dolezite,kedze ty sama chces najst pravdu,atd.

    • Israismael

      To máš miliónovú pravdu John.. Moje informácie sú z absolútneho duchovného zdroja, ktoré som získal sam a bez vnucovania.. Nasledovať totiž pozemských vodcov slepých náboženstiev je len slepá viera a nič iné…co je slepá viera?. Slepá viera je prekrutena pravda, ktorú človek neskuma ale iba nasleduje bez uvažovania….. Zdroj z ktorého to mam ja všetko to poznanie je tak vynimocny, ze dávam ho len veľmi ojedinele na stránky… Dnes som ho tu dal,trosku vysie na tejto diskusii…

  13. …ďakujem moc za uvedenie toho prav.ZDROJA Israismael, lebo aj takýchto je viac….

    • Israismael

      👍 niet zač Alenka.. S vďakou som to dal.. Možno ten zdroj pomôže aj iným,pretoze to je posledná možná záchranná kotva pred koncom veľkej očisty tejto Zeme,ktorá bude ukončená božskym súdom ľudí (posledným), a ktory je už na dosah…

      • Israismael,
        Ježiš zástupom hovoril: „…ak by niekto aj neuveril vo mňa, ja ho NESÚDIM, lebo neprišiel som súdiť svet, ale spasiť svet…“
        Ježiš davom tiež hovoril, že ak videli Jeho, videli jeho Otca (z čoho vyplýva, že On a jeho Otec sú jednotní – zrejme v myslení, cítení, aj v konaní).

        Boh je – z pohľadu výrokovej logiky – pravým opakom Ježiša: od 1. Mojžišovej až po Zjavenie Jána len súdi a trestá… a hoci Ježiš na kríži odpustil ešte aj vrahom, boh sa aj ďalej ľudstvu vyhráža posledným súdom.
        Bolo by fajn, keby ľudstvu konečne niekto vysvetlil, čo majú títo dvaja spoločné…

        Biblia je „kúkoľ“ so „pšenicou“ (prevažuje kúkoľ). Ježiš povedal, že kúkoľ do pšenice nasial ČLOVEK – NEPRIATEĽ. Teda nie satan či diabol…

        Mám pocit, že kúkoľ pšenicu už poriadne prerástol. Bolo by treba vytrhať ho ešte predtým, ako polovica národa vykape na „vedľajšie“ účinky životzachraňujúcich spike proteínov…

        • Israismael

          Ono je to tak… Pokúsim sa to vysvetliť všetkým… Emily Pan nie je terorista aby trestal ľudstvo… Ľudstvo sa trestá samo, pretože nepochopilo ze ma slobodnú vôľu a môže nou ovplyvniť na svete veci tak dobre ako aj zlé, teda na povrchu tejto Zeme… Slobodná vôľa človeka však podlieha Zákonu akcie a reakcie, neviditeľnej to energie, alebo môžeme to nazvať žiarenie obsahujúce neutralnu Božiu silu, ktorá sa tiahne od Najvyššieho bodu prastvorenia až po túto hrubohmotnú Zem ako kolajnice(predstavte si to tak)… No a teraz to dokážem ze Boh netresta priamo ako by si to niekto myslel alebo ako si to myslí miliarda ľudí ze On trestá priamo…
          Pozrite sa, ten Zákon akcie a reakcie(karma) spojený so slobodnou vôľou človeka pôsobí takto:
          Človek myslí na niečo zlé je jedno aké je to zlo, niečo zlé aj vykoná ako čin, napr zavraždi človeka, alebo okradne človeka a pod… On takto uvedie samocinne do činnosti ako pákou neutrálnu božiu energiu(žiarenie) do zlého smeru, do smeru temna tým co vykonal (vražda, krádež, atď).. Zákon spätného navrátenia však pracuje tak, ze dotyčnému cloveku alebo aj ľudstvu ako celku sa to vráti späť a ešte viac zosilnené.. To je proste zákon, ktorý je a bude a existuje.. Na tomto zákone participuje tzv bytostne.. To sa naučíte skutočne len vtedy ze ako to je, keď si nastudujete knihu, ktorú som vám dal v odkaze.. Inak sa to dá ťažko pochopiť.. Keď človek ťahá len svetle nitky smerom hore a vyžaruje len dobre, tak nemôže pocitovat vo svojom živote neprávosti, lebo použil správne neutrálnu božiu silu(vyžarovanie, ktoré je neviditeľné ale pôsobiace) a teda v správnom smere..
          No a tu je ta odpoveď ze prečo ľudstvo teraz zažíva to co zažíva toto peklo a ešte aj bude zažívať peklo… Je to preto ze človek nesprávne použil (nevedome, ale mnohí aj vedome ) neutrálnu božiu silu a už stáročia
          ju smeruje vacsinovo k temnu a ťahá tak tzv temné nitky…. Ľudstvu sa to vracia ako bumerang to co dlhé storočia tkalo(učinilo, urobilo) .. A tkalo len temné nitky a samo sa trestá na základe Zákona akcie a reakcie.. Proste to je Zákon a tých zákonov pre Zem a stvorenie je viacero ktoré musí človek poznať ak chce byť vyvinutým a poznajucim a vedomym…
          Tak len toľko.. Boh netresta, nie je terorista a pod len ma svoje zákonitosti a človek to nevie vypozorovať a sam sa trestá…

