Voľbou Korčoka volíte vojnu! Nevoľte za prezidenta vojnového štváča, ktorý by neváhal vyslať vašich mužov, otcov a synov na smrť do ukrajinských zákopov!

Veda konečne priznala, že umelé sladidlá spôsobujú náhle úmrtia – ale len preto, aby odviedla pozornosť od vakcín


Print Friendly, PDF & Email

Veda konečne priznala, že umelé sladidlá spôsobujú náhle úmrtia - ale len preto, aby odviedla pozornosť od vakcín

(Ethan Huff, Natural News) Prestížny medicínsky časopis British Medical Journal (BMJ) nedávno zverejnil štúdiu, ktorá spája konzumáciu umelých sladidiel ako aspartám a sukralóza s kardiovaskulárnymi ochoreniami.

Ide o zvláštne načasovanie. Francúzski vedci sa totiž rozhodli bližšie pozrieť na umelé sladidlá v kontexte srdcových chorôb práve v čase, keď milióny ľudí „plne zaočkovaných“ proti covidu trpia srdcovocievnymi ochoreniami – a v niektorých prípadoch aj náhlou smrťou.

Až doteraz medicínsky establišment tvrdohlavo tvrdil, že umelé sladidlá sú úplne bezpečné pre ľudskú konzumáciu. Všetky obavy o opaku boli nazývané ako „konšpiračné teórie“ – to znamená až dovtedy, kým covidové „vakcíny“ nezačali zabíjať ľudí a nebolo potrebné to nejako zakryť.

Zdá sa, že niektoré prvky „vedy“ sa teraz pokúšajú zhodiť vinu za všetky nadmerné poškodenia srdca a náhle úmrtia medzi ľuďmi na konzumáciu umelých sladidiel, ktoré sa po desaťročiach popierania zrazu ocitli na radare ako možná príčina ohrozenia zdravia.

(Súvisiace: Koronavírusové hrotové proteíny spôsobujú infarkty.)

Pre svoj výskum sa autori tejto novej štúdie pozreli na vzorku 103 388 účastníkov z webovej kohorty NutriNet-Santé.

Vo všeobecnosti zistili, že konzumácia umelých sladidiel je spojená so zvýšeným rizikom kardiovaskulárnych ochorení, ako sú napríklad koronárne ochorenia srdca a cerebrovaskulárne ochorenia.

„Zistenia z tejto rozsiahlej kohortovej štúdie naznačujú potenciálnu priamu súvislosť medzi vyššou spotrebou umelých sladidiel (najmä aspartámu, acesulfámu draselného a sukralózy) a zvýšeným rizikom kardiovaskulárnych ochorení,“ uzatvára dokument.

„Umelé sladidlá sú prítomné v tisíckach značiek potravín a nápojov po celom svete, no zostávajú kontroverznou témou a v súčasnosti ich prehodnocuje Európsky úrad pre bezpečnosť potravín, Svetová zdravotnícka organizácia a ďalšie zdravotnícke agentúry.“

Nebezpečné sú umelé sladidlá, ale to sú aj covidové „vakcíny“

Hoci je určite pravda, že umelé sladidlá sú pre zdravie človeka deštruktívne, načasovanie zverejnenia tejto štúdie v poprednom, široko uznávanom lekárskom časopise je nanajvýš podozrivé.

Liečba osteoporózy

Prečo sa zrazu nebezpečenstvo umelých sladidiel dostáva do popredia diskusie o verejnom zdraví?

Komunita prirodzeného zdravia bola ignorovaná a zosmiešňovaná za to, že predtým poukazovala na ich nebezpečenstvá, no zdá sa, že diskusia sa teraz posunula, nakoľko je potrebné rozptyľovať vážne podozrenia okolo „vakcín“ proti covidu.

Je pravdou, že kardiovaskulárne ochorenia sú hlavnou príčinou úmrtí na celom svete. To platilo aj predtým, ako bolo rozpútané covidové vakcinačné šialenstvo, a platí to aj dnes.

Čo však nie je pravdivé, je tvrdenie, že prudký nárast kardiovaskulárnych ochorení a súvisiace náhle úmrtia sú akýmsi druhom „záhady“, ktorú možno vysvetliť vecami, ktoré ľudia robili už predtým.

Štúdia sa nezmieňuje o covide, vakcínach ani nadmerných úmrtiach. Jej zverejnenie v súčasnosti využívajú médiá na to, aby naivným ľuďom naznačovali, že dôvodom, prečo v súčasnosti viac ľudí trpí mŕtvicami a infarktmi, je čo i len minimálna konzumácia umelých sladidiel.

„V podstate hovoria, že ľudia konzumujúci len dva balíčky umelých sladidiel denne, respektíve deci nápoja (väčšina nápojov má viac ako deci), mali o 9% vyššie riziko srdcového infarktu a o 18% vyššie riziko mŕtvice,“ povedala Mona Shahová, kardiologička z organizácie Baptist Health Holistic.

Shahová tiež varovala, že umelé sladidlá narúšajú zdravý metabolizmus, a preto odporúča prírodné alternatívy ako stévia.

„Telo funguje nasledovne: Zisťuje, či má vylúčiť do krvi inzulín. Keď spozoruje konzumáciu niečoho sladkého, inzulín vylúči. Lenže umelé sladidlo nie je skutočný cukor, takže celá rovnováha medzi inzulínom a glukózou sa časom totálne pokazí.“

Záver

Ak sa vám páčilo čítanie tohto príbehu, ďalšie podobné nájdete na stránke Sweeteners.news.

Zbohom vysoký krvný tlak

Autor: Ethan Huff, Zdroj: naturalnews.com, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Veda nie je subjekt! Existuje síce kolektívne vedomie, ale toto nie je niečo, čo by vedeli všetci v informačnom poli. Čiže – vedci – nie ako zástupcovia vedy čoby subjektu – vedci ako reprezentanti toho, čo sami nazývajú vedou – veda ako ich produkt. A veda – ako spolitizovaný produkt a nástroj manipulácie! Teda – ani vÉda – ako obsah vedomostí východnej duchovnej civilizácie – náuka!

    Veda teda nič nepriznala! Tak ako nič neprizná lavica obžalovaných! Mimochodom – boss Černák ide na slobodu – niekto ho potrebuje mať vonku.

  2. mier v srdci

    Rád by som sa opýtal tých, ktorí sa vyznajú. Ak sa NATO rozhodne – cez našu bábkovú vládu – poslať Slovákov na Ukrajinu bojovať proti Rusom, ako sa bude dať tomu vyhnúť?
    Myslíte, že by Maďarsko, ktoré predpokladám nebude chcieť bojovať, poskytlo azyl? Alebo by občana SR vydalo?

    Ak by sa začalo povolávať do brannej povinnosti, podľa akého kľúča by podľa vás začali? Mladých 19-25, alebo skôr starších? Ušetrili by ženatých, alebo naopak – slobodných, aby mali ešte šancu založiť si rodinu?
    Za každú Vašu odpoveď ďakujem.
    Myslím, že by sme mali začať túto tému riešiť a diskutovať o nej.

    • Platí nasledovné univerzálne pravidlo: V prípade všeobecnej mobilizácie je vždy najefektívnejším riešením zvrhnutie režimu, ktorý mobilizáciu vyhlásil, aj za cenu nejakých obetí, ktoré by boli vždy menšie ako počty obetí padlých vo vojne. Toto pravidlo je univerzálne, netýka sa žiadneho konkrétneho štátu a nie je návodom ani podnecovaním k ničomu. Je to čisto akademická úvaha.

      Ak by sme toto pravidlo aplikovali napríklad na Ukrajinu – v prípade, že by bol Zelenského režim zvrhnutý ukrajinským ľudom hneď na začiatku, určite by teraz nebolo odhadovaných vyše 100 000 obetí.

      • Galaxia Andromeda

        Važena redakcia neverte ursule hovnovej na ukrajine nie je 100 000 mrtvych ale uz pol miliona taka je pravda a bude to ešte horšie.

    • Ty si odkiaľ teraz vyšiel – z nepokosenej kukurice?!

      „Tak“ to sem dal už druhý krát – ja to sem dávam tretí krát a blbcom ako ty, ktorí nečítajú ani závažné zrozumiteľne označené komentáre – nasrať!!! Ignoruješ varovania a potom kričíš o pomoc! Toto si dobre prečítaj 2-3 krát, alebo choď do riti! A to tu zámerne neuvádzam, ako s tým vláda a húfnica ešte môže predčasne vyjebať! Technická poznámka – všetko zásadne osobne cez razítko podateľne, lebo ústrižok z doručenky nemusí prísť a vo „vyššom“ záujme ani nepríde!! Navyše – na ústrižku vôbec nebude uvedené, v akej veci – len že okresný úrad niečo prevza! To raztko musí byť preukázateľne spojené s obsahom oznámenia! Lebo lego! Buť ti na tom záleží, alebo choď potom do venezuelskej kukurice! Už rastie! Ďalej – to potvrdené s razítkom podateľne si minimálne 2x okopíruj a daj na hociktorom matričnom úrade overiť ako kópiu originálu. Jednu si strč do vojenskej knižky ak ju máš – pre prípad sporu s vojenskou správou, druhú odlož pre prípad sporu s vojenskou políciou, alebo gardou, ktorá bude naháňať odvedencov – bude treba nosiť pri sebe – ale aj tak ti to môžu zobrať – toto nikdy nesmieš riešiť so zeleným debilom na ulici – tým to neukazuj – radšej nech ťa zoberú a nech to rieši dôstojník! Originál úschovaj pre prípad vojny a požiaru v nehorľavej dóze na bezpečnom mieste – tak aby o tom vedela rodina – pre prípad, že ťa aj tak násilne uväznia ako zbeha a bude ti hroziť vojenský súd, pretože zelené mozgy ako prvé likvidujú spis vojaka s jeho poľahčujúcimi dokladmi. Mne sa to stalo za socíku, lebo som bol na čiernej listine kvôli posudku jedného psychopata na vojenskej katedre, teda počas vojny to urobia určite!

      tak
      31/12/2022 at 9:08

      Ako sa vyhnúť odvodu v rámci brannej povinnosti:
      https://cz24.news/ako-sa-vyhnut-odvodu-v-ramci-brannej-povinnosti/
      ——————————-
      Vzhľadom na to, že okrem profesionálnych vojakov, ktorí majú BOJOVÉ skúsenosti z avantúr NATO a sú už v zálohe – budú povolávať tých – ako inštruktorov. Potom budú povolávať tých, ktorí majú základnú prezenčnú službu a lampasákov v zálohe. Teda – žiadni ženáči s deťmi počas plánovanej genocídy národa nebudú ušetrení. Potom povolajú všetkých hipsterov a buzerantov – ako prvý kanónenfuter! Na nich sa budú učiť budúci mazáci – ako na vojne neskapať na neschopnosť! Potom vytiahnu všetkých a možno aj dôchodcov do 65 – aj keď neviem, ako to urobia s našou prísahou scialistickej reublike – o. i. aj ZSSR, ktorého nástupníckym štátom je Ruská federácia! Možno nás naženú ako PTPákov na ženíjne práce. Ja utekať nikam nebudem – ja budem len sabotovať túto skurvenú fašistickú vládu aj NATO!

      • Kľudne napíšte viac vašich skúseností, chceme o tom napísať extra článok, kde zhrnieme všetko podstatné, ako sa brániť mobilizácii. Poliakov už utieklo do krajín EÚ a Veľkej Británie vyše 70 000 za posledných pár týždňov. Poľská armáda chce totiž povolať okolo 250 000 brancov.

        Zdroj: https://dziennik-polityczny.com/2022/12/28/mezczyzni-masowo-uciekaja-z-polski-probujac-uniknac-sluzby-w-rezerwie/

        Strojový preklad do slovenčiny: https://dziennik–polityczny-com.translate.goog/2022/12/28/mezczyzni-masowo-uciekaja-z-polski-probujac-uniknac-sluzby-w-rezerwie/?_x_tr_sl=pl&_x_tr_tl=sk&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp

      • A co muži Ukrajinci v Polsku,na Slovensku a u nás.Ty nechají azováci na pokoji?Nebo z nich budou verbovací komise?

        • „Prápor Monako“ – je ironická prezývka pre veľké množstvo ukrajinských milionárov a miliardárov, ktorí ušli z vojnou zdecimovanej krajiny do preslneného Monaka.
          Pred vojnou Ruska proti Ukrajine – utieklo „obscénne“ množstvo bohatých Ukrajincov na Azúrové pobrežie, kde sú celému svetu na očiach, ako upozornil denník Ukrajinska pravda.

          To, čo sme videli, je v príkrom rozpore s tým, čo teraz Ukrajina a Ukrajinci prežívajú.
          Zelenský vyžaduje, aby celý svet pomáhal ukrajinským utečencom pred vojnou. Všetci sa im finančne skladáme cez umelo zvýšené ceny energií, môžeme štrikovať svetre, aby sme porazili Putina, či inak mrznúť, nejesť, nedostávať zdravotné ošetrenie, sociálne dávky, zadlžovať sa… a ukrajinská smotánka sa nám môže smiať, až sa za brucho bude chytať, akí sme naivní a hlúpi!

          https://www.podtatransky-kurier.sk/spravodajstvo/batalion-monaco

          P.S. A rovnako tak – to bude i so synáčkami – slovenských multi-milionárov, politikov a iných „celebrít“, ktorým zaplatia – „študijnú stáž“ – niekde v UK, USA.. a tam tú vojnu – v bezpečí – prečkajú. Do kanónfutra pôjdu dezoláti.

          • Ale je tu i plno Ukrajinců,kteří normálně makají a nebo nejsou žádní milionáři.

          • Na SK v mestách dtto, Pohoda, môžem to len a len potvrdiť. Hovoria dobre po slovensky, pracujú a sú galantní a veľmi ústretoví.

        • To sú upratané rodiny azovákov! Ich úlohou je prostredníctvom rodinných peňazí vybudovať zázemie v exile práve pre tam bojujúcich azovákov, keď ich začnú rusi likvidovať! Hovorím o členoch ukrajinskekej opolčenskej mafie. Ukrajinskí Chazari! Ukrajinec „rus“ už dávno maká niekde na západe – lebo inak nemá z čoho žiť!

