Zelená dohoda (Green deal) nemá s ekológiou nič spoločné. Je to progresivistická ideológia vedúca k hospodárskemu úpadku a horšej ekológii. V eurovoľbách nevoľte PS, lebo skončíte ako žobráci!

Každý, kto počas pandémie porušil Norimberský kódex, musí byť trestne stíhaný!


Print Friendly, PDF & Email

Každý, kto počas pandémie porušil Norimberský kódex, musí byť trestne stíhaný!

(Ethan Huff, Natural News) Na nedávnom podujatí Akčnej aliancie v nemeckom Norimbergu, prezidentka organizácie Children’s Health Defense (CHD) Mary Hollandová vyzvala, aby ľudia, ktorí stoja za opatreniami počas pandémie Covid-19 boli trestne stíhaní za zločiny proti ľudskosti.

Hollandová hovorila o dôležitosti Norimberského kódexu, ktorý bol kodifikovaný po Druhej svetovej vojne, aby sa zabránilo opakovaniu zverstiev ako holokaust.

Zásady Norimberského kódexu

Norimberský kódex bol postavený na lekárskej a právnej etike zavedenej v Nemecku pred nacistickým režimom.

Okrem iného položil základy aj pre to, ako sa vysporiadať s každým, kto by sa mohol pokúsiť zaviesť ďalšiu masovú genocídu. To je presne to, čo sa tí, ktorí riadili pandémiu, rozhodli urobiť.

„Už viac ako 75 rokov je Norimberský kódex majákom svetla – od roku 1947 sú na ňom založené všetky lekárske a právne normy,“ povedala Hollandová.

„Norimberský kódex je základom modernej lekárskej etiky. Bol začlenený do právneho poriadku európskych krajín, ako aj federálneho a štátneho práva USA a súdy uznali Norimberský kódex ako univerzálny medzinárodný právny štandard – podobne ako sú normy zakazujúce otroctvo a pirátstvo.“

Nútenie ľudí nosiť rúška (respirátory) a podrobovať sa experimentálnym vakcínam porušuje Norimberský kódex

Aj keď sa celé národy alebo kontinenty rozhodnú v praxi zrušiť Norimberský kódex – čo väčšina z nich urobila zavedením rozsiahleho lekárskeho fašizmu počas pandémie – neruší to jeho princípy.

Každý jednotlivec má právo povedať nie liekom, v tomto prípade očkovaniu proti covidu, bez ohľadu na to, čo hovorí vláda.

Každý jednotlivec má tiež právo povedať nie rúškam (alebo stavebným respirátorom proti prachu), ktoré sú neoverenou a nebezpečnou zdravotníckou pomôckou.

„Je tragické, že za posledného dva a pol roka sme boli svedkami globálneho útoku na Norimberský kódex,“ lamentuje Hollandová.

„Vlády, zdravotnícke zariadenia, univerzity a médiá porušili prvý princíp a každý ďalší princíp 10 bodového kódexu.

Donútili ľudí, aby sa stali ľudskými pokusnými králikmi.“

Musíme zabezpečiť, aby sa pandemická tyrania nikdy viac nezopakovala

Hollandová je odhodlaná vidieť každého človeka zodpovedného za ničenie ľudských životov a živobytia pandemickou tyraniou postaveného pred súd. Začne to zverejnením ich mien, po čom budú nasledovať akcie ako sú stíhanie a obžaloby.

Zbohom vysoký krvný tlak

„Musíme to zastaviť,“ povedala Hollandová. „A musíme zabezpečiť, aby sa to už nikdy viac nezopakovalo.“

Nanešťastie pre tých, ktorí sa už nechali bodnúť, žiadna spravodlivosť im nevráti ich prirodzený, zdravý imunitný systém. Mnohí z nich budú čeliť celoživotnej chorobe alebo predčasnej smrti v dôsledku ich poddajnosti.

„Žijeme v nebezpečných časoch. Ak svetové vlády a ich spolupracovníci budú naďalej opovrhovať Norimberským kódexom a cenzurovať tých z nás, ktorí kritizujú „Veľkú lož“ – vieme, kam to vedie,“ varovala Hollandová.

„Povedie to k zverstvám. Povedie to k dedičstvu skazy.“

Počas pandémie tieto zverstvá zahŕňali aj deti a tínedžerov, ktorí boli postihnutí alebo umierali v dôsledku bodnutí. Dospelým a starším ľuďom sa odopierali život zachraňujúce liečby. Rodiny boli od seba oddeľované v „karanténnych táboroch“.

Tieto zločiny proti ľudskosti sa musia zastaviť. A ľudia musia zaujať stanovisko a jednoducho povedať nie lekárskemu fašizmu, kedykoľvek a kdekoľvek vystrčí svoju škaredú hlavu.

„Je v našej moci povedať: Už nie! Rešpektujte a dodržiavajte tento kódex!“ vysvetlila Hollandová.

„A nezabudnime: Vyhrávame!“

„Príbeh, že tieto experimentálne koktejly fungujú, sa skončil. Príbeh, že musíme zaviesť lockdowny, sa skončil. Príbeh, že musíme testovať asymptomatických ľudí, sa skončil. Príbeh, že naši „lídri“ vedia, čo robia, sa skončil. Tieto fakty sa postupne usádzajú v mysliach čoraz väčšieho počtu ľudí.“

Záver

Všetky tvrdenia, ktoré prezentovala Hollandová sa týkajú nielen Nemecka či USA, ale presne rovnako aj Česka a Slovenska. Pandemickým zločincom nesmie byť dovolené uniknúť bez trestu, inak svoje zločiny v budúcnosti zopakujú!

Viac najnovších informácií o snahách priviesť tých, ktorí stoja za pandémiou na zodpovednosť za ich zločiny proti ľudskosti, nájdete na Pandemic.news.

Zbohom vysoký krvný tlak

Aitor: Ethan Huff, Zdroj: naturalnews.com, Spracoval: Badatel.net

Súvisiace články


Odoberajte nové články na email!

Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:

Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.



Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

 

Komentáre

  1. Když tak potrestaný naoko. https://youtu.be/KKyyYbMx6YM

  2. Israismael

    Tentokrát to bude moja krátka reakcia ..čo myslíte prečo sa hovorí aj na tých zrušených,zbúraných Georgia guidestone kameňoch len o 500 miliónoch preživších na Zemi ?..nemyslite si že toto je ten čas,doba , keď sa to začína diať a napĺňať ?..Gates ,Biden ,Soros ,Kissinger ,Fauči, Zelenskyj,a iné divé zvery v ľudskom tele myslíte že by to ešte zopakovali čo sa udialo od 2020 a ešte niečo aj udeje ?…nie už to nikdy ale nikdy nezopakuju…Budú horieť v ohni ..sme v čase keď svetu hrozí úplne zničenie ľudstva ,čas ktorý bude ukončený zhora,aby sa nezničil svet a človek …a po vykonaní očisty nastúpi iný svet ..bez takých ako som spomínal…lebo to bude tisícročná ríša mieru ktorú nepovedie ľudská duša a ,nikdy viac toto čo sa teraz deje , násilie vojna a temno..čoskoro sa svet očistí ..

    • Žiadny záchranca „zhora“, zdola, sprava ani zľava nepríde. Táto moc je v našich vlastných rukách.

