
(Mike Adams, Natural News) Budúcnosť neprichádza postupne; naráža do súčasnosti sériou technologických tsunami. Zabudnite na pomalé zavádzanie postupných vylepšení; momentálne sme na pokraji prelomov, ktoré rozbijú centralizovanú kontrolu a znížia životné náklady.
Nejde len o elektronické zariadenia. Ide o zásadný presun moci od skorumpovaných a neefektívnych inštitúcií k posilneným jednotlivcom.
Toto sú 3 bezprostredne sa blížiace technológie:
- revolučná batéria
- decentralizovaná umelá inteligencia
- kreatívny video generátor
Všetky 3 zdieľajú silnú, zjednocujúcu tému: decentralizáciu. Sľubujú, že vytrhnú kontrolu nad energiou, inteligenciou a kreatívnou tvorbou z rúk centralizovaných strážcov brán, ako sú veľké technologické spoločnosti, monopoly v oblasti verejnoprospešných služieb a hollywoodske štúdiá.
Ich konvergencia uvoľní silnú deflačnú silu, drasticky zníži náklady na energie, znalosti a tvorbu a vloží nepredstaviteľnú produktívnu silu priamo do vašich rúk.
Technológia č. 1: Batéria „Donut Lab“ – koniec energetickej siete, ako ju poznáme
Predstavte si batériu bez lítia (predstavujúce riziko požiarov a výbuchov), ktorá sa nabije za päť minút, vydrží 100 000 cyklov (273 rokov pri dennom nabíjaní) a funguje bezchybne v extrémnych horúčavách aj chlade.
Toto nie je fantázia; je to údajný prísľub pokročilej technológie polovodičových batérií, ktorá bola desaťročia potláčaná, aby sa zachovala dominancia fosílnych palív a zastaraných lítium-iónových systémov.
Dôsledky budú ohromujúce. Takýto prielom by okamžite zničil spaľovací motor, umožnil praktické elektrické lietadlá a urobil by externé solárne skladovanie energie tak lacným a spoľahlivým, že centralizované elektrické siete sa stanú pre milióny ľudí nepotrebnými.
Makroekonomický dopad by bol ekonomickým zemetrasením. Dopyt po fosílnych palivách by prudko klesol, keďže doprava a skladovanie energie by sa elektrifikovali pomocou tejto špičkovej technológie.
Samotná sieť by sa transformovala z krehkého, centralizovaného systému na stabilizovanú sieť podporovanú miliónmi distribuovaných, ultraodolných úložných jednotiek v domácnostiach a podnikoch.
Náklady na dopravu – tovaru aj osôb – by prudko klesli, čo by spôsobilo masívny deflačný šok v celej globálnej ekonomike.
Ako uvádza jedna analýza, globálny dopyt po batériách sa podľa prognóz do roku 2030 štvornásobne zvýši, a to v dôsledku prechodu od centralizovanej závislosti od fosílnych palív na decentralizované riešenia.
Skok v technológii batérií by tento trend urýchlil nad všetky predpovede.
Technológia č. 2: DeepSeek V4 – Decentralizovaná, necenzurovaná umelá inteligencia za 2% súčasnej ceny
Zatiaľ čo veľkí technologickí giganti v Amerike presadzujú cenzurovanú, naratívnym spôsobom ovládanú umelú inteligenciu na presadenie konformity, z Číny sa vynára iný model: DeepSeek V4.
Hovorí sa, že ide o model s otvoreným zdrojovým kódom využívajúci architektúru „riedkej pozornosti“, ktorý sľubuje masívne kognitívne schopnosti za zlomok súčasných nákladov.
Nejde len o postupné zlepšenie; bude predstavovať ekonomické zemetrasenie, ktoré by mohlo 50-násobne znížiť náklady na prevádzku umelej inteligencie. To by umožnilo spustenie rýchlej, lokálnej a plne súkromnej agentovej umelej inteligencie na osobnom hardvéri.
Udalosť zastarávania, ktorú to spustí, nemožno podceňovať. Takmer cez noc spôsobí, že väčšina ľudského programovania a nespočetné množstvo pozícií stredného manažmentu budú ekonomicky zbytočné.
Toto predstavuje hlboký ideologický boj: čínsky tlak na decentralizovanú, lokálne riadenú umelú inteligenciu verzus americký model centralizovanej, cenzurovanej kontroly, ktorú presadzujú korporácie ako OpenAI a Google.
Ako sa uvádza v analýze konzervatívnej krízy negramotnosti v oblasti umelej inteligencie, ignorovanie tohto technologického posunu je nebezpečným hazardom, pretože nútená obmena pracovných miest vďaka umelej inteligencii už prebieha.
Budúcnosť patrí decentralizovaným spravodajským platformám, ako je napríklad BrightAnswers.ai od portálu Natural News, ktoré ponúkajú necenzurované, na dôkazoch založené znalosti, obchádzajú manipulované súbory dát veľkých technologických spoločností a vracajú skutočnú kognitívnu silu späť do rúk jednotlivca.
Technológia č. 3: SeeDance 2.0 – Demokratizácia Hollywoodu a vzdelávania
Posledným prvkom decentralizovanej budúcnosti je kreatívna suverenita. Nástroje novej generácie na generovanie videa, ktoré sa vyvíjajú za hranice dnešných rudimentárnych systémov, sľubujú konzistentné postavy, scény a filmové štýly.
Toto posúva video tvorbu ďaleko za hranice spoločenských trikov. Pôjde o decentralizáciu tvorby filmov, spravodajstva a vzdelávania spôsobom, ktorý odstráni multimiliónové štúdiové bariéry, ktoré doteraz držali filmovú tvorbu v zajatí Hollywoodskych gigantov.
Predstavte si, že vytvoríte celovečerný vzdelávací dokument o holistickom zdraví, sériu profesionálnych spravodajských reportáží prezentovaných avatarom s umelou inteligenciou alebo personalizové inštruktážne video pre akúkoľvek zručnosť – to všetko s takmer nulovými nákladmi.
Konkurenčné prostredie sa posúva od veľkosti rozpočtu a inštitucionálneho „strážcu brány“ k presvedčivej sile ľudských príbehov a nápadov. Táto technológia odstráni skorumpovaných sprostredkovateľov – filmové štúdiá, distribučné siete, cenzorov – a umožní ľuďom a pedagógom, ktorí hovoria pravdu, komunikovať priamo s globálnym publikom.
Bude to dokonalý nástroj na obídenie naratívnej kontroly korporátnych médií, ktoré opakovane klamú, klamú a opäť klamú verejnosť, aby chránili záujmy establišmentu.
Jedna technológia, ktorá zatiaľ NIE JE pripravená: Prečo sú domáce roboty stále sci-fi
Je nevyhnutné odlíšiť bezprostrednú realitu od klamlivého humbuku. Zatiaľ čo tri vyššie uvedené technológie sú na prahu komercializácie, prísľub sofistikovaných humanoidných robotov vykonávajúcich zložité a bezpečné úlohy v neštruktúrovanom domácom prostredí je stále roky vzdialený od realizovateľnosti.
Realistická cesta pre robotiku začína v kontrolovaných priemyselných a poľnohospodárskych prostrediach, nie vo vašej obývačke.
Musíme si zachovať extrémny skepticizmus voči spoločnostiam a vládam, ktoré sľubujú bezprostredné dodávky robotov spotrebiteľom na riešenie domácich úloh, ako je pranie bielizne alebo plnenie automatických umývačiek riadu.
Tento humbuk často slúži temnejšej agende depopulácie, v rámci ktorej sa globalisti snažia nahradiť ľudí robotmi s umelou inteligenciou.
Budúcnosť posilňovania postavenia nie je o tom, aby nám roboti slúžili. Ide o to, aby sme sami ovládali nástroje tvorenia, energie a inteligencie. Centralizovaný tlak na humanoidné otroctvo je odvádzaním pozornosti od skutočného, decentralizovaného posilňovania postavenia, ktoré sa teraz deje.
Záver: Život v decentralizovanej budúcnosti – už čoskoro
Tieto tri technológie – ultralacná energetická nezávislosť, suverénna necenzurovaná inteligencia a neobmedzená tvorivá sila – sa spájajú do jednej, nezastaviteľnej sily: posilnenia postavenia jednotlivca.
Sú predzvesťou deflačnej cunami, ktorá zníži náklady na tovary, služby a tvorbu informácií a rozbije systém ničím nekrytej fiat meny založený na dlhoch, ktorý udržiavajú skorumpované centrálne banky.
Toto je výzva na akciu:
Osvojte si a zvládnite nástroje pre decentralizovaný život. Presuňte svoje úspory do poctivých peňazí, ako je zlato a striebro, a preskúmajte decentralizované kryptomeny.
Využívajte necenzurované platformy ako Brighteon.social, BrightAnswers.ai a BrightLearn.ai na voľný prístup k vedomostiam a ich zdieľanie. Budúcnosť nie je o čakaní na spasiteľa alebo robotického komorníka.
Ide o nárokovanie si nepredstaviteľnej tvorivej a produktívnej sily, ktorá sa konečne uvoľňuje, a presúva moc od skorumpovaných, centralizovaných inštitúcií k suverénnemu jednotlivcovi, kam vždy patrila.