      • Malá oprava – vo vojenskom spise nie poľahčujúce doklady – to je v prípade trestného stíhania – inak len oslobodzujúce doklady – zo zdravotných dovôdov, ale aj z profesných – ak zabezpečujú vojnu – špeciálnu výrobu napr.

        To podstatné – všetci odpierači sú pre totalitný systém vnútorní nepriatelia a oportunisti a totalitný systém má jedinečnú príležitosť zbaviť sa ich „bez stopy“ práve vo vojnovom stave! A už máme zažité, že v núdzovom stave totalitný systém obmedzuje slobody a práva, ktoré vo výnimočnom a vojnovom stave v podstate prestávajú existovať! Takže úplne zabudnite, že nejaké úrady a armáda vám budú vychádzať v ústrety! Rodina a jednotlivec im sú úplne u prdele aj v normálnom stave – dôležitejšia je exploatácia! A ako odpierači ste automaticky MUKL – „muži“ určení k likvidácii!

        „Ušetrili by ženatých, alebo naopak – slobodných, aby mali ešte šancu založiť si rodinu?“ – ty už máš 15 a občiansky preukaz? Slniečkár na Badatelovi? Bez prepáčenia – toto je najstupídnejšia otázka ôobčana“, akú som za posledné desaťročie vôbec zažil!

        • Ak je niekto MUKL, teda určený k likvidácii, nie je potom logické, aby využil nutnú obranu a začal sa režimu aktívne brániť? Môže mu byť predsa jedno, či zahynie na fronte, vo vojenskej väznici alebo vo svojom dome či na ulici. Ak by sa začal aktívne brániť dostatočný počet MUKL-ov (ktorí sa dokonca môžu zorganizovať a združiť), režimu by zrejme čoskoro došli vlastné silové zložky.

          • Iste – keď sa všetci MUKLi zjednotia v Jáchymove. Žiaden totalitný režim vám dopredu neoznámi, že ste MUKL. To musíte predvídať. Už ste niekedy videli organizáciu predvídavých, ktorí nie sú sledovaní režimom? Toto môžu prežiť len partizáni a na vlastnú päsť – nie organizované mačky vo vreci!

          • Objektívne

            Ak by existovala jednota národa, všetko by vyzeralo inak. Povedal by som, že od určitého momentu ide každý sám za seba. Ja to vidím dosť čierne. Jednota národa už existovať nebude. Ako to vidíte vy ostatní? Spoliehate sa na nejakú jednotu, súdržnosť, alebo zorganizovanie? Kto s kým sa bude organizovať? Peter s Pavlom a ešte traja?

          • mariankosmac

            Nikto sa s nikým organizovať nebude. To mi pripomenulo ako sa pred pár rokmi nejakí luďia pokúšali založiť domobrany. Na internete si dohodli stretnutie, prihlásili sa ich desiatky a reálne sa na stretnutie dostavili traja – štyria a všetci dohromady mali 20 zubov. Zistili že vlastne nemajú čo robiť tak aspoň pozbierali smeti v parku a išli domov.

          • Sú len 2 možnosti: 1) Organizovane sa postaviť režimu. 2) Individuálny únik

            Ak nie je realizovateľná prvá možnosť, tak potom ostáva už len zanalyzovať všetky možnosti úniku – ako sa tomu vyhnúť, ako utiecť, ako s tým vydrbať.

          • Čo je to „organizovane“ sa postaviť režimu? Pre mňa je to každý individuálne – v spoločnej veci /to je to organizovane – to je EVENT/ a každý sám za seba a tým zároveň za ostatných! Ja seriem na organizáciu naivných debilov, alebo na dopred infiltrovanú provokatívnu činnosť „organizátorov“, Ktorí už dopredu počítajú s reakciou na zamýšľané plány, a ktorí organizujú „odpor“, aby na seba naviazali dôveru, pretože idioti vždy očakávajú, že niekto-niečo za nich bude vybavovať ich problém – a aby ten odpor mohla včas „organizácia“ v kritickom momente kanalizovať-neutralizovať, a aktivitu zúčastnených eliminovať! Ak máte tie tisíce čitateľov – tak každý má svojich známych a tí majú svojich známych! A idioti konať nebudú ani kvôli svojím známym ani kvôli sebe – v podstate 80% ľudí zásadne nekoná a z tých 20% čo koná – polovica a polovica stojí vždy proti sebe v protichodných záujmoch! Ja by som teda žiaden článok ako výzvu už neurobil – stačili tie linky, a teraz treba už len potichu – inak predbehnú aj tých pár odhodlaných ľudí! Tým treba dať šancu – ja už nechcem zachraňovať idiotov! Ani keď môj 40-tnik syn sa na to vyserie tiež – bude to jeho vec! Kto tu nečíta diskusie – má smolu! Opakujem – aj väčšina tých, čo sa ich to bude týkať, sa vyserú na to v „nádeji“, že nič také im nehrozí – lebo základ je jebať na všetko dôležité a žiť si v komfortnej zone!

            Tu sú linky na miestne príslušné okresné orgány. Tým túto tému z mojej strany končím!
            http://www.okresny.urad-online.sk/index.php

          • redakcia: Treba šíriť informácie. Ľudia sa už zariadia. Niekto útokom, niekto útekom.

          • teraz sa v celej paráde ukázalo, Objektívne, akú má to rímske geniálne „Rozdeľ, a panuj“ gigantickú všemoc; ktovie či vaxovanie bolo vďaka nemu poslednou deliacou čiarou ľudstva, alebo nám na tento účel ešte pribudnú aj nejaké ďalšie, pre tento prehnitý systém zmysluplnejšie účelové heslá

          • Objektívne

            Maximálne budú existovať „skupinky“ a každá z nich bude chieť niečo iné. Nikdy sa nazájom nedohodnú. Mnohí žijú v snoch a snívajú o nástupe zlatého veku, ktorý je údajne už za rohom.

          • „Nikdy sa nazájom nedohodnú“ – a presne to sa už deje a stále to graduje… Novoveký – Koncoveký – Babylon.

          • Tak plus redaxia – vidím to tak, že najlepšie bude pozdržať ďaší nový stupídny článok o zástupných hovadinách aspoň 3 dni – nech tu prebehne celá diskusia o mobilizácii a potom to tu nechať tak! Ľudia, ktorých to zaujíma – môžu zdieľať link sem! Ale určite by som s tým nešiel na bubon! Si uvedomte, že vás-našu diskusiu sleduje útvar kontrarozviedky pre monitoring tlače a médií! Tak im nedávajte možný výstup! necj je tu chaos! Nie výstup! Čím viac komentárov – aspoň 130! Aj o tom pojebanom aspartáme! Emily sa snaží a ešte nepovedala všetko! Ten je teraz najdôležitejší! Aj o úteku! Nech každý tu zanechá rodinu a priateľov! Lebo horor mortis! Ešte si nevidel kasárne a už máš strach! To je ončo! Nech to kontráši analyzujú! A nech potom podajú výstup amíkom! A tí vypracujú notičky pre húfnicu a túto skurvená vládu! Nech to trvá! A nech je to nejednoznačné! Referendum je 21.1. – určite naň nepôjdem! Nech táto vláda dovládne – nech ju máme za čo obesiť! Žiaden buzerant Pelé ani Fico ani Kotleba pre nás nič dobré neurobia! A možno tú výzbroj a výcvik potrebovať budeme doma! Určite!

          • Aj nás to viackrát napadlo, že nechať dovládnuť túto maximálne nenávidenú vládu môže byť lepšie ako ich nechať ujsť. Napríklad taký Krajčí, ktorý je jeden z najviac zodpovedných za plošné testovanie a spustenie očkovania smrtiacimi vakcínami, odišiel pred rokom a už sa na neho takmer zabudlo. Pritom je to práve on, ktorý by mal popri Matovičovi, húfnici, Naďovi, Mikulcovi a zopár ďalšími sedieť v prvom rade budúceho Norimberského tribunálu.

            Inak táto téma mobilizácie a vyhlásení mužov o odopretí mimoriadnej služby je už pomerne široko medializovaná na alternatíve. Medializoval ju aj Peter Weis (ten známy právnik, čo bojoval proti covid teroru). On má tiež dosť veľké publikom. Dávali sme to aj na Facebook, kde to tiež malo pomerne veľký ohlas (hoci diskusia tam je menej prehľadná ako tu na stránke, ale to je celkový problém Facebooku). Takže už sa o tom vie pomerne masovo. Teraz ide o to, vymyslieť stratégie, ako sa na to môžu ľudia čo najlepšie pripraviť.

          • a uz sme zase v rovnakej situacii,len v inej forme.-povinne ockovanie-povinna mobilizacia pri obidvoch rovnnaky ciel, ako sa vyhnut.na zaciatok-ako moze vo vojenskom konflikte fungovat armada,ktora nema moralku odhodlania,polozim svoj zivot za narod,za slobodu.tu nie je presvedcenie tzv.zapad dnes nie je na tej urovni ako pr.wermacht v 2sv.vojne a zhypnotizovana vacsia cast nemecka.ja mam mozno fantaziu ale tak ako pri kovide masovo chodit sa ,,prechadzat,,do ulic v kazdom meste vsetci denne myslim aj branci tych prechadzajucich musia byt tisice.mozno to bude nakoniec uplne inac,t.j.vytvara sa zase strach a infomacne pole z mobilizacie.vcera som niekde cital o jednom ,,krutom,,ukrosovi general, ktory ukr.odmietnu su ihned zastreleni alebo keby to malo byt mimo ukr.tak takymto rozstrielaju nohy.akoi v pripade kovidu,najprv to odmietnut a poslat tuto energiu ,,hore,, a potom konat podla okolknosti.s emigrovanim to nie je take jednoduche,pre tych ktori su odkazani na mesacny prijem

          • Stratégia – cez jehovistov odopieračov od domu k domu. To bol vtip – pozor na vyjadrenia z dôvodu náboženského – ak naozaj nie ste členom spomenutej cirkvi – myslím Baptistická cirkev. Jehovisti sú myslím stále v evidencii MV len ako pozorovaná sekta.

            Badatela číta približne – už len cca 200 tisíc ľudí. Keď to každý pošle desiatim – sú to 2 milióny! Lenže oni sú navzájom prepletení, tak menej. Ale v druhom slede by to títo mohli poslať ďalším. Geometrický rad s mínusovým parametrom /prieniku spoločných známych/.

          • Ústava uvádza špecificky ako dôvod 1) „rozpor so svedomím“ a 2) „rozpor s náboženským vyznaním“. Podľa nás netreba špekulovať a napísať, že „Výkon mimoriadnej vojenskej služby odmietam z dôvodu rozporu s mojím svedomím“. Špekulovanie s náboženským vyznaním vystavuje muža riziku, že to začnú preverovať. Pri „rozpore so svedomím“ je nižšia šanca, že by to mohli neuznať.

      • Ja som si pred rokmi vybavil papier este podla webu Chelemendika a prislo mi rozhodnutie z OU s peciatkou o vyradeni. A to vtedy o tom nikto nevedel, som si myslel , ze je to vtip…Teraz chcem riesit syna, ktory ma 17, ale bojim sa ze o rok ked moze podat ziadost( rok kedy dosiahne 19) uz bude nejaka mimoriadna situacia a vtedy sa to uz neda.
        Oni nas nemozu povolat do vojny mimo uzemia SR len tak a UKR nie je v NATO. Ale panackovia, co riesili Covid poriesia aj mobilizaciu.
        Mame najdolezitejsie ulohy(2) v januari- referendum a HROMADNE podanie odopretia mimoriadnej sluzby. Musia toho byt desattisice a stotisice…
        Ale ako povedal na Ta3 Meciar, Fico je samovrah a pokial vyhra druha strana, zavru ho (a sme v riti-to hovorim ja). Niezeby som ho extra uznaval( miluje jadro EU), ale je aspon pacifista.

        • „Mame najdolezitejsie ulohy(2) v januari- referendum a HROMADNE podanie odopretia mimoriadnej sluzby. Musia toho byt desattisice a stotisice…“ – a prečo VEREJNE ukazuješ vláde – čo má urobiť! Alebo vláda nemôže vyhlásiť ms ešte v januári?! Ste idioti – kofy na trhu?! Teraz inak – obce nedokážu zastaviť stavanie 5G nejakým VZN, keď im zoberú stavebné úrady! Prečo ste všetci „múdri“ a kvákate tu do prdele čo treba urobiť! Alebo si myslíš, že do toho hodí vidly sama húfnica?! Držte kurva huby a konajte! Rýchlo a potichu! Jediný dôvod aby to vláda neurobila – čo by som urobil na ich mieste ja – aby to postíhali ich ľudia – ich zlatá mládež! Nikomu z vás, čo ste tu – nič nebráni poslať to svojej sociálnej skupine – ja som to poslal vyše 70 ľuďom!

          • A ako inak chcete dať čo najväčšiemu počtu ľudí, aby podali to vyhlásenie o odopretí mimoriadnej služby, bez toho, aby si to všimla aj vláda? Nemáme emilové adresy všetkých obyvateľov, aby sme to im to tajne oznámili. Verejná výzva zasiahne veľa ľudí, ale uvidí ju aj vláda. Inak to nejde. O tom ústnom podaní si nie sme celkom istí – nie je ani dosť rýchle, ani hromadné a môže vyprchať. Aj keby to fungovalo, tak keď vláda zaregistruje veľký počet podaných vyhlásení, tak jej dôjde, čo sa deje a zakročí.

          • Ja nie som na socialnych sietach, ty socialna skupina. A najmudrejsi si tu asi ty, lebo sa furt k vsetkemu vyjadrujes. Az mam niekedy pocit, co je tvoja motivacia vyjadrovat sa pod kazdym clankom.

        • Jístě jste zaregistroval tu smrt polského farmáře zasaženého ukrajinskou střelou.Naštěstí se potvrdilo,že to nebyli Rusáci.Snadno připraví nějakou větší provokaci ,třeba na území Polska.
          Nezačaly války tak nějak už dříve?A Polsko je v NATU.

        • Galaxia andromeda

          Podla toho čo tu pišete nie Fico je samovrah ale ovčania SR su samovrahovia. Ak sa bude mobilizovat proti Rusku tak potom budu lietat atomove bomby,načo vam je odopretie mobilizacie ked prileti atomova bomba tu? Nechapem vašmu mysleniu!