      • Israismael

        Áno?.. Tak sa brán keď to príde.. Ci sa ubránis co ma prísť.. Vlastne škoda slov… Tu nepomôže už nič žiadna iná cesta iba ta veľmi široká a preto chod si ňou pekne aj s mnohými inými … Brán sa iluminatom a skúšaj dat hlavu do piesku ako pštros keď príde ta záchrana… Mam obavu ze už pre teba niet možnosti ani zľava ani správa a ani z hora.. Žiaľ mrzí ma to…

        • Israismael

          Prepáč zbraslav nechcem ti zle a pod, ale ta moc nie je len v ľuďoch ale to zlo je ešte vyššie existujúce nad touto Zemou a tam už nie je šanca pasovať sa s takým niečím.. Preto musí prísť zásah z hora… Nikdy si o tom asi nepočul… Preto si to tak napísal bez znalosti toho vyššieho zla a chápal som ta ako si to myslel s tým bojom ze ho ma človek vo vlastných rukách…. Prepáč ak som to kúsok vzal tak zhurta s tebou… Ospravedlňujem sa

          • Možnosti duchovného vývoja nie sú ohraničené zhora. Človek má potenciál stať sa mocný ako Ves-Mir samotný, ďaleko nad úrovňou a možnosťami bohov, ktorí sú len egregoriálnymi konštruktami. To že väčšina ľudí na tom nepracuje, resp. si to ani neuvedomuje, je už vec druhá. Zlu bolo umožnené usadiť sa na tejto zemi z dôvodov motivačných. Aby sme mali motiváciu sa duchovne vyvíjať. Tak ako imunitný systém potrebuje stály prísun patogénov, aby bol v dobrej kondícii, aj človek potrebuje zlo, ako kontrastný prvok, aby našiel tú správnu cestu. Je to test, sito. Tí ktorí prejdú cez sito, pre nich nebude problém si poradiť so zlom v akejkoľvek forme.

          • Zbraslav – v podstate dobre vyjadrené, až na jeden aspekt – že potom stačí už len jeden krok, aby sa človek stal „Bohom“ – a toto – bohorovnosť – už na Zemi funguje dávno – viď illumináti. Teraz inak – aj levitácia je tu ako prúba – hlboko presvedčený a nadšený ako dieťa po prečítaní rodokapsu o príbehu z Tibetu o levitujúcich bojovníkoch – jeden predstavoval dobro a druhý zlo, ale nikto z nich nedokázal poraziť toho druhého – hneď po rannom prebudení som to skúsil – a fungovalo to /“lebo 7-míľové čižmy“ v hlave!/ – od nadšenia som zaspal, potom som sa znovu prebudil – a bol som od pása dole ochrnutý – spadol som na hubu – potom som sa vyplazil do postele a znovu vydesený zaspal /“toto nemôže byť pravda!“/, potom som sa znovu prebudil – a OK! Teda – existuje hranica medzi predstavami a našimi schopnosťami, a aj po objavení takýchto schopností existuje hranica medzi ich dokonalým ovládaním, alebo babráctvom! Mňa to varovalo, aby som to neskúšal takto ďalej – vypadol by som z hniezda ako neoperené vtáča!
            A myslím, že bohorovnosť Illuminátov len dokazuje, že síce do niečoho nakukli, ale inak bohmi nikdy nebudú – preto sa neustálymi okultnými rituálmi pokúšajú takúto moc a schopnosti si kúpiť, získať. A aj na nich platí – čo je dovolené bohovi – nie je dovolené illuminátovi – ani keď robí čáry máry – lebo nie sú toho hodní z Vyššieho hľadiska! To oni seba povyšujú a vysväcujú medzi sebou – nie sú povýšení-prijatí Najvyšším! Sú poraziteľní! Preto sa musia skrývať, tajiť! Ich hajzel sa dokáže rovnako upchať ako ten môj!

          • Bojovať s hocikým-hocičím sa treba najprv naučiť! Kompetencie, vôľa, rozhodnosť!

            ABSOLÚTNA ROZHODNOSŤ BRÁNIŤ SA.mp4
            https://ulozto.net/file/11oFNjPJ9xYK/absolutna-rozhodnost-branit-sa-mp4#!ZGD3LmR2AmMwATZ2BQR1ZwIzBJV4AxgMrQxgG2IxDwySAwNkAj==

          • Maroš to dokonale zhrnul. Zareagoval lepšie, ako by som zaeagoval ja, keby som to čítal skôr. Prvé čo ma zarazilo bolo zaradenie Boha do “egregoriálneho” konštruktu ľudskej mysle a možnosť ho prekonať vlastným pričinením.
            Tiež nesúhalsím s tvrdení, že zlo je potrebné pre dobro… aby ho “motivovalo”. Toto ma dosť “nadvihlo” zo sedačky. Dobro nemôže potrebovať zlo – zlo nie je opakom dobra! Ani jeho súčasťou. Ani nie je potrebné pre existenciu dobra. Vymažme si na chvílu mozog od evolučných nánosov a zamyslime sa, či by sme potrebovali zlo (napr. utrpenie), keby sme boli zdraví až do smrti, necítili by sme hlad a smäd atď. Poznali by sme len “dobro” a nepotrebovali by sme “zlo” ako opak dobra. “Keby” je “konštrukt-podmienka” ktorý som použil aby som ukázal, že zlo nie je logicky nevyhnutné. Naopak, viete si predstaviť život v neustálej bolesti ktoré vám prekáža bez možnosti zlepšenia? Ak by niekto nepoznal stav bez bolesti, možno by si naň zvykol, ale nebolo by to “dobro”. Je to len filozofovanie, ale po dlhých úvahách som prišiel na to. Zlo sa zožiera samo. Dobro dokáže existovať bez zla, ale zlo bez dobra nie. Zlo potrebuje dobro, aby sa mohlo prejaviť. Dobro sa môže šíriť bez toho aby sa minulo, zlo sa pri rozširovaní “míňa”.
            Veľa ľudí nechápe, že brániť sa nemusí nutne znamenať fyzický boj. Ani šwáb a wef (wtf) nikoho fyzicky k ničomu nenúti. Testovanie bolo “dobrovoľné”. Každý sa rozhodol sám. Skutočná vojna je boj tela a duše, nie vojna na Ukrajine.
            “Zastrašené” obyvateľstvo. Čo to znamená? Že má strach! Nie že sa mu naozaj niečo stalo!
            A keď sa mu niečo stane, stane sa to telu, alebo duši.
            Prečo sa bojíte smrti, keď ste boli mŕtvi celú večnosť pred narodením? Žeby ste dostali DUŠU?
            Mal debatu s ľuďmi čo zažili smrť…:
            – Keby ľudia vedeli, čo ich čaká po smrti, ľudsvo by spáchalo samovraždu.
            – Tak prečo sa nezasamovraždíš?
            – Lebo tí čo to urobili a prežili, tvrdili že “průser”.
            – Takže uznávaš, že na to, čo bude po smrti majú vplyv činy, ktoré konáš za života?
            – asi ano…
            Zamyslenie na záver: Keby sa každý deň stal zázrak, nebol by to zázrak.
            (to slovo je asi od slova za – zrak, niečo, čo je mimo “zraku”, za zrakom, mimo pochopenia.)

          • dendy, dokonalo zhrnuté. A podložené. Zlo dobru naozaj neprospieva v žiadnom smere; môže mu jedine uškodiť. Každé zlo plodí len ďalšie, ešte väčšie zlo.
            Adrenalín tohto druhu vyhľadávajú hysterici, no pochybujem, že sa našiel jediný, ktorému do jeho duše vniesol pocit uspokojenia.
            Dendy, si filozof v praxi? Lebo ak nie, tak je to škoda.

      • deduško metyl-prieplach ľadvín

        Práveže kým každý nedostane zľava – zprava, tak sa nikto nepreberie ! Tu nepomôže niaké modlikanie sa a kolenačkovanie so zahriatymi bratmi !

