Zelená dohoda (Green deal) nemá s ekológiou nič spoločné. Je to progresivistická ideológia vedúca k hospodárskemu úpadku a horšej ekológii. V eurovoľbách nevoľte PS, lebo skončíte ako žobráci!

Schyľuje sa v USA k občianskej vojne? Bidenov režim masovo presúva federálne vojská k hraniciam Texasu


Print Friendly, PDF & Email

Schyľuje sa v USA k občianskej vojne? Bidenov režim masovo presúva federálne vojská k hraniciam Texasu

(Baxter Dmitry, The People’s Voice) Vojenské vybavenie a federálne obrnené vozidlá sa podľa miestnych správ posielajú po železnici k hraniciam s Texasom. Pripravuje sa Bidenov režim na násilné potlačenie odporu Texaskej národnej gardy a Texaskej štátnej polície?

Od Texaského parlamentu až po bývalého prezidenta Donalda Trumpa, republikáni po celej krajine bránia právo texaského guvernéra Grega Abbotta brániť južnú hranicu štátu a podporujú jeho námietky voči protiústavnej hraničnej politike Bidenovej administratívy.

Dvadsaťpäť amerických štátov sa podpísalo pod list texaského guvernéra Abbota, ktorý odštartoval boj s federálnou vládou USA. Najmenej 10 štátov už aj dokonca vyslalo vlastnú národnú gardu a štátnu políciu, aby pomohli štátu Texas pri ochrane jeho hraníc a stáli na strane Texasu v „potenciálnom konflikte“ s Bidenovým režimom.

Joe Biden tiež pohrozil federalizáciou Národnej gardy (prevedenie velenia gardy zo štátu Texas na federálnu vládu), čo by podľa guvernérky Južnej Dakoty Kristi Noemovej bolo v americkej histórii bezprecedentné.

„Bolo by to prvýkrát v americkej histórii, keď by prezident deaktivoval vojakov, aby nechránili USA a zložili zbrane,“ povedala guvernérka Noemová.

„Nachádzame sa v bezprecedentných časoch a som neskutočne hrdá na týchto mužov a ženy, ktorí sú tu dnes na južnej hranici Texasu, aby spomalili inváziu nelegálnych migrantov,“ pokračovala guvernérka Noemová.

Jej vyjadrenie (v angličtine) si môžete pozrieť tu:

V sobotu 27.1.2024 večer bol posledný termín ultimáta Bidenovho režimu, ktoré požadovalo, aby Texas povolil federálnym agentom prístup do Shelby Park v Eagle Pass v Texase. Od 12. januára 2024, keď Národná garda Texasu začala blokovať prístup federálnych agentov do parku, ide o spor medzi ozbrojenými jednotkami Texaskej národnej gardy a federálnymi agentmi.

V reakcii na list od Department of Homeland Security (ministerstva vnútra USA) zo 14. januára 2024 požadujúci prístup federálnych orgánov, texaský generálny prokurátor Ken Paxton odmietol ustúpiť s odvolaním sa na federálny štatút a článok IV oddielu IV ústavy USA.

Paxton tiež poznamenal:

Prírodná liečba osteoartritídy

„Váš údajný záväzok „poskytovať pomoc jednotlivcom v núdzi“ je v rozpore so skutočnosťou, že americká pohraničná hliadka sa minulý rok stiahla zo Shelby Parku a odporučila texaskému ministerstvu verejnej bezpečnosti, že federálny personál nebude prítomný, aby poskytoval pomoc, pokiaľ Texas o ňu nepožiada.

Okrem toho sa zdá, že sektor Del Rio je jediným miestom pozdĺž rieky Rio Grande, kde Department of Homeland Security nedrží lode na vode 24 hodín denne, aby poskytovali možnosť záchrany vo vode.“

V liste z decembra 2023, ktorý hovorca Mike Johnson napísal Bidenovi, sa uvádza:

„Toto všetko je priamym výsledkom politiky vašej administratívy. Zjavne ste podkopali americkú suverenitu a bezpečnosť tým, že ste ukončili politiku „Zostaňte v Mexiku“, obnovili politiku „Chyť a pusť“, pozastavili dohody o azylovej spolupráci s inými krajinami, zrušili existujúce obmedzenia týkajúce sa zneužívania podmienečného prepustenia a zastavili výstavbu hraničných múrov.“

Podľa údajov CBP došlo od Bidenovho nástupu do funkcie prezidenta USA na južnej hranici k viac ako 8,1 miliónom nelegálnych prekročení hraníc.

Od roku 2023 došlo zadržaniu 218 jednotlivcov uvedených na zozname sledovaných teroristov. Za predošlých šesť rokov ich bolo len 124. A len 11 počas celého funkčného obdobia prezidenta Trumpa.

Joe Biden naďalej prenáša vinu na Kongres, ktorý drží rukojemníkom spolu s demokratmi v Senáte a niektorými republikánmi, ako je Mitch McConnell, ktorí požadujú financovanie pre Ukrajinu, Izrael a Taiwan.

Na ochranu južnej hranice USA by šlo iba 14 miliárd z celkového navrhovaného balíka 110 miliárd dolárov.

Podľa senátora Josha Hawleyho (republikán) by veľká časť z týchto financií vyčlenených na ochranu hraníc smerovala na 1 600 nových úradníkov, ktorí by spracovávali žiadosti o azyl, zatiaľ čo 600 federálnych agentov už bolo v novembri premiestnených, aby „vyrábali sendviče“ a „opatrovali deti“ nelegálnych migrantov.