          • Nie nutne musí byť atómová vojna. Už teraz na Ukrajine bojuje veľa vojakov NATO. Poliaci oficiálne priznali 1200 mŕtvych vlastných vojakov.

      • Sursum Corda!

        Vyhlásenie treba podávať konkrétne na okresný úrad Odbor obrany. Ale pozor, Odbor obrany sa nachádza na okresnom úrade iba v sídle kraja. Takže nie na každom okresnom úrade. A takisto nestačí len odoslať list na okresný úrad bez akejkoľvek špecifikácie s tým, že však si to tam už nejako podelia a odovzdajú to do správnych rúk. Ako poznamenal Maroš, najlepšie je to podať osobne a dať si to potvrdiť.

        PS: A koho vezmú prvých? Logicky mi vychádza, že tých, ktorých je najviac, ktorým to ešte ako tak myslí a ktorí mali vojenský výcvik. Takže sú to kto? No predsa „Husákove deti“ – ročníky 1967 a vyššie. Treba sa pripraviť na viac alternatív a mať viacero záložných plánov. Ak to nevyjde, tak potom zostáva len odovzdať sa do vôle Božej a modliť sa. Príkladom nám môže byť Rakúsko, ktoré sa po 2. svetovej vojne masovými modlitebnými procesiami zachránilo od uvrhnutia do komunistického bloku.

        • Prví by išli najmladší s vojenským výcvikom. Posledne povolávali tušíme, že ročníky 1983, čiže dnešní 40-tnici. Takže povolali by tých s výcvikom od 40 do možno 50 rokov. Potom by začali povolávať 19 až 40 ročných bez výcviku, následne od 50 do 65 rokov s výcvikom a na konci všetkých ostatných bez výcviku. Náš názor.

          • podla sucasne platneho zakona o mobilizacii v case vyhlasenia mimoriadneho stavu,alebo vojny sa musia tejto mobilizacii podrobit vsetci muzi vo veku 19 az 55 rokov.Vynimky z mobilizacie maju vsetci celni vladny politici poslanci parlamentu starostovia,zupani,sudcovia guverner nar.banky atd.Dalej mobilizacii nepodiehaju drzitelia modrej knizky(nas minister obrany) ti ktori si dali oficialne zmenit muzske pohlavie na zenske,obcania ktori nemaju trvaly pobyt na SR,odsudeni vo vykone trestu atd.

        • Radsej sa Rakusania nemali modlit, bolo by im lepsie u nas v tabore.
          Akorat, ze potom – po 40 rocnych socialistickych skusenostiach by sa snimi tazsie pracovalo na budovani rakuska uhorska c.2. Obyvatelstvo Rakuska by nebolo ovplyvnitelne ako je dnes. Pripomina mi labilnu sklenikovu rastlinu vypestovanu v umelych podmienkach.

          • Sursum Corda!

            Okrem iného, získali pre svoju krajinu NEUTRALITU! Čo by sme my teraz za to dali.

      • hľadač pravdy

        Maroš vyššie píšeš:

        ,,Navyše – na ústrižku vôbec nebude uvedené, v akej veci – len že okresný úrad niečo prevza! To raztko musí byť preukázateľne spojené s obsahom oznámenia!“

        ,,Ďalej – to potvrdené s razítkom podateľne si minimálne 2x okopíruj a daj na hociktorom matričnom úrade overiť ako kópiu originálu. Jednu si strč do vojenskej knižky ak ju máš – pre prípad sporu s vojenskou správou, druhú odlož pre prípad sporu s vojenskou políciou, alebo gardou, ktorá bude naháňať odvedencov…“
        ——————————————————————————————————
        Dobré rady, len taký ,,DETAIL“ – načo je komu si dať takto overovať oznámenie/vyhlásenie o odopretí výkonu mimoriadnej služby osobne doručené na podateľňu Okresného úradu? (je samozrejmé, že sa to dáva takto overovať, ako dôkaz, že to úradu bolo podané, ale nie pre účel ktorý uvádzaš ďalej!)
        Načo si dávať takto overovať vyhlásenie, o ktorom ešte NEBOLO rozhodnuté, teda môže byť aj zamietnuté?

        To vyhlásenie sa podáva preto, aby Okresný úrad v sídle kraja, Odbor krízového riadenia vo veci podľa zákona ROZHODOL => teda, keď oznamovateľovi príde domov do vlastných rúk ROZHODNUTIE vo veci z Okresného úradu a bude kladné v prospech konkrétnej osoby => až to si potom treba prekopírovať pre účel tak, ako píšeš!

        • hľadač pravdy –
          „Milan
          01/01/2023 at 23:16
          Ja som si pred rokmi vybavil papier este podla webu Chelemendika a prislo mi rozhodnutie z OU s peciatkou o vyradeni. A to vtedy o tom nikto nevedel, som si myslel , ze je to vtip…“ – áno, máš pravdu v tom, že relevantné bude až to rozhodnutie! Záleží vždy na tom, či je v zákone klauzula – „O výsledku konania rozhodne príslušný orgán!“ Napríklad na daňové oznámenie orgán nemusí vydávať rozhodnutie, ak je toto irelevantné – nie spojené s povinnosťou platiť daň – lebo podmienky sú už v zákone či vykonávacej vyhláške.

          Ale niečo ti uniká – ak toto niekto podá – povedzme v polovici jediného relevantného mesiaca – referát /myslím, že podanie by malo smerovať na odbor všeobecnej vnútornej správy – tá spravuje registre – to že to potom presunú na krízové v čase mobilizácie, je vecou samotnej príslušnosti správy a povinnosťou úradu je to postúpiť tomu správnemu správnemu orgánu – teda aj podanie zamestnaného Blaváka v Košiciach musia presmerovať povedzme správne do Bratislavy – akurát sa to preťahuje/ – referát má na to zákonnú lehotu na rozhodnutie – povedzme do 30 dní. A za 30 dní sa môže zomlieť všeličo! Preto je dôležité mať úradne overený podpis tak na podaní na úrad, ako aj na listine, ktorú si necháva podávajúci! Lebo ak je podmienkou to úradné overenie – neoverený podpis môže pri rozhodovaní v čase pred vydaním a doručením rozhodnutia – teda o konaní – vyvolávať pochybnosť, že oznamovateľ odmietnutia mvs napr. nemusel splniť formálne podmienky, a teda, že referát mu to možno aj zamietne, pretože pracovníčka na podateľni nemá povinnosť kontrolovať formálnu správnosť podania! Ešte raz – treba myslieť na kritický moment, keď to nemáš kompletne v rukách! Áno potom po obdržaní Rzhodnutia opäť kópie rozhodnutia a overiť ich a schovať originál! Teraz inak!

          Kto je obvykle vždy po voľbách menovaný prednostom okresného úradu? Vždy je to nominant budúcej vlády a vládnej koalície! Tieto fleky dostávajú za odmenu „šedí“ podporovatelia politickej strany! Otázka – koho záujem potom takýto nominant, ktorému podlieha tento referát – potom háji?! Pred 1989 – straník, komunista. Po 1989 exponent VPN, potom HZDS a SNS, potom SDKÚ a Híd, potom Smeru, atď. – teraz OĽANO, SAS a Sme rodina. Teda – keď prednostovia OU dostanú príkaz mariť takéto podania do prijatia nového zákona – budú to tak robiť a ľuďom nebudú chodiť rozhodnutia – a môžete sa rozkrájať – referenti nie sú za to omeškanie postihnuťeľní! A na rozhodnutí bude – „kto vybavoval“ a vždy podpis prednostu!

          Takže áno – formálne máte pravdu, ale aj Milan to podával – počas života, alebo existencie stránky Chelemendik – niekedy krátko po roku 2014, keď u nás síce znepokojenie bolo, ale takto otvorene sa vojna s Ruskom nepripravovala! Odbočím.

          V minulosti som podával podnet na priestupkové konanie voči určitým osobám – a dal som to vedome nesprávne na miestny úrad v dedine – aby starosta vedel o situácii. Starosta to podľa zákona postúpil na okresný úrad a dal mi o tom vedieť. Po vyše 2 mesiacoch som sa na okrese domáhal rozhodnutia vo veci. Dostal som odpoveď, že rozhodnutie som nedostal, lebo nie som účastník konania, keďže podanie podal miestny úrad! Ten kokot referent odignoroval skutočnosť, že poškodený, a teda účastník konania som ja a nie miestny úrad, a ten len postupoval zo zákona a moje podanie presmeroval! A to si ešte nezažil zneužitie právomoci v inej veci, keď ma referentka telefonicky vyzývala, aby som vec stiahol, že nemám šancu! Ale ja som tú vec nakoniec vyhral!

          Na vojenčine pri vstupnej „prehliadke“ – presnejšie interwiev, som hovoril lekárovi o svojej amnézii – že ma odviedli s roztrhnutými krížovými väzmi! On sa mi vyškieral, že nič také tu v spise nemám! No lebo referent vojenskej správy to ako oporcovi – tak ma označil veliteľ na VŠ vojenskej prípave /lebo som so zlomenou nohou v mrazoch nechodli na prípravu a on to pojal ako sabotáž boja proti imperializmu/ – teda odporcovi režimu vyhodil všetku dravotnú dokumentáciu! Tak som lekárovi povedal, že tieto záznamy majú stále lekári, že je na nich klauzula „vydané pre potreby vojenskej správy“, a že je to podanie dokladov určite zaknihované na VS! Potom som vytiahol – pre istotu tie svoje kópie a predložil mu ich so slovami, že keď sa na výcviku zraním pre neprimeranosť záťaže – podám naňho trestné oznámenie a v civile si to s ním vybavím! Tak mi nakniec zrušil ranné rozcvičky a opičiu dráhu! O pol roka som sa vážne zranil aj tak a musel som podstúpiť plastiku a po peripetiách som odišiel do civilu predčasne – s elitným hodnotením mojej vojenskej služby v spise! Komančovia pripravovali inváziu na Západ a násilné nastolenie komunizmu v západnej Európe! a celá mašinéria odvodov tomu bola podriadená! A bude tak podriadená aj teraz! ak nevyjebeš so systémom – systém vyjebe s tebou!

          Ešte jedna vec – Milan ad „A najmudrejsi si tu asi ty, lebo sa furt k vsetkemu vyjadrujes.“ – do toho k čomu sa vyjadrujem, je ťa úplné hovno a veľmi dobre poznám vyjadrenia hlupákov, ktorí sedia v kúte a čučia, lebo nevedia argumenťovať ani zdieľať svoje vedomosti s ostatnými – aby mali na nich navrch – lebo sú to od kosti neprajníci – a boja sa výsmechu – zakomplexovanci – že „ja sa robím múdry!“ To je tak obligátny výraz blbcov, ktorí si túto skutočnosť, že sú blci nikdy neuvedomujú! V žvote som nepovedal jedinému človeku, s ktorým som nesúhlasil, že sa robí múdry! Ale – to je tvoj spôsob uvažovania!

          Ostatní, koho sa to týka – zlomte väz! Konajte!

          • Oprava – anamnéze úpriebehu ochorenia/ – amnézia je strata pamäte.

          • Maroš, ked to tu takto uz dlhsie sledujem, myslim si , ze
            A/ robis zo seba mudreho, navazas sa do kazdeho, obcas aj do redakcie
            B/ neviem za koho kopes, ale pripomina mi tato diskusia na Badateli tebou moderovanu diskusiu. Dlhodobo.
            C/asi Ti nieco hovori vyraz strajkokaz. Dalej nevysvetlujem, kto vie, rozumie.

            O odmietnuti sluzby vies velke hovno, ohanas sa nejakym potvrdenim podatelne. Podstatne je rozhodnutie uradu s peciatkou a to Ti unika. To bude treba ukazovat nie nejaky ustrizok. Ja toto rozhodnutie mam, mas ho aj Ty?Lebo ak ho nemas, u mna je to jasne(C je spravne)

          • Milan – ja štajkokaz?! O akom štrajkum a kým organizovanom a v akom štáte a proti čomu?! „Máme holé ruce! Máme IQ baranidla!“ Štrajk debilov, ktorí si opäť zvolia tie isté hovädá – štrajk proti týmto hovädám – proti vlastnému debilizmu?!
            V spoločnosti, ktorá dáva prednosť plnému nákupnému košíku a akciám typu Black Friday pred SLOBODOU – žiaden štrajk mimo reálnej vzbury z chudoby neexistuje! Budú len sociálne nepokoje! Ale tie sú preventívne cielene tlmené „papińákmi“ – „protestami“ organizovanými vládnymi agentami!

            „Podstatne je rozhodnutie uradu s peciatkou a to Ti unika.“ – a ja tu tvrdím opak?! Ja tu tvrdím, že získať ho môže a bude problém!
            Ja ho osobne už nepotrebujem kvôli veku ty idiot!!! Takže C je správne – že si idiot, ktorý nedokáže domyslieť iné okolnosti! Lebo si dovidíš len pred nos! A na rozdiel od teba – ja som organizoval ostrý štrajk za hlbokého komunizmu! Si sprostý človek nedotknutý poznaním, zapšknutý a zakomplexovaný, obmedzený! Tak ako za totality – u teba nikto nesmie vytŕčať! Kúp si boty s vysokými opätkami!

    • https://cz24.news/ako-sa-vyhnut-odvodu-v-ramci-brannej-povinnosti/

      je tam aj vzor vyhlásenia odopretí výkonu mimoriadnej služby
      ale dá sa to vraj urobiť len v januári!

      • Ty trúba! Aj mimoriadny stav sa dá vyhlásiť v januári! Si myslíš, že zainteresovaný človek si to neprečíta celé? Lebo to ty si si to neprečítala a neuvedolila celé! A načo si to sem dávala – už to v komentároch je! Aby si vypichla ten január?! A ostatné nič! Tak dobre! Tu máš kontakt na prezidentskú kanceláriu – na americkú ambasádu si zožeň sama! Ste sprostí ľudia!

        KANCELÁRIA PREZIDENTA SLOVENSKEJ REPUBLIKY

        Štefánikova 2, P.O.Box 128, 810 00 Bratislava 1
        Telefón: 02/ 57 888 127
        E-mail: [email protected]
        Internetová stránka: http://www.prezident.sk/

        • @Maros:Pocuvaj ty nevychovane hovado! Som presvedceny, ze si nasadeny provokater. A podla vyjadrovania si vo vojenskom veku. A to ze nemas bumazku znamena, ze ju nemozes mat, lebo si v sluzbe. Rozumies???