        • Israismael

          Tak tu máš súperov: od najväčšieho po najmenších a zabojuj si s nimi sprava zľava.aj zo stredu ak chceš .. Nech sa páči :
          1.lucifer – neviditeľná silná absolútne zla entita,skutočná nie vymyslená, boh tohto systému jemu je všetko podriadené, od:
          2.iluminatov , slobodomurári, deep state, USA Pax Americana
          3. silné bohaté elity a korporácie západ, USA, anglosasi, Vatikán , false prorok… Nech sa páči bojuj správa zľava, znic to….
          4.WEF – great reset, it technológie, digitálne otroctvo, ovládanie ľudí
          5.WHO – zdravotnícke nariadenia v globálnom systéme sveta o malú chvíľu to zavedú mnohé povinné veci , bez možnosti vplyvu a riadenia štátmi… Ovládací systém.. Chápeš??
          6.banky FED a centrálne banky, všetko tyranske… Co ty na to????
          7 lutky vodiace bábiky vo vládach, ale to sú tie najmenšie poschodia zla, premiéri, prezidenti všetko hrajúci podľa nôt NWO…
          A to som všetko nevymenoval… No tak odkiaľ začneš?… Mal by si začať od toho najvyššieho bodu ak to chceš vyklcit všetko.. Chápeš?.. Ty snáď pohnes tým co ovlada ľudí úplne na vrchu pyramídy zla?.. Jak chceš poraziť lucifera,ktory je hlavne zlo neviditeľné a zákerné zlo . Hm?.. No a to je ten bod keď ty nevieš ze toto najvyššie zlo človek nikdy neporazi a preto musí prísť niekto vyšší nad ním Majster ako pred 2tisc rokmi , ktorý mu zásadí úder.. Myslíš ze toto je rozprávka?.. No nie je to rozprávka a to postihne aj ľudstvo vo veľkom ze spolu s luciferom pôjde množstvo ale masívne množstvo ľudstva navždy preč z tejto zeme.(zatratenie) . V jednu hodinu (to je obrazne myslene hodina) sa to stane….. Počul si už o poslednom súde?.. To nejde o to klacanie na štyroch a prosíkat teplých bratov ako si písal chlape, ale keď prídu také ťažké rany na túto zem bude veru zaťažko aj prosíkat človeku, bude na štyroch prosiť deň aj noc o záchranu .. To len na okraj aby si vedel co čakať a nebude to tak pozde ze sa to odohrá… Si myslíš ze by som sa takto akože strapnoval hovädinami ak by to nebola pravda co čaká svet?.. Nepýtaj sa odkiaľ info, ani to nehovor ze bájky a pod.. Lebo sám si prihras a privoláš to zlo ktoré čaká na každého slabého a slaboducheho v mäse a krvy…

          • Israismael

            Aby som ta ešte uspokojil… deduško :. Poraziť vieš a aj ľudstvo v štátoch ako tak tu spodnú časť pyramídy, čiže vlády, lutky a vodiace babky.. Možno tak banky, bankárov, možno… Ale úplne vrchnú časť pyramídy zla ako človek nikdy neporazis.. A to som zabudol ešte napr OSN, ktoré si už osadilio pred budovou selmu zo Zjavenia .. Pekne stojí na vysokom podstavci..

          • zatial nikto

            V tom zozname ti chybaju este archonti,sivi a reptiliani,umiestnili by sa medzi luciferom a iluminatmi

          • zatial nikto

            policia a armada pod vladnymi loutkami babkami

      • zatial nikto

        Presne tak,spoliehat na boha je dalsia z manipulacii globalistov aby sme ostali pasivni,to im vyhovuje.Tu i tam sa v biblii najdu cool veci ako napriklad normy spravania ale ako celok je to podvod na manipulaciu oviec

        • zatiaľ nikto, nikto určite nie si; si niekto s diplomaciou… čo je asi dobre.
          Som rada, že na tejto stránke sa blyslo už viacero triezvo uvažujúcich ľudí, ktorí chápu, že biblia je zlátanina Veľkej Pravdy s ešte Väčšou Lžou. Slovami Pravého Ježiša (POCHOPITEĽNE ČLOVEKA – návštevníka z utajenej 10. planéty) – samozvaní mocní nám predkladajú „pšenicu“ s „kúkoľom“. Pravý Ježiš povedal aj to, že „kúkoľ“ do „pšenice“ nasial Človek-Nepriateľ. Ako rýchlo ho za odhaľovanie Pravdy a rozdávanie Lásky a večného odpúšťania Rím odpratal a nahradil svojím falošným kristom a jeho apoštolmi. Táto náhradná partia hovorí aj robí pravý opak toho, čo odporúčal Ježiš, a napriek tomu koľkí ľudia to dodnes nechcú vidieť…
          Čo sa po zavraždení Ježiša stalo s jeho učeníkmi? (Vieme, že Ježiš apoštolov nemal.)

          • zatial nikto

            Dakujem,Emily,
            Vela veci mi v biblii nedava zmysel.Napriklad ked Jezis hovori aby sme dali cisarovi co je cisarove-teda platili mu.Duchovna a neskorumpovana autorita ako on ktora svojim 3 okom uvidela svoju skoru smrt by sa nechala zastrasit aby ludom tvrdil aby aj nadalej platili satanovi?Mohlo mu to byt jedno co im povie pretoze smrt mal istu.Preto im mal povedat pravdu aby parazitovi cisarovi neplatili.

          • máš pravdu, zatiaľ nikto…
            …no a mne ešte viac nesedí pokračovanie toho citátu, keď Ježiš povedal – „dajte bohu, čo je božie“. Ježiš sa (na viacerých miestach v biblii) od boha dištancoval – napr. slovami adresovanými Stvoriteľovi: „Nie boh, ako ťa ľudia nazývajú, ale Otec je tvoje meno.“

            Ja túto rozporuplnosť v biblii vidím takto:
            – večne žijúci Ježiš a večne žijúci Stvoriteľ Otec = jedna vetva;
            – Boh Sionu a „jeho syn“ kristus (vyrobený „do troch dní“ po zavraždení pravého Ježiša) = druhá, nová vetva. Ježišov najoddanejší učeník Tomáš tento podvod postrehol hneď, a preto o „znovuzrodenom“ falošnom kristovi, ktorý mal nahradiť Pravého Ježiša, priamo povedal: „Toto nie je náš Pán.“
            Všimol si si, napríklad, že Ježiš kostoly „búral“? (samozrejme nie doslova, ale slovami Pravdy)…no a kristus (po akože „zmŕtvychvstaní) kostoly – naopak – staval: 12 pilierov (čiže 12 apoštolov) atď…atď. Ježiš apoštolov nemal. Mal iba svojich učeníkov a boli neustále prenasledovaní.

            Ako som už spomenula – biblia je pšenica s kúkoľom, teda Pravda so Lžou. Kúkoľ do pšenice nasial NIE satan či diabol, ale „človek-nepriateľ“.

            Ten „kúkoľ“ vidíme a trháme už viacerí – a budú k nám pribúdať ďalší a ďalší…
            Jedno je isté, zatiaľ nikto: Pravda zvíťazí!

          • zatial nikto

            Tak tak.Ved aky je najlepsi sposob oklamania ludi?-Zmiesat pravdu so lzou.Lebo ak je lzi privela tak sa to prevali.Ak tam zamiesia pravdu tak ludia sa chytia

    • Sursum Corda!

      Israismael, v podstate s Tebou súhlasím, avšak istú nejasnosť vidím v tomto – citujem: „lebo to bude tisícročná ríša mieru ktorú nepovedie ľudská duša a ,nikdy viac toto čo sa teraz deje , násilie vojna a temno..čoskoro sa svet očistí .. “

      Bolo by mi to jasné a súhlasil by som s týmto tvrdením, ak by neprišiel II. Vatikánsky koncil, ktorý odštartoval satanskú revolúciu proti Bohu priamo vo vedení cirkvi. Tým sa spustilo voľné šírenie bludov protestantizmu, modernizmu a nástup neplatných bludárskych pápežov dláždiacich cestu antikristovi – u Bergolia je to snáď každému neopichanému a trochu mysliacemu tvorovi jasné. Ak by malo prísť tisíc rokov mieru, museli by sme mať znovu pravého pápeža – skutočného zástupcu Pán Ježiša na zemi, ktorý dá všetko do poriadku (čo nepredpokladám, keďže je otázne kto by ho zvolil). Iba s pravým pápežom môžeme počítať s tisícročným obdobím mieru. Ak sa tak nestane, namiesto pápeža zavládne antikrist.

