Určite choďte voliť v eurovoľbách a pomôžte odstaviť vlastizradných progresívnych fašistov, ktorí už 6 mesiacov nerobia nič iné, len v Bruseli šíria lži a kydajú na Slovensko, aby nám zastavili eurofondy!

Brazílske povstanie je prvé. Po prebudení ľudstva budeme v roku 2023 svedkami mnohých ďalších


Print Friendly, PDF & Email

Brazílske povstanie je prvé. Po prebudení ľudstva budeme v roku 2023 svedkami mnohých ďalších

(Mike Adams, Natural News) V Brazílii sa aktuálne koná masové povstanie, ktoré čoraz viac vyzerá ako kópia „povstania J6“ na americký Kapitol dňa 6. januára 2021, momentálne vyšetrované FBI.

Ide však len o jedno z mnohých ľudových povstaní, ktoré tento rok uvidíme, keď sa obyvatelia sveta prebudia ohľadne pravdy o tyranii a genocíde.

Keď ľudia dostanú červenú pilulku (odkaz na film Matrix, keď sa po červenej pilulke Neo prebudil do reality), uvedomia si tieto ohromujúce, no pravdivé fakty:

1. Voľby sú všade na svete zmanipulované, aby sa k moci dostávali neomarxisti a boli porazení legitímni lídri reprezentujúci vôľu ľudí.

2. Kovid bol falošnou pandémiou rozpútanou s cieľom prinútiť ľudí, aby prijali „vakcíny“, ktoré sú v skutočnosti biologické zbrane na vyvolanie neplodnosti a depopulácie a reálne už zabili milióny ľudí.

3. Agenda zmeny klímy nikdy nemala korene vo vede alebo realite, ale bola to agenda sociálnej kontroly nad ľuďmi navrhnutá tak, aby ospravedlnila zničenie energetickej infraštruktúry ľudstva a uvrhla svet do masového hladovania a ekonomického kolapsu.

4. Hodnota nekrytých mien ako euro či dolár rýchlo klesá, čo spôsobuje závratnú infláciu cien potravín, palív, nájomného, spotrebného tovaru a ďalších výrobkov a služieb.

5. Globalisti pretláčajú protiľudskú agendu (v skutočnosti transhumánnu agendu, ktorej cieľom je úplné zničenie ľudstva v jeho súčasnej podobe. Dokonca aj konzervatívna stránka Breitbart.com je teraz taká liberálna, že pokrýva transhumanizmus/luciferiánsku agendu pravej ruky Klausa Schwaba z WEF, Yuvala Harariho.

6. Klimatické lockdowny a ďalšia pandémia sú už na ceste. To všetko zámerne rozpútali autoritárske vlády riadené WEF (Svetovým ekonomickým fórom), aby najprv zotročili a potom vyhladili masy ľudských bytostí.

(Musíte vidieť: Nový dokument Steva Quayla Lies of Men and Gods (Lži ľudí a bohov) na stránke GenSix.com pokrýva útok transhumanizmu na ľudstvo a vzostup luciferiánskych podporovateľov genocídy.)

Keď bude v Brazílii pri moci zločinecký neomarxistický prezident Lula, táto krajina sa zrúti na úroveň Venezuely. Už teraz používajú americké skúsenosti z „januárového povstania“ na prenasledovanie stoviek probrazílskych vlastencov, ktorí protestujú proti zmanipulovaným voľbám.

Zbohom vysoký krvný tlak

Bojujú o svoje životy, pretože vedia, že ak Lula bude môcť zostať pri moci, Brazília sa stane genocídnym, diktátorským režimom, ktorý povedie vojnu proti vlastným ľuďom podobne ako Bidenov režim v USA (alebo Trudeauov režim v Kanade).

Pripravte sa na riadenú demoláciu nekrytých mien, po ktorej bude nasledovať zavedenie digitálnych mien centrálnych bánk (CBDC)

S najväčšou pravdepodobnosťou v rokoch 2023 alebo 2024 uvidíme konečný umelo vykonštruovaný kolaps západných nekrytých mien (dolár, euro, jen), organizovaný tak, aby nahnal zotročené masy do systémov CBDC mien, ktoré fungujú ako systémy finančného dohľadu a kontroly riadené globalistami.

Táto udalosť bude, samozrejme, verejnosti predstavená ako nejaký druh krízy. S najväčšou pravdepodobnosťou pôjde o kybernetický útok na bankový systém, ktorý potom bude od každého vyžadovať, aby sa vzdal svojej meny a súkromných bankových účtov a získal tak „ochranu“ a „bezpečnosť“, ktorú ponúknu centrálne banky prostredníctvom CBDC mien.

Predpokladáme, že zavedenie CBDC mien nepôjde hladko. Stretneme sa s intenzívnym a trvalým odporom z jednoduchého dôvodu, že čoraz väčší počet ľudí už vie, čo títo zlí globalisti chystajú.

Každý, kto akceptuje CBDC menu, napríklad digitálne euro alebo digitálny dolár, stratí kontrolu nad svojimi financiami, pretože vláda môže kedykoľvek jednoducho vypnúť vašu digitálnu peňaženku.

To je presne to, čo teraz Brazília robí s bankovými účtami demonštrantov. Dnes však stále existuje hotovosť, ktorá pri digitálnej mene existovať už nebude.

V najnovšom podcaste Situation Update (v angličtine) stránky Natural News sa ďalej dozviete:

  • Prečo si ľudia aktivujú Google v nových autách a potom sú sledovaní všade, kam idú.
  • Iránsky štátny príslušník bol obvinený z terorizmu v Nemecku.
  • „Mohammad“ zaútočil na solárnu elektráreň vo Vegas a podpáli auto.
  • Ako Rimania vytvorili samoliečiaci sa betón, ktorému moderná veda až teraz začína rozumieť.
  • Novoobjavená kométa, ktorá prejde v priebehu niekoľkých týždňov v blízkosti Zeme, bude viditeľná voľným okom.
  • Centrálna banka USA (FED) hovorí bankám, aby sa v rámci prípravy na CBDC zbavovali kryptomien.
  • Nákaza kryptomien pokračuje: Genesis môže byť ďalšou zbankrotovanou burzou.
  • Čína kúpi ďalších 30 ton zlata v rámci prípravy na uvedenie novej rezervnej meny.
  • Brazília je na pokraji občianskej vojny, dochádza ku kolapsu vlády s masovými protestmi.
  • Nový brazílsky prezident Lula sfalšoval voľby a všetko zmanipuloval, rovnako ako sa to stalo v USA.
  • Ďalších športovcov zasiahli „náhle“ úmrtia spôsobené očkovaním.
  • Texasský guvernér Abbott hovorí Joeovi Bidenovi, že je príliš neskoro na to, aby zastavil inváziu ilegálnych migrantov z Mexika.
  • Kalifornské búrky ovplyvnia zásobovanie potravinami.
  • Tisíce zdravotných sestier v New Yorku budú štrajkovať.
  • 6G technológia bude využívať ľudské telo ako zdroj energie (baterku na štýl Matrixu).

Podcast si môžete vypočuť tu:

Autor: Mike Adams

Liečba osteoporózy

Zdroj: naturalnews.com, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Nemám ilúzie že my by sme boli národ, ktorý “hýbe dejinami”. My budeme tam, kde nás dej zavanie. Aj teraz sme tam, kde nás “zavialo”.
    Máme tu ľudí, ktorí nechápu zmysel referenda, sú leniví rozhodovať za seba… ktorí nechápu, že hlava hydry je dôležitejšia ako ich pohodlie. Že existujú aj iné veci ako moja pohovka a televízor.
    My, Slováci, sme si NIKDY NIČ NEVYBOJOVALI preliatím krvi. Naša “sloboda” ani náš “vlastný” štát nás NIČ NESTÁL.
    Má pre nás “nulovú” nominálnu hodnotu. Všetko za nás “vybavili” vždy iní. Aj teraz čakáme, že “niekto” to dá dokopy. Nejaký vodca, náčelník, Jánošík… Ako keby sme nevedeli rozlíšiť čo je pre nás dobré a čo nie. Čo je dôležité dosiahnuť ako prvé, a čo sa dá riešiť neskôr.
    Bol som v Permanentnom výbore pre prípravu referend na SV. Chceli sme dosiahnuť efektívne vypisovanie a organizovanie referend. Prvým cieľom bolo dosiahnuť zmenu kvór pre vyhlásenie a úspešnosť RF. Druhý krok mal byť zabezpečiť, aby prezident a NRSR nemohli obštrukciami zmariť občianske RF (cez ústavný súd a pod.).
    Dali sme dokopy otázky, a zrazu sa tam objavila otázka o vystúpení a NATO a o zákaze povinného očkovania proti C-19! Hovorím, NAČO! Keď sa bude dať rýchlo a efektívne vyvolať RF, ktoré ide zákonom aj bez hlasovania v NRSR, nie je problém tieto otázky vyriešiť šmahom ľavej zadnej!
    Ale nieee, musíme vystúpiť z NATO… vravím, ešte nemáme eso v rukáve, musíme ho mať. Nechápačka!
    A toto vidím VŠADE! Rieši sa volebný systém, volebné obvody, HOVADINY! Nerieši sa AKO ZABEZPEČIŤ NEFALŠOVANIE volieb a výsledkov RF, riešia sa priority 134!!! Sme naozaj všetci na Slovensku DEMENTI?
    Veď všeti musia vidieť a na vlasnej koži CÍŤIŤ tú absolútnu a bezbrehú MOC našich volených chujov zástupcov!
    My, občania, nemáme ABSOLÚTNE žiaden dosah na ROZHODOVANIE o našich ŽIVOTOCH!!! Rozhodujú o ňom iní! ABSOLÚTNE! Fatálne. Bez možnosti nápravy!
    Strany ZOSTAVUJÚ kandidátky, dosadzujú verných amatérov všade kde sa dá! A my VOĽBAMI odovzdávame (podľa súčasnej Ústavy) VŠETKU moc tým ZMRDOM! Dobrovoľne! Ideme sa pozabíjať, aby sme sa zúčastnili toho divadla pre plebs! Musia sa na nás pozerať ako sa mäsiar spokojne pozerá na kravky, keď mu pokojne a
    oslušne idú na jatky…
    V Brazílii aspoň TUŠIA o čo ide a KONAJÚ!
    My ani nevieme určiť CIEĽ! Čo by sme mali zmeniť, za čo sa OPLATÍ ísť demonštrovať, BOJOVAŤ!
    Určite nie za predčasné voľby! Ani za odvolanie ministra XY alebo premiéra! Ani za odvolanie vlády!!!
    Po prečítaní môjho nasraného príspevku by snáď mohlo niektorým zapáliť, čo by asi malo byť NAJVYŠŠOU (vnútroštátnou) prioritou občanov!

    • Všetky prímorske štáty majú horkokrvnejsiu náturu. My sme tlmiče stredoeurópske!Nečakaj búrlivú reakciu od tlmiča!