      • ano v januari tu informatiu mam aj ja,doveruj ale preveruj a ku tym tajnym sluzbam no,nech nas sleduju,nech sa ucia s nami, a ak sa im aj podari na chvilu vyhrat nic netrva vecne a to je nasa mantra,

    • Když už. Srbsko není v NATO . Dá se tam jít na občanku i když kontrola na hranicích je /nepatří do Schengenského prostoru/. Uplynulé léto jsem byla v Báčskom Petrovci . V té oblasti mluví skoro všichni Slovensky protože se jí učí na ZŠ i na gymnáziu které v ve vesnici jsou, takže si rozumíme. Srbové jsou přátelští. Nemovitosti tam nejsou drahé a koupí domu získáváte povolení k pobytu.

  3. Vďaka, redakcia, za vcelku objektívny článok; jediné, čo na ňom tak trochu ruší (za čo však zodpovedá skôr autor, ako tento portál) sú tie opakujúce sa veľmi presné percentuálne výsledky vyryžované z totálne chaotických údajov; bolo by zaujímavé dozvedieť sa, kam až sa po tie podklady unúvajú, aby dospeli k úplne ne-zmysluplnému záveru. Ale tentoraz aspoň priznali pravdu.
    Čo sa týka tzv. výživových doplnkov, myslím, že je to len ďalšia taktika farmakobiznisu, keďže ich kvapky, sirupy, tabletky… už dávnejšie prílišnú dôveru u väčšiny ľudí nežnú. Som presvedčená o tom, že nič odseparované od celku nie je pre organizmus dobré: väčšinou takéto jednoduché, často o vlákninu okýptené výrobky napáchajú viac škody, ako osohu. A bacha na stéviu! Na Sk som ju rásť ešte nevidela, ani ju nevyhnutne náš organizmus nepotrebuje. Z vlastných skúseností spred cca 15 rokov môžem potvrdiť, že narúša hospodárenie s cukrom a vychyľuje TK… Navyše, nikdy nebola schválená na použitie v detskej výžive a nie je odporúčaná ani tehotným a dojčiacim ženám. Asi vieme, prečo.
    Ako to narastie v prírode, tak sa to má zjesť. Preto je voľne žijúca zverina zdravá a nepretržite čulá, a my ľudia – presne naopak.

    • Všude cpou glukozo fruktozový cukr.Svinstvo na játra.Zkuste si číst etikety.

      • viem, viem…už radšej ani nečítam, ani nekupujem

        Na príležitostné sladenie možno sem-tam za lyžičku poctivého medu kúpeného priamo od chovateľa včiel.

    • Hatšepsut

      Ja ano, dokonca som ju pestovala v kvetinaci. A asi to nejakemu dobrakovi vadilo…..

      • Taky se využívá jako antikoncepční prostředek.Tak proto ta propagace.

      • Hatšepsut – prirodzená rastlinka je jedna vec, no (predražený) VÝROBOK z nej je – podobne ako 99 % VŠETKÝCH VÝROBKOV – o niečom úplne, ale naozaj úplne inom !!

        a fakt, že problém spôsobuje TECHNICKÁ „ÚPRAVA“ prvotných liečivých rastlín – o tom píšem tu, na tomto portáli, už do bezvedomia

      • Ak niekto veľmi súrne tú stéviu rebaudianu chce, tak ju dokážem rozmnožiť či semienkami alebo aj odrezkami, ale ak mám byť úprimný, tak to nie je žiadna zázračná liečivá rastlina. Mám jeden kus a dokážem ju rozmnožiť vegetatívne aj na tisíc kusov mesačne.
        U nás sa dá pestovať vonku počas obdobia bez mrazov. Netreba zabúdať na to, že je to tropická rastlina. Pri pestovaní vonku tá rastlina dosahuje obrovské rozmery a aj chuť má veľmi výraznú.

        • Vladimír, ja som taký testovač všetkého možného zeleného a súčasne prirodzeného – kde si zohnal semená stévie? Zatiaľ som ich v blízkych okolitých mestách nevidela…vyskúšala by som ju na jar zasiať. Skúsil si ich klíčiť?
          Podarilo sa mi zatiaľ kúpiť len semienka CBD (okýptené o THC, pochopiteľne – však načo liek na mozog? – čím Slovač menej myslí, tým menej vymyslí a bude poslušnejšia a poddajnejšia…pretože jedine tupý národ je pre spoločnosť bezpečný). No. Takže na jar som zasadila niekoľko semienok akože konope. Ešte v lete ma rastlinka o hlavu prerástla, no a na jeseň som ju musela v „páse“ ohnúť – kvôli odberu semienok: prvotriedna pochúťka, mäkkučké, perfektné. (Počas leta som denne konzumovala listy, takže v dolnej polovici rastliny do jesene zostali len holé steblá.)
          Všetky semená je najlepšie jesť v prirodzenom stave, nezoxidované. Konzumujem ich každý deň. Škoda toho absentujúceho THC…no čo už. Teraz v zime sa pokúsim naklíčiť ich; uvidím, čo zistím.

          A ešte jedna skúsenosť – neviem, či veselá, alebo skôr smutná…dodnes mám z nej zmiešané pocity… Keď som ešte nebola v obraze o skutočnom stave Slovenska, vbehla som po dlhých rokoch do lekárne s otázkou, či majú tetrahydrocannabinol. Magistra sa na mňa nemo zahľadela, prerušila vykladanie tovaru, premýšľavo odkráčala k počítaču a opýtala sa ma: „Ako ste to povedali?“ Vyslabikovanie nepomohlo, tak som jej to uľahčila skratkou… Jej okamžitá reakcia bola: „Jáj – THC! No tak to my nemávame!“
          …hoci latinu majú v malíčku – nemajú ani len najmenší prehľad o Skutočných Liekoch…

          • zatial nikto

            Je mi to jasne,chcela by si pravy marihuanovnik

          • Ale no vitaj, zatiaľ n.kto v mojom okne, ty môžeš…práve som ťa hľadala v tvojom, ale som sa tam už nevpratala… veď ty si si ich vyplnil sám – nakompletku 5 okien po sebe – tak to už je nezanedbateľná výplň, klobúk dole, pracant😜

          • Vladimír

            Stéviu som zasial pred 13 rokmi zo semienka. Vtedy sa dalo zohnať. V roku 2012 som aj dopestoval semienka, ale nikto vtedy nemal o ne záujem, tak stratili klíčivosť a dopyt bol po rastlinách. Zopár som predal a zopár som rozdal, tých malých rastlín. Takže ich zopár odštepím, ak by niekto chcel vyskúšať. Obchod s tým robiť nechcem.
            V čase, keď boli zákony tolerantnejšie, tak som zasial konopu. Nahovorili ma kamaráti, zohnali mi 5 semienok. Vtedy bolo dovolené mať pri sebe malé množstvo, pre svoju potrebu. Žiaľ konope má veľmi krátku klíčivosť a keď som tie dopestované semienka po pár rokoch vysial, tak už nemali klíčivosť. Pre potreby výmeny semienok a rastlín sa musíme kontaktovať pomocou e-mailu a v tom by nám mohol pomôcť redakcia.

          • Takto verejne by sme to na vašom mieste nepísali, lebo nás kľudne môže kontaktovať polícia z nejakého maskovaného emailu tváriaceho sa ako obyčajný človek a to by ste asi nechceli.

          • Redakcia, v mojom a Vladimírovom príspevku hovoríme o legálnych bio semienkach, dostupných v niektorých predajniach.
            Čo sa mňa týka, nemám kompletné konope, ale obyčajné CBD, ktoré je aj u nás povolené, a preto aj dostupné (len nie je v každom meste).
            Mimochodom – prirodzené, všestranne liečivé konope je zakázané už hádam iba na Slovensku!! Pritom…veď ktorý Slovák s rakovinou by si už len varil z neho drogu?? …a mať päť týchto prirodzených 100%-ných rastliniek na konzumáciu by už povoliť hádam len mohli. Bolo by načase.
            Druhá vec je prípadné kupčenie s čímkoľvek – no liečivé bylinky obdarené múdosťou „zhora“ sa rýchlo rozširujú samy odseba a sú zadarmo; vždy tu boli zadarmo. Však aj Vladimír ponúka – a nezakázanú rastlinku -zadarmo. Takže nemal by nastať problém.
            Chorých a mŕtvych nech si ďalej vyrábajú svojimi vaxínami… žiaľ, nemáme ako im v tom ich šialenstve zabrániť…keďže aj mediálne nás už odstrihli

          • Keďže neužívam absolútne žiadne drogy a ani s nimi neobchodujem, tak nemám strach, že by ma cez e-mail kontaktovala polícia, ako tajný agent, lebo človek, ktorý má botanické vedomosti a chce si so mnou vymeniť semienka nejakých rastlín, či už kultúrnych, poľných alebo bytových, nie je klasifikované ako trestný čin. A môj písomný prejav nie je porušením zákona, lebo:

            Hlava 2 článok 26 odstavec 1 Ústava Slovenskej republiky:
            Sloboda prejavu a právo na informácie sú zaručené.

            Pani Emily môžte s kľudným svedomím, ak bude ona chcieť, dať môj e-mail, na 500% som si istý, že spoznám podľa toho, čo píše, či je to ona alebo nejaký vyšetrovateľ. Každý človek je jedinečný a kto vie byť pozorný čitateľ, tak dokáže spoznať druhého človeka podľa pár napísaných riadkov. Ďakujem a po prečítaní tohto príspevku redakciou ho môžte zmazať, lebo je to vec: Vaša, moja a pani Emily.

          • Vďaka za dôveru, Vladimír, vážim si ju – a súhlasím. Ak bude redakcia ochotná – hoci aj za protihodnotu. Nie finančnú, samozrejme…peniaze nie sú hodnota. A tie súčasné, jalové, už tobôž…
            Ja by som uvítala, keby sme celkovo povyliezali z anonymity (ktorí chcú) a spoznali sme sa aj s tými, ktorí nás tu po celý čas objektívne informujú, nasadzujúc pritom svoj vlastný chrbát. Teda aj mimo tohto webu. Osobne. Skôr, ako nás znova uväznia, každého v svojej vlastnej klietke. Prípadne s nanúteným imigrantom (možno bude čestný, no to nám už nezaručia).
            Každý z nás vyniká v niečom inom a mali by sme si čo navzájom odovzdať. A prvý dojem veľa napovie; v očiach je celá naša osobnosť. Raz sa aj tak budeme musieť spojiť: v boji za Pravdu, Spravodlivosť…a možno aj o vlastný život. Chcú nás rozdeliť na jednotlivcov, aby sme sa neubránili. Nedovoľme im to.
            A s tými ŠPZ už nie podľa okresov, však sloboda, celé v rukách „štátu“ – hotový raj pre kriminálnilkov!

  4. mariankosmac

    Ak veda konečne priznala, že umelé sladidlá spôsobujú náhle úmrtia – ako je potom možné že sa všetky tieto škodlivé dobroty naďalej veselo predávajú v obchodoch! Takže (ak ich nestiahnu z obehu) vlastne konečne priznali že nás naďalej budú tráviť ako potkany.

    • Lebo štátu nejde o vaše zdravie, ale o vašu smrť.

      • – obsah tohto komentára aj s obsahom Vašej odpovede, redakcia, by mal visieť na všetkých vládnych budovách aj zdravotníckych zariadeniach na celom svete

        • Nosíš vysoké podpätky? Lebo to je to jediné, čo teraz vidím trčať zo zadku Badatelky.

        • nejde o to, KTO niečo napíše, ale ČO napíše – čo rypák tvojho formátu naschvál nikdy nepochopí

          – a čo si sa znova nasáčkoval do môjho okna?
          nemám čas ani chuť odbíjať tvoje neustále narcistické hladkanie si svojho ega
          ty „spravodlivý“ sudca

          • Badatel medzitým /= medzičasom/ stratil cca 62 tisíc globálnych čiateľov. „nejde o to, KTO niečo napíše, ale ČO napíše“
            https://www.similarweb.com/website/badatel.net/#overview

          • To sú asi kovidoví očkovanci, ktorí už umreli 😀 😀 😀

          • zatial nikto

            Plus ti ktorych odplasil Soram

          • zatial nikto

            Soram,Ramos,Moras a dalsi

          • otkin liataz – ak si presvedčený, že ja som zobral Badatelovi 62 tisíc čitateľov, tak si idiot ako zatiaľ nikto! si presiaknutý nacizmom! Hľadáš vinníka a ukazuješ na mňa?! Čiže – obsah článkov je OK – len moje komenáre to tu posierajú?! No tak to mám potom väčší vplyv na obsah ako samotná relácia! Vieš – kvôli takým ako ty podlým zmrdom si v kútiku duše prajem – aby tu už bolo peklo!

          • Čítanosť nám mierne klesla z jedného prozaického dôvodu. Publikujeme totiž témy, za ktoré Facebook ruší účty. Predtým časť návštevnosti prichádzala z Facebooku. Ak by sme tie články dávali na Facebook, tak by nám Facebook zrušil účet a stránku (na Facebooku, nie tuto). Takže o uvedenú časť klesla čítanosť. Ak by nám záležalo iba na čítanosti a nie na dôležitých témach, jednoducho by sme začali publikovať články mimo covidu, vakcín a pár ďalších tém a čítanosť by znova vzrástla na pôvodnú úroveň.

          • zatial nikto

            Poradil som sa s Otkinom Liatazom-dakuje ti za svoje stvorenie tebou(spravne matuce meno-napoly ruske,napoly eu-lotysske) a hovori ze sa mylis,ze naopak tvoje prispevky su velmi prinosne,(prinosnejsie nez tie redakcne niekedy),len ti odkazuje cool it down ,man.

    • násilné očkovanie v armáde

      Bude násilné očkovanie po odvlečení na front? V Rusku je. Na Slovensku bolo pre vojnu v Iraku.

      • To nie je pravda. Bolo vyvrátené, že odvedencov v Rusku násilne očkujú. A do Iraku nešiel nikto povinne. Ak bola podmienka účasti nejaké očkovanie, dotyčný ho mohol odmietnuť s tým, že potom ani do toho Iraku nešiel.

        • nadrogované NATO

          Ani drogy sa odvlečencom nedávajú? Nadrogovaný vojak nedokáže utiecť, cítiť strach, guľku v bruchu. Iba dokáže stlačiť páčku na zbrani.