Súčasná podpora Joea Bidena je iba 41%, čo je podľa portálu The Hill najnižšia podpora zo všetkých prezidentov v treťom roku funkčného obdobia amerických prezidentov od čias Jimmyho Cartera (ten mal iba 37,4 %).

Liečba osteoporózy

Autor: Baxter Dmitry, Zdroj: thepeoplesvoice.tv, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Žeby niekto začal testovať či sa baviť na očkovaných zapnutím 5G siete???
    https://debata.pravda.sk/debata/697495-brutalna-cortina-vyradila-dalsiu-elitnu-pretekarku-po-shiffrinovej-a-suterovej-prisiel-vrtulnik-aj-po-grenierovu/
    Len taká úvaha…

    • „Najlepšie“ sú tie komentáre na mainstreamových stránkach – ako si ľudia vo vysvetľujú rôzne udalosti – stále sa snažia nájsť nejaké „rozumné“ vysvetlenie. A najhoršie je na tom, že nejeden z nich by ti dal aj to posledné. Viackrát som už zažil, že „slušnočlovek“ mi pomohol v núdzi alebo normálne so mnou komunikoval a bolo to fajn ale keď i z jedného slova spoznal, že som z „opačného“ tábora tak nastal „skrat“ a každý tradá čo najrýchlejšie svojou cestou preč. (v tom lepšom prípade).

  2. Odhalené záběry z laboratoře, kde zvířatům vstřikují ebolu
    https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/odhalene-zabery-z-laboratore-kde-zviratum-vstrikuji-ebolu/

    • Vsetko sa pripravuje a zase to sedi s tzv. Knihou pravdy! Cize to co nazyvaju chorobouX + ockovacie jedy budu zamerane najma na deti! Chrante teda svoje milovane deti, chrante bezbranne bytosti! Neverte nikomu, kto bude strasit. Bud ho nepocuvajte alebo mu dajte po hube, ablgy sa prebral z hypnozy!
      https://necenzurovanapravda.cz/2024/01/dr-mercola-vypukne-nemoc-x-v-roce-2025/#comments

      • Marek Košice

        A prečo nezasiahne tvoj „kresťanský Boh“, v ktorého tak veľmi veríš? Mňa (v celej tvojej slepote) nazývaš satanistom či slobodomurárom, ale keby som JA mal moc zasiahnuť, okamžite by som „odstavil“ všetky ľudské hyeny. TVOJ BOH TO PREČO NESPRAVÍ? ….Lebo dal každému slobodnú vôľu? … A PREČO JU NEZOBERIE TÝM, KTORÍ JU BERÚ INÝM, TÝM INÝM, KTORÍ JU DOSTALI OD BOHA? ….. Boh dá ľuďom slobodnú vôľu, ale ĽUDSKÉ HYENY im ich zoberú….A boh ako SUBMISÍV mávne rukou a povie si „Aaaa….kašľať na to….síce ťažkým miliónom ľudí ukradli DAR ktorý som im dal (slobodnú vôľu), ale nebudem to riešiť….“…

        To už je lepšie kamarátiť sa s totálnym ateistom (len nech to nie je vyslovene zlý človek), než s kresťanom. Omyl ateistu je totiž MENŠÍ, než omyl ortodoxného kresťana, ktorý absolútne nespochybňuje „božiu dobrotivosť a spravidlivosť“, AJ KEĎ NIKDE NEVIDÍ DôKAZ ich existencie….

        • mariankosnac

          Väčšina ľudí súhlasí s ľudskými hyenami a uznáva Billa Gatesa ako dobrodinca, takže nič sa tu nedeje proti vôli ľudstva. Proti sme iba my dezoláti ale my sme len taká zanedbateľná menšina.

          • Na západe je viac ľudí, ktorí veria Gatesovi a pod. ako u nás vo východnej Európe a Rusku.
            A naviac oni – obyvateľia západu to nemajú ako „zachytiť“ (tie lži) sami od seba ako u nás pretože celý západ – všetky vrstvy prešli v posledných 50 – 60 rokoch pre nás nepredstaviteľbou debilizáciou vrátane ich amerických lídrov, mocenských štruktúr….a inak je to tak, že Globalisti celkovo posielajú USA na smetisko dejín aj s ich elitami… a keďže to nešlo „podobrotky“ s Trumpom tak to ide pozlotky – krvavo s Bidenom – čo je tiež človek Globalistov a nie elít USA. Ono to tam v USA celkovo vyzerá (podľa mňa) na najstrašnejšií scenár kolapsu a občianskych vojen všetkých čias – pretože obyvatelia USA nebudú mať pred tým kam utiecť – okolo je oceán, hore nieje v podstate kam a dole na hraníci s Mexikom stojí pilot postavený globalistom Trumpom aby z USA keď to tam začne vrieť nebude môcť na (Juh) nikto utiecť.
            Ten plot nebol Globalistami stavaný proti pašerákom z Mexika a pod. – to boli iba také informačné oblbovačky keď to všade v dobe stavby toho plotu z médií zaznievalo.