    • „Predmetom referenda nemôžu byť: základné práva a slobody; dane; odvody; štátny rozpočet; Naopak, referendum je obligatórne v otázkach: potvrdenia ústavného zákona o vstupe do štátneho zväzku s iným štátom alebo o vystúpení z takéhoto zväzku“

      O vstupe do NATO rozhodol Dzurinda – o vstupe do EU zblbnutí občania, ktorým nikto z politikov nepovedal, že podmienkou bude zahraničná privatizácia národných podnikov. Všetko je to o cielenej neinformovanosti, pretože najdôležitejšie sú vždy tie utajované informácie.
      Keď chceš dostať sviňu do chlieva – chyť ju za chvost a ťahaj od chlieva. Skrátené volebné obdobie sme tu už mali, keď Sulík potopil Radičovej vládu odmietnutím eurovalu pre Grécko, ktoré vyzbrojilo za tie prachy Nemecko. A? Teraz prevzali vlády ČR a SR dlžobu za Ukrajinu – kde bol Sulík? Vojna na Ukrajine sa pripravovala už odkedy? To nie je euroval – ládovanie peňazí tam? Čiže išlo len o moc – nie o princíp. EU fondy sú v podsate korupčné fondy a politici sa ich naučili cucať a s jedlom rastie chuť! Tí, ktorí stoja za politikmi im to nedovolia – vystúpiť z EU a vôbec sa dohodnúť na takejto referendovej otázke, a národné podniky už zobrala skaza. Kleptomani sa napakovali a ja ich mám znovu voliť?! No lebo voliť toto znovu nebudem a preto nejdem ani na referendum, lebo nevidím politický subjekt schopný niečo napraviť. Už teraz prebiehajú vyjednávania medzi nimi – kto čo komu a hlavne ich úlohou je pokračovanie v nasúvaní globalizačných agend. Fico sa celý čas venoval vojne policajtov – aby nevysielal signály proti globalistom. Amerika First – čo od toho čakáte – slovenského „Putina“? Veď kto tu z nich má konceptuálne vedomosti o riadení sociálnych supersystémov – a tie majú nejakú zotrvačnosť! Celý štát šľape na základe zotrvačnosti štátnej správy – nie vďaka politikom! Tých tu vôbec nepotrebujeme! Potrebujeme národohospodárov a nie sorosovských politrukov!

      • Mňa fascinuje, že inak inteligentní ľudia nevedia rozlíšiť referendum od volieb.
        Môžete ísť na referndum a byť PROTI tomu aby sa akákoľvek vláda dala predčasne odvolať, a nemusíte ísť k voľbám… ale vy to robíte naopak..
        Predčasne odvolaná vláda bola z popudu NRSR a nie občanov. Tým to Zuza odoprela!
        Inak, ako odvolaním sa zatiaľ politikov NEZBAVÍME!
        Ak ukážeme, že vieme zorganizovať PLATNÉ referendum (a je jedno kto ho vypísal!), potom máme šancu ZBAVIŤ SA POLITIKOV!
        Voľbami dokola SA ICH NIKDY NEZBAVÍME!
        Nevraviac o tom, že referendom sa možno bude dať dosiahnuť ZMENA ÚSTAVY! Iné právidlá pre RÔZNE typy referend!
        Už som počul argument, že je moje PRÁVO neísť na referendum! To je ako moje právo nejesť, nejazdiť autom… ale tieto uletené “práva” neobmedzujú MOJE PRÁVO! Neúčasť na RF obmedzuje MOJE PRÁVO ROZHODNÚŤ!
        Je EVIDENTNÉ, že politici NECHCÚ aby im občania kafrali do rozhodovania! A y čakáte, že to SAMI ZMENIA? Nechcete politikov, ale nejdete na teferendum, po ktorom by ste ich mohli odvolať ak budú ŠKODIŤ! Nechápem…

        • Presne tak. Petíciu za referendum organizoval predovšetkým SMER-SD, ale referendum je o tom, aby občania SR mohli referendom dosiahnuť predčasné parlamentné voľby. Teda v konečnom dôsledku odvolať aj Ficovu vládnucu garnitúru, ak by vyhral nasledujúce parlamentné voľby SMER-SD. Bez úspešného referenda budú občania naďalej len bezmocnými bábkami, ktorým sa raz za 4 roky umožní voliť vraj svojich zástupcov s neodňateľným 4-ročným mandátom. V skutočnosti zástupcovia ľudu nie sú zástupcami ľudu, ale prevodovými pákami rôznych korporátnych združení a budú hájiť predovšetkým ich záujmy, vrátane Agendy 2030, atď.

          • Pre Oldo a dandy: Máte pravdu, ibaže povedzte mi, koľko občanov SR má politickú gramotnosť? To je podobné ako aj finančná gramotnosť: sú ľudia, ktorí zarábajú 1000 eur, ale nevedia z toho vyžiť a sú ľudia, ktorí dokážu aj z 500,-eur. Teraz ale neberte doslovne tie číslá, to sú iba na porovnanie.

        • Obec, občina, občan! Jediná obec na Slovensku sa nepostavila proti tomu, že neopichaným spoluobčanom môžu obecné úrady zakázať pristúpiť k voľbám! A tých, ktorí sa nenechali opichať považujem práve za tých aktívnejších! Takže takýchto zmrdov voliť nebudem, lebo iní nekandidujú! A na referendum mám ísť, aby som mohol zvoliť zmrdov vyššieho rangu?! Supernedotknuteľných zmrdov?

          Som presvedčený, že toto nie je referendum o nových voľbách, ale referendum ako precedens na nabúranie ústavy! Prirovnám to ku vykopnutiu dverí nejakými squotermi, ktorí inak zachovalý objekt potom vybývajú a v každom rohu bude nasrané! Zatiaľ je ústava tabu, pretože zmena tejto normy je dvojsečná. To platí pre nás doma – ale nie pre nadnárodné riadenie, ktoré rozvratnými zásahmi do ústavy nakoniec rozvráti našu štátnosť! Proti nemu už tá „sečnosť“ neplatí! A tá je aspoň chabou zárukou našej suverenity – aspoň naoko! Si už konečne prečítajte Protokoly Sionu! Z trestného zákona na ochranu republiky cielene odstránili rozvratnú činnosť – nechali len násilné rozvracanie ústavných orgánov! A tak médiá riadia rozkladajú štát nenásilnym spôsobom – „Dzurindovým“ soft power! A kto tie médiá vlastní?!

          Zatiaľ, čo niektorí sa zúfalo niekde snažia získať občianstvo, aby získali nový domov – tu sa chcete zbaviť slovenského občianstva?! A čo tak zbaviť sa zmrdov?! Prečo nie je referendovou otázkou opätovné uzákonenie ako trestný čin rozvracanie štátu práve touto subverziou?! A máte v jednom vreci všetkých vlastizradcov!!!

          Socialistický – národný majetok – sa začal okamžite rozkrádať po tom, čo – ak si dobre pamätám – legislatívci Čič a Fogaš a ešte niekto zo SNS – už si presne nepamätám, kto to vtedy presadzoval ako „logiku veci“ – navrhli po 1989 roku zrušenie pojmu socialistické vlastníctvo, lebo ČSFR – ako socialistická – zanikla. A potom – dovtedajší riaditelia štátnych podnikov – ktorí by inak išli sedieť na 10 rokov za dieru v plote – si založili za podnikové peniaze-fondy eseročky, a začali tunelovať, a za nakradnuté privatizovať, kupovať vlastné akcie!

          Nechajte si ukradnúť ústavu – necháte si ukradnúť štát! A potom sa stanete svetoobčanmi Nového Svetového Poriadku!

        • Všetky príspevky pod nickom dendy vnímam po celý čas ako vysoko-profesionálne, obsahovo aj formálne. Mám len jednu neistú otázočku: Po skúsenostiach s voľbami vo viacerých tzv. demokratických krajinách, máme my voliči aspoň akú-takú záruku, že naše prípadné referendum nebude zmanipulované podobne, ako (nielen) americké voľby?

          • Potom k referendu nechoďte a zmierte sa so status quo. Referendum možno zmanipulovať iba tak, že bude neplatné a túto manipuláciu naši najvyšší ústavní činitelia plus mainstreamové (mienkotvorné) médiá aj robia. Nuž, ak referendum nebude platné, tak pokiaľ sa nemýlim, ďalšie na túto vec sa môže konať až o tri roky.

          • – prečo takáto rada? Aby sa „zbytočne“ nezdvihlo kvorum?🙂?

      • Problém je , že niektorých kúpili ,niektorých vystrašili a tých ostatných je málo .

      • Maroš, posledné tri vety vystihujú všetko. Plne sa stotožňujem. Načo sú nám predčasné voľby? A vôbec hoci aj obyčajné? Tridsať rokov skúseností so zmrdmi, ktorí to tú doviedli do sračiek. Každé ďalšie voľby sú len ešte väčšie sračky. Kde sa vo vás berie viera v politika? Žijete v nejakom paralelnom svete? Tento otrokársky systém je nutné zbúrať a to čím skôr, nie chodiť voliť donekonečna parazita.

    • Hm… veľmi trefná úvaha Dendy… ja si tiež nerobím žiadnu veľkú nádej, že by Slováci boli schopní spoločného zjednoteného odporu voči tyranom zo Západu a obávam sa tiež, že referendum dopadne tak, že tam tých 50% ani nepríde….. alebo ak príde, tak spočítavanie dopadne tak, že hold neprišlo…. a bude vymaľované… dokonca tým nepriamo občania potvrdia, že sú spokojní aj s touto donekonečna rekonštruovanou a stále odstupujúcou vládou…. stavím sa koľko chcete, že títo bastardi dovládnu a tamtí, čo prídu po nich budú rovnakí ak nie ešte horší….. Hold tak to na Slovensku chodí…. Ja sa už dlhší čas pohrávam s myšlienkou, že sa jednostranne vzdám slovenského občianstva….Proste im listom oznámim, že sa necítim byť občan tejto republiky, ktorá vznikla podvodom a nedodržaním ústavy v roku 1993, pretože v ústave CSFR bolo jasne zakotvené, že federácia sa môže rozpadnúť iba na základe platného referenda v ktorom sa občania oboch štátov federácie rozhodnú federáciu zrušiť. V tom čase sa nikto na nič nepýtal, či chceme alebo nechceme občianstvo v samostatnej republike a tak si myslím, že ani ja sa nemusím nikoho pýtať či chcem, alebo už nechcem byť občanom tejto podvodom konštituovanej republiky…. Tento krok síce bývalý ústavný právnik p. Drgonec vôbec neodporúča, ale napriek tomu, keby nás bolo veľa…..myslím aspoň niekoľko 10-tok tisíc, bolo by to jasné hnutie odporu voči tomu čo sa tu 30 rokov deje a mohlo by to viesť k zjednoteniu ľudí podobne zmýšľajúcich…..

      • Horšie sa sfalšuje účasť 70% ako účasť 53%…
        Občianstva som sa chcel vzdať aj ja, ale prináša to praktické problémy…už som to riešil dávno.
        Ja sa tiež OBÁVAM, ale práve preto IDEM!
        Držím sa hesla: V referende sa ROZHODUJE, vo voľbách sa len volí ten, čo bude (svojvoľne) rozhodovať za nás!
        A keďže som ZARYTÝ odporca politikov, využijem KAŽDÚ PRÍLEŽITOSŤ obrať ich o moc, ktorú nám každými voľbami kradnú!