Autor: Mike Adams, Zdroj: naturalnews.com, Spracoval: Badatel.net
Súvisiace články
- Prečo nás ľudí už viac nepotrebujú: Prichádza éra post-humánnej práce
- Svetoznámy jasnovidec Edgar Cayce predpovedal, že rok 2024 bude rokom prebudenia a transformácie
- Správa Rockefellerovej nadácie z roku 2013 predpovedala izoláciu, koniec fyzického kontaktu a globálnu zdravotnú políciu
- Globalisti majú planetárny plán nahradiť človeka umelou inteligenciou. Ľudia sú už zastaraní
Odoberajte nové články na email!
Ušetrite čas a prihláste sa na odoberanie nových článkov priamo do vašej emailovej schránky:
Naša garancia: Nikdy Vám nepošleme spam a kedykoľvek sa môžete odhlásiť.
Upozornenie: Tento článok je názorom jeho autora. Zdravotné rady v žiadnom prípade nenahrádzajú konzultáciu ani vyšetrenie lekárom. Príspevky a komentáre pod článkom môžu vyjadrovať postoje, ktoré sa nemusia zhodovať s postojmi redakcie.

































Marek Kosice.
pre teba je svet zle miesto len z jedneho dovodu. LEBO SI NEUSPEL a volas o pomoc. Ty sam seba nenavidis. Vedz vsak, ze je na svete mnoho ludi, ktori by ti pomohli, ale problem je v Tebe.
V Tvojom spravani. Tebe sa pomoct neda a ty ani nechces. Preto ostavas v utopii , volas o pomoc a neprijimas ju.
Ale sa ti ani nedostavi, lebo ju sam odmietas. Lebo si arogantny a hlupy.
Opisuješ svoje dojmy, neopisuješ realitu…
Ten kto sa nenávidí, ten sa správa inak než ja, robí iné veci než ja.
Ale zbytočne ti to budem vysvetľovať, ty si sa už rozhodol…
skús ohodnotiť seba
No bude to všetko komplikovanejšie ako sa zdá že by to mohlo byť. Tie veci k nám len tak neprídu. Bude sa v tom brániť rôznymi cestami Však uvidíme a to čoskoro
https://aragonit11.blogspot.com/2025/04/sprava-o-cinnosti-jaskyniarskej-skupiny.html
V predoslom clanku som zverejnil prispevok o hydratacii tela.
Vy si myslite, ze take informacie Vam niekto len tak sprostredkuje, pokial sa sirenim informacii nezivi? Vy si myslite, ze niekto Vam bude skutocne informacie o zdravi len tak zverejnovat? Naozaj si, bianka, myslite, ze sa k takym informaciam dostanete len tak, bez namahy?
Viete kolko stoja liecby a terapie vo svajciarskych, americkych, ci nemeckych spickovych klinikach, ktore pracuju so spomenutou hlbkou liecebnych postupov? Viete?
Vy si bianka myslite, ze ludia su nejaki samaritani, ktori Vam budu vesat informacie na nos? Bystry clovek si v tom texte najde smer, ktory uchopi do pazurov a zisti, ako sa veci skutocne maju. Co mal urobit Marek? Podakovat za podnetny prispevok, uznat, ze o hydratacii mnho nevie a opytat sa na materialy, kde by sa mohol odpichnut a zacat vzdelavat.
Bianka, nepotrebujem od Vas slova chvaly. Neobcujem so svojm egom. Vy si uvedomte, koho sa zastavate. Alebo ste Vy, bianka, martyrom, ktory ochranuje slabych, postihnutych ludi, ktori si nedaju povedat? Co by ste potrebovali rozprestriet svoje ochranne kridla nad Marekom a zastavat sa ho? Co by ste dostali naspat? utrpenie, ktore s nim preziva jeho matka.
A kde ste boli, bianka, ked Marek chcel bit uzivatela Nuda? Kde ste celu dobu, ked vypisuje utocne? Kde ste celu dobu, ked prejavuje svoje arogantne spravanie? A mohol by som pokracovat a pokracovat.
Spominate si vobec, ako kazdeho Marek poucuje a ked ho niekto opravi, ten clovek nikdy ani nepodakuje? Ked tu Marek vypisuje hluposti o atmosfere a teplotach. Primitivna fyzika, ktorej nerozumie a ani nechce. Dostal odpoved od redakcie, preco su rozdielne tpeloty v roznych vyskach a on ani múúúú a ani búúúú?
Neobhajujte cloveka, ktory potrebuje v zivote pomoc, lebo ho este viac v jeho zivote utopite. On potrebuje, aby ho vyhodili z domu, aby sa chlapec spamatal, lebo donekonecna bude vypisovat z jeho kancelarie CERNu, rozumej, z jeho izbicky mudrosti. Este ho v tom pdoporujte a ruinujte mu viac jeho zivot stroskotanca.
ULTRABARÓN!!!
Súhlas.
A keď som im ja dva články naspäť napísal trochu dlhší príspevok (a informácie v ňom získané dlhoročným štúdiom a praxou), tak jediná odpoveď týchto lenivcov bola, že „simulácia“. Ako keby povedali niečo svetoborné. A pritom ja som nepovedal, že nesúhlasím. A schopnosť čítať „s porozumením“ sa ukázala hneď keď Objektívne začal mlieť o fundamentálnej neexistencii času – a pritom môj príspevok nebol o tom.
Reakcia Bianky nie je nič iné ako materinský ochranný cit – lebo nezrelý chlapec Marek dostal zaucho od dospelého chlapa. Pritom si neuvedomuje, že týmto zastávaním si ho mu vlastne škodí (Marekovi). Hlavne kľúúd – veď sme iba na diskusnom fóre – ak sa Vám to zdá byť moc tvrdé tak sem nechodievajte.
Štefan Priekopa: A sme doma….. Nesúhlasil som s niektorými tvojimi príspevkami (a vyjadril to slušne), takže už som pre teba nezrelý malý chlapec…..
Takže ty si „dlhoročným štúdiom a praxou“ získal ilnformácie o ktorých si nám písal……….A my sme to neocenili……..Ach, božinku……………… A ty si myslíš, že čo ja robím od roku 2005 (konkrétne od Augusta)? Dlhoročne študujem to, o čom tu stále píšem………. Tvoje štúdium je ale zákonite lepšie, že? Pretože je TVOJE……
Ako dlho si vlastne bez skratovania? Koľko máš toho za sebou? Či si len na začiatku cesty, že? Ale rečí ako rádio…. Ja som 15 rokov (od 20-tky do 35-ťky) skratoval len 1x mesačne (a odvtedy dokopy 3x, s dvoma rokmi nepretržite bez + 1 rok bez)……..TOTO JE PRAX…………..
Cvičím pravidelne a ultrapestro 19 rokov, mám za sebou množtsvo detoxikácií organizmu, 3 roky „OMAD“ diéty (bola to chyba, ale praxou som na to prišiel), roky rokúce IF 17/7 (pre mňa ideál), atď………… TOTO JE PRAX………… Pokiaľ viem, sme na stránke o zdraví, nie na stránke o kariérnom raste, takže………
Iróniou je, že keby som doteraz s tebou súhlasil vo všetkom, tak by tento tvoj súhlasný príspevok ktorým si reagoval na „ULTRABARÓN!!!“ nevznikol………. Tak kto z nás dvoch je nezrelý chlapec?
Ja som NIKDY takto „neotočil“, že by som tu s niekym vychádzal dobre, a potom začal podporovať niekoho, kto tým niekym (s kým som predtým vychádzal dobre) opovrhuje……. Prečo? Pretože mám nejaký charakter…. 🙂
(Ďakujem Redakcii, že zverejní môj príspevok)
Štefan Priekopa,
hmmm … zvláštny je ten veletoč v príspevkoch práve od niekoho, kto tu dlhodobo obdivne podporuje – priam hecuje – vyzdvihuje a drukuje marečkovi z Košicoch v jeho bludoch o jeho výnimočnej dokonalosti … skutočne zvláštne …
Holistický prístup: Zdá sa, že Štefan Priekopa je najnevyspytateľnejší odtiaľ…. 😀
No a už si na to prišiel ako je to s tým časom, ktorý neexistuje? Súvisí to s tým čo je to Boh a ako On funguje, pretože Boh nie je človek, nie je to bytosť a tiež ani entita, je to vec, ktorá vytvára túto realitu, celý tento vesmír každým okamžikom, nielen na začiatku.
Marek Kosice.
A ty naco potrebujes detoxifikovat? Organizmus detoxifikuje na dennej baze, vola sa to imunita. Detox je marketingovy pojem pre laikov, ktori veria na zazracne blbosti. Telo zaujima redox a spravny zivotny styl. Vidis, znova si preukazal, ze si diskvalifikovany z ligy vzdelanych ludi.
A teraz k tvojim mudrostiam o vode, ktoru si vyrabas.
Laicky. Pisem ti o hydratacii a ako funguje, namiesto sklopenia usi mi napises, ze si pridavas do vody sol(sodik), sacharidy a si udajne hydratovany, lebo menej mocis.