          • Israismael

            Stále nechápem Achnaton ,ako môžu množstva ľudí ospevovat toho Trumpa a to nielen v Amerike ale aj u nás napr ..Ono je to celkom jedno či globalisti a či elity ..z pohľadu duchovna je to temno oboje ..
            Čo sa týka Trumpa ,dobre vedel čo sú zač vakcíny ,však to všetko urýchlil on distribúciu a následne aj odobril globálne vakcinovanie. .v roku 2018 zariadil že Jeruzalem by malo byť hlavné mesto Izraela ,niektoré štáty sveta premiestnili svoje ambasády z Tel Avivu do Jeruzalema a následne nechal vytlačiť židovské dukáty s jeho podobiznou,ako kráľa Jeruzalema ..Pripadá mi to akoby on mal byť tým antikristom ktorý má prísť …Je to len môj pohľad ,pretože aby bolo jasné komusi tu na stránke, že ja zo židmi nemám nič spoločné ,ba naopak sionizmus a ľudia z tohto brloha sionizmu je to najväčšie zlo na svete aj so západným liberalizmom..Mne je jedno či sa niekto zameria na mňa ak to bude čítať nejaký zloduch zo stránky konšpirátori a pod , čo sleduju ľudí v týchto koncových časoch ..Viem že príde doba prenasledovania a lincovania až k smrti … Ale ja stále budem hovoriť Pravdu ..

          • Israismael , při čtení tvého komentu jsem si vzpomněl na toto:
            Když kdokoliv z nás řekne normíkům o těchto věcech- nevěří.
            Ukážeme jim důkazy- nevěří.
            Ukážeme jim hromadu důkazů- nevěří.
            Ukážeme jim, že jim politici a MSM lžou přímo do Xichtu- nevěří.
            Jediná možnost, jak by mohli uvěřit je, že si to musí zažít na vlastní kůži. Musí se jim to ukázat. Někteří totiž nespí, jsou doslova v kómatu. Proto to aliance žene až do krajnosti, absurdity.

            Více zde: https://www.norahaza.cz/news/dulezita-zprava-od-jury-22-4-2021/

          • Israismael

            Jiřík to si presne trafil ..Človek potrebuje vo všetkom dôkaz ,ešte aj v tom či naozaj vy.ral ráno či na obed alebo večer to hownoooo na wc ..Potrebuje hmotný dôkaz ..Nemá na to vlohy ,lebo ich zahrabal v temnotach Zeme , aby spoznal vo vnímaní a citom (nie inak )aj vyššie Pravdy A áno robia nám globalisti a elity poplach na Zemi ,oni to myslia naozaj vážne čo chcú vykonať(vojny ,vírus ,digitalna mena a pod) ,ale zároveň tým spôsobujú to , aby sa svet a ľudstvo prebudili..Nuž bude asi potrebné zosilnené šlahnutie bíčiskom ,aby sa človek konečne prebral vo VNÚTRI v DUCHU a minimálne v 50% ľudstva …Inak bude zle a príde iný globálny armagedon a nie spútanie ľudí cez Great Reset a pod …To bude iné kafe taká ,,apokalypsa“ ak sa neprebudil duchovné aspoň 50% ľudstva tejto planéty … .vykoná ju samotné ľudstvo v čase keď už bude musieť zasahovať aj Boh sám,lebo inak by zahynuli všetci ľudia (zrejme ak by vypukla globálna atómová tretia svetová )

          • veru zanedbatelna mensina a my sa cudujeme ze sa nic nedeje,lebo normalne,cely svet by mal byt proti tymto masivnym vrahom

        • A preco by mal Boh zasiahnut? Kazdy dostal podla jeho rozhodnutia slobodnu volu a pravidla, ci sa ti to paci alebo nie. Ked vacsina nebude pravidla dodrziavat, pride trest, tzn. apokalypsa. Ale to presahuje zrejma tvoju predstavivost, vsak?!
          Nezavisle od toho bude coskoro veselo, presne ako v tzv. Knihe pravdy, aj ked sa tomu smejes!
          https://cz24.news/nemoc-x-je-5g-zareni/
          Na kazdeho nakoniec dojde…

          • Jeden hlupák je spiaci – neveriaci – bez šrotovania v mozgu neschopný rozjímania o vyšších veciach, druhý veriaci v nerealneho Boha, tretí stavia potenciál človeka zarovno alebo nad Boha, ďalšií ho odsúva ako menejcenného, ktorý si má riešiť iné – „svoje“ záležitosti – a on pozemský červ a idiot s nádorom v dutine lebečnej mu určí či sa má miešať do svetového diania alebo nie a keď mu už uzná nejaké miesto tak len také aby sa mu ten Boh neplantal pod nohami pri jeho ničomnom túlaní sa po Zemi. A tak to ide ďalej na tisíce spôsobov. Ale o nejakom súdení, náprave, triedení a Božom zámere s ľudstvom – ehmmm..to je akýsi „zastaraný koncept “ ktorému môže veriť len do dogmatik! – tak myslí. To nakoncipovali nejakjí pradávni zlí strýčkovia aby sa zmocnili ľudstva.A veru aj nakoncipovali ale len z toho čo už tu bolo – a to bolo pôvodne čisté a jasné, ktoré sa zavchvievalo – rezonovalo s Božím Zámerom.
            Žiadny parazit nedokáže nič stvoriť ale berie len z toho čo už existuje. A tak sa aj v minulosti stalo ale pozemský červ ktorý vsadil na svoj obmedzený rozum nevidí hlbšíe – nevie, že náboženstvá, uctievanie a chvála Bohu mali skutočný význam.
            Podľa neho sú náboženstvá a duchovné smery len nástrojom na ovládanie ľudstva, ktorý vytvorili dávni chytrí zlí stýčkovia. Ale že tým strýčkom tie náboženstvá vadlili a preto uch všetky infiltrovali a otočili proti ľudstvu a Bohu – tak toto mu už zmysel nedáva.
            A celkovo – je to ešte horšie – ak už takíto obmedzenci pripúšťajú nejakí Boží zámer z ľudstvom – tak len taký resp. len v rámci ktorého by si človek mohol bačovať na Zemi bez vyrušenia kýmkoľvek – zlými aj dobrými vrátane samotného Boha.
            A nejaké tresty, nejaká karma za svoje chriechy alebo Boží zásah? -choďte s tým do hája, veď to sú len protokoly na ovládanie! – hehe, vždy ma udivovalo koľko si človek na Zemi o sebe myslí. Sranda je aj to, že si myslí, že spovedať sa má len sám sebe – svojmu svedomiu, ktoré však môže byť všelijaké a nechce ani pomyslieť, že sa bude spovedať aj Bohu v rámci Božieho Zámeru s ním.