      • Presne nad tymto som uvazovala uzdavnejsie. Treba uviest dovody a argumentovat nimi? A jeto vobec mozne?

      • provokater

        Jano, táto idiotska, ožratá spoločnosť/česť výnimkam/ si nič iné nezaslúži, najlepšie Veľký bič a malý dvor…..

    • dendy , douč sa dejiny ,lebo tvrdíš sprostosti .

      • „Referendum o možnosti skrátiť volebné obdobie sa uskutoční v sobotu 21. januára 2023. Termín plebiscitu oznámila vo štvrtok prezidentka SR Zuzana Čaputová. Ľudia sa budú môcť v referende vyjadriť, či súhlasia s tým, aby bolo možné skrátiť volebné obdobie referendom alebo uznesením Národnej rady SR. Má to zabezpečiť zmena Ústavy SR.“
        REPLAY – “ Má to zabezpečiť zmena Ústavy SR.“

        „“V súčasnosti na Slovensku nemáme zákon, ktorý by upravoval kampaň pred referendom, čo určite nie je želateľný stav. Zákon č. 181/2014 Z. z. o volebnej kampani sa vzťahuje len na „klasické“ voľby (voľby do NR SR, voľby do Európskeho parlamentu, voľby prezidenta a samosprávne voľby) a neobsahuje žiadne ustanovenia, ktoré by výslovne pokrývali referendum,“ hovorí na úvod docent.

        Podľa neho sme v situácii, kedy neexistuje právna norma, ktorá by jednoznačne určovala ani to kedy kampaň pred referendom začína a kedy končí. „Čiže nemáme upravené ani tzv. moratórium na vedenie kampane pred referendom,“ konštatuje Domin.

        Na záver dal pre porovnanie aj zákon o referende (ktorý je už od roku 2015 zrušený) vo svojom znení platnom do júna 2007 vyslovene upravoval začiatok a koniec kampane pred referendom, ako aj vyhradenie vysielacieho času vo vtedajšej verejnoprávnej STV a v Slovenskom rozhlase.“
        https://www.topky.sk/cl/10/2447037/Referendum-uz-klope-na-dvere–Obcania-sa-opat-zidu-k-urnam–uplatni-sa-moratorium-ako-pocas-beznych-volieb-
        ——————————————-
        Len som prehodil slovosled – zdroj je rovnaký:
        „Referendum inicioval Smer, z dvoch otázok zostala po zásahu Ústavného súdu SR len jedna

        Referendum inicioval Smer-SD s ďalšími opozičnými stranami. Žiadali dve otázky, tú o bezodkladnej demisii vlády dala prezidentka posúdiť Ústavnému súdu SR. Ten vyhlásil, že nie je v súlade s ústavou. Otázka preto v referende nebude.“

        ZÁVER: „aby bolo možné skrátiť volebné obdobie referendom alebo uznesením Národnej rady SR.“ – teda – referendom nie a kedy si zmrdaní poslanci vypustia rybník – ostane na nich!

        „Vot kakája sabáka – on zabil ródnuju reč!“

    • Je to jako kdybyste viděl za roh k nám do ČR.

    • Len chcem pripomenúť známe… MUS je veľký pán, no NEMUS je ešte väčší. Alebo zákon akcie a reakcie. Alebo to o pohári, ktorý sa nutne preleje…. a budú galeje…!!!

    • galaxie andromeda

      Prve referendum by malo byť o
      sfukčnení referenda ako nástroja na presadzovanie vole ľudu
      aby boli voľby verejné
      aby mohli voliť len slobodný občania
      aby sme mohli vyberať z najlepších občanov
      aby bol zmenený system ústava a zákony
      aby boli politici plne zopdpovední za svoje činy
      opätovné zavedenie trestu smrti
      ….

  2. Musíme čo najskôr prejsť na výmenný obchod (Bártrový). A ešte predtým znárodniť všetky zlodejské banky, pobrať aktíva a zavrieť ich.

    • Bystre ale problem je v tom ze majitelia bank su zaroven majitelmi priemiselnych , tazobnych a potravinarskych a zbrojnych podnikov a zarov hlavny sponzory vsetkych demokratickych stran.

  3. Ak si pamätáte, predčasom povedal hl trhanhum. ideológ Schwaba, najaký izraelčan Harari, že čoskoro bude ľahké ľudí hacknuť. Poviem Vám, že očkovaní už tak na mňa pôsobia. Vraj vysielajú IP adresu, ale čo je dôležité, väčšina z nich vôbec na hl témy nie je schopná myslieť, len rapotať oficiálne informácie, napr. na tému Rusov a konfliktu na Ukrajine, na tému očkovania – najmä následkov, ktoré teraz majú a nepripúšťajú ich a pod. Takže keď to zhrnieme, kto sa ešte môže prebrať? Nuž asi len tí, ktorí nie sú hacknuteľní, čiže neočkovaní a časť očkovaných (asi zlé či iné šarže a pod.)…

    • Nahouby je ze po svete beha kopec vychcanych neludi – nevakcinovanych (podvodom vybavene kovid pasy) – prozapadnych – plne vedomych si celeho podvodu 19 a nacistickych zverstiev na okrajine. Dalej tito jedinci miluju lizat zadok vzdy len horsim kreaturam – su pre nich vzorom, klamu a donasaju na koho sa len da, vyhladavaju koho by mohli natriet ci uskodit mu a hlavne vsade nadalej siria reklamu kovidu – spytam sa ho napr: ahoj Peter ako sa ma Ivan? Odpoved znie: je doma, ma kovid. Kovid proste musi zit.
      Podotykam ze tito jedinci vedia ako to s tym podvidom 19 ci s tou okrajinou a nazi bandami je. Pisem z vlastnej skusenosti – poznam niekolko rakych „agentov“ z mojho okolia. Najviac su systemu platni na pracoviskach vo firmach.

      • Ty píšeš o tých inteligentnejších, ktorých je ale o mnoho menej medzi nimi. ;o)

        • Ano a ti sa tak lahko nezmenia a uz vobec nie prebudia – lebo na zaklade svojho nevyvinuteho – nezreleho a zakrpateneho ducha si vybudovali isty typ psychiky, ktory inklinuje ku vsetkemu zlemu – ku kazdej spinavosti a radi za to dotavaju aj €.
          Taki sa mi z radostou do oci vyskierali v dobe c19 a jeden extra zmetek z nich aj 30 rokov nazad v praci – uz vtedy bol nasadeny to tej firmy aby tam daval vsetkym“ prozapadne rozumy“. Uz vtedy mal ujete reci, podpichovacne, utocne, provokativne a ja som si vtedy hovoril – ked som s nim pracoval ze co ho popohana aby furt tlacil akusi propagandu made in zapad – az tak nasilu ako nejaky posedly deviant.
          A v dobe c19 sme zas spolu robili a ejhle – okamzite sa z neho vyklubal antirus co chce vyvrazdit vsetkych Rusov a superaktivny kovany zastanca tyranie c19. Chcel aby boli neockovani strielani.
          A firma ho za tento postoj chranila a este chrani, ma sa v nej ako prasa v zite. Vedenie tej firmy sa tiez odkopalo – su to liberalni hajzlove – vzdy plavali s prudom kvoli €€€€€€€ – stacilo podporovat inkluzi vseho druhu.

    • Objektívne

      No, skôr to bude tak, že odrážajú nejaké vysielania keďže sú plní kovových častíc. Na vysielanie Bluetooth by potrebovali energiu a to nie celkom malú keď niektorí hovoria, že to chytajú aj na vzdialenosť 10 metrov cez steny.

    • Nevysielajú IP adresu, (inakmala to byť MAC adresa, nie IP) skúšali sme to… najprv sa zdalo že ano, ale nakoniec sa ukázalo že nie. Polkora Veluk mal vodeo s tým, že vysielajú, ale také video vyrobím na kolene za deň. U kamoša boli majstri strechári a skúšal či pribúdajú MAC adresy… lebo sa mu zdalo že keď prišli, objavili sa nové… ale to boli len mobily… z niektorých MAC adries sa dá zistiť vendor/výrobca zariadenia… ale vravím, skončilo to na tom, že žiadne nové MAC adresy sme v prítomnosti zaočkovaných nezistili. My sme očkovaní neboli.

      • Objektívne

        Je to tak. Samozrejme, že nič nevysielajú. Fejkových videí je na nete haba fúru, aj tých o voľnej energii a kedečom inom. Je potrebné mať aspoň elementárne znalosti aby to človek vyhodnotil správne. Je vidieť, že vaľa ľudí sa dá nachytať tými, čo si takto na nete zarábajú.

  4. Predikčný sci fi film na pozadí obrovských sociálnych nepokojov v Kalifornii 2028, potom, čo vodárne zavreli ľuďom vodu. Dej sa odohráva vo VIP nemocnici-hoteli s tou najmodernejľou lekárskou technológiou a umelou inteligenciou a prakticky super zabezpečením.

    _NEW Hotel Artemis (2018)CZ DABING HD Akčný Krimi Sci-Fi Thriller filmy 2018 cz.avi
    https://ulozto.net/file/IHWnpCdVMwkt/new-hotel-artemis-2018-cz-dabing-hd-akcny-krimi-sci-fi-thriller-filmy-2018-cz-avi#!ZGt0ZwR2Zwx0AGHjAwZ5Lwt5ZwWvMUEeq01koy9lHJIODGx2MD==
    —————————————————
    Neviem ako u vás, ale mne po spustení filmu začali nabiehať pri zavretých očiach futuristické designované tvary akýchsi prístrojov, a to pomerne zretelne. – tak či tam nie je vložený nejaký podprahový signál – nechcem to vsugerovať. Tie „veci“ sú uložené v kvalitných šedých plastových „predmetoch“ – trochu mi pripomínajú super moderné vybavenie nejakých vozidiel. Keď som teraz ten film kvôli komentáru zastavil – obrazy zmizli. Tak či neskúšajú nejaké haluze, pretože voľby sa dajú ovplyvniť aj takto.

    Cez SMART merače vám vedia vypnúť elektrinu aj vodu.
    Digi peniaze budú mať expiračnú dobu, takže skončia úspory – fakticky nebude možné si nasporiť na vyššie výlohy – palivo napr. Dôchodcovia pokapú. A aj keď si budete chcieť urobiť zásoby a potom vycálovať celý krediť na takúto položku – nepustí vás to kvôli uhlíkovej stope. Najprv budú likvidovať ľudí kvôli výstrahe ostatným – aby predišli masovým nepokojom. Mnohým ľuďom ovládaným mamonom sa zrúti svet! Tí, ktorí si myslia, že sú bohatí, sú len ich užitoční idioti – dnešní milionári nemajú potuchy o priepastnom rozdieli, ktorý ich delí od globálnych „elít“!

