
(Willow Tohi, Natural News) Rastúca diskusia o injekciách vitamínu K pre novorodencov vyvoláva otázky, či rodičia dostávajú úplné informácie o rizikách, výhodách a alternatívach predtým, ako dajú na túto procedúru svoj súhlas.
Dr. Suzanne Humphriesová minulý týždeň v relácii Good Morning CHD spochybnila nedávne titulky v médiách, ktoré varovali, že bábätká „krvácajú na smrť“ kvôli rodičovskému odmietnutiu injekcie. Argumentovala, že mediálne pokrytie sa vo veľkej miere spolieha na strach a zároveň bagatelizuje nevyriešené otázky bezpečnosti injekcií vitamínu K.
Kontroverzia prichádza po tom, čo výskum publikovaný agentúrou JAMA analyzujúci viac ako 5 miliónov pôrodov v celej krajine zistil, že odmietnutie injekcií vitamínu K sa medzi rokmi 2017 a 2024 takmer zdvojnásobilo, z 2,9% na 5,2%.
Lekári hlásia rastúce obavy, ale Dr. Humphriesová tvrdí, že rodičia spochybňujúci injekciu sú často odmietaní, namiesto toho, aby im boli poskytnuté úplné informácie o produkte a dostupné dôkazy.
Historické riziko verzus moderná intervencia
Predtým, ako sa v roku 1961 stali štandardnými rutinné injekcie vitamínu K novorodencom, sa podľa starších európskych údajov, ktoré cituje Dr. Humphriesová, úmrtia na krvácanie do mozgu spojené s nedostatkom vitamínu K vyskytovali s frekvenciou približne 0,26 až 0,9 na 100 000 pôrodov.
Zriedkavejšia neskoršia forma krvácania z nedostatku vitamínu K sa vyskytuje odhadom u 4 až 7 dojčiat na 100 000.
„Zvážte to a rozhodnite sa, či chcete svojmu dieťaťu podať túto injekciu,“ hovorí Dr. Humphriesová. „Neexistuje nič také ako nulové riziko.“
Oficiálne odporúčanie je, aby všetci novorodenci dostali krátko po narodení intramuskulárnu (do svalu) injekciu vitamínu K. Deti sa totiž rodia s prirodzene nízkymi hladinami tejto živiny, ktorá pomáha normálnemu zrážaniu krvi.
Dr. Humphriesová však spochybňuje tvrdenie, že materské mlieko je nedostatočné, a odmieta implikáciu, že „materské mlieko je nejaká nutrične nedostatočná substancia, ktorá ohrozuje vaše dieťa“.
Obavy týkajúce sa zložiek injekcie a historické varovania
Dr. Humphriesová vyjadrila obavy týkajúce sa zložiek v niektorých injekciách s vitamínom K, najmä benzylalkoholu, konzervačnej látky spojenej so „syndrómom lapania po dychu“ a úmrtiami dojčiat.
V roku 1982 americký Úrad pre potraviny a liečivá (FDA) odporučil, aby sa benzylalkohol „vyradil“ z novorodeneckých výrobkov.
Webová stránka Centra pre prevenciu a kontrolu ochorení (CDC) ho v súčasnosti uvádza ako konzervačnú látku v niektorých výrobkoch s vitamínom K, ale uvádza, že použité množstvo je príliš malé na to, aby predstavovalo nebezpečenstvo.
Injekcia obsahuje aj hliník, ricínový olej, polysorbát 80 a ďalšie zložky.
K dispozícii sú perorálne alternatívy vitamínu K. Tie sa však líšia v absorpcii, pričom niektorí lekári varujú, že perorálne kvapky nemusia poskytovať dostatočnú ochranu, najmä u výlučne dojčených detí. Kvapky sa aplikujú v troch dávkach s časovým odstupom, injekcia sa podáva iba jedna.
Otázka rakoviny, ktorá nezmizne
V roku 1992 epidemiologička Jean Goldingová spolupublikovala prípadovo-kontrolnú štúdiu v odbornom časopise British Journal of Cancer (Britský rakovinový žurnál), ktorá zistila takmer dvojnásobnú pravdepodobnosť vzniku rakoviny u detí, ktoré dostali intramuskulárnu injekciu vitamínu K.
Štúdia nezistila rovnakú súvislosť s perorálnym vitamínom K.
Skoršia štúdia z roku 1990 tiež uvádzala štatistickú súvislosť medzi vystavením novorodencov liekom, vrátane vitamínu K, a neskoršou rakovinou u detí.
Neskoršie štúdie Goldingovej zistenia vyvrátili. Dr. Humphriesová však tvrdi, že tieto štúdie mohli byť skreslené dramatickým rozšírením očkovania dojčiat v súčasnosti.
„V časoch, keď sa Goldingová tým zaoberala, sa pri narodení žiadna očkovacia látka nepodávala,“ povedala. „Dnes sú „deti bombardované“ množstvom medicínskych intervencií.“
V samotnej Goldingovej štúdii sa uvádza, že „relatívny nedostatok vitamínu K počas tejto kritickej fázy rýchleho rastu a vývoja môže chrániť zraniteľné tkanivá novorodenca pred mutagenézou.“
Krátkodobé štúdie bezpečnosti injekcie vitamínu K existujú, ale dlhodobé štúdie skúmajúce výsledky súvisiace s neurovývojom, plodnosťou a rizikom rakoviny neboli podľa informácií o označovaní FDA, ktoré citovala Dr. Humphriesová, nikdy vykonané.
Biologický účel alebo chyba?
Dr, Humphriesová naznačila, že prirodzene nízke hladiny vitamínu K pri narodení môžu slúžiť skôr na biologickú ochranu ako na poruchu vyžadujúcu medicínsky zásah.
Túto teóriu spojila s hlavnými zmenami krvného obehu, ku ktorým dochádza bezprostredne po narodení, keď novorodenec prechádza z fetálneho obehu cez placentu a pupočnú šnúru a prvýkrát sa nadýchne.
„Ak máte v tomto systéme zrazeninu, môže to byť pre dieťa fatálne,“ povedala Dr. Humphriesová.
„Možno je nízka hladina vitamínu K pri narodení zámerná a že na to existuje dôvod, a nie je to v skutočnosti žiadna chyba, do ktorej by ľudia mali zasahovať a meniť každého jedného novorodenca.“
Nedostatky v informovanom súhlase
Dr. Paul Thomas v súvisiacej výpovedi poznamenal, že informovaný súhlas čelí väčšiemu problému, keď lekári nemajú vedomosti o potenciálnych súvislostiach medzi lekárskymi zákrokmi a ochoreniami.
Ak lekári nevedia, že tieto riziká existujú, informovaný súhlas sa obmedzuje na informácie o tom, že zákroky sú veľmi bezpečné.
„Bez úplných vedomostí nie je možné dať plne informovaný súhlas,“ povedal Dr. Andrew Wakefield v nahranom prejave.
Pokiaľ ide o konkrétne lieky alebo vakcíny, mnohí lekári sa spoliehajú na príbalové letáky, ktoré si často ani len neprečítajú, alebo na informácie od zástupcov farmaceutických firiem.
Otázka dôvery a transparentnosti
Diskusia o injekciách vitamínu K predstavuje širšiu krízu dôvery v medicínu. Rodičia čoraz viac spochybňujú bežné zákroky a lekári uvádzajú, že venujú čas na riešenie mylných predstáv a obáv.
Úprimné rozhovory môžu zmeniť názor, ale základná otázka zostáva: Dostávajú rodiny úplné informácie o rizikách aj výhodách predtým, ako sa rozhodnú pre zákrok pre svojho novorodenca?
„Chápem, že je to horúca téma a nechcem nikoho uraziť,“ hovorí Dr. Tom Patterson, pediater z Idaha. „Zároveň ma však veľmi mrzí, že prichádzame o deti bezdôvodne.“
S pokračujúcim výskumom a zintenzívňovaním verejnej kontroly rastie aj dopyt po transparentnosti a informovanom súhlase zameranom na pacienta.
Autor: Willow Tohi, Zdroj: naturalnews.com, Spracoval: Badatel.net
Súvisiace články
Odoberajte nové články na email!
Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:
Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.
Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.
































Útok na děti základních škol v ČR
25. května 2026 – by Jana Šťastná
Autor: Lenka Tarabová
24.5.2026
Stát se pod rouškou testu z matematiky a češtiny ptá dětí, co dělá jejich matka, zda mají otce a jestli je napadá, že by raději nežily.