          • Israismael

            A ešte jedna dôležitá vec k tomu co som písal… Platí to v prípade toho pravého Boha, ktorý stvoril všetko Nebo i Zem a nie toho boha sionu čiže lucifera ako pána tohto sveta.. On zákony nemá, on len manipuluje s ludstvom

          • Ja Vám rozumiem, Israismael. V princípe s Vami práveže súhlasím. A nemám pocit, že sme v rozpore – práve naopak: Obaja chápeme, že sadistický a trestajúci „boh“ Sionu nemôže byť súčasne aj Láskyplným Stvoriteľom Otcom. Rozpor je len v slovnom pomenovaní.
            Asi práve preto je celá biblia rozporuplná, aby roztrieštila ľudstvo (zrejme podľa princípu Rozdeľ a panuj!) a aby protivníkov medzi sebou čo najviac znepriatelila…
            Stvoriteľa nenazývam bohom preto, lebo najpravdivejší a najláskavejší Človek, aký kedy pobudol na našej planéte – Ježiš – povedal: „Nie boh, ako Ťa ľudia nazývajú, ale Otec je Tvoje meno.“ „Ak ste mňa videli, videli ste môjho Otca.“ Atď. Čiže – vychádzajúc z výrokovej logiky – skutky Ježiša a Stvoriteľa Otca by mali byť zhodné.

            To je tak: Ak sa raz niekto zapletie s partiou podvodníkov a darebákov, so zdravou kožou sa von z ich zajatia sotva dostane. Práve pre týchto nešťastníkov (hlavne pre „boha“ Sionu a jeho sadistickú perepúť) bude 2. druhý príchod Ježiša doslova vykúpením.

            Čo sa týka Lucifera – ja tohto človeka vnímam skôr ako Nosiča Svetla.
            Na duchov neverím. Fungovali by ako softvér bez hardvéru.

          • Israismael

            Lucifer = byvaly archanjel ,ktorý mal za úlohu napomôcť ľuďom k ich rozvoju v čase prvých zrodeni pred dávno,dávno vekom…tým že neposlúchol božie zákony ale chcel ist svojou cestou pýchy a on tak aj išiel tak padol ako archanjel,ale človekom nie je ani nebude ..je však pravda že to bol nositeľ svetla kedysi ..on je skutočný ,nie snáď fixny
            Inak áno súhlasím s vami čo ste písala ..

          • …no, aj ja si idem svojou vlastnou cestou… nie však cestou pýchy, ale skôr úzulinkým chodníkom večného hľadania Pravdy. Biblia mi ju v čistej forme neposkytla. Je v nej pravda zmiešaná s kvantom nezmyslov a lží; obraznou rečou Ježiša – je to „pšenica s kúkoľom, ktorý do pšenice nasial človek-nepriateľ“.
            V biblii určenej pre kňazov sú pod textami vysvetlivky:
            nahí = odhalení, odkrytí (v spojitosti s prvou dvojicou – Adamom a Evou)
            anjeli = kňazi
            umyť si ruky = zbaviť sa viny
            atď.
            My „ovce“ pravdu nepoznáme, lebo ju pred nami dodnes zatajujú. Ježiš sa odhodlal zostúpiť (dokonalým leteckým dopravným prostriedkom, pochopiteľne) na našu Zem, aby nám ju povedal, za čo ho Rím – Pilát Pontský – za nadšenej podpory Židov nechal ukrižovať…
            Ani ja neposlúcham nariadenia pozemského boha – napr. tým, že som si nedala naočkovať jeho znamenie šelmy. Mám pocit, že zavŕšením lží boha Sionu bol vražedný covid-podvod, ktorý kvantu Pozemšťanov našťastie práveže otvoril oči.
            Israismael, duchovné bytosti neexistujú. Je to výmysel cirkvi slúžiaci na manipuláciu a strašenie ľudí.