    V Brazílii to dopadne ako so sedlákmi u Chlumce – treba mať aj víziu budúcnosti. A možno je to skúška odolnosti systému – tak ako s kanadskými kamionistami, žltými vestami, farmármi. Bez vodcu s víziou nič z toho nebude a takému nedovolia vyrásť. Kto ovláda médiá – ovláda krajinu. Videli ste povstalcov v médiách?

    Ani žiaden súčasný slovenský politik nemá vodcovskú víziu o budúcnosti štátu – veď cielom je zničenie národnej štátnosti – všetci sa len vezú na parciálnych problémoch. Fico žije z Matoviča a opačne. Na striedačku. Covid testovanie spúšťal už Pellegríni. Dôležité budú teraz ich vyjadrenia smerom ku globalistom. Musia sa prihlásiť k ich agendám a potom nastúpi tvrdá normalizácia na upevnenie súčasného stavu, než budú nasledovať ďalšie kroky. To je neomarxistická úloha týchto „prosociálnych a pronárodných konzervatívcov“ – lebo liberastom by už mohol vybuchnúť papiňák, tak idú dočasne dole. Toto je riadená zmena – už to pochopte. Inak by žiadne referendum nebolo. Únia dôchodco vyzíva k referendu – lebo im niekto sľúbil vyššie dôchodky – preto teraz preventívne zdvihli dôchodky liberasti.

    • S tymi kamionakmi – to bola vraj vystraha – od GP smerom ku vlade usa – neokonom aby sa krotili – ci tak nejako. Urcite to nebol spontanny protest a uz vobec nie zdola (i ked mnoho beznych ludi sa na to nachytalo).

    • Vladimír Jurišta MSc

      a preto voľte REPUBLIKU, inú voľbu nevidím

  5. Je to na tebe Maroš! A nehovori- nepíše sa papinak, ale tlakový hrniec.

  6. Je dôležité presne sa vyjadrovať.

  7. Nie je jedno , či si dáš fialovú alebo ružovu tabletku. Môže to byť smrteľný omyl

  8. Už tu nikto – nikomu a ničomu neverí. Zamorené Slovensko, otrávená krajina. Chaos. Destabilizácia spoločnosti. Neistota. Zlosť. Averzia. Napätie. Pokrytectvo. Selektívne informácie. Boj mocných v pozadí. Politické divadlo – vzájomne sa – viniacich strán. Domáca šľachta. Nevymožiteľnosť práva. Nástup cenzúry. Odpočúvanie a sledovanie. Krytie zločinov jedných a obviňovanie bez dôkazov v – prípade druhých.

    Homosexualizácia a podpora pedofílie. Podvodníci, mafiáni v najvyšších pozíciách. Rast výdavkov, trvalá stagnácia príjmov. Záplava škandálov. Klimatické náboženstvo a zelený fanatizmus – ako prostriedok globálnej manipulácie. Devalvácia školstva. Riadené procesy migrácie. Kultúrny kolaps. Korupcia obrovských rozmerov. Práva menšín sú – baranidlom na prerazenie dverí k mocenským záujmom. Vytvárané zákony pre – nedoknuteľných. Peniaze ako – božstvo. Predstieranie slušnosti od – najväčších zloduchov. Ponúkanie územia suverénnej republiky na vojenské základne bez mandátu obyvateľov. Nútenie ku kolaboráciám v teroristických vojnách. Nová piata kolóna. Stratené generácie bez ideálov. Sloboda je otroctvo. Vojna je mier. Lož je pravda.

    A tak sa zamýšľam – kam sme to po troch dekádach – západnej „demokracie“ – dospeli? Sme lepší? Sme slobodnejší? Sme spokojnejší? Sme ľudskejší?

    Ako z toho von? Je nám tu ponúkané (ako psovi – kosť) referendum (ktorého – napriek všetkému – sa zúčastním), i keď to vidím v prípade predčasných, ale i riadnych volieb, ako – potenciálnu náhradu väčšieho Zla – za to menšie zlo. Ak vôbec! Nič Nové pod – Slovenským politickým slnkom – neočakávam!

    P.S. Márnomyseľnosť a samoľúbosť ľudí, ktorí spôsobili toto temno, hrá pre nich zničujúcu úlohu. Ťahá ich to do skazy a to už – bez záchranného lana.

    A aby bol vytrhnutý koreň tohto Zla, je k tomu potrebný zásah z Vyšších duchovných sfér (nech si to každý – pomenuje po svojom..) Každá iná moc a sila, hoc sebaväčšia, už proti tomuto globálnemu – satanistickému – Zlu – nestačí. Je to najskazonosnejšie zamorenie, aké kedy našlo prístup do stvorenia na Zemi a to – v dôsledku – falošného – chcenia ľudstva. Všetko na tejto Zemi, by sa muselo zrútiť skôr, než by nastalo ľudské zlepšenie, lebo nejestvuje už takmer – nič, čo by touto nákazou bez záchrany – nebolo preniknuté.

    • Kedysi vesmir „slapal“ dlhe veky tak ako ma – podla Bozej vole a aj ten Zhora zoslany Archanjel Lucifer (fesny blondak s modrymi ocami a nie ziadny cert a podobne ludske nezmysly) este sluzil ludskym civilizaciam vo vesmire ako mu Boh nakazal – teda posuval dopredu hmotny vyvoj civilizacii (nie duchovny) v sulade s duchovnym vyvojom. Tvoril a vysielal silne myslienky ktore pomahali ludom na planetach sa lepsie adaptovat v prirodnych podmienkach. Jeho myslienky prijimali cez mozog a vnimali ich ako svoje myslienky,napady.
      Ale potom ked videl ze ho vsetci beru ako Boha vo vesmire zacala v nom rast pycha a namyslenost a zacal svojvolne zasahovat aj do duchovneho vyvoja civilizacii – kde nemal vobec posobit. To neostalo bez odozvy a Bozie – prirodne zakony ho zacali samocinne trestat. A vtedy ked videl ze je voci Bozim zakonom bezmocny v nom vzkypel hnev a v tom hneve sa obratil proti Bohu – zacal nicit vsetky civilizacie vyvijajuce sa vo vesmire a mnozstvo mu „podriadenych“ anjelov bez vlastnej vole sa „preorientovali“ a zacali posobit v tejto jeho novej agende – namiesto pomoci ludstvu jeho likvidaciou. Samozrejme, ze neznicitelneho Lucifera postihuju kozmicke zakony a oslabuju jeho ducha a nicia jeho krasu – a zaroven je vtahovany do rozkladnych procesov vesmiru. Takze ak ma zahynut on tak nech aj vsetko ostatne s nim – tak sa rozhodol – a preto vsetkych ludi,vsetkych anjelov, vsetkych vyssich ci ludskych duchov pouziva ako nastroje na likvidaciu tych co este ostali nedotknuti jeho falosnym ptincipom – co este odolavaju. Vsetci mudia zahynut v duchovnej smrti (nie len v tej fyzickej) Vstetci su prenho len nastrojom – obetou – tak ako su okrajinci pre usa len potrava pre dela. Uplne vsetci.
      A pretoze ho ziadna sila vo vesmire nedokaze znicit okamzite – kedze je jeho podstata o niekolko radov vyssia ako ludska (je Bozska a nie Duchovna ako nasa ludska) tak jeho osobu ale ani zlo ktore siri nedokazeme my ludia nikdy znicit – len drzat na uzde – postavit mu hradzu v nas.
      Znicit Lucifera dokaze len Stvoritel cez svojho „syna“, ktory je jeho neoddelitelnou sucastou -ziadna ina bytost to nedokaze nakolko Lucifer pochhadza az uplne zhora – z Bozskej sfery. Otec Stvoritel do vesmiru nikdy neprisiel a ani nemoze prist nakolko by sa v ziari Jeho Ducha rozplynul.
      Ale zasah na ocistenie svetovych vesmirnych urovni vykona. A to bude skutocny „Velky reset“ pri ktorom v rozkladnych procesoch navzdy zahynu ti najhorsi a nenapravitelni a vsetci ktori z akehokolvek dovodu sluzili zlu – Luciferovi.

      • Achnaton, vďaka za doplnenie!

        P.S. Nechcela som ísť až tak hlboko do – „duchovna“, lebo viem, že nie – každému – to – vyhovuje.
        Ale – povedal si presne – to, čo som mala i ja – na „jazyku“.

      • Objektívne

        Lucifer ako opozitná časť Boha je tu navždy (ako hore, tak dole). Aj po veľkom resete tu bude. Tak to bolo vždy už od počiatku vesmíru a bude to tak na veky vekov, pretože je to sila, ktorá nás nabáda na zlo (George Lucas – Hviezdne vojny). My máme ovšem slobodnú vôľu sa rozhodnúť na akú stranu sa pridáme, či na dobrú, alebo zlú. Prišli sme sem učiť sa žiť život a ten pozostáva nielen z dobrých činov, ale aj z tých špatných, pri dobrých či špatných rozhodnutiach. Inak by sme sa nič nenaučili. Neexistuje len dobro, tak ako neexistuje len zlo. Neexistuje len dobrý človek. Každý má aj tienisté stránky.

      • Súhlasím…na báze duchovna je to reálne, ale bohužiaľ príde nová civilizácia na planétu zem…je to sinusoidálna evolúcia……

    • Ajša, zaujíma ma tvoj názor: Ako si vysvetľuješ Ježišové slová – „…a keby niekto počul moje slová a neuveril by, ja ho nesúdim, lebo som neprišiel nato, aby som súdil svet, ale aby som spasil svet.“ (Ján 12:47) – ? Teda bude tu súd, alebo nebude?

      • Emily! Uz sme v“súde“ – v tom procese – v coraz tazsich zivotnych podmienkach na Zemi sa ludia bud davaju na cestu podvolenia, zla, osobnemu zaniku alebo naopak – snazia sa ocistit od vsetkeho co ich nici. A pojde to tak az do maxima. Zostanu len dva konceptualne vyhranene tabory – nic medzi tym. Rozklad hmoty vesmiru je az tou zaverecnou fazou sudu. A samozrejme je dolezite vyznat sa aj v politike – v jej hrubych rysoch – kto v akej koncepcii posobi – v ludskej alebo tej neludskej – zapadnej – aby sme nekydali omylom na dobrych a naopak – a na to mame rozum, intelekt, anylitycke myslenie. Jezis neprisiel sudit svet – len prisiel varovat ludstvo pred inteligentnym zlom ktore uz infiltrovalo ludstvo. A ze bude za to zavrazdeny – s tym sa uz Zhora ratalo – ako asi system bude reagovat. Takze nevykupil svojou nasilnou smrtou ludstvo ale len ukazal ludstvu akou cestou ist a zaroven sa branit zlu. Nebol zmakcily ako ho vykresluje zapadna propaganda – bol skor drsny, spravodlivy, priamy. Preto mnoho naivnych a zhnilych zbludilcov naletelo bludom cirvkvi ze bol vsetkoodpustajuci alebo ze vstal z mrtvych. Po fyzickej smrti opustil fyzicke telo – ako kazdy iny a niektori citlivi jedinci ho mohli vnimat mimozmyslovo a nijak inak. Vsetko ostatne je zapadna propaganda/propaganda made in vatikan! Odpustal len tym ktori skutocne olutovali a pochopili.
        Preto aj dnes mnohi pro – ludski politici su u duchovne spiacich ludi povazovani za hulvatov, arogantnych, nekorektnych, nesystemovych, dezolatov, opice a pod.
        Pozrime sa do minulosti – na takych „krasnych“ uhladenych politikov akym boli satanasi z KDH – vzdy pred kamerou stali ako svati za dedinou, jemnucko hovoriaci ako knazi, ziadne hrubsie slova, decentne usmevy a decentne prejavy znepokojenia, ziadne zbytocne pohyby – a pritom satani jak vino riadeni z mi5 ci mi6! A na to ich divadlo sa nechali nachytat tisice naivnych „veriacich“ ktori si takto predstavovali prejavy skutocne duchovnych ludi.