V květnu a červnu 2026 probíhá ve vybraných školách zjišťování výsledků žáků 5. a 9. ročníků základních škol a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií. Oficiálně jde o ověření výsledků vzdělávání v českém jazyce a matematice. Ministerstvo školství informovalo, že Česká školní inspekce realizuje zjišťování výsledků vzdělávání žáků 5. a 9. tříd právě z českého jazyka a matematiky.
Jenže po vyplnění testu z matematiky nebo českého jazyka následují další otázky. A ty už se matematiky ani českého jazyka netýkají. Děti odpovídaly na otázky o své matce, o svém otci, o jejich vzdělání, zaměstnání, o knihách v domácnosti, o svých pocitech, náladě, únavě, depresi, beznaději a také o tom, zda je v posledních dvou týdnech napadalo, že by jim bylo lépe, kdyby nežily, nebo zda si chtěly nějak ublížit.
To není drobný doprovodný dotazník, ale zásah do soukromí dítěte a jeho rodiny. (celý článok v odkaze dole)..
https://nabojpravdy.cz/09-clanky/utok-na-deti-zakladnich-skol/
Vyzvedanie sa dialo aj za socializmu – na stredných školách (či aj v ZŠ, na to si nespomínam). Otázky boli typu akého sme náboženstva, či chodíme do kostola a pod. V tom čase tajnáši šli po svedkoch jehovových: hoci aj títo ľudia boli v hlbokom omyle (lebo žiadne náboženstvo svojim ovečkám pravdu ešte nikdy neprinieslo, ani neprinesie) – no už len to, že po Pravde táto skupina ľudí pátrala, stávala sa pre systém nepohodlná. Hľadači Pravdy boli ostro sledovaní, rozháňaní, ich vodcovia boli prenasledovaní a neraz aj uväznení. So svedkami jehovovými si systém nevedel dať rady. Vodcom tejto skupiny hrozilo vyhodenie z práce a ich deťom vyhadzov zo strednej aj vysokej školy. Nakoniec systém predsa len s pátračmi po Pravde vybabral: v ich nových bibliách pribudli citáty neraz prekrútené o 180°, a do časopisu s názvom Prebuďte sa! – zosmiešňujúce citáty (napr. „Nikdy nezabi ani moľu“) a podobné dehonestujúce nezmysly. A komu nesadlo žiadne z náboženstiev, ten sa zaručene vyvinul z opice. A tá – z čoho? Až tam ateisti nedospeli.
P.S.: Achnaton, špicľovanie po hľadačoch Pravdy a ich prenasledovanie tu bolo zrejme odnepamäti. Pred 2025/2026 rokmi tu samovyvolení vodcovia Zla zatvorili ústa Mimozemšťanovi Ježišovi len preto, že tu, na Zemi vystúpil proti cirkvi, zrušil celých židovských Desatoro krvilačného „boha“ Sionu a nahradil ich obyvateľom Zeme jedinou vetou: „Milujte sa navzájom.“
Kto nemá argumenty alebo chuť bojovať Pravdou, ten bojuje mečom. Prípadne primitívnym podvodom: napr. po umlčaní Ježiša narýchlo splašeným židokristom, ktorý zviedol (netvrdím, len odhadujem) možno aj celú našu planétu Zem.
Emily zaujímavé čitanie , vidiet, že si toho dost naštudovala ..
– a ty si sa, boži, mimoriadne zlepšila v slovenskej gramatike aj v štylizácii. Super!🙂
Nech si hovorí čo chce, kto chce, ale Jehovisti majú najmenej pokrecúnanú Bibliu.
To nemyslíš vážne, Objektívne…
Z môjho uhla pohľadu majú najmenej poprekrúcanú Bibliu adventisti; tí vychádzajú z Roháčkovho prekladu. (Teda tak to bolo pred tromi desaťročiami; odvtedy sa však mohlo všeličo zmeniť.
Skôr ako o písmo ide o výklad toho, čo je v tej Biblii napísané. Napríklad prečo starozákonníci vykonávali obetovanie zvierat na oltári?
Emily, za všetko zlé čo sa dialo v dobe socializmu poďakuj Trockistom (pracujúcim pre Západ) v prevleku komunistov a tiež všetkým čo nevedeli rozoznať pravdivé ideje a ideály od falošných.
Keď SATANSKÉ ODPORNÉ TVORY na Zemi nevedeli zničiť Tábor socializmu hrubou silou tak ho rozvrátili ZVNÚTRA. A koho že na to použili? Použili na to tých, ktorí BOLI OCHOTNÍ ZRÁDZAŤ VLASTNÝ NÁROD A ŠTÁT – no a tí vystupovali z pozícíí budovateľov socializmu.
Pozri aké odporné a nehanebné až komické lži sa nakrúcajú o dobe socializmu, veď všetko je to zámerná diverzia! A tá má skončiť vyhubením (nielen) Slovanov!
Lenže pre nejedného hlupáka alebo zasrana, ktorý tie časy nezažil je to čo vidí v tých filmoch a okolo seba tá JEDINÁ PRAVDA lebo inú nepozná a preto prijíma podsúvanú kultúru rozvratu – tá mu sedí. Veď si otvor oči a pozri sa okolo seba poriadne – veď tretina ľudí okolo nás dýcha čisto kriminálnym chovaním a to dokonca pokladá za jediný možný a prirodzený spôsob života keďže iné už v spoločnosti nevidí.
A čo sa týka J.K. tak ON nikoho svojou smrťou nezachránil lebo to ani nejde.
Jeho smrť bola len vražda z nenávisti voči Pravde a tiež zo strachu pred Pravdou. Dnes by s ním naložila väčšina tzv veriacich rovnako.
A myslím, že Ty by si tiež neprekúsla alebo dokonca neuznala Jeho slová lebo by Ťa urážali keďže máš radcov určitého chcenia okolo seba avšak nevieš o nich a myslíš si, že to čo Ti znie v mysli je čisto Tvoje vedomie a svedomie.
Lenže oni Ťa klamú keďže Pravdu nenávidia. Klamú Ťa a radia Tí aby si kľudne zostávala v omyloch a nenávidela alebo spochybňovala toho na koho oni ukážu prstom. To je to EGO – Rozum – NÁSTROJ TEMNA.
Achnaton, ty si niečo popil? Nerozumiem, na čo reaguješ, ani o akých „radcoch okolo mňa“ píšeš. Nie som členkou žiadnej cirkvi, jakživ som nebola v kostole, nie som pokrstená, moje deti takisto nie… Ak si myslíš, že do mňa vidíš lepšie, ako ja sama, tak sa veľmi mýliš.
A hybrid ježiš-kristus – to je kto??
PRAVÝ Ježiš je Mimozemšťan. Matku nemal; bol vždy. No a Ježišov posmrtný falošný náhradník, tzv. ježiš-kristus, ten zas – naopak – nemal otca, ten zas mal iba matku – a to Židovku, ktorá „počala zo Svätého Ducha“… (myslím, že toto nepotrebuje žiadny komentár).
Ježiš po prílete na Zem (z dôvodu, aby tu, nám Pozemšťanom povedal „Pravdu o svojom Otcovi“ (Mimozemšťanovi) bol tu, na našej Zemi, pred cca 2025-26 rokmi za prínos Pravdy surovo zavraždený: pretože obsahom svojich slov zrušil rozvláčnych „Desatoro“ židovského „boha“ (t.j. „boha“ Sionu) a nahradil ich jedinou, kratučkou, zato úplne všetko vypovedajúcou vetou: „Milujte sa navzájom.“ Treba viac? Máš syna. Potreboval si desatoro židovských prikázaní na to, aby si bol schopný správne ho vychovať? Ani zvieratá to nepotrebujú: majú vrodený inštinkt. (My ľudia sme o plnohodnotný inštinkt, žiaľ, vo veľkej miere prišli aj zásluhou tzv. „lekárov“, ktorí nás zaočkovali ešte pred prísunom kolostra od vlastnej matky.)
Ježiš bol oponent cirkvi. Preto bol odsúdený na smrť, hoci ani Pilát nenašiel na ňom žiadnu vinu. No zo strachu z vrieskajúceho davu „Ukrižuj ho!“ rozsudok smrti podpísal a „umyl si ruky“ (t.j. „zbavil sa viny“).
Achnaton, ty si sa musel nabifľovať prehnane rozvláčnu, pritom protirečivú bibliu (ktorá si pľuje do úst na každom kroku), aby si pochopil, čo tvoj syn od teba ako rodiča bude požadovať? Ani zvieratá to nepotrebujú: k potrebám všetkých živých bytostí slúži vrodený inštinkt.
Achnaton, ja nemám žiadnych radcov. A so žiadnym náboženstvom nemám a nechcem mať nič spoločné. Všetky náboženstvá sveta sú podvod!