  14. …Israismael toto si krásne napísal…áno, aj ja to tak chápem, že my ľudia ,,sa trestáme sami“, a to práve našimi rozhodnutiami a následne aj činmi…náš Stvoriteľ netrestá, on nám všetkým dal tú slob.vôľu, presne ako spomínaš…máme sa riadiť Božími, teda prír.zákonmi …áno,len Stvoriteľ je náš pravý Boh….

    • Israismael

      Tým že súhlasia naše myšlienky Alenka to je len znakom istej zrelosti poznania ..keby sa viac ľudí stali znalymi a zrelymi,zabránilo by sa tým ťažkým skúškam čo idú na ľudí ,a možno aj ,,apokalypse“..som však optimista lebo v grec.preklade je apokalypsis= odhalenie ..a má sa toho dosť čo odhaliť v dnešnom svete aby to vyšlo na svetlo…Ešte bude hodne veľa prekvapení po tých odhaleniach

      • Israismael

        Emily ..dal som vám odkaz link a v tej knihe c.2 a tam je aj prehľad stvorenia od samého vrchu od prastvorenia až po túto hrubohmotnu Zem….len k vysvetleniu :aj vy ste duch len obalený telom..vy píšete že nie sú duchovné bytosti (pozrite však prednášku c27 Prehľad stvorenia)..no duch nie je ako strašidlo ako to majú ľudia utkvene v mysliach ..duch je odvodený od toho ,že pochádza z duchovnej ríše(všetci ľudia ako nevedome iskry pochádzajú) …no a keďže človek pochádza z najnižšej 7časti duchovnej ríše (oblasti) a za účelom vývinu vedomia sa inkarnuje na zem stále a stále až kým nedospeje k poznaniu že je duch ,a vycisti ho do zjasnenia aby potom mohol prejsť ako čistý jemnohmotnym telom obalený,ľahký duchovný človek(bez hriechov) do 4casti duchovnej sféry do tzv Raja ,čo je večná ríša ..potom sa už viac neinkarnuje na zem nikdy viac..takýto je ,,beh „človeka od samotného stvorenia po dokončenie (po Raj) ..
        A ešte k tomu Ježišovy…keby mal ísť nejakým dokonalým vozidlom ako píšete tak by mohol prísť ako hotový rovnými nohami a ,,skúsený mladík“ prísť na túto zem ..on sa však narodil ..musel poslúchnuť zákon plodenia a zrodenia stanoveny Bohom pre túto Zem..iná možnosť nie je ako sa dostať na túto zem(keby bola tak sú tu hrozne entity čo by nám škodili to verte,preto nikdy oficiálne nik neprišiel ufom,všetko sú len podvody) ..však Ježiš to dokázal inkarnaciou že inak sa nedá prísť na túto zem len zrodenia,nie ufami .. ,lebo tak je to v týchto nížinách stanovené Bohom..čiže aj božie ,teda ako jeho syn musí uposluchnut tento zákon,preto sa musel narodit ako človek (bohoclovek)..musel rast ,jesť piť ako každý iný človek..Boh nie je nelogicky že zázrakom ho tu mohol dať toho Ježiša ako hotového ,akoby spadol rovno z neba ..práve tým že Boh má vo všetkom absolútny poriadok a logiku ,zákony a že na zemi nikdy nebude napr z konára stromu had a pod dokazuje svoju veľkosť a tým ho môžme ešte viac pochopiť a velebit ..vsemohucnost nie je nelogika..pochopme to