        • Achnaton, o tom, že sa dá mozog človeka preformátovať (v detstve napr. zásluhou nevedomých, despotických alebo inak nezodpovedných rodičov, potom narcistického učiteľa, v puberte pridružením sa nevhodnej partie…
          a po celý čas nezodpovednou „vedou“ v rukách „lekárov“ ich svojskými „očkovaniami“ kde-akým sajrajtom od dňa nášho zrodu až po deň skonu, o tom som tu už neraz písala. Teraz už je verejne známe aj to, že náš mozog je preprogramovateľný pomocou diaľkového ovládača. Ktokoľvek z nás sa takto (zásahom niekoho iného) môže zmeniť na ľahko usmerňovateľný stroj pomocou diaľkového ovládača – v rukách našich samovyvolených gangstrov.
          Je pravdou, že sme tu lepší a horší, ale úplne bez viny nie sme nikto. Oľutovať nestačí, je potrebné sa zmeniť. Zmeň kyslé mlieko na sladké, lebo to veľmi chceš, ale nedisponuješ žiadnym prostriedkom, lebo ti ho nikto nedá…a nedal by ti ho, ani keby ho mal.
          Z tohto uhla pohľadu som sa začala na svet pozerať od momentu, kedy som sa zoči-voči stretla s dovtedy mierumilovným, veľkorysým, empatickým Človekom s veľkým srdcom… no zničoho-nič, náhle (iba?) chemicky preprogramovaným na zombie… nepríčetný pohľad, nepríčetný agresívny skutok. My ešte ani len netušíme, čoho všetkého sú schopní súčasní programátori našich mozgov urobiť s našimi obomi mozgovými hemisférami… pritom za chybu softvéru by mal zodpovedať iba programátor, a nie počítač, či dokonca jeho produkt. Zatiaľ teda z mojej strany iba toľko k nám, po celý čas starostlivo klamaným, dodnes cielene zavádzaným – POzemšťanom.

          Súhlasím s tebou, že už sme v „súde“… však v ňom je ľudstvo po celý čas. Len ide o to, čo za sudcu to ešte stále súdi všetkých navôkol okrem seba, a čo má tento súčasný „sudca“ spoločné so spravodlivosťou a láskou. My Pozemšťania s neustále znečisťovanými mozočkami nemáme ani len tušenie o skutočnom význame slov Spravodlivosť a Láska.
          Achnaton, dovolím si opýtať sa ťa: Zabil by si svojho syna tutanchamona (ako sa ti tu nedávno jednorazovo zábavne🙂- no zmysluplne – prihovorilo tvoje dieťa), len preto, že zabil iného človeka pod vplyvom ťažkých psychodelík, ktoré doňho napchal niekto iný, a on nemal šancu tomuto cudziemu násiliu zabrániť? Kto spravodlivo rozsúdi – na 2 strany – tento svet, hlavne, keď iba dobrí nie sme tu nikto??
          Verím však stupienkom – podľa čistoty a veľkosti nášho srdca – že tí čestní budú prví a dnešní samovyvolení „mocní“ budú poslední – „na večnú hanbu“ (?) – neviem toto zatiaľ posúdiť… ale využila by som ich v budúcnosti na čistenie kurínov a chlievov našich hospodárskych zvierat, o ktoré nás teraz chcú chladnokrvne ošklbať…
          …ja na ich mieste by som si zvolila pravdepodobne radšej smrť…

          • Kazdy dostal na zaciatku rovnako, Emily. Pisem o ludoch – ludskych duchoch – o nas, nie o tych druhych – vyssich ktori sem prisli pomahat a niektori z nich „padli“.
            Vyvoj ludskeho ducha – nás v hmote (vesmir aj zahrobie – astral) trva miliony rokov a napokon sa clovek vyvija pocas pozemskych zivotoch na Zemi (50 ax 150 pozemskych zivotov inkarnacii).
            Takze kazdy z nas presiel docela vzdialenymi davnymi dejinami.
            Kazdy z nas bol v roznych poziciach v spolocnosti od hora az dole, kazdy to ma zazite – rozne ulohy v sebe – v duchu teda nielen v podvedomi ci na urovni denneho vedomia ked si pamata nieco z minulych zivotov. A nebanuj ze si nic nepamatas, bolo by Ti to len na skodu, mnoho krivd by Ta obmedzovalo v rozvoji. To co si z nich – z minulych zivotov odnasas v duchu – v srdci – to je to jedine najdolezitejsie – to Ti nik nikdy nevezme ( s vynimkou ked sa v sude clovek dostane do procesov zatratenia – rozkladu ducha a su mu odoberane vsetky jeho obaly a zazitky zo vsetkych existencii az do uplneho znicenia). A preto kazdy co dnes zaziva je len jeho cesta bez ohladu na akykolvek vonkajsi tlak – mal na to desiatky existencii aby sa zorientoval v skole zivota. Kazdy usiel velmi dlhu put zivotmi a to co si z nich odnasa ako prezite na urovni ducha – srdca bude jeho vstupenkou do vecneho zivota alebo smrti. Existuju zakony zivota ci Boha ci kozmicke zakony – to je jedno ako ich nazveme a tie by mal clovek poznat a zit aby sa sformoval v zrelu duchovnu osobnost.
            Neznalost tychto zakonov cloveka neospravedlnuje.
            Vlastne u cloveka prebieha „samosudenie“. Hmota vesmiru sa v sude postupne strati a stratia sa aj vsetky astralne, zahrobne, jemnohmotne svety – a ak je clovek – duch dostatocne zrely – lahky – svetly tak sa dokaze vzniest nad tie rozkladajuce sa hmotne svety do vecnych duchovnych urovni ktore su mimo priestor a cas a nepodliehaju rozkladu do jeho praveho domova – a to uz navzdy. Je to ako vysvedcenie. Ak je clovek – duch nezrely, tazky, zatazeny vinami, sklonmi a zavislostami tak nebude moct uniknut hore tak bude stiahnuty do rozkladu hmoty a teda dostane sa do „pekla“ – to je do duchovneho rozkladu – jeho osobnost sformovana pocas vsetkych jeho existencii navzdy zanikne.

      • Emily, iba v skratke k – Tvojej otázke, ako to chápem ja. A – možno iba – máličko – doplním – veľmi dobrý koment – Achnatona v danej veci.

        Treba rozlišovať – 2 Božské Osobnosti (a to je Cirkvou – zámerne – mystifikované):

        1/ Syn Boží = Ježiš Kristus,
        ktorého narodenie bolo aktom Božej Lásky – pre celé stvorenie. Kristovo posolstvo platilo jednak pre ľudí na Zemi a jednak pre zosnulých. Priniesol Lásku, ktorú by – dovtedy nedokázali ľudia pochopiť a ktorú mohli od daného okamihu – rozvíjať (ak by mali takú – vôľu). Čiže týmto Posolstvom lásky – neboli zákony zrušené, ale „len“ – naplnené. Mali zostať ako pevný základ pre – nastávajúce pôsobenie tejto Lásky v činnosti ľudstva.
        P.S. V tomto okamihu – už nie je nutné spomínať to, koľko omylov vzniklo – následkom nesprávnych predstáv a interpretácií ľudí, prezentujúcich – Posolstvo J.K.

        2/ Syn Človeka,
        je nesprávne ho stotožňovať so Synom Božím, byť je tiež – súčasťou Božského, ale zároveň je spojený s vedome-duchovným. Poslanie – Syna Človeka na Zemi – je pokračovaním a zakončením poslania Ježiša Krista, pretože jeho misia – mohla byť len prechodná. A tak, ako kedysi J.K. – tak aj Synovi Človeka – budú ľudia – veľmi sťažovať jeho poslanie.
        Veď – viac ako polovica ľudí, žijúcich v týchto časoch na Zemi – na ňu vôbec nepatrí a to – kvôli svojmu sebeckému spôsobu cítenia, myslenia a konania.. Mali by dozrievať v omnoho hlbších a temnejších oblastiach!
        A v týchto rozhodnutiach – v Božom Súde, sa už – nebude prejavovať vôľa ľudí, ale – Božia spravodlivosť a to – prostredníctvom – Syna Človeka, ktorý bude vykonávateľom tohto Súdu.
        A ľudstvo bude v nárekoch – prosiť o – spásu. Ľudia – ak prijmú cez Syna Človeka – všetky dary, t.j. – Božie zákony, môžu ešte nájsť v – posledných okamihoch – spásu. Kto ich však nebude chcieť od neho prijať, bude zavrhnutý na všetky veky.

        • Ja to, ajša, čo píšeš, poznám…až pridobre…
          Vychádzajúc z veľmi starého prekladu biblie vnímam postavy Ježiša a jeho dvojníka tzv. Ježiša-krista presne naopak. Pôvodný, teda ten, ktorý bol Odjakživa (a preto matku mať ani nemohol) je opisovaný iba jednoslovným pomenovaním – Ježiš. Po príchode na Zem hovoril Pravdu o svojom Nadpozemskom Otcovi a nemal s cirkvou nič spoločné – práve naopak: zrušil všetkých desatoro židovského boha Sionu… a preto bol Rímom odsúdený a zavraždený.
          Tzv. Ježiš-kristus sa objavuje v scenároch rôznych biblií až po zavraždení pravého Ježiša a po akože „Jeho“ „zmŕtvychvstaní“. Kristus sa „narodil“ Pozemšťanke Židovke (…počatej z ducha…?), po tri desaťročia o ňom nikde ani zmienky… a vzápätí (3 dni po násilnom umlčaní mimozemského Ježiša) sa zrazu objavil na scéne aj s kúzelníckymi trikmi, založil cirkev s 12 apoštolmi… a spĺňa všetky body charakterizácie falošného krista, pred ktorým zavraždený Pravý Ježiš ľudstvo vopred varoval.
          Od „Boha“ (Sionu) sa ja dištancujem, pretože Láska nikdy neobetuje svoje dieťa na oltár…komu? …a načo?
          Bolo by fajn, keby tieto rozpory niekto zmysluplne vysvetlil…lebo táto zlátanina vyprodukovala množstvo náboženstiev, cirkví – a logickej jednoznačnej Pravdy stále nikde. Zrejme zámerne: Ovládnuť menšiu skupinu je jednoduchšie.
          P.S.: Pravý Ježiš je Človek, aj Stvoriteľ Otec je Človek, nie sú to iba duchovia, softvéry… možno sú inej dimenzie, jemnozrnnejšej od tejto našej hrubej… ale napriek tomu Ľudia – tu na Zemi zavraždený Ježiš je toho dôkazom.