      • Israismael

        Pápež už iný nebude, toto je posledný ..dôvod je jednoduchý a prostý ..katolícka cirkev ako taká sa rozloží sama v sebe,vo svojich bludoch a sleposti.. teda bude odsúdená na zánik ..príliš veľa bludov ju obtazkava už z dávnoveku ,odpustky ,či inkvizície ,posvacovanie zbraní vo vojnách,má na rukách príliš veľa krvy ..a pod ..jezuiti majú v Tom prsty a nie je asi náhoda že prvý jezuitsky pápež bol zvolený práve tento z argentiny (našli ste ma práve na konci sveta -boli prvé slová bergoglia po zvolení a správne tušil že sme na konci sveta ,veku)..jezuiti resp societas Jesu,majú aj protipapeza,tzv čierneho pápeža nosí čierny habit a riadi svet spolu s globálnou bandou vo svete a ich zakladateľ v katolíckom rade Ignác z loyloy sú zodpovední za mnohé zlo …rýchlo budeme vidieť v týchto dobách zničenie RK a útek pápeža z Vatikánu..to je aj v proroctve …a skutočne na konci všetkých udalostí a hlavne na konci velkeho suzenia ktoré bude už koncovka pre tento svet(ono už začalo suzenie) a maximalne prebratie ľudí zo spánku(temno slúži ale často nevedome pre svetlo dobre si to pochopil),príde aspekt Druhého príchodu……. -ale to nebude skôr ako sa Zem nevyčistí od temna(noha vyslanca Božieho nevkročí na túto Zem pokiaľ nebude očistená) …a žiadny pápež v tisícročnej ríši nebude ..pomôžem ti týmto ak si to prečítať pozorne a pochopíš :. http://www.abdrushin.sk/vo-svetle-pravdy/posolstvo-gralu-od-abdrushina-090.php
        Táto časť,poslaný link má názov antikrist a jeho pôsobenie na Zemi ..kto že to spísal a napísal do pozemských slov?.. Ježiš ho predpovedal na konci času ,že keď príde on Duch pravdy on vás uvedie do všetkej Pravdy..stalo sa !..celé dielo je v znamení Pravdy a je to zároveň kniha súdu …kniha 1 kniha2

        • Sursum Corda!

          Je mi ľúto, že si mýliš Katolícku cirkev (o ktorej Pán Ježiš povedal, že ani brány pekelné ju nepremôžu) s Novus ordo pokoncilnou sektou. Je to jednoduché – ak nebudeme mať riadneho pápeža, nahradí ho jeho opica – antikrist. A na tisícročný mier môžeš zabudnúť.

          • Israismael

            Cirkev nebola myslená Ježišom katolícka ,ona slúži už dávno len pre svoje účely ..cirkev bola síce postavená na skale (Peter) a tým bolo myslené to že prava viera ako ju mal on bude nasledovaná ďalšími ľuďmi po poznaní vyššej božej Pravdy a platí to aj pre túto dobu..rozhodne RKC nepozná Pravého Boha keď slúži mamone ako aj slepej viere..odpustky môžu odpustiť hriechy?..povedz mi ako tým že si zaplatíš hriech sa vykupis ?? Veď to musíš odčiniť sám hriech svojim životom ,spravanim…To si oni boha predstavovali v tej dobe že je podplatitelny?..to oni robili len pre svoje obohatenie ..alebo upálili na hranici kto sa im nehodil do kramu..chápeme sa čo narobila RKC a čo robí aj teraz ?..utekaj kto môžeš z nej …vyjdite z babylonu ľud môj (politicko-nabozenskej organizácií akou je RKC)..to je presne myslené v biblii ..nie som biblista ja mám iný zdroj ale poznám z časti bibliu ..skúmať treba všetko lebo sme na konci času ..

          • Ad „Je mi ľúto, že si mýliš Katolícku cirkev (o ktorej Pán Ježiš povedal, že ani brány pekelné ju nepremôžu) s Novus ordo pokoncilnou sektou.“
            ???
            Sníva sa mi? Katolíckaa cirkev tu bola pred Ježišom Kristom? Aby o nej mohol toto povedať? Alebo sa zjavil znovu po jej založení? Nonlogica – nevadí – ideme si svoje?! A potom – nebuď nasraný Maroško! Aký je rozdiel medzi idiotom kovidveriacim a takýmto sektárskym idiotom? Lebo na rozdieli nezáleží – kam človek dohliadne – idiot!
            https://www.biblicki-krestania.sk/kedy-vznikla-katolicka-cirkev/
            —————————
            Kto sa mi tu pokúsi urobiť na túto tému prednášku – pošlem ho rovno do ….!

        • Sursum Corda!

          Israismael, to je typické. Ak chce niekto očierniť katolícku cirkev rád spomína odpustky, bez toho aby človek vedel, aký je rozdiel medzi odpustkami a Sviatosťou pokánia. Takto zavádzali aj komunisti. Po odpustení hriechov vo Sviatosti pokánia si človek ešte musí odpykať časné tresty buď tu na zemi, alebo po smrti v očistci. A práve odpustky slúžia na skrátenie trestov (opakujem trestov, nie hriechov) buď tu na zemi či v očistci! Ak nechápeš rozdiel medzi hriechmi a trestami tak si naštuduj katechizmus.

          • Israismael

            Katechizmus je spís katolíckej cirkvi,… pre boha živého… a ty to povazujes za božie slovo Najvyssieho?.. A nejde ti to nejak prezut to ze tie odpustky za ktoré sa platilo nemalo peňazí kňazom nemôžu byť platným lístkom do neba.. Ze?.. Ved to bol fakt a nie azda hoax s tými odpustkami a chceš povedať ze Boha si kúpiš pozemskými peniazmi ze odrapoces 10otcenasov za nejaké peniaze a hriech sa odpustí a už pôjdeš do Raja … Och sursum corda si slepí.. A keď vedie slepí slepého oni obaja spadnú do jamy…

          • Sursum Corda! Koho potrestal Ježiš, keď pred dvomi tisícročiami navštívil našu prehnitú planétu?? Odpustil smilnici, cudzoložnici…ešte aj vrahom, keď visel na kríži. Nejaké odpustky či sviatosť oltárnu ani nemal na rozume (on práveže kázal nechať mešce doma). A po celý čas hovoril, že robí to, čo videl u svojho Otca, ktorý je v Nebi.
            Teda opak je pravdou. Ježiša potrestali. Tou nakrutejšou možnou smrťou: umučením na kríži. A potom si Pilát „umyl ruky“. Čiže zbavil sa viny…

      • hľadač pravdy

        Sursum Corda!

        Posledný skutočný pápež na tejto zemi, ktorý má mať meno Petrus Romanus – Peter Rímsky, zvaný aj Peter II., má spravovať svoj úrad počas najväčšieho súženia Božieho stáda.

        Peter II. má byť podľa proroctiev zavraždený mučeníckou smrťou:

        ,,Že si Antikrist zřídí sídlo i v Římě, vyplývá ze 17. kapitoly Apokalypsy, kde se mluví o ženě (velkém městě), sedící na sedmi pahorcích a panující nad králi světa.

        Ctihodný sluha Boží Bartoloměj Holzhauser († 1658) prorokoval, že Antikrist s velikým vojskem vpadne na papežské území, zabije posledního papeže a zmocní se stolce svatého Petra.