        • Israismael, pre kompletnosť som si ešte raz prebehla všetky odpovede na moje vstupy – až teraz som postrehla, že hneď pri prvej reakcii si mi tykal…sorry, samozrejme, že si tykajme. Tvoj link si rada prečítam; analytické texty však vyžadujú dostatok času a hlavne sústredenosti, takže sa môžem na ne vrhnúť najskôr niekedy v novembri. Zatiaľ iba môj uhol pohľadu.
          Označenie „duch“ (resp. duša) vnímam ako mysliace a cítiace vnútro živej bytosti. Niečo podobné, aj keď v neživej forme, je softvér – aj toto vybavenie PC však funguje len vtedy, ak je nainštalované do viditeľného, hmatateľného a fungujúceho počítača. Pritom je nevyhnutné, aby ho tam niekto fyzicky vložil.
          Na to, aby sa človek mohol narodiť, potrebuje matku, a preto len ťažko si možno predstaviť, ako sa niekto dospelý dá stlačiť na veľkosť spermia a premiestniť do maternice ženy z inej planéty…
          Ale hlavne: Dokonalý Ježiš matku nikdy nespomenul, zato neustále sa odvolával na svojho Otca. Židovku Máriu označoval slovom „žena“.
          Takže mi z toho vychádza:
          1. Aj Stvoriteľ Otec vždy bol, je, aj navždy zostane komletným Človekom. Hardvér so softvérom.
          2. Ak inteligentný a citlivý Ježiš označoval Máriu, teda ženu, ktorá ho porodila, pomenovaním „žena“, tak niečo tam nesedí…

          Zo psychologického hľadiska ja ako matka nikdy nepochopím, ako sa Mária (bez ohľadu na to, kto bol otcom Ježiša) dokázala ísť pozerať na mučiteľské skonávanie dieťaťa, ktoré porodila – a to ešte vtesnaná v dave kričiacom, aby ho ukrižovali…

          Neviem, ako iní ľudia, no ja ani trochu netúžim stať sa iba duchom… chcem byť kompletným človekom so všetkými potrebami, ktoré k človeku patria, chcem sa dotýkať nielen so svojím partnerom a deťmi, ale prijímať aj prítulnosť zvierat, dotýkať sa rastlín, jesť z plodov Rajskej záhrady, venovať sa – už ako dokonalá – aj ďalej svojim fyzickým koníčkom…
          Uvedomelá trieda „144 000 vyvolených“, ktorá by sa mala od ľudstva oddeliť (teda, ak je to pravda) by hádam mohla na nadpozemské riadenie Pozemšťanov postačiť.

          …no ja poprosím čitateľov Bádateľa – ak niekto z vás túži byť duchom, a nie kompletným, telesným človekom, tak na tomto portáli zdôvodnite, prečo.

          • Israismael

            Pomenujem vám človeka z náhľadu a pohľadu od spodu teda od Zeme (hrubo hmotnosti) smerom nahor k duchovnej ríši… Nad duchovnou je najvyššia ríša tzv božská risa, ale tam už človek nedosiahne nikdy ani keď by sa vyvinul do svojej najvyššej rozvinutej žiarivosti svojho ducha ..
            Človek ako taký ma základné pomenovanie=človek ci je pozemský alebo duchovný, ci žije na tejto zemi pre vývin alebo ak vstúpi do duchovnej ríši.. Pochopíte to?.. Čiže v tejto chvíli ste človek pozemský.. Po smrti ste stále človek ale už nie pozemský… Takže takto :
            1.clovek pozemský : ma pozemské hrubohmotné telo, astralne duševné telo a ducha ako vždy základ(vlastne Ja).. .teda sú to tri zložky v sebe poskladané ako v matrioske… . Prvá zložka je viditeľná našim očiam ďalšie dve neviditeľné(esenciálne) , oni sa prejavia po pozemskej smrti, ale magnetický sú spojené s telom viditeľným aj keď ich nevidí ľudské oko ..
            2.clovek po pozemskej smrti >žije ďalej stále ďalej ako duch človeka (vlastne Ja) obaleny telom astralnym, jemnohmotným, stále síce žije v hmotnom priestore (druhý svet =jemnohmotnosť Zeme) ale ma už len dušu ako svoje telo jemnohmotne a ducha ako základ (duch =to ste stále vy ako živosť)
            3.clovek po tom ako ukončí beh v jemnohmotnom svete(v astrale) , keď duch ako vlastný človek prežiari telo hmotné (jemnohmotne, ľahké) vchádza konečne domov do Raja s ešte ľahším a jemnejším telom … Človek je v tej chvíli s telom duchovným ale stále je človek ale duchovný . A preto sa povie duch človeka lebo je odvodeny od tej sféry, čiže to je duchovná risa, sféra nádherná svetelná, večná radosť, žiadne temnoty žiadne strasti apod ..malo ludi to však pre svoju temnotu práve už tu na zemi dosiahne, veľmi málo… Malo ludi prejde domov do Raja…. popritom to ma byt základ dostať sa,, domov“ a nie stále sa inkarnovat z astralu na zem, zo zeme do astralu a zas naopak.. Temnota, ktorá je lipnuca na človeku, nedokáže prežiariť svetlom, to jest ducha v tele.. Pochopíme?.. Lepšie povedané dali sme sa zviesť ako ľudstvo nepravdami a nespoznali sme Božiu Pravdu, TJ jeho vôľu a zákony vesmíru a tým sme zhutnili ako ľudia svoje šaty, obal(telo)… . Nič temné nikdy nemôže vkročiť do Raja…
            To je v tom odkaze a keď buďte mat možnosť a čas dozviete sa to, dozviete sa Pravdu aká je .. Tu knihu nepísal obyčajný človek.. Dozviete sa kto, ak si to pozorne prečítate od základu až do konca ..