          • Ono to pomätenie a bojovanie proti Pravde *vtedy a *dnes sa moc nelíši.
            Dnes máme oveľa viac písaného než hovoreného.

          • – áno, je to tak; rozdiel je len v zámene zbraní hromadného ničenia:
            kedysi za šírenie Pravdy ľudí väznili, upaľovali, vešali alebo rovno pribili na kríž,
            dnes sú o čosi sofistikovanejší – trávia a likvidujú ich „liekmi“, „vakcínami“, posypmi, p-otravinami, nanofrekvenciami… bolo treba Rudolfa Steinera počúvať a včas si vybudovať podzemné kryty (ako dávno majú v Švajčiarsku – len neviem, či tie ich zabraňujú aj prieniku nanovýdobytkov súčasnej pokrokovej techniky

          • zatial nikto

            Ludia si mylia modernu dobu s modernym otroctvom

          • Máš postreh, zatiaľ ni.kto,
            áno, moderná doba verzus moderné otroctvo…
            ani nevedno ako a kedy sa tieto dva pojmy preplietli; zdá sa, že splynuli v jednoliaty celok a v našom vedomí zakotvili v gamatickej kategórii – synonymá…🤔

    • Najväčšia tma býva pred úsvitom.

    • Zlá doba má výhodu v tom, že produkuje výnimočné osobnosti. S výnimočnými osobnosťami prichádza zlatý vek. Zlatý vek prináša komfort a pohodu. Komfort a pohoda má tendenciu pôsobiť degeneratívne na mysle, mravy a spôsoby väčšiny. S degeneráciou prichádza zlá doba…

      Celý Ves-Mir sa hýbe v cykloch a vždy hľadá rovnováhu. Star-Wars je síce sci-fi hlúposť, ale má jeden dôležitý duchovný odkaz. Extrémne zlo je príčinou vzniku extrémne silného dobra. Pretože rovnováha musí byť obnovená.

    • Lepsie ako to teraz zhrnula ajša, sa to snad ani neda.Perfekt !!

      • Presne!🙂
        Ajša má objektívne videnie skutočnosti, mimoriadny spisovateľský talent a – hlavne – veľké srdiečko ♥ ♥ ♥

        • Ajša, netuším, čím som sa preklikla k tomu, že srdiečka nadobudli čiernu farbu; pred odoslaním boli bez farebnej výplne… predstav si ich, ako červené, ok?🙂

  9. A všimli ste si, ako nás tlačia reťazce do ich klubových kariet či aplikácií? Kurvy spolupracujú s bankami na sledovaní uhlíkovej stopy pri nákupoch, o tom je to všetko ! A banky postupne v tichosti znižujú počty bankomatov a pobočiek, kde sa dá platiť hotovosťou! Všímate si to?! Reálne nejde o žiadne šetrenie či boj za lepšiu klímu (vieme aká je to podvodná agenda), ale na ofce to zaberá, nehovoriac, že pár centov takto ušetria – upisovaním sa. Napr.: https://www.cas.sk/clanok/2757619/tesco-chysta-radikalnu-zmenu-rusi-to-na-co-sme-boli-desiatky-rokov-zvyknuti/ !

    • Áno, všimla som si, že tu v mojom okolí už zrušili tri bankomaty pri nákupných centrách! Čo sa týka letákov, tak tie mi nechýbajú, ani ich nedostávame – ak sú nejaké zľavy, zistíme pri nákupe.

  10. Ja len – že koľko je tu tých referendových otázok? už zložtejšie to nešlo – dôležité slovíčko MÔŽE – t.j. nemusí! Tak si predstavte tú čitateľskú-právnickú masu!
    https://www.dubravka.sk/sk/Miestny-urad/Elektronicka-uradna-tabula-oznamy/Vseobecna-uradna-tabula/referendova-otazka-2023.html?ind=
    ——————————————————-
    Referendová otázka
    „Súhlasíte s tým, že predčasné skončenie volebného obdobia Národnej rady Slovenskej republiky je možné uskutočniť referendom alebo uznesením Národnej rady Slovenskej republiky, a to zmenou Ústavy Slovenskej republiky?“
    https://www.aktuality.sk/udalost/referendum-2023/
    —————————————————————–
    Takže ide o predčasné voľby – alebo o zmenu ústavy?! A potom príde ďalšia a ďalšia zmena – už aj tak si z nej robia trhací kalendár! A potom zoberú ústavné práva a slobody! Kapry si idú vypustiť rybník – hej? A všetci sú vysmiati? Čo je horšie do budúcna – nechať ovládnuť toto už ako tak kontrolované zlo, alebo nabúrať ústavu?!
    ——————————————-
    Takže kto vlastní médiá?! Bezočivosť – základ úspechu predátorov!
    WEF nařizuje novinářům, aby „ztichli a přestali“ odhalovat tajnou globalistickou agendu
    https://www.infovojna.bz/article/wef-narizuje-novinarm-aby-ztichli-a-prestali-odhalovat-tajnou-globalistickou-agendu

    • https://www.najpravo.sk › clanky › referendum-v-podmienkach-slovenskej-republiky-zavaznost-ci-odporucanie.html
      Referendum v podmienkach Slovenskej republiky. Záväznosť či odporúčanie …
      Nasledujúci čl. 99 ods. 1: „Výsledok referenda môže Národná rada Slovenskej republiky zmeniť alebo zrušiť svojím ústavným zákonom po uplynutí troch rokov od jeho účinnosti.“ Pozrime sa na to z hľadiska zástancov odporúčacieho charakteru výsledku referenda. Išlo by o osobitné odporúčanie vyhlásené v Zbierke zákonov.
      ———————————————–
      Ak si nepletiem časy – tak o rovnakej otázke môže byť referendum znovu vyhlásené až po 3 rokoch. Lichtner na Infovojne masíruje poslucháčov, ako občan získa bič na politikov – no iste – cez ďalšie referendum. No lebo nasierať ľudí budú poslanci jednotlivo! Tu ide o niečo úplne iné!

      • Moc špekuluješ. Teraz je RF o tom, že či sa ude môcť referednom odvolať vláda! Potom môže yť RF o odvolaní KONKRÉTNEJ vlády. To bude INÉ referendum! A ak zistíme, že je len ODPORÚČACIE, aspoň viem čo má byť cieľom ďalšieho RF – EXPLICITNÁ POVINNOSŤ NRSR prijať výsledky platného a úspešného RF!

        • SVET OVLÁDAJÚ ILUZIONISTI!!!

          Dendy -“ Teraz je RF o tom, že či sa ude môcť referednom odvolať vláda! “ Čo to rozprávaš za hovadiny!!! Si si uhol hegerovice?

          Ešte raz doboha!

          “ Ľudia sa budú môcť v referende vyjadriť, či súhlasia s tým, aby bolo možné skrátiť volebné obdobie referendom alebo uznesením Národnej rady SR. Má to zabezpečiť zmena Ústavy SR.“

          „skrátiť volebné obdobie referendom alebo uznesením Národnej rady SR“ – keďže pred slovom alebo nie je čiarka = buď/alebo, ale obidvoje nie – znamená to v tomto prípade aj aj – v prípade úspešnosti tohto referenda – v prípade iného neúspešného referenda – ale najskôr po 3 rokoch na tú istú otázku – znamená to, že v prípadnom neúspešnom referende tak bude „možno“ – ak bude politické vôľa – čo nebude!!! – skrátiť volebné obdobie SNR, pretože vláda sa nevolí – vládu vymenúva prezident a schvaľuje parlament, takže sa môže stať, že vláda bude vládnuť a parlament sa rozpustí – čím sa fakticky dosiahne absolutizmus /Meternichov režim, vodcovský režim za Hitlera, policajný štát, atď./ nejakej skurvenej vlády „do buducich parlamentných volieb“!

          Ty už si si skúsil zvoliť svojho predsedu vlády, ministra kultúry, ministra financií, atď, atď?

          Čo sa babe zachcelo – to sa babe prisnilo! Ste zhypnotizovaní!

          „Počas Metternichovho absolutizmu sa zaviedol režim osvedčovania štátnopolitickej lojality zabezpečovaný aparátom tajnej polície, odstránil autonómiu univerzít, cenzuroval publikácie a verejné prejavy, dôslednou kontrolou a reglementáciou verejnej činnosti vyvolával zdanie všadeprítomnosti štátu a cisára ako záruky pokojných, sociálne i politicky zakonzervovaných a usporiadaných pomerov v akoby apolitickej spoločnosti. V tomto období sa vytvorila a upevnila stredná meštianska vrstva a vykryštalizovali sa základy jej životného štýlu (v umení to bolo obdobie biedermeieru), ktorý pretrval do konca 19. storočia. Obdobie metternichovského absolutizmu tvorí historický rámec a definuje vonkajšie politické podmienky vývinu slovenského národného obrodenia najmä v jeho II. a III. fáze (kollárovská generácia, štúrovská generácia). Zdanlivá stabilita tohto systému sa zrútila počas revolúcií v celej monarchii v r. 1848 a vzápätí nastúpil Bachov absolutizmus. Metternich sa po odvolaní cisárom utiahol do Anglicka. [2]“
          https://sk.wikipedia.org/wiki/Metternichovsk%C3%BD_absolutizmus

    • Ktoformuloval otazku referenda? Je to snad tajomstvo, nikde satoneda zistit.