          • Drogu, ak ju nechcete, môžete neprehĺtnuť, schovať pod jazyk a vo vhodnej chvíli vypľuť.

          • nadrogované NATO

            Na Ukrajine sa pila „živá voda“. Tú neschováš pod jazyk. Po prvej dávke to už aj budeš chcieť.

    • Obchody jsou plné aspartamu,protože ho do evropy vozí z USA a to v tisíci tunách ročně,tak aspoň bylo ( a co je z usa,to je přece vynikající ) Je to i nervový jed,ovlivňující neurony v mozku.Mozek totiž potřebuje cukr ! A má přednostní právo na cukr až tak,že je dodáván k neuronům přednostně,bez inzulínu v těle,všechny ostatní buňky cukr dostávají přes složku inzulín,ten to řídí. Mimochodem u nás v rodině naletěla švagrová na propagaci umělých sladidel ( protože podle propagandy používat normální cukr je moc špatné…? Jak pro koho,tělo ale cukr potřebuje a játra ho uskladňují pro horší časy vlastní ůpravou).A co se stalo,syn švagrové v 18 chytil rakovinu mozku. Taky díky aspartamu,svinstvu z usa. Firmy ho stále používají a cpou ho do potravin,u nás v ČR je dokonce i v tabletkách vitamínu ,,B-komplex“ ! Naprostý hnus. Zdravé tělo se ubrání,ale všeho moc škodí,musíme dávat pozor,co kupujeme a jíme.

      • Ještě dodávám. Dělám si doma svoje bylinné a ovocné sirupy,na to potřebuju cukr z obchodu. Co se mi loni stalo ? V několika lahvích se mi na dně usadila vrstva vápna !! Proč ? V cukrovarech se vápno používá při výrobě cukru z cukrové řepy,ten se postupně odděluje,čistí a filtruje. Kdysi Československo vyrábělo svůj kvalitní cukr,stavěli jsme celé cukrovary v zahraničí…A dnes ? vše se zhoršilo,cukr nemá kvalitu,méně sladí a dokonce obsahuje zbytky vápna. Tak to je se vším,kvalita na nic. A ještě tu vozí aspartam-jed pro neurony mozku,ví se to moc dobře,ale i lékaři jsou dnes vymýváni propagandou.

        • Jaroslav, rafinovaný cukor je jed odzačiatku – už len z toho dôvodu, že je rafinovaný. Sladiť jedine domácim medom alebo svojím vlastným, prirodzene na čerstvom vzduchu (nie v elektrickej sušičke či dokonca mikrovlnke) sušeným ovocím.

          • Tak a zase je tu mila reklama pre Jozefa z NZ- vceliaka medonosneho… vidis Magdalena, nevyhneme sa mu.😂

          • aspoň je na tomto portáli čím ďalej, tým väčšia zábava – a smiech je zo všetkého tu menovaného (vrátane neverbálnych smiles) ten naliečiteľnejší Liek. Možno tvorí aj protilátky proti šíriacim sa hrotáčom od očkovancov (a toto myslím s úplnou vážnosťou) – veď čo my vieme o svojom organizme? …menej ako o pretvárajúcej sa Zemi z plochej na (takmer) guľatú a znova na plochú – a tak dookola…až kým sa nedostaneme všetci pod ňu. Alebo nad ňu. Uvidíme. …ak uvidíme🙂

  5. Rada spoznam osobne skvelého človeka, ktorý číta a pripadne aj prispieva k týmto článkom. 39 ročná (sympatická, zdravá, stihla a hlavne neočkovaná) čitateľka z Bernolakova, Denisa
    [email protected]

  6. Aspartam sa používa aj v otravach na myši, čítam zloženie pred tým, ako niečo kúpim, dnes viem ktoré výrobky sú to, no pre tých čo nepoznajú, treba si dávať pozor. Opäť skvelý článok. Ja mám niekedy pocit, že pre stát sme menej ako tie mysi, alebo potkani.
    Btw som dlhoročnou čitateľkou Vašej stránky, rada by som sa spýtala a zároveň dala maly nápad, či motiváciu k založeniu zoznamky na Vašej stránke. Sama by som chcela spoznať milých ľudí, ktorý sú názorovo veľmi podobne mojim a taktiež sú neočkovaní. Napriklad, na žiadnu zoznamku nemôžete napísať, že hľadáte zdravého neockovaneho človeka. Prosim, uvažujte nad tým, pomohli by Ste dať vela správnych ľudí dokopy. Dakujem Vám za všetky články, aspoň viem, že nie som sama.

    • Zoznamku neplánujeme zriaďovať tuto, ale do komentárov môžete kľudne uviesť čo chcete. Ak nemôžete na zoznamke povedať, že hľadate neočkovaného, tak skúste nejaký nepriamy spôsob – „hľadám človeka, ktorého nepopichali žiadne včeličky“, „preferujem človeka nepoškvrneného experimentálnymi génovými terapiami“, „bez mRNA“ a podobne.

      • Lenže či to nieje nejaká „léčka“ – od tej Denisy. Mozno je to skutocna Denisa hladajuca ludi na rovnakej vlne ako je ona, mozno je to ale Denisa hladajuca nieco ine.
        Nic proti Denisam a Denisom ale za moj zivot som poznal niekolko jedincov s tymto menom a vo vacsine pripadov to boli – ako to univerzalne nazvat – „lišky podkuté“.
        Mojej znamej syn Denis – ked mal tak cca 16 rokov bol naozaj postrach ulice/sidliska. Este mal aj blondavo – hrdzave vlasy a pehy.
        Pred casom sa k nam do mesta tiez vratila z USA po 30 rokoch jedna Denisa – kedysi moja znama. Ale uz vtedy bola akasi divna, niezeby mala chlapske maniere ci spravanie ale skor jej akosi chybali tie zenske.
        Teraz je to uz cisty babochlap. Hned po volbach kedy „vyhral“ matovic volby tak sla/siel pracovat do nadnarodnej firmy kde v prvom rade inkluzivne prijimaju romov, liecenych alkoholikov, drogovo zavislych, exotov prepustenych z psychiatrie ci byvalych delikvetov rozneho typu.
        Smozrejme, ze sa tam najdu aj „zatulani“ normalni, cestni ludia, ktori predtym stratili pracu a tam ju nasli. Ale nemaju to lahke (cast z nich v tom prostredi zdegeneruje) vydrzat s tymi individuami na pracovisku nakolko vedenie firmy drzi ochrannu ruku nad tou pozbieranou degenerovanou svolocou, ktora sa sklada najma z mladych jedincov. Ti mozu vsetko, nesmie sa im skrivit ani vlas na hlave. A z tych po kratkej dobe robia teamleadrov, veducich zmien, majstrov a pod. Tiez im potom niekde vymyvaju mozgu (na schodzach) lebo maju obcas divne reci ako bolo za socializmu zle, bieda, chudoba a hlad.
        Dvadsatstyri rocny majster vysvetluje, ze za sociku ludia dostavali potraviny na listky – zobracenky. Oni tam normalne vychovavaju liberalne vymyte trosky – nove kadre.
        Ked doslo v tej k prvemu sparovaniu v nose/mozgu tak ti co sa tomu vzopreli a ootom boli prepusteni boli starsi chlapi, ktori predtym pracovali v normalnejsich podmienkach/firmach.

        • https://cs.wikipedia.org › wiki › Denisované
          Denisované – Wikipedie
          Denisované (někdy uváděni jako děnisované [1] nebo denisovci [2]) jsou vyhynulí příslušníci rodu Homo (nebo druhu Homo sapiens ), blízcí neandertálcům. Bylo nalezeno pouze několik zlomků jejich kostí, první z nich v roce 2008 v Denisově jeskyni na Altaji v Rusku. Stáří bylo určeno na 41 000 let.
          ——————————————
          Je podarené, ako „vedci“ dokážu z pár zlomkov vykúzliť ich podobu aj legendu! všetko je to o interpetácii – a tej sa medze nekladú!
          ————————————————–
          Z iného súdka…

          https://duckduckgo.com/?q=Denis+Ryauzov+You+Tube&t=h_&ia=web

          • To je teda iny Denis. Systemu poznam, trocha (cca pol/tristvrte roka) som chodieval si to skusit – cvicit – trenovat – je to dobre cvicenie pre kazdeho v kazdom veku. Ale ked sme mali raz seminar Blave a bolo nas tam vela a mnohi sme sa videli prvy raz v zivote tak sme mali aj take cvicenie, ze sme mali vsetci navzajom v „kotli“ mastit jeden druheho – tak to mi pripadalo take nedostojne. Niekomu som dal bombu na solar ale v zivote som ho predtym nevidel. Vzapati som dostal dve ci tri supy do chrbta a do brucha.
            Boli tam aj ruski instruktori a nevyzerali nejako nabuchano ale boli chvilu ako z gumy a chvilu zas ako tazke mechy s pieskom – ked som sa jedneho dotykal.
            Niekedy si este zacvicim aj doma – nejake tie cviky systemy – ale samozrejme v ramci moznosti.

    • zatial nikto

      Text inzeratu:
      Hladam muza ktory nema zalubu v genovych „terapiach“.
      Hladam muza ktory sa predvidavo vyhyba pokusom o gmo atentat.
      Hladam muza ktory ma fobiu z kovid vakcin
      Aby si mala sirsi zaber-ak ti nevadia cudzinci tak:
      Im looking for a non gmo man.
      Ak chces zo spanielsky hovoriacich tak:
      Estoy buscando un hombre geneticamente no modificado.
      S ostatnymi jazykmi nepomozem,viac ich neviem,
      Vela stastia.

      • zatial nikto

        Po arabsky-to hadam nie,ale je pravdepodobne ze sa arabcinu budes musiet naucit-podla toho ako sa momentalne EU vyvija

        • zatial nikto

          Este jeden ma napadol-nenapadny-haha-
          Hladam tvrdeho konspiracneho teoretika (praktik je plus).

          • zatial nikto

            (praktik je plus,tvrdy je podmienka.)
            (Uz budem dobry,menej graficky,slubujem.)

      • zatial nikto

        Portugalci,Brazilcania a Taliani asi tiez porozumeju spanielskej verzii,takze dalsi rybnik navyse pre teba

  7. Nesouvisí to přímo s aspartamem,ale stojí zato uvést další příklad hlouposti a neslýchané drzosti firem. U nás běželo plno reklam v TV na přípravek ,,Dologram „,jaký je dobrý prý na kosti a klouby. A lidé zase naletí ! Co to ale je ? Jedná se o na jemno rozemletý ,,Dolomitický vápenec “ ! nerost,obsahující vápno spolu s hořčíkem.Prostě na prášek rozdrcený Kámen,ochucený cukrem a obarvený.Jak toto může tělo přijmout a využít ? Nemůže ! Tělo člověka je stavěno tak,aby přijímalo tyto látky,vápník a hořčík skrze rostliny a prostřednictvím rostlin a nijak jinak. Jen rostliny dokáží přijímat a zpracovávat ,,kameny “ z okolí,půdy,ap. A od rostlin pak tělo člověka,tak je určeno. Žijeme v absurdistánu,vládnou politici bez znalostí a lékaři drží huby,díky svým dobrým platům.Žijeme v civilizačním moru bezohledných politiků i lékařů a všem je to šumafuk,lidé se trápí a umírají v bolesti,zbytečně.

    • mariankosmac

      Ale blbé je že na ten Dologran sú na internete dobré recenzie, napr ,,Nakonec jsem si vzpomněla i na ten divnej Dologran z dětství, zjistila, že se stále vyrábí a rozhodla se to zkusit, i když přímo na nehty doporučován není. A už po TÝDNU užívání (větších dávek – možná dvojnásobné) pozoruju na nehtech výrazný zlepšení. Takže budu brát dál a věřit, že to nebylo jen přechodné zlepšení.“

      Takže nedá sa asi veriť ani recenziám na internete?! Tak neviem, či tie recenzie píšu ľudia alebo samotný výrobca/predajcovia. Každopádně ľudia zase naletia.

    • Tady bych si dovolovala trošku oponovat.Lidé taky občas jedli hlínu a to ne z hladu,ale jaksi intuitivně.Taky pravda,že jíl čistí.Pár procent Mg z toho dologranu dostaneš,ale musíš k tomu brát vit.B a E.V tom Dologranu je totiž příznivý poměr Mg:Ca a ještě pár minerálů..Když jíš moc zelenýho(Mg) -saláty,tak se ti vyplavuje Si a toho trochu v Dologranu je. Ale Ca ,aby vybalancovapa ten příliv Mg,tam moc není.Co je ale dle mého blbost je křemelina.Vylepšují ji rozemletým sklem a to opravdu trávit neumíme.Jinak s tebou souhlas,ale co třeba klíčky?

      • Dologram je hornina.CHudokrevní napr. taky nejedí na prášek rozemletý kovový šrot anebo železnou rudu z dolů.A když budu jíst hodně ,zeleného, tělo si samo řekne dost ,existuje ,,řeč těla“,tělo ví,co potřebuje,ale lidé neposlouchají,raději se oblbují reklamou. Když zakvetou nehty bílými flíčky,je to jen ukazatel,někomu stačí trochu tvarohu. Některým zase řídnou kosti ,tělo si vezme Ca z nich ,z kostí a flíčky taky zmizí. Existuje Homeostáza, Rovnováha. Kdyby se včely řídily lidskou reklamou,už by dávno neexistovaly.

        • Ten Dologranu byl asi zprvu bomba.Na našem trhu toho moc nebylo.Dnes už je situace o moc lepší.Dost ho propagoval Janča.Teď jsou k dostání minerály např.v chelátových formách.
          Ale pro Trolly je Dologran fajn.

          • A co tak Zeoilt? Co jeho ucinky ? Najcistejsi je vraj zo Srbska. Detox tazkych prvkov .
            Coze to na nas sypu?
            Ma s tym niekto nejake skusenosti?

      • Křemelina je hořečnan-hlinitodraselný a celá desetiletí se např.používá u vinařů jako filtrační materiál pro filtraci vína. Tohle jíst ? To můžeme taky chodit na písek a cpát se pískem,vždyť je to vpodstatě Si,křemík ! Dobrou chuť.