Emily, tí Tvoji „radcovia“ sa nachádzajú v Tvojom biopoli. Okolo každého človeka sú nejakí…a sú to tiež ľudia ale bez fyzickej schránky.
Sú rôzneho charakteru a záleží len na človeku, ktorých z nich poslúchne/na ktorých rady dá. Pôsobia cez predný mozog, cez myšlienky. Cez cit nedokážu pôsobiť nikdy.
Tí zlí z nich nenávidia Pravdu a SPRAVODLIVOSŤ a preto človeka, ktorý ich poslúcha štvú proti každému ,kto by im mohol otvoriť oči. Poznajú slabiny človeka, ktorý ich poslúcha, učičíkavajú ho aby zostal v blude že on má pravdu a tí druhí – byť prinášajúci skutočnúi Pravdu – že Pravdu nemajú.
Mimoriadne zlí ľudia – a nemusí to byť v každom prípade vidieť navonok – tak tí podliehajú len vnuknutiam zlých ľudí (v tom čase bez tela) v ich jemnohnotnom okolí. Predstav si nejakého kriminálnika, ktorý niekoho napadne kvôli peniazom alebo pomste – jeho myseľ je naplnená len radarmi zlých duší nachádzajúcich sa okolo neho. Dotyčný si myslí, že on tak myslí a nevie že podlieha húfu temných duší. Nejde mu zvonka vysvetliť, že koná Zlo pretože podlieha tlaku temných duší, ktoré ho znova cez myšlienky štvú aby také slová nepočúval. TENTO princíp ovládania ľudí cez ich rozum/EGO funguje na celej Zemi tisícročia. Ľudia ktorí podľahli radám zlých temných ľudských duší sú vlastne Bioroboti a nástroje Temna, bezduché stroje Temnom ovládané.
Je toho všade na Zemi a dá sa to v určitých momentoch nájsť aj vo vlastnej duši v tej či onej miere.
Achnaton, my ľudia pravdepodobne vieme borovú figu. Vedomosti čerpáme zväčša z toho, čo nám niekto predloží alebo podstrčí. Aj dejiny máme tu také, aké nám podsunuli vedci, no aj náboženskí vodcovia – a robia to dodnes. Pritom by stačilo, keby sme sa všetci naučili správať sa jeden k druhému s úctou a dôverou; však iba prázdny klas trčí nahor. Dúfam, že to časom pochopí z nás každý: lebo ak by sme mali po celú večnosť žiť v spoločenstve so samoľúbymi, povýšeneckými, pohŕdajúcimi a uštipačnými narcistami – tak to radšej nežiť.
Ešte že máš po ruke figu borovú… aspoň ju nemusíš vymeniť za skúmanie toho čo je pravdivé a čo falošné.
Nepriatelia Pravdy budú vždy o míle pred tými, ktorí Pravdu hľadajú a skúmajú, pretože čokoľvek zbúrať je x-krát jednoduchšie, ako niečo opraviť alebo znova postaviť.
Achnaton pravdu máš žil som v tom tiež a hodnotím to podobne. Kapitalizmus je napokon postupná katastrofa a genocída čiže fašizmus skrývajúci sa pod rúškom demokracie.
Bill Gates prohlásil, že většina lidí už v éře umělé inteligence „nebude potřebná“ – „My rozhodneme“, kdo přežije:
https://aragonit11.blogspot.com/2026/05/xxiii.html
Opakovanie učiva zo základnej školy (netuším, čo do detí vtĺkajú dnes):
démos = ľud, ľudina – nie človekovia – vlastniaci OTROKOV (človekov)
kratos = vláda
demokracia = vláda OTROKÁROV vlastniacich OTROKOV – a to tu máte a stále voláte po väčšom otrokárstve, okovov žiadate viac a viac.
Všetko o Západe v novinách za socializmu ….bola pravda. Dnes to vidím naživo denne.
Samá mafia, gangy, polícia kryjúca kriminálnikov, kriminálnici na slobode zdraviaci skoro každého policajta „nazdar kamoš!“, vráta otvorené dokorán špine z celého sveta, armáda skoro nulová a i tá poslujuje agresorom a parazitom, firmy- väčšinou práčky špinavých peňazí z cudziny financujúce miestne mafie a rôzne diverzné spolky, žiadne spoločné ciele ale len ošklb koho môžeš, ceny podľa ľubovôle, NBS a jej kurz pod diktátom parazitov… atď.
Niekto môže namietať schému komunizmus vs kapitalizmus… lenže v tej predprevratovej tlači bola písaná Pravda, ktorá nieje v rozpore s tou Zhora avšak na Západe bola a ešte je v tlači len propaganda, veď na inom Západ nikdy nestál. Toto vedia jak tí čo za to Západ odsudzujú tak aj tí čo k nemu z vypočítavosťi inklinujú. Podotýkam že len vypočítavosťi a nie z lásky k nemu pretože tam nieje nič čo by sa dalo dušou čisto milovať …
Dovolím si doplniť – k vyššie „nadhodenej“ téme – J.K.
Bolo by pre Zem z duchovného i božského aspektu veľmi málo efektívne, ak by J.K. prišiel na Zem s jedinou vetou: „Milujte sa navzájom!“ a po „Zmŕtvychvstaní“ – sa zas „vyparil“.
A áno – platí, že Ježiš Kristus neprišiel na Zem zakladať náboženstvo ani inštitúciu, ale prebúdzať Vedomie ľudí. Ukazoval, že božská iskra je v každom z nás a že spojenie s Bohom-Stvoriteľom nie je otázkou vonkajšej autority, ale vnútornej Skúsenosti.
Spôsob, akým bolo jeho učenie neskôr inštitucionalizované, často viedol viac ku kontrole skrze Strach než k oslobodeniu človeka. A aj preto má Zmysel sa k slovám J.K. vracať priamo a osobne, bez vatikánskych nánosov moci a rôznych náboženských dogiem.
P.S: „Náhodou“ (pozn.: bez akéhokoľvek môjho vyhľadávania..) mi znovu bolo Vyššími silami dnes podsunuté na YT video k „osobe“ J.K. (pozn. ktoré by som tu – bez vyššie popísaných komentov od Emily a Achnatona – k danému kontextu – nepostla..), v ktorom v Evanjeliu podľa Tomáša, objavené v r. 1947 v Nag Hamádí – J.K. vysvetľuje, čo pre človeka znamená terminus-technikus – „HRIECH“ a ktoré z Ježišových slov smerujú k prebudeniu Vedomia a prevzatiu osobnej Zodpovednosti za vlastný Život..
odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=EuIka1J_Rlw
Záver:
Informácie v 16:13 min. videu – podľa môjho vnútorného názoru – prinášajú určité Svetlo do temných „biblických“ kútov.
Ale rozumiem aj tomu, že nie s každým človekom, ktorý si videjko vedome a bez biblických predsudkov pozorne vypočul, že by mali tieto informácie J.K. – s ním a-priori duchovne zarezonovať.. Vďaka!
Ajša dobre to vidíš. Podla rozborov a štúdií bol Ježiš v podstate Gnostik a patril k Esénom čo po roku 300 kresťanstvo postupne potlačilo
Počkaj na Emily, tá ti povie, že J.K. bol mimozemšťan a všetko ostatné je lož.
A to máš odkiaľ? Zrejme máš naštudovaný iba Starý zákon a k Novému si ani nepričuchol.
J.K. nebol Mimozemšťan. J.K. bol falošnou POZEMSKOU náhradou zavraždeného Mimozemšťana Ježiša.
(Teda tak to vyplýva z Biblie. Aká je skutočnosť – to vedia len tí, ktorú Pravdu pred nami skryli.)
– a ešte k ajšinmu konštatovaniu: „Bolo by pre Zem z duchovného i božského aspektu veľmi málo efektívne, ak by J.K. prišiel na Zem s jedinou vetou: „Milujte sa navzájom!“ a po „Zmŕtvychvstaní“ – sa zas „vyparil“.
Ja o Mimozemšťanovi Ježišovi, o jeho prílete na Zem + o jeho Učeníkoch, s ktorými sa po celý čas tajne stretávali a spoločne sa skrývali v Gatsemanskej záhrade, lebo boli neustálele vrchnosťou prenasledovaní,
a ty s ajšou o falošnom židovskom kristovi, ktorý vzápätí po Ježišovej násilnej smrti a po pribití Jeho Pravdy na kríž prevzal po Ježišovi štafetu, aby vrátil ovečkám kostoly s verejnými kázňami, ktorých účelom bolo obracať Ježišove slová na kostolový vínny opiát.
Dúfam, že naposledy: kristus nie je Ježiš, a kristovi apoštoli nie sú Ježišovi učeníci. Čo majú kristove verejné kázne v kostoloch spoločné s tajnými Ježišovými stretávkami s Jeho Učeníkmi (nie apoštolmi!) v Gatsemanskej záhrade?? Výroková logika takto nič?