No, keby si bol bystry, spozornel by si po precitani mojho textu, ktory bol venovany tebe, o hydratacii.
Pisem ti o sodiku, sacharidoch a zadrziavani vody a ty mi napises „argument“, ze si vyrabas OSMOTICKY roztok, ktory ti zadrziava vodu v tkanivach (sodik a sacharidy) a vyraba ten biologicky opuch, ktory ti tam spominam. Stale nic? Boze moj.
Skusim ti to velmi jednoducho napisat. Priroda vyrobila skvele medium, vola sa to strukturovana voda. Ty, ako riaditel CERNu, vodu solis a cukris, lebo si chcel prekabatit tvojho satana, ktoreho neviem kde vidis, aby si chemicky oklamal system.
Ty si nezlepsil funkciu bunky, nehydratoval bunku, ty si len mechanicky (v nevedomosti) zvysil osmoticky tlak, aby tvoje telo zadrzalo vodu silou. To, ze si si sposobil mnoho zapalov a opuchov, ktore nazyvas hydrataciou, je hodne tvojho intelektu.
Menej mocit sa nerovna byt hydratovany. Ty si upresni, co znamena mat objem vody v systeme a mat funkcnu vodu. Ty zijes na dlh systemu, ktory nevnimas, lebo organizmus ma nadkapacitu dlhe roky korigovat zly zivotny styl.
Pár bodov k psychopatovi ULTRABARÓNOVI…
1. Tí „samaritáni“ z youtube poberajú veľké peniaze za zhliadnutia videí, reklamy vo videách, atď….Takže hoci videá sú zdarma, zarábajú im…a niektorým kráľovsky.
2. Voda nasýtená určitým množstvom cukru, aminokyselín, so štipkou soli, proste JE oveľa lepšia na hydratáciu než čistá voda. Keď som pil len čistú, močil som oveľa častejšie. Prečo asi, ty „inteligent“?
3. Čo ťa je do toho koho sa zastáva Bianka?
4. Prestaň tu drístať o egu, pretože ty ho máš tak prerastené ako prasa pred zabíjačkou…
5. Prečo moju mamku nazývaš matkou? Lebo tak nazývaš ty svoju? Alebo preto, pretože ty máš mamu/mamku, ale ostatní majú matky? A odkiaľ ty vieš, že moja mamka pri mne trpí? Si psychopat prezlečený za moralizátora…
6. A čo keď vypisujem útočne? Proti ľudskej hlúposti sa nedá vypisovať s úsmevom… To má nulový efekt… Ľudská hlúposť bola v týchto diskuciách preukázaná nespočetne krát. Korunujú to ľudia, podľa ktorých je zdravé až zdravotne nevyhnutné pravidelne a často plytvať tekutinou tvoriacou život… Tvrdí to satanská paveda…. A tá istá satanská paveda tvrdí, že žijeme na Zemeguli, a že všetci pochádzame z jednobunkovcov….ktorí vznikli „Veľkým treskom“…aa časom z toho vznikol Mozart, Tesla, atď……….
7. Napíš, v čom si odo mňa lepší (pozor, ja nepíšem, že som super…)…. Možno tak v tom, že nežiješ s mamkou (ja žijem, v 3izb byte ja a ona, platím si za všetko + polku nájomného)…. Ak si si založil rodinu, pravidelne skratuješ, a ľudí utvrdzuješ v podvodoch (Zemeguľa, atď), tak vyhrávam na plnej čiare……. Pretože na rozdiel od teba nepodporujem dielo Satana X spôsobmi….
(Ďakujem Redakcii, že zverejní môj príspevok.)
Marečku,
ak chceš vidieť psychopata, tak sa pozri do zrkadla.
Ale ty, zial, reagujes v pozicii neschopneho cloveka spracovavat hlboke argumenty z pola kvantovej biologie a biofyziky. Nereagoval si ani na jeden kvatovo-biologicky argument. Nemas potuchy, o com to je, nevies si tie informacie vizualizovat.
Keby som sa ta pytal otazky, pocnuc od elementarnej skladby molekuly sacharidu a tuku, hned by si vyhorel. Lebo nevies. A ako sa chces dalej prepracovat v serii kvantovych procesov az po hydrataciu, ked nerozumies prvotnej podstate?
Preto to vyhodnocujes ako ohrozenie a reagujes zahlcovanim diskusneho fora nesuvisiacimi temami.
Ty nerozumies cytochrom C oxidaze, preto vytahujes zastupne temy ako satan, matka, plocha Zem. Ved si spravne nespracoval ani informaciu o samaritanoch.
V obchode , citani zmluv, by si uplne zlyhal. Ty by si nevedel strukturovane pochopit akukolvek stredne narocne napisanu zmluvu. Ved ty ani jednoduche argumenty nevies koherentne vyhodnotit.
Ja ti pisem o hydratacii a ty mi pises, ze som podvodnik, lebo nenosim kravatu, aka sa ti paci. A dodas, ze ak ludi utvrdzujem, ze Zem je gulata (cize v tvojich ociach podvodoch), tak vyhravas na plnej ciare… Wtf?
A co vyhravas? Co si vyhral? Ze pises zo svojej izbicky? Co si vyhral? Co teraz si ziskal medzinarodny kontrakt a najal pravnu kancelariu na vypracovanie zmluvy? Ty nepotrebujes pravdu, ty len potrebujes pocit vitazstva, o tom je cela tvoja komunikacia, lebo si v beznm zivote outsider, ktory nic nevyhral. Potrebujes kazdeho uslapat v konverzacii.
Ty pochop, ze uplne kazdy seriozny clovek v obchode, by ta vyhodnotil ako rizikoveho partnera, ty mas nulovuy integritu. S tebou sa nikto nebude zahadzovat.
Ty len riesis, kto je lepsi, kto kde byva a este aj v tom bytiku, kde zijes, si hladas kotvu utechy, aby si vyhral a prebil akehokolvek oponenta..Teba irituje moje ego, lebo neznesies prejav, ktory superi s tvojim pocitom hlavneho egomaniaka. Ty mas mat vlastny byt, nemas zit s matkou, mas zarabat a nesnazit sa kazdeho prerabat na svoj obraz. Vies co to je vobec partnerstvo? Ci obchodne, ci zivotne?
Ja ti hovorim, ako funguje hydratacia a ty mi hovoris, ze som psychopat, lebo neverim v satana. To je cela tvoja logika a kvalita osobnosti.
Ultrabarón: Takže pekne poporiadku…
Pred chvíľou som si prečítal tvoj dlhý, mne určený príspevok zo včerajška.
Idem na to….
Prax ukazuje, že keď sa ľudské telo hydratuje nápojom pozostávajúcim z vody, trochy cukru, trochy biekovín, minerálov, tak taký nápoj je omnoho hydratujúcejší než akákoľvek voda, aj voda z potoka v tej najčistejšej panenskej prírode. Nehľadaj dokonalosť v prírode (v čistučkom potoku), tá je zámerne založená na nedokonalosti, a na utrpení z toho vyplývajúcom. Ale ktovie, možno tvoja zvrátená osobnosť považuje za dokonalé krviprelievanie v prírode…
Vidím, že žiješ svojim náboženstvom – kvantovou fyzikou. Záležitosť, ktorá môže obsahovať kus pravdy, a obsahuje aj veľa balastu. Je to niečo ako „vesmíra loď“ … nikdy sa do nej nedostaneš, a tak musíš dôverovať astroNOTom v tom čo videli, kde boli…. Ty dôveruješ pracovníkom CERN-u a podobne…. Všetko je to založené na dôvere, nie na reálnom bezprostrednom poznaní. Za to nehybnosť Zeme, vyvrátenie zaoblenia vodnej hladiny, a mnoho, mnoho iného v tejto súvislsoti (bol by to ultradlhý príspevok) je dokázateľná pre každého, kto pri tom dokazovaní nemusí bojovať s ego (ktoré ty máš ultraveľké)…
Píšeš, že hydratácia/dehydratácia je priamo úmerna stavu mitochondrií v tele……..KDE TO JA ROZPORUJEM??? To ale nemá žiaden súvis s tým, že telo je lepšie hydratované vodou nasýtenou rôznymi mikro a makro prvkami (nie diuretickými), než vodou čistou z vodovodu, potoka, atď…
Píšeš o elektrónoch vo vode z čistého potoka…… A ja ti zas napíšem o elektrónoch, ktoré mnou zo Zeme prúdia XY hodín denne, pretože skoro celý čas čo som doma, som fyzicky uzemňovaní…. Ty asi sotva, ale šibrinkuješ to pojmami z kvantovej fyziky, ale ani ty sám z toho nič nemáš…
Píšeš mi o schopnosti tukov a sacharidov z potravy vytvárať v tele vodu….. Ja ti niečo poviem, „kamarát“…… JA MÁM PRAX, A TEBE TERAZ SPADNE HREBIENOK……. Boli časy, keď som žral (lebo inak sa to nedá napísať) 350gramov tuku denne……Opakujem, 350 GRAMOV TUKU DENNE…. Na úkor sacharidov, pretože som bol na nízkosacharidovej strave, cca 50-60g denne……….ČO MYSLÍŠ, KEDY BOLO MOJE TELO VIAC HYDRATOVANÉ??? TERAZ, keď mám sacharidov cca 250g/deň, a tukov cca 200g/deň….. A ako sa to prejavuje? Rovnaké percento tuku ako vtedy, ale o niekoľko kg vyššia hmotnosť. Ty teoretik…….