        Totéž sdělila i proslulá francouzská vizionářka, řádová sestra Nativitas
        († 1798): „Spojenci Antikrista obklíčí Řím vojskem poté, co již dobyli a zpustošili všechnu okolní krajinu. Potom bude Řím nadobro ztracen, Svatý Otec zahyne mučednickou smrtí a jeho místo zaujme Antikrist.“

        Nakoniec má byť Rím zničený. Rím zmizne z povrchu zemského rozhodnutím súdu na spôsob Sodomy.

        Podľa Zjavenia z La Saletty (1846): ,,Rím stratí vieru a stane sa sídlom Antikrista”.
        ——————————————————————————————————
        Tisícročné kráľovstvo – vysvetlenie od pravoverného katolíka:
        https://www.gloria.tv/post/Jf7xACTSDhh6127ebGZ9t3k9g

        • Prečo LEN tisícročné – toľko skoro prežili niektoré čínske dynastie! V geológii je to milióntina sekundy z „roka“ Zeme! Tisíc – lebo ani do toľko nedokážu idioti napočítať? A čo po tých tisíc rokoch? Inak odhadom 900 rokov sa tu dožívali niektoré entity, a ich degenmeráti ešte pár storočí – Matuzalém, Abrahám a iní. Čiže – zase to tu bude riešiť nejaký Anunnaky?
          „Tisícročné kráľovstvo“ – čo to kurva má byť?!

          • Israismael

            Tisícročná ríša ,živé Slovo Ducha Pravdy -Slovo zapísané aby sa už nikdy neskomolilo ludmi..tu máš vysvetlenie ak to chces pochopiť a spoznať v Pravde..to Slovo nie je obyčajne ľudské ..Buď to spoznať alebo nie…
            http://www.abdrushin.sk/posolstvo-gralu/doznievanie-od-abdrushina-014.php

          • Bez tej tvojej oblligátnej vsuvky „kurva“ by to stretilo pátos

          • Isra – OK – môžem brať tú tisícročnú ríšu ako metaforu „naveky vekov“, zodpovedajúcu dobe, keď ľudia vedeli narátať do 10 – dnes je to pasé archaizmus, ktorý vyvoláva otázky – a – vek Annunaki sa odhaduje práve na tých tisíc rokov a viac, rovnako ako vek drakoniánov, takže to tiež vyvoláva otázky, čo je toto za inotaj.

            So židoanglosaskými „posolstvami grálu“ si imôžeš vieš čo. No lebo sem s ním, alebo do prdele s ním – vy panbíčkari nemáte jasno, čo to ten grál je, a my nepanbíčkári ho nepotrebujeme.

            Odkaz NAŠICH nebeských predkov už je dávno ukotvený v MATRICI /kóde/ BUKVICE – čo je základný status NAŠEJ pravdy – ako a čo medzi nebom a zemou! Útok Ríma preto automaticky smeroval na prvej – najvyššej svetonázorovej úrovni riadenia proti základnému kameňu svetonázoru Slovanov – proti matrici bukvice! A nie náhodou tak boli pomenované-premenované aj semiačka buka, ktorými sa živia diviaky v lese. Aby zničili pravý význam slova bukva, bukvica – písmo, písomnosť! Slovo ako logos – obraz, frekvencia, kód.

            „Iná“ bukvica…
            Bukvica lekárska
            Bukvica lekárska – Stachys officinalis L. skôr nazývaná tiež Čistec lekársky – Betonica officinalis L.

            Bukvica je od staroveku používaná ako liečivá rastlina, v súčasnosti je však trochu ignorovaná. Obsahuje triesloviny, silicu, horčiny, betaín, cholín, prchavý olej, kyselinu tannovou, stachydrin a ďalšie látky. Drogou je vňať (Herba betonicae), ktorá sa zbiera najlepšie na začiatku rozkvetu, možno ju ale zbierať až do jesene. Podľa J.A. Zentricha možno drogu použiť pri chorobách tráviaceho ústrojenstva sa zapálenú a prekrvenú sliznicou (krvavé hnačky), pri dyspeptickém syndróme vyvolanom zlou kvalitou žalúdočných štiav, pri zápaloch v oblastiach urogenitálneho traktu alebo ako antiastmatikum. Droga ďalej mierne znižuje krvný tlak a jej účinky bývajú blahodárne aj pri nervovej vyčerpanosti (takže ju možno použiť pri neuóze, rozrušeniu, nespavosti, ľahké depresii alebo ľahké epilepsii), pri vonkajšom použití ju možno využiť pri liečení vredov predkolenia. Niektorými autormi je uvádzané aj pôsobenie protinádorové a protireumatické. Droga sa pripravuje najčastejšie formou náleve, ktorý sa pije 2x až 4x denne alebo vo forme prášku používaného 2x až 3x denne na špičku noža. Na vonkajšie použitie sa zvyčajne pripravuje koncentrovanejšie odvar. Pri nepokojnom spánku s divokými sny sa odporúča líhať na vankúš napchatý asi pol kilogramom rezané a čerstvo usušené bukvice, taký vankúš vydrží asi 4 mesiace, potom je treba náplň vymeniť za čerstvú.“
            REPLAY- „skôr nazývaná ČISTEC“ – a prečo neskôr nazývaná bukvica – lebo ho /ju bylinu/ tak premenovali kresťanskí kňazi bylinkári, židia apatiekári?
            Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Bukvice_lékařská

            https://www.tartaria.sk/bukvica-rana-svaroga/

            Poznámka – aj premenovanie ulíc dokáže zmiasť toho, kto hľadá.

          • Bo žena – taký Martin Gregor by to vyjadril s najväčším pátosom – „Otčenáš, ktorý si kurva na nebesiach, zatiaľ čo nás lámu na kolesách..!“
            https://imagebox.cz.osobnosti.cz/foto/martin-gregor/O673522-2f64a.jpg
            https://i.redd.it/dj5s70kscm431.jpg
            https://img.ev.mu/images/articles/960x/762609.jpg

        • Sursum Corda!

          Hľadač pravdy, Zjavenie z La Saletty poznám. Novus ordo sekta ho nemá rada, veď Rím už teraz stratil vieru a usilovne pripravuje cestu Antikristovi. Ale ak máme mať ešte platného pápeža, kto ho bude voliť ak súčasný zbor kardinálov už nie je katolícky?

          • hľadač pravdy

            Sursum Corda!,

            Ja nepoznám odpovedať na všetko, ale k uvedenému by som napísal asi toto:
            Skutočné a pravdivé zjavenia Panny Márie boli: v La Salette (1846), v Lurdoch (1858) a vo Fatime (1917).
            Práve pre obsah týchto skutočných zjavení sekta II. Vatikánskeho koncilu alebo ako si uviedol Novus Ordo sekta propaguje namiesto nich falošné ,,zjavenia“, ako sú napríklad z Medžugorja (1981) alebo z Litmanovej (1990), ktoré sú od Zlého.

            ,,Ak by malo prísť tisíc rokov mieru, museli by sme mať znovu pravého pápeža – skutočného zástupcu Pán Ježiša na zemi, ktorý dá všetko do poriadku (čo nepredpokladám, keďže je otázne kto by ho zvolil). Iba s pravým pápežom môžeme počítať s tisícročným obdobím mieru.“

            Vyššie v odkaze máš vynikajúco vysvetlené, že žiadne 1000 ročné kráľovstvo, ani 1000 ročné obdobie mieru alebo akokoľvek inak sa to nazve – tu na zemi už nebude.

            Voľba ,,pápežov“ je už minimálne od II. Vatikánskeho koncilu iba fraškou pre dezorientovaných ,,katolíkov“. Vo Vatikáne už vládnu satanisti, ako napríklad Bergoglio, ktorý nie je skutočným pápežom a nikdy ním ani nebol. Niektorí súčasní ,,veriaci” neuznávajú ,,Františka”, ale uznávajú ,,svojho pápeža Benedikta XVI.”, no Ratzinger je taktiež satanista, ako aj Bergoglio.