          • Israismael

            Áno presne tak Boh nezasahuje ,pretože riadi celý vesmír ,kozmos a aj tieto svety v hmote pomocou jeho mohutných DUCHOVNÝCH Zákonov ,ktoré sa v hmote u nás na Zemi javia ako PRÍRODNÉ a aj sú teda odstupnovanim duchovných ale stále sú tými istými božími zákonmi ..Sú do detailov presne ,neomylne a pevné bez zmien ..Sú rovnakého charakteru ,v celom vesmíre pôsobia rovnako a Spravodlivo ako dobre namazany stroj so sukolesim (obrazne povedané)
            Človek keď sa do týchto zákonov nevradi,nechce vradit a neuposlúchne často z neznalosti zákonov vôľu Boha ,ktorá je utkana práve do týchto Zákonov ,no tak život takých ľudí bude ťažkým lebo ho zákony budú počas života brúsiť ako kameň až kým nedôjde k obruseniu na diamant …obrazne to ličim ale iste sa to dá pochopiť ..
            Tri Najvyššie vesmírne a kozmické zákony sú hlavnými ,prejavujú sa pravdaže aj na Zemi teraz a hlavne aj po smrti tela pozemského :
            ZÁKON TIAZE ( temné ťažké klesá ,svetle ľahké stúpa hore) , ZÁKON PRÍŤAŽLIVOSTI (temné ťažké sa spája s temným a svetle ľahké so svetlým ) , a Zákon spätneho pôsobenia (akcia vs reakcia..akcia vždy vyvolá reakciu , keď je niečo zle brati sa iba zle , ak je niečo dobre čo urobí človek človeku ,tak v spätnom účinku dostane spravodlivo len dobrú teakciu ). V konečnom dôsledku sú to energie a vyžarovania… vyžarovania človeka majú duchovnú hodnotu ,ktorá je oveľa dôležitejšia ako pozemska ,lebo nie vždy na zemi sa za dobré odmení človek dobrom…Spatny duchovný účinok však nikdy nie je nespravodlivý
            a buď Stakčín človeka ľudského ducha do nížin rozkladu alebo pozdvihne do vysin…. Duchovna hodnota v človeku samom či už je dobra či zla je dôležitá pri Súde keď príde na túto zem Deň D ..Skôr ju asi nepochopí človek
            Ak má Boh zasiahnuť a stane sa tak na konci ľudských bied,ktoré práve prežívame tak ON určite zasiahne ..Prečo nie skôr ? Lebo fungujú zákony karmy ,samocinne ,žiadna výhovorka že nie ,že je to nespravodlivé a pod .. Karma je zákon spätného pôsobenia,pôsobiaca energia ako som to už opísal (akcia vyvolá reakciu alebo čo človek zaseje to musí zožať ) ale za za karmu a depky a zúfalstva alebo aj za ľahký príjemný život ľudí si môže len a len človek sám ,lebo ho trestajú alebo opačne odmeňuju ,tým že ich ľudia poslúchnu alebo neuposluchnu ..V miliónoch prípadoch neuposluchnu.(a ani ich nepoznajú )

          • Israismael

            Opravujem pár chýb :
            * nie brati ale vrati sa zle malo byť
            *nie teakciu ale reakciu * nie špatny duchovný účinok,ale malo byť spätný -reciprocny ..
            * nie Stakčín 😀 ale stlaci malo byť