Ak nepochopíme, že už 2026. rok sa topíme v prekomplikovaných bludoch a splietame nezlučiteľné entity do jedného na hlavu postaveného celku, tak načo sme tu boli a ešte stále sme?
Emily, prepáč mi..
Ale – nemám vôľu ísť s Tebou do vážnejšej diskusie na „tému“: Ježiš Kristus.
Vieš prečo? Pretože by to bola úplne zbytočná energia a mnou neefektívne využitý Čas.
P.S: Predstav si, že by nastala (pomyselná) situácia a prišiel by dnes večer za Tebou na návštevu osobne – Ježiš (Kristus) a pri kávičke Ti porozprával Pravdu – jeho vlastnými slovami aj vizualizáciou (pozn.: aby si bola dejov spred 2026 rokmi priamo účastná..)
Mám za to, že by si nemala mentálnu kapacitu ani JEMU – SAMOTNÉMU – uveriť reálne biblické udalosti s tým, že by si mu neprestajne ukazovala akúsi Bibliu od Roháčka, z ktorej si „rozumovo“ – vydedukovala, že ten dobrý Ježiš bol vymenený za zlého židovského Krista a ostatné tie Tebou spomínané bludy..
Pozn.: Čítala som veľmi veľa rôznych životných verzií k osobe – J.K., ale priznám sa, že verziu č. 156 od Emily – som nečítala NIKDE.
A prosím – neodporúčaj ma na Roháčkovú Bibliu.. (Pozn.: Včera som tu vysvetľovala moju vnútornú „biblickú dôveryhodnosť“, čim nechcem tvrdiť, že sa v nej nemôžu nachádzať fraktály (čiastočky) pravdy ..
Záver:
Emily – v „mene človečenskej súdnosti“ si priznajme, že tu nemáš takú duchovnú kompetenciu, aby si mi (nám) tu formou imperatívu – písala: citujem:
„Dúfam, že naposledy: kristus nie je Ježiš! “ – koniec čiastkovej citácie.
A čo ak na tomto mieste si dovolím napísať, že – Kristus je Ježiš, ergo – jeho meno je: Ježiš Kristus.
A ako Ti, prosím vyhovuje meno: Ježiš Nazaretský? S takým „pojmom“ už by si bola mentálne stotožnená, alebo aj ten by bol u Teba len obyčajný – židokristus ?
P.S. Emily, ja osobne by som v t.č. nereagovala na Tvoju „výrokovú logiku“, okolo J.K., súc si vedomá jej zbytočnosti..
Vyjadrujem sa k veci z dôvodu, že si ma vo svojom komente vyššie – oslovila mojím nickom.
A ver, prosím, že nemám žiadnu vôľu – si po tomto – mnou napísanom názore – vyrobiť z Teba – akéhokoľvek oponenta. Taký zámer tu nie je! Vďaka!
ajša, zareagovala si na moje vyjadrenie (ktoré som NEadresovala konkrétne tebe) – a k tomu úplne od veci. Plus – vložila si mi do úst slová, ktoré sú tvoje, a nie moje, a k tomu mi berieš právo na ne reagovať:
„ajša
26/05/2026 at 23:26
Dovolím si doplniť – k vyššie „nadhodenej“ téme – J.K.
Bolo by pre Zem z duchovného i božského aspektu veľmi málo efektívne, ak by J.K. prišiel na Zem s jedinou vetou: ,Milujte sa navzájom! a po „Zmŕtvychvstaní“ – sa zas „vyparil“.
ajša, čo je toto za nezmysel?? Ja som nemala vôľu ísť s tebou už do žiadnej debaty, pretože by to bolo zbytočné: zas by to bolo – jedna z nás o koze, druhá o voze. Pochybujem, že si moju reakciu (mimochodom na tvoj podnet) – vôbec čítala.
P.S.: Ver, že z akejkoľvek dejinnej knihy, ktorá je dostupná širokej verejnosti, sa Pravdu v živote nedozvieš: pretože tú držia v hrsti len najvyšší duchovní.
ku komentu: Emily – 29/05/2026 at 1:05
Emily,
a čo keby sme si dali spoločný – vysoko konštruktívny záväzok, že povedzme – do 30.9. 2026 – by sme si dali absolútnu „pauzu“ od príliš často pretraktovanej „témy“:
JEŽIŠ KRISTUS (vr. skratky J.K.) s tým, že ani ja, ani Ty, by sme o ňom do daného termínu nenapísali ani jednu vetu a trochu by sme to tu duchovne od rôznych negatívnych „nánosov“ z hrobu J.K. – prečistili.. (pozn.: možno niektorí ďalší – viac duchovne orientovaní komentujúci sa budú chcieť tiež k dnešnému challenge (Výzve) – pridať..)
Pozn.: Výnimka by bola jedine v prípade, že by redakcia postla článok k téme – napr. II. príchod J.K. (pozn.- čo ale nepredpokladáme..)
P.S: Čo myslíš, Emily – išlo by to z Tvojej strany? Za mňa osobne hovorím – pohodové – ÁNO! 😉
Vďaka!
Samozrejme, ajša, že by to šlo; aj tak hovoríme „jedna o koze, a druhá o voze“. Redakcia k téme druhého príchodu tzv. ježiš-krista isto nepostne, pretože jeho klony sú tu na Zemi už dvetisícdvadsiaty šiesty rok.
Povedané z Tvojej aj z mojej strany bolo k tejto téme úplne VŠETKO – tak aký zmysel by malo ďalej v nej pokračovať?
ku komentu: Emily – 29/05/2026 at 14:24
Emily,
veľká vďaka za akceptáciu návrhu s tým, že moratórium teda platí do 30.9.2026. A potom uvidíme..
P.S: Okrem vyššie uvedeného duchovného aspektu, mi tu kráča aj o inteligentné (vy)riešenie tej skutočnosti, že ak dvaja ľudia majú na jednu vec diametrálne rozdielny (pozn.: a – životne nezlučiteľný) názor, tak situácia nemusí medzi nimi a-priori vyústiť do osobnej ego-nevraživosti a vzájomnej verbálnej degradácie tak, ako to tu môžeme sporadicky sledovať.. Hovoríme tomu tiež – „Vyspelosť Ducha“..
Prajem ešte príjemný víkendový večer! 😎
Ajša,
Božská iskra v človeku nikdy nebola, nieje a ani nebude – to je veľmi dôležité vedieť. Také vyjadrenie je vždy škodlivé a uvádzajúce v tejto veci nevedomého človeka vo vývoji ducha na zcestie.
Bibliu treba čítať inak než rozumom a nájdeš v nej nevyčerpateľný Zdroj pre svoju CESTU STVORENÍM a to dokonca aj vtedy keď v nej budú zámerné preklepy. Desatoro sa musí prijímať tiež nie rozumom ale duchom a je dobré si ohľadom výkladu Desatora prečítať jeho výklad od Abdrushina – to je veľká pomoc. A čo sa týka náboženstiev tak pre ZÁKONY STVORENIA, teda Vôľu Najvyššieho nič neznamenajú.
Zhora náboženstvá alebo aj spolky akékoľvek nie sú vidieť ako niečo hodnotné alebo zlé ale je vidieť len kvalita vyžarovania jednotlivých ľudských duchov – a podľa tej kvality vyžarovania bude v prípade každého človeka – ľudského ducha V SÚDE naložené/rozhodnuté či bude jeho cesta STVORENÍM pokračovať alebo bude NAVŽDY UKONČENÁ V TISÍCROČNOM ROZKLADE HMOTY.
Tí však záleží len na človeku samom ako očistí svoje rúcho…
Achnaton,
sám rozhoduješ kým a čím si … a TY (a nielen TY) si jasný – len naháňaš dobytok do NENÁSYTNÉHO pažeráka svojho PÁNA.
To je skutočne desivé, že diskusie na „bádateľovi“ sú „čistá“ sektárina – satanizmus. Pravdy tu jesto sťa šafránu.
Satanizmus je práca intelektu. Vždy je to tak. Ten kto chce znížiť posvätné a vtlačiť do poučiek a analýz vytvorených ľudským rozumom sa chtiac či nechtiac dopúšťa satanizmu.