      • Podľa všetkého tí, ktorí financovali jeho iniciovanie – opozičné strany – a dohodli sa na znení – teda ich záujme. Ešte raz – v pozadí sú aj nebezpeční ľudia, ktorí by dokázali zlikvidovať opozíciu – ale tu ide stále o spoločných hráčov, ktorých vlastní všetkých niekto „jeden“, a keď teda fyzicky nikoho nelikvidujú – tak tu ide o iný záujem, než sa len dostať k nejakým verejným prostriedkom, „ktoré sa ešte dajú rozkradnúť“ tou druhou bandou. Tu ide o štátnosť a základné práva a slobody – a do toho sa už serie nadnárodné riadenie.

        https://www.zakonypreludi.sk › zz › 1991-23
        Ústavný zákon č. 23/1991 Zb.
        Ústavný zákon č. 23/1991 Zb. Ústavný zákon, ktorým sa uvádza LISTINA ZÁKLADNÝCH PRÁV A SLOBÔD ako ústavný zákon Federálneho zhromaždenia Českej a Slovenskej Federatívnej Republiky. Ústavný zákon č. 23/1991 Zb. Ústavný zákon, ktorým sa uvádza LISTINA ZÁKLADNÝCH PRÁV A SLOBÔD ako ústavný zákon Federálneho zhromaždenia Českej a Slovenskej Federatívnej …

  11. Lucifer pochadza z Bozskej sfery, nie z vesmiru. Ani clovek – ludsky duch – my nepochadzame z vesmiru – pochadzame z Duchovnej sfery – rise – urovne, ktora je sice tiez vecna ako Bozska ale je omnoho urovni nizsie (ako Bozska). Po mnoho pozemskych a stralnych zivotoch (zivotoch“zahrobnych“) sa clovek bud vracia vyvinuty do domova – Duchovnej sfery alebo nevivinuty navzdy zanika z hmotou vesmiru v rozklade vesmiru (zatratene).. Nezanikne uplne ako substancia ale za neopisatenych muk v lavotocivom spiralovitom rozkladnom lieviku (ciernej diery) sa zmrsti nazad do zakladnej podoby v akej klesol pre svoj vyvoj z Duchovne sfery do hmotneho vesmiru. Ten rozkladny proces trva cca 1000 pozemskych rokov. Hmotny vesmir cyklicky vznika a zanika a
    – podlieha rozkladu – rozkladu na zakladne prvky (vratane astralneho, jemnohmotneho – zahrobneho sveta – aj to vsetko je hmota). Kto nestihne vyvinut svoje jadro – ducha do doby rozkladu „sudu“ – ten bude strhnuty do rozkladu a navzdy zahynie ako osobnost.
    Nevyhne sa tomu ani Lucifer – i ked podla zakonov Tvorcu archanjeli su neznicitelni.
    Ale Lucifer – vacsia cast jeho bozskeho ducha vsak ostala v bozskej sfere – oddelila sa len z neho len mala cast, ktora klesla cez vsetky urovne Stvorenia uplne nadol na jeho spodok – do vesmiru. A tato mensia cast Lucifera bude v rozklade (v „jazere plnom siry“) – v „súde“ nie uplne znicena ako v pripade formy ludskeho ducha ale „napravena“ – uvedena do stavu, v ktorom moze nasledne splynut so svojou povodnou castou v bozskej sfere.
    Je absolutne mylne sa domnievat, ze povodca zla padly Archanjel a zlo vseobecne je nevyhnutne pre vyvoj ludskeho ducha vo vesmire. Prave naopak – prirodzeny stav, za ktoreho sa mozu a maju vyvijat a dozrievat ludski duchovia vo vesmire – v skole zivota – je stav bez pritomnosti Zla alebo akehokolvek ineho konceptu ktory nieje v sulade z volou Bozou.
    Su to absolutne nezmysly o tom, ze tu Zlo bolo vzdy a vzdy bude. Je to ciste ruhanie a nevedomost.
    Naviac Lucifer sam opovrhuje vsetkymi co podlahli jeho falosnemu principu – jeho koncepcii, ktoru pouzil ako pomstu Bohu – na nicenie ludstva. Lucifer – jeho zlyhanie je len malou kratkou“epizodkou“ ci odchylkou v porovnani s vekom vesmiru (ktory nieje vecny a ani nekonecny – ma svoje hranice).
    Po Bozom sude bude vsetko vratene do Bohom chcenych noriem – vsetko bude ocistne od nasledkov Zlyhania Lucifera, tiez bude vyresetovany aj velky reset Svaba aj vsetko co nezije v sulade z volou Bozou v celom vesmire – vo vsetkych jeho urovniach. Neostane ani jedna jedina najmensia ciastocka hmoty celeho vesmiru ci forma ducha akejkolvek bytosti nachadzajucej sa v tom case vo vesmire, ktora sa nebude „zachvievat“ podla Bozich zakonov.

    • Objektívne

      Vyzerá to tak, že sme sa dostatočne nevyvinuli. Bohužiaľ vinou klanu Calpurnius Piso máme oneskorenie ~2000 rokov vo vývine. Biblia nás varuje pred súdnym dňom aby sme včas urobili prípravy, inak budeme ako civilizácia odstránení z povrchu Zemského. Príbeh Noema nie je v Biblii len tak na parádu. Je potrebné vedieť čo je to ten súdny deň a kedy sa tak stane.

    • A akú má tento komentár súvislosť s témou článku? Nehnevajte sa, ale komentárová časť pod článkom by mala slúžiť k diskusii o článku, prípadne o aktuálnych spoločenských udalostiach. Aký zmysel má publikovanie siahodlhých ezoterických teórií, ktoré sú len niečím názorom, nedajú sa nijako potvrdiť alebo vyvrátiť? Rovnako by tu mohol prísť nejaký islamista a publikovať svoje výklady koránu. Táto stránka nie je náboženský výkladový slovník.

      • Chapem vasu reakciu a dovolte mi este toto: Tak ako sa clovek zdkonaluje na urovni tela – cvici, stara sa semozne o svoje zdravie/telo tak sa ma zdokonalovat aj na urovni duse – teda rozumu – vedomia – intelektu – a to citanim napr. KSB, filozofickej literatury ci studovat rozne vedne odbory a pod. Taktiez ma ale este jednu uroven a to duchovnu – nehmotnu – tu najdolezitejsiu a tu moze rozvijat ci navysovat len citanim duchovnej literatury, krasnej literatury, poezie a tiez literatury ktora pojednava o tych najhlbsich fundmentalnych otazkach bytia cloveka alebo strukture stvorenia.
        A tato tretia uroven je tou ktora jedina dava odpoved na vsetko co sa na nasej Planete deje a je tomu pricinou – ktoru vsak nikto neberie v potaz.
        Kazdopadne vdaka, ze ste ma upozornili, nezmazali mi prispevky „mimo temy“ a budem sa snazit viac drzat temy.

        • Ano je to tak, ludi viac zaujima plny zaludok, plna nadrz v aute etc. alemalokto sa zaobera inymi vecami. Nema s kymo nichdiskutovat z vyssieuvedenych a inych dovodov…

      • Israismael

        Redakcia!.. Môžete byť len a len pyšný na ľudí, ktori sem dávajú také neoceniteľné príspevky ako AChNATON,pyšný na to ze práve u vás na stránke sa to píše, tie poznatky a učenie o veciach ktoré by pri veľkom ale naozaj celkom a úplnom prebudení všetkých ľudí pozdvihli úroveň tohto vesmíru o obrovský skok dopredu a zabránili by tomu co sa chystá na tento svet o veľmi krátku chvíľu .. Chystá sa naozaj Boží Súd.. . Totiž taký človek ktorý má absolútne znalosti o absolútnej pravde celého Stvorenia od Božskej ríše až po spodnú planétu v hmotnosti síce neexistuje, ale sú takí a je ich dosť aj na Slovensku, ktorí sa tej Pravde maximálne približuje a dávaju znalosť aj iným dusiam/duchom/ v tomto vsemire zvanom Ephezus, na planéte Zem…
        Chápem aj to ze vaše znalosti v redakcii sú viacmenej na poznaní trojrozmernosti(troch rozmerov 3D), lebo vyššie poznanie,vo vyšších rozmeroch odhalí iba správne vyvinutý DUCh a nie rozum, ktorý nemôže pochopiť viac než pozemské sféry… Ďakujme REDAKCII ZA MOŽNOSŤ DAŤ PRIESTOR POZNANIU CEZ TENTO WEB.. RAZ SA VÁM TO VRÁTI V ZÁKONE RECIPROCITY!..
        A DAKUJTE ĽUDIA ZA TAKÝCH AKO ACHNATON.. DÁVA VAM POZNANIE A MOŽNOSŤ RASTU DUCHA, A TO ZNAČÍ ABY STE SA UDRŽALI V SÚDE NA NOHÁCH A NIE V ZATRATENI V NÍŽINÁCH .. DUCH JE ŽIVOT A ISKRA BOŽIA.. TELO JE OBAL.. STÁLE SA ÚČTE VIAC A VIAC KÝM JE ČAS.. NA POSLEDNOM BOZOM,, SÚDE „NEBUDE INA MOŽNOSŤ LEN POZNAŤ SLOVO, KTORÉ BUDE AKO SKÚŠKA NA MATURITE…

    • Pre doplnenie: „Archonti“ – to su „padli“ anjeli a vyssi „padli“ anjeli a nie Archanjeli ani nic ine. Archanjelov je sedem (su vo vecnej bozskej sfere) a oddelena cast jedneho z nich (Lucifer) posobi teraz vo vesmire.
      Lucifer nemoze byt v ziadnom pripade protivahou Boha v zmysle sily ci principu.
      Lucifer vznikol z vole Boha – z jeho ziarenia a je na nom plne zavisly ako vsetko ostatne co jestvuje (i ked po jeho pade jeho oddelena cast dostava „nezakonne“ zivotnu energiu od tych ktori mu podlahli – kradne im ju – ved sa pozrime na stav ludstva na Zemi). Lucifer od doby jeho padu pre svoje „zle“ pohnutky pouziva len to co uz bolo Bohom stvorene. Dokaze to len „pretvorit“ – nie stvorit nakolko v ramci Bozieho Stvorenia – teda vsetkeho co existuje – nikto nedokaze nic stvorit naviac ci navyse nez to co uz je Bohom stvorene, nedokaze ani o chlp navysit objem Stvorenia.
      Nikto tiez nedokaze uplne znicit ani jedinu ciastocku vo Stvoreni v zmysle jej uplneho odobrania – vymazania zo Stvorenia. Jej formu znicit/pretvorit to vieme vsetci ale objem jednotlivosti Stvorenia vzdy zostane neporuseny – tak ako ho Tvorca stvoril.
      Preto Lucifer moze byt len odporca a nie akysi protipol Boha a to tiez len do doby Bozieho sudu – zatvy – ukoncenia jedneho z mnohych cyklov vesmiru – hmoty.
      Aj pre neho platia Bozie zakony – zakony Zivota, nevyhne sa im – ako nikto z nas.
      A na zaver – treba si uvedomit ze len Boh je jediny skutocne živý a vsetko ostatne co existuje sa postupne sformovalo z jeho ziarenia (nie z neho samotneho) . Len On je jediny Zdroj a len On je jediny nezavisly pricom vsetko ostatne co existuje je na nom bytostne zavisle.

      • Achnaton,odkial mas taketo informacie? Zdasa ze ten pramen je pravdivy, aspon mi to z tvojho textu tak pripada. Duchovne vzdelanie, ci iny nam ostatnym nepristupny infopramen?
        Dakujem za odpoved.

        • V prvom rade treba vediet, ze ezoterika, new age, akekolvek meditacie, zmeny stavu vedomia, hypnozy – regresie su dielom temnej strany strukturne uvedene do spolocnosti prostrednictvom zapadnych elit a ich poskokov. A k tomu patria aj cirkvi a rozne duchovne prudy. Ohladom informacii v mojich prispevkoch – tych zdrojov je viac ale najhlavnejsim zdrojom je „Posolstvo Gralu“ – ale to neupravene. S nim suvisi aj mnozstvo dalsich diel. Posolstvo Gralu som pochopil zatial len „technicky“ a nie tak ze by ako celok ozivalo predomnou v obrazoch, ktore som prezival na urovni ducha – a to nestaci.
          Preto som cital este diela s nim suvisiace a v r1997 to boli Vecne Zakony od p. Makedonovej – i ked niektore informacie z nej povazujem za bud omyl alebo len nepresny odhad. Kazdopadne som nehltal vsetko (niesom fanatik) a sam som si skladal skladacku zmyslu zivota a struktury celeho sveta – a stale pokracujem – co nieje ziadne plus ale minus nakolko by kazdy clovek mal plne poznat svet ktory ho obklopuje a tiez subjekty ktore ho riadia ci uz na Zemi alebo Hore.
          Cez to vsetko som stale PG nepochopil, citim to. Kazdopadne je tam ale obrovske mnozstvo informacii, ktore nikde inde na „alternative“ neexistuju a vyvracaju predstavu o vesmire ci celom Stvoreni ako o neznamom „priestore“ ktory caka aby sme ho objavovali, skumali, dobijali pripadne o priestore plnom nejakych mimozemstanov v podobe chobotnic, reptilianov a strasidiel vseho druhu z dielne holywoodu.