        • hydina (aj vtáctvo) piesok zobe pravdepodobne (aj) kvôli udržiavaniu si priechodnosti čriev (namiesto vlákniny, ktorú my ľudia v oranickej forme prijímame hlavne zo zeleniny)

          • Doplním, najviac vlákniny obsahuje ľan. Veľké množstvo obsahuje aj ovocie, orechy a ostatné semienka vrátane naklíčených.

          • áno, Vladimír, všetko vymenované nachlp sedí s mojimi dlhoročnými praktickými skúsenosťami a je toho ešte viac…

            P.S.: Zeleninu som vypichla preto, že tej (zľahka zaparenej) sa dá zjesť oveľa viac, ako napr. ľanu (ten preháňa), orechov (max. 6 – 8; sú dosť hypoglykemické – možno vhodné pre diabetikov a súčasne znížiť inzulín, no toto žiaľ nemám preverené, lebo som skôr opačný metabolický typ), ovocie vďaka množstvu jednoduchého cukru zas pendluje s hladinou krvného cukru, naklíčené semienka sú ťažšie stráviteľné… Toto všetko je vynikajúce, no nech si to každý odskúša sám na sebe zozačiatku v malých množstvách a postupne ich zvyšovať. A – nazačiatok – nachystať si frťan kvalitnej domácej slivovice, ak by niečo z toho – pre organizmus zatiaľ nie veľmi známeho – nesadlo🙂
            Vďaka, Vladimír, za bezchybné doplnenie.

    • Dolomit v žalúdku zreaguje s žalúdočnou kyselinou na chlorid vápenatý a horečnatý. Ten je už vstrebatelný rovnako ako kuchynská sol. Ale súhlasím s tým, že je lepšie ho príjímať so stravy.

  8. Ľudia, nerobte si ilúzie, že vás vyradia z armády, pretože v prípade nutnosti, až zistia, že veľa chlapov v SR si tieto papiere vybavilo, tak si schvália zákon, že to vyradenie už neplatí a povolajú ich.
    Nejaká retroaktivita zákonov ich nebude zaujímať.
    Pochopte konečne, že vo fašizme zákony neplatia, ale vládne sa silou a terorom.
    Každý sa bude musieť brániť sám.

    • Presne tak! Ale vybaviť to znamená aj nastavenie mysle na obranu! Znamená odhodlanie konať! Prvá fáza! To, čo ľudí bude najviac mýliť bude opäť práve design lexikon, že budú mať pojmovo v svedomí emocionálny rozpor s tým, že mobilizácia je vždy spájaná s obranou vlasti a oni sa budú sami nesprávne stotožňovať so zbabelosťou! Toto je kritická fáza – vojna na Ukrajine stavia Slovanov proti Slovanom! Azováci nie sú Slovania-Ukrajinci – sú to chazarskí židia, ktorí majú plán vybudovať na Ukrajine Veľký Izrael – Nový Chazariát! Toto je vyložene špinavá vojna a nesmie to byť naša vojna! Toto rozhodnutie odmietnuť mvs je záležitosťou konceptuálnej uvedomelosti! Kto sa chce stať darcom orgánov niekde na Ukrajine – stane sa! Po špachtlovaní Izraelci majú databázu možno 4 milónov Slovákov!
      https://ulozto.net/hledej?q=Teror%20kyjevsk%C3%BDch%20sionist%C3%BA%20proti%20lidu%20donbasu%20pokra%C4%8Duje

      VIDEO: Benjamin Netanyahu na hulváta přiznal, že udělal z Izraele pokusnou laboratoř Pfizeru na covidové vakcíny po dohodě s šéfem Pfizeru Albertem Bourlou! A hned jedním dechem dodal, že chce v Izraeli vytvořit celonárodní databázi DNA genomu všech Izraelců, bude z toho prý obrovský business v oblasti biotechnologií!
      https://www.infovojna.bz/article/video-benjamin-netanyahu-na-hulvata-priznal-ze-udelal-z-izraele-pokusnou-laborator-pfizeru-na-covidove-vakciny-po-dohode-s-sefem-pfizeru-albertem-bourlou

    • Objektívne

      Ono by tí ľudia neutekali z krajiny ak by stačilo vybaviť si nejaký papier, že?

      • Presne tak.

        • A koľkí o tejto možnosti a podmienkach – vôbec vedia?! Lebo všetko majú v mobile?! Veď verchuška si pre svojich ľudí vyrába takéto zákony?! Teraz inak.

          Na základe čoho majú minister obrany Na a Matovič modré knižky?! Lebo si ich zrejme vybavili ešte pred akýmto zákonom! Alebo – emôžu si preukázateľne toto odmietnutie vybaviť, lebo minister „vojny“ by na základe „svedomia“ nemohol potom posielať ľudí na smrť – detto ten psychopat Matovič! Alebo by museli byť členmi kompromitujúcej cirkvi, ktorá by im neumoňoval vykonávať konkrétne politikum!

          a prečo teda majú tie modré knižky? Lebo oni veľmi dobre vedia, že nikdy za národ bojovať nebudú! Ak chce Matovič niekomu rozbíjať papulu – udrží aj samopal! Otázka – sú títo degeši zdravotne spôsobilí vykonávať tieto svoje verejné funkcie?! Treba im hacknúť vojenský spis! no lebo aj za socíku sa dávala modrá knižka kvôli „papierom na hlavu“!

          Odporúčam pozrieť film
          Vydrž! CZ dabing (2022).mkv
          https://ulozto.net/file/HGp8LXrV5emO/vydrz-cz-dabing-2022-mkv#!ZGWzMwR2AzZlLzWyMGZ2Mwp1ZTD4MH9gMGI4EQAxZyRjZmqvLj==

          • Ten zákon o vyradení je v skutočnosti len blaf a prípadne aj zdroj informácií o ĺuďoch, čo sa nechcú dať dobrovoľne zabiť na Ukrajine.
            Až tam budú mať vačšie množstvo ľudí, tak zákon zrušia a zoznamy im poslúžia ako informácia pre tých, ktorých majú prednostne povolať a zlikvidovať ako nepriateľov neoliberálneho fašizmu, v ktorom žijeme, pretože ešte majú v hlave rozum a preto prekážajú. Je možné, že len preto niečo také, ten zákon, vznikol. Vačšina, rátam, budú rovnako neopichanci génovým jedom.
            Vantajm aj tá opica sú murári, takže tí si možu zaistiť akékoĺvek papiere, nielen modrú knižku.
            Čo sa týka verchušky a ich ĺudí, tak tam pripravia zákony tak, že člen určitého etnika a náboženstva sa z náboženských dovodov nemusí zúčastniť odvodov, alebo si vybavia lekárske papiere, ale kresťanov sa to týkať nebude.
            Samozrejme, bohatší zdrhnú a chudobní na to doplatia, ak pojdu ako ovce do mlýnka na maso.
            Najlepšie by bolo, keby všetci Slováci odopreli mobilizáciu, lenže také ilúzie si nerobím, vačšina, ktorá nebude mať možnosť zdrhnúť tam pojde rovnako ako chudobní chlapi na Ukrajine.
            Je to moj názor.

          • Áno, aj toto je riziko, že zoznamy odmietačov použijú, aby sa im nejako pomstili. Lenže možnosť odmietnuť vojenskú službu je zakotvená priamo v Ústave (článok 25, odsek 2) a tú nie je tak ľahké zmeniť. Iste, súčasná vláda mala ústavnú väčšinu, no mementálne sú tak rozhádaní, že je malá šanca, aby niečo také prešlo.

          • redakcia :

            Na to sa nedá spoliehať, pretože som presvedčený, že aj také strany ako Smer by zahlasovali za tie zmeny Ústavy a odvody, rovnako ako hlasovali za vstup Fínska a Švédska do NATO, čo je vyslovene proti ruským záujmom. A urobili tak bez hanby. Pričom je to priamo možný krok k III svetovej vojne, pretože z hraníc Fínska rakety doletia za nejakých 7 minút do Moskvy a presne kvoli tomuto Rusko bojuje, aby sa raketové základne NATO nepribližovali k ruskému územiu, pretože to veľmi skracuje reakčný čas Ruska a zvyšuje eskaláciu III svetovej jadrovej vojny.

            Takže ano, aj Smer je schopný zasiahnúť do zmeny Ústavy …Jedine som si istý, že ĽSNS by tak neurobilo, ale je otázke, či budú v budúcnosti vobec v parlamente.

            „(2) Nikoho nemožno nútiť, aby vykonával vojenskú službu, ak je to v rozpore s jeho svedomím alebo náboženským vyznaním. Podrobnosti ustanoví zákon.“

            Presne o tomto píšem, to sa upraví príslusným zákonom. Napríklad určité etniká s určitým náboženstvom to budú mať možnosť urobiť, iné nie, atď.
            Alebo zavedú, že povodný zákon nebude platiť v čase všeobecnej mobilizácie alebo vyhlásenia stanného práva.

            Tu treba pochopiť, že vojna na Ukrajine nerieši len to, či vyhrá USA alebo Rusko, ale riešením, ktoré Západ a svetoví globalisti chcú je samotný fakt zabíjania Slovanov, v súčasnosti Ukrajincov a Rusov, v budúcnosti celkom možné Slovákov, Poliakov, Čechov, Rumunov, atď.

          • Zoznamy odmietačov treba držať vo všetkých agendách minimálne na 50 percentách!

      • Zdrap papíru nepomůže když stát řídí šílenci. Rusové kteří věděli o nebezpečí mobilizace prchli včas z Ruska . To využili i letecké společnosti .Když šlo do tuhého zvedli ceny letenek z Ruska do Bělehradu několikanásobně .

    • Dnes je iná doba, snáď si nemyslíte že každého holobriadka, ktorý vie za svoj život maximálne rozobrať monitor počítača či dákeho bruchatého pupkáča čo sa pol dňa špára v nose naraz nútene postavia na čelo frontu a bude z neho vojnový veterán?

    • Martine,souhlas. Je to na každém. A už dnes každý svým postojem i myšlením ovlivňuje informační pole ( genetickoinformační pole je dávno prokázané a působí,bohužel ho zneužívají neska cíleně váleční štváči ) Proto je dobré,že existují i takové veby a stránky,jako je tato.

  9. Svedkov covidových presvedčí len mainstreamový update hypnózy, čiže uveria aj hlúpejším klamstvám. Ako raz niekto povedal: „co není z hury dáno, to si v apateke nekoupíš!“. A nezobudia ich ani takéto udalosti:
    https://necenzurovanapravda.cz/2023/01/stuttgart-behem-ctyr-tydnu-nahle-zemrelo-osm-mestskych-zamestnancu-v-nejlepsich-letech/#comment-24327 ! Vidím to bežne…

  10. +dodám..:
    Bývalá mladá globální lídryně WEF, Gabbard (najednou?) odsuzuje vlhké „sny“ od Schwaba? Tulsi Gabbard se probouzí? Moc tomu nevěřím.. A přitom (nejen) ona byla jmenována jednou z „mladých globálních lídrů“ Světového ekonomického fóra a připojila se tak k řadě mladých, kde patří i trouba Macron, Trudeau.. (ale i Putin, kdy se nejednou s tím veřejně chlubil Schwab), kteří absolvovali třídu Klause Schwaba a stali se novodobými WEF “autoritáři”, tzn. loutky 🙂
    „Zatímco my bojujeme o to, abychom měli na jídlo a pohonné hmoty, elita se sešla v Davosu/WEF, aby diskutovala o tom, jak by nám mělo být dovoleno žít naše životy,“ varovala Gabbard své stoupence ve středu na Twitteru. viz: pic.twitter.com/CHOD4mbE0B

    Mezitím, Australský lékař, který podával “spásné” opichy “vakcín” dětem, zemřel poté, co si píchnul sám injekce, které vnucoval. Asi další blbec typu Krčméry, který tomu fakt věřil, aneb KARMA JE ZDARMA 🙂
    thecovidblog.com/2022/12/28/dr-wilson-chin-australia-physician-who-faced-backlash-for-injecting-kids-and-causing-severe-adverse-reactions-dies-suddenly-plus-a-second-abc-news-usa-producer-died-suddenly-last-week/

    Bohužel, tenhle rádoby-idiot-doktor vezme po sobě ještě spousty dětí..

    A karma zdárně pokračuje 🙂
    KANADA: Ve věku 35 let nečekaně zemřel ředitel pro parlamentní záležitosti na kanadském ministerstvu zdravotnictví, který dohlížel na reakci země…
    snbc13.com/adam-exton-ottawa-university-of-toronto-alumnus-died-at-age-35-obituary

    • Mám bratra a jeho rodinu v Kanadě. Byla vybrána jako ,,zkušební polygon“ pro vakcinační nadnárodní zrůdy.Taky proto,že tam existovalo mnoho lidí,kteří se snažili žít zdravě.Můj bratr např. nikdy nekupoval maso ze supermarketů,ale jezdil na venkov k malým chovatelům. Má svůj pozemek i jezero s rybami uprostřed lesa. Naši hloupí politici nechápou,jen omílají noty,co dostanou z eu za peníze.

  11. Nyní už chápu téméř plačtivou prosbu Kubka,aby se lidé nechali opíchat.Vždyť on vlastně chtěl říct,“Lépe umřít na mrtvici z píchanečku než v zákopech za Ukrajinu“
    A jak se jim podařilo dostat komunisty z vlády v předvečer invaze na Ukrajinu.Oni ví.
    PS.Dnes mi můj 51 letý muž řekl,že na obloze ty čáry byly odjakživa. Aspoň co pamatuje. Já jsem prý úplně blbá,když v tom furt hledám nějakou záhadu.Asi jsme fakt v pr..li,když lidi ani nevidí co vidět je.

  12. Referendum bude neúspešné kvôli nedostatočnej účasti. A žiaľ bude to voda na mlyn tejto vláde, ktorá bude s diabolským úškrnom tvrdiť, že veď ľudia vlastne zmenu ani nechcú. A ešte pritvrdia.
    V podstate je škoda, že sa to referendum v súčasne nastavených podmienkach vôbec koná. 50 perc. kvórum je najväčšia blbosť – každé referendum je už vopred odsúdené na neúspech. A poslúži to len matovičovi a jeho psychopatom.
    PS: ja sa ho zúčastním.