            Kto bude voliť skutočného pápeža, aj keď Vatikán už ovládli satanisti? V prvom rade si ho vyvolí Boh, až potom ho zvolí ten zbor, ktorý tam bude. Keď Boh bude chcieť – aj z najväčšieho satanistu spraví svojho prívrženca. Kým Boh nakoniec učinil Šavla z Tarzu?

            A prečo by Boh dával ľudstvu ešte pred koncom skutočného pápeža? Pretože je Milostivý a chce, aby sa čo najviac ľudí obrátilo k Nemu a nešli do zatratenia. Posledný skutočný pápež má vydať ľudstvu varovanie pred Antikristom, aby sa čo najviac ľudí zachránilo pre život večný, za čo má zahynúť verejne mučeníckou smrťou.

            P.S.: o tom poslednom pápežovi, ktorý má mať meno Petrus Romanus, zvaný tiež Peter II. je z proroctva svätého Malachiáša (z roku 1139). Vyššie som to neuviedol, pretože si myslím, že to je už všeobecne známa vec, tak to spomínam aspoň takto na tomto mieste.

          • Bol to drsný pohľad na tie kolesá Ma roš pred spaním

  3. Dobre – a vie už trestný tribunál v Haagu, čo si myslí pani Hollandová – alebo tam máme poslať toho posledného karpavého „križiaka“ Okrajniaka?
    http://jdayhistory.weebly.com/uploads/8/9/5/0/8950306/4217940_orig.png

    Norimberský proces iniciovali Rotschieldovci, aby zahladili stopy vedúce k ich zločinom počas WW1 a WW2. Otázka – kto asi iniciuje tieto súčasné zločiny? A kto ich opäť zahladí? Rotschieldovský tribunál v Haagu? A čo urobil tento tribunál so zločinmi Francúzov, Kanaďanov, Chorvátov a USA na Srboch v 90. rokoch?

  4. Mimo téma. Ukrajinští veteráni podrobně popisují, jak Kyjev plundroval americkou pomoc a zároveň plýtval vojáky a ohrožoval civilisty. Ukrajina ještě formálně „neprohrála“ válku s Ruskem po invazi Moskvy na konci února, ale podle několika vojenských veteránů je jen otázkou času, kdy se tak stane. „Zbraně jsou rozkradeny, humanitární pomoc je rozkradena a my nemáme tušení, kam se poděly miliardy, které byly do této země poslány,“ řekl jeden z válečných veteránů v rozhovoru pro The Gray Zone, když podrobně popisoval, co se děje s masivní pomocí, která je Ukrajině poskytována díky americkým daňovým poplatníkům:
    https://thegrayzone.com/2022/08/18/ukraine-veterans-us-aid-soldiers-war/

  5. 🙂 Tak jsem asi našel „šprajcírung a dám to takhle.
    Zdá se že video bitchute to nechce?
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Takovou-vladu-nezbyva-nez-vyhnat-Majerova-o-bohorovnosti-aroganci-a-signalech-712584/diskuse/predplatitelu
    28.8.2022 21:39:29

  6. Magdalena

    Je to všechno o lidech ,jejich chamtivosti,zkorumpovanosti.Nikdo nekouká že zítra přijde na řadu když bude podporovat zlo a svinstva .Tohle pomáhá elitám udržovat svou moc . Neodhadnu co se bude muset stát aby se to změnilo. Možná spolupráce a vzájemná pomoc.Každý kouká jen do svého hrnce.Pomohlo by kdyby se lidi vzbudili najednou celosvětově ,tak jako přišla ta jejich pandemie plošně ,přesně tak to vyčistit ale to musí udělat obyčejný lid,kterého se to nejvíc týká. Stále jsou lidé kterí tenhle systém brání protože jim z nějakých důvodů vyhovuje. Ať je to jakkoliv tenhle stav jsme si zavinili sami svou nečinností,příjmáním všeho co se nám předhodilo.Jinak by se takhle daleko nedostali. Všichni jsme se dívali a mlčeli-ať nemám problém v práci,okolí atď. Momentálně můžeme jen jedno-nespolupracovat s nimi ,nepodvolovat se nesmyslným nařízením,začít spolupracovat navzájem.

    • Takto to bolo v biblických časoch, za Krista, za Buddhu aj za Šwába a Sorosa… ľudstvo je už raz také.
      Nikto to nezmení.
      Vždy sa nájde ten, kto chce žiť na úkor svojho brata.
      Len obrovský “spoločenský” tlak, uvedomenie, morálka a jej vyžadovanie celou spoločnosťou môže do istej miery udržať tieto javy na akceptovateľnej miere. Terajšie zlikvidovanie takmer všetkých konzervatívnych morálnych hodnôt a rozklad spoločnosti má za následok brutálny vzostup týchto pre ľudskú spoločnosť devastačných javov.

    • zatial nikto

      Presne tak Magdalena y baron,problem je ziveny masami zospodu.

    • Janko Hraško

      Zovšeobecňujete. Nie všetci sme mlčali a dívali sa. Asi hovoríte o sebe.

  7. KOVIDBARÓN!

    ,,,,ľavá ruka diabla sa háda s tou pravou,,,,ten-tí,ktorí tu po desaťročia,či stáročia vládnu-rozdeľujú a panujú,majú právo tu určovať zákony,dej a korekcie,,,,panovník vie predsa sám najlepšie koľko potrebuje vojakov a koľko poddaných,,,,panovník je zároveň aj sudcom,tak ako prezidenti veliteľmi svojích armád,,,,kto nemá rozum,tak sa nechal opíchať,kto ho má,tak je zdržalnlivý-hoci mu to bude prd platné,lebo akt vyhubenia-odchodu sa týka celku a nie iba skupinovo,,,,internet,mobily,kreditky,pôžičky,zamestnanie,satelity či autá nemáte od onoho boha,ale od elít v zmluve s temnotou a mimozemšťanmi,ktoré sa tu po stáročia starajú o chod,napredovanie a vývoj ľudstva,,,,kto rozdal-má právo aj brať,,,,je nová doba-ktorej mnohí z vás nerozumejú a odmietajú ju,lebo to nenavezuje na ich doterajší spôsob života v pohodlí a istotách,lebo svoju energiu sústreďujú iba na svoju rodinu a svoju prosperitu a parazitovaniu,,,,nikto tu nieje bez viny a preto mlčať je zlato,lebo počúvate iba falošných populistických zvodcov,ktorí vám padnú do oka či ucha sladkými rečami,,,,

    • Ó, guru! Chcem sa stať múdrym a osvieteným! Pokorne Ťa prosím o rady.
      Ako by mala spoločnosť ľudí ktorí žijú na Zemi odmeniť toho, kto nezištne postaví most cez rieku aby mohol celý kmeň chodiť na druhú stranu rieky zbierať ovocie, ale za ten čas nestihol zasiať na svojom poli a asi bude hladovať?
      Peniaze to asi nebudú.
      Tak čo?
      Nepredpokladám, že žije z prány. Je to len obyčajný človek.
      Ako sa pozeráš na to, že Fe požiera O alebo naopak?
      Rastliny berú energiu zo zeme, Slnka a vzduchu.
      Železo zožerie O2 a vznikne FE2O3… Neviem presne, či železo zožralo kyslík, alebo kyslík zožral železo. Niekedy sa pri chemickej reakcii vyprodukuje teplo, inokedy spotrebuje. Rozmýšľal som totiž, prečo Boh stvoril život, ktorý sa “požiera” aby prežil.
      Ale aj keby nestvoril život, stvoril vesmír, ktorý sa tiež “požiera”. Ak by sa nepožieral, nehýbal by sa. Ak by sa nehýbal, bol by ako Boh – nič by nepotreboval, nemal by minulosť ani budúcnosť, bol by večný a zbytočný(?).
      Ako žiť, aby som neublížil sliepke ktorú zarežem, rastinám ktorým zjem potomkov, vode, ktorú znečistím keď ju vypijem?