          • …ako si teda vysvetliť slová Ježiša zločincovi (pribitého vedľa Neho na kríži), že ešte toho dňa bude s ním v Raji?

            Israismael, vykáme si, alebo si tykáme?

        • „Na počiatku bolo Slovo, to Slovo bolo u Boha a Boh bol to Slovo.“
          Podľa biblie to vyzerá tak, že aj Ježiš bol odprvopočiatku. No podľa iných citátov to môže byť aj…všelijako, len nie jednoznačne a zrozumiteľne…
          O tejto svätej zlátanine sa Ježiš vyjadril, že kúkoľ do pšenice nasial ČLOVEK-NEPRIATEĽ…

          • Israismael

            Všetko sa dozvieš postupne.. Všetko je to v tej knihe Posolstva, v tom linku co som ti dal… a nejde o obyčajné Slovo tam napísané ako som už naznačil…

  15. Israismael

    *oprava :temnota ktorá lipne na človeku nedokáže už byť preziarena svetlom.. Tak to malo byt správne napísané…

  16. Israismael

    Emilka mne kľudne tykaj keď chceš.. Ak ti mam teda vysvetliť ten dej na golgote tak to bola dokonalá ukážka toho ze ešte aj v poslednej možnej chvíli sa môže človek zachrániť a oprostit sa od zákona karmy a vystúpať po pozemskej smrti do raja, len čo spozná Božiu Pravdu(to stúpanie duše hneď po oddelení tela pozemského je na základe tiaze… čiže dusa – ľahka bez nanosou špiny(bez nabalenej zlej enrgiii) stúpa hore ako korok vo vode ,naopak ťažka klesá dole) … A aj keď bol teda zločinec ale správne spoznal v posledných minútach, sekundách pred smrťou ze Ježiš je syn Boha.. To úplne stačilo ze v momente spadla z neho zaspínená karma, silno uveril a tým očistil jemnohmotné rúcho (telo duševné) aj s duchom a mohol stúpať,, hore“-Raj…. No smolu mal ten druhy zločinec.. Ten reptal nadával na Ježiša ze keď je boží syn nech seba aj jeho oslobodí od smrti a od kríža a ešte viac si nakopil karmu a po smrti keď vydýchol ho zákon tiaze stiahol do väčších nížin a hlbín než Zem a teda do temna., pretože jemnohmotne telo sa obalilo energo nanosom .neoslobodil sa ale naopak klesol dole… Taky je zákon čistoty a zákon tiaze, ktoré spolu pôsobia naraz po pozemskej smrti človeka.. A ešte tu pôsobí tretí zákon a to boží zákon príťažlivosti rovnorodych.. Čiže poviem tak ľudovo keď umrie napr pijan dostane sa len k pijanom a teda do takého priestoru sféry alebo planéty ktorá je rovnovnoroda k jeho druhu necistoty.. Keď umrie dobrý a vyspelý človek, so zrelym duchom tak zákon tiaze a rovnorodosti a čistoty ho po energetických akoby kolajoch (niekto kto prežil klinickú smrť hovorí ze išiel tunelom) ho vytiahne až do svetlých výšin, teda dostane sa domov alebo tiež povedané do Raja (duchovná ríša).. Asi toľko k vysvetleniu… Nakoniec všetko je vysvetlene v knihe Vo svetle Pravdy, Doznievanie posolstva, co som ti dal ten odkaz hore vyššie…