  13. Keď sme rukovali za socializmu, tak povolávací rozkaz dostali aj niektorý ľudia s modrou knižkou a bolo im povedané, že keď už boli povolaný, tak si musia tie dva roky odslúžiť. Podotýkam, že vtedy bol mier bez vojny.
    Môj mladší kamarát o veľa rokov neskôr za kapitalizmu musel ísť na vojnu tiež s modrou knižkou a tiež si to musel odslúžiť.
    Neviem akými zbraňami chce tento skorumpovaný systém vyzbrojiť odvedencov, keď všetky zbrane rozpredal alebo daroval fašistom z UA.
    Nech mi niekto vysvetlí kde zmizlo tých cca 5 000 tankov čo sme tu pred 32 rokmi mali.

    • Nepodceňujte režim, nejaké zbrane určite zoženie. Tiež sme si niekedy mysleli, že plošné testovanie nie je možné, lebo nemajú toľko testov a ani by to nedokázali zorganizovať. A vidíte, nakoniec to dokázali.

      Najhoršie je podceňovať nepriateľa. Vrcholoví politici môžu byť blbí a neschopní, ale nikdy neviete, akých poradcov alebo bábkovodičov majú v pozadí. A aj keby žiadne zbrane nezohnali, tí zapredanci by boli schopní poslať ľudí do boja aj bez zbraní ako potravu pre ruské delá.

      • Presne, ako keby preriedenie populácie bol ten prioritný cieľ, a nie nejaká vojna či územia.
        Ale prečo práve Európa? Preľudnená je Afrika, Blízky východ, India, niektoré oblasti Číny. Prečo teda chcú prerieďovať práve Európu?

        • No, lebo – Slovania – niekomu ležia v žalúdku. Nemyslím, že NATO – bude verbovať Španielov, Talianov, Francúzov na Ukrajinu – za boj o tzv. demokraciu v EÚ a proti zlým Rusom.

        • Pozrite sa na vojnu na Ukrajine. Rusi už 10 mesiacov bojujú s opevnenou oblasťou Avdijevka, čo je asi 10 km od veľkého mesta Doneck, ktoré odtiaľ Ukrajinci neustále ostreľujú. Nech nikto nevraví, ze ruská armáda nedokáže za 10 mesiacov dobyť jedno relatívne malé opevnenie. Veď toľko netrvala ani bitka pri Stalingrade! A najnovšie odtiaľ Ukrajinci vypálili niekoľko rakiet na učilište, kde Rusi zhromaždili zmobilizovaných vojakov a údajne niekoľko stoviek ich zabili. Jednou ranou! Stalo sa to na Nový rok. Toto nie je normálne.

          Prečo vybíjajú Európanov? Nie Európanov, ale Slovanov. Anglosasom Slovania už dlho ležia z nejakého dôvodu v žalúdku. A riziko, že Slovákov, Čechov a Poliakov tam pošlú tiež je vysoké aj preto, že sme sa nenechali dostatočne opichať ich depopulačnými kovidovými vakcínami. Takže, ak sme sa nenechali vykántriť vakcínami, budú to chcieť dokončiť klasicky vojnou.

          • Trošku to vezmu se synonyma. V podstatě to je to u nich jak u bojových „psů šmejdů když to přeženu a možná ne.
            https://uloz.to/file/u9aqkueHpcOM/zluta-ponorka-beatles-1968-hd-cz-tit-mkv#!ZJIwBQR2ZwOvZmZ0LGtkMQVkMJIwLH1CL3OYpJf3LzSdAGWyZj==

          • S Nóvym Gódam!

            Kyjev sa v pondelok prihlásil k zodpovednosti za smrtiaci útok na ruské ozbrojené sily v meste Makijivka na východe Ukrajiny zo soboty na novoročnú nedeľu. Moskva predtým priznala, že pri útoku v tomto meste prišla o 63 vojakov. TASR prevzala správu z tlačovej agentúry AFP.
            https://www.cas.sk/clanok/2755139/ukrajina-vysla-s-pravdou-von-k-comu-sa-kyjev-verejne-priznal-za-tymto-stali-oni/
            ————————————–
            Aká bude reakcia Rusov neviem, ale tu zjavne nie je niečo v poriadku s ruskou rozviedkou – pre koho vlastne pracuje a čo hlási ruským veliteľom. Toto už dávno prestáva byť technický problém! Možno zradcovia Ruska vyzradili rozviedčikov v tyle nepriateľa – takže Rusi tam nemajú svoje „oči“.

            https://www.biosferaklub.info/preco-vatikan-zakazal-knihu-o-slovanoch-a-vyhrazal-sa-autorovi-smrtou/

          • Posledné správy hovoria o niekoľko stovák mŕtvych ruských vojakoch. Ak to je pravda, tak Rusi v rámci odvety môžu rozpútať armagedon. Ak im teda ešte ostali nejaké gule. Uvidíme.

          • zatial nikto

            Ano vycerpavajuca akcia miesto rychlej napoveda ze ide o genocidu na obidvoch stranach.
            Len doplnim ze taktiez to asi schytaju neskor krajiny ako Nemecko,UK,Taliansko,Spanielsko,USA a Kanada-podla slavneho Deagel Reportu maju velke ubytky.Ale mozno z ineho dovodu.
            Slovania maju tiez vela inkarnovanych mimonov a ti predstavuju riziko pre system-deti Indigo,Rainbow atd.

          • Západ je vysoko zaočkovaný. Len bývalým socialistickým krajinám sa do očkovania príliš nechcelo, tak pre nich pripravili klasiku, teda vojnu. No a keď padnú Západ aj Východ, potom Afrika a Ázia bez ich potravinovej pomoci zahynie hladom. A majú to vybavené, populácia požadovaných 500 miliónov tu bude čoby dub.

          • Redaxia – správne „co by dup!“ – tak rýchlo, ako králik dupne! Králik dupe, keď sa bojí a tým zastračuje – tak nepriateľa /cudzí človek pri kotercoch/ – ako aj soka. Proste „dup!“ V Čechách je zauťívané namiesto „Jak se máš?!“ – „Jak ti dupou králíci?!“ /Aký máš prírastok, ako sa ti darí hospodáriť/

            Keď som to prvý krat zažil – aj som sa zľakol! Je to dosť silný zvuk. a potom to vyzeralo, že je fakt na mňa nasraný!

            https://krteckem.cz › Kralici-rec-proc-dupe-kope-a-jak-projevuje-lasku-blog-cze-1645697639.html
            Králičí řeč – proč dupe, kope a jak projevuje lásku? – Krteckem.cz
            24. 2. 2022Dupání je s králíky spojeno téměř stejně jako skákání. Ne bezdůvodně! Ve skutečnosti to často dělají králíci. Razítko králíka má několik důvodů. Zaprvé, dupání je projevem nespokojenosti a hněvu. Vaše zvíře se mohlo cítit uražené, nedoceněné nebo žárlivé. Zadruhé může být dupání varovným signálem – králík může dupat, když se bojí a cítí se ohrožen.
            https://krteckem.cz/Kralici-rec-proc-dupe-kope-a-jak-projevuje-lasku-blog-cze-1645697639.html
            —————————————
            K tomuto obrázku patrí starý vtip!
            https://krteckem.cz/data/include/img/news/1645697639.jpg

            Králičia mama práve oprala a vešia bielizeň. Aby jej ju deti-nespratníci nezafúľali – poslala ich hrať sa do lesa.

            O nejaký čas sa malí králičkovia vrátili celí uplakaní, špinaví a smradľaví. Mama sa ich pýta – „Deti – preboha – čo sa vám stalo!“

            Z detí vyšlo len žalostné „Uf uf uf!“
            Mama – „No tak – čo sa stalo!“
            Z jedného sa konečne vydralo – „Uf uf – stretli sme medveďa! Uf uf!“

            Mama – „No – stretli ste uja medveďa – a čo?!“

            Malý – „Uf uf – stretli sme medveďa a on sa nás spýtal.., uf uf!“
            Mama – „A čo sa vás spýtal?!“
            Malý – „Spýtal sa – či nepĺzneme – béééé!!!“
            Mama – „A čo ste mu povedali?“
            Malý – „Že niééé – bééé!!!“
            Mama – „A čo medveď?!“
            Králici zborovo – „Bééé!!! – vytrel si s nami riť!!!“
            https://i.pinimg.com/originals/7c/99/ed/7c99ed4af10074ac7a44d17576b5fd9e.jpg

        • hľadač pravdy

          Jaro,
          Prečo Európania/ Európa – na to je predsa jednoduchá odpoveď!

          Pretože Európania sú najväčšou prekážkou úplného zavedenia NWO, v tomto priestore žije najviac rímskych katolíkov (aj keď už len formálnych – aj formálni a oklamaní ,,katolíci“ sú už svetovládcom na prekážku) a v neposlednom rade tiež preto, že Euroázijský kontinent obýva najväčšia, najpočetnejšie a najodbojnejšia skupina predstaviteľov bielej rasy – Slovania!

          Blízky východ => Islam, pre tieňovú svetovládu nepredstavuje nezvládnuteľný problém (ich ,,duchovní“ sú súčasťou tieňovej svetovlády), naopak je im nápomocný proti kresťanom!
          India => hinduizmus/Islam/kresťania/iné => približne 80/14/2/4%, pre tieňovú svetovládu nepredstavuje problém!
          Afrika => kresťania/Islam/iné => približne 45/40/15%, Africký kontinent pre tieňovú svetovládu nepredstavuje väčší problém!
          Čína => oficiálne ateizmus, inak ale budhizmus/taoizmus/konfucianizmus, pre tieňovú svetovládu nepredstavuje žiadny problém, naopak, to čo už je zavedené v Číne sa kopíruje do zvyšku sveta!

  14. Vážená redakcia,

    keď sme sa už – vzhľadom na súčasnú vyostrenú celosvetovú spoločensko-politickú sitáciu – spoločne akosi odklonili od témy umelých sladidiel a skončili sme až pri co by dup zajacoch,

    zvážte, prosím, či bolo by možné tento náš navrstvujúci sa kompilát nejako zmysluplne členiť na menšie úseky – z dôvodu prehľadnosti a ľahšej orientácii v prípade, že by sme sa chceli k niektorým z vyjadrení vrátiť a nadviazať na ne. Už 100 komentárov je veľa na jeden článok – no a kam sme sa vo včerajšom zápale – v tomto poslednom Vašom príspevku – až vyšplhali🙂

    • – stačí na kapitoly označené číslicami, ako v knihách (však obsah podnadpisov si ani nemožno predstaviť…)

    • Vacsinou ked spatne v diskusii „listujem“ a hladam nieco co ma predtym zaujalo alebo vyhladavam nove prispevky/reakcie na prispevky tak si pripadam jakt ten kocur Tom z kresleneho serialu „Tom a Jerry“ ked listoval v tej knihe o príbehoch o nom a Jerrym. Akorat ze „nelistujem“ horizontalne ale vertikalne.
      Neviem si predstavit keby tych prispevkov bolo 200 ci 500 ako na AE.

      • a ešte takýchto dlhých… no k 200 sa pomaly, ale isto blížime – už ich máme 155🙂

      • Spomeňte si na nejaké slovo v komentári, ktorý hľadáte a dajte vyhľadať to slovo na stránke. Je po pomerne rýchle. Spustenie hľadania na stránke sa robí klávesovou skratkou CTRL-F.

    • Mohli by sme iba zvýšiť počet vnárania komentárov (moment=álne je úroveň 5), lenže to by na mobiloch spôsobilo neprehľadnosť, keď by jedno slovo mohlo byť rozdelené na viacero riadkov. To by sa potom zle čítalo. Takže priestor na nejaké zmeny príliš nie je. Je to vždy o tom, že zmena jedného parametra niečo zlepší, ale niečo iné zasa zhorší.

      • Redaxia – účelom zvýšeného počtu komentárov v tomto konkrétnom prípade je upútanie pozornosti – čo asi také spôsobilo búrlivú diskusiu pod týmto článkom! Teda – je mi fuk, keď ich tu bude 500!

        Osobne navrhujem udeliť Emily nejakú židocenu „Bukovského“ – za poctivé a cielené spracovanie problematky aspartánu, ktorý buú naši mobilizovaní vojci fasovať na Ukrajine v amerických limonádach! Možno sa jedna bude volať „Emily“ – essential mezcala ionto liquid yperit.

        Čo sa týka retroaktivity branného zákona a zrušenia možnosti odoprieť mimiriadnu vojenskú službu z dôvodu výhrady svedomia – toto preživší zrátame tomuto fašistickému režimu a tejto vláde retroaktívnym uzákonením TRESTU SMRTI! A bude sa týkať všetkých ich osobných rozhodnutí a uskutočnených genocídnych aktivít – vrátane genocídy zatiahnutím Slovenska do vojny! A veru budeme ich zabíjať!

      • Funkciu Ctrl F samozrejme poznáme, no spomenúť si na minimálne 3-slovné (a pritom netypické) spojenie – v tomto už teraz siahodlhom príspevku…
        No pokúsim sa. (V rozporcovanom texte by pre čitateľa bolo hľadanie „vrátením sa z kratšej cesty“, ale, samozrejme, uznávam, že Vaša celá redaktorská činnosť je výlučne vo Vašich rukách.)

        …a to vnáranie komentárov by situáciu ešte viac zneprehľadnilo aj na PC; teda tipujem.

        • – toto bolo adresované redakcii, no musel sa sem samozrejme strčiť ten jeden jediný Výkričník, ktorého hlavným životným poslaním je – z jeho samonadradenej pozície – robiť z tohto portálu nepretržité bahno. Rozdeľ, a panuj.

          Maroš – rozbíjaj to tu a hladkaj si svoje narcistické Ego, ktoré ti už trčí až po samé nebo.

    • Ty šplháš? Ja som myslel, že podliezaš. Ale možno tá tyčka leží na zemi a ty máš len porušené statocysty. OK – všetko je možno iný uhol pohľadu.

      • Este ohladom Netanyaho….
        S tebou sa Maros urcite hadat nebudem, lebo dopadnem ako Zuzana😊😉,Emily, alebo Alena… ta sa akosi skludnila, nezatvarala ples uz dlho… asi si tu niekoho nasla ako hovorcu…Voloda😃
        Ale co potom tento clanok z 30.12.2022?
        Prave Benjamin Netanyaho odtajnil 400 000 dokumentov o child trafficking a child sex abuse vo Washingtone
        https://newspunch.com/netanyahu-evidence-washington-pedophile-ring/

        • Dana, veď už dávnejšie vyšlo najavo, kto písal pod nickom „Jednoduchá“ (neskôr Alena?), lebo vtedy sa – v noci – nejako nechtiac preklikol. No, máme tu slobodu prejavu, a každý si ju vysvtetľuje, ako chce. Resp. ako to má v hlave.