    • zatial nikto

      Presne tak barone,FASCINUJE ma odkial vies o pakte s mimozemstanmi-vacsina ludi tomu neveri-je to presne tak,mam dobre zdroje aj osobnu skusenost.

      • zatial nikto

        Tazko tomu uverit ale sivi a reptiliani su skutocne na vrchole moci dokonca nad elitami

        • Tak,ak nas ovladaju ine nadradene vsemocne reptilianske entity,tak preco ak su take vsemocne potrebuju pomoc pozemskych Rothschildovskych iluminatov a preco im dosiahnutie ich cielov trva tisice rokov?Ziadne mimozemske entity nas neovladaju.Vsetko dobro i zlo je iba v nas ludoch.Nikto z nas si nemoze povedat,ze je po cely svoj zivot iba dobry.Mozno by ste boli prekvapeni,ale aj ti Rothschildovy iluminatsky satanisti si myslia,ze pomocou NWO spojeneho s depopulaciou vlastne zachranuju svet pred katastrofou.

          • zatial nikto

            Pretoze ak by to robili sami bez iluminatov,bolo by to povazovane za invaziu a museli by zo Zeme prec.To podla zakonov galaktickej federacie.
            Ale ak maju podporu globalistov,globalisti podporu vlad a vlady podporu obcanov tak preto to „dobri mimozemstania“ -teda federacia planet povoluju.Pretoze ludia si to zvolili sami odspodu?
            Odhliadnuc od toho ze sa to zda sci-fi-dava ti to aspon trochu zmysel?-Mne ano.
            Mimochodom vela veci zo startreku je velmi blizko pravdy,to je ten vtip-startrek realita a spravy tv scifi.A to vobec startrek nepozeram a samozrejme ani spravy tv

          • zatial nikto

            Mimochodom nezdaju sa ti divne vsetky tie symboly hadov-teda reptilov v logu who a napriklad aj v logu slovenskej financnej spravy-nahoda?A inde?
            Normalny clovek by dal hada do symbolov?

      • KOVIDBARÓN!

        ,,,,Z.N. dosť zvedavá otázka-či skôr dvojzmyselná poznámka,,,,inak stále po X-hodinách nevidím môj príspevok na margo môjho sluhu-sovu,,,,(veď nevadí-prežijem),ľudia veria v boha,ale bránia sa úplne uveriť,že svetlonos diabol je otcom národov,,,,ľudia veria iba tomu čo vidia,ale aj to iba na krátky čas,lebo pravidelný prievan v hlavách,,,,všetko pokrokové čo má ľudstvo v rukách-pochádza od svetlonosa a mimozemšťanov tých,ktorí tu boli pred vami a prežijú vás-čiže budú tu aj po vás,,,,to,že s kým som mal,alebo nemal kontakt tu nebudem vypisovať,ale človek tu nemá byť iba kôli ľuďom,ale kôli poznaniu vedenia a pochopenia ho,,,,v tomto živote si musíme hoci nie z vlastnej viny vykúpiť obetavo speť svoje duše,,,,ak môžem niečo porovnať-tak porovná ono zlo-či zlého ako diabla a onoho toho dobrého-ako človeka,tak diabol je lepší a menej hriešný,než človek,lenže človekovi je lepšie vinu hádzať na neho pred zrakom onoho boha,,,,tu sa pozri-oni už chcú súdiť diabla a ošpiňovať ho a pritom tá špina patrí človekovi,len si človek myslí,že výhovorky sú úspešným nástrojom na sebaobranu a vlastnú čistotu,,,,

  8. Řekla jste to moc pěkně a bez nějakého zbytečného nadpřirozena. Vše je ve vnímání lidí a v jejich duševní zralosti a vyspělosti. Bohužel, tyto zvrácené globální elity, řízené všemi těmi Šorošy, Schwáby, Rotschildy apod již zmanipulovali a vytunily mozkovny takovému velkému množství mladé generace, že bude velmi složité vrátit člověka zpět do stavu normality. Koukněte co provedl konzum s našimi dvěma národy. Společnost je duševně vyprázdněná a nyní to bude dlouhá cesta vrátit se k normálu lidské spolupráce a solidarity.

  9. nikto nebude potrestany, bekajuce tupe ovce , sa chystaju ma 4.5. davku a nosia zltomodrre a LGBT handry a rypaky na papuliach

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,ani na slovensku nikto nebol,nieje a nebude za nič potrestaný-k čomu dali pokyn a súhlas slobodomurári a eliťáci,ktorí riadia slovensko už od 89tého roku,,,,kto nevládze dýchať s novou dobou-nech pije redbully a nabehne na opíchavačky,,,,od ľudí sa už bude požadovať aj osobnostná kvalita a duševná vyzrelosť a nie iba pracovné zmluvy a študijné certifikáty a diplomy,,,,je smutné,že roboši si myslia,že nebyť tu ich,tak svet už neexistuje,,,,inak tu cenzúrovanie a prieťahy,tak využívam túto uličku vlákna,,,,

    • zatial nikto

      Co je to rypak na papuli?To je ten kavovy filter teda ffp2?

  10. kvakcína je sloboda

    aj predavačky v obchode, sbs-kári, „predavačky“ v lekárni, ….?!
    aj zamestnanci obecného úradu, ktorí pozývali ovčanov na opichanie?!

    • KOVIDBARÓN!

      ,,,,v jednote je sila,,,,všetci ste si až natoľko rovní (do mínusu),že už medzi vami nieto dobrého a rozumného,,,,demokracia je pre robošov zbytočnosť a preto si ju nevážia,,,,od budúceho roku,kto chce pracovať-musí mať platný opíchavací pas,inak zbohem a bez nároku na nároky,,,,práca-zamestnanie niesu výhodou,na to mnohí už onedlho príjdete,že čo sú to za výhody,,,,verejní činitelia,učitelia,zdravotníci,uniformovaní atd-nastúpili výkon profesie nie pre službu a blaho národa pod prísahou,ale pre vlastný prospech v bohatnutí a ostatok občanov sa týmto skladá na ich nekonečné pôžičkovenie a splácanie kadečoho,lebo sami si s tým nevedia rady a ešte chcú ďalšie pôžičky a potom ďalšie zvyšovanie miezd,,,,do politiky ste si dosadili novú generáciu idiotov a bláznov a tí ktorí príjdu po nich budú ešte horší,,,,na váš obraz,,,,

      • Nehnevajte sa, ale všetky vaše príspevky sú stále jedno a to isté, bez ohľadu na obsah článku. Ak máte silnú potrebu zvestovať vaše posolstvá všetkým úbohým „robošom“ na tejto Zemi, tak skúste vytlačiť plagáty a začať ich vylepovať po meste. Je to lepší spôsob, ako spamovať každú diskusiu na tejto stránke.

        • KOVIDBARÓN!