          • Israismael

            Achnaton dobre si to napísal ..> ľudia a konkrétne aj tu na stránke si myslia že všetko je len na ovládanie ľudí a že by sme aj my tu niečo take podporovali v príspevkoch a pod …V podstate svet a ľudia sú naozaj ovládanými , lebo všetky náboženstvá a cirkvy sú nástrojom ovládania ,mnohé preto aby získali bohatstvo a majetky (viď Vatikán ,majú vatikánsku banku,moc peňazí ,zlato a iné) ,niektoré sú zas nástrojom aby mali človeka pod svojím vplyvom ,kontrolou a pod…
            Tu čo vysvetľuješ ty a tiež ja, tak to absolutne nepatrí k nejakej forme náboženstva ..Škoda že si to nevážia ľudkovia čo robíš napr aj ty pre nich ,lebo môžu vycítiť a aj spoznať to čo sa páči Bohu a nie náboženstvám a cirkvám ..Všetko nové od Ducha Pravdy a nie od čertov a diablov je často označované za blud, pretože iba tradičné je akoze dobré a nehynuce v čase , to čo podajú náboženstva a cirkvy…A ľudia to preberú ako roboty a ani neskúmaju ďalej z pohodlnosti ..No ale všetko sa bude musieť vyčistiť v očiste ktorá prebieha( a ešte bude niekoľko rokov )..Nebude môcť ostať na tejto Zemi ani jeden blud ,ani zrnko nečistoty ..
            Vidíme aj dnes vo svete čo sa deje ..všetko je opačne postavené ,na opačných hodnotách a v mnohych prípadoch zámerne ,že dobro sa považuje za zlo a opačne zlo za dobro …Takže dnes ovláda zlo skoro každého človeka na planéte …A ja sa snažím nie o zápis do nejakej cirkvy náboženstva alebo nebodaj sekty ,a ani ty Achnaton nemáš taký úmysel ,ale naopak chces určite aj ty ,veď ako aj ja ,pomoct k pochopeniu Svetla a že chceme zápis do sŕdc ,ducha v poznaní a nie zápis k temnote ! Jasné že nie násilne lebo kto chce vezme kto nie tak odmietne a ešte aj vynada . …Je jasné ,že temnu sa také veci nepáčia čo píšeme a posiela svojich ,,pomocníkov “ všade kde by mohli odviesť pozornosť(vedome či nevedome) ,a pospinia všetko len aby Pravda a Svetlo ostali neodhalene,lebo keď sa to všetko všeobecné odhalí ľudstvu bude koniec temnotam na tejto Zemi .

        • Teba nezabije vírus, vakcína, žiarenie a pod. ale vlastná pýcha, hlúposť a herezia, pokiaľ sa čím skôr nepreberieš zo svojej slobodomurárskeej ilúzie. Lebo komu niet rady, tomu niet ani pomoci…

        • MzK – ty ako idiot si neuvedomuješ, že si indoktrinovaný židovskou predstavou ich „boha“ – starozákonného trestajúceho Jahveho, ktorý na všetko dohliada! Ale ako to mám vysvetliť blbcovi ako ty?! Vinník spôsobujúci utrpenie na tejto Zemi je pre mňa jasný a viditeľný, ale Hadom zhypnotizovaní slepci sa s ním nedokážu vysporiadať!

          Ako tupec zásadne neprijímaš nové informácie, pretože nevyhovujú tvojmu presvedčeniu, takže ti tu odkazy na zdroje nedám – lebo načo hádzať perly sviniam!

        • A prečo by mal Stvoriteľ zasahovať. Tým že nám dal slobodnú vôľu sa proces stal samočinným a každý zásah zvonku je logická kontradikcia. Jedno popiera druhé. Takže žiadne prikázania nikdy neboli a ani nemohli byť, žiadne zjavenia nikdy nemohli byť. Dať slobodnú vôľu a potom obmedziť, takú chybu môže urobiť človek, ale nie dokonalý Stvoriteľ. Riaďte si svoj duchovný vývoj každý ako chcete. Rozoznať dobro od zla vedia aj zvery. Musíte sa sami dostať na úroveň pochopenia procesov vo Ves-Mire. Pomáhať niekomu preskočiť jeho vývojové lekcie by bolo na škodu nielen jemu samotnému, ale aj ostatným vo Ves-Mire. Duchovné schopnosti sa nedajú kúpiť, inak by bol Rothschild superman a pápež batman.

          • Objektívne

            Všetko by sa vyjasnilo ak by aspoň niekto vedel kto je to ten najvyšší stvoriteľ, kde on prebýva a ako ON tvorí. Dovtedy kým nebude toto poznanie sa budú ľudia dohadovať či robí to, alebo ono.

          • Israismael

            OBJEKTÍVNE ..Áno a to poznanie prisaaaaam pánu Bohu je už skoro 100 rokov k dispozícii ľuďom…Na Boha by som nikdy neprisahal, keby som nevedel že existuje vrchol Slova vo Veľkom Spise ,diele pre človeka na Zemi a keby som naozaj nepoznal aj to ,čo by mohol vedieť skoro každý človek ,že ako tvorí Stvoriteľ na základe akej neuveriteľnej sily vyžarovania( zdroj nemôže poznať malý pozemský človek ale tvorenie svetov môže pochopiť ..ovšem nie rozumom ale Duchom keď dostane silu ducha po poznaní a na Základe zákonov Tvorivej sily a vôle Pána) Môže spoznať oblasť že kde prebýva (ale nie ako vyzerá ),môže spoznať ,že je to Bezbytostna Najvyššia Ríša Božia ,atď ..Všetko majú ľudia v učení Posolstva Grálu ,všetko,navyše kukol je oddelený od pšenice v Tom diele …akákoľvek otázka je zodpovedaná keď ma človek prijaté svojim skúmaním tie presvedčivé a bezprecedentné znalosti ,a odpovie sa mu odhalením akákoľvek aj tá vysoko mienená otázka .. … .Prečo ľudia neuchopia tu možnosť Poznania ? Lebo neveria …neskúmaju ..nechcú …. Asi chce človek radšej do rozkladu a nestará sa o nič , ako by mal ísť do výšin a do pokoja a aby bol prijatý do blaženosti podľa vôle Najvyššieho ..Človek si asi zvykol na temno a kašle na to čo bude…

          • Objektívne: Odhaľovanie pravdy je súčasť cesty. Väčšina ľudí, aj keby im bola vyjavená pravda, ju buď nepochopia, ale nebudú chcieť pochopiť. Bolo to krásne vidieť na kovidovom období.