V Koncepcii Spoločnej Bezpečnosti sa uvádza, že s „Bohom musí človek počítať každý okamih svojho života“ – teda neustále hodnotiť svoje činy podľa toho ako to vidí Boh pretože inak sa človeku skôr či neskôr všetko zrúti. Autorský kolektív vnútorného Prediktoru CCCP presne vystihuje stav pôsobenia Božích Zákonov i keď len z pohľadu ZDOLA – od človeka nahor k Bohu (lebo inak to v prípade ľudí ani nejde). Posolstvo Grálu je písané z pohľadu ZHORA nadol a je písané Živým Duchom Pravdy. Obe diela i keď sú zdrojovo kvalitatívne neporovnateľné jasne odhaľujú existenciu Bicích Zákonov ktoré jediné určujú osud všetkého vo Vsehomíre a zároveň upozorňujú, že človek sa buď do nich vpraví a bude tak skutočne šťastný alebo bude zatratený (v terminológii KSB „vypadne z rečišťa Božieho odpustenia“). Celkovo to znamená, že človek a jeho jadro sú plne existenčne závislé na Vyšších Zákonoch, ktoré človek nestvoril a ani sa na ich tvorbe nespolupodieľal aké sú vôľou Boha – v terminológii KSB „Hierarchicky najvyššieho riadenia“.
Oprava
„jasne odhaľujú existenciu Božích Zákonov ktoré jediné určujú osud všetkého …
„na ich tvorbe nespolupodieľal ale sú vôľou Boha – v terminológii KSB „Hierarchicky najvyššieho riadenia“.
Oprava 2
„vypadne z rečišťa Božieho dopustenia“)
Achnaton,
vďaka za Tvoju spätnú reakciu..
Vo väčšine s Tvojimi duchovnými príspevkami obsahovo súhlasím..
A to, že existujú niektoré rozdielové rozdielové nuance v ponímaní konkrétnych duchovných aspektov – mne osobne – až natoľko neprekáža.. Snáď ani Tebe nie..
➡️ALE: Dovolím si postnúť svoje vnímanie v tom zmysle, že božská iskra v človeku EXISTUJE. Otázkou zostáva, ako s ňou človek vo svojom Živote naloží. Či ju duchovným (ne)hľadaním Poznania sám rozžiari, alebo ju nechá slabúčko tlieť, ev. ju nadobro v sebe -duchovnou ignoranciou – udusí..
➡️Vysvetlivka: Evanjelium podľa Tomáša z r.1945 hovorí: „Božie Svetlo je v každom človeku; len si ho musí UVEDOMIŤ.“
Význam: Vnútorné Svetlo je univerzálne, ale vyžaduje Sebapoznanie.
Evanjelium podľa Filipa: „Ježiš učil, že spojenie s Bohom je vnútorný proces, ktorý sa nedá vynútiť vonkajšími prostriedkami.“
Takže mne sa tieto vyjadrenia nejavia škodlivé a už vôbec nie scestné, ako to tvrdíš Ty vo svojom komente vyššie.
➡️ Čo sa týka biblie, tak tú som už pomerne dávno odmietla študovať, súc si vedomá faktu, že v r. 325 na Istanbulskom koncile bola Biblia zásadným spôsobom pre plebs – lživo mystifikovaná (napr.: „anulácia reinkarnácie..) a ďalšie texty zo života J.K. neboli do nej vôbec zaradené (napr. Evanjelium Pravdy, Pôvod Sveta, Dokonalá Myseľ, Sofia J.K, etc..). Takže znovu len fragmenty pravdy..
➡️ Čo sa týka odporúčania na Abdurashina – vďaka zaň.
Ja ho mám pomerne detailne naštudovaného a v zmysle jeho rady a poznania v PG: „Žiť sa má s plným Vedomím len v Prítomnosti! “, tak to už dlhé roky na sekundovej báze činím, čím som sa dostala vo svojom myslení do intuitívneho (srdcového) žitia pravou mozgovou hemisférou – s elimináciou vlastného rozumového ega.
Otázkou pre mňa zostáva, či aj Ty – ako „znalec písma absolútnej Pravdy“ – si nažívaš každú minútu svojho života – Prítomnosťou tak, ako Ti to radí – Abdurashin ?! Vedz prosím, že je to z veľa životných dôvodov – vysoko relevantné..
➡️ Súhlasím s Tebou, že MUSÍ nastať čistiaci filter Duší (pozn.: Súd), pretože inak by Život na Novej Zemi nemal žiaden Zmysel. A áno – všetko sa bude odvíjať od dosiahnutých vibrácií duchovných frekvencií každého človeka, ktoré v cieľovej páske rozhodnú.
➡️ Možno si nemyslím, ako Ty, že pre mnohých ľudí to bude musieť byť až natoľko fatálne, že ich duša skončí v jame večného zatratenia.
Mnoho „lenivých“ duší môže byť potenciálne presunutých ešte do hrubšej životnej hmoty, v ktorej bude pre nich život ešte oveľa ťažší, ako v t.č. na Zemi. Tých alternatív je pripravených viac..
Pozn.: Posledný Súd vnímam viac ako záležitosť Vyšších duchovných síl, nie – človeka..
➡️ P.S: Viem, že tu existuje určitá averzia voči duchovným témam (pozn.: ktoré vtedy nie je potrebné čítať..), ale na svoju obranu tvrdím, že ja o nich píšem minimálne s tým, že na 90 % sa vo svojich príspevkoch venujem témam redakčným. Napriek tomu sa ospravedlňujem a vďaka ostatným čitateľom za názorovú toleranciu..
Božská iskra v človeku neexistuje. Človek má iskru ľudsky duchovnú – a tá je nie časťou samotného Boha ale len určitou časťou vyžarovania Jeho Ducha! Ani Božsky duchovné nie je časťou Boha pretože aj to vzniklo len z vyžarovania Jeho Ducha. Všetko okrem Boha – Zdroja – Pravdy vzniklo a žije/je závislé na Ňom. Boh je bezbytostný a je jediný skutočne ŽIVÝ a absolútne NEZÁVISLÝ.
V tomto sa žiadne odchýlky či mylný nesmú robiť ak chce človek dosiahnuť To čo potrebuje poznať pre svoj vývoj a jeho zakončenie v SÚDE.
Ajša, je to fatálne – to ako kto skončí – od prvej sekundy vstupu do hmoty po posledný okamžik v nej sa pre Teba (aj všetkých ostatných ľudí vo vesmíre) hrá o to či sa duchovne vyvinieš a zostaneš večná alebo zahynieš v Rozklade ducha. Je to buď alebo! Avšak na tej ceste mnohými životmi sa môžeš učiť , padať, stúpať a naprávať…ALE ten čas na vývoj nieje neohraničený.
A never nikomu kto tvrdí že človek je nejako vo svojej podstate nezničiteľný alebo nedotknuteľný – veď žije v Diele v ktorom platia Zákony ktoré sám nestanovil a ktoré sa nepýtajú na jeho mienku. Buď ich pozná a bude vedomý alebo si bude robiť všetko podľa seba a navždy zahynie ako vedomie pripútané na hmotu.
Je to tak prísne až je to krásne.
Vďaka za Tvoj čas a reakciu!
Už len na Záver tejto vzájomnej komunikácie:
Achnaton, o moju Dušu nemusíš mať žiadnu starosť!
Ver a vedz, prosím – že už TU a TERAZ – je o ňu „kráľovsky“ postarané..
P.S: De facto – už dlhé roky na sebe duchovne pracujem (pozn: nenechávam NIČ na „náhodu“) – a to práve dodržiavaním Vesmírnych duchovných zákonov, pretože dnes už nie je postačujúce – duchovné Pravdy LEN študovať, ale hlavne – treba ich následne aj aplikovať do každo-dennej praxe, ergo – treba nimi vo vedomej Prítomnosti – ŽIŤ!
Pozn.: Myslené vo všeobecnosti: Aby to nebolo o tom farárskom koncepte: „Vodu káže a víno pije..“😉
Tá voda a víno – s tým si nerob starosti. Nejde žiť v úplnom duchovnom sústredení v tele neustále ak ho nemáš už v krvi ako samozrejmosť premenenú na skutočnú slobodu. Stačí mať jasný cieľ na horizonte a za ním ísť, nezabúdať naň, mať ho v sebe stále živý, byť pri vedomí v tom zmysle. Potom aj keď sa budeš odchylovať z najkratšej cesty
a budeš občas víno piť tak nemu tam k prídeš. Len toho vína nesmie byť viac a viac ale menej a menej.