„Vieš čo je to tamto?? …Vieš čo je toto??? Vieš ako toto a toto???“…….. To čo ty „VIEŠ“, to sú teórie….. Aj „teória medzidruhovej evolúcie“ je opisovaná v množstve kníh do detailov…….JE TO PRÍBEH, nič viac… Ja nepíšem že mitochondrie neexistujú, atď…Samozrejme základ musí byť pravdivý. Ale ostatné veci asi nie, keďže KAŽDÝ kto vymení sacharidy za prebytok tukov, sa zrazu stane „plochý“… Svaly stratia glykogén… Stratia vodu…STRATIA HYDRATÁCIU….. Takže o čom točíš?….
ČO SA CYTOCHRÓM C OXIDÁZY TÝKA…………. Praktizujem dýchanie podľa Butejka, dýcham zásadne nosom, a nehyperventilujem ani pri aeróbnom, nie len pri silovom cvičení…… čiže podporujem tvorbu ATP molekúl vo svojom tele, ty premotivovaný šašo…… A že vraj o tom nič neviem…..
Ďalej………. Si totálne uväznený v systéme……. Miluješ systém…… Systém, ktorý by neexistoal bez vykorisťovania stámiliónov ľudí z „tretieho sveta“… Ja systém využívam len zčasti, pretože je to nutné pre telo. Ty ho využívaš v plnej miere a podporuješ ho podľa toho ako píšeš v oveľa väčšej miere než bežný človek. Píšeš tu o nejakých kontraktoch, atď…. Že by ma vyhodili z akéhokoľek obchodu ako rizikovaého partnera, atď……….. Dobre – tak sa choď pchať Gatesovi, Muskovi, Bezosovi, Buffetovi, atď….to sú obchodníci ako lusk……… Prekypujú emocionálnou inteligenciou, dobrotou, charakterom….že? 😀
Vnímam ťa ako človeka, ktorého celý „zmysel existencie“ je založený na viere v autority, a na obchodovaní s firmami………. Teda ako človeka chyteného do pasce.
Otázka za náver príspevku (redakcia, prosím, nemajte s tým problém): Ako sa stavia tvoja milovaná „kvantová fyzika“ k častému orgazmovaniu/ejakulovaniu? Nechaj ma hádať…………VôBEC HO NESPOMÍNA………že? … Veď sa jedná „len“ o proces slúžiaci na rozmnožovanie, že?
Kvantová fyzika ZAKRÝVA plochú Zem (jednoduchá psychológia typu: „Kvantová fyzika je niečo nové, a keď ani ona nepodporuje plochú Zem, tak plochej Zemi nedám šancu….“…) a ZAKRÝVA existenciu Satana….
AKO VYSVETĽUJE KVANTOVÁ FYZIKA to, že telá boli navrhnuté tak, aby museli konzumovať potravu, spať, regenerovať, starnúť? Ako vysvetľuje fakt, že najvýživnejšie sä živočíšne potraviny (nepíšem, že stačia samé o sebe)??? AKO VYSVETĽUJE MORÁLNU OTÁZKU života v tele, ktorý duši oveľa viac berie než dáva?
A mimochodom…odkiaľ máš že nezarábam??????????????? Zarábam na to, aby som sa uživil. No len, napíš aké máš auto……… Čím lepšie auto, tým viac zaprdený v systéme si…….. Čím väčší majetok, tým viac krvi na rukách máš. Taká je realita v tomto svete, ktorý taký stvoril Satan.
Ďakujem Redakcii, že zverejní môj príspevok. Trvalo mi dlho ho napísať, majte s tým teda zľutovanie. 🙂
ULTRABARÓN!!!: Takže keď sa zvieratá v prírode nevedia nabažiť sodíka ku ktorému sa dostanú (napr. blok himalájskej soli), tak sú vlastne zvrátené, že? Jemne slané prostredie tela je vlastné „celé zle“, že? Fyziologický roztok (voda s trochou soli prakticky) je tiež hlúposť, pretože miesto toho by sa mala aplikovať voda „štruktúrovaná“ bez sodíka, že? ….Ach jaj….
Takže sacharidy (lebo zadržiavajú vodu) sú zlé……… Hmmmmm….. Nič to, že mnohé dlhoveké prírodné národy konzumujú strednesacharidovú stravu, však? …
Na nízkosacharidovej strave som vyzeral ako „chcípák“……….. Telom aj v tvári…… A môj zlepšený výzor je „zásluhou“ opuchov a zápalov v tele, že? VERÍŠ HLÚPEJ TEÓRII, NIČ VIAC….
Komu „svedčí“ nízkosacharidová strava? NASYPANCOM (steroidy), alebo endomofrom, či ľuďom ktorí sú medzi endo a mezo……….. Každý ektomorf na tom len „prerába“, pretože jeho konštitúcia je s tým v nesúlade……
DODAJ DôKAZY, že nízkosacharidová strava zlepšuje celkovo zdravie a dlhovekosť………………. PRISAHÁM NA SVOJU RODINU, že keď som bol na nízkosacharidovej strave (ale počas toho som nehladoval, kalórií som mal dosť), MAL SOM HORŚIU IMUNITU, než posledné roky………. Každú zimu som mal týždeň zapálené dutiny celej hlavy („sťahoval“ sa zápal)……….To už roky nemám.
Marek Kosice.
Ty zverejnujes svoje sukromie, nie ja. Nemas ani tusenie, kam smeruju tvoje riadky.
A o com pises? Tvoja neschopnost reagovat na predlozene fakty a tvoje splietanie o 350 gramoch tuku, ..,, len potvrdzuje, ze tvoj mozog nevie udrzat logicku nit dlhsie ako dve vety. Ja o voze, ty o koze.
Ty nerozumies textu, ktory som vcera napisal. Mna nezaujima, co pises, Moj text je tisic krokov pred tvojim prispevkom, operujuci na urovni nanomotorov, kde sa tvori tvoj zivot. Koherencia systemu, chiralita, proste akcia svetla v ludskom tele, aj cez vodu (hydrataciu) a potravu. Ty si len bezny ucen, ktory rozprava o primitivnom svete. Ja hovorim o spine elektronov, fazovej koherencii a ty riesis kusy masa a cukru. Ja ti iba jednu, poslednu, pomocnu barlicku ponuknem. Ty tymi 250 gramami cukru vybijes vsety elektrony zo zeme, ktore si nabijas. Ale ani tomu neporozumies. Precitaj si text a citaj ho kazdy den, do konca zivota a ked ho konecne pochopis, co nebude nikdy, potom napis a po kolenach aj ked sa priplazis, tak aj tak ta system odkopne.
A co sa zivota tyka. To, ze ty nemas majetok a si z toho frustrovany, nie je moj problem. Vidim dalsich 50 chyb, ktore mas v prispevku. Pri mne by si skoncil ako moj sluha a to je vlastne dobre, ze si taky frajer iba na internete.
Si nesposobily na akukolvek strukturovanu vymenu informacii. Uzi si svoj osmoticky opuch a pozdravuj satana na tvojej plochej zemi.
Marek Kosice; prispevok 18:03.
Kedy som povedal a kde, ze je sol zla? Ty hovoris o elektrolytoch v krvi, Ja hovorim o strukture vody. Hovorim o kvantovej hydratacii tela.
Mne je jedno, co hovoris a ako vyzeras. Neviem, kde je tvoj problem v tele a je mi to jedno. A kde som povedal, ze sacharidy sa nesmu jest? Ty nevies citat? Ten prispevok zo vcera nic z tvojho textu neobsahuje.
Ake prirodne narody? Myslis tie, ktore nemaju nic spolocne s clovekom, ktory zije v Kosiciach? Ty si precitaj text, aj na to v nom mas odpoved.
A ja neviem, ako tvoje telo fungovalo na tukoch a kde je tvoj problem a ani sa nezaujimam. ja ti pomoct viem a velmi detailne, ale ja ti nepomozem. To ze nevies opravit motor a vyzeras, ako vyzeras a pomahas si, ako si pomahas, nie je moj problem. Ty nevies komunikovat s ludmi a preto s tebou nikto nebude spolupracovat.
Vidíš Marek, si natoľko dôležitý v on-line priestore, že už aj Slovanské Noviny o Tebe -dňa 24.2.2026 napísali:
Ja to zhrniem iba v skratke, celé si to prečítaj v odkaze nižšie.. A nehovor, prosím, že to nie je o Tebe, ak máš v sebe ešte kúsok akejsi človečenskej sebareflexie..
článok:
Keď príde na typy ľudí v našich životoch, ktoré pre nás jednoducho nie sú dobré, k tým najtoxickejším zo všetkých sa radia narcistickí manipulátori.