          • Objektívne

            No neviem, ty snáď vieš vysvetliť ako vznikajú a zanikajú častice v celom vesmíre? Ak niekto ako napríklad Hinduisti hovorí, že vesmír bol vytvorený mysľou, tak v skutočnosti nevie ako sa to stalo, pretože aj táto filozofia je len približná. To isté je aj s tvorivou silou. Zrejme by mal problém vysvetliť ako myseľ vytvára hmotu a teda všetky elementárne častice hmoty (atómy) v celom vesmíre, nehovoriac o tom, že by nevedel kde tá myseľ (tvorivá sila) existuje a ako vyzerá, pretože nieje v tomto vesmíre.

          • Do istej miery súhlasím avšak s tým že by sme boli ponechaní len na seba a svoju slobodnú vôľu tak s tým nie. Treba aj učiteľov, vodcov, jasnovidcov, liečiteľov, umelcov, prorokov ktorí svojím napojením na najvyššie duchovné svety znášajú dole do hmoty vesmíru obrazy dokonalého života a ukazujú tak cestu ľudstvu na cestách jeho vývoja. Ale čerpať musia len z tých duchovných výšin a nie z hmoty – tj. z rozumu, hmotných dôkazov alebo ako okultisti – z jemnej hmoty j. z astrálu kde prebývaju mimo iného aj ľudia v obdobiach medzi životmi na Zemi. A naviac z duchovných výšin prichádzajú z rôznych dôvodov aj samotní duchovní vyslanci, vrátane tých najvyšších. Neprichádzajú sem do hmoty na výlet alebo aby tu boli šťastní – oni prichádzajú do tohoto (od istej doby Bohu) nepriateľského prostredia ukázať ľudstvu ako sa zbaviť zla a ako ísť za Svetlom – tj ako sa správne vyvíjať. Oni vedia do čoho idú – aké pomery sú na Zemi.
            Slobodnú vôľu človeka – jeden zo Zákonov neobmedzí alebo nepotlačí či nenaruší nik tým, že príde na Zem učiť ľudí aká je Pravda o všetkom.

          • Objektívne
            Co je bůh? Obří píča! – YouTube
            https://www.youtube.com/watch?v=BNEclgQFDNg

          • Israismael

            Objektívne :
            K čomu ti je ako pozemštanovy znalosť toho ako vznikajú a zanikaju častice? To pochopíš vo vyšších formách bytia tvojho ducha ,nie tu v najnižšom priestore hmotného sveta ako pozemska človek , ktorý je úplne najďalej od Najvyššieho Zdroja v najspodnejsej časti Stvorenia To ani keď by si mal tu na zemi tú najväčšiu duchovnost tak ešte stále ti zastiera tvojho ducha pozemský rozum ,a nepochopíš to ..nám ľuďom nejde o také veci čo nemusíme tu vedieť …Ak ti to bude niekedy dovolené prejsť vysoko do sfér ako ľudskému duchu ,lebo to nie je tak jednoduché kam ťa zavedú nitky tvojho ľudského ducha ,tak sa dozvieš viac….Na Zemi ti to nebude dovolené nikdy ,lebo tu človek pôsobí hlavne z hmotného mozgu a jemnejšieho rozumu aj keď tiež ešte patrí k hmotnosti tohto sveta

          • Objektívne

            Israismael:
            Tým si chcel naznačiť, že vedieť to budeme až vtedy, keď zomrieme, že?
            Keď sa reinkarnujeme, tak to znova vedieť nebudeme.

          • Israismael

            Objektívne, co ľudská duša podchyti ci už na zemi alebo v astralnych svetoch vo všetkých tých svojich premenách bytia tak to nikdy nestratí a uchová si. . Ide o to ze ci sa vôbec nejaké tie veci súvisiace s Tvorcom a jeho tvorením a pod záležitosti dozvie človiečik v ešte hmotných svetoch ako sú pozemské a astralne. . Skôr som teda myslel ze až dospeje k vývoju ze môže vyjsť a prejsť až nad hmotnosti nad hrubohmotnosť a jemnohmotnosť (astra) a aj cez bytostne a až tam v duchovných oblastiach bude vedieť omnoho viac.. Až tam vôbec dospeje vývojom.. To záleží od každého jednotlivca..

          • Dokonalá reakcia (29/01/2024 at 9:22) Zbraslav; absolútny súhlas od prvej až po poslednú vetu.
            Najväčším problémom veriacich (ktorí pravdepodobne nikdy nevzali do rúk tzv. svätú bibliu) je v tom, že nevidia diametrálny rozdiel medzi bezpodmienečnou Láskou Stvoriteľa Otca + Jeho Syna Ježiša – s ich absolútnym protikladom: s večne trestajúcim bohom sionu a jeho synom, falošným židovským kristom. Pritom Ježiš mal iba učeníkov („rybárov“), bol neustále prenasledovaný a nakoniec zavraždený, no a jeho posmrtný falzifikát pozemský kristus (porodený židovkou) mal už 12 apoštolov, kázal verejne v chráme – a penasledovaný nebol. Obrátil „vodu“ na „vino“ – ani toto obrazné prirovnanie ovečkám nič nehovorí. Pritom Ježiš s kristom nemajú spoločné absolútne nič: ani svoj pôvod, ani miesto (trvalého) pobytu, ani obdobie pôsobenia, ani slová, ani skutky…doslova NIČ. V biblii, hoci je maximálne domotaná, je niekoľko stoviek citátov, na základe ktorých je jednoznačne vylúčená totožnosť nadpozemského Stvoriteľa Otca s pozemským bohom sionu, a rovnako aj nadpozemského Ježiša so židovským kristom. Ježiš sa so svojím Otcom rozprával v ústraní pomocou dokonalej bezdrôtovej techniky, ktorú prostí ľudia v tom čase nemali šancu odhaliť, a mysleli si, že sa rozpráva sám so sebou. Je toľko argumentov, na základe ktorých sa dá vylúčiť totožnosť Stvoriteľa Otca a boha sionu, a rovnako aj totožnosť Ježiša bez národnosti s neskorším falošným židokristom – no veriaci nie a nie otvoriť oči. A to ani napriek tomu, že tá podvodná zámena Osôb a náhrada Pravdy Lžou sa týči až do samotného neba.