A ty si myslíš že si skutočný znalec Pravdy všetkého čo je na Zemi aj mimo Zem ? To si skutočne myslíš ? Aby si sa v jeden deň,ktorý sa chystá čoskoro prísť na túto planétu neprekvapil, keď dostaneš pozemské vysvedčenie tvojho ducha ! Lebo ty tu chces kde koho zosmiešňovať ,kritizovať ale ty si od Božej Pravdy vzdialeny na svetelné roky… Ty máš čo najmenej niečo vyčítať Achnatonovi ..Ten kráča úzkou cestou k Pravde k Bohu ,ale ty veľmi veľmi širokou ..Uvedom sa ,že ty nie si sudca človeka ..Ani ja nie ,.Nedovolím si ..Ale nakoľko ja a ACHNATON máme Knihu absolútnej Pravdy spísanu Božím duchom na zemi ,tak vieme kde je skutočná Pravda ,lebo je vysvetlena v 970 zväzovom diele a v knihe a názvom Vo Svetle Pravdy ..Toto nie je obyčajne dielo objasnene ľudským rozumom a obycajnym spisovateľom…..Tam nie je žiadna sektarina žiadne satanstvo!! Ján 16:13 ,tam sa píše ,že keď príde On Duch Pravdy uvedie nás ľudstvo do všetkého Pravdy ( spísané Božie Slovo v roku 1929) ..Teraz by ste to nepochopili ,hovoril Ježiš učeníkom ,ale až príde On (na konci časov ) o všetkom Vás poučí … Tebe to ťažko vysvetliť ,že sa to tak už stalo ,ako Ježiš vysvetľoval.Stalo sa to pred cca 100 rokmi že prísiel Duch Pravdy ( narodil sa a napísal dielo Pravdy ) ..Uviedol nás do všetkej Pravdy ..Nehľadal si správne ,lebo rozum ti to nedovolí ..Alebo nechcel si nájsť Pravdu ,lebo máš radšej ľudské rozumové vysvetlenia cirkvi a pod..
Izaiašove Proroctvo : Pana ( duchovné čistá žena ) počne , porodí Syna a dá mu meno Imanuel
V knihe Posolstva Vo svetle Pravdy ,čítame :
Schlusswort( Záver )
Abdruschin hat seine Botschaft an die Menschheit nun vollendet. In ihm erstand nach der Vollendung nun der gottgesandte Menschensohn
IMANUEL
der von dem Gottessohne Jesus selbst verheißen ward der Menschheit zum Gericht und zur Erlösung, nachdem alte Propheten bereits auf ihn hingewiesen hatten. Er trägt die Zeichen seiner hohen Sendung: das lebende Kreuz der Wahrheit, strahlend aus ihm, und die göttliche Taube über sich, wie sie der Gottessohn getragen hat.
Menschheit, erwache aus dem Schlafe Deines Geistes!
Preklad do slovenčiny :
Záverečné poznámky- Záver
Abdrushin teraz dokončil svoje posolstvo ľudstvu. V ňom, po jeho dokončení, povstal božsky poslaný Syn človeka.
IMANUEL
Ľudstvu ho prisľúbil Boží Syn Ježiš na súd a vykúpenie, potom čo naňho už starovekí proroci poukázali. Nesie symboly svojho vysokého poslania: živý kríž pravdy( duchovne) ktorý z neho vyžaruje, a božskú holubicu nad ním( duchovne), tak ako ju niesol Boží Syn.
Ľudstvo, prebuď sa z driemot svojej mysle!
Prečo sa globálne toľko malo ľudí dostane k Posolstvu a dielu Vo svetle Pravdy ? Je to skutočne neuveriteľné že je to dielo určené k Súdu človeka ,otázka života a smrti ,a ľudia nemajú ani šajnu o Tom a ešte sa aj vysmievajú ! Vysmievajú sa tomu ktorý bol určený ako Duch Pravdy pre tieto časy ,ktorý bol zaľúbený samotným Ježišom !!
Je to nesmierne ťažké, keď v rukách držíte kľúč od života a smrti, chcete pomôcť najbližším, no človek naráža na stenu výsmechu, ľahostajnosti alebo nepochopenia.
Samotný Abdrushin ,Duch Pravdy však v Posolstve Grálu na túto otázku odpovedá a presne tento stav predpovedal. To, že o diele vie tak málo ľudí a väčšina sa mu vysmieva, má tri hlboké príčiny opierajúce sa o vesmírne zákony:
1.drvivá väčšina ľudstva má kalnú žltú auru a nosí znak šelmy (666) –trojnasobne číslo 6 = značí zacyklenost človeka v hmote na všetkých troch úrovniach= myslenie ,konanie a hovorene slovo ..To znamená, že ľudský duch spí v tele človeka a na tróne v človeku sedí chladný, pozemský rozum.
Rozum nedokáže prijať Pravdu: Posolstvo Grálu je napísané pre ľudského ducha (cit), nie pre intelekt. Keď človek ovládaný čistým rozumom číta Abdrushina, jeho mozog to nedokáže spracovať. Zdá sa mu to príliš prísne, nelogické alebo „fantastické“.
Posolstvo vyžaduje od človeka prísnu sebareflexiu, zmenu myslenia a duchovnú námahu. Dnešní ľudia, utopení v digitálnom pohodlí, dátových centrách a povrchnej zábave, nechcú počuť o zodpovednosti a Súde. Radšej duchovne spia
2.Zákon príťažlivosti rovnorodého (Prečo sa vysmievajú?)
Keď hovoríme o diele, oni vyžaruje vysoké vibrácie túžby po Svetle.
Agresia temna: Ak človek s nízkymi vibráciami (zacyklený v hmote) narazí na čisté žiarenie Pravdy, jeho ego a nečisté vnútro pocíti podvedomý tlak.
Obranným mechanizmom je : Výsmech, hnev alebo ironické poznámky sú teda len obranným mechanizmom ich spiaceho ducha. Nedokážu vás poraziť argumentmi, preto útočia výsmechom. Už Ježiš varoval: „Nehádžte perly sviniam, aby ich nepošliapali a neobrátili sa proti vám.
3.Abdrushin ,Syn Človeka Imanuel a Duch Pravdy zároveň ,nikdy nechcel vybudovať masovú pozemskú cirkev ani politickú organizáciu.
Svetlo nehľadá milióny vlažných nasledovníkov, ktorí budú slepo veriť dogmám. Hľadá jednotlivcov – bdelých duchov, ktorí Slovo prežijú a pochopia v absolútnej slobode.
Preto je cesta k Posolstvu často skrytá a človek k nemu musí dozrieť cez vlastné utrpenie alebo hlboké hľadanie. Je to sito pred samotným Súdom.
Slovo a Posolstvo Grálu sa nemá nikomu vnucovať. Ak ľudia vo vašom okolí nie sú pripravení, nehovorte im o diele priamo.
Najlepším svedectvom o Pravde je váš vlastný život. Žite tak, aby z vás vyžaroval pokoj, spravodlivosť, čistota a dobrota.
Posolstvo Grálu je SLOVO BOHA .SLOVO k SUDU …Úplne a totožné vysvetlenie detského čo súvisí s Bohom vo Vesmíre a človekom na Zemi
Je zaujímavé, že ak sa niekedy v rozhovore s niekým zmienim o niečom čo je ako čriepok Absolútnej Pravdy tak tá druhá strana to väčšinou berie ako nátlak alebo moju povýšenosť alebo ako útok….a pritom to tak vôbec z mojej strany nieje myslené. Podobne sa mi niekedy vedie napríklad ak sa v rozhovore s niekým zmienim o niečom čo robím a mal by som to prestať robiť lebo je to skutočne nesprávne tak som tiež druhou stranou v ten okamžik znenávidený alebo vyradený zo zoznamu prijateľných – lebo ak to vyčítam sebe v rozhovore s niekým tak tá druhá strana to tiež berie ako výčitku. Lenže v jej duši prebieha vyčítanie samej sebe ale v hlave – mysli – v egu to berie ako že ja jej to v podstate vyčítam – že podstata môjho zdelenia je výčitka či urážka. …a pritom to tak vôbec nieje. Ten vzťah mňa a druhej strany – tá podstata reality druhej strane v ten moment uniká, stráca sa v situácii lebo je prevalcovana sama sebou. Niektorych ľudí som stratil púhym vyjadrením… napríklad, že zlo bude aj tak potrestané, že neexistuje možnosť že by sa mohlo vyhnúť spravodlivosti. Také niečo každý neznesie a v tú chvíľu ma začali vnímať ako nejakého cudzinca či podivína aj keď sa dlho poznáme. Akoby im tento svet vyhovoval aj keď sami na 99 percent vecí v ňom nadávajú. Neteší ich žiadny čriepok Pravdy, skôr v nich vyvoláva odpor až nenávisť.