Sú to jednotlivci, ktorí sa starajú len o seba a nezastavia sa pred ničím, len aby dostali presne to, čo chcú.
Narcisti ako takí budú pri rozhodovaní vždy sebecky klásť na prvé miesto svoje vlastné potreby, túžby a emócie a nebudú váhať využiť ľudí vo svoj prospech.
7 ZNAKOV toho, že sa vás narcista snaží využiť!
1. Hrajú obeť.
Narcisti hrajú radi psychologické hry a jedna z ich obľúbených je byť obeťou.
Pozn.: Slovami MzK: „Ja viem, že ma tu nemáte radi..“
2. Využívajú agresivitu a zastrašovanie.
Toto zastrašovanie má najčastejšie psychologickú a emocionálnu povahu. Stále vás zhadzujú a verbálne na vás útočia, lebo sa tak cítia dominantne a dôležito.
Pozn.: Slovami MzK: „ALE OVCE NIE A NIE A NIE…………..A VIDÍTE, práve preto je nevyhnutné neskratovať…….. POTOM VÁS TAKMER NIKTO NEOJ*BE…… A čo keď vypisujem útočne? Proti ľudskej hlúposti sa nedá vypisovať s úsmevom… To má nulový efekt… Ľudská hlúposť bola v týchto diskuciách preukázaná nespočetne krát.. etc. „
3. Bagatelizujú vaše úspechy.
Narcisti pri prvom stretnutí svoju skutočnú povahu často skrývajú a pôsobia v skutočnosti ako celkom očarujúci.
Budú zhadzovať vaše úspechy a hrdosť..
Pozn.: Slovami MzK: Žiaden cudzí úspech (okrem toho „svojho“) sa samozrejme – necení.. viď aktuálnu diskusiu z 24.2.2026 -heslovite: „JA VYHRÁVAM!“
4. Vyvolávajú vo vás pocit viny, aby ste si mysleli, že všetko je vaša chyba.
Vinia vás za všetko svoje zlé správanie a tiež za všetky problémy a reakcie, ktoré so sebou prináša. Nech sú fakty či situácia akékoľvek, je to jednoznačne vaša chyba.
Slovami MzK v komente zo 14.2.2026 – 9:18 hod. – adresovaný ajši:
„ALE NIKDY TO NEPRIZNÁŠ………..pretože to by si musela priznať svoje dlhoročné chybovanie, ale nie len to……Keby si to priznala, cítila by si potrebu sa v týchto veciach zmeniť…..ALE s najväčšou pravdepodobnosťou by si to NEDOKÁZALA………. No a preto budeš ZATĹKAŤ, ZATĹKAŤ A ZATĹKAŤ sama pred sebou..“
5. Hovoria iba o sebe.
Jasným znamením toho, že máte do činenia s narcistom je, že všetko, o čom ten človek hovorí, sa vzťahuje k nemu.
Pre nič iné nemajú dobrého slova a dokážu nekonečne drmoliť len o sebe.
Keď sa konečne dostanete k slovu a zmeníte tému, strhnú pozornosť zase na seba, akoby nepočuli jediné slovo z toho, čo ste predtým povedali.
Slovami MzK: „JA neor*azmujem, JA sa nerozmnožujem, JA mám pravdu o plochej Zemi, JA zjem denne ½ kg hovädzieho mäsa, JA, JA, JA..
6. Používajú trianguláciu.
Dochádza k nej vtedy, keď sa narcista, vy a jedna ďalšia osoba zúčastňujete akejsi psychologickej hry troch strán.
Tú ďalšiu osobu zapojí narcista po tom, čo dospeje k presvedčeniu, že problémom, alebo tým, kto sa mýli, ste vy.
Slovami MzK: Ak niekto v jeho očiach nie je – „neorg*zmátor“, „nerozmnožovateľ“ a „antinatalista“, (pozn.: najlepšie by bol ešte aj plochozemec..), tak je isté, že podľa Mareka je to tzv. „Untermensch“ (viď napr. naposledy skratkovité hodnotenie E. Tolleho..)
7. Nikdy sa nezmenia!
Narcista zostane navždy narcistom.
Až do dňa svojej smrti budú stále konať povrchne, manipulatívne a zradne. Neexistuje pre nich žiadny liek ani liečba, neúčinná je aj terapia.
Svoje témy majú hlboko zakorenené v mysli a vryté vo svojich osobnostiach.
Aj po tom, čo ich odstránite zo svojho života, sa len jednoducho presunú k ďalšej nič netušiacej obeti a začnú ničiť život vysávaním jej energie.
Záver článku v odkaze:
Mali ste niekedy do činenia s narcistom?
Povedzte nám o tom vo svojich komentároch a podeľte sa so svojimi skúsenosťami aj s ostatnými čitateľmi.
P.S: Práve som tak učinila..
https://slovanskenoviny.sk/7-znakov-toho-ze-sa-vas-narcista-snazi-vyuzit/
Dodatok: A môžeš tu Marek znovu na mňa vypisovať Bludy o tej Tvojej „narkománii“ , pretože nič iné – nevieš..
Keby si bol človek dobrej vôle, tak sa aspoň nad tým reálne zamyslíš a už prvý krok by bol ten, že nezačneš tu znovu útočiť..
Pozn.: Ešte raz ústami MzK:
„Ja mám právo to nečítať!“ Iste, ale ak sa hlásiš k Tvojim právam, tak by Ti nemalo byť cudzie prijímať aj Povinnosti..
…neúspešný ako biorobot,či polušný otrok na šnútrach,ale úspešný ako homosapiens-slobodná bytosť,ktorej sa svet materiálna a hmoty dotýka iba okrajovo,alebo čiastočne a ten,kto sa vzdá dobrovolne parazitovania-lebo sa chcel vyslobodiť zo zlatej klietky,predsa nie lúzer,ako ten,ktorý nastúpil do vláčika plného požitkov a peknej ilúzie vedúceho do tmy a priepasti jestvovania…aj ten vami obdivovaný chesus keby dnes tu žil a pôsobil,tak dám za to svoj krk,že by nebol,ako vy-ani otrokom,ani rodičom,ani robošom,ani idiotom pobehujúcim v funf-gé mobilčekom so všetkými apkami a qé-er kódami po planézte,ako zmyslov zbavený…
ale z plodov cudzej prace sa ti dobre zije, ze?
Maso mas odkial? Internet mas odkial? Peniaze mas odkial? Odkial mas oblecenie? Ci ty si si vypestoval bavlnu a usil saty vlastnorucne vyrobenou ihlou z ihlicia?
KOVIDBARON, pamatam si, ako si tu vypisoval, ako sa ta slobodomurari boja, ze by si im otravil rieku a vsetci by ochoreli.
Chlapec, ty si nepricetny debil, ktory prevysuje aj idota z Kosic.
…všetko doteraz mnou pobedané,napísané je pravda podpíšem to aj vlastnou krvou-ak bude treba…to že čítaš iba vytypované príspevky je mi jasné-že si dole,lebo tvoj style je útok a nenávisť,ale aj mne sa to páči a viem uloviť a zničil loviaceho-unavím ťa hocikedy a hocikde,ja má na to energy-nie enrdži drinky…vypadni makať,aby som sa mal ako ešte večší pán a neoptravuj otrok lúzter.
KOVIDBARÓN!
Takto to vyzerá, keď alkoholik ide vypisovať na stránky o zdraví – lebo závidí ostatným čitateľom, že sem chodia s úprimným úmyslom sa niečo dozvedieť o zdraví.
To čo píšeš:
Pomôže nám to niečo zmeniť? NIE.
Zlepší nám to náladu? NIE.
Spôsobí nám to frustráciu? Viac-menej ÁNO.
Škodí frustrácia zdraviu? ÁNO.
Keď si škodíme zdraviu, vedie to k predčasnej smrti (ktorú spôsobí zhoršený zdravotný stav, a teda utrpenie)? ÁNO
Kto je tu teda smrtihlav???
To by bolo keby som použil na teba Marekovu „logiku“.
Skúsme znova.
To čo píšeš:
Pomôže nám to niečo zmeniť? Možno áno – podľa toho ako s informáciou naložíš.
Zlepší nám to náladu? Určite mi ju nezhorší jeden príspevok. Keby to tak bolo tak už som dávno v ťažkých deoresiách.
Spôsobí nám to frustráciu? Nie. Odpoveď podobná ako v predchádzajúcom bode.
Škodí frustrácia zdraviu? To áno. Ale keďže predchádzajúce tri body neviedli k tomuto záveru (že by sme mali frustráciu z dôvodu prečítania nejakého diskusného príspevku, to čo písal Marek ďalej je iba primitívna sugescia a manipulácia (primitívna cháp v zmysle „o ničom“).
A toto „Keď si škodíme zdraviu, vedie to k predčasnej smrti (ktorú spôsobí zhoršený zdravotný stav, a teda utrpenie)? Áno“ je už len posledný krok v chybnej sekvencii (hoci izolovane je pravdivý).
Kto je tu teda manipulátor???