          ,,,,svetlo v tme je vždy viditeľné,hoci bude malé či drobné,,,,patrične sa k témem vyjadrujem a je tu mnoho takých,ktorí si tu vypisujú veselo čo sa im zachce a čo im ponúkne ich úbohý naprogramovaný mozoček našepkávač,,,,ak tu niečo píšem-nieje to určené iba pre vás-toto je virtuálny priestor a nie každý každému hneď padne do oka,,,,inak je stále demokracia-a to je sloboda slova názoru a prejavu,nikdy som tu redakciou neopovrhoval a nikoho som neurazil či označil tak,že by to nebola,alebo nemusela byť pravda,,,,aj ježíša,či apoštolov skoro od všadiaľ vyháňali,,,,prepojenie redakcie tu s poniektorými je až okaté a klub ktorý ste si tu zaviedli ku svojej sláve kde si len vymieňate úbohé linky a videjká-čo vám v ničom nepomôže,je iba obrazom vašej prízemnosti a paniky z prichádzajúcich zmien,,,,redakcia-ty si myslíš,že si lepší než šváb či soroš,,,,internet a všetky jeho stránky tvoria iba jeden celok-bludisko pre zvedavcov,,,,cez vašu stránku si píšem s niekym úplne iným,než vás môže napadnúť,starajte sa o svoje dlžoby splátky atd, a zbytočne premrhaný život aktivity,ktorá je na úrovni posúvania podstrčených informácií a svoje fešandy z manželských postelí a dejiny nechajte nám-tým lepším,,,,žijete posledné časy,tak ich prežite dôstojne v pokore (radšej)

          • zatial nikto

            Maros podcenujes ma a samozrejme mi dochadza ze pravdepodobne toto medium sluzi na monitoring nalad spolocnosti,casto rozmyslam ze by som posolstvo podaval len ustne,lebo sa spionaznych medii obavam.
            Aj keby redakcia nespehovala osobne,moze to robit niekto iny,google alebo samotny hardware pc.
            To ohladom rozvracania barona bola sranda(obcas mam pocit ze su komentare moc suche) ale myslim ze odhliadnuc od nedostatkov barona ma obrovsky kus pravdy.
            No a hajzle samozrejme treba aj ked da sa aj bez nich.

          • „le myslim ze odhliadnuc od nedostatkov barona ma obrovsky kus pravdy“ – zjavne stále nechápeš, že na úrovni svetonázoru treba až 99% pravdy na to, aby sa dalo podsunúť to 1% lži! Ale toto nechápe 99% „normálnej“ populácie.
            Vám stačí kus pravdy – a na ostatnom nezáleží! A tak dokola a donekonečna! Nech už ide KAŽDÝ s tým svojim „kusom pravdy“ do ….!
            V Zaznobin o židech [15 min][Low,450×360].mp4
            https://ulozto.net/file/ssTsWfwTDuSc/v-zaznobin-o-zidech-15-min-low-450×360-mp4#!ZGtjMGR2ZwHlZmIuMwL2ZGRlMQNmZJAGqHEBpTulEHAZDGuzZN==

          • KOVIDBARÓN! – „…aj Ježiša či apoštolov skoro odvšadiaľ vyháňali…“ by som poopravila na: …aj Ježiša a jeho učeníkov skoro odvšadiaľ vyháňali…
            Pravý Ježiš (ten prvý, pôvodný, bez národnosti, návštevník z inej planéty) apoštolov nemal a nemal s cirkvou nič spoločné. Apoštolov, na ktorej postavil cirkev, mal až potom (po ježišovej likvidácii) Žid Kristus, ktorého Pravý Ježiš predpovedal. A tento Ježišov falzifikát skutočne obrátil Pravdu na opiát ľudstva.
            Inak – myslím, že tvoj uhol pohľadu na súčasné celospoločenské dianie možno považovať za objektívne.

          • …opr.: za objektívny.

        • zatial nikto

          barona si rozvracat nedame

          • zatial nikto

            Badatel bez barona je ako badatel bez badania

          • Keďže si zatiaľ nikto – nedocvakáva ti, že tu neprebieha očakávaná interakcia – médium-čitatelia-diskutéri, čo by inak bola normálna situ, keby médium bolo pre „svojich“. Badatel ide presne podľa nôt toho, kto je nad ním – bez ohľadu na naše reakcie. Naše reakcie neovplyvnia obsah Badatela interaktívne. Naše reakcie slúžia tajnášom na monitoring nálad časti spoločnosti – nie ako spätná väzba médiu. Takže „Badatelovi“ je fuk kto tu čo tu!
            Aj hajzel v hoteli patrí „hotelu“ – bez ohľadu na to, že na ňom práve sedíš a serieš práve TY!
            Ńo – hajzle si rozvracať nedáme – lebo nebudeme mať kde srať!

          • Nože povedzte, kto je nad nami? Horíme nedočkavosťou sa to dozvedieť 🙂

          • zatial nikto

            „zjavne stále nechápeš, že na úrovni svetonázoru treba až 99% pravdy na to, aby sa dalo podsunúť to 1% lži! “
            Maros aj v tomto si ma podcenil,aj to chapem.
            Nevidim preco by sme sa mali natahovat ohladom barona,niekomu sadne inemu nie.

          • Redaxia – „Zatloukat, zatloukat, zatloukat!“
            Podarené – ako slniečko na hnoji!
            https://eslovacoblog.files.wordpress.com/2016/06/slniecko-na-hnoji.jpg?w=1000

            Ako vám môžem povedať, kto je nad vami, keď je tu zakázané hovoriť, kto vás založil – lebo „o svojej identite sa tu nebudete s nikým baviť“?!
            Kapitán…
            https://www.svet-masiek.sk/gallery/products/middle/151.jpg
            https://www.beautifulslovakia.sk/uploads/item/229_portrait.jpg

    • Áno, každému podľa miery zavinenia a pozície.
      Kto dostal vyššiu právomoc, bude prísnejšie súdený.
      Kto konal v nevedomosti alebo oklamaný, bude súdený miernejšie.
      Aj milosrdenstvo a odpustenie môže hrať svoju ulohu…
      Ak matka 4 detí za pokladňou vyžadovala rúško/respirátor lebo by prišla o prácu, nemožno ju nazvať kolaborantkou so systémom. Aj keď aj ona sa previnila.
      Ale určite menej ako SBS-kár ktorý niekoho s obuškom vyhnal z obchodu.

      • kvakcína je sloboda

        nepísala som o matke 4 detí, ktorá zo strachu toto vyžadovala, ale o vygumovaných zfanatizovaných ovciach, ktoré ešte aj v súčasnosti majú na papuli náhubok a tiež aj na zákazníčku, ktorá kričala na sbskára: „hentá pani v čiernom kabáte nemá rúško!“
        a tiež som písala o „predavačkách“ v lekárni, pretože nazvať ich lekárničkami by bola urážka skutočných lekárnikov, ktorí kedysi vedeli skutočne poradiť

  11. …ďakujem moc za zauj.informácie, aj za pripomenutie ,,vhod“.prednášok od israiismaela…

  12. p.s.Israismaela…

  13. Náhodou, celkom zaujímavá debata.

    • Israismael

      Tu krásne vidieť ktoré nicky majú nasliapnute k temnu aj keď hľadajú, hľadajú, skúšajú,ovšem prepestovaný mozog a rozum im nedovolí pochopiť vyššie Poznanie aj keby mali tu možnosť a tým sa sami zatrieduju kam patría…. Nejdem písať o koho sa jedna ved to nie je také ťažke poznať.. No a sú tu nicky, ktoré majú nasliapnute skrze POZNANIE na správnu cestu.. Nie som však sudca ale keďže poznám vyššie hierarchicke zákony, bola mi ukazana cesta a ja tu nie som sám kto to vskutku pozná .. Ale hovorím.. Ja nesudim nikoho.. Nech sa každý súdi sam na sebe.. A tak to aj ma byt, lebo každy sa musí ukázať na svetlo sveta aký je… Tak ako sa ukázalo co je na Ukrajine, tak sa tiež ukázalo co je covid vakcína a pod… Tak sa aj ukáže každý jeden jednotlivý človek aký v skutočnosti je a ci je vhodný pre ďalšiu výstavbu novej Zeme po očiste ktorá je, prebieha a bude ešte nejaký čas pokračovať….

      • Pokolra veluk-prispela in-form-aciou-tma lucifer-prometeus,zeus,yahve,anunaky,irlmaier,atd.covid tu tiez posunul,,od noveho roku budu robosovat len ti s c.pasmi-my ostatni budeme uz v ,,tisicrocnej risi,,ironia marek mal tiez pravdu s pomenovanim satanboh

  14. …pekne napísané Israismael….

Pridajte komentár

*