          • Objektívne

            Mám na to trocha iný pohľad. Dalo by sa povedať viac pozemský. Moje poznatky hovoria, že súdny deň je istá vesmírna udalosť o ktorej sa hovorí aj ako o „slnečnom záblesku“. Robí to pravidelne naša hviezda (Slnko) a v r.1958 sa na Slnku udialo niečo, čo vystrašilo vedcov, ktorí Slnko pozorujú. Bola to predzvesť toho, čo príde a to je veľmi dobre opísané vo všetkých svätých knihách, mytológiách…, Ľudia v dávnej minulosti to videli na oblohe, ale aj pocítili aj na vlastnej koži tu na Zemi. O tejto udalosti sa hovorí ako zániku Atlantídy. Pri tejto udalosti nebude Zem a dokonca ani vesmír zničený, budú ale odstránení ľudia, ktorí nepochopili čo treba urobiť. Odstránenie môže pre niekoho ale tiež znamenať prejsť na inú úroveň bytia. V podstate pre veľa ľudí to bude znamenať práve toto a viera v niečo bude nápomocná.

          • V prvé radě se držím toho že joga, meditace ,meditační hudba a dýchání má pozitivní vliv na zdraví a to je prvořadé . Zvuk tibetské misky nebo gong nevyvolává ďábla ale léčivé vibrace které působí ozdravně na poškozené buňky. Každý má vlastní rozum aby nepodlehl bludům církve svaté, která chce od nepaměti rozhodovat a řídit život lidí . Změnu stavu vědomí vyvolává hlavně alkohol a drogy. https://jakzdrave.cz/zdravi/vse-o-nervus-vagus/

    • „Vesmir“ je len dejisko.
      Takmer úplne ekvivalentné nášmu bábkovému divadlu. Je na škodu, že čítame deťom rozprávky miesto dobrých a pravdivých príbehov. Tak by mohli v 6-7 rokoch žiť v Nebi.

  12. Áno, existujú povstania živelného charakteru. Nevedie ich skúsená revolučná strana a preto sú odsúdené na zánik.
    Ale ak hovoríme o jednotlivých občanoch, ktorí žijú z platu alebo dôchodku, potom im môžu dôjsť peniaze. A najchudobnejší ochotne začnú plniť svoje takzvané osobné reformy, bankroty, plazia sa pri hľadaní potravy bližšie k „ odpadkom“ a politickým dobrodruhom a pandemickým zvrhlíkom . V záujme kapitálu, ktorí ich berie len ako pracovnú silu vo výrobných skladačkách – “ montovniach “ , pracujúcich na páse, alebo v skladoch a výrobniach priemyselných potravín . . Je východisko revolučná teória a revolučná prax, bez toho to nepôjde . Situácia v kapitalistickej spoločnosti privádza národ k zúfalým činom…aby som sa neopakoval – len premyslená revolučná stratégia a taktika , jednota a spolupráca revolučných síl , nám pomôže…

  13. A mezitím, další fakta ze světa spásných „vakcín“=

    1) V životně důležitých orgánech příjemců byla nalezena DNA z non-mRNA „vakcíny“ proti kovidům společnosti AstraZeneca! Takže, po dlouhých politických tahanicích se organizaci Informed Consent Action Network (ICAN) konečně podařilo získat záznamy o „vakcínách“ covid od britské agentury Medicines and Healthcare Products Agency (MHRA), které ukazují, že injekce s virovým vektorem společnosti AstraZeneca šíří DNA v těle příjemce.
    Záznamy ukazují, že biodistribuční schopnost injekce společnosti AstraZeneca zahrnuje vše od sedacích nervů až po kostní dřeň, játra, plíce a slezinu. Stručně řečeno, obsah injekce nezůstává lokalizován v místě vpichu, jak se stále tvrdí..
    expose-news.com/2023/01/04/astrazenecas-injection-dna-is-found-everywhere/

    2) nadměrná úmrtnost nad 5letým průměrem zaznamenána v Anglii a Walesu, kdy v posledním týdnu roku 2022 už přesahuje 20%!
    ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/birthsdeathsandmarriages/deaths/bulletins/deathsregisteredweeklyinenglandandwalesprovisional/latest

    3) Z HISTORIE PFIZER – NEZAPOMEŇTE: Zkouška léku Pfizer, při které zemřelo 11 nigerijských dětí, odhalila VRAŽEDNÉ experimenty společnosti Big Pharmas! Neautorizovaná zkouška experimentálního léku na meningitidu, kterou společnost Pfizer provedla v roce 1996 na 200 nigerijských dětech, straší svět i po 27 letech. Podle analytiků nigerijský případ ukázal, jak jsou zahraniční zkoušky léků často neregulované, nebezpečné a nespolehlivé..:
    threadreaderapp.com/thread/1610375042940153856.html
    cbsnews.com/news/pfizer-case-over-test-that-killed-11-kids-could-blow-the-lid-off-foreign-drug-trials/
    theguardian.com/world/2011/aug/11/pfizer-nigeria-meningitis-drug-compensation

    4) Z HISTORIE PFIZER – NEZAPOMEŇTE 2: Pfizer manipulovala se studiemi, aby přesvědčila lékaře předepisovat lék na záchvaty Neurontin pro neznačkové použití. Vyšetřování deníku New York Times tvrdilo, že off-label použití Neurontinu, které společnost Pfizer intenzivně propagovala, pomohlo zvýšit prodej tohoto léku na téměř 3 miliardy dolarů ročně, než v roce 2004 ztratil patentovou ochranu kvůli nezákonné propagaci off-label použití.
    A Pfizer také potlačila další výzkumy, které by vyvrátily její tvrzení o údajné užitečnosti Neurontinu při léčbě jiných onemocnění = KOHO TO DNES JEŠTĚ PŘEKVAPUJE?…
    nytimes.com/2008/10/08/health/research/08drug.html
    mayoclinic.org/diseases-conditions/epilepsy/expert-answers/neurontin-side-effects/faq-20057893

  14. Otázka rádia Jerevan: Prečo sa Rusi na Ukrajine tak neponáhľali:
    Odpoveď: Však na čo, keď čoskoro celá US armáda a aj západní spojenci do 2 rokov zatrepú krpcami bude vymaľované nie len na Ukrajine. Zatiaľ ich len držať v napätí a na uzde. Nárast úmrtí po očkovaní radikálne stúpa v celom svete !
    https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/653219-odislo-8-400-vojakov-pentagon-zrusil-povinne-ockovanie-proti-covidu/ !

  15. Zo Zeme sa stal biznis pred viac ako miliónmi rokov. Toto, čo sa deje a je Vám ukázané, je len male zrnko toho, čo sa deje „tam hore“
    Každý má svoju agendu, kazdy má svoj cieľ a obchod s ľuďmi je dnes na 1 mieste.
    Spomínajú tu niektorí náboženstvo a Ježiša, pretože si myslíte, že je to real. Nepochopenie biblie, ktorá je zakódovana do úplne iného príbehu.
    Vzdelávanie vlastnej duše je najvyššie poznanie. Nič mimo nej. Vaše životy sú pod vašou rukou, pretože si ich tvoríte vlastnými myšlienkami.

  16. Rozmyslal som,co ak bude na jesen vyhlasena mobilizacia a vojnovy stav.Pocas obdobia,ked je stat vo vojnovom stave sa zrejme nebudu konat parlamentne volby na jar 2024.A ak aj ano,tak odvedenci budu moct volit iba korespodencne a tym padom sa volby daju pekne zmanipulovat.

    • …aj lístkové voľby sú t.č. už ľahko manipulovateľné… výsledky idú online a koncový rezultát sa ocitne v hŕstke sprisahancov

  17. „Rusko zahájilo pre-mobilizační registrace branců pro 2. vlnu mobilizace, která se podle uniklých zdrojů z Kremlu očekává každým okamžikem! To samé se děje v Minsku, místní organizace hlásí přípravy úřadů a vojenských správ na mobilizaci! Přípravné tance byly zahájeny již minulý týden, když ruská organizace vdov po padlých hrdinech oficiálně vyzvala Vladimira Putina, aby v zájmu vítězného ukončení války povolal do zbraně ve druhé vlně mobilizace 500 000 ruských branců! Kreml zatím oficiálně 2. vlnu popírá, ale to není žádné překvapení, popírána byla do poslední chvíle i ta první mobilizace!“
    „Poslední informace z Minsku v Bělorusku hovoří o tom, že země se plně chystá na mobilizací, což před dvěma dny potvrdil i jeden z předáků běloruské opozice Pavel Lautška, který informoval [3], že všichni zaměstnanci běloruské veřejné správy museli povinně odevzdat své cestovní pasy, aby nemohli opustit Bělorusko. Odevzdání pasů státních zaměstnanců je přitom v běloruském mobilizačním zákoně zmíněno jako 1. fáze přípravy na mobilizační odvody, aby nebyla ohrožena činnost orgánů státní správy.

    Státní orgány totiž budou muset pracovat non-stop během mobilizace a případný odjezd úředníků ze strachu z války do ciziny, by vedl k problémům v nedostatku lidí ve státní správě při samotném zajišťování mobilizace, takže pokud jsou tyto informace pravdivé, tak je v Bělorusku již o mobilizaci rozhodnuto. Do Běloruska přitom míří z Ruska stále další a další vlakové ešelony naložené tanky, transportéry, samohybnými houfnicemi a náklaďáky, takže těm historkám o ” společných cvičeních” už nikdo v Bělorusku v podstatě nevěří.
    Zimní ofenzíva bude mít za úkol porazit Ukrajince přečíslením a současně odříznout Ukrajinu od pozemních dodávek zbraní z Polska a Slovenska“
    https://aeronet.news/rusko-zahajilo-pre-mobilizacni-registrace-brancu-pro-2-vlnu-mobilizace-ktera-se-podle-uniklych-zdroju-z-kremlu-ocekava-kazdym-okamzikem-to-same-se-deje-v-minsku-mistni-organizace-hlasi-pripravy/
    —————————————————
    Takže pravidelná 2-ročná príprava na cvičenie v Banskej Bystrici… A Slovensko vôbec nie je aktívne zapletené do vojny s Ruskom… A rozpútanie vojny nie je trestný čin…

  18. František

    Kieš by tieto komentáre čítalo aspoň 1 000 000 ľudí.Možno by sa prebudili zo zlého sna dnešnej reality!!!

Pridajte komentár

*