    • Israismael

      Ešte ti doplním presnejšie : dusa= je súhrny pojem pre ducha(tvoje živé JA) v tele jemnohmotnom,.. To aby si mala predstavu, ze to už je stav človeka bez tela pozemského…

    • Israismael, nazačiatku si mi tykal (čo som hneď nepostrehla) – až potom si mi začal vykať; len preto tá moja otázka.

      V Roháčkovom preklade biblie sa viackrát o Ježišovi píše, že je Synom Človeka. A z toho vyplýva, že Ježišov Otec bol človek.
      (O Márii – ako o Ježišovej matke – sa biblia nezmieňuje ani raz. Okrem toho, Ježiš ju opakovane pred svojimi učeníkmi označil slovom „žena“. A keďže Ježiš bol „ODPOČIATKU“, matku – Židovku – mať ani nemohol, pretože národy vznikali až neskôr.)
      O reinkarnácii neviem, čo si mám myslieť; v biblii niet o nej ani zmienky. Knihu Vo svetle Pravdy si koncom jesene prečítam.

      • Israismael

        Prečítaj a nech ti je na úžitok ,pretože oživis ešte viac Power svojho ducha ,svoju živost a Poznanie ,ktoré ťa zachráni v posledných dňoch= časoch aj tvoju rodinu, ak to budeš vedieť použiť pre ich úžitok a spásu …nejdem písať teda a odpovedať na otázky lebo by to bolo moc na veľa tu písať ..všetko sa dozvies …budete ťa to tahat k poznaniu ako magent ..to slovo je totiž živé a Prave Slovo..zistíš od koho..a neboj sa temno to nikdy nebude ..nikdy …sama to pochopis

      • Israismael

        http://www.abdrushin.sk/vo-svetle-pravdy/posolstvo-gralu-od-abdrushina-010.php
        Rozdiel medzi synom božím a synom človeka ,prečítaj si od čoho je odvodený pojem Syn Človeka a ako to bolo domotane cez bibliu ….

  17. Vďaka, Israismael; kým sa mi pošťastí nájsť si väčší časový priestor na prečítanie a prelúskanie posolstva grálu, musím si vystačiť iba so svojou „ženskou“ logikou…povahou, myslením aj záujmami som skôr chlap.
    Pod slovným spojením Syn Človeka všeobecne rozumieme, že novorodenec je od svojho počatia mužského pohlavia a obaja jeho rodičia sú ľudia z mäsa a kostí. Pritom je úplne jedno, ktorú z planét osídľujú.
    No a syn „boží“ je takisto Človek z mäsa a kostí, ibaže úlohu Ježiša / spasiteľa / vykupiteľa prevzal podvodom na seba z nejakých tajných osobných (alebo skupinových) dôvodov. Tomuto zámeru zodpovedajú kúzelnícke skutky Žida Krista. Jeho matka Mária tu nehrá až takú dôležitú úlohu; je iba súčasťou vopred pripraveného podvodu.

    Áno, biblia je skutočne domotaná – v tomto s tebou stopercentne súhlasím. Pšenica s kúkoľom. Presne týmito dvomi slovami označil spoločenské dianie na planéte Zem pôvodný, Pravý, mimozemský Ježiš. Vtedy ešte nebol čas na rozlíšenie a oddelenie „rastliniek“ – boli príliš malé na to, aby sa spolu s nežiaducim Kúkoľom nevytrhala aj Pšenica.
    Dnes už „kúkoľ“ prevyšuje hádam aj Makalu a prudko rastie ďalej. Boh Sionu asi nepočítal s tým, že posledný jeho podvod – nanočipovanie – ľudstvu tak rýchlo otvorí oči. Tento „boh“ zúri, lebo má krátky čas a ľudstvo má už oči dokorán. Ani ničením našej úrody technickými smršťami si nadlho nepomôže…
    A čo ak nám niekto už chystá manu?

Pridajte komentár

*