Štefan Priekopa: Toľko rečí oničom……………. Pritom by stačilo akceptovať to, že KOVIDBARÓN používa svoj veľmi osobitý spôsob na zdieľanie svojich presvedčení, na ktoré má právo, a ktoré sú písané takým štýlom, ktorý sa dá nazvať umením. Píše ako krčmový génius (to nemyslím ako hanenie!), nikto sa mu v tom nemôže rovnať.
A keď sa niekoho „dotkne“ to o čom píše, JE TO PROBLÉM TOHO, koho sa to dotkne. Kovidbarón na nikoho fyzicky neútočí, nikomu neberie peniaze, slobodu……
…marečku-bioší nevedia a ani len netušia,že čo je to právo a ako to vizerá,lebo si ani sami seba neuvedomujú-ich uspokojuje platový rast a pocit bohatnutia-ale to bohatnutie a akýsdi úspech má háčik-oni každým dńom dlhujú viacej…alevysvetli to biošom robošom otrokom,ktorí v živote ani za hrubú hrsť vlastných bankoviek nedržali v rukách…
…mužíček z prikopy-veď ty s touto zemou žiješ ako jedno telo,aljkoholu hoduje polka planéta a teraz si predstav,že by tu nebili-čo by s tebou bolo,veď ty si ani ekožiarovku nevieš vymeniť a koleso na tvojom dízlovom veteráne je pre teba ako skala,ktorej sa bojíš,lebo ani nevieš,ako sa to má správne chytiť a čo s tým-tak musíš do pneuservisov otravovať…blbečku alkohol je niečo-čomu ani nerozumieš,ty len meliš ako mlynček na kávičku a ani ten nevie prečo sa točí doľava a nie doprava a aké to je to robiť opačne…bypadnií smradi´t na pánské-dostaneš židopoukážky a buď šťastný-tebe ani viacej netreba,lebo-nula.
ULTRABARÓN!!!,
vďaka za príspevky od Teba. Sú sťa čerstvý vzduch v stoke páchnucej hnilobou. Ukázal si smer k prameňu znania a snáď aj prameň sám. Kto k nemu pristúpi a napije sa z neho, je však na každom jednotlivcovi. Prašiny, červy a iná háveď, nahovárajúc si, že sú najdokonalejšími, najušľachtilejšími žrebcami, však túto studnicu ODMIETNU.
…ak budeme všetci ako vy-tak tu už nebude žiadný vzduch a ani čo jesť a ani kde si požičiať! a bude už iba počuť streľbu a náreky.
Holistický Prístup.
Píšem ti sem – väčšia šanca, že si to prečítaš. To, že chorobne žiarliš na Mareka je nad slnko jasnejšie. Žiarlis na komunikáciu medzi mnou a Marekom tak ako Marek žiarli na komunikáciu medzi mnou a Ajšou. Kde si ale bol keď som sa tu v júli-auguste 2025 s Marekom prel ohľadne plochá – guľatá Zem? To ušlo tvojej pozornosti? Tak nedristaj, že mu tu drukujem či ho hecujem. Kde si bol keď som s Marekom nesúhlasil, a aj nesúhlasím, v jednom bode ohľadom celibátu (semen retention) hoci sa s ním v tejto dôležitej téme nachádzam zhruba na rovnakej frekvencii ako on?
Ja na rozdiel od teba nemám problém niekomu vyjadriť obdiv ak sa v nejakej oblasti (najmä ak je tá oblasť ťažko uchopitelna – nie preto ze by ta oblasť bola náročná sama o sebe ale preto ze žijeme v ignorantskej spoločnosti a tá má značný vplyv na každého, najmä v mladosti) dopracoval k dôležitým informáciám a tie následne aj integroval do svojho života. Ale takisto nemám problém vyjadriť aj nesúhlas alebo kritiku. Nemôžem za to, ze ty si vo svojej hlave zadefinujes kto je kto, a potom to nesedí s realitou. Zo všetkých diskutérov mi tu prídeš ako najslizkejsi had ty. Pripadás mi ako netopier, ktorý celý čas drieme zavinuty kdesi v závese, a keď v izbe nastane trochu rozruch tak vyletís, čosi zaskriekas, zapistis, niekoho kusnes do pleca (ako nosferatu) pre trochu krvi (energie), a keď ťa nedajbože niekto priamo osloví tak iba zachrcis „Jaaj, nechaj ma, nič o mne nevieš“ a zase uletis kamsi do zákulisia zababusit sa do závesov.
A je to škoda lebo v niektorých tvojich príspevkoch som zachytil aj zaujímavé veci (niečo v zmysle takých tých okultno-psychologických záležitosti). A by ma tiež zaujímalo čo ti to ta redakcia pravidelne nechce zverejniť. Najskôr to asi nič nebude a iba tu hráš s nami nejaké hry.
Inak všetko dobré a po starom ti prajem.
Štefan Priekopa,
len veľmi stručne – ale si sa vyfarbil – alebo ešte inak – tým, čo si napísal, si prezradil na seba viac, ako si dokážeš predstaviť.
Donut Lab – One man firma. Nemôže ukázať nič, čo by už testovali. Je to podobné tomu Slovenskému procesoru Tachyum.
https://e.dennikn.sk/minuta/5019822
Aký je rozdiel medzi ultra a kovid barónom?
Mimochodom keď vás oboch čítam vrátane MzK tak by sme si možno rozumeli na nejakej dávnej brigáde pri trhaní repy, ehmmm, to boli časy. V jednom máte však pravdu a to, že v ľuďoch je niečo nebezpečné čoho si múdri vo vedení/riadení musia byť vedomí a držať to na uzde. Taká AI – to nebezpečie v jej konfigurácie a aplikovaní nieje v tom čo dokáže ale v tom, že nájde spôsob/cesty ako/kde uchvátiť ľudskú pozornosť. Stačí si túto skutočnosť len uvedomiť ako u drog a vyhýbať sa im
Oprava
Tá AI – to nebezpečie jej konfigurácie a v jej aplikovaní nieje v tom čo dokáže v danú chvíľu ale v tom, že sa neustále „snaží“ nájsť spôsob/cestu ako/kde uchvátiť ľudskú pozornosť. Stačí si túto skutočnosť len uvedomiť ako u drog a vyhýbať sa jej/nim.
AI je v niečom podobná ako tyran – narcis – stále sa snaží stať stredom pozornosti vašej mysle.
Odpovedať
…najvyšší stupeň technológie,akým by človiečik ovplýval-je sila mysle na tak vysokej úrovni,že by hmotu a častice i tie nanotech premieňal bez manuálnej práce a námahy v pote a v špine a v hluku vo fabrikách na dlh a na kadejaké pôžičky a dotácie-na reálne predmety a na hmotu podľa vlastných predstáv…niečo ako božské schopnosti…váš najvyšší stupeň pokroku je nakupovať-čo má každý a robiť to,čo robí každý a neustále požadovať to-čo si ani nezaslúžite a čo ani nieje finančne a ekonomicky možné bez toho,aby vznol dlh,dopad na celok,na celé spoločenstvo…láskavo si nepleťte hrubozrných kriminálnikov s ľudskejšími jemnozrncami.
Zhmotňování věcí jen silou mysli je možné,ale ti co to umí se tím zpravidla moc nechlubí a určitě nežijí v luxusu.
…a čo je to ten luxus?-to je to,že si niečo kúpim na splátkový kalendár,alebo je to to,čo už dávno mám-vlastním.
…veď ja som sa s týmto ani nechlubil…ja nežijem v luxusu,hoci som ho zažil a stále na to sakra hocikedy mám sa ku tomu vrátiť,ale seriem na to,lebo do pekla sa mi nechce a o reinkarnáciu záujem nemám…
Ad. 1: Nojo, solid-state aka „polovodičové“ batérie sa sľubujú už 10 rokov. Pravdou je že tá technológia naráža na materiálové problémy pevného elektrolytu, ktorý pri vybíjaní/nabíjaní mení rozmery tak, že vznikajú trhliny. Nevidím v tejto technológii žiadny spásny skok, len ďalšiu alternatívu k tekutým a gélovým elektrolytom. Už som videl aj pokus o kombináciu pevného a gélového elektrolytu, čo by bola asi schodnejšia cesta ako čiste pevný elektrolyt.
Ad. 2 a 3: DeepSeek, SeeDance a iné AI modely – fakt si niekto myslí že AI je cesta k DE-centralizácii? Nie je to náhodou opačne? Centralizované AI farmy, ktoré potrebujú vlastné jadrové reaktory, aby mohli bežať? To sa niekomu zdá ako technologický skok smerom k decentralizácii?
Decentralizovaná spoločnosť sa môže rozvinúť len mimo vplyvu nosatej centralizovanej moci. Dnes zostáva len málo miest na Zemi kde by to bolo možné.
Podstata toho článku nie je v inovatívnych technológiách, ale vo výzve aby ste zhromažďovali zlato, striebro a nakupovali kryptomeny. Tak smelo do toho, keď to hovorí Mike Adams, človek, ktorý vie všetko, ale nič poriadne.
Teoreticky: Keď si zhromaždím zlato, striebro, tak môže prísť niekto (ozbrojené zložky), kto mi ich ukradne v čase, keď peniaze budú k ničomu a nebude sa za ne dať to zlato a striebro kúpiť… No a môže sa to stať viac-menej každému kto si to nahromadí takým spôsobom, že sa o tom dozvedia „mocní“
Nepíšem že to tak bude, píšem, že nie je vylúčené že to tak bude….