        • Som rad ze je tu clovek ktory zmysla rovnako. Hlavne rozmysla. Ked som tu minule diskutoval s krestanom, nevedel mi odpovedat na jednoduchu otazku kto napisal bibliu. V dnesnej dobe moznej informovanosti ludom brani stat sa mysliecim prvkom spolocnosti ich slepa prenesena viera,,, ani nevedia v co veria, a najlepsie ze ani nechcu pocut ze by to co im nataaarali je klam. A ono sa to prenasa z generacie na generaciu. Cili hlupost je didcna rozum uz nie 😀

        • Marek, všetky náboženstvá sveta vrátane ateizmu sú z dielne boha sionu. Nevieme nič, lebo CELÁ Stvoriteľova Pravda prinesená na Zem prostredníctvom Ježiša je dosiaľ pribitá na kríži (keby bola očistená, resp. zrozumiteľná, vnímali by sme ju všetci rovnako). No súčasne si všímaj, ako každým dňom klinček po klinčeku umlčanej Pravdy odpadáva. A to je pre nás nádej. Uspokojme sa zatiaľ s tým, že viac nevieme, ako vieme – preto pozorne veci sledujme, no t.č. žiaľ, my pešiaci s celosvetovým dianím veľa nezmôžeme; na to sme príliš malé figúrky. A hádam už všetci vidíme, že celá doterajšia Pravda – výstižným Pepovým prirovnaním – „je flekatá jak dalmatýn, je černobílá…“
          Marek, sme príliš malé figúrky oproti tým, ktorí celý tento dávno naplánovaný proces vedúci k záveru dejín Pozemšťanov riadia. Neprestávajme však veriť, že nie práve títo darebáci sú tí, ktorí tento posledný boj Dobra a Zla vyhrajú. Nemajú na to ani silu, ani schopnosti… a chýba im hlavne zdravé myslenie a Jediná Skutočná Zbraň: Bezpodmienečná Láska. Vydržme; Pravda zvíťazí!

        • MzK: „keby som JA mal moc zasiahnuť, okamžite by som „odstavil“ všetky ľudské hyeny.“
          A to by pomohlo komu? Tým by si sa dostal do pozície „Mesiáša“, na ktorého „tí správni“ kresťania práve čakajú, aby nemuseli pohnúť prstom, lebo veď niekto všetko vyrieši za nich, zatiaľ čo im sa stačí len modliť. Realizácia fašizmu v praxi vždy potrebuje toho posledného policajta s obuškom a toho suseda ktorý ťa udá. Bez nich sú to len prázdne frázy. Tí hore to vymyslia, ale tí dole to realizujú a robia to dobrovoľne. A kto je hyena? Tí čo zlo vymysleli, alebo tí čo ich myšlienky za mrzký groš realizujú? Mali by byť potrestaní za zlé myšlienky aj keď nikoho slobodnú vôľu neporušili? Ak teda „odstrániš“ tie hyeny ktoré zlo len konajú, ale necháš autorov zlej myšlienky, ako dlho bude trvať kým nájdu ďalších prostredníkov? A nebolo by lepšie ak by sa spiaci utláčaní prebudili a vzopreli sami, tým že prestanú realizovať nápady tých hore? Nie je práve to pointa pobytu tu na Zemi?

    • A to si nevidel ako na nich testuju parfumy, chemikalie. Ja uz rok a pol nepouzovam deodorant, kedysi som si to svinstvo j.bal roky pod pazuchy , priamo na lymfaticke uzliny!!!… Nikdy vic.

      • Deodoranty nejsou ještě tak moc nebezpečné. Daleko horší jsiu ANTIPERSPIRANTY! To už vím roky …

        • mariankosnac

          Áno Antiperspiranty obsahujú alumíniové soli ktoré blokujú potné žľazy a obmedzujú pot. Dezodoranty sú len zmes antibakteriálnych látok.

  3. Pokolra Veluk

    Ja to hoax, nič tam zatial nie je: https://twitter.com/ImMeme0/status/1751389742409626002
    Hranice sú pred migrantmi úplne otvorené. Zatial je to vo fáze psychologickej operácie, slúžiacej na šírenie nenávisti. Až ked dostatok ľudi, najma vojakov, na to naletí, sa začínajú diat veci aj v skutočnom živote. Takto sú umelo vyprovokované občianske vojny. Potrebujú tu vojnu ako soľ na zamaskovanie pádu dolára – krachu súčasného dolárového finančného systému, aby potom mohli nastúpit digitálne meny CBDC a s nimi „total control“ obyvatelstva.