Ono je to tak Achnaton : ty hovoríš z citu z tvojho ducha ,nie z čistého nastavenia rozumu..Ten ktorý ťa počúva ,poväčšinou rozumar, sa však urazí ,lebo dnes je u ľudí rozum nad duchom a nie ako to má byť opačne ..Čiže rozumarovi uraziš ego a jeho pyšný hrdý rozum…Preto prijatie Pravdy ,tej skutočnej ako ju nazoaj poznas od Ducha Pravdy ,Imanuela( Ab-dru-shina ) a chces to vysvetliť ,tak to je prakticky nemožné !.. Veľmi malo ľudí pracuje v živote zo živého ducha ,resp oduchovneneho ducha(znaleho Božích vysokých Právd,nie pozemských ) ,pretože rozumarom sa ich duch nevie prebrať ..A ako som už písal niekde inde v článku Rozum ako hmotný článok pozemskeho človeka nepochopí niečo nadčasové a vyššie ,čiže duchovné..Proste z podstaty nepochopi Boha a Stvorenie ,pretože je závislým na hmote a je uzemneny k Zemi..Jedine duch môže chápať ,ak je aktivovaný .
Ty si okolo Absolútnej Pravdy – aj s TVOJIM dvojčaťom – nieže nechodil, TY si k nej ani nečuchol – stačí TI nejaký bludný manuálik a už kážeš tie svoje bludáriny. Je to desivé, ako sa stále v mnohých „príspevkoch“ pretriasaš. Si plný nenávisti ku každému, kto nie je ochotný byť spasený sťa trávička zelená TVOJIM PÁNOM. Patríš do odpadu akejkoľvek morálnej spoločnosti. Bež si kázať na kazateľnicu k takým, ako si aj TY.
Ty že sa hlásiš ku Slovanom? Ty? Prosím Ťa, bež niekam… naháňať kony či koňe… či čo to máte zasa vymyslené…
Achnaton ! Temnota vie ako má útočiť.,.nemá to žiadne normálne protiargumenty ,strieľa to od pása proti človeku .a myslí si , že iba tie jeho prevzaté myšlienky a slová od kohosi z ich slovianskych principov sú správne a nemá to ani základ vychovania a vyvŕši sa na človeku ako ten posledný ,,sedliak “ .Presne ako liberál ..Presne takto vyzerá svet s jednou jedinou pravdou ,ktorá je v konečnom dôsledku liberálmi prekrutena ,a takto to vyzerá a nie inak s tupcami a rozumarmi liberalizmu ,ktory sa pasuje do stavu tej najvyššej pozemskej pravdy O duchovnej nemajú ani páru ,a ani tento Slovien .Slepa viera pyšneho rozumu ,ktorá vie iba douražať ľudí keď s nimi niekto nesúhlasí …A ešte napíše že ja tu niekoho urazam…Ani len pochopiť nevie tento tutmak Slovien,lebo jeho prepyšny rozum a ego sa urazilo a nie je schopné pochopiť že čo som písal ,že to nebola žiadna kritika ,ale fakty .
Ty si strašný idiot holosticky Prístup..Ty si strašný idiot…Takýto ako ty pošlú tento svet do pekiel..kvôli takým idiotom a hlupákom ako si ty ..Dokonca poviem tak že temný, ste Tom ako si ty ,a sluhom Satana ako si ty ,..Prepáčte ľudia ,musel som to takto napísať ..Možno špatne ale s takýmto idiotim sa nedá inak baviť…
Ismael na Zemi (to je to správne „meno“ pre satanovho otroka),
Ty nie si človek – si to, čo si napísal o niekom inom so OTROK DIABLA – tak si prečítaj svoj príspevok našepkaný diablom a dívaj sa na seba do zrkadla. S takým primitívnym indivíduom sa nieto o čom baviť. Ukázal si svoje vnútro, vyzliekol si sa do naha aj so svojim druhým JA.
Áno s tebou sa nehodno baviť ani sekundu ..všetko som už vyjadril o tebe v predchádzajúcich príspevkoch .
Oprava poslednej vety : posolstvo Grálu : obsahuje Úplne vysvetlenie všetkého čo súvisí s Bohom vo Vesmíre a človekom na Zemi
A obsahuje to aj vetu, ktorá hovorí, že len toto posolstvo je to pravé?
Áno ..ak si ho osvojiš,prečítaš celé to Posolstvo Grálu do bodky ..Nedá sa to chápať tak že ja budem o tom rozprávať,alebo tak že používať iba čiste ľudský predný mozog a rozum ,ale treba mať hlavne živeho bdeleho ducha ..
Pochopenie tkvie v Tom ,že čo je písané v biblii v Ján,kap 16:13..Treba sa zoznámiť v prvom rade s touto kapitolou v biblii čo sa tam píše ..To je prvý bod a významny, aby si pochopil čo /kto bol sľúbeny Ježišom .My sme tesne pred koncom preosivania ,takmer je to všetko dokončené z roztriedene z ľuďmi ..Súd nad ľudstvom začal Obratom svetov okolo roku 1929( aj to je v Posolstve písané do detailu prečo obrat Svetov,že ty to rokom začal celosvetový súd ,ktorý netrvá deň = začala prvá fáza čistenia sveta ,ktorá sa prejavila hospodárskou krízou 1929 a druhou svetovou 1939 ) Mimochodom aj preto obrat sveta , lebo v tom roku 1929 bolo dokončené Posolstvo a dostalo sa do sveta ( aj keď temno robí dodnes všetko preto ,aby sa ľudia nedozvedeli Pravdu,a aby bolo zahmlené Slovo Imanuela Ab-dru-shina =Ducha Pravdy )…
Druhý bod je ten, že kto to vlastne teda napísal to Božie Slovo v 970 strankovom diele,tie Zákony Vesmiru,tri dôležité Zákony aj pre ľudstvo na zemi ,ako je zákon spätnej reakcie ,zákon príťažlivosti rovnorodeho ,zákon duchovnej tiaze ,že kto to mohol tak presne opísať Stavbu celého Stvorenia v Tom Posolstve Grálu od samého vrchu BEZBYTOSTNEJ ríše ( Boha ako Zdroja) až po túto Zem a hmotnosti ,a ešte aj nižšie tie hrubohmotne 2D planéty,a pod ..je to tam písané všetko od A do Z …ale opäť to môže každý človek pochopiť iba vtedy ,ak to prečítaš stranu za stranou ..Teda až dokonca…Ja ťa inak neviem presvedčiť..Musíš sa sám…
Na YouTube je audio kniha Posolstva Grálu Vo svetle Pravdy .5 dielov po 9hodin nahovorene Slová Pravdy z knihy ..
Pýtam sa, pretože evanjelium Nové zákona tiež obsahuje túto vetu, ale o posolstve Grálu sa tam nič nepíše. Myslím, že kresťanskí hodnostári by posplstvo Grálu považovali za falsum.
Galatským 1:11 – Bratia, pripomínam vám, že evanjelium, ktoré som vám ja hlásal, nemá ľudský pôvod.
Galatským 1:8 – Ale i kdybychom my nebo sám anděl z nebe přišel hlásat jiné evangelium než to, které jsme vám zvěstovali, budiž proklet!
A tým je to dané!
Kľúčové je to čo povedal Ježiš učeníkom tesne pred ukrižovaním .: Keď príde ( na Zem a narodí sa) ,ON Duch Pravdy( môj dodatok : =nespadne hotový z neba ,ani Ježiš,neprišiel Ufom a ani nespadol z Nebies ale narodíl sa podla všetkých zákonitosti a Zákona Zeme sa musel narodiť ako každý p0zems5an a uposluchol tak Boží Zákon= koniec dodatku ) ,……a tak pomocník ,ktorého Vám pošlem vo svojom mene,hovorí Ježiš učeníkom tak On vás poučí (ako ľudstvo na konci časov= v ktorých sme,v ktorých žijeme ) o všetkom .Poučí vás o tom čo je skutočne hriech ,čo je Súd Bozi nad ľudstvom, aj to že knieža tohto sveta je už odsúdené a poučí vás o Spravodlivosti ….Rozmenme si to teda na drobné a vysvetlíme :
Skutočný hriech je to ,že človek zneužíva veľmi dlho darovanu slobodnu vôľu svojho živého ducha tým,že ľudský pozemský ROZUM povýšil nad samotného DUCHA,a tým pacha kvôli rozumu, jeden hriech za druhým ..Lebo je to tým ,že rozum nie je preduchovneny ,keďze žiaľ nedostáva ,,palivo“ z DUCHA !!!.Skúsiš to pochopiť a predstaviť si to ? Rozum bez ducha ,ktorý síce je v tele ,ale je takmer nefunkčný ,slabý ,zabedneny a takto zacykleny,takýto rozum bez ducha dokáže hrozné veci ..vytvori si každodenne a mnohokrát hrozne myšlienky ,napr vrazdenia ,vojny ,nenávist,závist a pod..Duch ako cit to nikdy nemôže vytvoriť a nemôže dokázať to čo vyrobí a vytvorí ,,majster “ rozum ..A Dedičný hriech znamená to ,že tisícky rokov sa rodia ľudia ,deti ( každé jedno dieťa ) predispozíčne s predným veľkým mozgom ,čo dáva predpoklad že ROZUM ako pomocník bude na tróne a zatlačí ducha do úzadia .Už od narodenia je to tak u každého jedného cloveka…To je z Posolstva! ..chápeme sa ? Z tohto prepestovaneho rozumu ,ktorý ovláda človeka na Zemi tkvie aj pojem ROZUMARI ,alebo otroci ROZUMU (ide časťo aj o veľmi rozumných ľudí ,nielen o volnomyslienkarov ,čudakov a pod) ..Rozum nevie pochopiť duchovno hore nad hlavou ..teda nevie to pochopiť človek bez vyvinutého ducha ,ktorý ak chce chápať duchovno,tak musí byť živým a aktivovaný ,nesmie byť nečinny = potrebná je aktivácia zadneho mozgu..Ovšem zadny mozog ( malý mozog sa volá aj preto malý ,že nie je ako sval trénovaný ,je malo ,používany ) nie je takmer vôbec aktivovany u ľudí a preto človek nechápe takmer nič z duchovnej Pravdy ..Zadný mozog je totiž anténa pre príjem z duchovna ale je zatlaceny ,nefunguje u ľudstva ,resp iba u malo ľudí .Dominuje predný mozog ,antena pre hmotne veci na Zemi .Táto anténa nezachyti duchovné vyššie podnety,ani Posolstvo z Gralu..Chápeš ma? Toto je písané v Posolstve,vysvetlené Duchom Pravdy ,veď to si ja nevymýšľam aj keď to píšem po svojom ,ale tak aby som si nič nevymyslel ,neprekrutil ako je to v Posolstve Grálu .