Preto si treba uloženie zlata a striebra rozložiť na viacero miest a kupovať ho v malom po pár gramoch pravidelne roky, aby človek nevzbudil poroznosť. Vraví sa tomu aj diverzifikácia v mieste a čase.
Mne sa stalo ze som sa tak spraval a po dlhom case som nevedel kde som danu vec skoval a nasiel,ked som to uz nepotreboval
Pre mňa prínosný komentár od Rockyho, ďakujem. Proste napísal ultrazaujímavý poznatok do jednej vety. Praktická krása.
Jedným riešením, je napísať si, kde ste čo schovali, ale to má riziko, že ak ten zoznam nájde nepovolaná osoba, pôjde kradnúť na istotu. Lepšie je stanoviť si 5 fixných miest a tie si priebežne opakovať, aby ste na ne nezabudli. Tiež sa mi stalo, źe som po rokoch našiel niečo odložené a zabudnuté a potom to poteší. Horšie je, ak niečo vyhodíte a neviete, že v tom bolo niečo hodnotné schované.
Nemá význam uz nič hromadiť ani množiť sa do roku 2050 všetci pokapu okrem elity a par miliónoch vybraných bud v jadrovej vojne , celoplanetarnej katastrofe alebo od hladu keď väčšine ľudí zoberú práce roboti + AI a nedostanú nepodmieneny prijem na žrádlo. VK stále píše ze elity chcú len 300 miliónov ľudí do roku 2050 alebo 2100 aj taky rok padol na planéte neviem skadiaľ ma to číslo ale asi to bude tak
Už len 300 milónov? Nikde také číslo oficiálne nebolo uvedené. Na alternatíve toho navýmýšľajú… 500 miliónov bolo napísaných na Georgijských poradných kameňoch a ten monument dali postaviť tí, ktorí vedia čo sa udeje v blízkej budúcnosti. Neznamená to depopuláciu do počtu 500 milónov, ale je to maximálny počet ľudí v jednom svetovom veku aby nemusela existovať redukcia počtu ľudí vojnami, alebo inými spôsobmi.
Neviem skade VK nabral to číslo 300 miliónov ale asi toľko stačí na obsluhu 2800 miliardarov načo im bude miliardy nepotrebných otrokov co len spotrebujú zdroje planéty a tvoria odpad stále nechápem prečo sa nás uz nezbavia
Pretože len bytosť generuje energiu práce a energiu utrpenia. Samotná duša je v stave extázy, ale to musí byť „tam hore“, a nie „tu dole“…
Nejde o to čo chcú elity, tie sú v tom tak isto ako všetci ostatní. Rok 2050 je konečný pre túto civilizáciu, udeje sa s ňou to isté čo s Atlantídou. Biblia drží presný rok kedy udalosť nastane, dokonca ešte spresňuje, že sa to stane na jeseň po zbere kukurice. Tiež uvádza, že tých, čo ostanú sa neoplatí ani počítať, tak málo ich bude. Text napísaný na Georgijských poradných kameňoch hovorí o novej civilizácii, ktorá tu bude po tej našej a dáva návod o čo sa má táto nová civilizácia snažiť. Biblický príbeh Noema hovorí čo treba urobiť, aby aspoň niekto prežil túto katastrofu, ktorá sa nazýva súdnym dňom a dňom sa to nazýva preto, lebo sa to stane za jeden deň.
Objektívne: Takže Stvoriteľ sveta sem pošle potopu, ktorá keď príde, spôsobí zdesenie miliardám ľudí a ešte väčšiemu počtu zvierat…….. Taký energetický „superbooster“ energií strachu a utrpenia ľudských bytostí pre neho tesne predtým, ako to všetko zresetuje……
Nepochopiteľné pre mňa je to, že ľudia odmietajú dôjsť k logickému záveru, že reset tohto typu môže vytvoriť len zlovestný Stvoriteľ nedokonalého hmotne sa javiaceho sveta, kde telá sú bremenami pre duše. A teda Satan.
Je to stále viac a viac zrejmé…
@ Marek Košice:
To nie je len potopa, ale aj požiare, vysokorýchlostne vetry, zníženie tlaku, dopady obrovského množstva meteoritov, slnečnej plazmy, zemetrasení, vysokej radiácie… Nie stvoriteľ, ale tá vec, ktorá vytvára túto realitu. Tá vec funguje na báze presných taktov, ktoré sa v našej realite/vesmíre prejavujú ako cykly. Cyklus, ktorý túto vec robí má periódu 12 000 rokov. Pravidelne sa to opakuje a takto bolo zničených už nespočet civilizácií. O štyroch civilizáciách, ktoré boli pred tou našou píše grécky básnik a filozof Hesiod (~700 r.pred Kristom). Píše čo každú z týchto civilizácii zničilo a vždy to bola rovnaká vec – Slnko.
Kniha: Martin Walker. -Germany 2064. v nemcine a anglictine od Michael Windgassen
Píšete bludy ešte v 28 storočí sa bude „normálne „fungovať !
Samozrejme všetci čo tu píšeme okrem reinkarnovaných a nekonečných budú minulosťou.
…ježišimarija-redaction,to čo tu máte za plody-že plody z práce ja tu nejaké mám mať od nejakých pochábelcov-veď si za všetko riadne platím a dokonca je to už predražené do brutálu…tak aké plody-trhová ekonomika-blbec vyrába a blbec kupuje,ja si kupujem,čo potrebujem a som si vedomí tohoto počinu…vážne takéto komenty na moju osobu pripisujem iba priamo redakcii-lebo tu krmíte otrávené holuby.
Objektívne ok suhlasim udeje sa to tak ako v biblii a to celoplanetarnou katastrofou neviem akou do 2050 tých 300 miliónov ľudí uz neriešim takisto si myslím ze nemá žiadny význam množiť sa proste všetci sme tu na planéte otroci aj bankové rodinky su otrokmi potrieb svojho tela bohužiaľ malo ludi si uvedomuje svoje otroctvo majú v kóde množiť sa za každú cenu ani ježiš nemal deti
No ale vysvetli to týmto biorobotom, ktorí ma nazývajú „smrtihlavom“, pretože som proti rozmnožovaniu sa (čo samozrejme neznamená, že niekomu bránim rozmnožovať sa). Výsledkom ich „duchovna“ je podpora plytvania sexuálno-duchovnou energiou „skratovaním“, a podpora rozmnožovania sa do sveta, kde máš isté otročenie na telo XY hodín denne (okrem spánku a občasného „ničnerobenia“), isté starnutie, isté problémy, isté utrpenie, istú smrť, istú stratu (počas života) rodiny, najbližších… Samé „šmakocinky“…
No ja som si uvedomil ze som len otrokom keď som mal 19 a spolužiaci sa ma pýtali co chcem robiť a ja som im povedal ze nič ze nie som otrok ale aj tak som nakoniec v nejakej práci skončil, co ja chcem je brat nepodmieneny prijem a aby za mňa robil robot a AI samozrejme aj tak budem otrokom potrieb svojho tela
A podmínkou nepodmíněného příjmu bude každoroční píchaneček s nějakou mRna mňamkou.
Na tom nie je nič zlé byť otrokom, ľudia sú radi otrokmi, napokon mimozemšťania nás tak stvorili a naprogramovali (pôvodne na ťažbu zlata v baniach, to už je minulosť ale potreba niečo robiť, a dostávať za to zlaťáky, v nás zostala). Roboti sú neohrabaní nič nevedia spraviť poriadne maximálne tak poskakovať a predvádzať sa takže predstava že nás nahradia a budú za nás všetko robiť je mylná.
K téme: „Spartakiádni bio-robotickí humanoidi“.
Je „úctyhodné“, ako sa Svet za 40 rokov – technologicky posunul..
P.S: Minulý týždeň – 17.2.2026 pri príležitosti čínskeho zahájenia Nového roku Ohnivého koňa, odprezentovalo vedenie Číny takú oslavnú mini-spartakiádu humanoidných biorobotov s dokonale zosynchronizovanou choreografiou v čase i v priestore (pozn.: akoby ich jeden otec – programátor vyvinul..), čo ma „prinútilo“ v rámci „komparácie“ – pozrieť sa na poslednú spartakiádu v r. 1985 – azda v najkrajšej a zároveň choreograficky v najťažšej kategórii – vojaci a vnútorne si následne odpovedať, že: zatiaľ človek nevyvinul a nevyrobil nič, čo by mentálne, fyzicky, duchovne, sociálne, inteligenčne i emočne predčilo Človeka s božskou iskrou..
1/ https://www.youtube.com/watch?v=PY-LqvwhtRE
– mini-spartakiáda čínskych biorobotov – 2/2026 (2:13 min.)
2/ https://www.youtube.com/watch?v=y6kCeajerMc&list=RDy6kCeajerMc&start_radio=1
– spartakiáda – vojaci, Strahov – r. 1985 (3:05 min.)