    • Pokolra,tiez som videl to video,suhlasim s tebou na 100%,plus masivna depopulacia obyvatelstva,Cinske OSN vojska v usa a Amerika uz nebude Velmocou,samozrejme tie rezimy,ci to bol Reagan,Nixon,Clinton,Obumba,Trumpstein,Biden, Likvidovaly Ameriku,ako to mali nariadene z vrchu.Obcianska vojna,to drasticky urychli. Podla DEAGLE REPORT,do 2025,len 100 millionov ludi bude v usa.

  4. Israismael

    Vladimir Žirinovskij vo svojom záverečnom prejave v ruskej dume ,keď ešte žil ,povedal to tuším po inštalovaní Bidena za prezidenta ,že: „V roku 2024 nebudú voľby, pretože Amerika nebude existovať.“ Bol to ten istý prejav, v ktorom predpovedal — rok 2022– že Rusko vstúpi na Ukrajinu

    Keďže jeho úžasné vyhlásenie o vstupe Ruska na Ukrajinu bolo také presné, dokonca povedal že február 2022 ,tak jeho predpoveď o Amerike je viac než znepokojujúca.Pise sa v správe Hall Turner

    Vzhľadom na to čo sa deje v Texase ,tak vskutku hrozí Amerike občianska vojna a s tým môže súvisieť postupný rýchly rozpad Ameriky ..V Tom prípade sa môže veľmi rýchlo naplniť ,,prorocke “ slovo Žirinovskeho zo štátnej dumy,spred takmer štyroch tokov..

    • Pokolra Veluk

      https://pokolraveluk.info/2023/02/01/putin-je-vytvorom-nebohej-kralovnej-alzbety-ii/
      Západ je vopred určeným porazeným tretej svetovej, víťazom má byť Rusko, no podľa proroctiev udalosti naberú trocha nečakaný pád … Rusko-ukrajinská vojna bola vopred (a dlho) plánovaná na najvyššej úrovni. Ešte v decembri 2021 Vladimír Žirinovskij vyhlásil, že sa to začne 22.2.2022 o 4.00 ráno.

      https://www.mirror.co.uk/news/world-news/eerie-footage-shows-russian-politician-26297654

      On December 27 ultranationalist Vladimir Zhirinovsky told parliament that a military campaign would begin at 4am on February 22.

      Napokon sa to začalo 24.2.2022, teda 2(2+2).2.2022 …
      22 je kabalisticko-iluminátske “hlavné číslo”, symbolizujúce pre nich mimoriadne doležitú udalosť.
      ———————————
      No a na rok 2024 majú zrejme naplánované demolíciu USA, aby sa novou velmocou mohlo stat Rusko.
      V roku 1989 to ešte robili naopak…

      • Protiruský Zirinovskij v podstate neznamenal nič dobrého jak pre Rusko a paradoxne neurobil úspešnú protiruskú službu ani pre Západ, ktorému lizal zadok až do posledného dňa – bol to taký západom trpený idiot na ktorého sa nedalo spoľahnúť skoro v ničom a bolo ho treba mať stále pod kontrolou keďže nemal šajnu čo sa okolo neho deje. Vždy len papúškoval to čo mu náhodou hodili západní páni pod stôl a ešte si k tomu pribalíl aj nejaké tie svoje „múdrosti“.
        Raz mu to Kissinger chrstol priamo do očí aký je idiot, bolo to na nejakej oslave.
        Podobne je na tom aj protiruský Medvedev.

      • To sú len nepodložené priania, a ako povedal G. J. Caesar, ľudia chcú počuť to, čo si prajú počuť. Moja matka a starí ľudia vravievali, že podľa proroctiev (Sibyly) má planétu Zem ovládnuť žlté plemeno, teda zrejme Číňania.

      • Pokolra,Rusko bude kralovat Europe,Cina Amerike

    • mariankosnac

      Škoda že Žirinovskij nepredpovedal aj neúčinnosť / škodlivosť vakcín a nechal sa opichať osemkrát.

      • 11 x
        Inak Žirinovský bol jedným z hlavných vojnových štváčov, ktorého úlohou bolo zatiahnuť Rusko do vojny so Západom. Podobne ako Medvedev – aj keď už možno 3 krát vymenený.

  5. Totalitný štát sa rúca.

  6. mariankosnac
  7. Israismael

    Ta chrapac liberálna stráca všetky zábrany.. Co si už dovolil Alojz Hlina ten chrapun voci žene to už je neucta najväčšieho zrna…. V Bratislave dal postaviť veľký baner s podobizňou ministerky kultúry Martiny Simkovicovej, s vráskami a bodkami na tvary akoby mala spodobnovat nejakú starú ženu bosorku, ci starú chrapatu hnusotu.. K čomu toto slúži tým liberalom ze už nevedia inak bojovať o tie koryta, a s tou ich frustráciou z prehratých volieb?

  8. Soros byl přistižen, jak organizuje spiknutí s cílem zničit Trumpovy šance stát se prezidentem

    https://aktax.cz/soros-byl-pristizen-jak-organizuje-spiknuti/

  9. WEF nařídilo vládám, aby zakázaly všem Rusům vlastnit nemovitosti

    https://aktax.cz/wef-naridilo-vladam-aby-zakazaly-vsem-rusum-vlastnit-nemovitosti/

  10. Zuzka,vsetkym obyvatelom sveta- nebudes nic vlastnit a budes stastny

Pridajte komentár

*