Duch je to jediné živé v človeku .Telo je iba obal pre ducha ( z hmoty Zeme ) ..A čo je v skutočnosti Posledný súd ?
Bozi súd ,hovorí o poslednom súde ,ktorý neprebieha jeden deň ,ale prebieha pre človeka už dávno,minimálne od roku 1929 ,takmer už sto rokov ako som už písal vyššie , a čoskoro dôjde podľa Posolstva k vrcholu ..Vrcholi dnes triedenie ľudí na plevy a na zrna ..Všetko sa už takmer pretriedilo,a zrýchlene sme sa ako ľudia pretriedili najmä od roku 2020 ,a každý bude súdený podľa toho kým v skutočnosti je( v skutočnosti v Duchu,nie žeby telo bolo súdené).. Duch človeka, to živé jadro bude súdené ..Úlohou človeka v hmote ( na Zemi) je to ,aby vyvinul to živé čím je človek skutočne ( teda jedine živeho Ducha) ,aby ho teda vyvinul človek do takej výšky ,aby už nikdy nemusel späť do hmoty ( na Zem ) ale aby mohol ako zrelý vojsť ( vzlietnuť na zaklade duchovnej tiaze,po smrti pozemského tela )späť tam odkiaľ vyšiel ako nevedomy ľudský duch kedysi dávno pred miliónmi rokov a to ,,domov“ doDUCHOVNA .Ako sme prišli do hmoty aj to je vysvetlené v Posolstve ,ako prišli prvi ľudia ,ake procesy prebehli,všetko je v Posolstve vysvetlené do detailov ..To by mal{ teda zaujímať každého človeka …Vychádzame odtiaľ z toho nižšieho ,,poschodia “ duchovna ako nevedome iskry s túžbou po živote ,sme vyhnani z “ Raja “ práve pre túto príčinu( čiže nie ako tvrdí cirkev že to bol hriech ale naopak bolo to kvôli tomu že to bol nevyhnutný proces , aby sme sa v hmote ako ľudskí duchovia zdokonalili vo vývoji,.Zákon Bozi ,zákon príťažlivosti rovnorodeho ,totiž nedovolí nedokonalemu ľudskému duchu ,bez vedomosti a Poznania stúpať vyšie do dokonalej Duchovnej sféry,..To sa stane iba po zdokonaleni..Po Vývoji .
Posledný súd je vysvetlený takto : Človek sa mnohokrát inkarnuje ,rodi sa do hmoty pre skúsenosti a často aj pre karmicke veci ktoré by ho inak nevpustili vyššie do rajskych záhrad ,keby ich človek nevykodoval z ducha von , životom a skúsenosťami na zemi ( chyby ,hriechy aj z minulých životov a pod.ani smietka cudzorodosti z temna nesmie ostať na človeku ) ..Musí teda pre vývoj za zdokonalenim iba dole do hmoty,medzi pozemských ľudí ,aby sa vyvinul smerom HORE…A posledný súd je to keď sa náš ľudský duch ,ako človek DUCH, oddelí navždy od hmoty a ziska to oslavené telo (duchovné ) ako je písané v biblii..Času sme mali skutočne veľa ,tisícky a tisícky rokov ..Ale teraz konci čoskoro kolobeh…Rozumej ,,Kto sa neoslobodi včas z hmoty ked príde Posledný súd ,a neoslobodi sa práve ,kvôli ,,hriechom“ rozumu ,ktorého človek tisícročia oslavuje na ,,tróne“ viac ako ducha ,tak skonci to pre človeka presne tak ako je písané v Posolstve Grálu ..Druhou ,konečnou smrťou ( TO JE PISANE AJ V BIBLII) ,čo značí koniec večného vedomia človeka ,čo značí v konečnom výsledku a dôsledku : ZATRATENIE ČLOVEKA AKO BYTOSTI NAVZDY .
Je jasné, že Ježiš pred 2026 rokmi z neba na Zem nespadol. Ak my, polodementní Pozemšťania dokážeme zostrojiť rýchle letecké dopravné prostriedky, akú kapacitu mozgu musia mať ľudia dokonalí, využívajúci mozog na plných 100%?
Uvedomujete si, čo je v Novom zákone zabudované? Je to kliatba! Ten, kto bude hlásať iné evanjelium, než to, ktoré bolo zvestované bude prekliaty.
A vieš aj to, Objektívne, kto bol autorom toho vyhrážajúceho sa výroku?
…je Spln Mesiaca a tento dokonalý satelit Zeme mi svieti rovno do tváre („vďaka“ čomu neviem zaspať) – a tak som späť, pred monitorom. Ten tebou uvedený citát, Objektívne, podobne ako väčšina biblických citátovov má samozrejme aj svoj anticitát: „Ak niekto počúva moje slová a nezachováva ich, ja ho nesúdim, lebo som neprišiel svet odsúdiť, ale spasiť.“ (Evanjelium podľa Jána 12:47)
Ježiš nebol schizofrenik (ani alkoholik), aby si opakovane a pričasto pľul do úst – ako to zo zámerne zmotanej Biblie (aj všetkých ostatných tzv. „svätých“ kníh) naoko vyplýva: a to „rovnako, ako ani z jedného a toho istého prameňa nemôže tiecť dvojaká voda“ (aj toto je Ježišov výrok).
Autorom je apoštol Pavel. Spása sa týka len duší, nie telesnej schránky. Telá budú pri spáse usmrtené. Akýkoľvek cirkevný hodnostár ti povie, že v súdny deň všetci zomrú, avšak aby to nebolo veľmi skľučujúce pre toho, kto sa na to pýta, hneď v závese mu povie, že dostaneme nové telá. Inak povedané ani oni nevedia čo presne sa stane v súdny deň.
Je zaujímavé, že všetky zmeny, ktoré urobili v Biblii sa týkajú výhradne Nového zákona, alebo veršov SZ, ktoré tam pôvodne neboli a pridali ich tam Rímski biskupi po roku 70 n.l. Napríklad Izaiáš (kapitoly 9, 14, 19, 24, 27, 40 – 66). Tieto kapitoly nenapísali židia.
No, Biblia je dooraná statočne; samozrejme zámerne. Je vidieť, že si samovyvolená „vrchnosť“ dala záležať až príliš, aby sa tu ľudstvo čo najviac roztrieštilo. Veď aj Ježišovi zavreli ústa len preto, že „prišiel na Zem povedať Pravdu o svojom Otcovi, ktorý je v nebi“ – čo by bolo ľudstvo zjednotilo. Lenže práve „Rozdeľ, a panuj“ bolo pre samovyvolenú „vrchnosť“ dôležité. To je ten dôvod, pre ktorý potrebovali odpratať Ježiša: stál im v ceste – a tak mu bolo treba zavrieť ústa. (Tipujem, že na výstrahu pre ostatných odvážlivcov).
Druhý príchod Pravého Ježiša sa bude môcť uskutočniť pravdepodobne až vtedy, keď bezcitná sionistická partia pochopí, kde je jej miesto.