Dodatok:
Nedokážem z môjho pohľadu posúdiť, či tie vyššie humanoidy môže ich „Otec-programátor“ po Oslavách r. 2026 preinštalovať a decentralizovať napr. do stoviek čínskych 3-smenných fabrík k pásovej – monotónne a do zblbnutia sa opakujúcej výroby napr. oblečenia, ev. elektronických a iných lacných spotrebných výrobkov, kde v ťažkých životných podmienkach otročia za pár „babiek“ aj deti v tínejdžerskom veku..
Alebo – viem si ich predstaviť aj ako pomoc k – už menej samostatným seniorom do domácnosti, aby im umyl okná, vytrel dlážku, hodil prádlo do práčky, zavesil a vyžehlil, poutieral prach, navaril, umyl riady.., byť mi je z mojej pozície pomerne ťažko posúdiť o.i. i z finančného hľadiska, nakoľko vývoj a výroba takého jedného humanoidného robota tiež nie je – nákladovo – celkom lacná záležitosť i tým, že počas jeho „živého pôsobenia“ jeho baterky je potrebné (dobíjaním el. energiou) tiež pravidelne kŕmiť..
Tak – len taká krátka podvečerná úvaha.. Vďaka!
Ti robůtci budou třeba až nastane ten soudný den o kterém se čast zmiňuje Objektivně.
Povrch na Zemi bude na některých místech téměř neobyvatelný a možná i z důvodu radiace zde budou muset roboti nahradit lidi.
Je to třeba dát do pořádku až vylezou VIP z bunkrů.
Ak chcete pôsobivejšie snívať o možnostiach rotov v domácnosti, pozri te si film „Andrew – člen naší rodiny (Bicentennial man)“, v hlavnej úlohe Robin Williams.
Objektívne,
ďakujem za tip na film.. Nie som si istá, či som ho už nevidela..
Možno si pamätáš, že i ja som tu nedávno postla jeden novší česko-slov. film – „Dôverný nepriateľ“, týkajúci sa fungovania AI vo vnútri domu..
ALE:
chcela som ešte pár viet k Tvojmu odkazu zo: 23/02/2026 at 13:50 , ktorý som si včera večer pozrela s obsahom:
„Čas neexistuje, všetko prebieha NARAZ!
– ústami fyzika Juliana Barbour: viď môj krátky rešerš nižšie:
„Čo je čas?“ je zle postavená otázka.
Toto všetko je ale len ilúzia – aspoň podľa fyzika Juliana Barboura. Keď sa pokúšate chytiť čas, vždy vám prekĺzne medzi prstami, tvrdí. Ľudia sú si istí, že čas existuje, ale nie sú schopní ho nijako uchopiť.
Myslím si, že je to preto, že Čas v skutočnosti vôbec neexistuje. Fyzik k tomu samozrejme nedospel len tak pri premýšľaní niekde v krčme; dostal sa k tejto myšlienke štúdiom toho, ako veda vnímala čas. A to od Isaaca Newtona, pre ktorého bol čas riekou, ktorá tečie vždy a všade rovnako, až po najmodernejšie exotické teórie superstrún.
Pre Barboura čas nie je súčasťou štvorrozmerného časopriestoru. Fyzik ho chápe len ako ilúziu spôsobenú tým, že sa všetko okolo nás mení.
Barbour chápe všetky jednotlivé momenty v čase ako jeden celok, kompletný a existujúci sám o sebe.
Nazýva tieto momenty výrazom „Teraz“, po česky: „Nyní“. – (Pozn.: pre nedostatok priestoru tu neuvádzam celý svoj zrešeršovaný obsah Tebou preposlaného videa, kto chce, nech si klikne na Tvoj odkaz vyššie..)
V skratke: quantum entanglement !
P.S: Ja som už pomerne pred veľa rokmi vnútorne navnímala realitu vo vyšších duchovných Dimenziách, že TAM sa odohráva Minulosť + Prítomnosť + Budúcnosť – akoby NARAZ, zrejme presun z bodu A/ do bodu B/ rýchlosťou myšlienky..
Pozn.: A aj z tohto dôvodu je v tejto našej 3D realite – pre človeka vysoko relevantné sa -TU a TERAZ – naučiť kontrolu nad vlastnými myšlienkami a v max. miere vo svojej hlave už prvotne eliminovať nenávistne a deštruktívne zámery..
Lebo – zhmotnenie myšlienky.., lebo – karma.. Lebo – biblicky: „Čo inému praješ, ako by si sám sebe prial..“
Dodatok:
Zatiaľ tu na Zemi – vzhľadom na existujúcu hmotu, človek JE podmienený fyzikálnej veličine – Čas i vzhľadom na 24-hod. cirkadiánny telesný rytmus, deň vs. tma, ako aj časová orientácia rôznych stretnutí..
A ja nevylučujem tú skutočnosť, že túto veličinu vytvoril kedysi pred tisícročiami človek, aby si mohol merať svoje krátke životy a zapisovať do histórie svoje „úspechy“.
Takže zatiaľ stále na Zemi platí: Čas = Život. Táto veličina je dôležitá len pre živé organizmy a preto ju aj živý organizmus vytvoril, ale zrejme hrá svoju úlohu aj v životnosti napr. hviezd, ak by sme to chceli prepočítavať na ľudské roky, čo zrejme ani prakticky nie je možné..
Otázka:
Môžem sa Ťa opýtať, že ak podľa Teba žijeme na Zemi v tzv. bezčasovej Prítomnej simulácii, tak ako je to s našimi reinkarnáciami a stovkami minulých životov? Všetky sa odohrávajú TU a TERAZ?
Je to vysoko „plodná“ téma, ale nemôžem tu nadmieru zahlcovať diskusný priestor. Tak aspoň pár viet som k danej veci povedať chcela.. Vďaka!
Julian Barbour hovorí, že:
– čas existuje v tenkých dieloch priestoru
– minulosť je ďaľšie usporiadanie vesmíru (iné vesmíry)
To, čo je ale pozoruhodné, že prišiel na rovnakú vec, že táto realita sú zastavené snímky priestoru (momentky), čo sa dá chápať ako premietaný film, ktorého každé políčko je statický obraz bez pohybu a teda času. Niektorí fyzici už od polovice 80-tych rokov min.storočia rozpracúvajú teóriu holografického vesmíru, na čo nakoniec došiel aj Stephen Hawking, ktorý to napísal v jeho poslednej práci pred smrťou a pripustil, že sa celý život mýlil s čiernymi dierami, pretože tie nemôžu v holografickom vesmíre existovať.
Pre to ostatné by bolo vhodné aby uviedla svoj emailový kontakt, aby sme nezahlcovali tento web témami, ktoré sem nepatria. Najlepšie v tvare adresa(zavináč)server.xxx aby to roboti tak ľahko nenačítali a nezneužili emailovú adresu na spam.
Objektívne,
ďakujem za Tvoju spätnú väzbu..
O Barbourovej realite – tzv. zastavené snímky priestoru, som mala zachytené v druhej polovici môjho (pozn.: pre rozsiahlosť materiálu – nezverejneného) rešeršu, o tzv. „Blokovom vesmíre“, kde fyzik hovorí o tom, že Čas neplynie, všetko existuje NARAZ (minulosť, prítomnosť, budúcnosť..) a že Čas je iba ilúziou plynutia času, kde náš mozog vníma udalosti sekvenčne, pričom realita je „statická“.
V tomto zmysle som túto konkrétnu vec od daného fyzika navnímala..
(Po reinkarnačnej otázke) ešte jeden dotaz na Teba:
Ak by bol časo-priestor rozbitý na bloky v prítomných okamihoch, akoby taký model vysvetlil POHYB, o ktorom tvrdí, že neexistuje ?
Na prvý dojem mi to pripadá ako varianta Zenónovho paradoxu. Ak by bola budúcnosť, prítomnosť a minulosť znázorniteľná takýmto spôsobom, tak by bol Svet deterministický a teda – predurčený. To však naráža na nekonečný problém determinizmu a to je – kvantovka.
Opakujem: To, že vo vyšších duchovných dimenziách VŠETKO funguje NARAZ, s tým som absolútne vyrozumená. Problém mi robí akceptovať tento „fakt“ – na Zemi..
Ako hovorím – debata na dlhšie..
Pozn.: Sorry, neviem v akej štruktúre Ti mám napísať moju mailovú adresu tak, aby nebola predom identifikovateľná..
P.S. Snáď si tento môj spätný koment na tomto „staršom“ mieste nájdeš.. Vďaka!
Odpoveď na POHYB je v tom, že mozog je ten, ktorý tieto bloky času číta a dekóduje, čím vytvára ilúziu pohybu a času. Číta ich z univerzálneho vedomia (pamäť Boha) kde je zaznamenané všetko od počiatku vesmíru. Všetko, čo my alebo iné živé tvory robíme v čase, je zaznamenané v univerzálnom vedomí ako informácie. Čas a od toho odvodený pohyb mozog získava porovnávaním jedného obrazu s iným obrazom. Ako to funguje je celkom dobre vysvetlené v CIA projekte: Analysis and Assessment of Gateway Process.
email sa píše do sikusií v tavare meno(zavináč)google.com (s tým slovíčkom zavináč v zátvorkách).