          P.S.: k linku sa vyjadrím najskôr večer… teraz už nestíham

        • Dana – pokiaľ viem – hoci sa Alenka vyjadrovala k nejakému Vladimírovi ako fantómovi, ktorý ju – akože ja prenasledujem, nakoniec sám Iljič jej ponúkol rande – a ak ju nemá zavretú v pivnici alebo zakopanú na záhrade – pravdepodobne jej vie nahradiť večerníčky na Badatelovi.

          Netanjahu – treba dať do súvislsti s Jeffrey Epsteinom, ktorého Izraelci používali na kompromitáciu a vydieranie elít cez ich pederast aktivity, takže to Netanyahove vypustenie info o ich sieti môže byť alibistické v súvislosti s Epsteinovou vraždou – a možnou výpoveďou o účele aktiví na jeho ostrove.

          Dátumy okolo uväznenia a smrti Epsteina sa líšia podľa zdrojov – niekde sú priamo zamlčané – Wiki napr.
          https://edition.cnn.com/2019/08/10/us/jeffrey-epstein-death/index.html

          Netanyahu bez problémov obetuje a zlikviduje všetkých, ktorí ohrozujú jeho sion bandu – teda aj tých vo Washingtone. S jeho „ludským“ svedomím to nemá nič spoločné.

        • Dana, dnes je už taká preinformovanosť, že ani nevieme, čomu a do akej miery veriť. To, že svet drží v hrsti hŕstka šialencov, sme pochopili dávno. Udržiavať nás v neistote a strachu im robí evidentne najväčšiu radosť. Už len dúfať, že v svojej eufórii z vlastnej moci urobia takú osudovú chybu, ktorou sa odrovnajú sami… hoci aj v takomto možnom prípade hrozí, že nás stiahnu so sebou.
          Najlepšie na to nemyslieť…
          Hoci nevidíme, aspoň sa snažme veriť v svetlo na konci tunela. Sme menej, ako blcha oproti Goliášovi – a predsa…
          Nádej umiera posledná.

          • Emily, ale vieš, že je energetická kríza a nebeský poslíček – hlásil, že – svetlo na konci tunela – je – do odvolania – vypnuté..😏

          • čo tam po nebeskom poslíčkovi, Ajša – my Čistokrvní, a tak vysoko nelietajúci Pozemšťania vieme, že nádej umiera posledná🙂

            – ešte k tým (asi viacerým) nebeským poslíčkom a k ich dobezvedomia omieľaným, nezmyselným grgom a prdom:
            Neverím, že títo naši mecenáši zla sú do takej miery tupí, aby nevedeli, z čoho sa zbytočný a zapáchajúci vzduch tvorí. Nech dajú ľuďom zdravé potraviny, naučia ich, čo s čím a ako kombinovať (a ktoré potraviny v žiadnom prípade nekombinovať) – a nevznikne dôvod takúto prvotriednu pakovinu riešiť. No ale vysvetli to tým, ktorí práve tie Zástupné dôvody na Zástupné témy zo všetkého najviac potrebujú – na odvrátenie pozornosti od toho najpodstatnejšieho. Evidentne si z nás robia dobrý deň.
            A je dobre, že aj o takýchto ich úmeselných, t.č. nepodstatných pletkách nás redakcia informuje – aspoň vidíme, kam až ich donebatýčiaca sa samoľúbosť dokázala dospieť.
            Zatiaľ sa im darí. Verme, že to nebude tak navždy😉

  15. Včerajšia (2.1.2023) plodná téma na Bádateľovi – Mobilizácia v SK – sa rozšírila už i na ďalšie weby + sociálne siete a MO SR (promtne) – reaguje:

    „Ministerstvo obrany SR – opätovne po medializovaných informáciách upozorňuje, že odopretie mimoriadnej služby, nie je žiadnou novinkou. V zmysle platnej legislatívy môžu občania podať Vyhlásenie o odopretí výkonu mimoriadnej služby už od roku 2006, a to z dôvodov presne stanovených zákonom. Výkon mimoriadnej služby možno odoprieť, ak je v rozpore so svedomím, alebo náboženským vyznaním občana.

    Občan môže v stave bezpečnosti odoprieť výkon mimoriadnej služby písomným podaním vyhlásenia na okresný úrad v sídle kraja v kalendárnom roku, v ktorom mu vznikla branná povinnosť alebo v januári každého nasledujúceho roka až do zániku brannej povinnosti. Na vyhlásenie podané v období krízovej situácie ako je vojna, vojnový stav, núdzový stav a výnimočný stav sa neprihliada.
    Aj registrovaný občan, ktorý podal vyhlásenie o odopretí výkonu mimoriadnej služby, bude v čase vojny a vojnového stavu povolaný na odvod, kde bude posúdený jeho zdravotný stav a rozhodnuté o jeho spôsobilosti vykonať alternatívnu službu.
    Občan, ktorý podal vyhlásenie o odopretí výkonu mimoriadnej služby a ktorého okresný úrad v sídle kraja na základe rozhodnutia zaradí do dokumentácie evidovaných občanov, je povinný vykonať alternatívnu službu u zamestnávateľa, ktorý plní napríklad úlohy v oblasti poskytovania zdravotnej starostlivosti, civilnej ochrany obyvateľstva, alebo v oblasti sociálnej pomoci a podobne.“ informovalo ministerstvo už v roku 2015.

    Muž napísal, že nemôže byť zaradený do mobilizácie, pretože je extrémny rusofil a v prípade povolania do zložiek NATO, je vlastne nebezpečný. Píše, že ak by ho povolali, okamžite by otočil zbraň a postavil sa na stranu Ruska. Tento list údajne poslal v roku 2015, keď však ešte Rusko nezačalo svoju inváziu na Ukrajine. Kto vie, akoby reagoval dnes.
    Čo sa stane v prípade mobilizácie?

    „Po nariadení mobilizácie Okresný úrad v sídle kraja povolá na výkon mimoriadnej služby vojakov v zálohe a odvedených registrovaných občanov, ktorí sú zdravotne spôsobilí na jej výkon. Pri povolávaní vojakov v zálohe a registrovaných občanov sa vychádza z požiadaviek ozbrojených síl a ročník narodenia nie je rozhodujúcim kritériom. Kategóriu vojakov v zálohe tvoria najmä bývalí profesionálni vojaci, občania, ktorí vykonali povinnú vojenskú službu, občania, ktorí skončili služobný pomer v ozbrojených a záchranných zboroch za podmienky, že im trvá branná povinnosť. Tá sa týka mužov od 19 do 45 rokov bez vojenskej hodnosti a vo vojenskej hodnosti vojak 1. a 2. stupňa a mužov od 19 do 55 rokov v ostatných vojenských hodnostiach. Na výkon mimoriadnej služby, nemôžu byť povolaní občania uznaní za nespôsobilých vykonať vojenskú službu (sú držiteľmi tzv. „modrej knižky“), pretože im zanikla branná povinnosť.“ informuje ďalej ministerstvo.“

    https://www.plenum.sk/slovak-napisal-na-urad-list-ze-v-pripade-mobilizacie-obrati-zbran-proti-nato/

    • Toto celé snaženie má aj odvrátenú tvár! ???
      Diskusiou o odmietaní mimoriadnej vojenskej služby fakticky pomáhame vytvárať informačné pole, v ktorom spoločnosť pripúšťa a tým aj prijíma fakt, že očakávaná vojna bude! Pozor na to – treba to neutralizovať vyslovene odmietaním vojny ako takej, t. j. treba organizovať v každej obci aktivity, ktorými treba prinútiť obecné zastupiteľstvo protestovať proti vojne na Ukrajine, a to nielen kvôli vojnovej katastrofe, ale aj kvôli tomu, že obce majú zvýšené výdavky na chod obce práve kvôli zámienke – ktorou je vojna na Ukrajine, vďaka čomu sa zároveň nasúva Agenda Great reset, zvyšovanie daní, zchudobňovanie obyvateľstva! Treba tlačiť, nech Združenie miest a obcí otvorene protestuje proti vojne na Ukrajine! A v každom prípade – nech tá vaša obec protestuje určite! Dopiče s chodníkmi – dopiče s dotáciami na chodníky! A dopiče so starostami a primátormi, ktorí či už ako idioti, alebo veľmi dobre si vedomí o čo ide – pracujú proti záujmom obce a jej občanov
      !
      Vo vyhlásení MO SR k téme odmietania mvs mi chýba zásadná vec – aj keď by som tomu po všetkých tých klamstvách neveril – že nijako nedementovalo možnosť, že mobilizovať v krátkom čase budú! Nakoniec to dopadne tak, že médiá presvedčia vládu, že obyvateľstvo tú skurvenú vojnu s Ruskom vlastne chce a že ju pripúšťa!

      Místem války bude Evropa_USA dok 2015.mp4
      https://ulozto.net/file/Gt90OBCGigTT/mistem-valky-bude-evropa-chazar-george-friedman-2014-mp4#!ZJRkBQR2AzV0MJSvBQSvLmx3AQZ5BIEHM2ylDHyhYzq4MTRkLD==

  16. Hoger Kalweit řekl,že bohové nechtějí ,aby člověk jim byl technologicky roven.Jakmile se civilizace vyšvihne trochu výš tak se jí pomůže dolů.
    Merkelka tvrdí,že ty čmoudíci jsou pro dobro,ale nemůže to vysvětlit.Co když to prudké sražení IQ naši civilizaci zachrání ?

  17. „essential mezcala ionto liquid yperit“ – „Emily“ – je nápoj s ideou „From America to Russia“ – vyrábaný akože z mexického kaktusa mezcal,
    Mezcal Pelon or Agave pelona
    https://c8.alamy.com/comp/ADBDH4/mezcal-pelon-or-agave-pelona-ADBDH4.jpg
    ale to pripomína len jeho fejková príchuť z aloe vera, agáve a príchuť plodov z opuncií – z „mezcaly“ je tam skutočná len dávka LSD – nutná na použitie riadiaccich nástrojov MK Ultra v boji proti Rusom. Yperit je novinka – keďže ho obsahuje rastlina boľševník obrovský – je logickou aj symbolickou ingredienciou vojnového ťaženia proti Rusku!
    Samozrejme – výrobcom bojového nápoja „Emily“ ani nenapadlo, aby išli ťažiť boľševník do východnej Európy! A keďže pľuzgierotvorná bojová látka yperit je látka používaná práve východným blokom v časoch Varšavskej zmluvy a Ruskom potenciálne doteraz – tento nápoj je doslova anglosaský „džouk“ – vtip – ako všetkým vojskám niekdajšieho východného bloku dať ochutnať takpovediac ich vlastnú medicínku! Coca Cola so svojou kyselinou fosforečnou – vhodná na čistenie záchodov od močového kameňa a rozpúštajúca nekvalitné európske mince, a obsahujúca aspartan ako neuroprocesor spôsobujúci vývojové chyby detí, vrátane nevývoja pohlavných oránov zvlášť u chlapcov /Toto vie už každý malý americký černoch – že mu z nej nenarastie penis ani semeníky/ – je totiž už príliš známa ako bojová látka proti slovanským národom!
    Boľševník obrovský
    https://mikulas.dnes24.sk/images/photoarchive/sized/700/2013/07/26/bolsevnik-obrovksy.jpg
    ——————————————–
    Tento komentár môžete zatiaľ považovať za vtip a fikciu, a reakciu na typické anglosaské nicky – ako možný akronym. Pite, čo vám hrdlo ráči!

    • Bolševník obrovský je jedovatá rasstlina

      • Božena – prvý plk – sa ti teda podaril! Za odmenu dostávaš recept na polievku z boľševníka boršča!

        https://dobrejedlo.pluska.sk › videorecepty › rychly-hovadzi-borsc-podla-lubosa-syta-jesenna-polievka-kopou-cvikle-kapusty › 2
        Na obed stačí BORŠČ: Sýta polievka s kopou vitamínov! | 2
        Videorecepty Na obed stačí BORŠČ: Sýta polievka s kopou vitamínov! (POSTUP) +7 fotiek v galérii Slovo boršč pochádza z názvu rastliny Boľševník borščový, ktorá bola voľakedy aj v kvasenej podobe hlavnou surovinou pri výrobe kyslej polievky. Postupne sa udomácnila verzia s cviklou najrozšírenejšou po celom svete.

        • Bolševník odporúča aj Edgar Cayce

          • https://vegis.sk/bolsevnik-borscovy-tinktura-na-pohlavne-zlazy-a-vitalitu-200/500ml/p901

            Hlavne si boľševník boršč nepomýliť s bolehlavom škvrnitým!
            druh
            boľševník boršč
            Heracleum sphondylium L.
            https://www.biolib.cz/sk/taxon/id40341/

            druh
            bolehlav škvrnitý
            Conium maculatum L.
            https://www.biolib.cz/sk/taxon/id40251/
            ———————————————————-
            Bolehlav – „Pri vädnutí zapácha myšinou. Všetky časti rastliny obsahujú konín. Účinok konínu na svaly a vegetatívnu nervovú sústavu je podobný ako pri nikotíne. Smrť nastáva pri dobrej činnosti srdca a pri plnom vedomí zlyhaním dýchania. Otravy sú zapríčinené najčastejšie zámenou byliny s polievkovou koreňovou zeleninou.“
            ————————————————-
            https://www.bylinkyprovsechny.cz › byliny-kere-stromy › jedovate-byliny › 1086-bolehlav-plamaty-ucinky-na-zdravi-priznaky-otravy-fotografie-povesti
            Bolehlav plamatý – účinky na zdraví, příznaky, otravy, fotografie …
            Řecký filozof Sokrates musel v roce 399 př. n. l. vypít pohár s bolehlavem, protože se jeho politické názory znelíbily athénským soudcům. Sokrates líčil příznaky otravy takřka až do posledního dechu. Jeho žák Platón je zapsal, a tak je předal potomkům.

  18. Bolševník obrovský je jedovatá rasstlina skusim nim zajtra vyčistit klozet

  19. Bolševník odporúča aj Edgar Cayce

Pridajte komentár

*